Kurier nie był uprzejmy dostarczyć paczkę. Zamiast tego dostałem informację, że przesyłkę mogę sobie odebrać w punkcie DPD. Byłem w domu cały dzień.
Napiszcie coś o pracy w call center w Warszawie. Niestety prze klientów-frustratów nie idzie nic znaleźć na temat samej pracy w firmie
(usunięte przez administratora)
Nie wiem po co takie rzeczy robić ale gdyby poważnie do tego doszło i powiedzmy, że przez bity miesiąc wpadałyby skargi na danego kuriera to doszłoby ostatecznie do podziękowania za współpracę? Spotkał się ktoś z czymś takim?
To forum ma służyć ludziom szukających opinii na temat pracy w dpd a nie wylewania swoich żali i pretensji co do kurierów. To naprawdę nic nie da a nie dajcie innymi szansy na wyczytane opinii na temat pracy w dpd!!!!!
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Uciekać od tej firmy. Otrzymałem tv uszkodzony, po ciemku nie było widać że czym ostrym i cienkim jest przebity karton na długość 15 cm, ze względu na niską temperaturę nie mogłem sprawdzić czy tv działa aż nie nabierze temperatury pokojowej. Gdy po godzinie włączyłem okazało się że matryca jest uszkodzona, zadzwoniłem do dostawcy to powiedział że to mój problem i mogę zgłosić reklamację ale on nie wróci spisać protokół szkody, od nadawcy 22 lutego otrzymałem odpowiedź reklamacji że jeśli go nie sprawdziłem i nie wypełniłem dokumentu zwrotu i nie przekazalem go temu samem kurierowi to nie przysługuje mi prawo do moich roszczeń. Podsumowując jak coś zamawiacie z tej (usunięte przez administratora) firmy to nie wypuszczajcie kuriera niech siedzi 2h aż sprawdzicie sprzęt bo inaczej będziecie mieli ten problem co ja !!!!
Kurier DPD z Czechowic Dziedzic to totalne (usunięte przez administratora)!!!! Nie był pod adresem, natychmiast odesłał przesyłkę do nadawcy, żadnego kontaktu chocby telefonicznego. Potem tylko kłamstwa,kłamstwa. Naciągacze na koszta przesyłki w dwie strony. Jeśli masz ochote na zszargane nerwy strate pieniedzy za transport oraz brak przesylki za która zapłaciłeś to dobrze trafiłeś! DPD to Ci zapewni!!!! Totalne (usunięte przez administratora) !!!!!
Z DPD to jest taka hisotria, że chyba żaden kurier nie pracuje stricte w DPD lecz zatrudniony jest przez cwaniackie firmy współpracujące z DPD. Do ich obowiązków, i to jest informacja od przelozonego, nalezy zostawianie przesylek u klienta, a jeśli tego klietna nie ma w domu, biurze itd.to albo paczka zostaje u sąsiada, na recepcji czy portierni, czy nawet na bramie u stróża albo ląduje w dpd pick up point. A jesli juz wykazuje sie jeden czy drugi kurier empatia wobec klienta, usrawia sie z nim na godzine, dorecza do rak wlasnych...oj marny jego los. Także (usunięte przez administratora) wieszacie ale prawdy nie znacie. Oni naprawdę (usunięte przez administratora) caly dzień od 6 rano by zaladowac ja auto nasze przesyłki, rozwieźć po danej lokalizacji, odebrać zwroty i nadania klienta i wrócic z powrotem na magazyn rozliczyc sie z calego dnia. Finalnie zarobek niewielki, praca od 6 rano do godzin późno popołudniowych a niekiedy wieczornych.
Nie wiem kto zatrudnia niektórych kurierów w tej firmie ale powinni zaostrzyć wymagania dzwonię do kuriera grzecznie z pytaniem a on odwdzięcza się wyklinamiem na mnie jak nie pasuje praca to proszę sobie zmienić nie po to place za przesyłkę zeby się denerwować będę starał się unikać dostaw od waszej firmy .
Dpd Olsztyn paczka została (usunięte przez administratora). Przyszła bez zawartości wciśnięta w skrzynkę pocztową bez informacji że w ogóle została dostarczona. Jaki kolwiek kontakt z działem reklamacji to jakaś farsa przyszedł jeden mail że rozpatrzą to w 30 dni ale odpowiedzi brak. Całą sytuacja wydarzyła się 29.11.2022 i do tej pory brak odzewu ze strony reklamacji
NIE POLECAM! Kurier nie raczył pofatygować się aby zadzwonić domofonem i poinformować ze ma paczkę, 3 razy. Gdy zadzwoniłam do centrali od pana usłyszałam ze jestem mniej inteligentna od innych klientów bo nie podałam polskiego numeru. Dziś pokazywało ze paczka została doręczona (podobno był jakiś dowód na to) ale niestety nie było paczki do godziny 18
Firma zajmująca się wożeniem przesyłek, a nie ich dostarczaniem. Klient na ostatnim miejscu. Szczerze nie polecam.
