Opinie o TVM Transport Sp. z o.o.
Cześć, mam pytanie czy ktoś pracował w TVM we Włoszech dokładnie Verona jako kierowca i ewentualnie jakie ma opinie na temat pracy tam pozdrawiam
Pokaz mi firmę która daje mieszkanie jak się jedzie w delegacje jako kierowca :D I z tego co mi wiadomo, to nie ZWALNIAJĄ SIĘ a ZWALANIAJA ICH czyli kierowców którzy nie potrafią się zachować i piją na umór. Wiec to jest różnica.
Czy ktoś tu mówi o pracy w delegacji ? Czy o pracy jako kierowca KAT C na Włoskiej umówię… jaka delegacja. Pomyśl zanim coś pierdolniesz!
Pracuje w komunikacji miejskiej średnio zarabiał około 5 tys zł za 200 h miesiącu , średnio w roku ma 20 dni L4 I wszystkie UŻ wykorzystane , opieki na dziecko 2,3 tygodnie dodatkowo w roku mam około 5 tys dodatków (święta , wczasy pod gruszą itd itp ) ile zarobię w TVN za podobną liczbę godzin i należnych mi dodatków I czy warto się przenosić ?
jeśli chcesz porównywać zarobki pod względem godzin no to w TVM napewno godzin masz duzo więcej, policz sobie 10 dni w trasie to uż masz 240 godzin poza domem. A w trasie jestem gdzieś średnio 15 dni w miesiącu (oczywiście nie pod rząd) W TVM nie ma wczasów pod gruszą, premi świątecznych , ale za to zarobki mesięczne są zadowalające, między 6 a 8 tyś zdarza się i więcej, zależy ile jeżdzisz.
To są dwa różne światy. Nikt z osób które przeszedł z komunikacji do Tvm-u nie wróci spowrtorem.
Przeliczając na godziny pracy to o dziwo w komunikacji lepsze pieniądze , no chyba że za 400 h w TVM płacą 1000,00 to wtedy są takie same
Cześć, generalnie praca kierowcy jest mało opłacalna (przewóz rzeczy - miedzynarodówka). Dlaczego? Wykonasz 8 tras w miesiacu, +- 2 dni na jedna trase - wychodzi około 400 godzin. Zarobki na kat C - 5000-6500, CE 5000-8000 - w zależności jak sie robota układa w danym miesiącu. To jest od 16 do 20zl na godzinę.. Brak dodatków finansowych /wakacyjne/świateczne/ - firma preferuje prezenty z własnym logo, w tym roku była: latarka i multitool. Rok temu było: kosmetyczka + torba podróżna - oceń na ile jest to potrzebne kierowcy który lata na miedzynarodówce, jak to mówia 'liczy sie gest'. Swego czasu był też alkohol w prezencie, ale po ostatnich perypetiach niektórych kierowców prędko nie wróci ;). Pozdrawiam cieplutko :)
No akurat prezenty świąteczne to sie przydaja, chyba ze nie uzywasz kosmetyczki czy recznika, termos, kubek termiczny i reszta prezentów to przecież przedmioty które na co dzień kierowca uzywa, ty byś wolal bez loga co by na olx sprzedac
Narzekajcie dalej na prezenty, miły gest, ale zas polaczkom nie pasuje, jak w tym kraju ma być dobrze... wigilia też była super, ja się wybawiłem z ekipą mega.
Takie rzeczy jak torba, kosmetyczka, czy kubek termiczny - każdy kierowca posiada - co będzie następne - dodatkowa para butów bhp, kamizelka odblaskowa? Uczciwie przepracowany cały rok, bez L4, zawsze dostępny - dostajesz multitool i latarke - potrafią docenić - mnie nazywasz 'polaczkiem'?
Co do kosmetyczki i recznika to widzac niektórych kierowców wątpię ze jej używają więc masz rację prezent nie trafiony, a teraz powiedz jaki prezent świąteczny uważasz że byłby dobry? Daj jakas propozycję zamiast krytykować, może akurat podsuniesz dobry pomysł
Kubek z logo przeleżał w szufladzie pół roku zanim mój chińczyk się rozszczelnił, torbę używam na siłownię, bo na roboczą jest dla mnie za mała. Czyli zamiast kupować nowe używam prezentów, a zaoszczędzony hajs mogę przeznaczyć na coś innego teraz rozumiesz? Zapewnienie odzieży bhp jest w obowiązku pracodawcy, a Twoje szydzenie "co będzie następne" to whataboutism. I dostales wypłatę za ten uczciwie przepracowany rok czy jak? Sam se na to ostatnie pytanie odpowiedz.
