brak logo

Europ Assistance

Warszawa

Opinie o Europ Assistance

anonim 2011-09-20 18:40:08
AnonimJakisGall - 2011-09-20 15:05:52

Europ Assistance? Moje zdanie na ten temat, Potwierdzam v brak szkoleń, rozwoju (które tak transparentnie umieszczane są w ogłoszeniach) *jeżeli już jakieś się pojawią (2x na 5 lat) to pracodawca płaci jak za normalny dzień pracy + dla Europ! v brak inwestycji w ludzi w jakiejkolwiek postaci, v ogólny brak zainteresowania człowiekiem, v brak perspektyw i duża rotacja, * z jednej strony ze względu na rozwój firmy, faktycznie potrzeba coraz więcej ludzi a z drugiej ze względu na powyższe czynniki....i poniższe... Kadra zarządzająca poza jednostkami(wliczając w to każdy dział) w większości niekompetentna bez kwalifikacji. Niektórzy wcześniej zarządzali może...ale stadem baranów bo inteligentnych ludzi ogarnąć nie mogą (a ludzie młodzi w większości z wyższym wykształceniem =tytuł naukowy i ambicjami). Finansowo nie jest kiepsko ALE tylko wtedy gdy człowiek orze niemalże wszystkie weekendy i każde święta. Jak pracownik się buntuje mobingują i wymuszają by przyjść we wszystkie ustalone przez nich dni pod niewidzialnym ale bezczelnym hasłem \
no dobra, powiedzcie ile sie tam realnie zarabia-na poczatku i po okresie probnym. Mam u nich dogadane spotkanie, nie wiem czy w ogole jest sens sie stawic.
1000 netto? 2011-09-21 20:37:51
Takie zarobki w tej firmie to porażka! 1000 netto... tak zarabiają osoby układające towary w marketach i nie ma żadnej odowiedzilaności i trzeba znać język...
płaca minimalna 2011-09-23 19:49:47
1 tys. na rękę ? , to jest płaca minimalna i

praca w świątek piątek i niedziela i jeszcze w nocy. Dżizas! nic dziwnego ,

że się ciągle ogłaszają że potrzebują nowych pracowników
m 2011-10-15 21:16:14
tam jest ogromna rotacja: na pracuj.pl dają ogłoszenia co 10 dni - to świadczy jakie tam są warunki pracy i płacy......

Co miesiac odchodzi z 10 procent pracownikow, nie zalezy im aby pracownik sie zwiazal z firma
anonim 2011-10-15 21:17:48
ciuchcia - 2011-07-21 18:59:14

lili - 2011-06-30 22:54:01

szczególnie supervisor \\
A co to za supervisor?

