Opinie o TVM Transport Sp. z o.o.
Ciekawostką jest to że kiedyś pracodawca odpowiadał na komentarze a teraz jest cisza.Czekam na komentarz bo sytuacja w firmie zmienia się na z miesiąca na miesiąc i to nie na dobre. Odnoszę wrażenie że firma przestała już dbać o kierowców jak również o innych pracowników którzy pracują na sukces i zyski tej firmy. Wyróżnienie od znanego magazynu(usunięte przez administratora) to zasługa całego zespołu TVM ale wpis z podziękowaniami dla tych ludzi to trochę za mało . Aby docenić ta ciężką pracę nie wystarczą słowa ani obietnice które są bez pokrycia.Mam nadzieję ten sukces wpłynie również na nasze wypłaty.Czekam tak jak napisałem na początku na komentarz ze strony pracodawcy.
Jal narzekacie to zrobcie spolke zoo i nie placicie zusu tylko chowacie do kieszeni, jak oczekujecie emeryture to placcie dalej
W naszej firmie zaczyna wszystko coraz słabiej funkcjonować. Kierowcy z busów i tirów odchodzą "masowo" i niestety firma nie wyciąga z tego żadnych wniosków Chyba jedynie oprócz tego że coraz więcej pracuje u nas ludzi z przypadku , zarówno kierowców jak i magazynirow . Niestety wszystkim daje się we znaki bardzo słaba jakość pracy spedytorow którzy za wszystkie swoje błędy zaczynają winić kierowców. W tej chwili nasi kochani spedytorzy skupują na giełdzie wszystko czego inni nie chcą brac Efekt jest taki że tury jeżdżą po firmach " krzakach" w lasach i wsiach i zbierają po palecie ładunku . Niestety podobnie jest na busach .... Piszcie tutaj jak najwięcej informacji które was bolą Może ktoś z szefostwa zacznie to czytać i pójdzie po rozum do głowy....
Chciałbym żeby kieorwnictwo zaczęło czytać to wszystko co ludzie wypisują i w końcu zastanowili się że ta firma idzie w złą stronę ale jakoś w to nie wierzę że tak będzie i raczej na nic się nie zda że opiszemy jak jest źle
Moim zdaniem firma powinna brać wszystko, jesli chodzi o ładunki na duże C i CE brać towar u klienta i zawozić go bezpośrednio na CITO do odbiorcy jak to biorą inne firmy a nie na magazyny centralne firmy. jak jest możliwość kabotaży to niech kierowcy kręcą kilometry na nie stoją na parkingu 20 godzin i czekają na załadunek za godzinę 3 zł brutto
To ile zarobisz przy jednym zaladunku i rozladunku. Teraz mozna siedziec w budzie w niemczech 4 dni. A jak byla dieta to 2 dni a nie 4. Kierowca moze chciec pracowac a nie zarobi. Bo jest (usunięte przez administratora)... z wszystkkm w tej robocie
Nie ma żadnych masowych odejść. Rotacja w tak dużej firmie to normalna rzecz, ale nie dzieje się to jak piszesz na masową skalę. Co do słabej pracy spedytorów i brania wszystkiego co się da: firma zajmuje się głównie drobnicą, co zresztą możesz przeczytać wielkimi literami na tylnych drzwiach samochodów i naczep, więc logiczne że podejmują ładunki nie z centrów magazynowych, czy wielkich fabryk a głównie od drobnych nadawców/odbiorców gdzie lokalizacja jest różna , a skoro ładunków jest na tyle, że starcza pracy i pensji dla wszystkich, oraz fakt że firma wypracowała sobie wielu stałych klientów, to raczej dobrze świadczy o pracy spedytorów.
