oceniam pozytywnie podejście do klienta. Mając jako dowód bilet i paragon moją sprawa rozstrzygnięto korzystnie.
Cieszymy się, że nas tak Pani ocenia. Staramy się rzetelnie i uczciwie podchodzić do wszystkich naszych klientów.
Dzień dobry, Ja również załączyłem dowód zakupu i ważny bilet parkingowy do odwołania a dostałem negatywną odpowiedź z zastrzeżeniem, że nie mogę się więcej odwołać. To jak to w końcu jest? Dlaczego traktujecie wybiórczo klientów? Co mam teraz zrobić aby zostać potraktowany jak autorka wpisu?
Niestety nie zawsze każda sytuacja jest identyczna. Na sposób rozpatrzenia reklamacji ma wpływ jej cała treść, lokalizacja parkingu oraz wiele innych szczegółów. Co prawda nie ma Pan możliwości dwukrotnie do nas napisać przez system reklamacyjny natomiast można do nas napisać bezpośrednio na adres mailowy bok@weip.pl gdyby chciał Pan wskazać jakieś dodatkowe informacje bądź załączyć kolejne załączniki / dokumentację. Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji może Pan również skontaktować się z naszymi pracownikami na infolinii 733 703 733 (w dni robocze w godzinach 8-16). Automatyczna sekretarka na infolinii udziela wszystkich podstawowych informacji a po ich wysłuchaniu można również porozmawiać z pracownikiem obsługi konsumenta.
Nie wzięłam biletu, bo zapomniałam, ale do odwołania załączyłam dowód zakupu z jednego ze sklepów i odwołali mi nałożona karę. Mimo ze pracownicy parkingu tylko patrzą żeby upolować takiego zapominalskiego, to potrafią ludzko podejść do człowieka.
Dziękuję bardzo za pozytywnie rozpatrzoną moją prośbę .
Witam, Proszę mi wytłumaczyć jak to jest,że dwie różne reklamacje z tym samym problemem zostały rozpatrzone różnie ?! Zależy to od humoru pracownika ?!?! Nie rozumiem !?
Nie, nie zależy to od humoru pracownika. W 97-99% przypadków reklamacje są rozpatrywane wg tych samych kryteriów. Przy niektórych reklamacjach jest brane pod uwagę więcej niż jeden czynnik. 1-3% to wyjątkowe okoliczności.
Nie do końca się z tym zgadzam. Jakie to są Państwa zdaniem wyjątkowe okoliczności? Chcialabym wiedzieć, dlaczego moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie. Pytam, bo odpowiedzi od Państwa nie otrzymałam.
@WEIP proszę mnie uświadomic co oznaczają wyjątkowe okoliczności ? Osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu- reklamacja rozpatrzona pozytywnie i znowu następna osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu -reklamacja rozpatrzona negatywnie ( dodam że czas na paragonie w obu przypadkach odpowiada czasowi wypisania mandatu) Proszę mi to wyjaśnić dokładnie. Co różni te dni od siebie ? Pogoda ?!
Wg jakich kryteriów? z forum wynika: te same sytuacje a rozpatrujecie różnie, dlaczego pracownik nie podpisuje się z imienia i nazwiska tylko numer jest podany i inicjały? z czego to wynika?
Nie podała Pani numeru wezwania aby móc się odnieść do konkretnej sytuacji. Niemniej reklamacja została odrzucona najprawdopodobniej ze względu iż nie zastosowała się Pani do regulaminu i wezwanie było wystawione prawidłowo, a reklamacja temu też nie przeczyła.
Szczegółowe kryteria jakie powinien spełnić kierowca są zawarte w regulaminie parkingu. W szczególności kierowca powinien pobrać bilet z parkomatu i pozostawić go w sposób widoczny na podszybiu. W związku z przepisami RODO jest to wybór pracownika czy podpisuje się pełnym imieniem i nazwiskiem czy inicjałami i numerem służbowym.
Jako 'wyjątek' słownik języka polskiego określa m. in. "odstępstwo od obowiązującego prawa, przyjętego zwyczaju, przepisów". W pewnych okolicznościach możemy zastosować odstępstwa niemniej nie możemy podać listy takich okoliczności ani tego jak w każdym wypadku reklamacja zostałaby rozpatrzona. Kierowca jest zobowiązany do pobrania biletu z parkomatu i pozostawienia go na podszybiu. Taka informacja nie tylko znajduje się na licznym oznakowaniu na parkingu ale również jest w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie.
