DPD Polska

Warszawa

Opinie o DPD Polska

Klient 2017-05-23 16:18
Sądząc po niektórych wpisach to rozumni wiedzą że pisali je naganiacze.
Przestrzegam przed DPD termin realizacji to fikcja.
Odzyskanie odszkodowania wynikającego z regulaminu to fikcja.
Wolny rynek każdy może sam doświadczyć usługi.
FIRMA BEZ ZASAD I BRAKU PROFESJONALIZMU.
Wychodzą z założenia że my jesteśmy dla nich, a nie oni dla nas.
Klient to tylko substytut kasy.
Zero zleceń dla tej firmy.
5
Klient 2017-05-23 16:19
Sądząc po niektórych wpisach to rozumni wiedzą że pisali je naganiacze.
Przestrzegam przed DPD termin realizacji to fikcja.
Odzyskanie odszkodowania wynikającego z regulaminu to fikcja.
Wolny rynek każdy może sam doświadczyć usługi.
FIRMA BEZ ZASAD I BRAKU PROFESJONALIZMU.
Wychodzą z założenia że my jesteśmy dla nich, a nie oni dla nas.
Klient to tylko substytut kasy.
Zero zleceń dla tej firmy.
3
przewoznik 2017-05-24 10:37
Warszawski oddział to Pikuś w porównaniu z ełckim oddziałem tam to się wyprawia rządzą się własnymi prawami A szczególnie nowo powstały z koordynatora kierownik P. Ch.nakłada jakieś dziwne noty na kurierów które nigdzie w umowie nie figurują, zabiera urządzenia skanujace bez podstawienie, A w dodatku wyzywa sie na kurierach niech dyrekcja sobie pojedzie tak z ukrycia i popatrzy co tam się wyprawia jestem przewoźnikiem to wiem doskonale jak tam jest
2
ewa 2017-05-26 22:13
kurier za paczke ma 2 zl ,gdy jedzie lub dzwoni 5-razy to ma do tylu. to wykorzystywanie ludzi jak w kamieniolomach. Zapraszam chetnych do pracy,moze wtedy zrozumiecie jak oni b.pracuja.
2
dez 2017-05-31 14:37
firma unika płacenia za uszkodzenie przesyłki - sprytnie wyszukuje argumenty - często idiotyczne aby zaoszczędzić kilka złotych pozostawiając klienta z problemem i stratą finansową. Przypuszczają prawdopodobnie, ze z uwagi na stosunkowo niską wartość unikną wejścia na drogę prawną. Niby odpowiedzi grzeczne - a tak na prawdę to klienta mają w głębokim poważaniu.
3
Lukas dpd 2017-06-01 22:15
Popieram . Sam jestem kurirerm i wiem jak to jest.
2
W. N 2017-06-06 15:39
Witam wszystkich, mieszkam na Dolnym Śląsku a konkretnie w Lubinie. Tutaj firma DPD funkcjonuje w sposób skandaliczny. Kurierzy nie dostarczają paczek, są wulgarni a po interwencji w centrum (w Warszawie) dowiadujemy się, iż w sysytemie istnieje adnotacja o 2-krotnej próbie dostarczenia. Kurierzy po prostu nie dostarczają paczek, wpisują w komuter, że odbiorcy nie było w domu i można się pożegnać z paczką oraz opłatą za nią. Ostrzegam przed korzystaniem z DPD.
2
anty_dpd 2017-06-12 17:52
Ta firma jest kpiną, nie wywiązują się z umów i terminów, po paczki niekiedy i trzy dni nikt nie przyjeżdża.
Kurierzy najczęściej niezbyt inteligentni, nerwowi.

Dno
5
Nie kurier. 2017-06-16 01:25
Jeżeli kurier ma 120 przesyłek do doręczenia to znaczy że musiał by przed wyjazdem dzwoniąc tylko po minucie stracić 2 godziny.jeżeli oddzwoni tylko połowa to następna godzina. Czy jak kurier rozmawiając przez telefon w trakcie jazdy zabije twoje dziecko ale umówi w trakcie tego doręczenie karmy dla kota to będzie ok. Zamawiasz= jesteś w domu w zamawiającym przedziale czasowym!
