Opinie o Argenta Mistica Maciej Kudajczyk w Jastrzębie-Zdrój

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Argenta Mistica Maciej Kudajczyk. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Argenta Mistica Maciej Kudajczyk o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Argenta Mistica Maciej Kudajczyk w Jastrzębie-Zdrój

@niedoszła_klientka
Inne

Pozwolę sobie opisać "nasze" (a w zasadzie mojego narzeczonego) przygody z tymże jubilerem, gdyż "dzięki" Panu Maciejowi i jego podejściu do klienta, ponieśliśmy ogromne straty moralne, ale o tym poniżej. Zacznijmy od tego, że to był mój pomysł, by przyszły pierścionek zaręczynowy pochodził z kolekcji Pana Macieja. Zauroczona wyglądem nie sprawdziłam opinii dotyczących nierzetelności tego Pana, podesłałam stronę partnerowi. Oczywiście chłop stanął na wysokości zadania i zamówił pierścionek z dużym wyprzedzeniem. Mijały miesiące, przyszła rocznica, wspólny wyjazd, wróciłam z gołym palcem. Nie będę ukrywać - skutki mogły być opłakane, gdyż nie wiedząc o zamówieniu, obwiniłam chłopa o wszystko. Skruszony partner przyznał się, że Pan Maciej nie dotrzymał terminu. Czas nadal mijał, pierścionka dalej nie było widać. W międzyczasie zachorowała jedna z najbliższych osób mojego przyszłego męża. Chcieliśmy przyspieszyć ceremonię, żeby ta osoba była obecna w tym ważnym dla nas dniu. Jak się pewnie domyślacie - pierścionka nadal nie było. Wkurzona na opieszałość tego "wytwórcy" powiedziałam miśkowi, by anulował rezerwację i zażądał zwrotu wpłaconej zaliczki. Na szczęście zwrot otrzymaliśmy, ale nie zdążyliśmy dopełnić formalności, a ukochana osoba mojego narzeczonego zmarła. Nie będzie jej w tym ważnym dla nas dniu. Nie ponieśliśmy strat finansowych, ale straty moralne i wylane łzy nie są do wyceny. Dodam, że nie działo się to na przestrzeni dni, a MIESIĘCY. Gdyby Pan Maciej terminowo zrealizował usługę, albo chociaż poinformował o coraz bardziej przedłużającym się czasie oczekiwania, to pewnie bylibyśmy w stanie zareagować szybciej. Nikomu nie życzę takich doświadczeń, serio. Nawet Panu Maciejowi, chociaż pośrednio mamy żal do niego o to, w jakiej sytuacji się znaleźliśmy. Także przestrzegam przed zamawianiem czegokolwiek, chyba, że nie zależy Wam na czasie, na pieniądzach, na kontakcie ze sprzedającym.. w zasadzie jeśli macie wywalone, chcecie sobie kupić błyskotkę i zapomnieć o tym, że dokonaliście zakupu, to walcie śmiało :)

1
Rozczarowany klient
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam zakupu biżuteri od Argenta Mistica. Dlaczego? Opiszę w skrócie w kilku punktach. 1. Brak kontaktu z panem M. K. Odczytuje i nie odpisuje, lub odpisuje nawet po miesiącu. 2. Nie wystawia dowodów zakupu. Przynajmniej mi nie wystawił. 3. Nie wystawia certyfikatów autentyczności na zakupione produkty. Trazba na własną rękę sprawdzić jakość i autentyczność użytych materiałów. Dodam również, że kamień w pierścionku jest niedopolerowany, posiada wady jak małe rysy. 4. Sprzedawca jest nieuprzejmy i zarozumiały w konwersacji z klientem. Twierdzi że jest artystą. Jednak bycie artystą nie oznacza że można nie mieć manier. 5. Nie informuje klienta o wyuczeniu terminu realizacj. 6. Sprzedaje na portalach społecznościowych, nie świadczy to dobrze o jakość świadczonych usług.