Firma DPD to chyba jedna z najgorszych jaka może być, Paczka z Elbląga przyszła dopiero po trzech tygodni. Podejrzewam że rowerem szybciej bym pojechał i wrócił.
Szczerze? Jestem pod wrażeniem jak bardzo tragicznym można być. Ta firma to jakiś żart, wasze paczkomaty wyglądają jak praca domowa zerżnięta od kolegi i to jeszcze ułomnie. Nie potraficie niczego zrobić. Aplikacja do wywalenia, paczkomat do wywalenia, na 4 próby wysłania paczki 3 razy paczkomat w ogóle się nie otworzył (usunięte przez administratora) Co to jest za masakra. Jeszcze każecie dzwonić na infolinie, która jest płatna(usunięte przez administratora) żebym usłyszał, że mam wziąć paczuszkę pod rękę i iść 3km dalej do następnego punktu, nie no fenomenalny model biznesowy, zrób wszystko tak żeby nigdy nie działało, ludzie będą musieli dzwonić na infolinie bo nie maja wyjscia a my ich skasujemy za to jeszcze(usunięte przez administratora)
Biuro DPD oddział Włocławek praca w biurze super ale pracownicy na niższych stanowiskach tzn na obsłudze klienta dokumentow itp itd myślą że są bogami i trzymają palec ???? kierasowi i rządzą innymi na tych samych stanowiskach. Kierowniku bierz to pod uwagę bo stracisz dobrych ludzi do pracy.
Opinia: OKRADLI MNIE NA 200 ZŁ Przesyłka, która była malutka, nie ważyła więcej niż 0.3 kg została policzona jako PALETA 300 KG i dołożyli mi kare 200 zł. Reklamacje odrzucili :DDDDD UOKiK - CZEKAMY aż weźmiecie się za tą bandę Opiekun handlowy ma tak głęboko swoją pracę, że nie raczy nawet odpisywać, a jak już to zrobi to z łaską.
Doliczają dodatkowe opłaty za co tylko się da. Nawet, uwaga, za owinięcie paczki stretchem! Konsultant twierdzi, że mają do tego prawo i to nie powód do reklamacji. Rok współpracy z nimi to zszargane nerwy i strata kupy kasy. Jak najdalej od dpd
OKRADLI MNIE NA 200 ZŁ Przesyłka, która była malutka, nie ważyła więcej niż 0.3 kg została policzona jako PALETA 300 KG i dołożyli mi kare 200 zł. Reklamacje odrzucili :DDDDD UOKiK - CZEKAMY aż weźmiecie się tą bandę
Z większym ignorancją i nieuprzejmością się nie spotkałem. Kurier przyjechał z dwoma przesyłkami. Ponieważ mieszkam na czwartym piętrze a jedna była pomimo niewielkiej wagi o większych gabarytach, zszedłem na dół aby sam nie wnosił przesyłek. Druga z przesyłek była z umową i wymagała przedstawienia dokumentu tożsamości , który zabrałem z sobą. Pod klatką okazało się że kurier nie posiada długopisu. Zaproponowałem że przyniosę z domu. Na co on odpowiedział że nie ma czasu czekać ponieważ ma dużo przesyłek i przyjedzie dnia następnego. Ponieważ dnia następnego się nie pojawił sprawdziłem status przesyłki. Okazało się że jeszcze w dniu dostarczenia przesyłka została zwrócona z adnotacją "Przesyłka niedoręczona - negatywna weryfikacja odbiorcy". Uleciał cały szacunek dla ich pracy. Niech nikt więcej z tej pseudo firmy kurierskiej nie liczy na pomoc z mojej strony, Niech zapycha na czwarte piętro jak się zmęczy to może głupoty i sieczka w głowie się wypalą.
Firma nierzetelna i nieprofesjonalna. kurier nie dostarcza paczki, nie odbiera telefonu i nie kontaktuje się z klientem
Ktoś wie kto to jakiś Wermiewicz? . każdy kierownik się go boi i mówi że (usunięte przez administratora)z Białegostoku wymysla a sam kupił sobie posade i nic nie wie tylko mobing robi. Podobno już nie długo bo maja go do sądu podać jakieś co odeszli.
Najgorsza firma dostawca!!! Odradzam!!!Brak kontaktu ze strony kuriera, i nagle „odbiorca nieobycny”, chociaz jestem 24/7 w domu! I to juz kolejny raz! Po co placic za kuriera jesli sama musze isc po przesylke!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.