Czy często Railpolonia Sp. z o.o. poszukuje kogoś na stanowisko Ustawiacz? Ile osób tam pracuje?
O zwolnieniach maszynistów już kilka osób tu pisało, a dlaczego jest duża rotacja w biurach?
Rok temu ktoś sugerował podziękowanie za współpracę ze strony pracowników ze względu na słabe warunki. Zauważyłam na stornie, że w zakładce z karierą nie ma żadnych ofert, czy to oznacza że wszystkie stanowiska są zajęte? nie ma rotacji? jakie więc warunki zatrudnienia przysługują w tym roku, że nie ma zapotrzebowania na nowe osoby? co się zmieniło?
Hania pytasz o maszynistów? Średnio co roku odchodzi 1/4 załogi. W tym roku już średnia jest podtrzymana. W tym momencie z różnych powodów odeszło lub odchodzi 5 osób a do końca roku zostało jeszcze kilka miesięcy. Jeżeli pytasz o powód to tu się raczej nie dowiesz, nikt nie napisze. Jak ktoś jest kolejarzem kilka lat to ma wiadomości i tu i tam i z różnych firm się ludzie znają i rozmawiają między sobą jak to bywa w środowisku i kolejarze od kolegów w środowisku wiedzą co się dzieje w każdej firmie i ile się gdzie zarabia. Jedynie młody maszynista, który może dopiero idzie w ruch towarowy to może nie być zorientowany w sytuacji na rynku albo cargul. Odpowiem z grubsza że to są te powody o które zapytałaś.
Dalej są rotacje maszynistów? Pokazała mi się oferta od Pracodawcy na cztery lokalizacje a tutaj już z parę miesięcy wysyłali sygnały co do tendencji do braku walki o dobrego pracownika. to prawda? Z czego to wynika? nie ma i tak kogo gdzie awansować?
Jak nie lubisz siedzieć za dużo w domu i chcesz spędzać 300 godzin w miesiącu w pracy (wliczając oprócz normy pracy podróże taryfa i hotele) to aplikuje śmiało jest to oferta dla ciebie. Aha oczywiście będziesz miał zapłacone za normę. Jak widać po ogłoszeniach to teraz biorą każdego jak leci o ile ktoś się tylko zgłosi.
Praca przez 300 godzin w miesiącu? W jaki sposób jest to liczone? W każdy dzień trzeba 10 h ogarnąć? Jak? i nawet jeśli to ile się wtedy zarobi o ile to sprawdzone informacje?
Dlaczego maszyniści odchodzą? Odpowiedź bardzo prosta. Odchodzą ci którym firma najwięcej zawdzięczała podczas rozruchu na torach. Chłopaki naprawdę, czasami poświęcali się dla pracy, a z czasem już sobie opuścili. Z początku atmosfera koleżeńska, teraz jak pierwsza lepsza korporacja. Brak walki o dobrego pracownika. Zauważalne pupilostwo
Czy często Railpolonia Sp. z o.o. poszukuje kogoś na stanowisko Ustawiacz? Ile osób tam pracuje?
Ustawiacza nie szukają ale maszynistów cały czas są braki częstą roszada na 16 maszynistów średnio 5 odchodzi rocznie
Czy pracodawca organizuje kurs na swiadectwo maszynisty? Posiadam licencję, manewrowego i pomocnika pojazdów trakcyjnych.
Zwalniają się bo tam się nie da pracować. Ewentualnie jak nie będziesz skakać jak beduin to ciębie wywala pod byle pretekstem
ustawiacze chyba maja najlepiej bo jest to stała kadra od lat. Najwieksza rotacja wsrod maszynistow i w biurze. od poczatku firmy tylko jeden dyspozytor zostal co pracuje do dzis dzien a resta sama sie wymienila
O zwolnieniach maszynistów już kilka osób tu pisało, a dlaczego jest duża rotacja w biurach?
Rok temu ktoś sugerował podziękowanie za współpracę ze strony pracowników ze względu na słabe warunki. Zauważyłam na stornie, że w zakładce z karierą nie ma żadnych ofert, czy to oznacza że wszystkie stanowiska są zajęte? nie ma rotacji? jakie więc warunki zatrudnienia przysługują w tym roku, że nie ma zapotrzebowania na nowe osoby? co się zmieniło?
nie ma ofert pracy w zakładce ale to nie oznacza ze nie ma rotacji wśród pracowników :-) a warunki jakie były to są podobne
maszynistów szukają co jakiś czas, bo odchodzą sami do innych firm, kilka razy do roku wiec rotacja jest
Ktoś właśnie napisał w innej opinii, że zwalniają się, bo tam się nie da pracować. A dlaczego się nie da pracować? O co może dokładnie chodzić? Kwestia atmosfery czy bardziej finansów i wysokości wynagrodzenia?
