(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)nic więcej w Tarnowie zamknęli szkołę z dnia na dzień zostawiając na lodzie słuchaczy tuż przed egzaminami i maturami , nie chcą wypłacić zwrotów za egzaminy zawodowe miliony wiadomości do nich napisane i żadnej odpowiedzi nawet swoich pracowników potrafią oszukać , spotkałem ostatnio jedną z pracownic na mieście mówiła że nie dostała wypłaty, ludzie uciekajcie z tej firmy w Tarnowie aż huczy w gazetach o tych (usunięte przez administratora) zostali nawet zgłoszeni do uwagi to się w głowie nie mieści co oni robią
Potwierdzam, pracowałam w Nova. Brak badań, Bhp, system premiowy realny 1/100 w tym tzw uznaniowy, czyli nawet jak zrobisz - to nie musisz dostać. Nacisk na telemarketing, brak inwestycji. Napisze tak: trzymajcie się z daleka od tej firmy.
Nigdy w zyciu nie przyjmuje stanowiska Dyrektora dydaktyczneg w zadnym mieście,(usunięte przez administratora)
Współczuję Tobie. Ja NIGDY nie skorzystałbym z procesu kształcenia przyszłych dyrektorów... Jedno uczą a w praktyce czego innego wymagają i to nie pracodawcy ale ustawodawcy poprzez ciągle zmieniające się ustawy a jeszcze na cito wprowadzane rozporządzenia ministra edukacji... - Z ostatnich dni rozporządzenie, już nie waż ni przeszkoleni, dobrani egzaminatorzy, teraz wystarczy niemal KAŻDY - ot profesjonalizm, oszustwo i okradanie naszych nauczycieli kosztem dotacji na cmentarze, budynki, synagogi żydowskie wypłacone ręką ministra GLIŃSKIEGO... A w niepublicznej oświacie radź sobie sam i jeszcze cię nieuczciwą kontrolą potraktują, nawymyślają, nakombinują, pół roku posiedzą i wyślą raport do podpisanie w ciągu 7 ( słownie: SIEDMIU DNI)... Viva Polonia!
Chciałam bardzo serdecznie podziękować całemu Zespołowi NOVA Centrum Edukacyjne za współpracę. Pracowałam z Wami dwa lata i będę je bardzo miło wspominać! Do wszystkich kandydatów do pracy w tej Firmie - nie przejmujcie się opiniami w internecie - każdy ma swój rozum i powinien się przekonać jak wygląda praca. Ja byłam bardzo zadowolona, zdobyłam doświadczenie i nauczyłam się radzić sobie w trudnych sytuacjach. Teraz wyjeżdżam za granicę, ale jeśli wrócę to mam nadzieję wrócić do NOVA!
Ja rownież pracowałam w tej firmie i szczerze odradzam. Brak etyki, niegodne traktowanie, brak profesjonalizmu kadry zarządzającej, (usunięte przez administratora). W zasadzie nie znajduje ŻADNYCH plusów.
@Agnieszka Te minusy, o których napisałaś oraz brak profesjonalizmu kadry, którą na jakiś uczelniach przygotowano do wykonania zawodu, to nie problem firmy/szkoły a UCZELNI, która najlepsze z nich są w 4 lub 5 setce światowych rankingów... I w czym masz problem? W tym, że staramy wybierać najlepszych, a WY i tak macie uczęszczanie na zajęcia w du...szy? Albo przykłady kierowników po takich uczelniach, którzy nie potrafią liczyć i w ODPN wpisują co chcą - aby coś było, bo po co się męczyć i liczyć zwłaszcza skrupulatnie, jak od kierownika oczekuje się. Albo inny dyrektor Grzegorz. G., który na początku marca uciekł w krzaki jak dzik i do dziś nie potrafi się z firmą rozliczyć ale ma siłę by kontaktować się z podwładnymi - mądry? - Uczciwy? - Profesjonalny? -Etyczny? Zrobię porządek zgodnie z prawem, po swojemu KT:)
Stanowisko Specjalista ds. rozliczeń to kolejne ze stanowisk w naszej Firmie, które chcemy Państwu przybliżyć. W naszych szkołach pracuje aktualnie kilkunastu Specjalistów ds. rozliczeń.
- współpraca z biurem rachunkowym w zakresie wynagrodzeń i faktur
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo – finansowej
- koordynowanie płatności Słuchaczy
- sporządzanie pism i dokumentacji urzędowych
Stanowisko Specjalisty obsługi klienta to drugie ze stanowisk w naszej Firmie, które chcemy Państwu przybliżyć. W naszych szkołach pracuje aktualnie blisko 100 Specjalistów.