to Sasza zejdz mi z oczu
rotacja 2011-11-09 00:58:51
WIELKA ROTACJA , znów dali ogłoszenie na pracuj.pl i na innych portalach znów poszukują - to oznacza niezłą rotację! szukają chyba naiwnych za tysiaka za miesiąc ;(
Klapki na oczach 2011-11-17 09:59:14
Ewentualnie się rozwijają i zwiększają obsadę
znowu szukają naiwnych 2011-12-05 23:01:12
na portalach z ofertami pracy znów szukają pracowników.
Popatrzcie jaką dostali ocenę na portalu gowork.pl:" mierna+".
Iść tam to tylko jedna wielka strata czasu, a zarobki są baaardzo niskie.
ryszardleszek 2011-12-22 17:31:55
Dno. Wykupiłem ubezpieczenie przez mBamk Mieszkanie 24h. W ofercie między innymi jest ubezpieczenie od zalania mieszkania. Mieszkanie ( w bloku spółdzielczym) załało z powodu nieszczelności dachu. Po pół roku zbierania dokumentów( dosyłanie listów z nowymi prośbami o kolejne dokumenty) w dniu dziśejszym otrzymałem list z infozmacją, że odszkodowanie mi się nie należy, ponieważ: decyzję wydano na podstawie § 5 ust.2 ppkt.8 Ogólnych Warunków Ubezpieszenia ( i tu cutat.) Ubezpieczyciel nie wziął pod uwagę, że dach jest własnością spółdzielni mieszkaniowej. Winnym zalania jest sółdzielnia, ale to ubezpieczyciela nie interesuje.
he he 2012-02-07 23:55:14
Przeglądając profile na portalach społecznościowych mogę stwierdzic, że połowa ludzi, która tam pracowała jeszcze 1,5 roku temu już tam nie pracuje, dotyczy to również osób na stanowiskach wyższych niż koordynator pomocy. Tacy specjaliści, a już ich tam nie ma? Praca w Europ Assistance = najgorszy koszmar w moim życiu. Wiem, że o pracę teraz trudno, ale jeżeli jesteście choc trochę rozumni to prędzej czy później znajdziecie normalną pracę za GODNE pieniądze. Mnie się na szczęście udało:)
mm11 2012-03-21 21:38:56
skoro pracownicy piszą takie komentarze to wyobraźcie sobie co o tej firmie myślą Klienci którzy lekceważeni są na każdym kroku, najpierw wciska im się że nie płacą za usługę assistance, że nie mają tego w umowie a jak prawda okazuje się inna nawet nie potrafią odpowiedzieć na napisana reklamację.
ex 2012-03-29 14:22:57
Nie dziwię się Twojej wypowiedzi, szkolenie w EAP to fikcja, ludzi do pracy coraz mniej, a programów do obsługi z każdym dniem coraz więcej.
warszawa 2012-04-24 15:57:07
Praca jest dobra jak na pierwszą w życiu pracę. Ale ludzie, którzy siedzą tam dość długo ( po 10, 5 lat) moim zdaniem tracą czas i marnują swoje życia.
pracownik 2012-06-14 21:36:28
oto perspektywy pracy:
motto = wyzyskać pracownika na maksa, a potem bez słowa kopnąć w tyłek lub coś w tym stylu
zarobki = im mniej Ci zapłacimy, tym bardziej szczęśliwi jesteśmy
podwyżka = a co to jest?
szacunek do pracownika = że co proszę ?!
profity = marketing się stara, ale co z tego, dyrektor i prezes - no wiecie jest kryzys
warunki pracy = ciasnota, duchota, kamery everywhere
ścieżka awansu = bez więzi rodzinnych lub blisko przyjacielskich nie ma mowy.
Wnioski wyciągnijcie sami.
Byly pracownik 2012-06-27 23:02:13
No coż presja na wyniki tam jest - to fakt. Duża rekrutacja wynika z tego, że potrzeba ludzi do pracy. Sporo z nich odchodzi, a z drugiej strony firma zyskuje ciągle nowych klientów.
Na pocztek jest umowa na okres probny, wychodzi około 1600zł netto na rękę. Stawka jest godzinowa (weekendy dodatkowo płatne - kodeks pracy) Nie ma mozliwosci, że zarobi sie 1000zł netto chyba ze ktos jest na zwolnieniu cały miesiac. Na umowie na czas nieokreślony zarabia sie od 2000-2500zł (wliczając premię zależną od wynikow grupy).
Jezeli chodzi o rozwoj osobisty to tylko osoby z polecenia awansują oraz \\\\\\\\\\\\\\\"więzy rodzinne\\\\\\\\\\\\\\\".
Atmosfera - uważać na to co sie mówi!
Co do odchodzacych pracownikow, łącznie ze mną. Ludzie odchodzą bo nie ma tam perspektyw na rozwój osobisty, a wynagrodzenie jest z góry założone (nie ma możliwości negocjacji).
Dofinansowe do angielskigo? pierwsze słyszę!!!
1
byla koordynatorka 2012-07-05 23:46:04
zmaranowałam tam cały rok!