mój rekord załadunku, ramka do obrazu , pusta, zwykła rama, , drewniana, 1,5 ,miejca paletowego w rozpizdzce ,poszła do kórnika (usunięte przez administratora) się busem w osiedle w przemyślu na lusterka bo, pilno fix na włochy takie wałki,i kasa leci gosć w piżamie (usunięte przez administratora) z papuci jak zobaczył furgon pod willą, a zaraz za mną straż miejska, bo to napad, o takiej porze, i to mi się podobało , i oborze się ładowało , a co ,
śmigam na CE jadę na 3 rozładunki kończe o godz 11;00 na Słowację pisze sms do SPEDYTORÓW koniec pracy co dalej ??? a oni mi odpisują czekaj do następnego dnia do godz 10;00 damy znać co dalej wow czyli 23 godziny na parkingu razy 3 zł za godzinę brutto postoju wychodz że zarobiłem 69 zł brutto czyli na rękę około 50 zł MASAKRA jak spedycja o 16;00 idzie do domu i ma na wszystko wywalone
Częste zjawisko. Teraz, kiedy czas kierowcy został wyceniony na całe 3zl za godzinę - to nie problem, by stać w Austrii blisko 40h w oczekiwaniu na znalezienie ładunku powrotnego do PL.
rozmowa o stawkach
dlaczego firma nie podwyższa stawek na busach Obecna stawka jest niestety niska
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witojcie.....ja przepracowalem tam rok czasu na C+E...I powiem tak na początku było w miarę ok...ale z czasem zaczęły wychodzić różne dziwne rzeczy A to że nie do końca jest tak iż "Autostrady są po to by Nimi jezdzic" najbardziej TVM upodobał sobie Słowacką autostradę w kierunku na SAHY...w inne rejony też nie lata się autostradami A jakimś krajoekami itd.itp.Druga rzecz to ubezpieczenia samochodów i obciążanie kierowców za ewentualne szkody...Wiec po co są ubezpieczenia? Nie jeździ się toczkami A dużymi sprzątam i I owszem zdarzy się czasami bo taki zawód I ok niech wezmą premia itp.ale TVM Sobie robi podwójne korzyści nie dość że z ubezpieczenia to jeszcze z kierowcy wyciągną swoje...Po trzecie wynagrodzenie...To jest ogólnie dramat aby na międzynarodowce w podwójnej obsadzie jeżdżąc po centrum dużych europejskich miast jak i wiochach gdzie gpsy tracą zasięg...nie zarobić 7 tyś...NIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY..
kilka słów o pracy i o opłacalności pracy w TVM Transport L Oczywiście piszę o busach do 3,5 t Praca na własnej działalności na podstawie umowy B2B , brak jakichkolwiek zobowiązań w stosunku do pracownika . Rozliczenia na podstawie przejechanych kilometrów , kilometry stawka bardzo niska . Przykładowe rozliczenie : Tygodniowo robisz 3000 km mnożysz przez 4 tygodnie + 12000 km x 0.40 gr = 4800 zl 4800 - ZUS i składka zdrowotna ok 2000 zł ...sam widzisz ile ci zostaje Przy okazji każdego wyjazdu tracisz mnóstwo czasu na oczekiwanie załadunki/rozładunki które nie są płatne .
Szału nie ma to fakt, ale też dodaj, że za któryś pkt rozładunku czy załadunku też jest płatne i wtedy trochę inaczej wygląda zarobek. Co nie zmienia faktu, że to i tak jest kapa.
Byłem na rozmowie jako kierowca C+E do teraz zastanawiam się po co, bo tak naprawdę pojechałem żeby niedowiedziec się ile zarobię.
Przy obecnym systemie rozliczeń podstawa plus premia wypłacana w dwóch etapach nigdy się nie dowiesz. Śmiech na sali…
Dokładnie. Teraz masz w jednym miejscu 3punkty załadunku papierologi x3 zabezpieczanie towaru i cyrkowanie x3 a zaplacone za punkt tak 1 punkt! Przyjazd na baze otwieranie auta ściepywanie towaru i znów nie zapłacone!. Trasy teraz są tak sprawiedliwe, że trasy powyżej 2dni są nie opłacalne. Bo płacone są jakieś śmieciowe pieniadze za brak punktów.syf w autach coraz gorszy. Alpejskie kombinacje z magazynami i przepakowywaniem z auta do auta. Dramat!!!!!!!