- obsługa Słuchaczy w siedzibie szkoły
- pozyskiwanie nowych Słuchaczy
- podpisywanie i kompletowanie dokumentów rekrutacyjnych Słuchaczy szkoły
- obsługa elektronicznego systemu rekrutacji i płatności
- telefoniczny i elektroniczny kontakt ze Słuchaczami
+ możliwość rozwoju +dobre zarobki(podstawa+ premia) +nagrody roczne + wyrozumiali przełożeni Większość osób, które piszą negatywne opinie są sfrustrowane swoimi niepowodzeniami.
Najgorsza szkoła jaka chyba istnieje.(usunięte przez administratora) Brak zwolnień lekarskich, mówienie jednego a robienie drugiego, (usunięte przez administratora), jedna osoba od wszystkiego-począwszy od wykładania anatomii kończąc na rachunkowości czy informatyce, rotacja nauczycieli(usunięte przez administratora)Tam prace znajdziesz. (usunięte przez administratora)
Witam, jestem byłą słuchaczką w odziale Poznań na kierunku fryzjer i nie polecam! Brak szacunku, zero organizacji, zero materiałów pomocniczych, przesuwanie terminów zjazdów i brak profesjonalnego sprzętu, a o nauczycielach nie wspomne , upokarzanie ludzi i brak zainteresowania słuchaczem.. Umowa przekłamana, z powodu problemów zdrowotnych nie mogłam chodzić na zajęcia i więc zrezygnowałam i kara 1700 zł sobie policzyli, za 3 miesiące wypowiedzenia + zwrot czesnego( gdzie w dniu podpisania umowy nie było o tym mowy bo podobno bezpłatny zapis a teraz 800zł za ten „ brak czesnego unanego za promocje” , liczą sobie za sesje egzaminacyjne nawet jeżeli nie brałeś w tym udziału po 100/200 zł każdorazowo. I najlepsze w dniu zapisu i podpisania umowy nie pozwoliła mi jej przeczytac bo stwierdziła że to formalności, zarządała podpisu i na moje pytanie o frekwencje cytuję „ Nie ma obowiązku frekwencji u nas w szkole” a potem tysiące sms-ów o posiadanie 50% frekwencji lub wydalenie ze szkoły... żenada, zostałam z długami na kwotę wyżej wymienioną i nic poza tym !! NIE POLECAM I OMIJAJCIE TĄ SZKOŁĘ Z DALEKA!!
Najlepiej przyjść i się przekonać samemu, panie w sekretariacie bądź pani dyrektor pokazują sale jak ktoś ma ochote. Pracownia jest wyposażona bardzo dobrze, fakt nauczyciel się zmienil i jest duzo lepiej. Także przyjdź do nas na zajęcia a się przekonasz.
To nie firma, szkoła czy placówka edukacyjna. To zabawa właścicieli w powyższe. Management ( chociaż nazwanie ich w ten sposób jest tylko umowne, bo nikt o zarządzaniu tam nie ma pojęcia), to osoby, które „ coś” sobie wymyśla i hurra - robimy. Brak wizji, brak planu, brak przestrzegania prawa pracy, regulaminu pracy, brak strategii. Rotacja pracowników ogromna, na czym cierpią klienci. Bałagan w dokumentach, w grafikach pracy. Ludzie pracują w haosie. Opóźnione terminy wynagrodzeń. Brak badań lekarskich, brak szkoleń bhp. Firma opiera swoją działalność na dotacjach ( administratorze - nie kasuj tego bo to jest fakt). Ok 40% ( umownie) słuchaczy nie uczestniczy w zajęciach, za to przychodzi pod koniec miesiąca podpisać listę obecności. Na tej podstawie Nova dostaje pieniądze, za tego słuchacza. Pracownicy sekretariatów wydzwaniają wiec po słuchaczach z poleceniem, aby przyszli i złożyli podpis, bo w przeciwnym razie poniosą karę finansowa za brak frekwencji. Żeby otrzymać zwrot dotacji - słuchacz musi mieć min 50 % frekwencji w miesiącu. Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Wynagrodzenia niskie, premie umowne, czyli nawet przy realizacji założeń - nie musisz jej otrzymać. Praca w sekretariacie jest w rzeczywistości praca na słuchawce. Dzwonisz i wciąż , mozolnie każdego dnia namawiasz na kursy, kierunki ( często wiadomo, ze się nie otworzą). Potem składasz raport: ile telefonów wykonałeś... Jeżeli ktoś szuka w pracy szacunku, rozwoju, uczciwości - to Nova tego nie zapewni. Brak standardów, organizacji pracy. Nie polecam pracy, nie polecam szkoły.
