Dlaczego kurier nie dzwoni do odbiorcy skoro jest w posiadaniu telefonu .Miałam dostać płatną przesyłkę ale wypadł mi niespodziewany wyjazd. Pieniądze zostawiłam u córki , gdybym została powiadomiona o dostawie ona by zapłaciła .A kurier oczywiście zrobił zwrot bo po co się wysilać i zadzwonić ,beznadziejna firma i widzę po opiniach że nie tylko ja nie zadowolona ale wielu innych klientów.
Tragedia. Od dwóch tygodni dostawca nie dostarcza paczek. GPS bez trudu pokazuje nasz adres. Nawet nie próbuje ich dostarczać. Ustawia próba doręczenia nie udana i na w dupce. Co lepsze pisałam SMS że jestem w domu i czekam na paczki. (Koleżanka mieszkająca 2bloki dalej otrzymuje je bez problemu)
Obłsuga na infolinie dla Klientów DPD to istna porażka, kobieta która jest opiekunem Klienta, obraża swoich klientów i arogancko odpowiada na każde pytanie. Po prostu wstyd i żenada,że nikt nie sprawdza jak zachowują się pracownicy. Po 7 latach umowy dpd rozwiązuję z tym dziadostwem
The worst service ever in my opinion. Couriers do not call and come at any time. You should sit and wait all day at home. In case of an error contacting support is difficult and the bot is so annoying and not helpful slowly repeating the full package number each time
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Porażka, ta firma nie powinna istnieć! Próba dostarczenia paczki tylko i wyłącznie przez kontakt telefoniczny. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny nie odbierzemy telefonu od kuriera, paczka zawróci... Kurierzy są już tak przepracowani, że nie próbują zapukać lub zadzwonić na domofon... To nie powinna być firma kurierska. Już dawno po urojonej pandemii, lecz zasady które są na rękę niektórym lepiej pozostawić. Żenada
The shop didnt put whole address from the order and not the full info got into DPD. Instead of inform me - DPD waited for 3 days to send me an email that address is invalid. I have changed that and now I need to wait additional 2 days fro new delivery. Slow, weak and unprofessional delivery.
Przekazałam bardzo dobrze zapakowany telewizor do wysyłki. Kurier go zniszczył tak, że nadawał się jedynie do utylizacji. Nie wiem czy po nim skakał czy jak to się stało. Czy ktoś mi oddał pieniądze? Nie. Zabezpieczyli się regulaminami itp. Ktoś mi niszczy moją własność i ma to w nosie. Jak nie firma to sam kurier powinien za to zwrócić pieniądze i to nie małe.
Firma zapytała o formę doręczenia mojej przesylki. Wybrałam opcję dostarczenia do domu. Jednocześnie wysłałam do firmy sms że będę w domu po godz. 14.00. O godz 11 z minutami otrzymałam wiadomość sms od kuriera że byl u mnie w domu i nikogo nie zastalali i ze przesyłka będzie do odebrania w punkcie nadawczym pdp podal adres. Zadzwoniłam do kuriera o godz 12.00 o powiedziałam żeby mi przywiózł paczke bo jestem juz w domu. Stwierdzil ze tego nie zrobi i się bezczelnie rozlaczyl. Odebralam paczke w ich punkcie z bólem nogi i teraz wszystkim ktorzy mają mieć przesylki nadane przez dpd odradzam i nie polecam tej dziadowskiej firmy.
Kurier nie ma obowiązku umawiać się z klientem na konkretną godzinę bo jest to nie realne . Ludzie myślą że kurier ma tylko ich paczkę i oni są najważniejsi
Firma erdo co robi wszystko na (usunięte przez administratora) paczek nie odbierają,reklamacji nie uznają. Tylko oni mają rację, najgorsza firma kurierska jaka może być w tym kraju. Chcesz mieć problem to wysyłaj paczkę tą pseudo firmą kurierską. Nie polecam
Dwa dni podrząd kurier nie dostarcza przesyłki. Podaje że odbiorcy nie było-wierutne kłamstwa. Nie korzystać z ich usług.
Tragedia. Pracownicy na infolini DPD chamscy, wredni. Kurier Dominik jeżdżący w Sierakowie to wogole tragedia. Kod przesyłki do odbioru miałam, a on kliknął że nie mam nie wydał mi paczki i paczka wróciła do nadawcy. Zgłosiłam to na infolinię tragedia totalna. Najgorsza firma
Bardzo dziękuję firmie dpd za przesłanie umowy po 3 latach od jej podpisania i po półtora roku od zaprzestania tam pracy. Także świetna zetelna firma, jak ktoś chce zniszczyć sobie życie i wpaść w długi, polecam jak najbardziej!
