Od 11 dni numer nie działa. Nie odpowiadają na maile, nie mogę po raz drugi przenieść numeru do innego operatora. A pracuję na taxi i moja praca wymaga dostępu do mobilnego internetu.Pomimo to faktura kolejna do opłaty przyszła. Telefon mam sprawny, bo kupiłem sobie starter plusa. Poza tym 2 miesiące płaciłem po 230 zł miesięcznie nie wiadomo za co. Szkoda czasu, nerw, pieniędzy. MMS w ogóle nie ma takiej możliwości.
Dzien dobry. Szukam kogoś kogo można zapytać odnośnie możliwości współpracy w firmie. Czy firma zapewnia finansowanie szkoleń? Czy kierownictwo buduje przyjazną atmosferę w firmie? Podziękowania za pomoc.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy