proszę o informacje o firmie czy istnieje - od piątku nie mam przelewu , a na necie w google jest komunikat że firma zamknięta na stałe na od 24 marca 2020 - proszę o informację kto nie dostał jeszcze pieniędzy, najpierw mnie zbywali , a teraz mi wcale nie odpisują , pisałem do Ubera , ale Uber ma to gdzieś
czy ktos wie, jak w ecoxpress przygotowuja kierowcow do licencjonowania? jezdze w MB i zastanawiam sie, czy nie przejsc, tu nie za bardzo sie coś dzieje...
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Ecoxpress Sp. z o.o.?
Ewidentne problemy z terminowymi wypłatami. Od jakiegoś czasu nie zdarzyła mi się terminowa wypłata. Nie polecam!!!
Ostatecznie pracodawca zawsze wypłaca całość pensji? Rozumiem, że nieterminowa wypłata to spory problem, dlatego chciałem ustalić, czy chociaż wysokość pensji jest zgodna z ustaleniami.
Nie bądź zły. Od dawna się już nie spóźniają. a zaliczki przed chwila przećwiczyłem - rzeczywiście działają świetnie - w kilka sekund mam kasę do dyspozycji.
Sprawdzilem te przelewy sekundowe. No i przyznac musze, ze wczorajszy zarobek z bolta wyplacilem w 1 sekunde na karte. Szok. Jak to tak dziala to biere :D
Albo opóźniają mega wypłatę albo wysyłają o 20-25 % mniej kwoty niz wyliczyłem wg regulaminu
Volkswagen Golf mk4 4 000 zł
Volkswagen Golf mk4 4 000 zł
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak jest z awansem w Ecoxpress Sp. z o.o.?
Akurat chciał dołączyć do współpracy do tej firmy. To jaką firmę polecacie jako dobrego partnera ubera?
dramat, dramat i jeszcze raz dramat. już zrezygnowałem z współpracy z tą niby firmą. Ludzie nie wiążcie się z nimi to sa zwyczajni o.......zero kontaktu, niewypalność na czas, naliczyłem tam 15 osób do wykarmienia.
Ja polecam. Podpiąłem dla siebie 4 apki do jazdy, czasem nie wiem za co sie brac ale jest ok. Hajs sie zgadza na koniec i przelew taki jak pokazany w systemie.
Zacząłem z nimi współpracę niespełna rok temu i przez kilka miesięcy było ok. Natomiast od kilku miesięcy (ok 3- 4) mam z nimi wieczne problemy. To fakt że kontakt z nimi jest baaaardzo utrudniony - wyłączyli infolinie twierdząc że wprowadzają w zamian super "chat online" - świetnie tylko nie wiem czemu zastąpili kompetentnych pracowników rzeczonej infolinii - niekompetentnymi, którzy obsługują ten pożal się Boże CZAT. Kontakt przez to narzędzie to horror. Mało tego nikt nic nie wie i wciąż na niemal każde pytanie odpowiada ci gotowym szablonem, pracownicy obrażają się gdy dopytuje o moje pieniądze i przestają odpowiadać. Kpina ! Aplikacja pokazuje do dziś opłatę za wypełnianie faktur - 1zł, choć od kilku miesięcy była podwyżka 100% - oczywiście nie raczyli poinformować, a nawet zmienić informacji o opłacie w Apce. Wiecznie muszę się dopytywać i prosić o przelew który powinien dojść a nie dochodzi na czas - opóźnienia mam od ok 3 -4 miesięcy, i nawet nie usłyszałem słowa przepraszam - zamiast tego już 2 raz się na mnie obrazili bo się spytałem czy "jaja sobie robią?" (mówię o pracownikach wspomnianego CHAT'u) - po tej obrazie stanu muszę czekać ok 3 dni aż dostane maila od "dyrektora" który prosi mnie o szacunek - to jest naprawdę niedorzeczne ponieważ powinni raczej sprawdzić kompetencje swoich pracowników i zobaczyć co za bzdury wypisują odpowiadając kierowcom którzy generują im przychód. Jestem zniesmaczony brakiem szacunku dla kierowców ! NIE POLECAM.
