jak wyglada rozmowa o prace w sephorze? jestem umowiona na nią we wtorek. Oraz czy ktoś wypowie się o pracy w Galerii Krakowskiej?
A kto jeszcze kupuję w Sephora, tam jest tak drogo. Teraz jest mnóstwo tańszych sklepów internetowych, cudownych, gdzie kupuję za połowę tego co w Sephorze.
Czy ktoś pracuje zdalnie jako doradca klienta internetowej perfumerii? Jak wygląda rekrutacja, jakie pytania na rozmowie? Czy w czasie pracy non stop dzwonią telefony, czy jest raczej spokojnie? Więcej jest telefonów czy maili? Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam
@Mimi a gdzie jest taka oferta pracy? na stronie pracuj.pl nie ma, więc może to jakieś (usunięte przez administratora)
Wow, czyli poszukują też do pracy zdalnej w internetowej perfumerii? W sumie jeśli się czegoś dowiesz na własną rękę to daj znać, sam jestem ciekaw jak to wygląda i czego wymagają. :)
brak kontaktu odnośnie decyzji w sprawie pracy w ustalonym terminie, gdyby nie mój mail z zapytaniem nie dostałabym wcale informacji zwrotnej - okłamywanie kandydata, mydlenie oczu sztuczną uprzejmością, wstyd
Staramy się, aby każdy Kandydat/ja otrzymał/a od nas informację zwrotną, czy to zaraz po zaaplikowaniu (informacja o maxymalnym czasie oczekiwania na zaproszenie do procesu, jeśli osoba spełnia profil i wymogi kompetencyjne na danym stanowisku), czy to indywidualną (mailową lub telefoniczną) po odbytym spotkaniu. Brak informacji prosimy zgłaszać do działu HR na adres mailowy podany w potwierdzeniu przyjęcia aplikacji. Dziękujemy!
Przez stronę idzie bardzo sprawnie , zawsze widzę ze jest dostarczona , dalej otwarta i info zwrotne . Duży plus za Sephory dla to , wiele firm nawet nie otwiera aplikacji a nawet jeśli to pozostawia bez żadnej informacji zwrotnej .
Była bardzo trudna 2 - etapowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W jaki sposób najlepiej aplikować na stanowisko konsultantki? Przez stronę czy osobiście w perfumeriach?
hej, czy sephora to dobre miejsce żeby rozwinąć swoją karierę z makijażem? czy firma zapewnia jakieś szkolenia, trenuje do tego żeby zostać mua? z góry dzieki :)
Po jakimś czasie jeśli Cię wybiorą możesz zostać tzw zwykłą makijażystką i oprócz tego że będziesz robiła dodatkowo płatne makijaże to do Twojej pensji nie będzie doliczane nic. Chyba że trafisz na większą Sephorę i być może zobaczą Twój potencjał, to wtedy wyślą Cię na jakieś szkolenia żebyś mogła zostać "prawdziwą" makijażystką. Choć to jest raczej ciężka droga i dużo zależy od kierownictwa.
Hej, trochę nie rozumiem. Wspomniałaś, że jak się zostanie zwykłą makijażystką w Sephorze, to będzie się wtedy robiło dodatkowo płatne makijaże.. ale później dodajesz, że do pensji nie będzie nic doliczane. Czyli jak to w końcu jest? Jak są płatne? Wyjaśnisz? :P
Bo klient za makijaż będzie musiał zapłacić, ale nie będą to Twoje pieniążki. Przynajmniej tak słyszałam od znajomej która właśnie pełniła dodatkowo funkcję takiej makijażystki.
Dokladnie, platny makijaż, czyli płatny przy kasie ktory dolicza sie normalnie do dziennego budzetu. On nie jest płacony Tobie jako makijazystce :p
Niestety bardzo nie polecam pracy w tej firmie. Nie dość, że zarobki sięgają najniższej krajowej (nie licząc premii, które są niepewne) to o życiu prywatnym można zapomnieć. Zmiana grafiku z godziny na godzinie, stres i oczekiwania kierownika, którego kompetencje pozostawiały wiele do życzenia nie współmierne do korzyści z pracy. Naprawdę próbowałam odejść i pozostawić jakiekolwiek miłe wspomnienia z tej pracy, niestety się nie dało. Jeśli ktokolwiek ma wybór niech wybierze inną firmę, ta praca nie jest warta tego stresu, który funduje. MG sieje postrach, kierownik dba tylko o siebie i wizualne aspekty perfumerii. Naprawdę nie rozumiem dlaczego góra pomimo tylu komentarzy w żaden sposób nie reaguje na to co się dzieje na zachodzie- przecież to oczywiste, że nikt nic nie powie bo wszyscy się boją.