Chyba rodo w takich sytuacjach nie obowiązuje . To tak jak by w urzędzie czy szpitalu chodzić bez plakietki . Tak samo jak pisze się pismo wymaga ono potwierdzenia imieniem i nazwiskiem .
Nie każde pismo wymaga podpisu. Jeżeli wyśle Pani do nas maila bez podpisu czy też złoży Pani reklamację nie podając swoich danych to również zostanie ona rozpatrzona.
A i tu się nie zgodzę, bo ja w odrzuceniu reklamacji zostałam powiadomiona, że nie mam prawa czytać regulaminu w pierwszej kolejności, żeby wiedzieć, co mam zrobić jako Klient firmy. Mam podświadomie wiedzieć, że należy pobrać bilet, położyć do na podszybiu po lewej stronie. Jak już to zrobię, wtedy mam czas na zakupy i czytanie regulaminu. Cytuję dosłownie:) Więc chyba jednak zależy od humoru odpisującego.
Nie ma takiej informacji na oznakowaniu! Jest tylko w regulaminie. Zachęcam do zapoznania się z własnym i parkingami, a dopiero do konwersacji w temacie.
Na większości parkingów taka informacja znajduje się na parkingu, szczególnie na dużych parkingach bądź przy sklepach.
Bardzo dziękuję za szybkie załatwienie mojej reklamacji , życzliwe podejście do mojej sprawy świadczy o pozytywnych relacjach do klienta który nie zawsze pamięta o procedurach i zasadach na parkingu po prostu pośpiech , pośpiech pozdrawiam Andrzej
Firma ok????. Bilet spadł mi z podszybia na fotel kierowcy i kontroler wystawił karę ponieważ nie widział biletu,odwołałem się i reklamacja uwzględniona została.
Kontrolerzy zawsze w czasie kontroli zaglądają czy bilet spadł na podłogę niemniej warto zawsze zwracać uwagę przy zamykaniu pojazdu czy bilet pozostał na miejscu. Pozdrawiamy :)
W moim przypadku firma rozpatrzyła reklamację pozytywnie z czego jestem zadowolony. Muszę powiedzieć jednak, że jadąc do centrum handlowego na 20 minut (w tym centrum byłem pierwszy raz), nie spodziewałem się że parking jest płatny gdyż w innych centrach są bezpłatne. Wyjeżdżając z tego centrum handlowego dopiero wtedy zwróciłem uwagę, że są oznaczenia o płatnym parkingu. Wjeżdżając, najwidoczniej moja uwaga skupiła się na tym jak prawidłowo wjechać i zaparkować, dlatego po powrocie do auta wielkie zaskoczenie. Człowiek uczy się cały czas niestety i tak wszystkiego nie ogarnie:) Dziękuję firmie za zrozumienie
Ma Pan rację, trzeba pilnować się również na centrach handlowych. Coraz więcej sklepów ma na parkingu parkometry. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszej usługi.
A gdyby tak w miarę możliwości przestać korzystać z usług np. sklepów i lokali gdzie parkingi są zarządzane przez tą firmę? Hmm., Może zarządcy nieruchomości sami poprosiliby o dostosowanie standardów obsługi do rzeczywistości. Przecież osoba korzystająca z parkingu i posiadająca np. jakiś dowód zakupu ze sklepu przy którym tenże parking się znajduje, nie ma w zamyśle (usunięte przez administratora) często jest to niezauważenie takiej informacji itp. a z tego co czytam w opiniach to sposób rozpatrywania reklamacji jest różny, a tłumaczenie firmy pokrętne. Pytanie co by było gdy te parkingi świeciły pustkami, pozostawiam to wam rodacy do rozważenia. Ja z mojego doświadczenia "zbanowałem" wszystkie miejsca gdzie ww. praktyki są powszechne. Pozdrawiam, wszystkich pokrzywdzonych przez takie działania.