Kolego miły, pomysły? Proszę bardzo - nie będziemy szukać daleko -okoliczne firmy w tyskiej podstrefie ekonomicznej potrafią wypłacic do 1000zl premii swiatęcznej, 1000zl wakacyjnej, paczki dla dzieci, organizować 'wigilijki' firmowe, integracje, wyjazdy itd.. Za naganianie kierowców jest 3000zl premii - a za ciężka prace latarka i multitool. Cześć.
Widać że dla ciebie tylko hajs się liczy, nie dales żadnego ciekawego pomysłu tylko premia. A moje dzieci nie obzeraja się slodyczami wiec paczka wypchana slodyczami i inna chemią wyladowala by w koszu.
I pracują w takim systemie jak nasz? I fajnie to moze po twoim wpisie bedzie koperta w grudniu teraz kto wie ale oddaj tego multitoola na bramie, komuś się przyda jak z ciebie taki zaopatrzony w niezbędniki to przetrwania w tym jakże ciężkim zawodzie macgaver. Cześć
Ja mam pomysł - mokre chusteczki do szyb, dedykowane imienne, może w końcu niektorzy zaczną myć szyby po zaplutych przylepcach na telefon. O! Albo uchwyty z zaczepem na klips zamiast zwykłej przyssawki! Droga firmo, czytacie te opinie to proszę- nie musicie dziękować dziekowac za sugestie :D a za prezenty i ostatnia wigilię przy okazji dziękuję!
To sie zatrudnij w jednej z tych firm, będziesz miał tam lepiej. Widać jestes z tych co trudno zadowolic. Wieczna maruda.
Jak dobrze wykonujesz swoją pracę jesteś usatysfakcjonowany z kasy i podejścia. Napewno nie spotkasz tutaj braku szacunku, no chyba że (usunięte przez administratora)
Co jest tym czynnikiem, po którym szacunek do mojej osoby w tej firmie mógłby się jednak skończyć? I czym by to groziło? Wolę się przygotować na takie sytuacje
Czy TVM nadal poszukuje kierowców B na busy? Bo od grudnia całkowicie spadły ogłoszenia z OLX.
Kumpel chciałby przyjść na duże spróbować koledzy jak to jest z wolnym u Was? My na działalności możemy brać wolne jak chcemy, albo krotki trasy jak zależy żeby wrócić, a na umowie o pracę macie takie coś, że musicie jechać, macie sztywny grafik na miesiąc czy jak?
Cześć, nie ma grafiku, trasy dwu trzy dni, czasem dłuższe , wolne w zasadzie dostaniesz bez problemu jak potrzebujesz.
Czyli jak u nas na busach rozumiem, dość kiero żeby obsadzić trasy i nie odczują jak się weźmie wolne poza wakacjami naprzyklad Dziękuję za odpowiedź
Nie ma problemu z wolnym poza wakacjami a w wakacje tez jest plan i się zapisujesz na termin. Urlop liczony od całości wyplaty a nie o podstawy tak ze kasa się zgadza
rozmowa o stawkach
dlaczego firma nie podwyższa stawek na busach Obecna stawka jest niestety niska
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
mam isc na szkolenie 10 stycznia na busa. jak wyglada praca na busie? ile km się robi tyg? są oferty trasy caly czas czy trzeba sie prosić o wyjazd?
