Opinie o Balneo Paweł Witak w Parzniew

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Balneo Paweł Witak. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Balneo Paweł Witak o rekrutacji.


Branże: Sprzedaż drewna, materiałów budowlanych i sanitarnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Balneo Paweł Witak w Parzniew

MP Nowy wpis
Były pracownik

Praca w tej firmie była pozytywnym doświadczeniem. Atmosfera w biurze zawsze była przyjazna, dzięki czemu bardzo dobrze wspominam pracę. Współpracownicy byli pomocni i miło nastawieni, co zdecydowanie pomagało w codziennych obowiązkach. Firma ciągle się rozwija, więc miałam okazję wykonywać różnorodnie zadania, co pozwoliło mi nauczyć się nowych rzeczy i zdobyć doświadczenie w wielu dziedzinach. Czułam, że moja praca naprawdę wpływa na rozwój firmy, co było bardzo motywujące. Szef oraz współpracownicy zawsze byli gotowi do pomocy i wsparcia, co tworzyło przyjazne środowisko pracy. Mogę z czystym sumieniem polecić pracę w tej firmie.

@Pracodawca Nowy wpis
Inne
@MP

@Pracodawca Dziękuję MP za dodanie opinii. MP dałaś się poznać jako przesympatyczna i zaangażowana w pracę osoba. Drzwi w naszej firmie będą dla Ciebie zawsze otwarte. Ja osobiście życzę Ci powodzenia w życiu zawodowym oraz prywatnym.... oraz samych miłych chwil w nowym miejscu i nowymi mieszkanku. Good Luck MP

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacyjnego w Balneo Paweł Witak na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta?

Zastanów się!
Były pracownik
 Pytanie

Rozmowa wygląda tak, że pracodawca przedstawia Tobie warunki pracy oraz ich zakres, a gdy Ciebie zatrudnia, okazuję się, że są kompletnie inne niż przedstawione podczas rozmowy. Dorzuca obowiązków inne, niż na te które aplikowało się np. na specjalistę ds. marketingu, więc robisz to co specjalista ds. marketingu + trochę księgowości, działu HR, którego tam nie ma, obsługi klienta itd. Jak ktoś się zwolni z innego działu, to dostajesz również tej osoby obowiązki. Podsumowując: aplikując do tej firmy, nigdy nie wiesz co będziesz robić - wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie. Atmosfera? Kiepska. Nie polecam, ale do odważnych świat należy.

Weronika
Inne
@Zastanów się!

i o jakich konkretnie obowiązkach z hr lub księgowości była tu mowa? Tez jestem wobec tego ciekawa struktury organizacyjnej skoro jest spec od marketingu a nikogo z hr. Opisze ktoś ją? jak liczny jest aktualny zespół i ile średni staż pracy wynosi?

Pracodawca
Pracownik
 Pytanie
@Zastanów się!

Zgadzamy się, że mała firma to duży Multitasking i każdy jest informowany o tym na rozmowie kwalifikacyjnej. Atmosfera kiepska? Zastanawiające dlaczego ludzie pracują tutaj wiele lat i większość ma umowy na czas nieokreślony. Przykro nam, że nie z powodu, że nie mogliśmy przedłużyć Pani umowy po okresie próbnym.

25
Mijasz się z prawdą
Były pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Na rozmowie kwalifikacyjnej, informujesz tylko o stanowisku pracy i jego zadaniach, ale kiedy przychodzi dzień podpisania umowy i rozpoczęcie pracy, dzień po dniu zmieniasz zdanie, co do stanowiska i warunkach. Kręcisz, a przy tym nie potrafisz się przyznać się do kłamstwa czy błędu, tylko cały czas brniesz swoją kłamliwą grę. Większość ma umowy o prace na czas nie określony bo takie podpisujesz od razu po okresie próbnym (2 lub 3 miesięcznym), zapomniałeś dodać fakt, że płacisz częściowo na konto a częściowo w inny sposób. i nie wszyscy pracują tam tyle lat, bo rotacja ludzi firmie jest, ale o tym nie chcesz wspomnieć. Zastanawia mnie, komu nie przedłużyłeś umowy, jak każda osoba która odeszła z firmy, sama zrezygnowała. PS. Nie zastanawiałeś się czemu jeszcze nie którzy pracują w tej firmie? Bo albo im jest wygodnie dostawać część wypłaty na konto a część do ręki, albo boją się podjąć trudnej decyzji, jaką jest dla nich zmiana pracy (po prostu boją się zmian), lub nie mogą jeszcze znaleźć pracy bo nie chcą iść z deszczu pod rynnę.