Nie polecam. Zero profesjonalizmu. Szkoła nastawiona na pieniądze od kursantów zamiast na profesjonalne warunki kursów. Sprzęt komputerowy nie nadaje się do użytku, komputery są na tyle zawirusowane, że wieszają się przy jakiekolwiek czynności, programy nie mają licencji. Pani (usunięte przez administratora)(Warszawa)odpowiedzialna za obsługę kursów, nie ma zielonego pojęcia o programie kursów, jej rola zaczyna się na podpisaniu umowy z kursantami i wydaniem zaświadczenia, w sytuacji gdy sprzęt nie działał u każdego z kursantów nie odbierała telefonów od żadnego kursanta.(usunięte przez administratora) Nie polecam, odradzam, szkoda kasy, zdrowia i czasu. Jest dużo fajnych i niedrogich szkół o prestiżowej i cenionej marce na rynku. Pozdrawiam i powodzenia:)
Pracuję w NOVA od stycznia 2017 r. Zaczynałam w Dziale obsługi klienta, ale "nie czułam" się w sprzedaży. W moim przypadku wystarczyło szczerze porozmawiać z Kierownikiem i odbyć szkolenie z zakresu dokumentacji dydaktycznej. Teraz jestem asystentką dydaktyczną i jestem zadowolona. Mam umowę o pracę i na kasę nie narzekam.
Czy za szkolenie w miejscu NOVA Centrum Edukacyjne musiałaś zapłacić we własnym zakresie, czy może zorganizował je pracodawca? Rozumiem, że odpowiada Ci obecne stanowisko - a masz możliwość dalszego poszerzania kompetencji i rozwoju w firmie? NOVA na swojej stronie internetowej określiła, że we wszystkich swoich szkołach i na kursach stara się jak najlepiej dopasowywać materiał do indywidualnych potrzeb każdego słuchacza. Może również pracowniczy mogą skorzystać z takich szkoleń bezpłatnie? Dla wielu osób jest to obecnie sporym atutem.
Zaczac trzeba chyba od tego, ze to nie jest (usunięte przez administratora) Zwolnilam sie bo gorszej pracy to nawet jako studentka nie mialam (usunięte przez administratora) Nie polecam ani nauczycielom, ludziom ktorzy chca pracowac w sekretariacie a te ich wyzsze stanowiska? (usunięte przez administratora)
Ja również pracuje w NOVA ( na szczęście krótko i tylko jeszcze...) i nie polecam ambitnym osobom, szczególnie tym, które pracowały już w firmach, gdzie Kodeks Pracy, szacunek do pracownika, jego rozwój - są dla pracodawcy ważne, ponieważ ten rozumie, że tylko w taki sposób pozyska kolejnych klientów, a następnie ich utrzyma. Żenujacym jest fakt, że Twoi przełożeni to od Ciebie mogliby się uczyć ... . Błędy ortograficzne, liczebne to codzienność. Merytoryczność to tutaj jest jak zombie - nikt nie widział. Za to, za brak wyników - dostajesz trupią czaszkę w emailu, który idzie na całą Polskę. Chyba chodzi o to, żeby się bać. Wyzwiska typu „ jesteście (usunięte przez administratora)” tez się zdarzają ( spokojnie mamy to skopiowane, gdyby ktoś zaprzeczał) . Masz robić cel ( tez nie wiadomo skąd i jak brany) i tylko to się liczy. AA... jeszcze masz być wróżka i wiedzieć ile dziś zapisów zrobisz. Kolejny ważny element to umowy i wynagrodzenie. Najniższe, umowy zlecenie lub wyłącznie okresowe i te tylko dla kierowników oddziałów. Reszta dostaje godzinówki z pułapu najniższej stawki. Prawda jest co piszą inni - premia jest „ uznaniowa” - więc 90% jej nie dostaje. Ja już to stówa, dwie pod „ stołem”. Bardzo ciężko pracuje się w firmie, która nie trzyma żadnych standardów i połowa czasu z klientami polega na słuchaniu jego uzasadnionych pretensji ( bo nie ma instrumentów, żeby mu pomoc). Klient ma się zapisać, a potem już jego sprawa, ma płacić. Nieistotne w jakich warunkach. Zapisał się to ma płacić. Kary, ulgi promocyjne ( które przy zapisie są chwytem marketingowym) , okresy wypowiedzenia. Nie zapłacisz - sprawa idzie do komornika. Potem my tego słuchamy. Tutaj nie ma zasady żeby „ klient był zadowolony”. Tu ma się tylko zgadzać iść zapisów a co za tym idzie KASA. Ja stad uciekam i nikomu nie przyznam się personalnie, ze tu pracowałam. Po prostu się wstydzę. Ufff czas do pracy godnej .