Nabawiłam się nerwicy: praca stresowa, trzeba olewać klienta (mieć ich dosłownie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] - jeżeli tak się nie zachowujesz to cie(usunięte przez administratora) z pracy, bo rozmowy mają być krótkie: zebrać dane i niech Klient (usunięte przez administratora) okropna atmosfera, itd, itd

Szkolenie to była jedna wielka bujda! Teoria i zapieprz od razu na słuchawki

Gdzie ten angielski za darmo?

Przyszli kandydaci - szkoda Waszego życia , nie idzcie tam!
sili 2012-08-23 08:50:55
gwoli sprostowania to 4 koła brutto po okresie próbnym nikt nie widział, bo wynagrodzenie składa się z podstawy i premii uznaniowej i tych dwóch składników (jak się je doda to faktycznie 4 koła się uzbiera) nie powinno się łączyć pomimo, że są wypłacane jednocześnie. Ale premia jest cięta w zależności od ogólnych statystyk, reklamacji, błędów które operator popełnił i rzadko kiedy dostaje się ją w całości.
sili 2012-08-23 09:25:42
Byly pracownik - 2012-06-27 23:02:13

No coż presja na wyniki tam jest - to fakt. Duża rekrutacja wynika z tego, że potrzeba ludzi do pracy. Sporo z nich odchodzi, a z drugiej strony firma zyskuje ciągle nowych klientów.

Na pocztek jest umowa na okres probny, wychodzi około 1600zł netto na rękę. Stawka jest godzinowa (weekendy dodatkowo płatne - kodeks pracy) Nie ma mozliwosci, że zarobi sie 1000zł netto chyba ze ktos jest na zwolnieniu cały miesiac. Na umowie na czas nieokreślony zarabia sie od 2000-2500zł (wliczając premię zależną od wynikow grupy).

Jezeli chodzi o rozwoj osobisty to tylko osoby z polecenia awansują oraz \\\\\\\\\\\\\\\"więzy rodzinne\\\\\\\\\\\\\\\".

Atmosfera - uważać na to co sie mówi!

Co do odchodzacych pracownikow, łącznie ze mną. Ludzie odchodzą bo nie ma tam perspektyw na rozwój osobisty, a wynagrodzenie jest z góry założone (nie ma możliwości negocjacji).