Panie Thomasie, Zawsze staramy się usługę prowadzić profesjonalnie i rzetelnie oraz uczciwie wobec kierowców. Systemy parkingowe są stosowane aby pod centrami handlowymi nie parkowały pojazdy na cały dzień - tak aby dla klientów zawsze było miejsce parkingowe. Nie mają one na celu aby parking świecił pustkami ale aby tych pustych miejsc chociaż kilka było. Stosujemy różne systemy parkingowe w zależności od oczekiwać naszych klientów - czasami są to parkomaty, które wydają bilet po jednym przyciśnięciu przycisku a czasami są urządzenia wymagające numeru rejestracyjnego a czasami tablety w wejściu do sklepu aby wpisać swój numer rejestracyjny. Rozwiązanie często wynika z oczekiwań klientów. Jeżeli klient posiada bilet na podszybiu to takie parkowanie nie stanowi żadnego problemu natomiast jeżeli klient nie pozostawił biletu to może złożyć reklamację, w której bierzemy pod uwagę wszystkie okoliczności i załączone dokumenty jak np. paragon.
Pojazd pozostawiony w WEIP Kalisz Poznańska oznakowany na podszybiu od strony kierowcy Za parking Płace z mPay opłata aktywowana po powrocie zastaje wyzwanie do dodatkowej opłaty 170 zł nie rozumiem działania tego systemu
Być może był jakiś błąd łączności lub zakupili Państwo bilet przez mPay na inny parking. Prosimy o złożenie reklamacji celem wyjaśnienia sytuacji.
Chciałabym aplikować na kontrolera. Czy przyjmują panie? Co do wypłaty to Czy jest jakaś premia albo większe zarobki w zależności od liczby wystawionych mandatów?
Tak, przyjmujemy Panie. Wynagrodzenie jest zależne od lokalizacji gdzie chciałaby Pani pracować. Premie są zależne od prawidłowej jakości wykonywanej pracy - mogą być obniżane np. w przypadku wystawienia wezwania osobie, która posiadała ważny bilet.
jak mogłoby dojść do tego typu wspomnianej sytuacji? przeoczenie...? są jeszcze jakieś inne przykłady powodów czy są raczej dość rzadkie?
Dobrze rozważyłbym podejmowanie pracy w firmie czerpiącej zyski z (usunięte przez administratora).
Ty tu pracowałaś że odradzasz? Nie do końca widzę twój komentarz i nie łapię o co chodzi z tymi zyskami. Masz na myśli coś nieetycznego?
Są to rzadkie sytuacje. Powodem przede wszystkim jest przeoczenie biletu albo złe odczytanie biletu (np. spojrzenie na godzinę ale nie spojrzenie na datę)
Jest to prawdopodobnie opinia niezadowolonego kierowcy, który zapłacił za parking lub otrzymał opłatę karną za brak biletu. Nigdy nie stosujemy nieetycznych działań. Opłaty za parking wynikają z faktu iż jest potrzebna rotacja pojazdów w danym miejscu a ewentualna opłata karna wynika z braku zakupienia biletu. Zawsze staramy się swoje usługi wykonywać profesjonalnie i uczciwie wobec klientów.
Pojechałam na parking w Radomiu, na ulicy Młodzianowskiej przy sklepach Dealz i Sinsay.Nie pobrałam biletu, ponieważ dawno tam nie byłam i nie zauważyłam, że jest płatny . Napisałam reklamację do firmy Weip , dołączając paragon z zakupów i firma pozytywnie ja rozpatrzyła. Na decyzję czekałam trzy dni .
Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z obsługi. Na przyszłość przypominamy aby pamiętać o pobraniu biletu :)
Witam ja również złożyłam reklamacje, miałam pobrany bilet, tylko mi musiał z frunąć przy wyjmowaniu dzieci z auta. Nie wysylalam paragonu ze sklepu, tylko sam bilet pobrany. Czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie? Proszę o podpowiedź czy powinnam jeszcze wyslac paragon z zakupów? Czy na maila dostanę odpowiedź z weip?
Miałam podobnie. Niestety reklamacja została odrzucona z automatu pomimo udokumentowania zakupów. Wydaje się, że model biznesowy oparty jest na szukaniu frajerów.
Niestety nie każda reklamacja zasługuje na pozytywne rozpatrzenia. Brane pod uwagę jest wiele czynników.