Wg mnie panuje tam jakiś chaos administracyjny i rozgardiasz ,to raz. Dawno temu aplikowałem do tej firmy ale nie byli zainteresowani, później jeździłem tam dość długo, ale nie stricte pod firmą i miałem okazję popatrzeć na to wszystko z boku, większość opinii tu poruszanych ma zasadność mogę potwierdzić (choć mój kontakt ograniczał się tylko to spedycji i magazynu )to dwa, ale jako że mi się nudzi, czasu u mnie mnogo, a przy okazji coś człowiek zobaczy, wysłałem ofertę z konkretnymi pytaniami o podjęcie współpracy, mile mi odpisano i podano numer telefonu, którego i tak nikt nie odebrał i nie oddzwonił :-) To trzy. Szukają by nie znaleźć, albo desperatów. Na dłuższą metę by traktować to zajęcie jako stałe źródło utrzymania to trzeba mieć "trochę zryty beret" , żal mi się robiło tych chłopaków gdy zjeżdżali po kilkudziesięciu godzinach , i od razu podstawiali się na nowy wyjazd a "widzieli już na niebiesko", by pochwalić się, jeżeli był czas i siła, kumplom przy piwie , ile to wyciągają na rękę w swoim " small biznesie", najlepszy żer chyba mają wszelkiej maści pośrednicy w "zatrudnianiu" :-) Się posłuchało rozmów w kolejkach , tych motywacji, by tu się zaczepić :-) To tyle o busach.
No w końcu opinia która daje obraz jak to wygląda, zaraz pewnie zleci się niejaki Jack i będzie swoje mądrości głosił. Tvm jest dobra opcja dla młodych po szkole czy studentów, idziesz do podwykonawcy, na umowę zlecenie i jeździj... Kiedyś było tak, że jak zjechałes w pon wieczorem, to ruszałes dopiero we wt wieczór. Popytajcie starych kierowców, jak bazę mieli w Tychach, wtedy tvm dbał o ludzi (ale była ich garść), a teraz się zrobiła korporacja. Pełen podziwu jestem za determinacje tych co tam pracują
Witam, a ja mam pytanie dot. Pakietu mobilności w tym roku. Jako kierowca na b2b muszę zdawać egzamin na certyfikat klasyfikacji zawodowej na busy ? Bo nigdzie nie ma informacji właśnie o samozatrudnieniu w firmie która daje busa itp. ktoś może wie i może wytłumaczyć :) dziekuje
Generalnie praca aby pracować na własnej działalności to musisz mieć na siebie licencje. Co wiąże się z odpowiedzialnością. Dziwię się że w czasach w których brakuje kierowców na rynku pracy są chętni na pracę na działalności.
Niestety praca w tej firmie to porażka. Praca na własnej działalności gospodarczej i rozliczenia z kilometra Stawki kilometrowe są nędzne a gwarancji na logiczna ilość kilometrów nie ma . Kierowcy zmieniają się jak rękawiczki bo odchodzą po pierwszej lub drugiej wypłacie Na portalach społecznościowych mnóstwo negatywnych opinii o firmie TVM i niestety są one prawdziwe Nie polecam
(usunięte przez administratora)
Jasne jak słońce. Nie bierz więcej tego towaru. Pozdrawiamy Krzysztofa.
A teraz prosimy po polsku.
Kali pić kali jeść ???????? naucz sie pisać przynajmniej. A za takie ciagle wypisywanie głupot powinni się dowiedzieć kto ty
Opinia nie dotyczy firmy TVM a zawarte w niej informacje maja się ni jak do rzeczywistości. Ktoś ma pretensje do jakiegoś Krzysztofa ale brakuje mu odwagi by spotkać się i prosto w oczy powiedzieć a straszenie PIPem to dziecinada. Mniej odwagę zrobić coś a nie tylko być „mądralą” w necie. Tu piszemy opinie o firmie TVM a nie wywlekamy prywatnych niesnasek pomiędzy ludźmi. A tak na marginesie to jeśli ktoś w dzisiejszych czasach podjął wyzwanie i założył firmę to jest odważny i życzę mu wszystkiego dobrego ZAWISTNY CZŁOWIEKU .