Alwi
Inne
@anonim

Sklep internetowy (still nadal nie portal społecznościowy). Stacjonarnie nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Z informacji wynika, że to jednoosobowa działalność gospodarcza, typ ogarnia wszystko sam.

Mała Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 7 dni.
Inne
 Pytanie

Hejka. Kiedyś już oglądałam pierścionki ze strony i widziałam zdjęcia z sesji. Te modelki są zatrudnione może czy to tylko jeden strzał? Ciekawa jestem wynagrodzenia z takiego zlecenia. :D

Kaja Nowy wpis
Inne

Dziś otrzymałam kolejną z rzeczy Argenta Mistica i bardzo się dziwie opiniom, bo nigdy nie miałam z nim najmniejszego problemu. W sumie to o opiniach dowiedzieliśmy się od znajomego, który również był zadowolonym klientem. Z fp AG wiedzieliśmy, że ma on problemy z adhd i jest w terapii, niemniej nie dawaliśmy taryfy ulgowej- która z resztą była zbędna. Najpierw mąż zamawiał pierścionek zaręczynowy, który był wysłany do korekty i zmiana rozmiaru trochę zajęła, jednak nie jest to w miesiącach jak niektórzy tu podają. Potem były obrączki, ale to było dawno temu jak się jeszcze podejmował, bo teraz chyba tego nie robi. Nadal termin został zachowany, chociaż nie jestem pewna co do pierścionka, bo wtedy nie znałam szczegółów. Mam również kolczyki do kompletu. Może Maciej ma większe problemy z organizacją, może coś się wydarzyło w jego życiu, nie wiem. Wiem natomiast, że nie mieliśmy problemu z trzeba dużymi zamówieniami. Mam też małą kolekcję biżuterii od jego żony, to z jej strony znam w sumie AG i też nie mam nic do zarzucenia. Życzę im dużo sukcesów i może gdyby żona przejęła część obowiązków nie byłoby takich przykrych sytuacji. Widzę, że to tendencja "miesięczna", opinie pojawiają się w zależności od miesiąca. Wielka szkoda.

Monika Nowy wpis
Inne

Stanowczo odradzam Argenta Mistica. W ogromnym skrócie: z narzeczonym napisaliśmy z pomysłem na pierścionek zaręczynowy, powiedział, że bez problemu go wykona i nawet zaproponował na samym początku kilka zmian które nam się bardzo spodobały, dogadaliśmy się, zaliczka wpłacona, czekamy na projekt który miał być już za chwilę, czekamy, odzywamy się, jesteśmy ignorowani, czekamy, przypominamy, nadal ignorowani. W między czasie wyjazd na którym miały być oświadczyny minął, a pierścionka nie było! Przypominamy się, błagamy o kontakt, w końcu otrzymujemy łaskawą informacja, że już projekt za moment będzie, czekamy nadal! W końcu po ponad 9 miesiącach przyznaje, że nie ma projektu i oddaje zaliczę, ale zmarnowanego czasu, nerwów i straconych okazji nie odda.

1
Mała Nowy wpis
Inne

Hejka. Kiedyś już oglądałam pierścionki ze strony i widziałam zdjęcia z sesji. Te modelki są zatrudnione może czy to tylko jeden strzał? Ciekawa jestem wynagrodzenia z takiego zlecenia. :D

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Kierownik ds. Kluczowych Klientów – Diagnostyka Laboratoryjna w firmie Argenta Mistica Maciej Kudajczyk ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
xxxx
Inne

Odradzam zakupów u tego Pana. Kontakt znacznie utrudniony, Pan bezczelny, 7 miesięcy minęło od złożenia zamówienia aż w końcu trzeba było zrezygnować.

PM
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość zatrudnienia w Argenta Mistica osoby do przyuczenia? Lub podjęcie praktyk?

anonim
Inne
@PM

Niby coś pisali, że nikt tu nie pracuje, bo też chciałem sobie to sprawdzić wcześniej. Ale te praktyki w jakim zakresie byś chciał robić, bo w sumie sam nie wiem jakie są opcje? Teraz to zastanawiam się czy ta biżuteria może tu być także produkowana czy jednak wszystko jest skupowane w innych miejscach, ktoś wie?