osoby z niepełnosprawnościami nie są mile widziani w firmie mimo kwalifikacji , kursów i wykształcenia . brak chęci oraz woli wspólpracy rektuterzy bez wiedzy do wymiany
Witam, Znalazłem ogłoszenie na spedytora. Chciałem zapytać ogółem. Jakie warunki pracy, atmosfera, zarobki. Pozdrawiam
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej firmie. Z informacji jakie posiadamy, pracownicy często podkreślają, że w TVM panuje dobra energia i pozytywna atmosfera. W zespole szczególnie cenią sobie wzajemną pomoc i przyjazne relacje. Chętnie spotykają się poza firmą organizując wspólne integracje i wyjazdy. Nieistotne, czy posiadasz doświadczenie, czy też musisz się wszystkiego nauczyć, jeśli zależy Ci na rozwoju i masz chęć zdobywania wiedzy, a przy tym lubisz nowe wyzwania i jesteś ambitny, to lepiej nie mogłeś trafić. Spedytorzy pracują w godzinach 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku w biurze w Tychach. Wszystkie informacje dotyczące warunków są zawarte w linku https://www.pracuj.pl/praca/spedytor-miedzynarodowy-tychy,oferta,1002199471?sug=arch_oferta_bd_1, natomiast kwestie finansowe zawsze omawiamy na rozmowie rekrutacyjnej. Zapraszamy do wysłania CV na adres rekrutacja_spedycja@tvm.net.pl. Pozdrawiamy
Ale to pracownicy sami sobie organizują te wyjazdy i integracje czy to firma organizuje takie wydarzenia? Bo zabrzmiało jakby to były działania samych pracowników. No i jeszcze pytanko odnośnie szkoleń - pracownicy tu mogą liczyć na jakiś rozwój pod kątem szkoleniowym?
Od kiedy szukacie kogoś bez doświadczenia? Kiedy byłem na rozmowie moje cv było negatywnie rozpatrzone mimo chęci nauki i rozwoju :)
Impreza firmowa w tym roku była zorganizowana przez firmę, chyba po raz pierwszy ale trzeba przyznać że byla naprawdę świetna zabawa. Nie wiem co w przyszłym roku szefostwo wymysli bo trudno będzie zrobić coś fajniejszego ????
Witam wszystkich! Od dłuższego czasu pracuje w TVM Transport. Jestem kierowcą zestawu. Rozmawiałam z chlopakami na solo, i zastanawia mnie i pewnie wiele osób dlaczego zarobki czy zestawem czy solo czy iveco są takie same? Specyfika pracy zupełnie inne kwalifikacje jakie musi uzyskać kierowca CE również inne. Stawka taka sama? Firma płacone ma od miejsc paletowych więc czemu kierowcy dużych na CE muszą byc poszkodowani? Czy ktokolwiek podważy moją opinie? Zupełnie inna jazda inna praca do wykonania gdzie mamy podwojne podłogi i 24t prawie 14m miejsca pracy. Jazda po miejscach gdzie zestawem to meczarnia a solo przyjemnosc. Koledzy z solowek mowia, ze nie robia CE bo po co maja sie narobic. Szefostwo powinno zrobić równowagę w zarobkach bo inaczej te wszystkie auta które stoja na placach beda tam zawsze staly. Kasa stoi w miejscu a kierowca czym winny. Transport sie juz nie oplaca nie tu. Czas na przemyslenia i szukanie nowej pracy. Pozdrawiam kierowcow ktorzy myślą podobnie.
Jeśli uważasz że solo mają taki luz to zapraszam siądź na solówkę to zobaczysz jakie są super miejsca rozładunku paleciakiem albo punkty pod prywatnymi domami zestaw się łamie a manem możesz zostać na rondzie przykładem był wyjazd z Pszczyny na światłach w lewo zestaw łamał się i wychodziłeś a manem źle ustawienie i zostawales na środku skrzyżowania wszyscy jesteśmy kierowcami nieważne czy to Iveco bus czy solówka więc nie rozumiem dlaczego czujesz się lepszy no cóż pogratulować koleżeństwa i solidarności pozdrowionka dla tych chłopaków którzy ciągną ten kierat !!!
Jezeli tak ciezko na CE bo duzo miejsc paletowych, to idz do organu ktory wydal Ci uprawnienia CE i sie ich zrzeknij, zostanie Ci C i odrazu robota bedzie lzejsza i przyjemna :)
Nie wnikając w to kto ma więcej roboty, to kierowca który ma CE poświęcił więcej czasu i pieniędzy żeby zdobyć uprawnienia, jest bardziej dyspozycyjny bo moze jechać również solówką tak wiec ma trochę wyższe uprawnienia i powinien mieć wyższą stawkę.
Wszędzie na zestawach płaca więcej - prosta różnica - który klient zapłaci więcej za zlecenie transportowe? - solo ładowane na maxa czy zestaw? Jeśli nadal masz wątpliwości wyślij email do spedycji - poproś o wycenę transportu 24t a bodajże max 11t na solówke z tandemu. Dziękuję dobranoc.
Ile kursów w tygodniu zrobi solo które może wracać z 5 tonami a ile kursów zrobi zestaw w tygodniu suma summarum jest to samo to że wszystkich chłopaków którzy jeżdżą solo albo busami traktujecie jak powietrze na firmie nawet na cześć nie zasługują bo panowie kierowcy są lepsi to tylko świadczy o waszej kulturze i jeśli chcecie więcej zarabiać to się weźcie do pracy a nie oceniajcie innych podsumowując było tak od początku i pewnie tak będzie dalej a jeśli komuś się nie podoba to droga wolna !!!!!!!
Jak ktoś nie potrafi "cześć" powiedzieć czy to magazynierom czy też innym kierowcom to nieważne cz ma kat B, C, czy też CE, taki ktoś jest po prostu bucem. No i dziękuję też niektórzy nie potrafią mówić. A jeśli ktoś ma CE i uważa się za lepszego to też świadczy o jego niskim poczuciu własnej wartości, choć uważam że kierowcy CE powinni mieć wyższą stawkę niż ci z C, Koledzy z C teżmają inne stawki niż ci z kat B a bus też w ciągu tygodnia potrafi zwieźć tyle towaru co solówka.
Zgadzam się ale to i tak w automacie przekłada się na wypłatę bo jeśli jadą na Holandię lub Włochy to i tak zarabiają więcej bo mają więcej kilometrów i czasu pracy solo raczej nie jeżdżą na takie długie trasy ja nie mam zastrzeżeń do tego ale tu ewidentnie chodzi o to że solówki mają takie same stawki i tekst o większych kwalifikacjach jest trochę śmieszny bo odkąd ruszył ciężki transport to nie słyszałem o solówce w rowie albo na polu a zestawy już lądowały w takich miejscach .Poprostu szanujmy się bo wszyscy jesteśmy kierowcami b,c,ce każdy z nas naraża życie na drogach .Ale tu masz oczywiście rację buc zawsze będzie bucem
Zestaw robi tyle samo kursów co solo - ładują odpowiednio więcej - np jadąc po stal solo 5t zestaw 20t. Wymyślasz na siłe.
Nikt nie słyszał o solówce która była w polu czy w rowie ale było tak że solówka wiadukt wiozła i paliwa brakło, był to Man. Nie są potrzebne te zaczepki. Pozdrawiam
Dlaczego uważasz że argument o wyższych kwalifikacjach jest śmieszny? przecież wyższe kwalifikacje pracownika to większe możliwości dla pracodawcy jego wykorzystania w pracy. Przecież jak spawacz ma uprawnienia na jedną metodę to jego stawka często będzie niższa nż takiego który ma uprawnienia na wszystkie metody to logiczne, więc dlaczego uważasz że w przypadku kierowców to śmieszne? I absolutnie nie uważam że kierowcy z CE to jakiś lepszy gatunek, po prostu rozważam tylko kwestię kwalifikacji, a to czy ktoś ląduje w rowie czy pod mostem to już indywidualna prawa danego kierowcy i nie ma nic wspólnego ze stawkami.
Człowieku, widać jakie masz plytkie myślenie i jazda solo to max i dzieki tvm zarabiasz tyle co na ce inaczej pracowałbys pod zabka. Na zestawie tez jezdzi sie (usunięte przez administratora) jak myslisz, ze cofam tylko pod rampe to jestes idiot..! Poplacz sie tu bo kazdy na solo wie, ze na CE w tvm to (usunięte przez administratora)!!! Ale kogo to obchodzi.
Skoro na C jest tak ciezko pokaz mi jedno ogloszenie gdzie szukaja na kat C w studzienicach lub duchnice gadki?! Dobrze wiemy, ze na kat C to co robicie to kasa bajka! Gdzie byscie robili na dystrybucji?! Na solowke kazdy osiol siadzie. Niestety ale oplacanie kierowcow jest nie takie jakie powinno. Bo powinno byc placone on frachtow. Tyle!