Ta opinia nie dotyczy firmy TVM
Ma ktoś jakieś doświadczenia z pośrednikami na Busy? Bo wtedy też dużo nowych pracowników miałoby jakaś wiedzę. Ja na temat ciężarówek się nie wypowiem, bo nie jeździłem. Mam zrobione uprawnienia i mógłbym spróbować swoich sił, ale nie po drodze mi z tvm ????
To co tu robisz? Jak Ci nie po drodze to żegnaj :-) ale wydaje mi się, że nie do końca tak jest, skoro tak namiętnie śledzisz opinie :-)
Etap Studzienic już dawno mam za sobą, ale lubię się udzielać i sprawdzać jak w czasach wielkich cen paliw sobie radzą. Gdyby nie było opcji dodania opinii jaki "były pracownik" uwierz, że nie napisałbym tu ani jednego zdania
Połowa tych smutnych wypowiedzi wypisują kierowcy ktorym sie chyba robic nie chce ( chcielibyscie na tacy wszystko podane,zaladowane auto, nie stac w kolejkach, zarabiac gruby chajs..... a nawet większosc nie umi nawet po sobie posprzątac w aucie), macie pretensje do spedycji..... o co? Ze jest ok 200+ kierowcow i ze mają cie ogarnąc boś najwazniejszy? Ze nie ma innego kierowcy do ogarnięcia tylko ty? No sory.... spedycja robi co moze,bez ktorej nie da sie funkcjonowac w transporcie.... a co do mechanikow, to uwierzcie mi ze oni nie są tylko do lania paliwa i sprawdzania plynow.... a jak ktos tak mysli to jest w błedzie. Ja pracuje od 15miesiecy i wiem ze są gorsze dni . Niestety albo stety to jest robota do tych co chcą robic.... a tym co sie zastanawiają nad robotą tutaj... przyjedź.. pogadaj... przejedź sie z kimś.... to nie boli ,nie bedzie pasowalo nie musisz robić.... a do tych co robią i wypisują tu swoje płacze,niech wylewają swoje smutki do odpowiedniego dzialu w firmie a nie pod nickiem na go worku. Pozdrawiam was i AHOJ
zgadzam się z tobą, ważne jeszcze żeby po tych zmianach hajs sę zgadzał bo jak narazie to kiepsko to widzę, wszędzie dookoła to stawki od 7tyś na rękę za robotę od poniedziałku do piątku się zaczynają, tak że po wypłacie w marcu, jeśli nie zaoferują odpowiednich stawek to TVM może zwijać interes, biurko Marcina załamie się od wypowiedzeń.
Niby gdzie się takie stawki zaczynają? Na Garbsenie chyba na pauzie, a Marcinowi to się biurko owszem załamie ale od CV nowych trzymaczy, bo przy polskim ładzie to co drugi będzie się z rozpaczy kierownicy łapał jak tonący brzytwy. Rozejrzyj się dookoła ale nie to co jest pięknie napisane w ogłoszeniu, tylko pojedź na castingi i popytaj bezpośrednio o stawki, albo pojeździj "u Dziada i synów" to Ci kolego uszy zwiędną. Dookoła całe druciarstwo nie dorasta TVMowi do kostek. To jest niestety cała tajemnica bolesna.