W zupełności zgadzam się z opinią. Co do zarobków - to kpina, aby po tylu latach mieć o 350 zł więcej brutto niż najniższa obowiązkowo krajowa. Premie? O ile wyrobi się dzienne cele, gdzie ostatnio dni premiowych jak na lekarstwo ze względu na bardzo wysokie cele. Zatrudnianie osób na 1/2 etatu, tak aby pracowały po 4 godziny, tylko szkoda ze ledwo można było dopiąć grafik przez co nawet nie mi na było zejść na przerwę. Ale najważniejsze że miał kto "stać" na sklepie, biegać za każdym klientem, najlepiej z koszyczkiem i tel i sprawdzać oferty, do tego pilnować złodziei, słuchać obelg od niektórych osob oraz ciągle stać w strefie welcame, nie zapomnijac o wiecznym myciu szuflad, półek, półeczek, szyb oraz gondoli. MR- tylko pretensje, wiecznie niezadowolony. Czepianie się dosłownie o byle co, tylko po to aby wzbudzić w człowieku strach i zdemotywowac do dalszej pracy. Szkoda, że nikt z tym nic nie robi, pomimo tylu negatywnych komentarzy.
Nie polecam zakupow przez internet, zamowilam, zaplacilam i przyszla odpowiedz, ze tego kremu nie ma i zamowienie zostalo anulowane. Wiec sie pytam po co wogole zamowienie zostalo przyjete skoro tego kremu nie ma. Nie rozumie , cos dziwnego sie dzieje w Sephorze. Moja opinia negatywna.
Czy pracownicy Sephora Polska Sp. z o.o. chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?
Jak to nie? A wigilia pracownicza? Dodatkowo w aktywnościach regionalnych można wygrać dana kwotę na integrację pracowników.
Wigilia pracownicza 60 zł na osobę i ani 1zł więcej, siedziba bawi się na grubo ale robole ze sklepów już nie;) aktywności regionalne na wygranie kwoty? Chyba mnie ominęły jakieś „konkursy” ... żenada pod każdym względem.
A to ciekawe, bo w poprzednim roku wigilii dla pracowników siedziby nie było w ogóle i każdy to rozumiał :)
Cześć, to jak to w końcu jest naprawdę? Są w Sephorze jakieś integracje dla pracowników czy nie? Chodzi mi oczywiście o okres poza pandemią.
Tylko i wyłącznie wigilia pracownicza (60zł na osobę). Dla kierowników i części osób z siedziby są różnego rodzaju konwencje ('festiwal' głaskania się po główkach, picia Moetow oraz imprez w Mariotach). Są też jakieś dodatkowe aktywności dla pracowników z siedziby, ale dokładnie nie wiem, bo takie pacieruchy ze sklepów to mają jedynie targety wyrabiać. ????
Zastanawiają mnie pozytywne opinie o pracy w Sephorze. To typowe korpo gdzie liczy się wynik. Nie sprzedajesz tego czego potrzebuje klient a to co założone. Ciągle procedury gonią procedury. I sprawdzanie co godzinę czy wyrobiłem budżet. Do tego kierownik wiecznie niezadowolony. To może akurat zależy od punktu ale tam gdzie ja pracowałam kierownik miał plecy a ludzi dojeżdża jak . ......
Wszystko zależy od kierownika i tu nie chodzi o to ,czy ktoś ma plecy czy ich nie ma, ale o to, że sytuacja jest przedstawiana ,ze to Ty jesteś zła stroną. Za dużo ludzi za długo pracuje , brak świeżości i nowych pomysłów ,stąd wrażenie ,że pracujesz w typowym korpo. Często kierownicy są bez doświadczenia awansowani , bez wykształcenia wyższego ( stąd wynika prostolinijność ) , pomijam fakt braku znajomości języka angielskiego - wstyd , nam każą wykuwać inf o produktach , a oni nawet nie podnoszą kompetencji. Firma jako firma jest spoko. . Jeśli chcesz zarabiać więcej to są lepsze miejsca .
Rzeczywiście bardzo dużo zależy od kierownika, natomiast jego możliwości też są ograniczone - musi dostosować się do tego co wymyśli sobie 'góra'. Praca przyjemna, szczególnie dla studentów, jednak bardzo angażująca (miliardy priorytetów, wskaźników, które zmieniają się co chwilę oraz coraz to nowe 'pomysły', które są oderwane od rzeczywistej pracy w sklepie i niewykonalne przy tak małej ilości personelu - szczególnie po ostatnich redukcjach etatów). Jeżeli chcesz sobie dorobić to ok, jako praca z której możesz się utrzymać to już raczej ciężko.