Ja wystawiam im złą opinię. Dlaczego ??. Zacząłem z nimi współpracę w lutym 2019r. Stronę mają dobrą i przejrzystą, ale spóźniają się z wypłatami a co najważniejsze nie ma z nimi żadnego kontaktu. Strony które podają nie działają, telefon przekierowuje na stronę www. Po wejściu na tą stronę jest formularz do wypełnienia, który po kilkunastu sekundach znika. Firma robi wszystko, żeby uniknąć kontaktu ze swoim klientem. Uznałem, ze wypowiadam umowę, bo to za moje pieniądze działają. a jak nie chcą ze mą rozmawiać, to znajda się inne firmy, które wezmą moje zarobione ciężko pieniążki. Acha i Jeszce jedno wylogowałem się w telefonie i teraz nie mogę się juz zalogować. (usunięte przez administratora)
Jasne warunki pracy. Wiem za co i ile mam dostać. Wypłaty w terminie. Wszystko idealnie wytłumaczone przez sympatycznego łysola na video. Polecam
(usunięte przez administratora) wyplaty powinny byc raz na tydzien tymczasem ostatnia wyplate dostalem za okres od 04.09.2019 do 11.09.2019. Dzis jest 30 wrzesnia.
anonim - chyba nie wiesz o czym piszesz. Wypłaty w eco są na życzenie, a nie co tydzień. Akurat dzisiaj były przelewy i właśnie dostałem wszystko co do grosza. Mam wrazenie, że takie złośliwe komentarze pisze nieudolna konkurencja, która zamiast zając się sobą to gryzie pazury i sieje zamęt. Każdy średnio ogarnięty kierowca wie jak to działa - wszystko jest opisane w zasadach współpracy.
Ja polecam. Mają dużo usług, wszystko rozliczają jak należy. Czytałem gdzieś, że podobno jakieś opóźnienia z rozliczeniami mają, ale ja nic takiego nie zauważyłem. Jestem zadowolony
I jak tam sytuacja, płacą bo wracam po przerwie do jazdy i się zastanawiam czy nie zmienić partnera zanim gablote odpale
Mi wypłacają normalnie. Są jakieś zmiany w systemie i podobno część osób otrzymuje z jakimś przesunięciem, ale ja rozliczam się co tydzień i normalnie mam bez zmian. Jakaś gównoburza r
Zdecydowanie odradzam współpracę z tą firmą z następujących powodów: 1. brak wypłat zarobków na czas - obecnie są trzy tygodnie opóźnienia 2. brak możliwości kontaktu - na wiadomości email nie odpowiadają, a na połączenie z infolinią czekałem dzisiaj ponad godzinę 3. brak możliwości odwiedzenia siedziby firmy - siedziba znajduje się we wsi pod Wrocławiem i nie są tam przyjmowani "interesanci" Wybierzcie partnera ze swojego miasta, nie dajcie się nabrać na filmiki i opisy na stronie internetowej ecoxpress.pl. Naprawdę szkoda nerwów.
Podaj numer na który dzwoniłeś i się dodzwiłeś, bo numer który podają oficjalnie jest już nieaktywny
Dzwoniłem pod standardowy numer: +48 71 773 30 18 Po ponad godzinie oczekiwania odebrała Pani ze wschodnim akcentem. Słychać było, że jest mocno zestresowana, ponieważ cały dzień odbiera telefony od kierowców, którzy nie dostali pieniędzy. Pracownica poinformowała, że pieniądze będą wypłacone w dniu 26 sierpnia i na 27 sierpnia będą na moim koncie. Tłumaczyła, że występuje problem z akceptacją rozliczeń i informatycy pracują nad rozwiązaniem. Szczerze powiem, że nie wierzę w te tłumaczenia i moim zdaniem Firma ma problemy z finansami. Jestem aplikantem adwokackim, jeżdżąc w Uberze chciałem sobie dorobić do skromnej pensji. Jeżeli do środy nie otrzymam środków będę rozpoczynał kroki prawne przeciwko dłużnikowi łącznie ze zgłoszeniem sprawy do prokuratury. Jeżeli ktoś chciałby się dołączyć do pozwu zbiorowego zapraszam do pisania tutaj. W środę (jeżeli nie będzie pieniędzy na koncie) zakładam maila do kontaktu dla pokrzywdzonych. Napiszę wszystko w tym wątku.