10
Gosia 2017-06-16 16:38
9.06 zleciłam odbiór paczki. 12.06 kurier miał się pojawić. O godzinie 16.08 przysłał smsa, że nie da rady i będzie 13.06. Nie było 13.06, nie było 14.06. Zgłosiłam ten fakt w dziale obslugi klienta i otrzymałam informację, że przyjmują zlecenie na nowe, gdyż 12.06 o godz. 16.08 kurier nie zastał mnie w domu! Mało tego... Miał być w dniu dzisiejszym między godziną 14 a 15. Również się nie pojawił!
3
Adam 2017-06-17 10:27
Misiu, większość pracuje w dzień i nie każdy ma czas aby odebrać paczkę wtedy kiedy jaśnie Pan sobie życzy. Po to jest telefon aby zadzwonić i umówić się na dostawę a nie przyjeżdzać bez sensu, kiedy nikogo nie ma. To Twoja praca aby tą paczkę dostarczyć i jeśli tego nie potrafisz nie bierz się za tą pracę.
3
Jerzyk 2017-06-19 12:56
Widziałem ostatnio ofertę pracy dla koordynatora serwisu kurierskiego w Siedlcach. Czy mógłby ktoś podzielić się informacjami na temat atmosfery w firmie? Może jeszcze coś na temat wymagań stawianych przez firmę?
1
Lewrot 2017-06-19 21:57
Hm, ja mialam taka sytuacje: DPD przeslalo mi potwierdzenie i podalo fikcyjny termin dostawy kilku paczek - czekalismy pod wskazanym adresem caly dzien na doreczyciela, jak zadzwonilismy poznym poludniem do warszawskiej centrali DPD, to oni powiedzieli, ze paczek z niewiadomych powodów nie wydano, oni nawet jak wiedza, to nie powiedza, w kazdym razie paczki sa w magazynie... Na infolinii pracuja tak bezczelni ludzie bez krzty wiedzy, ze glowa boli, akurat my mielismy szczescie i trafilismy na uprzejmego kuriera, z którym moglismy sie dogadac. Ja pracowalam przez wiele lat na telefonie, obecnie pracuje na spedyzji, za tak chamskie potraktowanie klienta zwolniono by mnie dyscyplinarnie. Ludzi z infolinii DPD naprawde nie polecam, mnie okropna pyskata baba próbowala wcisnac, ze DPD moze dostarczyc mi paczki na urlop (czyli mialabym caly urlop zasuwac z paczkami gromnych gabarytów - w dodatku pociagami - do miejsca zamieszkania, sporo ponad 200 km w jedna strone), albo paczki odesla za granice do miejsca nadania, przy czym ona nie wie ile dni beda tam trzymac je w magazynie, bo to jest inna firma, ona pracuje w polskim oddziale i i ja to nic nie obchodzi. Moge sobie dzwonic za granice, jak zachcialo nam sie paczek. Pytanie pozostaje: czemu polska firma bezkarnie i bezprawnie posluguje sie sie logo i nazwa normalnej zagranicznej firmy, skoro to jest "cos innego"? Wstyd. Nadanie tych paczek kosztowalo w przeliczeniu ok 600 zl, widocznie polskie DPD nie dba o klienta bez wzgledu ile on wydaje na ich uslugi.
2
DPD kurier 2017-06-21 17:54
Witam.
Jestem kurierem DpD i niestety musze stwierdzić, że nie każdy kurier przykłada sie należycie do swojej pracy, tak jak każdy człowiek jest inny i tak samo różnie podchodzi do swoich obowiązków. Nie znam szczegółów zaginięcia paczki ale myślę, że da się spokojnie znaleźć osobę winną.
Jeśli chodzi o paczkę uszkodzoną to zawsze pytam odbiorcy czy ma mój nr tel, a jeśli nie, to go podaję. W razie wszelkich uszkodzeń wracam do odbiorcy, spisujemy protokół i jest podstawa do reklamacji.