Besos
Były pracownik
@Pracodawca

Nie ma w firmie pracownika, który nie narzeka na warunki pracy. Paweł, nie kompromituj się. Wszyscy wiedzą jak jest na rynku pracy.

soseB
Były pracownik
@Besos

Masz rację, każdy ma czasem przesyt pracy i każdy będzie na coś narzekał. Jest różnica kiedy ktoś narzeka, a kiedy się zwalnia z powodu trudnych warunków i nieuczciwego pracodawcy. Na szczęście jest strona Go Work, przez którą można ostrzec innych potencjalnych kandydatów a oni mają szanse dowiedzieć się nieco więcej co się dzieje wewnątrz firmy, bo przecież na rozmowie kwalifikacyjnej nikt tego nie powie. Ten post ma cel, tylko czysto ostrzegający i nikogo w tej firmie nie zwolnili, osoby, które tu pracowały, same rezygnowały. Więc nie ma mowy, o jakiejkolwiek złośliwości ze strony pracowników. Myślę, że obecni pracownicy mogliby również się wypowiedzieć, ale wiadomo jak jest w życiu, strach przed utratą pracy. Pozdrawiam.

Pawel
Inne
@Mijasz się z prawdą

Dotychczas w historii firmy była Pani chyba najbardziej kontrowersyjną osobą. Spędziła Pani w naszej firmie nieco ponad miesiąc od 01.06.2023 - do 11.07.2023 a z Pani wypowiedzi można wywnioskować jakby posiadała Pani wszechstronną wiedzę na temat działalności naszej organizacji. A wiec po kolei 1. Od pierwszych chwil w firmie dała się Pani poznać jako bardzo konfliktowa osoba. Po upływie pierwszego tygodnia weszła Pani w konflikt z kilkoma bardzo doświadczonymi i cenionymi osobami w firmie. Osobiście byłem bardzo zaskoczony, że nowo zatrudniony pracownik na okresie próbnym może tak szybko być skonfliktowany z pozostałymi pracownikami. W firmie wszyscy pracownicy biurowi integrują się podczas wspólnego lunchu i panuje bardzo przyjazna atmosfera. Niestety po około 2 tygodniach Pani pracy, zauważyłem, że zespół zaprzestał zapraszania Pani na wspólne lunche, co było dla mnie nietypową a zarazem bardzo niezręczną sytuacją. 2. Była Pani zatrudniona jako osoba do wspomagania pracy właściciela firmy. Nie będę ukrywał, że od pierwszych dni stała się Pani zdecydowanie większym obciążeniem niż pomocą. Cały czas wybuchały nowe kłótnie i konflikty z Panią w roli głównej. Zamiast zajmować się zarządzaniem firmą, zmuszony byłem gasić coraz to nowo wybuchające pożary. Apogeum pojawiło się podczas mojego urlopu. Zamiast wykonywać merytoryczną pracę, była Pani pochłonięta pisaniem kolejnych kontrowersyjnych e-maili do współpracowników i wdawaniem się w coraz to nowe konflikty. Pisze Pani o kiepskiej atmosferze w firmie – faktycznie w okresie Pani zatrudnienia atmosfera uległa znacznemu pogorszeniu. 3. Piszę Pani o dużej rotacji w firmie oraz o tym, że wielu pracowników samych zrezygnowało z pracy w firmie. Zestawmy więc Pani wiedzę z faktami ROTACJA W FIRMIE ZA ROK 2023 (01.01.2023 – do dnia dzisiejszego tj. 28.11.2023) ◦ Jedna osoba złożyła wypowiedzenie umowy o pracę (pracownik magazynu) ◦ Jednej osobie nie została przedłużona umowa po okresie próbnym ◦ Zwolniona jedna osoba (przedstawiciel handlowy) ◦ Ilość zatrudnionych osób w roku 2023 – 8 osób (Dyr operacyjny, 2 osoby e-commerce, 2 osoby dział sprzedaży, 3 osoby dział magazynu). Nadal rekrutujemy pracowników. Do końca roku planujemy zatrudnić kolejne 2-3 osoby. ◦ Pani przypadek 4. Została Pani zatrudniona do firmy jako asystentka właściciela firmy i była Pani poinformowana o wielozadaniowości tego stanowiska. Co więcej, podczas rozmowy kwalifikacyjnej informowała nas Pani o znajomości programu Excel. Praktyka podczas pracy szybko zweryfikowała tę wiedzę. Zmusiło to nas do szukania dla Pani innych obowiązków, które byłoby w zakresie Pani kompetencji. 5. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej poinformowała nas Pani, że w miesiącu sierpniu ma Pani zaplanowane wakacje. Firma przychyliła się do Pani prośby o 10 dniowy urlop, pomimo, że w/g regulaminu pracy za 1,5 miesiąca pracy przysługiwało Pani tylko 5 dni urlopu wypoczynkowego. Jednakże, po kilku dniach pracy, złożyła Pani jednak wniosek urlopowy na 15 dni. Oprócz 10 dniowego urlopu wypoczynkowego wnioskowała Pani również o dodatkowe 5 dni w okresie długich weekendów, nie zważając na grafik innych pracowników. Na takie postępowanie nie było naszej zgody i tutaj nasze drogi zaczęły się rozchodzić. 6. W dniu 11.07.2023 czyli po niespełna 1,5 miesiącu pracy udała się Pani na kilku tygodniowe zwolnienie lekarskie. Na zwolnieniu lekarskich przebywała Pani w miesiącach lipiec, sierpień oraz wrzesień.

