Buty tak marnej jakości, że szkoda opisywać, po prostu nadają się na śmietnik po trzech tygodniach średniego używania (kilka razy)
Kupiłem towar, który zwróciłem jak tylko mogłem najszybciej. Nie mogę się doczekać zwrotu pieniędzy od kilku tygodni. Bardzo trudny kontakt ze sprzedawcą, jakieś zdawkowe informacje na odczepnego. Obecnie kieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów oraz zgłaszam podejrzenie popełnienia (usunięte przez administratora) na policję. W związku z zaistniałą sytuację zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy jeśli nie chcecie mieć kłopotów.
Omijać szerokim łukiem. Buty się rozwaliły po kilku tygodniach sporadycznego użytkowania. Zero kontaktu z tymi naciągaczami.
Firma do niczego. Zamówienie złożone w listopadzie, towar przyszedł po tygodniu, zrobiłem zwrot i brak zwrotu środków. Telefon odebrali raz w marcu 3 miesiące później dlatego że na e-maile nie odpowiadali. Powiedziano mi, że sprawa się wyjaśni i nic. Więcej telefonów nie odbierali. Pod koniec marca ktoś raczył odpisać na e-maila jak zapytałem się czy sprawę mam złościć do Rzecznika Praw Konsumenta. Na chwilę obecna przelali kwotę za jeden towar i czekam za reszta pieniędzy ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
Brzmi to okropnie, nie dziwię się, że jesteś zły. Ciekawe czemu tylko za jeden oddali, to aż tak niby drogie było, że nie dało rady w całości? Ale przeprosili Cię jakoś chociaż za to?
Naciągacze jakich wiele, kupiłem buty za 38 euro a oddali mi 29, liczydło im się chyba popsuło, ogólnie nie polecam, omijać z daleka
Zero zainteresowania, obsługa klienta-poniżej zera.
Brak kontaktu, telefon nieczynny, buty zlezane, popękały po miesiącu, na maile od dwóch miesięcy nikt nie odpisuje. Odradzam zdecydowanie
Buty rozkleiły się po dwóch miesiącach. Telefon kontaktowy wyłączony na maile nikt nie odpowiada. Nie chcecie stracić pieniędzy, nie kupujcie nic u nich.
Buty ewerest rozleciały się po paru godzinach uzytkowania. Dosłownie po paru godzinach. Trzy spacery z psem w mieście. Po oględzinach okazało się że praktycznie nie było kleju między podeszfą a korpusem buta. Nie wierzę że pierwotna cena tych butów to 450 zł a przecena wynosiła 62 procent. Ogólnie wygląda to na manipulacje i naciąganie klientow
(usunięte przez administratora) jakich mało. Nue dostałem paragonu. Formularza w razie zwrotu. Buty tylko ładne na zdjęciu. Omijać tych dziadów z daleka
Zamówiłem buty rozmiar 42 a otrzymałem 43. To jest kpina z klienta. Połączmy siły klienci i zgłośmy to do odpowiednich organów
zwrócili środki po dłuższym oczekiwaniu, polski pracownik zadzwonił z przeprosinami, powiedział, że forma z Bulgarii sie (usunięte przez administratora) kilku klientów też czekalo a on musiał sie tylko tłumaczyc, ciezko stwierdzić, ale ważne że wszystko skończyo się dobrze
Kupiłam na początku grudnia 2021 trapery męskie ,niestety nie pasowały,zwróciłam ale pieniędzy nie oddano mi ,nikt nie odbiera telefonu w Warszawie a i na mejla też nikt nie odpowiada .Źle to wygląda.
U mnie akurat wszystko OK. zwrot nastąpił ale rzeczywiście nieco czekałem, pisałem na FB do nich. jak patrzeć na moment zwrotu paczki to 35 dni wyszło, kasa była na koncie w tamtym tygodniu. wcześniej koles dzwonił ws odbioru paczki przez kuriera, wieć polska obsługa istnieje
Czytaj@c te opinie jednak zrezygnuje z zakupu butów
Polecam Europejskie Centrum Konsumenta. Dwa dni i mam zwrot na koncie.
Zakupiłem półbuty w których wkładki po krótkim używaniu zaczęły się rozpadać. Reklamacja i zwrot został przyjęty, Zaproponowano nowe lub zwrot pieniędzy. Poproszono o podane im konta. Na tym sprawę zakończyli. Pieniędzy nie zwracają mimo kilkukrotnych monitów.
Zgłoszenie na policję nic nie da bo to firma zagraniczna. Jedynie do Europejskiego Centrum Konsumenta. Mam ten sam problem. Zwróciłem towar i nie dostałem zwrotu pieniędzy. A że płatność za pobraniem to nie mam potwierdzenia płatności i tu jest problem.
Zgłosiłem sprawę do Europejskiego Centrum Konsumenta. Trzeba posiadać potwierdzenie zamówienia i płatności.
Po miesiącu dalej nie mam zwrotu za paczkę której nie zamawiałem,a którą zwróciłem.
Półtora miesiąca czekania na zwrot pieniędzy.. Firma (usunięte przez administratora) zero poszanowania klienta. W przyszłym tygodniu idę do rzecznika praw konsumenta i na policję. Nie można dać robić z siebie (usunięte przez administratora)
Jeżeli ktoś jeszcze miał taką sytuację i chciałby się podzielić sprawą to proszę pisać na email seyowski@gmail.com Sprawę zgłosiłem na policję.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!