Dodam, że nie zawsze uszkodzenie jest winą kuriera, czasami firmy specjalnie wysyłają "trefny" towar aby sie go pozbyć i liczyć na naiwność konsumenta, że nie bedzie mu sie chciało "bawić" w zwrot.
Pozdrawiam, Kurier z zachodnich okolic Wa-wy :)
3
Kurier DpD 2017-06-21 18:03
Jestem kurierem DpD i mogę odpowiedzieć śmiało: wszystko zależy na kogo trafiłeś na rejonie. ja mam średnio od 96-98% dostarczonych paczek codziennie i jestem głównie kurierem paczek prywatnych i pracuje max do godz 16. Oczywiście dzwonię i nawet pisze smsy podczas jazdy ale niekażdemu sie chce. To nie wina firmy tylko osoby....
Pozdrawiam
2
Kurier DpD 2017-06-21 18:08
U nas w firmie mówią: telefon, handheld i terminal to podstawa. Kurier ma OBOWIĄZEK ich używania.
2
Praczek 2017-06-22 22:18
Praca jak praca, inni też muszą ciężko pracować więc nie trzeba narzekać tylko iść do przodu i tyle.
2
Angelika 2017-06-27 14:01
Internetowo zmieniłam termin dostarczenie przesyłki na 27.06.2017r. Kurier przyjechał 23.06.2017r, zmienił datę na 26.. Okej cały dzień siedziałam w domu zeby nie przeoczyć bo oni raczą zadzwonić że przyjadą, i tak czekam.. czekam.. godzina 19 nie ma dalej nikogo sparwdzam gdzie jest moja paczka a tu niespodzianka :) nie było nikogo w domu :) to juz nie pierwsza sytacja ze po prosu kurir nie przyjezdza a nawet ni dzwoni. Nie polecam ! w dzisiejszyh czasac najlepszym roziwazanim jest poczta polska !
1
Ela 2017-06-29 09:32
Fatalna obsługa!kurier nie chciał mi do domu dostarczyć przesyłek twierdząc,że są za ciezkie.powiedzial,że jeśli mi ktoś nie wniesie to on odjeżdża.moja córka wnosila!
2
Krzysztof 2017-07-01 10:06
Wyzysk i porażka zwalniam się z tej firmy bo mam już dosyć pracy
2
Marek 2017-07-01 10:08
jak na zachodniego kapitalistę przystało wyzysk człowieka na każdym kroku, praca po 12 godzin żenada zgadzam się z kolegą powyżej
1
Pączek 2017-07-02 21:45
Czy mógłby ktoś napisać jaka jest przyczyna, że firma poszukuje tak dużo ludzi do pracy? Czyżby jakieś nowe rejony przejęli? Może jakieś nowe projekty?
1
Józef 2017-07-03 11:37
Firma nierzetelna powinna być zamknięta .Nie dba o przesyłki a reklamacje są prowadzone tak żeby się przedawniły terminy.Nie polecam inne firmy są lepsze.
2
dori 2017-07-10 16:09
Firma kurierska DPD mocno nas rozczarowała. Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres, nie skontaktował się z odbiorcą, wystawił za do notkę, że odbiorcy nie było pod wskazanym adresem, choć był. Paczkę musieliśmy sami odebrać jadąc do sortowi w Pruszkowie ponosząc z tego tytuły koszt którego nikt nam nie zwrócił. Firma nie chciał uwzględnić nam reklamacji.
1
HR DPD 2017-07-11 08:05
DPD Polska otwiera nowe Oddziały oraz rozwija się ze względu na coraz większą liczbę zamówień, dlatego cały czas szuka nowych pracowników. Zapraszamy do przesyłania CV. Ogłoszenia o pracę znajdziecie w zakładce kariera lub na stronach portali tj. pracuj.pl, OLX oraz Go Work
https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kariera-w-DPD
Józef 2017-07-15 09:35
Firma nierzetelna a za uszkodzoną przesyłkę reklamacja prowadzona jest tak żeby przedawniły się terminy i żeby nie wypłacić odszkodowania
1
Opener 2017-07-16 12:27
Jeszcze trochę a każdy sam będzie sobie przewoził przesyłki. Takie marudzenie , że po przeczytaniu opinii taki wniosek sie nasuwa. W transporcie może być różnie!
