Współpraca z firmą w momencie awarii ogrzewania, które ciągle podlega gwarancji jest delikatnie mówiąc zła. Po informacji o awarii właściciel przestał odbierać telefony. Kontakt udało się uzyskać dopiero po 6 tygodniach po zapowiedzi wejścia na drogę sądową. Po kolejnych 2 tygodniach i wielu mailach (właściciel uporczywie nie odbiera telefonu, mimo że jego numer jest podany jako numer kontaktowy firmy) w mieszkaniu pojawił się serwisant, którego firma tego samego dnia umówiła przez fixly. Według jego relacji Pan Damian mu przekazał, że „nie chce mu się jechać do Poznania” oraz stwierdził, że niedziałające ogrzewanie wynika z mojej winy, bo zapewne „coś poprzekręcałam”. Problemem okazała się niedziałająca pompa obiegowa -była sprawna tylko przez jeden sezon grzewczy. Co więcej Intermo powołując się na „procedury w firmie” próbowało przerzucić na mnie część potencjalnych kosztów związanych z naprawą, które zgodnie z polskim prawem powinni sami ponieść. Na chwile obecną minęło ponad 3 miesiące od zgłoszenia, ogrzewanie ciągle nie działa, a firma ponownie nie wywiązała się z obietnicy kontaktu
Opinie o Instalator Damian Ordyniak w Szczecin
Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Instalator Damian Ordyniak. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Instalator Damian Ordyniak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.
Branże: Realizacja projektów budowlanych