Cześć Wiki, czytam Twoją wypowiedź i tak się zastanawiam, może jakaś zbiorowa akcja? Ja też jestem byłym pracownikiem NOVA i mam wiele do opowiedzenia. Napisz do mnie: daga.kula@o2.pl
Absolutnie nie polecam szkoły jako pracownik, (usunięte przez administratora) Najpierw jako pracownik : zero szkoleń, ciągły chaos, pracujesz bardziej w branży call center, musisz pisać pozytywne opinie na forach, ciągle masz dzwonić po ludziach i namawiać do zapisania do szkoły ( jak tego nie robisz, tylko ogarniasz prace biurowe to dla nich nic nie robisz i reprymenda), musisz upominać się o swoje pieniądze nigdy nie są na czas, (usunięte przez administratora)ciągła rotacja pracowników w oczach uczniów staje się to mało profesjonalna. Przez rotacje pracowników ciężko się wdrożyć bo ciągle było coś nieskończone i trzeba było się tłumaczyć za błędy innych. (usunięte przez administratora)
Pracuję w NOVA Centrum Edukacyjne od ponad 2 lat. Pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące, następna umowa o pracę na rok, trzecia moja umowa na czas nieokreślony. W ciągu całej kariery może 2 razy zdarzyło się, że pensja przyszła z 1-dniowym opóźnieniem. Praca jest wymagająca i dosyć stresująca, ale tak jest wszędzie, gdzie w grę wchodzi sprzedaż. Godziny pracy oddziału ustalone są odgórnie, grafik pracowników ustalamy sami w oddziałach, więc jest dosyć elastycznie. Ja jestem zadowolona.
Rozumiem, że pracujesz w dziale sprzedaży? Czy miałaś wcześniejsze doświadczenie w podobnej branży? Wiele osób pisało o braku szkoleń wdrażających w zakres obowiązków, jak było w Twoim przypadku? Wspomniałaś też, że grafik jest dość elastyczny - czy można zatem pracować na pół etatu?
Ja ze szkoły jestem bardzo zadowolona. Obecnie jestem na kierunku Florysta z aranżacją ceremonii ślubnych i kierunek ten spełnia moje oczekiwania. Ogólnie szkoła na poziomie :)
Firma DRAMAT!!!!
Nova to bardzo zły pracodawca - potwierdzam: - opóźnione wypłaty - premie widmo - ciśnienie na telemarketing - nie ma klientów to musisz dzwonić po ludziach - ich nie obchodzi ze już baza jest skończona, jest RODO, a nasi byli słuchacze poblokowali nasze numery - regulamin pracy tylko na papierze - brak szkoleń - jakichkolwiek !!! - codziennie kilkadziesiąt e-maili z (usunięte przez administratora) od kilku nadawców jednocześnie - każdy cich chce, co i tak nikomu się tam nie przyda - nie mamy nawet szkoleń bhp ani badań lekarskich !!! - nie wdrożą Cię w nowe obowiązki - tylko od razu na słuchawkę i masz dzwonić - brak szacunku do ludzi - Kadra zarządzająca w Centrali - nigdy nie powinna zarządzać ludźmi - totalny brak kompetencji W kwestii na czym zarabiają - to temat dla Prokuratury !
W skrócie o pracy w Nova: - brak szkoleń (a wymagania ciągle rosną - za mało zysku itp.) - nieterminowe wypłaty (raz uda się wysłać o czasie a potem 5 razy nie) - ciągły telemarketing i namawianie ludzi na umowy - świecenie oczami np. za błędy poprzedników - częste pretensje i zażalenia klientów (i w większości mają rację...) - tłumaczenie czemu nie ma jeszcze zwrotu gotówki za nieutworzony kierunek (ludzie czekają miesiącami)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 6 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.