1
wojcieszko 2017-07-17 19:22
Witam serdecznie chciałbym opisać moją historię na temat kurierów którzy mieli dostarczyć dla mnie przesyłkę pierwszy z nich w piątek twierdził że nikogo nie zastał w domu co jest nieprawdą więc paczka powróciła do Kalisza i miała być dostarczona następnego dnia po raz drugi a drugi kurier w poniedziałek twierdził, że odbiorca nie miał pieniędzy i nie chciał odebrać paczki co również jest nieprawdą
1
Kiti 2017-07-19 14:18
Kurier nie ma obowiązku dzwonić a poczta włącza się dlatego że z kimś rozmawia kurier dostaje ok 40 tel. dziennie
Kiti 2017-07-19 14:23
Kurier sam nosi paczkę do wagi 30,50 kg potem ma prawo odmówić wniesienia
1
Kiti 2017-07-19 14:28
Nie pytaj uciekaj niewolnik na smyczy
Kiti 2017-07-19 14:38
Ciekawe jak kurier miałby dostarczyć choć 50% paczek po waszym powrocie z pracy zamawiając paczkę albo siedzi ktoś w domu albo podaje się miejsce gdzie będzie ktoś przebywała to wasze przesyłki nie kuriera więc sami się zainteresujcie gdzie dostarczać kurier nie pracuje na dwie zmiany pracuje tak jak wy więc to waszym interesie jest myśleć
1
wkurzona 2017-07-20 23:58
Nie polecam firmy DPD , drugi raz miałam do czynienia z tą firmą, na poczte po otrzymaniu linku śledzenia gdzie jest kurier i paczka , wchodze i co widze , 23.30 paczka zostala odebrana i podpisana przeze mnie, nie wiem jakim cudem, skoro nikogo nie bylo u mnie i to w takiej godzinie !!! , dzis mija drugi dzien od tego statusu na linku ,paczki dalej nie ma , mimo ze widnieje ze dostarczono. Dzwonie na infolinie , zadnego slowa przepraszam , zadnego wyjasnienia dlaczego. Jedynie ze sprawa zgloszona , fakt podzialalo bo po 15 minutach kurier przylecial , paczke wrecz rzucil mi do mieszkania jak mu otworzono drzwi i poszedl , i zadnego slowa przepraszam. To juz druga taka sytuacja ze strony dpd , paczka o którą trzeba się prosić,wydzwaniać. NIE POLECAM !
1
Józef 2017-07-22 11:25
Firma nierzetelna uszkadza przesyłki w transporcie reklamacje prowadzone tak żeby ich nie uwzględnić.Na infolinii pracują nie kompetentni ludzie
1
Tadeusz 2017-07-23 23:07
Czy taka nagonka na firmę coś daje? W życiu może się wydarzyć wiele problemów, trzeba tylko umieć je rozwiązywać i będzie spokój. Szukanie dziury w całym to nic dobrego i z całą pewnością nie usprawni pracy.
Mięciel 2017-07-24 22:38
dzieńdobry,
a jak wygląda współpraca z DPD otworzenie własnego punktu PickUp??? Mam lokal w dobrej lokalizacji i czy warto w to wchodzić? wie ktoś coś na ten temat? System wynagrodzeń w postaci prowizji...
3
ODRADZAM DPD 2017-07-26 17:44
W dniu 19.07.2017r (środa) około godziny 15:00 zadzwonił do mnie kurier pytając czy będę w ciągu godziny w domu. Gdy uzyskał odpowiedź, że niestety - w dniu dzisiejszym nie jest to możliwe bo nie będzie mnie w domu- zapytał się kiedy będę. Odpowiedziałam, że w piątek, Kurier był bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku z czym zaproponowałam, że jeśli to możliwe może mi dostarczyć w czwartek ale do Szpitala Bielańskiego. W odpowiedzi usłyszałam- taaak? zmiana adresu doręczenia i Pan się rozłączył.