Kolego pojeździj I popytaj bo widzę że Ty się zatrzymałes jakieś parę lat temu i dalej uważasz że tak jest...Niestety nie mówię że każda firma Ale trafić robotę gdzie zarobisz między 7-8 z weekendem W domu nie jest problem...dodatkowo masz zestaw przypisany do siebie A nie skaczesz z tobołami jak jakiś (usunięte przez administratora)...Pozatym stawka od kilometra jakieś tam dodatki od punktu itd..(usunięte przez administratora).A Jesli chodzi o tabor ok.moze I świeży ale czasami żal sprzętu który ma po niespełna 100tyś.zrobione A wygląda tragicznie...takze poczekaj jeszcze z rok I zobaczymy te wasze nowe sprzęty...
Nie wiem czy ja się zatrzymałem czy może Ty nie rozeznałeś dobrze materii . Co do tych weekendów i zarobków, to w innych firmach wygląda to tak że wyjeżdżasz w niedzielę po obiedzie a wracasz w sobotę po południu (korki itp). Pauza weekendowa u dziada i w (usunięte przez administratora)liczona od wyjęcia do włożenia karty, co oznacza że czasem spędzasz czas w sobotę na firmie bo "cza" przy aucie podłubać - wymienić żarówki, klocki, umyć, pospinać, nasmarować, poogarniać papiery itd, to wszystko oczywiście za free, czy jak (usunięte przez administratora) tłumaczy ujęte w podstawie. 7-8 jak piszesz z wolnym weekendem w rzeczywistości nierealne. Tym min. właśnie się różni TVM od całej dziczy - płaci legalnie! Ładnie na pasku wyszczególnione a dzicz płaci pod stołem od widzimisię, że już historii podpisywania wysokości diet u dziadów przemilczę, bo i tak po temacie. Powiem więcej, roboty normalnej nie ma! Koniec. Polski ład i PM pozamiatały. To co zostało to w większości ściana płaczu, ochłapy, kurierka, firmy którymi nikt się nie interesuje, tak że powiem krótko tyle : TVM albo nic, i wiedzą to chyba Ci którzy dojeżdżają z wielu zakątków Polski . Radzę szanować bo póki co wszyscy mówimy po polsku a idą ciekawe czasy... Kredyty trzeba płacić i wcale się nie zdziwię jak za chwilę chętni do jeżdżenia będą wisieć na płocie w oczekiwaniu na swoją szansę.
to jeżdzij i stój dalej za 3 zł na godzinę, jak jesteś nieudacznikiem i nie ptrafisz znaleźć roboty to jasne że TVM ci życie ratuje, ja za tydzień zaczynam nową robotę w sprawdzonej firmie, tak więc nie gadaj głupot ze nie ma normalnych firm. System płacy wymyślili w TVM taki że pół polski się z niego śmieje, do dzisiaj nie potrafią konkretnie powiedzieć jak będą wyliczać premie, codziennie inne informację a jak pytasz o szczegóły to oczy otwierają że akurat tego szczegółu nie przewiedzieli, tak że nie jest to profesjonalizm a eksperyment finansowy na kierowcach.
Wystarczy poszukać na OLX zadzwonić, pojechać porozmawiać i poczytać opinie i można znaleźć dobrą firmę, a czy lepszą niż TVM to czas pokaże
Troche firm oblatałem i jak narazie nie znalazlem nic lepszego,wiec pytam ciebie gdzie to super takie warunki sa, ale jak widac ty tez jeszcze szukasz
Ty chyba zatrzymałeś się w czasie. W firmie, której pracuje obecnie (15aut), żaden kierowca nie ma mniej, niż 7500zl za system poniedziałek-piątek, rzadko kiedy zjazd w sobotę. W miesiącu spokojnie zarobisz ok.8000zl, przy doladunkach. Chlopaki jeżdżą na miejscu, ładują, rozładowują naczepy, robota 8-12 godzin dziennie, codziennie w domu, I mają 5500zl stałej pensji, plus 300zl premii za obecność. Niestety drogi Panie, wszystko drożeje, I czasy jazdy na międzynarodówce za 6 czy 6,5 tys złotych, odeszły w zapomnienie, ale szukaj dalej, może jakaś jemioła się znajdzie. Pozdrawiam.