Kurier nie dzwoni, zostawia przesyłki gdziekolwiek bez porozumienia z odbiorcą, zaznaczając, że przesyłka została odebrana. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Próba ustalenia, gdzie znajduje się przesyłka, trwa 5 dni. Utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nie podają informacji, mimo, że określają czas, do kiedy sprawa zostanie wyjaśniona. Brak telefonu do kuriera. Kurier ma przyjechać wyjaśnić, gdzie jest przesyłka, po czym ponownie się nie pojawia i nie dzwoni. Ponowna próba kontaktu z Biurem Obsługi, gdy w końcu dowiaduję się, gdzie zostawiona została moja przesyłka, przy czym kurier kłamie, że ustalił to ze mną. Zresztą nie po raz pierwszy. Przesyłka zostawiona w krzakach, brudna, uszkodzona, zalana deszczem odnajduje się po 5 dniach! Firma kurierska umywa ręce. Innym razem ponownie zostawiona przesyłka bez kontaktu i uzgodnienia ze mną - Ważne dokumenty - dowód rejestracyjny samochodu pozostawiony w skrzynce - bez jakiejkolwiek informacji!!!
Nie ma gorszej firmy przewozowej w Polsce. Róbcie zrzuty ekranu z systemu, ponieważ DPD podmienia faktyczny status przesyłki w przypadku reklamacji. Kurierzy notorycznie nie dostarczają przesyłek, a następnie wskazują rzekomą nieobecność odbiorcy.
BRAK POSZANOWANIA PACZEK . PACZKA PRZYSZŁA DO MNIE JAK BY WYJETA ZE ŚMIETNIKA NIGDY JUŻ NIE ZAMÓWIE DPD NIE POLECAM NIKOMU
Firma erdo co robi wszystko na od........l,totalna porażka zamówiony kurier przez 3 dni wogóle się nie pojawił,dzwoniąc na infolinie szanowny Pan który odbiera telefon obiecuje że dzisiaj przyjedzie ale nie przyjechał.Nawet na infolinii kłamią jak mogą,reklamacja przyjęta i cisza mają cię w 4 literach i twoją reklamację.Nie polecam tej firmy dziwię się że to jeszcze nie padło. Nigdy więcej dpd. Dodaje kolejny negatyw do kolekcji.
Będąc świadkiem sytuacji, w której jeden z kurierów napastował kobietę oraz obrażał mnie wyzwiskami (podczas mojej prośby o zostawienie kobiety), zgłosiłam sprawę do firmy DPD. Poprosiłam o pilną interwencję, aby zweryfikowali pracownika, który ewidentnie jest niezrównoważoną osobą oraz może zagrażać innym ludziom. Spotkałam się niestety z rozczarowującą odpowiedzią pracownika, który nie uczestniczył w całym zdarzeniu, zaś twierdził że sytuacje przedstawione w mojej skardze nie miały miejsca tzn. rękoczyny wobec kobiety. Oczywiście sytuacja ewidentnie dla policji, niestety bez danych tej osoby nie ma możliwości tego zgłoszenia. Uważam, że tak wielka korporacja powinna reagować na tego typu zgłoszenia, szczególnie w kwestii pracowników, którzy mają do czynienia codziennie z tysiącem ludzi.
Kurier dzwonił żeby otworzyć mu bramę wjazdową na osiedle niestety nie było w domu osoby która posiadała by pilota od bramy. Kurier był bardzo bezczelny i kazał gonić po sąsiadach ze ktoś ma mu otworzyć bo „on nie będzie dymał z paczka przez osiedle” (inne firmy bez problemu zostawiają samochody pod osiedlem, gdyż jest miejsce) jednak w domu była tylko starsza osoby o czym został poinformowany. Stwierdził wiec ze paczkę dostarczy jutro. Po całym dniu oczekiwania na niego i kilku kolejnych dniach dostałam e-mail ze moja paczka wraca do nadawcy z powodu nie zastania nikogo w domu! Dział reklamacji oczywiście odrzucił skargę. Nie polecam, nigdy więcej nic przez tą firmę nie zamówię. A dział reklamacji to taka sama kpina jak ten leniwy kurier.
Filiżanki są dla zarządu, kubki dla Pana.???? Donoszenie to norma. Typowe korpo. Resztę dopowiedzcie sami :-)
Firma DPD nie rozwozi paczek po 16 w Tychach, zatrudnia ludzi którzy nie wiedzą do czego telefon służy z kurierami nie idzie się dogadać ! Analfabeci , NIEUDACZNICY. Lepiej nie korzystać z usług DPD.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.