Dofinansowe do angielskigo? pierwsze słyszę!!!
pracowałam tam kilka lat i zgadzam się z każdym słowem. Dodam tylko że lepiej nie awansować, bo się okażę że spadną zarobki w porównaniu z tym co się miało jako operator. dofinansowanie do angielskiego było takie, że płaciło się za szkołę samemu i miało nadzieję że zwrócą część kosztów. Najlepsze jest to, że cała firma obstawiona jest kamerami, więc później siedzi sobie kierownictwo i sprawdza wyrywkowo co się działo, kiedy akurat byli nieobecni np. na nocce. Ha, i jeszcze zapisy w celu wyjścia na przerwę- jakąkolwiek- do kuchni, na papierosa, nawet do łazienki. Trzeba zgłaszać niemalże każde odejście od komputera.
Ludzie są tam od tyrania, nie powinni narzekać o nic się upominać, tylko grzecznie przychodzić na dyżury. A ci pomocni \"supervisorzy\" do których można niby przyjść z każdym problemem to tak na prawdę grupa plotkarzy i chorągiewek na wietrze- trzymają taką wersję, która aktualnie bardziej się opłaca i dzielą wszystkim co od ciebie usłyszą. W żadnej firmie nie spotkałam tylu osób z jednej rodziny na stanowiskach kierowniczych niż tam- siostra, brat, szwagier, kuzynka itp..
praca 2012-09-01 03:14:59
(usunięte przez administratora) to jakiś [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , czy nie może się tym zająć inspekcja pracy?
Uciekajcie z takiego obozu pracy!
1
eapowiec 2013-01-26 18:52:29
Tak czytam te bzdury i zastanawiam się ilu to nieudaczników musiał zwolnić EAP zanim ja tu pracowałam?
Fakt jest taki że jak ktoś jest ogarnięty i rozumie co się do niego mówi to praca tutaj wcale nie jest taka tragiczna, zarobki napewno lepsze niż w innych korporacjach. Jeśli komuś się nie chce robić to niech nie szuka pracy przy organizowaniu pomocy, bo w takim cc zawsze sie dużo dzieje. Kodeks pracy jest przestrzegany, a atmosfera wyluzowana. Plotki są jak wszedzie. Patrze na swoich znajomych zarabiających 1500 brutto to nie chce mi sie wierzyc ze Ci ktorzy tu pisza i ktorzy byli tak beznadziejni ze wywalili ich, albo nie wytrzymali cisnienia i sami sie zwolnili, moga zarabiac gdzies wiecej. Ta praca weryfikuje kompetencje i odpornosc.
alika 2013-01-31 16:50:38
nie wywalili ich, sami odeszli bo wiedzieli co to za kołchoz...
takich "pseudoambitnych" jak Ty, którzy żyją żeby pracować, a nie pracują aby żyć tam nie brakuje niestety:(
Gustaw 2013-07-16 21:26:41
Witam serdecznie,
pracowalam w EAP 1,5 roku. Bardzo milo wspominam prace,atmosfere tam panujaca,przelozonych i polityke firmy.Nie mam im nic do zarzucenie,zarobki (nie wiem jak bylo wczesniej) godne tego stanowiska.Ponizej 2400 netto koordynatorzy nie schodza, a praca wcale nie jest mega ciezka,nie biorac pod uwage okresu zimowego.Imprezy firmowe,zamawianie cateringu z kazdej mozliwej okazji,dosinansowania do kursow jezykow obcych,dodatkowe premie i wiele innych milych niespodzianek mozna tam spotkac.I nie wiem ludzie na co tak narzekacie bo biorac pod uwage inne firmy to EAP na tle nich wypada b.dobrze.Teskno mi ale trzeba sie rozwijac.Pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglam przyszlym zastanawiajacym sie czytajacym te negatywne wypowiedzi.
Gustaw 2013-08-06 21:22:32
tak,za mojej "kadencji" kilka osob awansowalo,Jest to ciezki temat w kazdej firmie,ale bylam swiadkiem jak kilka osob rozwinelo skrzydla w tej firmie.A jak wiadomo podwyzka idzie razem z awansem.Kasa naprawde nie jest tam zla jak sie starasz.
anonim 2013-08-13 15:05:09
Gustaw - 2013-07-16 21:26:41