Rozczarowany klient
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam zakupu biżuteri od Argenta Mistica. Dlaczego? Opiszę w skrócie w kilku punktach. 1. Brak kontaktu z panem M. K. Odczytuje i nie odpisuje, lub odpisuje nawet po miesiącu. 2. Nie wystawia dowodów zakupu. Przynajmniej mi nie wystawił. 3. Nie wystawia certyfikatów autentyczności na zakupione produkty. Trazba na własną rękę sprawdzić jakość i autentyczność użytych materiałów. Dodam również, że kamień w pierścionku jest niedopolerowany, posiada wady jak małe rysy. 4. Sprzedawca jest nieuprzejmy i zarozumiały w konwersacji z klientem. Twierdzi że jest artystą. Jednak bycie artystą nie oznacza że można nie mieć manier. 5. Nie informuje klienta o wyuczeniu terminu realizacj. 6. Sprzedaje na portalach społecznościowych, nie świadczy to dobrze o jakość świadczonych usług.

Alwi
Inne
 Pytanie
@Rozczarowany klient

A jak potoczył sie proces zwrotu? Rozumiem, że zwróciłeś zamówienie skoro było aż tak nieudane. I szczerze trochę się dziwię ostatniemu punktowi, bo mają normalnie sklep, a skoro miałeś obiekcje i jest to tak niepoważne to czemu zamówiłeś?

anonim
Inne
@Alwi

Możliwe, że jako klient nie wiedział, że jakiś stacjonarny sklep działa? Ja tu z przypadku tak naprawdę jestem, bo Jastrzębie sobie przeglądam. To w tym normalnym sklepie można się zatrudnić na obsłudze czy to jednak jakaś firma rodzinna bardziej?

Alwi
Inne
@anonim

Sklep internetowy (still nadal nie portal społecznościowy). Stacjonarnie nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Z informacji wynika, że to jednoosobowa działalność gospodarcza, typ ogarnia wszystko sam.

anonim
Inne

Myślicie, że ktoś ostatecznie się już tu dostał? Tak z ciekawości czytam te ostatnie wpisy i faktycznie ludzie się o prace pytają ale cos nie widzę by była gdzieś oferta w internecie. ta obsługa klienta mnie zastanawia, myślicie, że będzie potrzebny ktoś do pomocy skoro nie daje rady obsłużyć wszystkich klientów na czas?

anonim
Inne

Gdzie macie oferty pracy? ja ich nie widzę a tu ludzie od warunki podpytują, na podstawie czego? Zapytanie o wynagrodzenie netto mnie zainteresowało, tylko czemu nikt nie udzielił odpowiedzi? Możecie tez napisać na jakich wszystkich stanowiskach da się tu pracować? tak jak już pisałam mam problem z ogłoszeniami

Jagoda
Kandydat
 Pytanie

Jaki system zmianowy preferowany jest w firmie Argenta Mistica?

Filip
Kandydat
 Pytanie

Jakie wynagrodzenie netto oferuje firma Argenta Mistica?