A ja nie jestem zadowolony, bo żona poszła po bilet właśnie na Maratońskiej w Radomiu, a że nie miała drobnych wstąpiła do sklepu , żeby rozmienić po powrocie miała już wezwanie za wycieraczką, niestety odwołanie nic nie pomogło. Tak więc przepraszam, ale po prostu nie wierzę, że ktoś powiedział, że nie wiedział, że trzeba kupić bilet i uwzględniono reklamację.
Panie Mironie, Nie mamy biletu na Maratońskiej w Radomiu. Parkomaty, które mamy przed sklepami pozwalają na pobranie bezpłatnego biletu na czas zakupów do czego nie potrzeba drobnych.
Dziękuję bardzo za pozytywnie rozpatrzoną reklamację. Tak powinno być, że jeśli to pierwszy raz brak biletu parkingowe to klient zostaje pouczony, a nie ukarany.
Stosujecie zatem podwójne standardy, (usunięte przez administratora) Gdyby nie mandaty, firma nie utrzyma się na rynku i nie opłaci pracowników. W związku z tym cały system jest tak skonstruowany, aby karać również osoby, które pobrały bilet. Są systemy parkingowe, z którymi nie ma problemu, wpisuję nr. rej. i nikt mi nie podważy tego , że go nabyłem. W moim przypadku podważacie, nawet jak bilet został nabyty i dokonane zakupy. (usunięte przez administratora) i tyle...
Na każdym naszym parkingu ma Pani możliwość zakupu biletu poprzez aplikacje mobilne wpisując numer rejestracyjny. Na części parkingów znajdują się urządzenia z koniecznością wpisywania numeru rejestracyjnego a na części parkingów nie ma możliwości wpisywania numerów rejestracyjnych aby maksymalnie skrócić czas obsługi urządzenia do naciśnięcia jednego przycisku.
Jeżeli bilet dokumentuje, że Pan go pobrał bądź że był on pobrany dla Pana samochodu to jest on podstawą do uznania reklamacji (np. bilet z numerem rejestracyjnym bądź bilet zakupiony kartą płatniczą). Stosujemy różne systemy parkingowe w zależności od prowadzonego projektu. W przypadku parkingów z parkometrami przy wszystkich parkingach prowadzonych przez naszą firmę klienci mają możliwość pobrania biletu elektronicznego poprzez aplikacje mobilne wpisując numer rejestracji - takie bilety jasno dokumentują dla jakiego pojazdu zostały pobrane. W przypadku biletów pobieranych z parkomatów, bez wpisywania numeru rejestracyjnego a do tego pobierając je bezpłatnie takie bilety obligatoryjnie muszą się znaleźć na podszybiu aby były ważne i aby było wiadomo dla którego pojazdu są pobrane - stąd informacja o tym pojawia się wielokrotnie na oznakowaniu, na parkomacie a nawet na samych biletach.
Skoro nie ma możliwości wpisania nr rejestracyjnego, to jak można podważać, że bilet nie jest od tego pojazdu??? Zgadzam się z opinią przedmówcy, że system jest tak zorganizowany żeby pobierać karne opłaty, bo jest to bardziej opłacalne dla firmy.
Panie Macieju, Obowiązkiem kierowcy jest pobranie biletu i pozostawienie go na podszybiu. Nie podważamy czy ktoś pobrał bilet czy nie a czy bilet znajdował się na podszybiu czy nie - i do tego jest jednoznaczna dokumentacja zdjęciowa. W przypadku biletów kupionych za gotówkę i bez numeru rejestracyjnego bardzo ciężko potwierdzić kto i dla jakiego pojazdu pierwotnie pobrał dany bilet.
Dziękuję za anulowanie mandatu za parkowanie bez biletu. Robiłem tylko zakupy w Biedronce i zapomniałem pobrać bilet parkowania. Opłaciłem mandat a moja reklamacja została uznana i pieniądze zostały zwrócone. Pochwalam ludzkie podejście do zaistniałej sytuacji. Ponad to zwracam uwagę ,że nie na wszystkich parkingach przed przed marketami są pobierane opłaty i nie ma takiej świadomości o potrzebie pobrania biletu z parkomatu. Ponad to myślę ,że opłata karna jest zbyt wysoka. Mimo to pochwalam firmę WEIP i pozdrawiam. Krzysztof.