Jak jest z pakietem medycznym w Sephora Polska Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Jako konsultant i specjalista masz podstawową opiekę zdrowotną Luxmed, jednak jeżeli chcesz zapisać się do lekarza na 2 polowę miesiąca, to niestety terminów brak, bo "fundusz Luxmedu na ten miesiąc jest wykorzystany". Kierownik ma lepszy pakiet, dodatkowych specjalistów. Możesz dołączyć rodzinę do pakietu, jest to dodatkowo płatne od kilkudziesięciu do ok 150zł miesięcznie - jest to odliczane od wypłaty.
Witam , wszystkich którzy chcą zacząć pracę w sephorze poradził bym to przeczytać. Byłem pracownikiem sephory w Warszawie ponad 4 lata i już od prawie roku naszczecie nie jestem . Jeżeli myślisz że to praca twoich marzeń to zdecydowanie się mylisz . Zaczynajac swoją drogę napewno zostaniesz konsultantem ,który nie zarobi więcej niż 2500 zł o ile to by nie było nic strasznego bo oczywiście to dopiero twój początek z pracą to jednak wymagania są zupełnie nie adekwatne do zarobków . Ciągle szkolenia oczywiście poza godzinami twojej pracy wychodzą tak że w tej pracy jest ciągle . a to w dzień wolny a to o godzinie 7 gdzie ty zaczynasz na 13,14,15 i musisz być najlepiej na wszystkich ???? do tego ciągle nakłanianie do sprzedaży i nastawienie na realizację celów które ustala sobie " cudowna " siedziba . Więc jeśli klient przychodzi konkretnie po wybrana przez SIEBIE rzecz a ty masz target w tym miesiącu na dior to najlepiej wcisnąć wszystko jak idzie i napewno będzie to w tym miesiącu rewelacyjny produkt ,robi dosłownie wszystko kto pracował ten wie o co chodzi ???? nie rozpisując się bardziej idą dalej jest tylko gorzej możesz zostać zastępca kierownika ,mieć już wszystkie obowiązki i będą one rozliczane a ty dalej masz umowę konsultanta bo takich przypadków w samej Warszawie jest lub było wiele . No a Może jeszcze jakaś wzmianka o siedzibie firmy bo napewno będą to czytać ????to jest zupełnie tak jak poniżej napisane , wigilia 60 zł na pracownika a siedziba tanczy bo wy zrobiliście całą robotę czyli pieniądze . Może już nie ma a może jeszcze są sephory w których nie ma np toalety spokojnie w siedzibie mają pokoje do zabaw w czasie wolnym by się "wyluzować " ???? zdecydowanie nie pozdrawiam
W sephorze pracowałam prawie 3 lata jako konsultantka. Bardzo dobrze oceniam pracę w czasach studenckich, grafiki były zawsze korzystnie dla mnie dopasowane. Praca była bardzo rozwijająca i satysfakcjonująca. Świetna była też motywacja do pracy jaką były benefity z konkursów. Z dziewczynami miałam bardzo przyjacielskie kontakty. Atmosfera jest między pracownikami luźna i rodzinna (przynajmniej w mojej perfumeri). Jeśli jakiś_aś student_ka jest zainteresowany_a pracą polecam. Zdobędziecie olbrzymią wiedzę o perfumach, makijażu i pielęgnacji (szkolenia są średnio raz w tygodniu). Jeśli będziecie się angażować w pracę na pewno wzbogacicie swoją kosmetyczkę i półkę z perfumami :) I możliwe, że przyjaźnie które zostaną z wami może nawet na lata. Oczywiście jak w każdym miejscu pracy nie zawsze było kolorowo. Ale wychodzę z założenia, że nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie. I pewne kłótnie czy problemy zahartowały mnie na przyszłość.
