„ umowa zlecenie, kontrakt b2b, umowa na zastępstwo” jakiś wybór tu jest czy to pracodawca narzuca rodzaj umowy teraz? W ogłoszenie co 9 mies temu było wszedłem na kierowcę chociaż się dowiedzieć jaka umowa i trochę mało się dowiedziałem skoro wszystkie wymienili.
Szukam Opinii Z Tego Roku Od Kierowców
Kierowca może się tam przyjąć jeszcze tymczasowo? Wiem że sześć miesięcy temu właśnie podawali w takim starym ogłoszeniu, że jest taka opcja i aktualnie by mi to niesamowicie pasowało. Tylko jaki to dokładnie jest wtedy etat i stawka? Ktoś coś więcej wie o tej pracy?
Pracuję w tej firmie od dobrych kilku lat, jestem bardzo zadowolony z pracy. Samochody nowe, zawsze przygotowane do jazdy, gotowe druki rozliczeń, ustalone zasady pracy, ułożona trasa. Kontakt z logistykiem super, zawsze można się dogadać. Wypłaty zawsze na czas, są możliwości dodatkowego zarobku. Co prawda zdarzają się ciężkie kursy, ale to norma w transporcie, raz jest lżej, a raz ciężej. Jeśli jesteś w porządku wobec firmy to oni też będą w porządku wobec Ciebie. Ja polecam
Probus Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Kierowca. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.
Ta firma to jest poprostu istna szopka. Gdzie dzwoni się do,, podobno" osoby z polecenia ii nie mówi się jej że dany pracownik jest przyjęty na próbę po czym dwóch pseudo ważniaków wystawia opinie o danym pracowniku i to bardzo śmieszną w moim zdaniem bo jak można jechać i w tym czasie posługiwać się telefonem i szukać w tym czasie objazdu poprostu istny (usunięte przez administratora) osoby która daje notatkę do biura na danego pracownika gdzie korki a mandat za korzystanie telefonu pokryje rozumiem ten (usunięte przez administratora) który nie potrafi wyrazić prosto w oczy że pracownik robi coś źle tylko jak w istnym przedszkolu 2 na 1.... Śmiechu warta jest ta pseudo-firma. Zero komunikacji z biurem odnośnie wyjazdów itd. Tylko pożal się Boże pracownik 6-letni robi z siebie Pana i wywyższa się nie potrafiąc rozmawiać z osobą która musi czegoś nauczyć. Zwolnienie z pracy nie wiadomo z jakich powodów nawet takiej istotnej rzeczy się dowiedzieć nie można dlaczego ktoś się nie nadaje ale to wiadomo że przez 2 błaznów udających nie wiadomo kogo i nie umiejących rozmawiać w oczy. Także nie polecam tej firmy i pracy w takich warunkach bo to kpina XXI w. A dwóch lepkow udających prezesów decyduje o losie osoby do której się samemu dzwoni i wydzwania... Jeszcze żeby informacje docierające miały pokrycie z prawdą mówiąca na danego pracownika byłyby prawdą..... Bo na ozjebanym siedzeniu książę śpi a potem wnioskuję do biura że nawet nie odpoczął sobie... Istna komedia!!!! Popristu zero profesjonalizmu i zero dyscypliny. Nie polecam!!! Żona ????
Czy wszyscy kierowcy muszą być z działalnością gospodarczą ,bo jestem zainteresowany pracą Niemcy Rumunia a w ogłoszeniu wymagają działalności
Ktoś napisał, że podobno śpią tu na busach tylko po 3 godziny i następuje powrót do roboty. Prawda to? Bo trochę byłoby to męczące. :/ Ogólnie to jak wygląda grafik lub typowy dzień kierowcy tutaj?