Pawel Nowy wpis
Inne
@soseB

Poniżej przedstawiam fakty odnośnie rotacji i zwalniani się pracowników w roku 2023 (od 01.01.2023 – do dnia dzisiejszego tj. 28.11.2023) ◦ Jedna osoba złożyła wypowiedzenie umowy o pracę (pracownik magazynu) ◦ Jednej osobie nie została przedłużona umowa po okresie próbnym ◦ Jedna osoba - rozwiązanie umowy o pracę (przedstawiciel handlowy) ◦ Ilość zatrudnionych osób w roku 2023 – 8 osób (Dyr operacyjny, 2 osoby e-commerce, 2 osoby dział sprzedaży, 3 osoby dział magazynu). Nadal rekrutujemy pracowników. Do końca roku planujemy zatrudnić kolejne 2-3 osoby. ◦ odrębny kontrowersyjny przypadek Pani, która po nieco ponad 1,5 miesięcznym okresie próbnym, udała się na wielotygodniowe zwolnienie lekarskie. Co więcej, na początku roku 2023 firma zmieniła lokalizację do innego miasta. ŻADEN z pracowników nie zrezygnował z pracy w związku z tą przeprowadzką.

M.
Były pracownik

Pracowałam w dziele eksportu w Balneo. Dział ekportu stawiał wtedy swoje pierwsze kroki i było trochę chaotycznie ale teraz jak się dowiedziałam, że firma dostarcza towar do wielu krajów europejskich to cieszę się, że miałam w tym swój udział. Atmosfera była zawsze bardzo w porządku, miałam pełną elastyczność godzin. Zawsze można się było dogadać z innymi pracownikami, jak i z szefem.

43
Pytajnik
Kandydat
 Pytanie
@M.

A oprócz atmosfery, warunki miałaś takie same jak tu przedstawione? (usunięte przez administratora)Miałaś szanse na wyższą pensję? Rozwój? Awans? Czemu zrezygnowałaś i postanowiłaś odejść z pracy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. marketingu oferowane przez firmę Balneo Paweł Witak? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy firma Balneo Paweł Witak udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Mike Tyson

Były pracownik

23.10.2023 12:10

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Mike Tysonikona wywiad

Chciałbym opowiedzieć o mojej współpracy z firmą oraz ostrzec potencjalnych pracowników przed tym pracodawcą. Nie robię tego ze złości, chciałbym, tylko żeby inni nie musieli się potem męczyć tak, jak ja.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Mike Tysonikona wywiad

Pracowałem jako mobilny przedstawiciel handlowy. Jeździłem (dopóki miałem sprawne auto służbowe) po północnej części Polski po wszystkich sklepach i hurtowniach budowlano-sanitarnych. Przynajmniej jeden dzień w każdym tygodniu spędzałem w biurze przy: wprowadzaniu informacji do systemu, odpowiadaniu na maile, dzwonieniu (czego miałem pierwotnie nie robić) oraz przygotowywaniu się do kolejnych wyjazdów (pakowanie materiałów promocyjnych, ustalanie trasy).

