Opinie o TVM Transport Sp. z o.o.
Witam czy może ktoś powiedzieć jak wygląda praca na busie na kominach z tego co wiem jest to etat.Jak wyglądają zarobki i godziny pracy?
Hej, dajcie znać, ja też jestem zainteresowany. Jak będzie ktoś pisał o zarobkach, to jaka jest pensja i jakie premie firma dodaje do tego? Na busach pracuje się też w weekendy, czy tylko w tygodniu?
Tak, jest to etat według ogłoszenia. W rzeczywistości niekiedy zdarza się że jeździsz bez przerwy np 30 godzin.
Witajcie wszyscy :) , czy oprócz kierowców są tutaj osoby pracujące w biurze lub osoby które w nim pracowały na Studzienicach lub Browarowej? Chciałabym zacząć prace w tvm ale kompletnie nie wiem od czego zacząć, jak to wyglada od srodka, czy jest duzo pracy, jakie jest srodowisko itp? Czy lepiej odpuscic i szukac innej firmy, bo. necie wiele sie czyta.
Składaj papiery jeśli chcesz pracować w biurze. Pełen lajt, robota poukładana i na spokojnie. Maksymalnie o 16:01 wyciszasz dzwonki w telefonie i masz święty spokój. - polecam
Ale w jakim celu składać papiery? Przecież w biurze większość osób nie potrafi nawet dobrze liczyć, czy przepisać odpowiednio adresu z aplikacji na kartkę.
Witam. Czy polecacie pracę w ktorejś z zagranicznych oddziałów TVM? Niemcy lub Włochy?
Do przyszłych osób aplikujących na stanowisko magazyniera w naszej firmie, nie dajcie się zwieść tym co jest napisane w ogłoszeniu :) Zachęcają tym, że wynagrodzenie jest adekwatne do Twoich kwalifikacji oraz doświadczenia! Nic bardziej mylnego. Osoba jak to szefostwo mówi “z ulicy” dostaje na start 4300zł brutto. Natomiast osoba z kilkuletnim doświadczeniem oraz uprawnieniami na wózki widłowe… uwaga… 4300zł brutto. Jeśli chcesz zarabiać więcej czeka Cię śmieszny egzamin na którym szef będzie Cię maglował przez kilkadziesiąt minut z tematów na który niektórzy brygadziści nie są w stanie odpowiedzieć :) Wtedy zarabiasz uwaga… 4800zł brutto. Zakładając że nie masz skończonych 26 lat to jeszcze nie jest tak źle ale jeśli skończyłeś 26 lat, no to przykro mi bardzo ale nowa młoda osoba która ma wszystko w d*pie zarobi kilka złotych mniej od Ciebie, a przecież jesteś po wielkim egzaminie i coś w głowie musisz mieć! :) Nie ma to tamto, zapraszamy! :)
Sama prawda, zarobki nie są adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Czy pracujesz rok czy trzy lata oraz to czy posiadasz uprawnienia na wózki nie przekłada się to na zarobki. Każde święto w pracy (za które masz dzień wolny oczywiście) Ale jest liczone jako zwykła dniówka. Gdyby nie praca co weekend dostajesz na konto najniższą krajową i takie są fakty.