Jak ci nie pasuje to się zwolnij a nie stękasz ze kolega z C tyle samo co ty. A pytanie jakie masz wykształcenie podstawowe czy zawodowe np. Tapicer
Co tu duzo mozna napisac o tej firmie... Po 1. nie wierzcie w ogłoszeniach o prace ile to nie mozna zarobic, napisali 8000 netto na 10 wyjazdach? - ja przez rok czasu robiac po 12 wyjazdow w miesiacu 2 razy udalo mi sie zarobic te magiczne 8000zl netto, dodam jeszcze ze musialem zawsze sie prosic o dalsze wyjazdy jak Słowenia,Chorwacja,Rumunia, niestety na 90% nie było tam wyjazdów. (Hahaha) Tutaj zatrudniaja tylko na wlasna dzialalnosc, sa tez podwykonawcy o ktorych musze wspomniec maja lepsze i pewne trasy, maja wlasne samochody, "kolega" z pracy ktore jest podwykonawca ma busa na wlasnosc i 11/12 wyjazdow ma stala trase nad polskie morze co skutkuje ze ma prwne KM i wlasny bus. Niestety sa i beda uklady, ja przez rok czasu nie moglem sie doprosic zeby chociaz 1 raz pojechac na polnoc Polski, za to wpychali nas nowych kierowcow po jakies g*no trase jak slowacje albo te czechy, wieczne gory i zakamarki... czasowo robilo sie prawie tyle samo co do Austrii albo Sloweni tylko ze miales 2x mniej km...( czasami puszczali na dalsze trasy zebys sie zaraz nie zwolnil). Ich proponowane trasy po zadupiach i gorach to katastrofa, jak tylko zjechales to juz ci pare zł z wyplaty zabrali bo źle pojechales- no smiech na sali :) Kolejna kwestia to wieczny problem i atak ze strony spedytorów, nie wiem czy oni Zatrudniają byle kogo ale wiecznie był problem z nimi nawet jak kierowca miał rację to i tak musiałeś gdzieś stać czekać bo spedytor to jakiś nowicjusz albo po prostu totalny nieogar bez szkoły tragedia... Co wyjazd w trasę do inny bus więc niestety chcąc nie chcąc Auto będzie brudne albo będzie (usunięte przez administratora) w nim. Najgorsze w tym wszystkim jest załadunek i rozładunek na bazie To jest dopiero rollercoaster. Wraca zmęczony z trasy? Okej poczekasz w kolejce na rozładunek na magazynie dwie trzy godziny... niestety ta firma to jest duża Czyli to już korporacja i nie panują nad tym nie wiadomo gdzie do kogo co zgłosić. Mam kontakt jeszcze z kolegą który tam jeździ i walczy z nimi bo na pewno będą pracować bo to nie jest tak że to jest (usunięte przez administratora) i nikt tam nie pracuje to powiedział że dwa razy już Zwiększyli stawkę od pół roku i dalej Ludzie odchodzą bardzo dużo busów stoi nic dziwnego jak tam taki chaos panuje. Osobiście mi się dobrze tam pracowało jednak te minusy co wypisałem u góry sprawiło że musiałem się zwolnić, chętnie bym tam wrócił Ale by musiał kierownictwo się zmienić i powywalać spedytorów bo jeden zarobi 10 000 na miesiąc jeżdżąc najlepsze trasy a drugi zarobi połowę tego i się męczy. Jak ktoś szuka zarobku tutaj to nie polecam w okolicy jest kilka firm gdzie sam też tam pracuje każdy ma swojego busa i jeździmy tylko Polska - Włochy jedna nocka i powrót i nikt tutaj nie ma lepszych gorszych tras bo wszędzie jeździmy autostradami I nikt się o nic nie czepia nie ma żadnych norm spalin nikt cię nie ukara jak źle zjedziesz z autostrady. Pozdrawiam i powodzenia wszystkim
(usunięte przez administratora)po czesie zmieniam zdanie, firma jest dobra partią :-)
Jak wygląda praca kierowcy CE na podwójnej obsadzie ? Ile średnio wyjazdów w tygodniu ? jak długie wyjazdy i ile można zarobić ? Pozdrawiam
Zarobić można od 5500 do 9000 wyjazdy na 1, 2, 3 ,4 ,5, dni zależy od trasy, możesz jechac na 2 , 3 trasy zależy jakie długie. Ogólnie ja polecam
Generalnie większość wyjazdów ww podwójnej. 90% roboty zaczyna się w taki sposób wyjazd w niedzielę wieczorem lub poniedziałek rano 2 dni w trasie czasami 3 powrót na baze dzien wolnego i znowu 1 lub dwa dni. Weekendy też są ale dla tych co chcą czasami się zjeżdża w sobotę ale wtedy z reguły poniedziałek wolny
Jak ze stanem zestawów ? To,że co chwilę jeździ się innym to wiem a jak z czystością floty ? Każdy sprząta po sobie po trasie czy jest jakaś ekipa na firmie która to ogarnia ? Czy kierowcy palą papierosy w kabinach ?