Zadzwoniłam na infolinię gdzie dowiedziałam się, że przesyłka wróciła do magazynu gdyż odbiorca nie mieszka pod wskazanym adresem. Pani z infolinii zaproponowała, że mogą ponowić próbę dostarczenia (dzięki temu dwie gwiazdki a nie jedna). Nie chciałam przechodzić kolejnej rozmowy z tym Kurierem- więc pojechałam osobiście do Pruszkowa odebrać paczkę. Bilans korzystania z usług- opóźnienie w otrzymaniu paczki, strata pieniędzy na przesyłkę i bilet do Pruszkowa. Już lepiej korzystać z Poczty Polskiej- przynajmniej blisko do odbioru paczki.













W dniu 19.07.2017r (środa) około godziny 15:00 zadzwonił do mnie kurier pytając czy będę w ciągu godziny w domu. Gdy uzyskał odpowiedź, że niestety - w dniu dzisiejszym nie jest to możliwe bo nie będzie mnie w domu- zapytał się kiedy będę. Odpowiedziałam, że w piątek, Kurier był bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku z czym zaproponowałam, że jeśli to możliwe może mi dostarczyć w czwartek ale do Szpitala Bielańskiego. W odpowiedzi usłyszałam- taaak? zmiana adresu doręczenia i Pan się rozłączył.
Zadzwoniłam na infolinię gdzie dowiedziałam się, że przesyłka wróciła do magazynu gdyż odbiorca nie mieszka pod wskazanym adresem. Pani z infolinii zaproponowała, że mogą ponowić próbę dostarczenia (dzięki temu dwie gwiazdki a nie jedna). Nie chciałam przechodzić kolejnej rozmowy z tym Kurierem- więc pojechałam osobiście do Pruszkowa odebrać paczkę. Bilans korzystania z usług- opóźnienie w otrzymaniu paczki, strata pieniędzy na przesyłkę i bilet do Pruszkowa. Już lepiej korzystać z Poczty Polskiej- przynajmniej blisko do odbioru paczki.
1
MM 2017-07-26 19:21
DPD unika płacenia odszkodowania za uszkodzenie przesyłki, wyszukuje argumenty - często wydumane aby zaoszczędzić kasę i pozostawiając klienta lub wysyłającego ze stratą. Myślą prawdopodobnie, ze z uwagi na stosunkowo niską wartość towaru unikną spraw w sądzie. Do jednego klienta szklana świetlówka była wysyłana trzy razy pod rząd i zawsze docierała potłuczona. Dwa razy było połamane opakowanie, nawet twarda tuba tekturowa. Za trzecim razem malutka dziurka w opakowaniu i chrobot potłuczonego szkła. Wszystko mimo solidnego opakowania i naklejek szkło. Reklamacje odrzucone. Nie polecam!
1
Wesołek 2017-07-31 10:22
@Mięciel Na tym forum nie dowiesz się nic o współpracy. Tu piszą tylko sami niezadowoleni bo muszą pracować albo im się coś przydarzyło z kurierem!. Dobrze, że są takie firmy kurierskie, kto by to robił?
Ewa 2017-08-04 15:19
Firma nierzetelna i nieprofesjonalna. Trzeci dzień czekam na przesyłkę, która ponoć omyłkowo trafiła do oddziału w Pruszkowie zamiast do Warszawy. Strona, na której można śledzić paczkę nieaktualna. Jedyne, co Biuro Obsługi Klienta ma do zaproponowania, to odbiór osobisty w Pruszkowie - w sytuacji, gdzie to z winy DPD paczka nie dotarła do miejsca przeznaczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD i polecam omijać ich szerokim łukiem.