rozmowa o stawkach
dlaczego firma nie podwyższa stawek na busach Obecna stawka jest niestety niska
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam szanownych kierowców, Chciałbym i podjąć pracę w TVM na CE widziałem tandemy i zestawy - polecacie firmę na system od pon do pt czy może 2/1, 3/1, 4/1 5/1 jak wychodzi dniówka, diety i wyjazdy zagraniczne ? Warto
Dlaczego by nie zrobić ruchomej stawki zależnie od trasy skoro nie ma podwyżek? Eurokominiarze są zajeżdżani do granic, a potem dzwonienie czy byś pomógł :) Ok, ale za te 3 punkty w Brnie dla przykładu ja mam na zestaw w McDonald, a kominiarz prawie stówę :) to o czym my tu mówimy. Acha i fajny film z Gyalu ale busy mogliście wywieźć pod flex a nie tak zasłaniać i marginalizowac domyslamy sie, że idziecie w duże i to promujecie :)
Nie dajcie się nakręcić na te opisy w ogłoszeniach ,że trasy dwudniowe .Dziewiątka najlepiej pod magazynem i jazda .O wolny dzień to trzeba się prosić .Z dwa lata temu było całkiem inaczej
Dwudniowe były na dietach. Teraz za 2.80netto na godzine robi sie wegry 3dni. Bo spedytorzy nie potrafia ogarnac gieldy transportowej. Wyjazdy po 9tce bo ktos musi jechac. Kolejna zmiana auta kolejna przygoda ze spedytorami. Kolejny zasmierdzialy zestaw lub tandem. I oczywiście paleciak, rozładunek ręczny na budowie czy sklepie u stasi. A co do czystości powinny być w ramach umowy o pracy umowa z dermatologiem. jak kolega wspomniał. W kabinie żyją robaczki pajaki i drobnoustroje. Bo nikt nigdy o to nie zadba tak jak stały kierowca na samochodzie. Każdy skoczek nie ma czasu na sprzątanie jak ma roboty tyle, że nie wie gdzie rece włożyć. Ważne że flota czuwa i czeka na potknięcie kierowcy, żeby zaraz zadzwonić i straszyć konsekwencjami. Kierowca zło konieczne, który zawsze za wszystko winny.
Tak jak kiedyś winda to była winda i ładne płacenie za rozładunki ręczne :) Teraz zwykle busy pod adresy prywatne, byle towar z magazynu wyjechal, a na miejscu niech się kierowca martwi. A zapytasz o kasę to "klient nie wiedział", "niech sami zrzucają" i na punkcie patrzą jak na the bill(a) :) Serio, co się dzieje z tą firmą...
Hej, co do tego wolnego dnia, to tyczy się kierowców, czy też magazynierów? Bo w necie szukają właśnie magazyniera i właśnie mój mąż chce wysłać cv. Czy an tym stanowisku można bezproblemowo dostać dzień wolny jak się go zgłosi?
Ja mówię że potrzebuje w środę podłączyć się pod ładowarkę i zawsze mam wolne. Potem dwa dni czwartek i piątek traska i weekend plażuje
(usunięte przez administratora)
Super akcja, jest (usunięte przez administratora) kara 100 zł od wypłaty i auta będą czyste ❤️
Firma mogla by raz na rok wyprac lozka i fotele. Wiadomo, ze auto nie przypisane. I nikt nie dba firma powinna zadbac jak maja taki system pracy. Najbardziej upieprzone auta na slasku z tvm
Witam , Chciałem tylko zapytać:D ale ze auta 1-3 lat max nigdy nie prane to jak chcecie żeby były czyste? Każdy ma inne myslenie co to czystość . Ile kierowców się przewija przez te auta na tydzień 10 osób [wiek 19 do 60 lat ] z różnych środowisk i pochodzeń - śpi ,je i funkcjonuje po kimś. Według mnie to firma powinna prac te auta co miesiącl lub przypisac skoro i tak sie jezdzi caly tydzien a nie tylko wybranym z wiadomych przyczyn. . Na wszystko jest ale na podstawy i higienę w pracy nie ma czasu. Pozdrawiam
Kiedy mam sprzątać jak jadę po 9h pauzy i mam fixa, po 100 km kolejny rozładunek i kolejny potem pauza 9h w kabinie, nocny dzwoni ze mam ruszać na bazę bo towar potrzebny a za chwilę dyspozytor ze po 9h kolejna trasa roburem i żebym czasami nie zapomniał paleciaka bo będzie ręczny rozl na 7,5 tony kafelki a spedytor mówi że no dasz radę 20 palet ale nie mam ci z czego dać więc zrób to w ramach pauzy, i szybko na kolejny rozładunek bo firmę zamykają o 16:00
Łóżka to jest tragedia ! Zapierdziałe zapocone,plamy niewiadomego pochodzenia.czlowiek na tym śpi a potem wraca do domu z wysypkami bo ten materac już pewnie żyje od środka. Ale po co się tym przejmować, ważne że auto jedzie. W tvmie są rzeczy ważne i ważniejsze a samochody i kierowcy napewno do tych ważniejszych nie należą, niestety taka prawda.