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Mike Tysonikona wywiad

Nie miałem. Dwu, czy trzykrotnie prosiłem pracodawcę o taką możliwość, ale za każdym razem spotykałem się z odmową. Niestety, ale w tej firmie są "równi i równiejsi". Były osoby, które kiedy nie chciało im się siedzieć w biurze, brały laptopa i mówiły, że resztę dnia będą pracować z domu, a byli tacy jak ja, którzy nie mogli tego zrobić.

Pawel
Inne

Panie Bartoszu, niestety nie mogę zgodzić się z Pana argumentem, że odnośnie pracy zdalnej w firmie są osoby równe i równiejsze. Zezwolenie na pracę zdalną, otrzymywały osoby które umiały uargumentować taką potrzebę, np.: chore dziecko, wizyta w urzędzie czy też u lekarza. Nie zgodzę się z Pana stwierdzeniem, że pracownicy wykonują pracę zdalną kiedy nie chce im się siedzieć w biurze. Zgodzę się, że występował Pan o możliwość pracy zdalnej 2 lub 3 krotnie, ale powodem miało być zbyt głośno otoczenie w pokoju, którym Pan pracował. Pokój w którym Pan pracował miał powierzchnię około 40 m2 a pracowały w nim 3 maksymalnie 4 osoby łącznie z Panem, które również dzwoniły do klientów / wystawiały faktury / wykonywały inne prace biurowe. Temat pracy zdalnej był zawsze poruszany przez Pana, kiedy był Pan proszony o kontakt telefoniczny z klientami, których Pan odwiedził w odbytej podróży służbowej. Pana argumenty do pracy zdalnej nie były zasadne.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Mike Tysonikona wywiad

Rozwiązanie stosunku pracy nastąpiło za porozumieniem stron z inicjatywy pracodawcy. Argumentował on to tym, że nie może zapewnić mi narzędzia pracy (w tym przypadku samochodu służbowego), bo jest zepsute i nie będzie go naprawiał. Było to kłamstwem, o którym dowiedziałem się potem od osób w firmie i mechanika, do którego trafiło auto. Prawdopodobną przyczyną chęci rozwiązania ze mną umowy o pracę, była kłótnia, do której doszło między nami kilka dni wcześniej, a dotyczyła ona właśnie zepsutego auta. Pracodawca miał na naprawienie go ponad 3 tygodnie (w tym czasie przez dwa tygodnie przebywałem na urlopie), a nie zrobił w tym czasie nic (o tym też dowiedziałem się po fakcie od pozostałych pracowników i mechanika, do którego trafiło auto).

Pawel
Inne

Zapewniam Pana, że rzeczywistym powodem rozwiązania umowy o pracę było Pana niedopasowanie do stanowiska przedstawiciela handlowego oraz brak wyników sprzedaży. Przykładem tutaj może być obawa przed kontaktem telefonicznym z wcześniej odwiedzonymi klientami oraz całkowicie bierna postawa na targach, podczas których miał Pan bardzo duże problemy z inicjowaniem rozmów z potencjalnymi klientami. Dowodzi to o niedopasowaniu Pana profilu do danego stanowiska. Ponadto, wyniki sprzedaży po 8 miesiącach były zdecydowanie poniżej oczekiwań i w zestawieniu z kosztami podróży służbowych nie były satysfakcjonujące. W firmie nie ma ustalonego dress code, jednakże Pana wygląd zewnętrzy znacznie odbiegał od standardów przedstawiciela handlowego. Został Pan dwukrotnie upomniany o nieprzychodzenie do pracy w krótkich spodenkach czy też koszulkach z napisem „Ratownik GOPR” lub też w innych z kontrowersyjnymi hasłami. Również Pana ubiór na targi handlowe znacząco odbiegał od ogólnie przyjętych standardów, w szczególności dotyczących przedstawicieli handlowych.

Proszę opowiedzieć, o sytuacji, kiedy auto się zepsuło.