I jak tam kierowcy TVM jedno wielkie narzekanie, stękanie i płacz na firmowej grupie a tak naprawdę nikt się jakoś nie zwalnia i biurko szefa się jakoś nie ugina od zwolnień. Płaczki bo im pracy dali więcej za mniejszą kwotę, po prostu śmiech na sali
rotacja w firmie na stanowisku kierowcy samochodów do 3.5 t jest ogromna , dziewczyny z biura nie nadążają z otwieraniem nowych segregatorów z imionami i nazwiskami nowych . Niestety starzy kierowcy również stanowią coraz rzadsze okazy do podziwiania za kierownicą... Firma płaci mało , a trasy też nie są nazbyt ciekawe pod względem finansowym . Koszty prowadzenia działalności są wysokie , a zarobki nieciekawe... a przynajmniej nie są to kwoty odzwierciedlające ilość czasu i pracy którą trzeba poświęcić na ich zarobienie . Ktoś tutaj w firmie stanął w miejscu jeśli chodzi o rozwój finansowy kierowców . Niestety swiat ciśnie do przodu dlatego firma ma fatalną opinię na rynku pracy .
Panowie w końcu kto się zwalnia a kto zostaje w TVM
Zwalniają się Ci Kozacy co dużo potrafią gadać, narzekać a jak co do czego dojdzie to się wszystkiego boja.
Przy tej cenie paliwa, nadal ktoś dojeżdża codziennie do Studzienic? Podnieśli wam stawki czy nadal w miejscu?
Od lat pracuje tu i przeszedłem już swoje i powiem tak NIE ZAMIENIĘ TVM na inną firmę a tych co narzekają to zapraszam do podjęcia pracy w OMEGA PILZNO, REGESTA itp tam poznacie co to praca kierowcy jak spędzicie tydzień, dwa a nawet miesiąc w kabinie. Teraz wchodzi tzw pakiet i dla tego jest co jest ale pamiętajcie że po każdym zachodzie słońca nadaje poranek i dzień jest inny i lepszy. Zastanówcie się nad tym czasami bo dobrze jest tam gdzie bas nie ma. Jest już kilku kierowców co odeszli ale po jakimś czasie wrócili z podkulonym ogonem do TVM, a czemu tak ? Właśnie temu że tu jest praca i to pewna i stała praca. Nie powiem bo czasami uj mnie strzela i sam bym tym jeb… ale tu jest pewne i jasne wszystko przy najmniej dla mnie za co i ile zarobię wiec Ci wszyscy narzekacze zawodowi idziecie i odejść nie możecie a narzekacie tu na firmę i inne takie tam. Fakt że spedycja i dyspozytorzy czasem przesadzają i pauza na dużych wyglada tak a nie inaczej i mało czasu pozostaje na odpoczynek licząc dojazd do domu itp ale nikt nie zmusza Cię do naruszeń czy (usunięte przez administratora) Miejcie tzw jaja i odejdziecie z firmy nikt as ba sile nie trzyma. Firma istniała jak Was nie było i zapewniam że będzie dobrze sobie radzić bez Waszego udziału jak do tych czas.
Ale jaki masz problem kolego? Naobiecuja na rozmowie - zaczynasz prace, mija miesiac, dwa, itd są problemy - co robisz? Szukasz innej pracy, lepszych zarobków, atmosfery - obojętne. Ty masz się czuć dobrze w pracy. Kierowca ma się szarpać firma o 50 groszy?
