Jestem zadowolona z pracy w tej firmie. Świetne warunki pracy. A oszczerstwa "oszukanych" są żałosne, wszystko odbywa się zgodnie z prawem. Kary są konsekwencją wykroczeń parkujących.
mialem podobnie, w budce nie mieli aby rozmienić 50zł, na szczęście wyjechałem z parkingu i zaparkowalem niedaleko na ulicy. Firma typowo nastawiona na zysk, ale zysk nieuczciwy. Życzę im wszystkiego najgorszego, aby jak najszybciej zbankrutowali, co chyba jest bliskie - zaglądnąlem z ciekawości na ten parking niedawno i puściutko.
Zastanawiam się, czemu ogłoszenie Doradca klienta nie ma podanych widełek. Nie ma określonej podstawy? Tak mi się kojarzy, że niektórzy pracują w oparciu o prowizje, nie wiem jak tutaj.
Wygrałem sprawę z tą firemka Pro6 za brak biletu za szyba. Żaden podmiot prywatny nie może założyć wam blokady na koła jest to nielegalne działanie. Pozdrawiam ????????????????
Jestem zadowolona z pracy w tej firmie. Świetne warunki pracy. A oszczerstwa "oszukanych" są żałosne, wszystko odbywa się zgodnie z prawem. Kary są konsekwencją wykroczeń parkujących.
Chyba się coś Pani w głowę porobiło.Parkingi tej Firmy omijać wielkim łukiem. Nie ma jak samemu sobie wpisywać opiniunię
Popieram Jagodę. Banda (usunięte przez administratora) również wczoraj zapłaciłam. Nie zostawię tej sprawy tak.To jest okradanie ludzi w biały dzień.
Aby poprawić statystykę pozytywnych odpowiedzi, oni sami wpisują sobie pozytywy. Poznać to po ID. Nie tędy droga, panowie i panie w firmie!!!!
Może i wszystko mieści się w granicach prawa, ale na pewno nie w normach etycznych!!!! Wasza firma żeruje na nie wiedzy ludzi i zakłada, że większość ludzi korzystających z "usług " jest nieuczciwa. Smutne to i żałosne, bo takie podejście do klientów wiele mówi o właścicielach firmy i niektórych pracownikach jakimi są ludźmi!
Firma w sposób nieuczciwy i nieludzki wyłudza kary za parking. Ja pobiegłam do sklepu by rozmienić pieniądze po powrocie miałam blokadę i również nie uwzględniono mojego tłumaczenia a pismo z odpowiedzią zatytułowano Proszę Pana choć choć jestem kobietą co widać po imieniu którym podpisałam imię do nich.
"Oszczerstwa Oszukanych"? chyba sami sobie piszecie pozytywne opinie . Wystarczy popatrzeć na budkę tak brudną i oklejoną że nie widać parkingowego. Która to porządna firma wstydzi się swoich pracowników. Ci wyłażą z budy jak szczury wtedy gdy uważają że trzeba założyć blokadę. Zasadą porządnego parkingu jest zapłata za rzeczywisty czas przebywania przechowywanego pojazdu. W tym przypadku musisz z góry określić jaki to czas. A przecież zalatwianie spraw zwłaszcza w przychodni raz trwa dwie godziny, a raz cztery. W dodatku chamstwo obsługi jest już ogólnie znane.
mialem podobnie, w budce nie mieli aby rozmienić 50zł, na szczęście wyjechałem z parkingu i zaparkowalem niedaleko na ulicy. Firma typowo nastawiona na zysk, ale zysk nieuczciwy. Życzę im wszystkiego najgorszego, aby jak najszybciej zbankrutowali, co chyba jest bliskie - zaglądnąlem z ciekawości na ten parking niedawno i puściutko.
Czym w Pro6 Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Nie mam się do czego odnieść, bo w sumie każdy tu się wypowiada o działaniu firmy a nie o pracy ale spróbuję. Szukam od kilku miesięcy pracy a firma ta mieści się w mojej miejscowości. Brał może ktoś z Was w ostatnim czasie udział w jakiejś rekrutacji? W sieci nie ma żadnych ogłoszeń, co mnie bardzo smuci. Rotacja tu w ogóle jakaś jest lub wolne stanowiska na które najczęściej szukają? Miło będzie, jak mi ktoś pomoże.