Samochody z ładunkami na firmę Rozładunki w sobotę zeby plac na poniedziałek był pusty do godziny 22 ?,? W soboty niedzielę jeszcze dojeżdżają na pauzę ładunki
Niektóre trole nie sprzątają i się nie myją, niestety kierowcy palą w aucie i czasem strasznie śmierdzi, nikt tym nic nie robi.
Wracasz po polnocy i jedziesz o 20 na baze gdzie masz dzien wolnego?! Tu dzien wolnego to fikcja. A 9000? Chyba brutto! Robie 2lata nie zarobilem wiecej niz 8k a zapierniczam jak osiol od niedzieli wyjazd o 20 i czasem w sobote wracam ze zjazdem na baze!
Jeszcze jedna sprawa do kierowców z dużych którzy uważają się za lepszych ( na szczęście są też normalni chłopacy ) nie nauczyli was na kursie że fajera nie idzie w parze z wódką ..Wszyscy wiemy o co chodzi .Brawo dla tych z większymi uprawnieniami ,teraz mamy kontrole nawet na Tychach ,jak robiłem kurs ponad 16 lat temu to była raczej sprawa oczywista jak jedziesz nie pijesz Dobranoc!!!!
Nie widzę problemu z narkotestami nieważne czy narkotyki czy wóda tacy kierowcy nie powinni siadać za kółko jestem za tym w 100 procentach.Ale taki bląd przy większych kwalifikacjach???? Coś niedopuszczalnego !!!!
Każdy chciałby mieć lepiej, ale jak chcecie tego wymagać skoro się sami nie potraficie szanować? Jeden na drugiego pieprzy, jakby to było jakieś przedszkole czy podstawówka. W większości stare chłopy (bez urazy do kobiet), a jeden drugiemu by nogę podstawił z tego co tu piszecie. I później jeszcze płaczecie, że nas się tutaj nie ceni? A jak mają nas, kierowców, szanować skoro sami tego nie potraficie między sobą? Niech jeden z drugim się zastanowi co wypisuje tutaj bo raczej przeszkadzacie niż pomagacie. Nikt tutaj nie pracuje by szukać przyjaciół, kolegów. To jest nasz "chleb", po to tutaj jesteśmy. Także skończcie nadawać, zewrzyjcie zadki i ewentualne pretensje/problemy kierujcie tam kaj trzeba. Bo kierownictwo potrafi wysłuchać jeśli się to odpowiednio przedstawi. A kto weźmie na poważnie szoferów, którzy się przekomarzają między sobą jak przekupki? Mnie sporo osób tutaj nie trawi, pomimo tego się tym nie przejmowałem i dzięki pomocy paru osób udało się zorganizować spotkanie, dzięki któremu każdy "kominiorz" odniósł korzyści. Myślicie, że ktoś był wdzięczny? Dwie osoby podziękowały, reszty nie będę komentował. Szanujmy się więc nawzajem, bo inaczej nas nie będą doceniać. Pamiętajcie, że to dzięki nam firma może egzystować...tak jak i my mamy pracę dzięki spedycji itd. Wypisując bzdury tutaj niczego nie poprawicie, niech sobie przemyślą niektórzy.