Witam serdecznie,

pracowalam w EAP 1,5 roku. Bardzo milo wspominam prace,atmosfere tam panujaca,przelozonych i polityke firmy.Nie mam im nic do zarzucenie,zarobki (nie wiem jak bylo wczesniej) godne tego stanowiska.Ponizej 2400 netto koordynatorzy nie schodza, a praca wcale nie jest mega ciezka,nie biorac pod uwage okresu zimowego.Imprezy firmowe,zamawianie cateringu z kazdej mozliwej okazji,dosinansowania do kursow jezykow obcych,dodatkowe premie i wiele innych milych niespodzianek mozna tam spotkac.I nie wiem ludzie na co tak narzekacie bo biorac pod uwage inne firmy to EAP na tle nich wypada b.dobrze.Teskno mi ale trzeba sie rozwijac.Pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglam przyszlym zastanawiajacym sie czytajacym te negatywne wypowiedzi.
z choinki się urwałeś????
1
korpoludek 2014-03-21 15:03:51
Moje doświadczenia z ta firma sa jak najgorsze niskie pensje brak szacunku do praciwnika i zadnych szans na rozwoj a tylko wymagania nikomu nigdy nie polecam nikt tak zle nie powinien traktowac praciwnikow żałosna firma
3
pracownik 2014-05-27 12:22:28
calkowicie się nie zgadzam. Może i są wymagania, lecz nie przesadzajmy wcale nie większe niż w innej firmie. Doskonała atmosfera pracy, wspaniali ludzie.Polecam firmę!
2
janjan 2014-05-28 11:35:56
A czy ktoś pracował w tej firmie w dziale likwidacji szkód? Jak tam jest?
anonim 2014-05-28 14:59:28
Praca jak praca, do likwidacji szukają teraz ludzi, bo dostaliśmy nowe projekty. Nie jest źle.
1
były pracownik 2014-07-10 21:00:23
Jak to było u mnie
Rozmowa kwalifikacyjna:
-ogólnie rozmowa o tym czym jest trudny klient, jakie ma się doświadczenia, kompetencje itp. przyjemnie
-rozmowa w języku angielskim celem sprawdzenia znajomości języka
odpowiedź dostałem bardzo szybko, podobno zależało im, żeby mnie zatrudnić-OK
Pierwszy dzień w pracy to podpisanie sterty papierów, dokumentów, oświadczeń itp. następnie szkolenia (bardzo fajne, pozdro Bartek!).Generalnie ja po 4 dniach już wykonywałem swoją pracę-szybko bo innym zajmuje to sporo czasu. Jest bardzo wiele nauki- systemu, ubezpieczeń i ich ogólnych warunków- naprawdę MEGA DUŻO NAUKI!
atmosfera w pracy-OK fajni ludzie tylko jedna pani Supervisor się mega czepia i stresuje. Jak przychodzisz do pracy i nie masz żadnego opierdzielu w mejlu od niej to znaczy, że dobrze Ci idzie. Ja miałem takich ze 2-3 i nie wiedziałem dokładnie za co, ale to olałem.

