Dobrze widzę po tej ofercie ze strony na Service Desk dla Specjalisty, że w zasadzie to nie trzeba mieć doświadczenia? oznaczyli tylko opcje mile widziane jak widza z zakresu ITIL i tym podobne. pisaliście tu o braku wpracowanych procedur, zastanawiam się czy coś się zmieniło w tej kwestii? pytam bo doświadczenia nie mam i może bym aplikował ale lubię jak wszystko jest jednak poukładane
cześć odnosząc się do tej negatywnej opinii o softach pisanych na kolanie można prosić o aktualną opinię co do projektów jakie tutaj są prowadzone? tez brak rozwoju zaniepokoił a nie lubię stać w miejscu. Na stronie właśnie młodszego konsultanta na ERP szukają i po prostu potrzebuję się zorientować. Powiecie coś o pieniądzach na tym stanowisku?
Cześć Nie polecam. Brak wypracowanych procedur, projekty robione na zasadzie "byle działało", kasa słaba, brak szkoleń. Jeśli ktoś chce się rozwijać to omijać szerokim łukiem. Raczej łatwo jest się dostać, nie potrafią w rekrutację, co przekłada się na brak profesjonalizmu firmy :)
Firma niestety tylko udaje profesjonalizm. Po 1,5 roku (o 1,5 roku za dużo) zdecydowałem się uciec bo perspektyw na rozwój brak, soft pisany na kolanie, zarobki to są raczej porównywalne do biedronki niż do firmy softwarowej. Trzymać się z dala, unikać jak ognia.
Świetna firma, rozwija się bardzo dobrze. Dla ludzi ambitnych i chcących coś w pracy osiągnąć to idealne miejsce.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 7Technology Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy 7Technology Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.