Mike Tysonikona wywiad

Auto zepsuło po raz kolejny się na 3 dni przed moim urlopem, 200 km od mojego domu. Sam musiałem zadzwonić do ubezpieczyciela i ustalić wszystko, co było związane z lawetą. W międzyczasie pracodawca stwierdził również, że mam znaleźć jakiś warsztat, który naprawi auto (mieli mnie przyjąć "z ulicy", bez żadnego umówienia się na naprawę). Obiecał, że w trakcie mojego urlopu rozliczy się z tym warsztatem za wykonaną pracę. Gdy auto trafiło do warsztatu, na następny dzień została postawiona diagnoza i pracodawca miał podczas mojego urlopu kontaktować się z mechanikiem w kwestii naprawy. Przez dwa tygodnie nie zadzwonił nawet do owego mechanika, więc samochód pozostał przez ten czas nietknięty. Gdy wróciłem z urlopu, pracodawca powiedział mi, że kontaktował się z warsztatem, co było nieprawdą.

Pawel
Inne

Zapewniam Pana, że awaria samochodu nie miała żadnego wpływu na rozwiązanie współpracy. Awaria samochodu, jest zdarzeniem czysto losowym, jednakże doświadczony przedstawiciel handlowy powinien być przygotowany na taką ewentualność. Prośba o kontakt z ubezpieczycielem w sprawie zamówienia lawety oraz dowiezienie auto do warsztatu w okolicach firmy, stało się dla Pan problemem nie do rozwiązania. Dowodzi to, że obawia się Pan kontaktów telefonicznych, co jest niezbędne w pracy przedstawiciela.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Mike Tysonikona wywiad

8 miesięcy

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Mike Tysonikona wywiad

W pracy ceniłem sobie kilku sympatycznych współpracowników oraz dość dużą łatwość sprzedaży oferowanego produktu.

Pawel
Inne

Pomimo, łatwości sprzedaży oferowanego produktu, wypracowane przez Pana obroty handlowe były na bardzo niskim poziomie i nie pokrywały nawet wydatków związanych z Pana stanowiskiem.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Mike Tysonikona wywiad

Byłem obciążany zadaniami, których miałem pierwotnie nie wykonywać, takimi jak wspomniane wcześniej dzwonienie do klientów, czy przygotowywanie wszystkich materiałów reklamowych oraz tras wyjazdowych. Mieli być do tego oddelegowani odpowiedni pracownicy, zatrudnieni, jako "wsparcie" dla przedstawicieli handlowych. Mimo, iż od ustania stosunku pracy minął już miesiąc, wciąż nie otrzymałem świadectwa pracy.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Mike Tysonikona wywiad

Organizowane były jedynie szkolenia wewnętrzne. Prowadzone były przez samego właściciela albo przez jednego z pracowników. Dotyczyły nowo wprowadzanych na rynek produktów lub usprawnień produktów już istniejących.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Mike Tysonikona wywiad

Poza jedną, dwoma osobami w firmie pozostali pracownicy byli raczej do siebie przyjaźnie nastawieni i nie dochodziło do poważniejszych sprzeczek czy kłótni.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Mike Tysonikona wywiad

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że przez praktycznie cały czas mojej pracy w tej firmie atmosfera między mną a pracodawcą była przynajmniej dobra. Dopiero przy tej nieszczęsnej awarii auta postanowiłem powiedzieć, co myślę o zaistniałej sytuacji (oczywiście w kulturalny sposób czego nie odwzajemnił pracodawca, obrzucając mnie przytykami i wyzwiskami). W kwestii pozostałych pracowników nie będę do końca obiektywny, bo przez 3-4 dni w tygodniu byłem w trasie, więc jedynie z pogłosek dowiadywałem się o tym, co się działo.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Mike Tysonikona wywiad

Nierówne traktowanie pracowników tego samego szczebla. Czysto teoretycznie wszyscy byliśmy na tym samym poziomie (nie było żadnych kierowników, dyrektorów itp.), a i tak niektóre osoby były traktowane "ulgowo", a inne nie. Można tu przytoczyć punkt odnośnie pracy zdalnej.

Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?