Mam pytanie do administratora tej strony czy poda mi kontakt jakikolwiek do właścicielem tej firmy
w tym rzecz że kontakt z formą jest żaden. Na telefony nie odpowiadają, wychodzą z budy oklejonej tak że tylko oni mają możliwość ckontroli kto stoi przed budką. Telefon jest podany na tablicy ale nikt nie odpowiada.
To jest coś nie tak? myślę że tym powinien zająć się prokurator bo policja jest bezsilna i odsyła do regulaminu punkt 6 i 10 , a kto czyta regulamin jeszcze jak się spieszy na wizytę u lekarza czy na złożenia wyjaśnień na komisariacie. Nie rozumie jak można ukrywać dane kontaktowe do firmy czy zarządu ??
Hej. Widzę tu same opinie niezadowolonych klientów. A czy jest ktoś kto orientuje się jak wygląda praca "parkingowego" w tym miejscu? Szukają czasem kogoś? Bo w internecie brak ogłoszeń. Mieszkamy obok i tata szuka pracy. Jeśli ktoś się orientuje, to napiszcie proszę jaką umowę można dostać na start i czy praca jest zmianowa.
Szanowni Państwo, W dniu dzisiejszym, tj. 24.03.2022 zakupiłam na Państwa parkingu bilet na parking (potwierdzenie w załączonym skanie). Z uwagi na fakt, że w dniu dzisiejszym miałam obowiązek wstawienia się do KMP w Katowicach w charakterze świadka w celu składania zeznań (wezwanie w załączeniu) wykupiłam 1h czasu na tę okoliczność. Niestety zeznania przedłużyły się a ja nie mogłam opuścić komendy na okoliczność wykupienia dodatkowego czasu za parking. W związku z powyższym założono mi blokadę na koło. Uiściłam stosowną karę ale chcę się od niej odwołać. W związku z powyższym, proszę o zwrot poniesionej kary na konto 79 1050 1168 1000 0090 6923 8377 oraz pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Proszę o pilny kontakt 697420485 Z poważaniem, Kinga Koral
Pani Kingo ,wątpię czy uzyska Pani zwrot ,ta firma tylko poluje by założyć blokadę ,wysłałam już czy pisma i nic ,jest założona grupa na FB blokada na kach PRO7 ,zapraszam ,może pozef zbiorowy coś zmieni ,znajomą zgłosiła do RPK ,skarbówki i na razie cisza , pozdrawiam
Tak chcę dołączyć do pani wczoraj miałem incydent na tym parkingu czy to aktualne jak pani udało się ?
Wszystkich poszkodowanych i chętnych do złożenia pozwu zbiorowego przeciwko PRO6 zapraszam na FB, nazwa grupy: blokada na kołach-PRO6
Czy próbował ktoś reklamować te niesłuszne postępowanie pracownika parkingu mając opłacony parking ?
Ostrzegam przed tą firmą i ich parkingiem!!!! Przywiozłam mamę w sytuacji zagrożenia życia, miałam kartę, gotówkę. PARKOMAT przyjmuje tylko monety.Nikogo z obsługi, poszłam rozmienić pieniądze po 10 minutach zastalam blokade na kole i oplata 150 zł. Łysy, barczysty Pan nie przyjmuje nic do wiadomości, własnymi rękoma zaklada blokadę,kryje się w krzakach i czeka na ludzi w biedzie. Z daleka omijać ten parking, myślę że tylko żyją z tego procederu bo ludzi starszych mnóstwo przybywa do poradni na Powstańców, a nie ma możliwości zaparkowania i zapłaty. Widzę że wielu ludzi bylo już w tej sytuacji, ostrzegam !!!!
Miałam podobną sytuację ,ale z pośpiechu nie włożyłam kwitu ,z pawianem z ochrony szkoda rozmawiać ,napisałam do nich ,dostałam żenującą odpowiedź ,firma (usunięte przez administratora) ,nastawiona na zysk poprzez zakładanie blokad ,byłam w wydziale ochrony konsumenta ,pewnie złożę wniosek i nie wiem czy nie wystąpić z pozwem o wyłudzenie ,dobrze by było założyć pozew zbiorowy
Ta sama sytuacja była u mnie. Wykorzystują sytuację że są jedynym parkingiem w pobliżu przychodni do której przyjeżdżają chorzy ludzie.