Panie Krzysztofie, Ma Pan rację iż opłaty karne za brak biletów nie są niskie niemniej opłaty te są porównywalne kwotowo z innymi opłatami za brak biletu np. w komunikacji miejskiej. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z obsługi.
Widocznie na terenie Trójmiasta tak dobrze działa. W Radomiu czekają gdzieś za rogiem lub w samochodzie i obserwują kto podjechał i od razu mandat. Mandat ładują od ręki na kwotę 120 zł jeśli zostanie opłacony do tygodnia od dnia wystawienia. PORAŻKA
Kierowca zawsze ma czas na zakup biletu. Bilet może kupić za pomocą parkomatów lub aplikacji mobilnych. Kontroler wystawiając wezwanie weryfikuje czy kierowcy nie ma w pobliżu ani czy nikogo nie ma przy parkomacie. Samo wystawianie wezwania zajmuje kilka minut i obejmuje wykonanie zdjęć całego pojazdu i często otoczenia. Stąd wiemy że w momencie wystawiania wezwania kierowcy nie było w pobliżu ani przy parkomacie. Kontroler nie wie ile czasu pojazd stał wcześniej i ile czasu będzie stał później stąd ciężko ocenić czy kierowca zostawił auto jedynie na 10 min czy na kilka godzin i podchodzimy do takich sytuacji podobnie. Jeżeli kierowca kupił bilet z numerem rejestracyjnym dosłownie chwilę po wystawieniu takiego wezwania to zachęcamy do złożenia reklamacji przez naszą stronę weip.pl
Taka sytuacja nie powinna się zdarzyć. Jeżeli bilet był ważny to o ile był na podszybiu kontroler nie ma prawa wystawić wezwania za nieważny bilet. Natomiast jeżeli go nie było to i tak dział reklamacji taki bilet ma obowiązek uznać z małym wyjątkiem. Może Wiltom kupiłeś bilet na inny parking albo otrzymałeś wezwanie za postój w miejscu niedozwolonym? Proszę napisz do nas mailowo na bok@weip.pl lub biuro@weip.pl z żądaniem uzasadnienia braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji bądź zadzwoń do nas na infolinię 733 703 733, wybierz biuro obsługi klienta i po wysłuchaniu tego co mówi bot kliknij aby połączyć się z konsultantem (chwilowo konsultant jest dostępny w godzinach 9-13, od przyszłego miesiąca będą znów dostępni minimum 8-16). Najmocniej przepraszamy jeśli w odpowiedzi na reklamację sprawa nie została klarownie wyjaśniona. Nie zdarzyło się nigdy aby zarówno kontroler jak i pracownik reklamacji obaj się pomylili natomiast nie wykluczamy, że i kiedyś taka pomyłka mogłaby zajść - oboje są ludźmi. Pozdrawiamy serdecznie!
Nie prawda !!!. Ja jako inwalida o kulach nie zdążyłem wrócić do samochodu a już miałem wezwanie. Rozmawiając z pracownikami sklepów w obrębie parkingu oświadczyli że kontrolerzy czyhają na wjeżdzie i momentalnie przystępują do działania. Co do odwołań to zapomnij NIE ZWRÓCĄ CI PIENIĘDZY !!!
proszę nie pisać bzdur, widziałam z auta jak Państwa pracownik bezczelnie czai się do wlepienia mandatu.
Prawdopodobnie wykupił Pan bilet na inny parking - w innym wypadku reklamacja byłaby rozpatrzona pozytywnie jeżeli bilet z prawidłowym numerem rejestracyjnym był ważny w trakcie otrzymania wezwania.
Panie Januszu, Pracownicy nawet jeżeli są w danym czasie na parkingu to nigdy nie podchodzą do pojazdów w momencie kiedy kierowca przyjeżdża na parking bądź idzie do parkometru. W przypadku pozytywnie rozpatrzonych reklamacji zawsze zwracamy wpłacone środki.