Hania pytasz o maszynistów? Średnio co roku odchodzi 1/4 załogi. W tym roku już średnia jest podtrzymana. W tym momencie z różnych powodów odeszło lub odchodzi 5 osób a do końca roku zostało jeszcze kilka miesięcy. Jeżeli pytasz o powód to tu się raczej nie dowiesz, nikt nie napisze. Jak ktoś jest kolejarzem kilka lat to ma wiadomości i tu i tam i z różnych firm się ludzie znają i rozmawiają między sobą jak to bywa w środowisku i kolejarze od kolegów w środowisku wiedzą co się dzieje w każdej firmie i ile się gdzie zarabia. Jedynie młody maszynista, który może dopiero idzie w ruch towarowy to może nie być zorientowany w sytuacji na rynku albo cargul. Odpowiem z grubsza że to są te powody o które zapytałaś.
Jak czytam te negatywne opinie na temat Railpolonia to mi się scyzoryk otwiera...!!!Boże ty mój tak się zastanawiam co autor miał na myśli pisząc żeby uważać bo firma tylko wykorzystuje a ten biedny pracownik to tak ma przerąbane ze szok.Pytanie w takim razie nasuwa się samo "po co pracownik przychodzi do pracy?" bo wydaje mi się że właśnie po to aby pracować.Takie warunki jak w tej firmie to naprawdę rzadkość grafik poukładana praca i b.dobre pieniądze ale przede wszystkim atmosfera potwierdzą tylko ze lupą szukać takiego pracodawcy więc dobra rada przestańcie pisać głupoty bo jak ktoś w tej firmie widzi jakis problem to musi stanąć w lustrze i popatrzyć na siebie.!!!!Zawsze jak się komuś nie podoba to niech złoży kwit i wypad a nie pierdaczyć na forum.Duży plus to fakt że jak robisz swoje i nie kręcisz to nikt się ciebie nie trzepia niepotrzebnie pan Grzegorz i instruktorzy dzwonią w takim przypadku do ciebie żeby pogadać i się pośmiać ewentualnie a nie żeby tworzyć jakieś sztuczne problemy.Zawsze będę polecał tą firmę i mam nadzieję na długotrwałą współpracę z tej firmie a wszystkim niezadowolonym polecam w pierwszej kolejności popatrzyć na siebie!!!!
Aż mi się nie chce czytać tych bredni po wypowiedzi wnioskuje że napisał to instruktor karierowicz co ma gdzieś zdanie pracowników, i przez kogo się zrobiło straszne zamieszanie w załodze ,oczywiście padają pytania lecz odpowiedź ma być taka jak oni zaplanowali....tabor nowy i grafik na miesiąc ale tyle tych plusów.....do pracy często dojeżdżasz służbowym autem nie raz 5h w jedną stronę pracujesz 12h i piec h powrót do domu oczywiście za dojazd nikt ci nie placi często się zdaża że za 5h wsiadasz w auto i jedziesz znowu oczywiście wypoczęty.zarobki nie są złe pod warunkiem że na dojazdy nie traciło by się z z 60h miesięcznie i nie siedziało na hotelach średnio 5x miesiecznie. Na koniec dodam że jeszcze z 1,5roku temu i ja bym tą firmę polecił mimo tych dojazdów do pracy, lecz przez 1 pracownika zdecydowana większość odeszła lub w najbliższym czasie to uczyni.
no właśnie po to istnieje to forum, żeby inni pracownicy, tak samo jak Ty mogli się wypowiedzieć na temat pracy w firmie. Dla Ciebie kraina mlekiem i miodem płynąca, dla innych niekoniecznie.
Lepiej dać sobie spokój nie warto i tyle. Opinie poniżej są po prostu prawdziwe. "Lama" tylko zaszalał jak zawsze.
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Railpolonia Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Dyspozytor. Jak oceniacie tego pracodawcę?
Prezes złoty człowiek lecz przerobiony przez pana G.
Nie dajcie się omamić pięknymi słówkami i nowym taborem, co piękne na zewnątrz zepsute jest w środku. Jesteś ciągle traktowany jak nikt, masz być zwykłym robolem. Zresztą warto poczytać opinie o firmie matce czyli o Budokruszu.
Nie polecam tej firmy nikomu.w pracy musisz skakać jak ci każą albo nara, świadczy o tym np częstą zmiana załogi ci co pracują jakiś czas szukają nowej pracy za byle (usunięte przez administratora) dywanik lub zwolnienie,ciągle zastraszanie. Praca tam to często partyzantka, Zero poszanowania człowieka, jedyne plus to nowe maszyny
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Railpolonia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Railpolonia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Railpolonia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!