1
ZAMAWIAJĄCY 2017-08-04 16:17
KURIER WPISAŁ ŻE NIE ZASTAŁ MNIE W DOMU CHOĆ YŁEM W DOMU CAŁY DZIEŃ A KURIERA NIE BYŁO NA DRUGI DZIEŃ , SIE GO PYTAM CZEMU KŁAMIE TO MI POWIEDZIAŁ CIESZ SIĘ PAN ŻE WOGULE PANU PACZKE PRZYWIOZŁEM , A JAK MU POWIEDZIAŁEM ŻE ZŁOŻĘ OFICJALNĄ SKARGE NA NIEGO DO DPD TO MI POWIEDZIAŁ , GOŃ SI [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ITAK MI NIC NIE ZROBIĄ , I TO MA BYĆ KULTURA ? A KURIER NIE JAKI GRZEGORZ Z ODDZIAŁU RZESZÓW A DOKŁADNIEJ GOGOŁÓW TAK
1
jan 2017-08-05 18:52
Bzdura bzdura bzdura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jacek 2017-08-09 12:47
Omijać z daleka zgubili mi paczke
1
Paczka 2017-08-09 13:01
Firma cały czas się rozwija ponieważ rynek ciągle się powiększa. Jeśli ktoś jest niezadowolony ma wyjście ?
Wacław Bochenek 2017-08-10 13:05
Ostatnio wpadli na pomysł i doliczają dodatkowe opłaty od jakoby źle zadeklarowanych przesyłek. Klika razy miałem taką sytuację ale myslałem że może mają dokładniejsze przyrządy pomiarowe. Ale ostatnio wysyłałem kilka takich samych paczek z taką sama zawartoscią . I oto otzymałem informację że waga się nie zgadza o co najmniej 15 kg od deklarowanej w jednej paczce. Problem w tym ze deklarowałem wagi wyższe o 5kg niż ważyły realnie! i Wszystkie były jednakowe! To jest wyłudzenie w biały dzień!
Maga8 2017-08-11 15:37
Dzisiaj dostarczył mi paczkę kurier DPD, chamstwo przez duże CH. Zaczął na mnie wrzeszczeć, że jak chcę sprawdzić stan paczki, to muszę najpierw podpisać jej odbiór bo rozrywam nielegalnie.Moja riposta: jak mam pokwitować skoro nie wiem czy jest cała? DODAŁAM " CO WAŻNIEJSZE JAJKO CZY KURA" i tym stwierdzeniem go mocno rozzłościłam. Stwierdził , że więcej"tu nie przyjedzie "... to mnie zastanowiło, czyżby DPD to jednoosobowa działalność gospodarcza a ten Pan to właściciel?
Będę dokładnie sprawdzać przy zakupach , kto jest dostawcą. Od dzisiaj unikam DPD na terenie Bytomia przynajmniej.
Zuzanna 2017-08-12 20:11
Czy możecie podpowiedzieć mi trochę informacji o pracy dla koordynatora serwisu kurierskiego? Jak się pracuje w firmie? Czy poza pensją są w firmie jakieś dodatki? Może coś z socjalnych? Czytałam opinie ale myślę, że tu pisze sporo osób bardzo nieszczęśliwych.
NieTrawieGlupoty 2017-08-18 03:02
to niech jeden z drugim zmieni firme, a nie robi w konia odbiorcow!
HR DPD 2017-08-18 11:06
Szanowna Pani,
nasi pracownicy i managerowie mają premię oraz liczne benefity, takie jak Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, rozbudowany pakiet Enelmed ze wszystkimi specjalistami i diagnostyką oraz bardzo dużo różnych szkoleń. Na przykład udostępniamy lekcje języka angielskiego na platformie E-tutor, ponadto program Akademia Wiedzy ogólnodostępny i szkolenia dla managerów - Obudź w sobie Lidera. Kultura w naszej organizacji jest bardzo przyjazna dla pracowników. Takie wartości jak wzajemny szacunek, dzielenie się wiedzą są dla nas bardzo ważne. Ponadto każdy nowy pracownik przechodzi tzw. Induction - czyli szkolenie wstępne. Można też korzystać ze wsparcia mentora, a z czasem po odpowiednich szkoleniach samemu zostać mentorem. Zapraszam do aplikowania na wybrane stanowisko.
Kurier 2017-08-19 14:21
Pracuje tu już długo i nie narzekam chociaż praca nie należy ani do lekkich ani do przyjemnych. Niestety klienci potrafią tak uprzykrzyć życie, że już miałem odejść. Firma ma sporo socjalu, można się dokształcać.
Zostaw swoją opinię o DPD Polska - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DPD Polska