Cóż, widocznie co perfumeria to inna historia. Chociaż ciężko mi uwierzyć w miłą, rodzinną atmosferę w Sephorze, gdzie trzeba walczyć o klienta i o wyrobienie własnych targetów. Zresztą o wspólne targety też są kłótnie. A "koleżanki" wcale nie były zbyt pomocne, raczej wiecznie narzekające. Ja generalnie nie polecam Sephory jako miejsca do nawiązywania przyjaźni. A co do szkoleń - śmiechu warte. Co z tego że jest dość szeroki wybór szkoleń skoro to głównie kierowniczka decyduje o tym kto i na jakie szkolenie pójdzie. Mi się to nigdy nie udało, poza bardzo nielicznymi obowiązkowymi szkoleniami.. Zresztą każde takie szkolenie oddala Cię od wyrobienia targetów, bo masz dzień w plecy. Milusio. Sephora to kiepski wybór pod wieloma względami i nawet te wszystkie bonusy i prezenty nie przekonają mnie do zmiany opinii. Tutaj poznacie znaczenie słowa (usunięte przez administratora) ;)
sklep online Sephora Polska po chamsku traktuje klienta. 12 marca złożyłam i zapłaciłam za swoje zamówienie. Nie otrzymał do dziś zamówienia , nie odpowiadają na emaili na infolinii kłamią. Karygodna obsługa klienta. Anulować nie ma możliwości i otrzymanie towaru nie ma możliwości.
Co roku Sephora ma możliwość pakowania na prezent , czy w trakcie tego okresu przedświątecznego była taka usługa ? Pytam, ponieważ dokonywałem zakupu w CH Malta Poznań i Pani powiedziała ,że nie zapakuję mi zakupu, w tym roku nie ma tej usługi . Rozumiem, gdyby byli ludzie na sklepie. Byłem jedyną osobą ,a Panie dwie . Mało tego wręczono mi papierowa torebkę ,abym sam zapakował sobie to w domu . Oczywiście opieki nad klientem również nie było, sam musiałem wyszukać produkty, sam mam zapakować ,dobrze że sam nie musiałem skasować się na kasie .
Nie wierzę! To jest skandal! Jak one mogły Pana tak potraktować... Zwolnić wszystkich najlepiej, bo pan nie umie sobie sam znaleźć produktu, chociaż wszystko jest opisane co i gdzie się znajduje! Ludzie przestańcie obwiniać sprzedawców za swoją ułomność. Niedługo nawet prezerwatywy będziemy doradzać mężczyznom a podpaski przymierzać klientkom przed zakupem...
DZIEKUJE Pani za ustosunkowanie się do mojej wypowiedzi/ a raczej pytania. Bazujac na niskiej elokwencji sposobu wypowiedzi wnioskuje, że sprawiaja Pani trudność podstawowe obowiązki pracy. Mam nadzieje,że nie jest Pani odzwierciedleniem poziomu intelektualnego reszty wspołpracowników . Ponadto zapewne zmienia Pani podejscie do klientów VIP ( w tym mnie) gdy wchodze do sklepu , bo skacze Pani jak tancerka abym cokolwiek kupił . Niestety ( oczywiście dla Pani ) konkurencja jest tak duża ,że Sephora powinna eliminować takie niedoróbki jak np Pani , na korzyść zaangażowanych i doświadczonych HANDLOWCÓW , bo w nich jest tylko przyszłość galerii. Niedopuszczalne jest , aby pracownicy Sephora swobodnie komentowali i obrażali zapytania klientów. W Panstwa perfumerii pojawiłem się przypadkowo i zapewne nie potworze tego błedu . Ponadto z tego co mi wiadomo moja ulubiona Pani nie pracuje już w Sephora , stad nie widzę powodu , dla którego miałbym być Waszym klientem .
Kochalam prace w Sephora, byl to moj swiat, moje dziecko , gdyz otworzylam Sephore w Lublinie w 2007 , mialam zespol dream team, cudowny, zawdzieczam wiele moim MR,Edycie, Monice, Emilii, Grzeskowi, Basi, cudowni ludzie , ktorzy pozwolili mi sie rozwinac, mialam wiele szkolen managerskich , mega przydatnych, pewnego dnia ktos to zniszczyl...dzisiaj jestem pracownikiem , ktory wygral sprawe o mobbing, w Sephorze.....nie umiem wciaz pogodzic sie z tym ,ze GORA byla tak slepa....dodam,ze wyrok na moja korzysc zapadl w sadzie okregowym...dodam,ze do dzisiaj nie wychodze od psychiatry....co na to zarzad?
Niestety jest wiele osób , które tego doświadczyły i w milczeniu odchodza, niestety byłam świadkiem takich scen nie raz. Brawo za odwagę
W sephora teraz to normalne ja z pracy wychodziłam z płaczem siedziałam w domu mając wolne płakałam non stop załamanie psychiczne
Jestem zszokowana Waszymi opiniami. Szczerze mówiąc to w życiu bym się nie spodziewała, że w Sephorze dzieją się takie rzeczy. @Xxxxx, wiem, że być może trudno będzie Ci o tym pisać, ale bardzo bym Cię prosiła, żebyś napisała coś więcej o pracy w tej drogerii. Dlaczego wychodziłaś stamtąd z płaczem?