Firma oferuje płyn do szyb, gaz oraz papier do tacho. Czy jest coś jeszcze? W żadnym aucie nie spotkałem miejsca, gdzie znajduje się "kącik czystości", czyli zmiotka, łopatka itd. Jedyne dostępne "narzędzia" do walki z brudem to pistolet na sprężone powietrze. Brak osób odpowiedzialnych za czystość w pojazdach - odnoszę wrażenie, że SMS-y są tylko po to, by odebrać kierowcom część zarobionych pieniędzy, i nawet jeśli już komuś potrącą, to i tak tego auta nie czyszczą. Ważne jest potrącenie, a nie czystość. Gdzie tu sens i logika? Oczywiście są osoby, które się bardzo cieszą, że komuś potrącili, i nadal jeżdżą brudnym, śmierdzącym autem, ale jest ta satysfakcja, że zabrali.
Dobrze, ze jest materac. Czasami sa tak wylezane, ze spada sie za fotele. Ale to nowoczesna flota. Co nowe przyjdzie rozdane. Ta firma dobre czasy ma, za soba.
Właśnie chodzi o to ze nie każdy ma wywalone na to czy w kabinie jest czysto. Przecież my tam mieszkamy, to jest nasz dom na kilka dni. A to ze kierownice sa tak brudne ze strach ich dotknąć to fakt, czasem kilka chusteczek zużyje zanim da się tym jechac. A na pace brud taki ze trzeba na magazynach się wstydzić, no ale nie ma czym zamiatać a u nas przed zaladunkiem tez nikt z magazynu albo placowych nie pozamiata,
Ja tam nie mam problemu ze sprzątaniem zawsze przed trasą ogarniam sobie kabinę, kupuje szmatki białe i wyrzucam czarne robię trasę oddaje auto zatankowane, szyby czyste oraz kabina, rozmawiam z mechanikiem zgłaszam że nic nie uszkodziłem robię pauzę w domu 17 godzin i jadę w kolejną trasę. Co wy tak narzekata
Praca od rana do wieczora, od poniedziałku do piątku. Ostatnim czasem żadko kiedy kończy się pracę w przystępnych godzinach. Firma prężnie rozwijająca się, owszem ale kosztem pracownika. Zleceń mnóstwo a zainteresowanie kierowcami i magazynierami praktycznie zerowe. Z trudem mi to przyznać ale taka niestety jest prawda. Pokładałem w TVM nadzieję na choć trochę lepsze jutro ale jak? Pracując od zmierzchu do świtu? Nie mając czasu na życie prywatne, gdzie jest ono elementarnym czynnikem do życia. Szkoda naprawdę szkoda. Pewnie i ta opinia pójdzie w eter.
Nie wiem o jakim oddziale dokladnie piszesz ale we Włoszech tak to wygląda. Rypiemy od świtu do zmierzchu często podwójna, ciągle ogień,zanim dotrzesz do domu i sie ogarniesz to zostaje kilka h na odpoczynek.
Chyba jest coraz gorzej takie mam odczucie jeśli chodzi o kierowców C i CE. Pauza 9 godzin od wyciągnięcia karty i jedziemy dalej. Magazyn też nie wyrabia. Cały czas walka z czasem:(
Kolego bardzo dobrze mówisz dlatego ja kilka dni temu odeszłem, bo praca która zajmuje tyle czasu a szacunku zero to nie jest warte żadnych pieniędzy a i z tym szału tutaj nie było...pozdrawiam tych na nowej drodze...
Trzeba jeszcze znaleźć czas na fizjoterapię po pracy. 1,2 tony przeciągania palet robi robotę na górnych partiach barkowych.
Dla mnie to samo zero perspektywy, brak wlasnego auta chociaz byly wielkie obietnice. Ciagle znajomosci uklady. Czlowiek sie wypalil. Roboty coraz wiecej gonitwa szybkie 9tki. Tez daje wypowiedzenie pozdrawiam tych co chca normalnie pracowac i zyc.