Jakim cudem ktoś dostał zwrot pieniedzy skoro na stronie jest informacja: nie uzwględniamy reklamacji za brak biletu. Jest nam przykro, że zostaliśmy niewlasciwie potraktowani przez pracownika, ktory powiedzial ze wczoraj mial stluczke wiec dostal mandat/ czy np. Ze wsiadajac do autubusu bez biletu tez placimy kare. Na galerie trafilismy przypadkiem przejezdzajac kolo radomia. W naszym miescie wiekszosc parkingow jest darmowych lub w przypadku oplat jest szlaban. Zrobilismy zakupy i autentycznie nie zauwazylismy tabliczek, ktore sa zamontowane za wysoko. Jest nam niezmiennie przykro..
Dodam, że czujemy sie pokrzywdzeni gdyz zostalismy potraktowani jako osoby winne. Nie mam wplywu na stluczke pracownika ale to chyba slabe porownanie. Prosimy o przeprosiny na pismie.
Nie bardzo zrozumieliśmy o jaką stłuczkę chodzi i jak się ma ona do wystawienia wezwania. Na przedmiotowym parkingu prócz znaków na wjeździe znajdują się również banery aby ich nie przeoczyć. Staramy się dokładać wszelkich starań aby kierowcy byli prawidłowo poinformowani o konieczności pobrania biletu.
Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Po 2 dniach od przesłania paragonu z zakupów oraz biletu, który spadł na podłogę samochodu otrzymałam odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam
Jeżeli jesteśmy w stanie zweryfikować sytuacje to zawsze staramy się rzetelnie podejść do okoliczności. Dziękujemy za dodanie feedbacku. Pozdrawiamy :)
Dziękuję bardzo za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. W firmie pracują bardzo wyrozumiali ludzie.Tak być powinno,że jeśli pierwszy raz nie pobrało się biletu,to klient dostaje pouczenie,a nie odrazu karę. Dziękuję bardzo i pozdrawiam
Cieszymy się Pani Moniko, że jest Pani zadowolona z naszej obsługi. Nie zawsze jest tak, że za pierwszym razem jest tylko pouczenie - zależy to od okoliczności, które zaszły.
Z drugiej strony tego formularza też są ludzie i rozumieją różne sytuacje ale bez wymówek typu ,panie niedźwiedź mnie gonił i nie mogłem wziąć biletu, itd. Ja mam pozytywne doświadczenie choć nie ukrywam nie wiedzialem jak się sprawa zakonczy. Pozdrawiam
Panie Konradzie, Dziękujemy, za feedback. Wiemy, że prowadząc parkingi często będziemy się spotykać z negatywnym odbiorem kierowców, szczególnie jeśli ktoś nie pobrał biletu i otrzyma wezwanie. Tym bardziej dziękujemy, że poświęcił Pan czas mając pozytywne doświadczenie z naszą firmą. Regularnie otrzymujemy najróżniejszego typu reklamacje - zawsze staramy się do nich podchodzić rzetelnie. Niedźwiedź nie byłby najdziwniejszą reklamacją jaką otrzymaliśmy.
Niektórzy kontrolerzy są nieuczciwi.Czlowiek nie zdąży iść do parkomatu ,a ci już wypisują mandat.Bezczelne,jak mozna wystawić mandat,w momencie gdy ktoś dopiero zaparkował i kierował się do parkometru aby wykupić bilet? To nie uczciwe,a jak się poszlo do nich z biletem to prześmiewczo kazali napisać odwołanie!
Szanowna Pani, Bardzo mocno pilnujemy naszych kontrolerów i kończymy współpracę ze wszystkimi nieuczciwymi osobami. Dlatego też nasi kontrolerzy podczas dokonywania kontroli są zobowiązani robić zdjęcia nie tylko pojazdu ale również parkometru i otoczenia aby nie było wątpliwości iż kierowca nie poszedł w tym czasie pobrać bilet do parkomatu. Jeśli zaszła taka sytuacja to prosimy o kontakt oraz złożenie reklamacji i załączenie dokumentów abyśmy mogli ją przeanalizować i wyciągnąć odpowiednie konsekwencje wobec pracownika.
@weip skoro zwroty są realizowane w 7 dni, to dlaczego minął ponad miesiąc a pieniedzy nie ma na koncie? Mam pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Dzień Dobry czy pisał Pan na adres zwroty@weip.pl? Jeśli nie proszę napisać a zwrot na pewno będzie zrealizowany.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 16 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!