Ja nie wierzę w takie rzeczy. Ewidentnie taka reakcja musi być związana z kompletnie niestabilnym stanem emocjonalnym. Jak wszędzie są różne sytuacje, ale trzeba potrafić stawić czoła.... Jak się nie daje rady to trzeba zmienić pracę i nie obwiniać innych za to że nie dajesz sobie z czymś radyy. Szkoda życia.
sama jestem ofiarą mobbingu i nie zgodzę się z Tobą w tej opinii. Prawda w moim przypadku wygląda tak, że moja przełożona w kryzysowych sytuacjach ( lockdown, ważne akcje , źle wyniki) popada w taki stan, że rozładowuje się na nas . Utrudnia wykonywanie obowiązków , trzaska drzwiami, i o wszystko ma pretensje . Nie mogę zajac się klientami , bo muszę po raz setny sprzątać zaplecze. Dlaczego ??? Bo tak !!! Tak wygląda jej dialog z nami , same musimy prosić o rozmowę, aby polepszyć współpracę . Gdy przychodzisz na ranna zmianę ,to ona nie przygotuje nawet brifingu , bo nie zdażyla - prowadzi własną działalność w czasie prywatnym i wiecznie wisi na tel w czasie pracy . Potrafi nie wyjść przez cały dzień z biura ,bo wiecznie odbiera tel od klientów swojego sklepu ( ma sklep internetowy). Niestety nie mamy możliwości wykonywania swoich obowiązków , w tym sprzedaży. Z pracy wychodzimy zmęczone i załamane , mamy wrażenie że dostała ona pozwolenie od regionalnej ,aby nas wszystkich się pozbyć , bo niestety jesteśmy pozostałością po byłym kierowniku. Mamy chwilę słabości gdzie płaczemy z bezsilności , bo przychodząc do tej pracy mialam wrażenie , że będziemy wspólnie pracować na cele , świętować super wyniki , a rzeczywistość okazała się inna. Ponadto ma zły stosunek do byłego kierownika , o którego powinna się uczyć jak być leaderem . Wiemy jak może być fajnie ,wiemy jak można pogrążać zespół . Jestem konsultantem , bo taki jest mój wybór , chce wykonywać obowiązki ,które są w regulaminie i umowie o pracę . Niestety nie mam takiej możliwości. Jesteśmy gnębione - zmuszone do rezygnacji z pracy , zarzucane praca obowiązkami i demotywowane - wszystko aby odjeść z pracy , bo jesteśmy po byłym kierowniku . A gdzie solidarność firmy ? Uwielbiałam tą pracę , ale czuję że firme ciągną w dół takie osoby ,jak obecna kierowniczka - zdemotywowana i wiecznie zła , marnując godziny pracy na sprawy prywatne , na telefony i pogaduchy nie wiadomo o czym. Autorko poprzedniego wpisu , tak często płacze po pracy , bo widzę co się dzieje i nie wytrzymuje napięcia tego nierównego traktowania i marnowania potencjału ludzi.
W takim razie współczuję i Bogu dziękuję że jestem tam gdzie jestem. Z najlepszym zespolem świata z najlepszą kiero ever. Ms
Prace w Sephora wspominam miło , faktem jest że wszystko zależy gdzie trafisz, do jakiego kierownika. jest mnóstwo wskaźników ,ale jeśli kierownik dobrze je przekaże to wszystko jest możliwe. Miałam super kierowniczke , wiele rzeczy nas uczyła , pracowała z nami na sali i obsługiwała klientów. Dziewczyny z innych punktów ,opowiadały że ich kierowniczki nie wychodzą z biur, wiszą na telefonach i prowadzą prywatne rozmowy.Zespół też cudowny, pomagalysmy sobie , każdy ciężko pracował na wyniki . Odeszłam, bo znalazłam lepsza pracę. Polecam Wam pracę w Sephora
Czy to prawda,że w GK w KRK konultantki zarabiaja nawet po 3800 na rękę?
Żałosne jest to że w takich ciezkich czasach, ludzie maja czas i chęć żalić się w takich kwestiach. Zdrowia życzę.
Mam pytanie do pracowników - jak wyglada u was sprawa ze zniżka pracownicza ? Chętnie wymieniacie się z innymi pracownikami galerii ?
Kiedy będzie grudniowa wypłata??????? Trochę kiepsko, że jeszcze jej nie ma. Każdy chce zrobić świąteczne zakupy...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.