Cześć, a powiedzcie koledzy warto składać cv na przyuczenie? Jestem świeżo po zdaniu prawa jazdy, widzę że macie i tandemy i naczepy. Z tego co czytam to każda trasa innym autem? Spoko są kierowcy szkoleniowi? Tak żeby wyczuc auta i ogarnąć tachograf w praktyce. Wyplata byle była w terminie, jako świeżak zależy mi tylko żeby się oswoic ze sprzętem i jak jest tak jak piszecie, to zawijać gdzieś dalej.
Tak jak zwolnili po busiarzach, którzy pokończyli w rowach, bo spać im nie dali? :) przy okazji: po co alkomat na wyjeździe, skoro 19h bez snu to jak 0,5 promila alkoholu? Po co te pozory? Byle z bazy wyjechać trzeźwym, ale z opóźnieniem, a potem będąc poganianym przez nocnego, bo "sms, że idziesz spać nie doszedł", albo "jedz, bo linia na Twój towar czeka" wracanie z oczami na zapałkach... :)
Wieczny brak kierowców na zestawy, Panie Prezesie i Panie Kierowniku skoro nie ma różnicy dla was jak płacicie na C i CE i zarabiaja tak samo. A robota nie tylko w samej jezdzie, ale w pracy paleciakiem (bo 90%) to paleciak. Jest zupełnie inna i trudna! To doceńcie Kierowców CE i dajcie zarobić więcej! Szanujemy sie wszyscy jako kierowcy. Ale rozmawiałem z wieloma kierowcami na kat C, co maja juz skonczony kurs na CE i nie chca robic egzaminu bo jest im dobrze zarabiaja tyle co MY wiec po co?! No własnie powinniscie dać powód, że warto! Tyle odemnie bo w firmie coraz gorzej a my nie zrobimy wszystkiego bo są ładunki ktorych solo nie rozwiezie!
Nie jest ważne, czym jeździsz, a ile robisz kilometrów, ile rozładujesz, ile załadujesz. Czy to jest jasne? Ile tras w miesiącu? Jestem przekonany, że obrotny busiarz w TVM zarobi podobnie co kierowca C czy C+E. To, że kierowcy C i C+E zarabiają podobnie, to mit. Sumy może są podobne, ale nie płacą nam dniówek, tylko za wykonaną pracę.
Co Ty to opowiadasz, jak jeździsz, nie odmawiasz tras, robisz robotę to i masz zapłacone na solo zrobią 2 rozl i 1 zal i lecą w kierunku bazy a ty weźmiesz 8 rozl i 6 zal i ogień do tego km i godziny i kasa leci ja słyszałem że po 14.000 zł na CE panowie mają.
Chcesz powiedzieć, że na dużych też macie kilometrówkę? Jeśli tak to weźcie wszyscy i idźcie oddać świadectwa kwalifikacji, gratulacje i jak w tym kraju ma być dobrze....
To taki kierowca c+e ile u was zarabia skoro ci na c mają taką samą pensje? Czytałem w wątku, jak ktoś pisał, że 14 h bodajże, to prawda? Jakieś benefity macie w firmie?
Panowie z podwójnej już bez przesady że tyle się dostaje na dwóch chyba żeście odjęli od tych wypłat i trzeba dodać że dwa dni plus weekend w domu czyli 4 dni wolnego
Hahaha...głupszego komentarza tu chyba nie widziałem. 14 tys ???????????? Rozumiem, ze specyfika pracy na C i CE jest taka sama Twoim zdaniem?
Kiedyś to była firma przyjazna kierowcom. Teraz może jest przyjazna klientom zbiera nagrody biznesowe ale kierowcy traktowani są coraz gorzej i pracuje się nie najlepiej.