Dodam jeszcze, że w dniu 22 sierpnia otrzymałem następujące maila z Ecoxpress: "Witaj, Przepraszam Cię za to opóźnienie przelewu. Niestety borykamy się z problemami technicznymi w naszym systemie dot. zapisywania się na rozliczenie. Nasi programiści pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Mam informację, że wszystkie przelewy zostaną zrealizowane maksymalnie do wtorku 27/08. Pozdrawiam i życzę fantastycznego dnia! Dagmara"
cześć! chętnie podepnę się pod pozew zbiorowy, jeśli również nie otrzymam przelewu w nadchodzącym tygodniu. Mam podobne obserwacje pod kątem niewypłacalności spółki. Dziś próbują wziąć fakturę VAT na część samochodową w Intercars (w którym rzekomo mają zniżki), dostałem informację, że "kontrahentowi" nie wypisują już faktur (?). Jak możemy się skontaktować?
Ja też proszę o kontakt. Przyłącze się chętnie do pozwu. We wtorek mają być przelewy bo Uber im przelewy robi za miniony tydzień. Oni mają dziurę w kasie nie do zasypania. Ktoś tam kasę wyprowadza z firmy. Myślę że prokurator powinien się tym zająć
Tak zdecydowanie, jeżeli nie otrzymamy do środy zaległych pieniędzy każdy, poszkodowany KONIECZNIE musi zgłosić sprawę do prokuratury.
Jeśli zbierasz do pozwu zbiorowego - dołączam się. Jestem w plecy już ponad 5000 zł i zero kontaktu z tymi złodziejami z ecoexpress :-(
Też czekam na przelew, telefon milczy. Wiszą mi 1500zł, na razie czekam tydzień na przelew, zobaczymy co dalej. Mogę dołączyć do pozwu, gdyż niedługo wyjeżdżam na studia za granicę, a kasa mi bardzo potrzebna.
Ja wczoraj otrzymałem zaległe pieniądze także nie będę pisał pozwu. Zmieniłem partnera i zalecam to wszystkim pozostałym. Decydujecie się na partnera ze swojego miasta. Jeżeli zalegają Ci 5000 zł koniecznie udaj się do prokuratury. To jest przestępstwo z art. 286 Kodeksu Karnego, a jeżeli sprawa dotyczy większej ilości oszukanych osób możliwe będzie zaostrzenie kary z uwagi na dużą szkodę. Trzeba walczyć o swoje!
Daj namiar na siebie jakiś bo mnie już też wkurzyli daje im ostania szansę do czwartku A później też kieruje sprawę wyżej bo niby przelew wysłany A nic nie dostałem 3 faktury już czekają na rozliczenie a tu kolejny tydzień się skończył i dojdzie kolejna
Czyli, jak można się było spodziewać... nadal nie płacą na czas. NIE DAJCIE SIĘ (usunięte przez administratora)!
Firma opóźniała się z wypłatami w sierpniu. Wydali oświadczenie, że mieli problem z systemem i rozwiązali umowę z firmą informatyczną, która ich obsługiwała. Na dzień dzisiejszy dostałem od nich wszystkie należne mi środki. Współpracuję z nimi od ponad 2 lat i oprócz tego potknięcia zawsze wszystko się zgadzało. Mają najlepszą ofertę na rynku, więc mam nadzieję, że będzie dalej OK.
Ponownie odradzam korzystania z usługi tej firmy, z następujących powodów: 1. awaria systemu nie ma nic wspólnego z wypłacaniem pieniędzy na czas. W celu wykonania przelewu i tym samym wypłacenia ludziom ich ciężko zarobione pieniądze należy wejść na stronę internetową banku i wykonać przelewy, 2. na stronie internetowej nie(usunięte przez administratora) nie ma oświadczenia. Podobnie nie otrzymałem żadnych wyjaśnień od firmy na maila, 3. na dzień 06.09.2019 firmy nie wypłaciła wszystkich pieniędzy - dla przykładu u mnie brakuje ponad 300 zł, 4. oferta firmy jest taka sama, jak u innych partnerów z tą różnicą, że inni wypłacają środki na czas, a także jest z nimi łatwy kontakt (telefon, mail, osobiście w biurze) APELUJĘ NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!