@niedoszła_klientka
Inne

Pozwolę sobie opisać "nasze" (a w zasadzie mojego narzeczonego) przygody z tymże jubilerem, gdyż "dzięki" Panu Maciejowi i jego podejściu do klienta, ponieśliśmy ogromne straty moralne, ale o tym poniżej. Zacznijmy od tego, że to był mój pomysł, by przyszły pierścionek zaręczynowy pochodził z kolekcji Pana Macieja. Zauroczona wyglądem nie sprawdziłam opinii dotyczących nierzetelności tego Pana, podesłałam stronę partnerowi. Oczywiście chłop stanął na wysokości zadania i zamówił pierścionek z dużym wyprzedzeniem. Mijały miesiące, przyszła rocznica, wspólny wyjazd, wróciłam z gołym palcem. Nie będę ukrywać - skutki mogły być opłakane, gdyż nie wiedząc o zamówieniu, obwiniłam chłopa o wszystko. Skruszony partner przyznał się, że Pan Maciej nie dotrzymał terminu. Czas nadal mijał, pierścionka dalej nie było widać. W międzyczasie zachorowała jedna z najbliższych osób mojego przyszłego męża. Chcieliśmy przyspieszyć ceremonię, żeby ta osoba była obecna w tym ważnym dla nas dniu. Jak się pewnie domyślacie - pierścionka nadal nie było. Wkurzona na opieszałość tego "wytwórcy" powiedziałam miśkowi, by anulował rezerwację i zażądał zwrotu wpłaconej zaliczki. Na szczęście zwrot otrzymaliśmy, ale nie zdążyliśmy dopełnić formalności, a ukochana osoba mojego narzeczonego zmarła. Nie będzie jej w tym ważnym dla nas dniu. Nie ponieśliśmy strat finansowych, ale straty moralne i wylane łzy nie są do wyceny. Dodam, że nie działo się to na przestrzeni dni, a MIESIĘCY. Gdyby Pan Maciej terminowo zrealizował usługę, albo chociaż poinformował o coraz bardziej przedłużającym się czasie oczekiwania, to pewnie bylibyśmy w stanie zareagować szybciej. Nikomu nie życzę takich doświadczeń, serio. Nawet Panu Maciejowi, chociaż pośrednio mamy żal do niego o to, w jakiej sytuacji się znaleźliśmy. Także przestrzegam przed zamawianiem czegokolwiek, chyba, że nie zależy Wam na czasie, na pieniądzach, na kontakcie ze sprzedającym.. w zasadzie jeśli macie wywalone, chcecie sobie kupić błyskotkę i zapomnieć o tym, że dokonaliście zakupu, to walcie śmiało :)

1
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Argenta Mistica Maciej Kudajczyk?

Paweł K.
Inne

Długo się zastanawiałem czy napisać swoją opinie na temat firmy Argenta Mistica. Ale ten cyrk warto opisać, lekceważenie , totalne olewanie i okłamywanie klienta to motto tejże firmy. Ale zacznę od początku. Dnia 17.07.2022 napisałem pierwsza wiadomość i po kilku dniach oczekiwania udało się finalnie zamówic pierścionek zaręczynowy . I tak 22.07.2022 moje zamowienie zostało przyjęte i zapłaciłem zaliczkę. Pierścionek miał być gotowy na początku października. 01.10.2022 stwierdziłem ze się przypomnę , trzy dni czekałem na odpowiedz, która brzmiała : „będzie gotowy na dniach”. I to mnie uspokoiło na tyle ze grzecznie czekałem . Dnia 12.10 kolejna wiadomość i nie dostałem żadnej odpowiedzi , znowu musiałem się przypomnieć i czekać aż do 20.10 na odpowiedz: „odlewnia się nie wyrobiła … będzie gotowy za tydzień”. Kolejne kilka dni oczekiwania i 06.11 znowu napisałem i zero odpowiedzi . 13.11 wysłałem kolejna wiadomość tym razem odpowiedz przyszła po godzinie, ze pierścionek jest praktycznie gotowy i zaraz dostanę zdjęcie , oczywiście zdjęcia nie było żadnego . Dnia 18.11 napisałem wiadomość , ze jak nie dostanę pierścionka to proszę o zwrot pieniędzy. I znowu brak jakiejkolwiek odpowiedzieć . Wtedy skontaktowałem się z uokik i po tej rozmowie żeby zaoszczędzi trochę czasu . Postanowiłem się skontaktować jeszcze raz, tym razem z żona (chyba) właściciela tej firmy i o dziwo pieniążki zostały zwrócone. Oczywiście zwrócone pieniądze nie rekompensują w żaden sposób nieudanych zaręczyn i innych kosztów poniesionych . Specjalnie zamówiłem pierścionek w lipcu żeby był gotowy w październiku a pod koniec listopada nie mogę się doczekać nawet zdjęcia. NIE POLECAM !

