Jeśli traktuje pracowników jak klientów to nie polecam .
Nie polecam! Zakupiony 30.04 ławostół ALA - paczka dotarła po 20.05 - zgłoszona reklamacja mailowo 5 dni temu, ponowiona przez kolejne dwa dni i zero odpowiedzi kontaktu ze strony sprzedawcy. Z boku blatu odchodzi okleina. Po wykonaniu telefonu do sprzedawcy przez narzeczonego (nie ważne kto dzwoni, wazne ze mam dowód zakupu, bo rownie dobrze moglabym lawe sprzedac z paragonem i gwarancja) uprzejmosc pozostawiala wiele do zyczenia. Widocznie nie ktorzy maja to w naturze.Ne zmienia to faktu, ze sprzedawca mimo mailowego potwierdzenia gwarancji 2 lata na stol stwierdzil ze mamy sobie sami suszarka przykleic okleine. Nie oczekuje gwiazdki z nieba, ale stol kosztowal prawie 1000zl i nie mam zamiaru sama dokonywac naprawy bo nie daj boshe ta szuszarka przypale blat lub cokolwiek innego zroie a poznie uslysze, ze robilam cos na wlasna reke. W sumie co ja wlasciwie pisze, od tego jest GWARANCJA!!! Niestety wlasciciel chyba trafil na godnego przeciwnika bo Narzecozny jasno powiedzial, ze rząda naprawy gwarancyjnej po czym uslyszal od sprzedawcy ze on nie wie jak ten stoł byl uzytkowany. Dodam, ze w sumie to nie był użytkowany.... Dodatkowo po tym jak Narzeczony odmowil narawy stolu samemu sprzedawca stwierdzil, ze kupujacy sam na wlasne zyczenie w takim razie rezygnuje z gwarancji. SŁUCHAM???? to jakies zarty..... kupuje stół i jesli ktos go (usunięte przez administratora) ze tak to ujme to trzeba ponosic konsekwencje swoich bledow i jesli daje sie gwarancje to go NAPRAWIC a nie bezczelnie sie rozlaczyc. Bo wlasnie to zrobil sprzedawca ROZŁĄCZYŁ SIĘ! Nie ma to jak prowadzic zaklad stolarski od wielu lat i w taki sposob traktowac klientów. NIE POLECAM ZAKUPOW chyba ze nic wam sie z proudktami ktore kupilcie nie stanie.... no to wtedy szacun i gratuluje za jakosc wykonania sprzedawcy. Nie mniej jednak to nie jest produkt warty 200zl gdzie moglabym odpuscic taka naprawe gwarancyjna i za jakis czas kupic drugi. NIe dziwie sie, ze narzeczony nie był zbyt uprzejmy kiedy ktos z drugiej strony mowi ze mamy sobie sami naprawic stol. No coz zatrudniona stolarni sprzedawcy nie jestem a sama sobie gwarancji nie udzielam. Nikt Pana nie straszy ze sprawa bedzie zgloszona do UOKiKu - po prostu informujemy, ze jesli nie da sie zalatwic tej kwestii gwarancynie i odmawaia Pan naprawy to bedziemy dochodzic swoich praw w taki a nie inny sposob bo po prostu po to ten urząd jest by pomagac. Liczę jednak, ze odezwie sie Pan do Mnie (uprzejmy) i rozwiaze powyzsza sprawe. Za bledy swoich pracownikow trzeba ponosic konsekwencje i z tym nalezy sie mierzyc a nie olewac kupujacych.
Właśnie otrzymałam przesyłkę z zamówionymi taboretami,jestem zachwycona dokładnością wykonania i łatwością składania. Polecam.