Zawsze możesz iść do dziada dostanie 4000 zł Netto na konto resztę do kieszeni i będziesz jeździł starym roburem. Bądź wdzięczny że możesz pracować w TVM jak się nie podoba daj wypowiedzenie i nie będziesz mówił że pracodawca jest zły
No czasem paleciak i boczny zaladunek robia robotę, Multisport i siłownia stają się zbędne, raczej karnet na rehabilitację kręgosłupa by się przydał, a po ciężkim rozladunku na osłode i w ramach relaksu zwijanie pasów po poprzedniku, a sprzątanie w kabinie to juz sama rozkosz.
Gościu nie zapomnij że dzięki tylko właśnie pracy ludzi firma może się rozwijać . I tylko w tym przypadku istnieje to gdyż kierowców jest masę .Ale jak to mówią inni dzban wodę nosi póki się ucho nie urwie ! Rynek dziś jest chcący i potrzebujący i sam za chwilę zweryfikuje na tyle że zostaniesz z palcem w d.... chyba że jako podwładny sam siądziesz za kierownicą i pokażesz innym że dasz radę . Jeszcze chwilę rynek nie takie molochy przerabiał i zarazem po nich zostało wspomnienie i smród nic po za tym .Druga sprawa nikt dziś autem jak 5 letnim w międzynarodowym transporcie nie kreci kilometrów te czasy minęły .Więc gościu nim coś nadmienisz jeszcze się dwa razy zastanów bo za chwilę będziesz pokazywać zarządowi że dasz radę ty to zrobić sam
No tak i znowu przewija się temat tras po znajomości...jak to się dzieje że te same nazwiska obstawiają najdalsze,najlepiej płatne kraje i są nie do ruszenia...a inni pracują tutaj też długo,są doświadczeni żebrają o trasy a to i tak nic nie daje...i dostają byle co...no cóż najwyższa pora szukać innej pracy
Oczywiście że małżeństwo jeździ cały czas na Litwę,Łotwe..., takich kierowców jest więcej "święta Trójca " obstawia co niedzielę dalekie wyjazdy na dół Włochy i tak po 2 kóła na tydzień i potem kasa jest...no ale pracujemy w Polskiej firmie i na układy nie ma rady :-)
Tu masz rację niestety od zawsze się mówi że w tej firmie nie ma sprawiedliwości jeśli chodzi o podział tras ale nikt z tym nie robi także jak nie jesteś od kogoś to robisz jakiś Budapeszt czy dadzą Ci ,,daleka,, trasę na Arad i masz być zadowolony nie wspominając już ze stawką za te kilometry dawno przestała być atrakcyjna..
Dokładnie tak kolego… nasz zarobek uzależniony jest od widzi mi się Panów planistów. Czas najwyższy stąd uciekać.
Czy jest ktoś w stanie napisać coś więcej o programie "młodszy kierowca"
Kolego uczysz się przez okres 3 miesięcy w podwójnej obsadzie, jak nie masz doświadczenia, jeździsz poznajesz tacho, trasy i zasady pracy w TVM ale chyba na rozmowie Ci wszystko przekazano :)
(usunięte przez administratora)Roboty tyle że zajada każdego kierowcę bo wszystko w drobnicy.. po kilka rozladunkow - zaladunkow na trasie i ciagle mieszanie ze czlowiek nie wie czego sie zlapac...TAKI BUS < z czego slyna > ALE R(usunięte przez administratora)DRAMAT.. jak Ci sie nie podoba sie zwolnij :D hah no kiedys tych ludzi braknie trasy po znajomości... najlepiej spij na bazie bo po pauzie pojedziesz :D aaa no zapomnialbym INNYM CZYSCIUTKIM AUTEM :D auta? Piszą że nowe .. hah no jak dziennie jedziesz innym autem to są tak zadbane i czyste że zapraszam spędzić tam p(usunięte przez administratora) wda :D
Ogłoszenie o prace w TVM na OLX. średnie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 7500 - 10500zł na rękę, wypłacane w całości na konto kierowcy. Chyba por się zwolnić i przyjąć jeszcze raz.
W firmie pracuje się świetnie nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek stawka która była kiedyś super teraz jest naprawdę mierna szczególnie za te gorsze miesiące odistopada do teraz trasy są gorsze, jest ich mniej i połowa to jest ZUS i US jak ktoś jest na jdg, fajnie jakby coś udało się dźwignąć.