1
Paweł K.
Kandydat

Długo się zastanawiałem czy napisać swoją opinie na temat firmy Argenta Mistica. Ale ten cyrk warto opisać, lekceważenie , totalne olewanie i okłamywanie klienta to motto tejże firmy. Ale zacznę od początku. Dnia 17.07.2022 napisałem pierwsza wiadomość i po kilku dniach oczekiwania udało się finalnie zamówic pierścionek zaręczynowy. I tak 22.07.2022 moje zamowienie zostało przyjęte i zapłaciłem zaliczkę. Pierścionek miał być gotowy na początku października. 01.10.2022 stwierdziłem ze się przypomnę , trzy dni czekałem na odpowiedz, która brzmiała : „będzie gotowy na dniach”. I to mnie uspokoiło na tyle ze grzecznie czekałem . Dnia 12.10 kolejna wiadomość i nie dostałem żadnej odpowiedzi , znowu musiałem się przypomnieć i czekać aż do 20.10 na odpowiedz: „odlewnia się nie wyrobiła … będzie gotowy za tydzień”. Kolejne kilka dni oczekiwania i 06.11 znowu napisałem i zero odpowiedzi . 13.11 wysłałem kolejna wiadomość tym razem odpowiedz przyszła po godzinie, ze pierścionek jest praktycznie gotowy i zaraz dostanę zdjęcie , oczywiście zdjęcia nie było żadnego . Dnia 18.11 napisałem wiadomość , ze jak nie dostanę pierścionka to proszę o zwrot pieniędzy. I znowu brak jakiejkolwiek odpowiedzieć . Wtedy skontaktowałem się z uokik i po tej rozmowie żeby zaoszczędzi trochę czasu i stresu . Postanowiłem się skontaktować jeszcze raz, tym razem z żona (chyba) właściciela tej firmy i o dziwo pieniążki zostały zwrócone. Oczywiście zwrócone pieniądze nie rekompensują w żaden sposób nieudanych zaręczyn i innych kosztów poniesionych . Specjalnie zamówiłem pierścionek w lipcu żeby był gotowy w październiku a pod koniec listopada nie mogę się doczekać nawet zdjęcia. NIE POLECAM !!!

1
Bartek

Pan Maciej jest artystą, jest to argument niepodważalny a każda jego praca jest tego potwierdzeniem. Jeżeli ktoś narzeka na kontakt i czas realizacji - proszę bardzo, można zawsze pójść do sieciówki i tam wyposażyć się w cokolwiek, na miejscu, od razu. Dziwię się tym osobom, które nie potrafią zrozumieć pracę artysty i przez to go krytykują. Natomiast nie ma żadnego komentarza na temat jego wyrobów i tu się nie dziwię. Na zdjęciu prezentują się tylko w połowie tak bardzo jak w rzeczywistości a to jest warte każdego czasu. Pozdrawiam.

Krecik
Inne
@Bartek

Człowieku co ty za głupoty gadasz... 90% problemów z opiniami by zniknęło gdyby ktoś poświecił 5 minut w tygodniu na odpisanie klientom po jednym zdaniu typu: "mam opóźnienie, kolejny planowany termin to xx. Przepraszam za kłopoty." Te problemy tutaj to nie jest kwestia artyzmu tylko tego, że ktoś ma w (usunięte przez administratora) innych. To nie jest kwestia artyzmu tylko podstawowej kultury jak umycie rąk po wytarciu (usunięte przez administratora) A takie komentarze to są dla skrzywdzonych przez świat nieudaczników, którzy się boją dzień dobry powiedzieć kasjerce w sklepie.

Mieczysław
Inne
@Krecik

Wiadomo że brak kontaktu szczególnie jak jest opóźnienie w wykonywanej pracy to słabe zagranie. Prócz właściciela nie ma pracownika który zajmowałby się właśnie takimi biurowymi sprawami jak odpisywanie na e-maile i kontakt z klientami? To firma tylko jednoosobowa? Wiesz coś?