Ogólnie w pracy mi się podobało. Praca tylko dla tych, którzy są odporni na stres (naprawdę, stres jest niesamowity bo pracujecie z klientami, którzy mają mega problemy zdrowotne albo zginęli/umarli i trzeba ich zwłoki sprowadzić) i znają język. Bez znajomości języka obcego(b.dobrej) nie macie co liczyć, że dostaniecie pracę, bo codziennie jest on potrzebny.
1
edem 2015-01-31 04:42:58
ja to myśle, że nie ma wyjscia i trzbea się przekonać na własnej skórze jak to wygląda praca w Europ Assistance. Tylko nie wiem to totanie gdzie złożyć aplikacje? trzeba do nich udać się osobiści z Cv czy wystarczy jak wyśle maila? no i właśnie czy samo Cv będzie ok, czy konieczne jest cv i list motywacyjny?
1
Jon Doe 2015-04-27 21:22:19
Jeśli masz wybór omijaj szerokim łukiem.
2
gepard 2015-05-22 19:19:00
Oszuści, robią wszystko, żeby oszukać klienta i nie płacić.
Omijajcie z daleka. Nigdy w życiu więcej.:((((((((
nick 2015-06-15 08:45:24
nigdy nikomu nie polece pracy na dziale technicznym pod patronatem przelozonych których kompetencje, umiejętności zarządzania ludzmi i kultura są poniżej krytyki a poziom empatii porównywalny z obozem pracy. Obiecują zmiany podwyżki rozwój lecz nawet przy ciezkiej pracy niegdy tego nie potrzymasz a poziom traktowania pracownika, przekleństwa i krzyki jest niewyobrażalny w żadnym innym miejscu pracy.
1
ooo 2015-10-07 22:28:51
Atmosfera w firmie na plus, nowe projekty i udział w nich na plus. Natomiast wynagrodzenie w kazdym dziale niskie i odbiegajace od rynku niestety :( Dobrze zarabia tylko kadra managerska. Social nawet ok
mmm 2016-01-11 19:47:57
w dziale operacyjnym (sluchawki) pracujesz dnie i noce i w swieta tez (jest okreslony limit nocek jako koordynator musi wypracowac w miesiacu). w pozostalych praca 9-17 wiec ok. z kasa slabo - dobrze zarabiaja tylko managerowie i dyrektorzy
1
kam 2016-01-11 19:49:58
podobno duzo osob szukaja obecnie, wiec pewnie niestabilnie jets i wiele osob odchodzi stamtad... ciekawe czemu?
concierge 2016-01-11 19:51:18
kiedys tam pracowalem - dzial concierge jest fajny :) aplikuj!
nie 2016-01-11 20:01:04
na cc ciegale rotacje, ludzie czesto nie wytrzymuja 3 mscy
bazyli 2016-07-07 11:32:20
Niestety nawet kadra managerska zarabia grubo poniżej rynku.
W żadnej innej firmie nie widziałem tak żenująco niskich zarobków managerów
1
Mela 2016-08-01 01:33:07
z medycznego ludzie uciekają w popłochu po bajzlu, ktory zrobił supervisor, który tez ucieka
4
xyz 2016-08-17 19:35:07
nie w tej firmie
xyz 2016-08-19 10:55:15
nie w tej firmie bo tu zarabia się 1800 zł a nie 1500 EUR
1
homiki 2016-09-06 01:11:44
Współczuję ludziom z medycznego, sami nowi, nie ma ich kto uczyć
racja 2016-09-08 22:12:19
tak, na pewno potrzebuja
tam jest masakra
ludzie odchodza po kilka osob w miesiacu (a w firmie ejst ludzi 150)
1
miłek 2016-09-12 22:05:12
gorszego syfu jak na medycznym w całej firmie nie ma, ludzie nieprzeszkoleni, same świeżaki, 20 latki bez doswiadczenia i wiedzy, a ci starsi niedoceniani przez spv odchodzą. Spv ma kompleksy i forsuje dziunie studentki. Po o wtopach z AIG i Aviva, kontrahenci uciekną.
1
SOWA 2016-09-13 16:55:52
Widzę , ktoś z EAP skutecznie śledzi wpisy i pisze do admin o usunięcie tych niepochlebnych .
Ale to chyba się nie do końca udaje .Zgadzam się z wcześniejszymi wpisami dot. działu medycznego .
Jeden wielki syf z którego jak ktoś może to ucieka , spv jest faktycznie zapatrzony w młode dziunie i pozwala im na wszystko /przychodzą kiedy chcą do pracy i udają ze pracują / a jednocześnie boi się zwrócić uwagę innym w obawie że odejdą . Byłam zatrudniona tam /szumie nazwane oczywiście zatrudniają na zlecenie / i stwierdzam że tylko zmarnowałam czasz nic nie wynosząc z tego okresu . Brak szkoleń /dział wsparcia powinien nazywać się działem wzajemnej adoracji / a wymagania co do pracy duże sorry nie za tą kasę , chyba nawet nie pomoże nowa Pani Manager .
Omijajcie szerokim łukiem ten jeden wielki syf i takich Spv i Działy Szkoleń
1
kropek 2016-09-26 20:26:38
nie martw się, wezmą cię, bo każdego chętnego biorą,a zarobki to 1900 na rękę za tyranie świątek, piątek, niedziela, po nockach
1
Cziz 2016-10-19 16:57:45
A mają jakiś socjal albo premie? Kto dostaje umowę o pracę? Jak często sa podwyżki?
Cziz 2016-10-19 18:01:53
"Sensowna opcja, z tego co wiem"? Dziwna odpowiedz. To pracujesz tam czy slyszales? Umowa o prace ? Socjal?
ola 2016-10-28 02:05:18
praca na smieciówkach za 1900 zł, a jeszcze potracają z reklamacji
Zostaw swoją opinię o Europ Assistance - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Europ Assistance