Komentarze poznikały, za to pojawiła się podwyżka usług księgowych :) W moim przypadku dostałem 30zł. Razy 12 daje to 360zł. Czyli w skali roku 720km do przejechania za free w zestawieniu z poprzednim :) kółko do Wiednia za darmo, ważne, że klient zadowolony :) to jak Zarządzie, co proponujecie?
W tej chwili możesz mieć tylko pretensje do księgowej że podniosła stawkę swoich usług, a nie do firmy. Zmień księgową i szukaj tańszej może zyskasz i niej tras będziesz musiał robić.
Z tego wpisu można wywnioskować że to jest praca na samozatrudnieniu (kierowcy) ??? Dobtze to zrozumiałem? LoL, to ja serdecznie dziękuję.
Witam Chciałbym dowiedziec sie jak wyglada praca na c+e w systemie 2/1 ? Podejście szefostwa do kierowców , trasy , załadunki no i najwazniejsze jak wyglada współpraca na podwojnej :) Pozdr.
Hej jestem pracownikiem magazynu . Warunki pracy na magazynie w studzienicach są dramatyczne . Kiedy czytam na fb jak nasz szef celebryta wypowiada się o rozwoju logistyki na różnych publicznych forach to serce mi rośnie . Wizje ma prawie kosmiczne ,natomiast warunki pracy na magazynie są jak w średniowieczu . Temperatury na magazynie są dobre kilka stopni niższe niż na podwórku . Minusowe temperatury w magazynie to standard , pracujemy bez żadnych zasad bhp . Te blaszane namioty przeciekają a polbruk pod nimi się zapada i tworzą się potężne kałuże . Biorąc pod uwagę temperatury w jakich pracujemy powinniśmy otrzymywać posiłki rwgwnwracyjne . Wypłaty za taką pracę są bardzo kiepskie . Dlatego wizję naszego Bossa a szara rzeczywistość to czyste fantazje z filmu scine fiction . Rotacja pracowników na magazynie jest jak kolejka alkoholików po 22.00 w żabce . Zmieniają się jak rękawiczki . Warunki pracy w tej firmie są fatalne
Szkoda że, pracodawca potrafi odpowiedzieć tylko na temat rzeczy medialnych jak wigilia xd. @Pracodawca może coś na temat warunków pracy na magazynie, pracy kierowców ?, powoli nie będzie miał kto tam pracować... I nie chodzi o informacje aby kontaktować się z swoim przełożonym, ponieważ On to bardzo dobrze widzi na co dzień. Chciałbym usłyszeć jak widzi to "góra". Przez ten brak jakichkolwiek zasad, w końcu stanie się komuś krzywda. Cierpi na tym towar (ale to pewnie się nie liczy do póki płaci za to magazyn z swoich premii.) Temperatura na magazynie jak wspomniał kolega wyżej to jakaś porażka... ,I para rękawic zimowych tego nie wynagrodzi. @Pracodawca trzeba działać!!, bo w końcu nowi ludzie się skończą.
Zobaczymy co po nowym roku zaoferują. Bo jeżeli nasza podstawa będzie zbliżona do najniższej krajowej to Ja wole iść sobie robić gdziekolwiek w ciepłym, a nie targać palety po 300kg paleciakiem na mrozie.
Ci wszyscy którzy byli na wigili firmowej nie macie prawa krytykować pracodawcy i dotyczy to zarówno kierowców jak i magazynu. To że jest zimno na magazynie, czy inne opisane tu problemy to chyba nie są od wczoraj lub od miesiąca? Swoją obecnością na wigilii tylko potwierdziliscie ze wszystko wam pasuje, więc nie piszcie że jest żle czy zimno, czy że wam pieniądze nie pasują. Najpierw wystepujecie w spektaklu adoracji a potem się wam problemy przypominają.
To jak komuś coś nie pasuje i się odezwie to nie może przyjść wtedy na wigilię? Zimno na magazynie to chyba nie jest mały problem? Ile dokładnie stopni jest w czasie zimowym? Firma zapewnia pracownikom ciepłą odzież roboczą?