Ogólnie rzecz biorąc praca ciężka. Tydzień pracy wygląda następująco. Wyjeżdżasz w poniedziałek popołudniu wracasz w środę do południa. Następnie wyjeżdżasz w czwartek popołudniu i wracasz w sobotę do południa. I tak w kółko. Tydzień wyjety z życia Jedziesz praktycznie cały czas na zmianę z drugim kierowcą i dzień i w nocy. Odpoczywasz w trakcie jazdy. Jest albo nie jest przerwa przed powrotem do Polski. Przesiadki w Świecku 1.30. Trzeba być o czasie, tak samo jak pod adresem. Nieraz się niestety nie da i to nie z twojej winy. Ogólnie praca ciężka aczkolwiek zwiedzasz Niemcy wzdłuż i wszerz. Kasa przyzwoita, ale nie adekwatna do wysiłku i godzin spędzonych w trasie. Czas trasy to około 40 godzin razy dwa razy w tygodniu. Z reguły trzeba być na własnej działalności. Jeśli chodzi o wypłaty to nie ma tu problemu. Płacą regularnie.
Dodam jeszcze, że długość trasy to około 2500 do 3000 kilometrów. Według aplikacji masz niby przerwę trzy cztery godziny a nagle zmiana i masz godzinę albo dwie albo wcale. Przerwy spędzasz z reguły na parkingu przy autostradzie. Firma nie zapewnia ci takich rzeczy jak hotel,stella itp. Nie masz praktycznie czasu na prysznic.
No ładnie... Szkoda, że ta kasa wspomniana podobno nieadekwatna, bo może i byłoby warto gdyby serio były to kokosy? Tak właściwie to na jakie wynagrodzenie za taką pracę można liczyć?
Kasa zależy od długości trasy. 500-600 Za kurs plus postawa 900. Do tego odlicz ZUS i podatki bo musisz być na własnej działalności.
Musisz zrobić min. 6 kursów w miesiącu żeby dostać podstawę w wysokości adekwatnie do ilości kursów.
Czasem przerwa w Niemczech to nawet 2 godziny albo i wcale ale proszę wziąć pod uwagę że jeździ 2 kierowców i w czasie kiedy jeden jedzie, drugi śpi. Czasem też ta przerwa wynosi 5 godzin, to zależy od potrzeb danego kursu
No dobrze o tym to nawet nie pomyślałam. Czyli jeśli jeden kieruje to tutaj uznawany jest czas tego drugiego jako jakiś odpoczynek? Bo sama nie wiem czy można byłoby takie warunki tak całkowicie pod niego podciągnąć
Wiadomo, taki stuprocentowy odpoczynek to to nie jest. Ale mi on przez te kilka lat w zupełności wystarczał. Myślę że to wszystko zależy od organizmu i podejścia. Można spróbować, pojechać w jeden kurs i zobaczyć :)
Hej, ja pracuję jako kierowca tu 9 lat i mi pracuje tu się bardzo dobrze. Według mnie relacja szefostwo - kierowca jest na bardzo dobrym poziomie, możesz jeździć na trasie Polska- Niemcy dwa razy w tygodniu, możesz być na placówce w Niemczech lub Anglii gdzie rozwozisz pasażerów w danym miejscu. Możesz wsiąść na busa Niemcy - Rumunia. Wszystko jest do dogadania, jeśli jesteś normalnym człowiekiem tu też będą do Ciebie podchodzić normalnie. Pieniadze- to rzecz indywidualna, ale jeśli jesteś na emeryturze to moim zdaniem finansowo wygląda to fajnie. Na trasach Polska Niemcy lub Niemcy Rumunia jeździ się we dwóch kierowcow- w innych firmach można o tym pomarzyć. Każdy może mieć swoje opinie i szanuję to, ale moja jest taka. Jeszcze jeden ogromny plus z którym spotkałem się w tej firmie kilkukrotnie - jeśli nawet nie spodoba Ci się, pojedziesz kilka razy dając poznać się jako normalny kierowca, ale kiedyś gdzieś noga Ci się powinie i będziesz potrzebował pieniędzy, oni zawsze coś dla Ciebie znajdą. Reasumując, ja mam bardzo dobrą opinię o tej firmie
Witam chcę nawiązać współpracę z tą firmą jest godna polecenia? Jakieś konkretne informację
Potwierdzam ta firma to jedna wielka lipa. Niby jest tak fajnie jak opisują koordynatorzy a tak naprawdę wyzyskują kierowców. Przestrzegam.
Nie jest to firma godna polecenia. Wykorzystują kierowców na maxa. Spanie w busach 3 godziny i powrót. Tragedia z kasa
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Probus Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Probus Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Probus Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!