Witam Pani Aneto ja również chętnie bym dołączyła do pozwu zbiorowego , jeśli będzie więcej osób ,może się udać ,proszę może o kontakt na Messengerze Grażyna Uchnast
bardzo podobna sytuacja, z reguły placę za trzy godziny korzystając półtora lub dwie, tym razem wizyta w klinice przeciągnęla się do czterech. Nie wyjdziesz siedząc pod kroplówką. Efekt znany. W dodatku nie dodzwonisz się do zarządcy czy właściciela. A podany telefon jest do parkingowego, który zresztą nie odbiera telefonu. Widzę po opiniach że ta firma to jacyś naciągacze.
Ludzie obsługa parkingu swymi działaniami zmusiła mnie do poszukiwania innego miejsca na parkowanie niż ten zbójecki parking. Są w okolicy takie miejsca , ceny dużo niższe. Życzę pracownikom z ulicy Lompy aby niedługo stracili pracę , przy czym już ostatnio zobaczyłem że parking stal się pusty a więc koniec bliski.
Opłata za parking uiszczona, w czasie się zmieściłam lecz spiesząc się z dzieckiem do przychodni na wizytę nie włożyłam biletu za szybę. Czy bilet nie jest dowodem za zapłatę za usługę??? Pan z budki który założył mi dziś blokadę, bulka o regulaminie gdzie nic nie jest jasno napisane że za nie pozostawienie biletu za szybą będzie założona blokada i kiedy powiadomiłam, że dzwonię na policję bezczelnie życzy mi "powodzenia". Historia z biletem jak wiele poniżej opisanych. W ciągu tego czasu który tam spędziłam oczekując na policję załatwiając pieniądze ,pan z budki założył jeszcze trzy blokady czyhając w swojej schowanej pod drzewem budce. Może będzie pan to czytał, to chciałabym mu powiedzieć że dzięki braku ludzkich odruchów przepadła wizyta z dzieckiem na drugim końcu miasta, na którą czekałam parę miesięcy. Nie chciałabym w takiej firmie pracować, będę ten parking omijać z daleka.
To samo spotkało moich starszych rodziców, nie włożyli biletu za szybę i musieli zapłacić 150 pln za zdjęcie blokady. To moim zdaniem wyłudzenie.
Doznałam takiego samego upokorzenia ze strony tego pana z budki jak opisane poniżej, tylko dlatego, że nie włożyłam biletu za szybę. Zapłaciłam za parking o 8:50 a o 9:00 już miałam blokadę. Nie zdawałam sobie sprawy, że można w taki sposób działać i tak podle i nieludzko świadczyć usługi. I to wszystko pod okiem Komendy Policji. Szukam osób, które chcą wystąpić przeciwko temu panu. Zostawiajcie swoje namiary na przeciwko parkingu u Pana na szlabanie. Będę się kontaktować i podam szczegóły.
Proszę o kontakt, bo ja właśnie skalam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa i szukam świadków, którzy tak samo potraktowani zostali jak ja. Może razem nauczymy tych ludzi kultury i szanowania prawa.
witam .. czy zlozony juz został wniosek bo chce sie dołonczyc wczoraj wyłudzono odemnie 200 zł za 4 minuty postoju biletomat niechciał przyjąć kasy a ciecia w budce ani pod numerem nie bylo zjawil sie jakims cudem załozyc blokade pozdr..