Zero konkretów, a tylko przekrzykiwanie się i kłótnie. Więc tak: Samochody - Największą bolączką jest to, że nie ma przypisanych pojazdów do kierowców, mają je przypisane jedynie nieliczni. Od czego to zależy, nie wiem. Stan techniczny pojazdów oceniam na bardzo dobry. Niestety kolejnym minusem jest wyposażenie aut. Pasy, klamry, maty antypoślizgowe, narożniki, tyczka do otwierania dachu, belki rozporowe, miotły itd. jak trafisz to są jak nie trafisz to idziesz do mechaników. Niestety tam słyszysz, że nie ma! Idź sobie weź z innego auta. Nie ma jak "pożyczanie" sprzętu z innego wozu, następny szofer przychodzi i też szuka, nie ma bo ten co przyszedł wcześniej już pożyczył. Brud na przestrzeni załadunkowej jest niesamowity w każdym aucie. Mioteł brak. Kiedyś na Austrii ze zmiennikiem musieliśmy (usunięte przez administratora) do sklepu kupić miotłę bo nie chcieli nas załadować ze względu na (usunięte przez administratora) na pace. W kabinach w miarę czysto aczkolwiek łóżka poplamione (głównie dolne). Niestety to jest efekt braku przypisania kierowcy do samochodu. Spedycja - Dramat na każdym kroku. Sami młodzi, nieogarniający tematów spedytorzy. Nieodbierający i nieoddzwaniający do kierowcy. Jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko nieporadność. Nie raz zdarza się, że stoisz kilka godzin na załadowanie jednej palety i odjeżdżasz z niczym. Realizujesz transporty na busy i nie raz zestawem czy tandemem musisz jeździć po wiochach, osiedlach żeby komuś dostarczyć lub zabrać jedną może dwie palety o wadze 80 kg. Zdarzały się sytuacje gdzie trzeba było rozpinać tandem bo nie było możliwości wjazdu całym pojazdem. Najgorsze w tej kwestii są dziewczyny spedytorki, które nie raz nawet nie wiedzą, że jedziesz dużym, jej się wydawało, że jedziesz busem :/ Palenie głupa i oszukiwanie kierowców przez spedycję jest na porządku dziennym. W spedycji może ze dwóch spedytorów jest ogarniętych reszta się nadaje... Szkoda słów. Dyspozytorzy - można się z nimi dogadać prawie w każdej sprawie jeśli oczywiście odbiorą telefon, a z tym jest ciężko tylko jak oni coś chcą to odbierać musisz. Lepiej pisać sms. Dział Floty - głównie zajmują się pierdołami jak np. wypalona dziura w dywaniku zamiast zająć się uzupełnieniem braków w autach jakie zostały w/w. Najbardziej wkurzające jest to przesiadanie się z auta do auta. Człowiek jeździ 5 dni w tygodniu i każdą trasę robi innym autem. Pauza 9 h i w tym czasie dojedź do domu, zrób zakupy, wykąp się, znowu dojedź do roboty i policz sobie ile w tej 9 śpisz, a przed tobą kolejne 13 może 15 h tyrania, a w podwójnej nawet 20. Dodatkowo starujesz ze Studzienic, a kończysz w Tychach lub odwrotnie i jeszcze czekaj aż znajdzie się wolna odobówka żeby zajechać do Studzienic, zaś zmarnowany czas. Ja tu pracuję ponad 4 lata jako kierowca z kategorią C+E jeździłem Ivecami do 7,5t, solówkami zwykłymi i z tandemu, zestawami oraz tandemami. Do dzisiaj nie dorobiłem się auta. Tachanie całego dobytku ze sobą (nie wiesz kiedy zjedziesz) jest mega irytujące. Do tych co się irytują na temat paczek na święta, ludzie cieszcie się, że cokolwiek dostaliście. Wigilia była zorganizowana wspaniale. Wiele firm olewa pracowników wyślą jedynie smsy z życzeniami i tyle. Wiem co mówię bo staż w transporcie mam prawie 20 letni. Firma dobra na start dla początkujących kierowców. Dostaniesz szofera, który Cie wyszkoli tyle ile będziesz potrzebował. Magazynierzy bardzo fajni ludzie. Jakby każda firma miała tak zaangażowanych magazynierów byłoby rewelacyjnie. Podsumowując, kasa jest dobra ta podstawa 5 tys. to prawda. Jeśli zostaną przypisane auta do kierowców to na pewno robota się poprawi na lepsze. Jeszcze trzeba zrobić porządek i to solidny w spedycji bo to jest katastrofa.