Witam,mam kilka pytań. Na ile zmian robi się na magazynie i w jakich godzinach? Jak to wygląda z zarobkami? (mam poniżej 26 lat)
Jak pracowałem w 2021 roku to na pewno w sobotę 1 i 2 zmiana pracowała. Nocka chyba w niedziele zaczyna(ale mogę się mylić). Weź pod uwagę, że w zimę to tak jest mega zimn.
Witam. Myślę żeby przyjąć się w TVM transport ale nie chce żeby to była moja stała praca tylko dodatkowa. Pracuje może ktoś w ten sposób? Mam swój biznes, który w sezonie jesień zima przynosi gorsze zyski. Widzę ogólnie że opinie są podzielone ale jak to mówi mądre przysłowie "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". W każdej pracy żeby zarobić trzeba wykonać swoją pracę. Pozdrawiam tych hejtujacych jak i polecających.
Nie ma normy do wyrobienia, chcesz to jeździsz non stop chcesz to można se wziąć miesiąc urlopu i nikt nie robi problemu. Warunki do dogadania z dyspozytorami na bieżąco
Witam.Mam pytanie czy weekendy też się pracuje na magazynie,jeżeli tak to jak to wygląda i czy wchodzi w gre jakiś dzien wolny w ogóle?
Polecam firme
Witam, proszę o merytoryczne odpowiedzi osób pracujących w kadrach. Pojawiło się nowe ogłoszenie i zastanawiam się nad aplikacja.. czy atmosfera w dziale jest zadowalająca? Jak się pracuje? Jakie są warunki, podejście przełożonego? Z góry dziękuję za opinię, lub chociaż "minki" ;)
Co jak co, ale atmosfera w tej firmie jest bardzo dobra- zarówno jeśli chodzi o szefostwo, jak i kolegów :)
Miałem iść na kierowcę ale widzę że to smierdzace (usunięte przez administratora) kierowcy uciekajcie! Dzięki za opinie
Niestety w firmie coraz gorzej. W interesie firmy lezy tylko wykonanie zleceń transportowych. Niestety warunki dla kierowców sa 0we. Auta powyzej 3.5t wygladaja tragicznie sa tak zasyfiałe, że aż strach wsiadać. Obsługa samochodów przez flote tragiczna. Auta nie mają żarówek,apteczek, legalizacji gaśnić. Flota raczej ma to gdzieś. Towar ładowany tak, że podczas kontroli konczy się to mandatem. Zarobki stoją od 4lat. Na trasach liniowych jak i lepiej płatnych są znajomi lub bliska rodzina kierownictwa. Ps pozdrawiam kierowce ktory mial swoj samochod na makarona, zwolnil sie i przyszedl znow i wywalili chlopaka z auta zeby on znow mogl jezdzic swoja scania wstyd! Ludzie to widza a Ci ktorzy ciezko pracuja sa tu nikim bez znajomosci! Trasy sa teraz tak uczciwe, ze kierowcy co robili wlochy niemcy robia teraz polske bo sie oplaca lepiej. Jak ktos chce uczciwej pracy to nie jest firma dla niego. Najwieksze kolesiostwo to TVM! I przykro przyznac Pan Prezes jest dobrym czlowiekiem ale to co sie tu dzieje od paru lat... we flocie pare osob a w aucie nawet brak apteczki! Zero kontroli! Same obciazenia pozdrawiam Marcin
A czyja to wina że nie ma żarówek zapasowych w aucie? Prezesa czy kierowców którzy nie uzupelniaja po trasie? (usunięte przez administratora) juz dawno nie widziałem w autach , duzo sie poprawiło, apteczki sa tylko trzeba czasem zajrzeć pod łózko.
Kolego a może byś tak się przedstawił przynajmniej swoim prawdziwym imieniem (że już nie wspomnę o nazwisku) a nie kierował uwagi na kogoś innego... Po drugie od 4 lat nie potrafisz ogarnąć sobie innej pracy? Czy może nie jest tak jak piszesz?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TVM Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TVM Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 273.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TVM Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 201, z czego 43 to opinie pozytywne, 63 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TVM Transport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TVM Transport Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.