Bjorn92
Inne

Jestem wieloletnim klientem, który ma już parę rzeczy ze srebra od mistrza, tak jak od jego żony. Moje zamówienia były składane przez stronę internetową i nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Po kontakcie z Panią Kają nawet raz dostałem lepsze kamienie "spod lady", które miała do wyboru. Teraz przyszedł czas na pierścionek zaręczynowy ze strony, wzór listkowy ze złota z dwoma różami. W opisie widniała informacja, że zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu dwóch miesięcy od ustalenia szczegółów. Przyznaję, że dostał się w moje ręce dzień przed końcem, jednak został wykonany w terminie i jest naprawdę zachwycający. Co więcej jest dość masywny, co jest też na plus. Jedyne czego tak naprawdę mogę się doczepić to fakt, że róże są dość odstające i haczące, ale nie znam się zupełnie na kwestiach technicznych i zapewne gdyby było inaczej to nie robiłoby takiego efektu. Na pewno wrócę, bo aktualna narzeczona jest wielką fanką i jak to twierdzi ma jeszcze sporo palców...

Vugro
Inne

Napisałem do Argenta Mistica z pytaniem o pierścionek zaręczynowy (na stronie internetowej widnieje jako Ethuil). Zostałem odesłany do jego żony, bo ona zajmuje się zamówieniami ze srebra. Chciałem pierścionek na konkretny termin, a czytając opinie tutaj postanowiłem nawet podać skrócony termin, żeby szansa na realizacje była pewna. To nie był długi termin, bo 2 tygodnie. Dostałem odpowiedź "postaram się wyrobić, ale zamówienia są realizowane w ciągu miesiąca i sierpień jest trudnym miesiącem". Stwierdziłem ok, zaryzykuje, bo mi bardzo zależy. Zaznaczyłem to wielokrotnie. Jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem produkt po tygodniu. Pierścionek jest naprawdę piękny, spełnia moje oczekiwania. Jeszcze jedna ważna kwestia- zdjęcia produktowe zamieszczone na stronie są piękne, ale wzbudzały mój lekki niepokój jeśli chodzi o finalny produkt. Teraz szczerze mogę powiedzieć, że pierścionek jest nawet ładniejszy niż na zdjęciach, a to się rzadko zdarza. Nakupowałem już trochę biżuterii przez internet, bo moja luba jest wielbicielką. Tak więc podsumowując- kontakt był dobry, pierścionek fenomenalny, przyszedł przed wyznaczonym (krótkim) terminem. Jestem zadowolony, moja już narzeczona również.

Julita
Inne

Zamawiałam na stronie AM pierścionek ze srebra. Wysyłka była błyskawiczna, dodatkowo zatrzymany został kurier, żeby Pani La Venda mogła powiększyć dla mnie pierścionek (napisałam o tym w ostatniej chwili). Z mojej strony polecam

