moja wypowiedz odnosiła sie do anonima, który dał wypowiedź: "jak jesteście beznadziejni w sprzedaży to nie ma dziwu że was zwalnia....taka specyfika branży. Pewnie jesteście bandą gówniaży która myśli że robi łaskę że wogóle przychodzi do pracy. pamietajcie jak jest ciezko teraz o prace i o fakcie ze na wasze miejsce jest chetnych 200 osob. zamiast sie zalic- do pracy..."
kolego, zastanów się co piszesz na tym forum, bo najlepiej dajesz obraz firmy w której pracujesz
Masz rację- przepraszam Wszystkich. Nie można wszystkich wrzucać do jednego worka. Za to Wszystkich należy szanować. Poza tym jednak praca w call center nie należy do najłatwiejszych. Jeszcze raz przepraszam i życzę miłego dnia.
możesz mi powiedzieć, co sprzedaje ta firma ? Ile osób zatrudnia ?
nic mi sie nie pomylilo. sam prowadze rekrutacje w call center i w przeciagu jednego tyg naplynelo ponad 200 podan o prace.
jak jesteście beznadziejni w sprzedaży to nie ma dziwu że was zwalnia....taka specyfika branży. Pewnie jesteście bandą gówniaży która myśli że robi łaskę że wogóle przychodzi do pracy. pamietajcie jak jest ciezko teraz o prace i o fakcie ze na wasze miejsce jest chetnych 200 osob. zamiast sie zalic- do pracy...
Szybko się jej udało pozbyć całej grupy, kilka dni i nikt tam nie został
weszla nowa koordynatorka i juz na wstepie poszly wypowiedzenia, ta laska nie ma zadnych kompetencji, poprzednia szefowa byla the best, ale odeszla. I teraz jest jakas [usunięte przez moderatora], ktora zwolni wiekszosc ludzi
W pełni się zgadzam z przedmówcą - słyszałem, że [usunięte przez moderatora] na maksa, omijać z daleka!!!
Ta firma to porażka, nikomu nie polacem tam pracy - w dodatku za marną kasę