Mike Tysonikona wywiad

Właściwie to już od początku nie, ale przez długi czas to lekceważyłem, bo pracodawca cały czas mówił mi, że zostaną zatrudnione nowe osoby do firmy i wtedy wszyscy będą mogli zająć się pracą, do której docelowo zostali zatrudnieni. Jak się okazało, było to jego kolejne kłamstwo, bo osoby, które zatrudniał, cały czas zarzucał pracą, którą akurat trzeba było pilnie wykonać, a nie tą, którą mieli ustaloną przy zatrudnianiu się. Osobiście miałem tylko i wyłącznie jeździć do klientów, a całą resztą się nie przejmować. Wszystko miałem mieć przygotowane w biurze i gotowe do zabrania. Okazało się, że wszystko od początku do końca musiałem robić sam. Podczas rozmowy o pracę umówiliśmy się, że nie będę musiał dzwonić do klientów (mówiłem, że nie nadaję się do takiej pracy), ale po około miesiącu zaczęły się pojawiać pierwsze naciski, że mam zacząć to robić, bo osoby, które miały nas wspierać, były zawalone inną pracą, którą z kolei one miały się w ogóle nie zajmować (windykacja, rozsyłanie newsletterów). Niestety, mimo iż każdy pracownik miał na umowie stanowisko, na które został zatrudniony, to w praktyce wszyscy robili wszystko i był delikatnie mówiąc "bajzel".

Paw
Były pracownik

W Pana zakresie obowiązków, było pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży. Realizacja tego zadania nie jest możliwa bez kontaktów osobistych oraz telefonicznych przedstawiciela handlowego. Ułożenie tras wizyt klientów jest pozostawiane w gestii przedstawicieli handlowych, którzy znają najlepiej realia terenu i klientów. @Pracodawca

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Mike Tysonikona wywiad

Sugerowałbym skupienie się na jednym sposobie działalności (albo w realu albo w internecie), bo łączenie tych dwóch kanałów sprzedaży jest niekorzystne dla wszystkich pracowników i sprzedawców w punktach stacjonarnych. Niestety uważam również, że gdyby nie niektórzy mocno zaangażowani w działalność firmy pracownicy, to ta już dawno by upadła, bo właściciel zupełnie nie radzi sobie z prowadzeniem działalności gospodarczej na tym szczeblu. Może na początku, gdy w ofercie był tylko i wyłącznie jeden produkt dawał radę. Obecnie nie potrafi nad niczym zapanować i wszystko działa na zasadzie "może się uda, więc spróbujemy", nie mając żadnego planu działania. Nie słucha przy tym w ogóle rad doświadczonych pracowników.

Pawel
Inne

Dziękuję za radę, jednakże z niej nie skorzystam. Firma będzie nadal budowała swoją pozycję w obu kanałach sprzedaży, tj. zarówno w sektorze B2B oraz e-commerce. Wbrew Twoim zarzutom, słucham rad pracowników ale tych, których efekty pracy są widoczne i przyczyniają się do rozwoju firmy. A ta faktycznie w bardzo szybkim tempie rozwinęła się m. in. znacznie poszerzając asortyment. Ale było to możliwe tylko dzięki współpracy wszystkich zaangażowanych osób w firmie, które same chcą się rozwijać i wnoszą do firmy swoje pomysły i rozwiązania. Następstwem natomiast rozwijającej się firmy jest awansowanie pracowników, którzy obecnie sami budują swoje zespoły, co nie było możliwe w dotychczasowej strukturze firmy z uwagi na jej skromny zasób kadrowy.



Firma Krzak
Były pracownik

Z własnego doświadczenia nie polecam pracy w tej firmie, jak w biurze tak i na magazynie. Praca z brakiem perspektyw i rozwoju. Na porządku dziennym jest wyciskanie z pracownika tyle energii, aż puszczają nerwy, atmosfera nie do wytrzymania. Rozmowa z pracodawcą przed podjęciem pracy, wygląda tak, że to co opowiada na rozmowie kwalifikacyjnej nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Pracodawca, szybko zmienia zdanie, nie przemyśli za nim komuś coś opowie/obieca. Manipuluje i kłamie, przykładem jest to, że np. jakąś wersję wydarzeń, potraf przedstawić dwóch różnych wariantach jednej grupie osób i drugiej. Zarobki są niskie(usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Balneo Paweł Witak - Parzniew

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Balneo Paweł Witak?

    Zobacz opinie na temat firmy Balneo Paweł Witak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Balneo Paweł Witak?

    Kandydaci do pracy w Balneo Paweł Witak napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Balneo Paweł Witak
5/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Działkowa 169 lok. 1
    05-808 Parzniew
  • NIP: 5342003702 REGON: 363054368
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Balneo Paweł Witak
Przejdź do nowych opinii