Kamil
Inne

Niestety byłem klientem AM ale już nigdy nim nie zostanę ponownie i polecam to innym. Zamawiałem pierścionek zaręczynowy, słysząc o problemach z terminowością zamawiałem go z dużym marginesem czasowym. Zamówienie w maju na wrzesień. Pierścionek otrzymałem w drugiej połowie grudnia o 2 rozmiary za mały bo pan 'rzemieślnik' tak stwierdził że będzie lepiej. Kwestię komunikacji można określić tak że komunikacja istnieje do momentu złożenia zamówienia a później cytuję 'awaria messengera i wiadomości nie dochodzą' - finalnie dość wybiórczo nie dochodzą bo jakoś wystarczy napisać z innego konta i nagle wszystko działa ale tylko do momentu aż nie zapyta się o jakieś istniejące opóźnione zamówienie. Wtedy znów następuje awaria - cwany FB blokuje tylko wtedy jak ktoś pyta o swoje zamówienie. Numeru telefonu nie dostajemy, na emalie nie odpowiada ale kasa za zamówienie przyjęta. Jak już się udało sprawę doprowadzić do końca to standardem stało się wysyłanie do mnie wiadomości w stylu że on to już dziś by skończył ale źle się czuje ale jak chce to się zmusi do zrobienia tego. Po prostu nieśmieszny żart, wymyślanie sobie jakiś chorób na jeden dzień a szczególnie depresji jest bardzo krzywdzące w kierunku osób naprawdę chorych. Oczywiście pierścionek odesłałem w celu powiększenia rozmiaru, czekałem na niego prawie 2 miesiące oczywiście że jakiekolwiek możliwości kontaktu. Finalnie pierścionek został powiększony o 1 i coś rozmiaru. Coś bo żaden jubiler nie jest w stanie zmierzyć go poprawnie przez uszkodzenia spowodowane powiększaniem. Po tym oficjalnie zrezygnowałem z usług, wolę poprawki powierzyć komuś kto jest profesjonalistą a nie partaczem. I jeszcze taki suplement że tak powiem. Przy zamówieniu nie jest spisywana żadna umowa więc zostaje praktycznie sprawa cywilna jakby ktoś chciał pana Macieja do odpowiedzialności. Na biżuterii nie ma wybitej próby dodatkowo nie można się nic dowiedzieć o wykorzystanych kamieniach więc jak dla mnie kupowanie czegokolwiek to kupowanie kota w worku bo nie ma żadnej pewności że złoty pierścionek z szafirem jest ze złota a kamień do szafir. I ostatnie bym powiedział że z wyższego szczebla - brak rachunku/paragonu. Oczywiście 0 reakcji na prośbę o choć zdjęcie. Dopiero wiadomość że skonsultuje się brak dokumentu sprzedaży z Urzędem Skarbowym powoduje nagły wylew żalu w kierunku klienta o coś co mnie zaskoczyło - podesłanie zdjęcia paragonu. Podsumowując nie polecam i odradzam każdemu. Jest wielu lepszych i pewnie tańszych.

1
Smerfetka
Inne
@Kamil

U nas było podobnie. Pomijam fakt braku odpowiedzi albo spuszczanie na drzewo po wpłaceniu zaliczki, bo wiele osób już o tym pisało. Mąż miał już doświadczenie z kupowaniem pierścionka z kamieniem szlachetnym (całe szczęście u prawdziwego jubilera) i wiedział, że musi być próba i certyfikat na wyrób z dokładną specyfikacja, która potwierdza autentyczność kamienia i z czego jest wykonany. Oczywiście nic takiego nie było. Upominał się chyba miesiąc, Mistrz delikatnie mówiąc kazał mu spadać twierdząc że on nic takiego nie musi wystawiać. A fakt jest taki, że musi, jest do tego prawnie zobligowany. Dopiero po informacji, że sprawa zostanie zgłoszona i zostaną podjęte odpowiednie kroki, wystawił jakiś świstek. Ale odpuściliśmy, po miesiącach użerania się z tym Panem nie chciało nam się jeszcze latać po jubilerach i sprawdzać u nich, czy czasem nas nie zrobił w bambuko i ciągnąć tego cyrku. Ale innym polecam sprawdzenie, zwłaszcza jeśli nadal nie wystawia żadnych certyfikatów. Biorąc pod uwagę jego podejście do klienta i zwykle chamstwo, można mieć obawy co do autentyczności wyrobów

Mieczysław
Inne
@Smerfetka

Nie powinieneś odpuszczać. W końcu taki pierścionek sporo kosztuje i powinien mieć wszystkie certyfikaty dobrze wystawione. Ktoś ci polecił tego jubilera czy sam wyszukałeś?

Zostaw merytoryczną opinię o Argenta Mistica Maciej Kudajczyk - Jastrzębie-Zdrój

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Argenta Mistica Maciej Kudajczyk?

    Zobacz opinie na temat firmy Argenta Mistica Maciej Kudajczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Argenta Mistica Maciej Kudajczyk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Argenta Mistica Maciej Kudajczyk
4.3/5 Na podstawie 72 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Beskidzka 19 lok. 1
    44-335 Jastrzębie-Zdrój
  • NIP: 6332216816 REGON: 361493098
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Argenta Mistica Maciej Kudajczyk
Przejdź do nowych opinii