Częściowo się z tobą zgadzam ale nie ze wszystkim, też pracuję tu już kilka lat i nie usłyszałem jeszcze od mechanika żebym coś sobie zabrał z innego auta, czasem czegoś nie było zwłaszcza na początku jak magazyn na Tychach otwarli ale teraz jest już dużo lepiej, Co do przypisywania samochodów kierowcom to nie mam pojęcia na jakich to jest zasadach, są kierowcy co mają mleko pod nosem i pracują tu kilka miesiący a własne auto dostają więc nie mam pojęcia od czego to zależy i z kim to załatwić. Flota, no cóż pozostawię to bez komentarza bo jak jest wszyscy wiemy. Spedcja, fakt poprzyjmowali młodzież i nie ogarniają a na dodatek uważają że pozjadali wszystkie rozumy, jest tam kilku spedytorów ze starej ekipy i z nim można się dogadać. Dyspozytorzy to chyba najbardziej ogarnięty dział w tej firmie. Magazyn w zasadzie ok, chłopaki się uwijają i robią robotę a potknięcia no cóż każdemu się zdażają. Kierownictwo nie miaem nigdy z nimi problemu idzie się dogadać. Tak że jak dla mnie firma OK tylko trzeba jeszcze parę żeczy organizacyjnie dopracować.
Widzę w twojej wypowiedzi dużo negatywnych minusów jeśli chodzi o pracę w TVM, myślę że się już wypaliłeś i jak ci się tak nie podobna zmień od nowego roku pracodawcę - pozdrawiam
A ja napisałem że dla mnie firma jest okej a drobne niedociągnięcia zdarzają się wszędzie. Tak na marginesie to skąd wiesz że jestem na urlopie?
Gdzie napisałem, że wypłaty mi nie odpowiadają? Jest bardzo dużo niedociągnięć w tej firmie co w znacznej części opisałem powyżej, ale widać tobie wszystko gra i buczy. Jeszcze raz powtórzę, wyjdź zza biurka, siądź za kółko bądź łap za paleciak pal zelówy na magazyn wtedy pogadamy. Pojęcia nie masz o robocie! Siedzieć za biurkiem i bąki zbijać potrafi każdy. Wymagania coraz większe, a warunki coraz gorsze. Jakbyś poskakał jak małpa na gumie z auta na auto z całym dobytkiem trzy razy w tygodniu, jakby ci cztery litery na magazynie zmarzły, pracując w takich warunkach jak opisał to Muł to byś inaczej gadał biurokrato.
Dodatkowo wiedzą że magazyn i wszyscy mieli wigilię firmowa potrafili praktycznie pobic rekord palet na magazynie .... jest to normalne że cały magayn ma wolne bo wigilia a oni dają 5000 palet ? I dzownianpo kierowcach czy przyjdą ładować na magazyn ? Chore , dodatkowo w tygodniu jak było bardzo źle przychodzili mechanicy pomagać na magazynie , to co firmę nie stać na więcej magazynierow ? Ciężko dopłacić żeby zostali nadgodziny , nie lepiej dać 25 za godzinę stania w kolejce niż dopłacić magazynowi , w ostatnim czasie magazynierzy nie zostają wg nadgodzin przychodzi godzina 2 i jest praktycznie pusto na magazynie a wszystkie wyjazdy się dopiero zaczynają ????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TVM Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TVM Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 272.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TVM Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 200, z czego 42 to opinie pozytywne, 63 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TVM Transport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TVM Transport Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.