ad1 Jednak ma bo jak nie działa system i muszą (jak twierdzili) ręcznie robić tysiące przelewów to się nie dziwię, że mieli opóźnienia. Dzisiaj ma być wypłata. Zobaczymy czy się spóźnią. ad2 Na stronie internetowej (po zalogowaniu się na swój profil) jest obszerne wyjaśnienie i przeprosiny ad3 Tak jak pisałem wcześniej - mi wszystko wypłacili, poza tym oni nie przelewają na raty, zawsze całość, więc może te 300zł to z następnego urobku i powinieneś się zgłosić do rozliczenia? Samo się nie wypłaci. ad4 Jest nieporównywalnie lepsza. Wszystkie umowy online, zniżki i wszystkie aplikacje do zarabiania w jednym miejscu. Na pewno nie będę ich przekreślał za jeden fuck-up. Znam Wojtka jeszcze z czasów jak jeździł z nami w Krakowie i zdecywanie nie jest typem co wykręca ludzi. Tym bardziej jak podłożył swoją twarz na filmach. Apeluję nie słuchajcie anonimowych desperatów co im się tydzień okres spóźnił to zrobili (usunięte przez administratora) burzę.
ad. 1. Wypłata przyszła zbyt mała. ad. 2. W oświadczeniu i "przeprosinach" zrzucają całą winę za problemy z wypłatami na firmę informatyczną. Zarząd Ecoxpress atakuje również osoby, które miały czelność upominać się o swoje ciężko zarobione pieniądze "hejterami". Moim zdaniem podstawową odpowiedzialnością każdej firmy jest wypłacenie środków na czas, jeżeli Zarząd podejmuje decyzje o modyfikacji systemów informatycznych powinien przed przystąpieniem do prac zadbać o zabezpieczenie terminowości przelewów w razie, gdyby np. firma informatyczna nie wywiązała się ze swoich zadań. Przypadek Ecoxpress pokazuje, że osoby zarządzające spółką po prostu nie mają do tego odpowiednich umiejętności. ad. 3. Mi nie wypłacili wszystkiego, co więcej w KAŻDEJ ze wcześniejszych wypłat były przelewane kwoty zbyt małe o kilka do kilkudziesięciu złotych. Pytanie również, czy wszystkie osoby otrzymały pieniądze... jeżeli nie otrzymało np. 10% osób, czy drogi kierowco chciałbyś być w tych 10%? ad. 4. Podstawą pracy kierowcy jest poczucie bezpieczeństwa oraz płynność finansowa (trzeba zatankować samochód), jeżeli dany partner nie przelewa pieniędzy na czas kierowca nie może jeździć ze względu na brak środków na paliwo --> dla mnie Ecoxpress nie spełnia podstawowego zadania partnera Uber, a co za tym idzie jest najgorszym partnerem jakiego możecie wybrać. Dobrym przykładem "zniżek" jest firma InterAuto, które nie wystawia już Ecoxpress faktur. Czyżby problemy z płatnościami? Nazywanie osób, które upominają się o swoje ciężko zarobione pieniądze "anonimowymi desperatami" idealnie pokazuje, jak Ecoxpress traktuje Kierowców. APELUJE wybierajcie partnerów ze swoich miast, ze stacjonarnymi biurami, gdzie można podjechać i porozmawiać. Nie warto tracić nerwów.
Niestesty ta firma to piramida. Mają kłopoty finansowe dlatego nie wypłacają pieniedzy na czas . W internecie są filmy które są nieuczciwe. Fałszywie informują o firmie. Za chwilę firma padnie. Już nie można się do nich dodzwonić. Radze trzymać się od nich jak najdalej
Nie rozliczają na czas, czekasz 3 tygodnie na przelew, tylko wielki bajer na filmikach w necie, aby przyciągnąć nowych kierowców. I nie wiadomo, gdzie pojechać upomnieć się o kasę, jakaś Wisznia czy Chrząstawa!
ecoxpress powinna nazywać się ecobajzel. półtora tygodnia opóźnienia w wypłacie. Zablindowali się na pierdziszewie licząc że nikt ich nie odwiedzi. Moja rada, wybierajcie partnera w swoim mieście. Lekceważenie kierowców to norma
Bardzo nie terminowe rozliczenia, uber umywa ręce A Ty się prosisz o swoje pieniądze...jest to poniżej krytyki. Szkoda nerwów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ecoxpress Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ecoxpress Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ecoxpress Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Ecoxpress Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.