Witam, dzis rowniez jestem zainteresowana dolaczeniem do wniosku. O 10.25 oplacilam oplate za parking, o 10.35 juz mialam blokade bo nie zostawilam biletu w aucie. W budzie siedzial pracownik ktory widzial jak dokonuje oplaty.
witam, nie mogę znaleźć grupy na fb, może link jakiś? dzisiaj też dostałem 200 zł kary, tylko że mam odprysk na feldze po blokadzie (wszystko udokumentowane dobrej jakości zdjęciami), w weekend pisze do UOK, pro6 i jak nie będzie odpowiedzi to robie pozew w esądzie. Chętnie też dołącze do pozwu zbiorowego
Dzień dobry , przepraszam za pomyłkę grupa nazywa się blokada na kołach PRO 6 , zapraszam, jeśli pan nie znajdzie proszę o lingo na Messenger Grażyna Uchnast , pozdrawiam
opłaciłem parking na try godziny, byłem u lekarza cztery, nie byłem w stanie przejść w międzyczasie dołożyć opłaty, pokazałem recepty , gruby łysy buc kazał zapłacić 95zł kary. Dość ze kolejny raz podnieśli opłatę , teraz to 7 zł. Dość że za każdym razem opłacam za trzy godziny a jestem dwie - wtedy nie zwracają. To jeszcze chama w budce mają. Nawiasem mowiąc budka brudna , szyby takie że nic zza nich nie widać, Kontaktu z Zarządcą też nie ma, telefon podany na tablicy jest do obsługi parkingu. Odradzam każdemu. zresztą jeździłem tam co miesiąc i obserwuję że jakoś klientów im ubyło , teraz parking świeci pustką. Napewno więcej nie pojadę tam , znalazłem inny parking.
po wczorajszym ekstremalnym przeżyciu z łysym bucem parkingowym, i po przeczytaniu całej masy negatywnych opini, doszedłem do wniosku że skargi nic nie pomogą. Jedyne to omijać ten parking i łysych karków z daleka. W pobliżu jest wiele parkingów płatnych, też nie strzeżonych jak ten , ale z niższymi opłatami i bardziej korzystnymi regulaminami niż ten. w sumie wczoraj zapłaciłem 22zł za parking plus 95 zł za przekroczenie czasu o 28 minut z przyczyn obiektywnych. Bujajcie się chamy z Lompy.
Nikomu nie polecam tego parkingu. Brak kontaktu z zarządcą, chamski pracownik obsługi,. Wyłudzanie z góry zapłaty kiedy nie można precyzyjnie określić czasu koniecznego na skorzystanie z tego parkingu. Po nawet drobnym przekroczeniu czasy blokada i kara. Ludzie uciekajcie jak najdalej od tych osobników.
O g. 6:45 w styczniu jest ciemno. Parkomat nie ma znaku na odpowiedniej wysokości, aby był informacją dla wjeżdżającego, że tu jest parkomat, który też jest nieoświetlony. W budce przed g. 7:00 nikogo nie ma. Tablica informacyjna z czarnym tłem i żółtymi literami jest nieoświetlona i nic nie można przeczytać. O g. 7:08 pan parkingowy założył blokadę. Przyszłam po samochód o g: 7:30 i zapłaciłam 150 zł, abym mogła wyjechać po zdjęciu blokady. Opisałam całą tę niejasną sytuację w odwołaniu. Odpowiedzieli mi bez żadnych wyjaśnień dlaczego tablica jest nieoświetlona, parkomat schowany za tablicą informacyjną bez znaku na wysokości parkomat, dlaczego parkingowego nie było przed g. 7:00. Oni mają jedną i zawsze tę samą odpowiedź odpowiedź na każde odwołanie. Złożę skargę do Urzędu Miasta. Wszystkie negatywne wpisy świadczą o tym, że jest to to firma nieprofesjonalna.
Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z tego parkingu! Działania tej firmy w mojej ocenie oczywiście jak również wielu innych internautów są nieetyczne i bazują głównie na pośpiechu ludzi udających się do Poradni Specjalistycznych w Katowicach przy ul. Lompy. Wydaje się, że głównym dziennym zarobkiem właścicieli parkingu jest ilość założonych blokad ( budzących wątpliwość pod względem prawnym do słuszności ich zakładania) na koła parkujących samochodów pod przykrywką " Regulaminu" stworzonego oczywiście "zgodnie" z prawem. Sama wpadłam w sidła ich nieuczciwości. Pani odstąpiła mi swój dwugodzinny bilet, ponieważ wykorzystała zaledwie kilka minut i dała mi go, bo widziała, że szukam drobnych do płacenia parkomatu. Z wdzięcznością i wiarą w dobrych ludzi go przyjęłam, a symboliczną 5 (zl.) wcisnęłam Pani w rękę. Bilet włożyłam za szybę i prędko pobiegłam z dzieckiem do Poradni. Wcześniej inna osoba mnie ostrzegała, żebym uważała, bo po przekroczeniu czasu nawet o minutę zakładają blokady. Po zakończonej wizycie i dotarciu na parking okazało się, że mam blokadę na kole, ponieważ osoba z monitoringu widziała, że nie opłaciłam biletu w parkomacie, a zgodnie z regulaminem, bilet dotyczy jednego pojazdu. Nie mając wyjścia zapłaciłam 150,- zł. Szkoda tylko, że syn był światkiem całego zajścia i nieuprzejmego zachowania pana z budki na parkingu. W Dzień Dziecka dowiedział się jak brutalny jest świat dorosłych a pieniądze, które otrzymał od dziadków z okazji jego święta, chciał ofiarować mi na opłatę za zdjęcie blokady. Mogę być dumna z syna a właściciele parkingu i ich pracownicy od dzieci powinni uczyć się człowieczeństwa. W przeciągu kilkudziesięciu minut założono na tym parkingu trzy inne blokady!!!! Namawiam wszystkich, którzy poczuli się (usunięte przez administratora) do składania zawiadomień w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta, bo działania tej firmy budzą wiele wątpliwości co do uczciwości i traktowania klientów z szacunkiem.
przez półtora roku tylko się pogorszyło , ostrzegam przed tym parkingiem , chociaż ONI sobie nic z tego nie robią
Życzę właścicielom tej firemki, aby codziennie, na każdym roku i w każdym kontakcie międzyludzkim byli tak samo naciągani i (usunięte przez administratora)jak sami traktują ludzi. Napisałbym kilka zdań więcej ale cytując klasyka "Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które byłyby w stanie dostatecznie obelżywie określić wasze zachowanie" Nie pozdrawiam.
Nie jest Pan pierwszy ,na FB jest grupa "blokada na kołach Pro 6 " zapraszam ,niestety firma zarabia na pośpiechu klientów i tym że większość ludzi odpuszcza , pozdrawiam
Najlepsze mają w środku budki okno z oklejonymi godzinami blokady, tylko dopasowują naklejkę pod klienta.
(usunięte przez administratora)
nie trzeba im - tam same karki
Chcesz powiedzieć, że nie ma w tej firmie kobiet na stanowisku pracowników parkingu? Karki to rozumiem że mężczyźni.
Ludzie , ta firma to po prostu MAFIJNE (usunięte przez administratora) Spóżniłem się 5 minut po terminie opłaconego parkingu na Lompy a tu blokada na koła. Na nic prośby 150 złotych a jak nie masz to 200. Nie parkujcie u nich bo celem jest okradanie ludzi. Widziałem jak podstawiona kobieta oddała swój bilet parkingowy młodej dziewczynie. Parkingowy to widział, nie zareagował a pośpiesznie po oddaleniu kierowcy założył jej blokadę na koło. Czyste (usunięte przez administratora) przecież mógł zareagować jak człowiek ale nie najważniejsza kasa. Nie dają ci mandatu lecz kwit- oświadczenie o istnieniu zobowiązania wobec tej hujowizny w wysokości 200 zł. Prezes tej firmy jeżeli to ten sam co startował do wyborów (takie samo nazwisko) ma charakter. GRATULACJE. Miejmy nadzieję że PiS coś zrobi z tym bydłem. Jeżeli szukasz pracy a jesteś człowiekiem to napewno nie u nich.
Szanowny Panie, gdyby się Pan spóźnił „5 minut”, to ani opłaty, ani blokady by nie było. Każdy bowiem klient ma dokładnie pół godziny czasu ponad opłacony czas postoju na ewentualną dopłatę lub wyjazd bez konsekwencji. Wszystko jest jasno opisane w Regulaminie Parkingu który jest postawiony przy wjeździe i parkomacie i który Pan zaakceptował. W razie braku jego akceptacji powinien Pan opuścić parking, bez konsekwencji. Nie ma przymusu parkowania. Proszę powstrzymać się od oszczerstw, a jeżeli czuje się Pan okradziony lub oszukany - proszę skierować sprawę na Policję lub do Prokuratury, a nie wylewać anonimowo bzdurne frustracje w internecie. BOK PRO6 sp. z o. o.
Jesteście oszustami. Pracownik powołuje się na regulamin dopiero kiedy uda mu się naciągnąć kogoś na opłatę 150 lub 75 Zł. A gdzie akceptacja waszych warunków zawartych w regulaminie przez klienta. Oby spotkała złodziei zasłużona kara.
Jak pan śmie pisać o pół godzinnym spóźnieniu . Poszłam rozmienić pieniądze, żeby zapłacić za postój i wróciłam po 12 minutach już miałam blokadę na kole. Na nic zdały się tłumaczenia . Wasz pracownik nałożył mi karę 150 zł z ironicznym uśmiechem i głupim tłumaczeniem . Proszę napisać gdzie można składać reklamacje . Nie jestem anonimowa . Maria wegrzyn
W dniu wczorajszym zostawiłem u państwa, samochód opłaciłem bilet. Wcześniej wasz pracownik rozmienia mi na ten cel pieniądze. Za parking zapłaciłem ale z pośpiechu nie włożyłem biletu za szybę. Po załatwieniu sprawy gdy wróciłem na parking blokada była założona i na nic prośby i rozmowa. Pracownik poinformował mnie ze dostał telefon od dyspozytora i musiał wykonać jego polecenie czyli założyć blokadę. W celu rozwiązania tej sytuacji chciałem zasięgnąć informacji i rozwiązać ten problem polubownie kontaktując się z kimś z firmy Pro6 pod adresem który znalazłem za pośrednictwem internetu. Niestety okazało się ze to tylko skrzynka pocztowa. Uważam, ze to już dużo mówi o firmie, która za wszelka cenę utrudnia kontakt ze sobą (brak informacji o numerze telefonu czy adresu e-mail). Po dłuższej rozmowie z pracownikiem dowiedziałem się również ze pracownik nagrywa moja rozmowę mino ze nie dostałem o tym informacji a tym bardziej nie wyraziłem na to zgody. Być może jest to zgodne z prawem ( chodź odsyłam do artykułu g wyborczej o podobnym przypadku). Zachowanie waszej firmy uważam za rażąco nie moralne a wręcz proceder oszukiwania swoich klientów - w szczególności ze chodzi o parking przy komendzie głównej policj! W razie jeśli nie uda mi się z państwem dogadać polubownie sprawę skieruje do sądu. ———————— Zachęcam również osoby które spotkała podobna sytuacja do kontaktu ze mną w celu podjęcia odpowiednich kroków w celu uniemożliwienia firmie Pro6 naciągania swoich klientów i naginania prawa w celu wzbogacenia się. Podajcie kontakt w komentarzu.
Mnie spotkała blokada na kole w dniu 25.03.2022. Jak widać proceder trwa dalej. Myślę że temat godny programu "UWAGA".
dziś to znaczy 24 stycznia 2022 o godzinie 13,35 zaparkowałem swój pojazd na owym parkingu chcąc zapłacić w automacie za parking automat nie reaguje na kase w budce CIECIA NIEMA aby poinformować o niedziałającym parkomacie po załatwieniu sprawy na komędzie i powrocie byl już pan i blokada no i skonczyło sie na wyłudzeniu 250 zł (usunięte przez administratora)
Zapraszam do dołączenia do grupy na FB blokada na kołach PRO 7, jeśli będzie większa grupa możemy zrobić pozew zbiorowy ,jedna z osób napisała już pismo do US o kontrolę , pozdrawiam i zapraszam
Szanowni Państwo ,proszę wszystkich pokrzywdzonych o informację na FB w grupie "blokada na kołach Pro6" ,jest szansa po pozew zbiorowy ,ale musi nas być więcej ,dlatego proszę o dołączenie do grupy , pozdrawiam i życzę spokojnych świąt Bożego Narodzenia ???? Grażyna Uchnast
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pro6 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pro6 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pro6 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!