Ja zostaje mnie się tu bardzo dobrze pracuje i jestem zadowolony. Stękacze niech się zwolnią to robota będzie się lepiej kręcić bez narzekania
Ja kolego zostaje, nie mam zamiaru się zwalniać natomiast nie wiem po co to gadanie jak się komuś nie podoba niech da wypowiedzenie i tyle. Słychać w tle narzekanie ale tylko tyle i nadal pracują tylko obrzydzają robotę
Wypłata na 2 raty pierwsza 10go druga 25go Auta niby nowe ale wygladaja jakby mialy po 10lat (usunięte przez administratora) w aucie jak i na zewnatrz. Tu sie nie dba o pracownika. Tylko o swoje elity. Stawki stoja a ceny szybuja. Parkowanie osobowki na studzienicach a po trasie ciezarowki na pszczynie i jest problem zeby dostac sie na studzienice jak i odwrotnie. Przed trasa szukanie po magazynach auta (gdzie ceny paliwa powalaja) zostawianie auta na pszczynie potem jazda z papierami na studzienice jakby nie potrafili obstawić dziewczyny w pszczynie na okienku. Wiecznie problemy dotyczace uszkodzen zniszczen wyzysk. Spedycja ciagle robi kierowcow w balona. Jezdzi sie po firmach i laduje na zestaw po palecie czasami i nic sie nie zaladuje bo towar nie gotowy. Spedycja kaze jechac dalej i oni nie ponosza zadnych odpowiedzialnoscii, za pusty przejazd. Banda głąbów! Na magazynie chlopaki dostaja w kość (usunięte przez administratora) wyjazdy planowane np o 20 a wyjazd o 24 bo auto nie gotowe. Nikt nie da znać maja to gdzieś.
Witam Pan chwalacy Firme dawid z lini werona. Podobni sie zwalnuasz chwaliles firme teraz powiedz co jest nie tak Bo wyplata na 2 raty wiadomo stawki kilometrowe przy stawce euro jak byly diety. Miales furke swoja i co zniewolilo ? Pozdrawiam Marek
Zal patrzeć jak firma coraz gorzej traktuje kierowców. Niestety zarobki na busach w tej firmie zrobiły się beznadziejne a wymagania coraz większe. Biorąc pod uwagę że ludzie pracują na własnej działalności gospodarczej to niestety ta firma to lipa . Nie bójcie się szukać nowego pracodawcy , i nie dajcie się nabijać w butelkę
Trzeci miesiąc i nawet tutaj nikt się nie odzywa z tvm choćby po to by położyć rękę na pulsie Fajna ta robota ale zaraz się nie będzie opłacać wsiadać w osobówkę żeby przyjechać na Studzienice
ja mam pytanie do firmy : w związku z potężną inflacją oraz ciągłymi podwyżkami kosztów prowadzenia działalności , czy firma myśli o podwyżkach dla kierowców busów ? Generalnie jakiś gość z floty wcześniej tu pisał że jak nam tu nie pasuje praca to możemy iść pracować do (usunięte przez administratora)ÓW"... Ja bym tylko chciał delikatnie napomknąć że opinię (usunięte przez administratora)a" to niestety dziś ma nasza firma ... Bo w biznesach nie tylko jest ważna regularna wypłata , która zresztą należy się jak psu micha . Ważna jest również wysokość tej wypłaty , a w tej kwestii wielu niegdysiejszych dziadów dużo lepiej płaci a ci którzy nie płacili popakowali już manatki . Dlatego fajnie by było gdyba nasz pracodawca i jego przedstawiciele pomyśleli o tym dlaczego do naszej firmy nie przychodzą pracować "wartościowi" pracownicy a ci z których można wyszkolić dobrych driverów nie odchodzili po bardzo krótkim czasie
Patrz na wschód, niewykluczone ze zaleje nas fala uchodzców, nawet 3 mln, nawet kaczyzm się pali na ich przybycie, a pracodawcy przebierają nogami, wojna miesza w tyglu zawsze i wszędzie, bedą jezdzić za połowe tego co Ty, niekoniecznie w TVM, liczą ze zgasi presje płacowe, każdy krwiopijca chce coś ugrać, docelowo zdusi inflację na co liczą rządzący rozdawnicy, i pracodowcy ,wieksze zyski, taka polityka , i biznes , one idą zawsze w parze,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TVM Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TVM Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 274.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TVM Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 201, z czego 43 to opinie pozytywne, 63 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TVM Transport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TVM Transport Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.