DPD Polska

Warszawa

Opinie o DPD Polska

Ewa 2017-04-07 20:56
Jestem bardzo niezadowolona z Kuriera - z Rzeszowa, brak kontaktu z dostawcą, przesyłka nieodebrana pierwszym razem, drugim razem nie odebrana, bo mnie nie było w domu, poprosiłam przed drugą dostawą o kontakt telefoniczny nie było żadnego chociaż Pan z DPD czat przyjął moją prośbę , co jest w historii przesyłki. Niestety kurier nie skontaktował się pomimo, że podałam swój numer telefonu, bo mógł zostawić przesyłkę u sąsiadów, tak jak robią to inni przewoźnicy. Dzwonię do Warszawy Pani poinformowała, mnie że kurier nie ma obowiązku kontaktowania się ze mną a dwukrotne nieodebranie przesyłki jest magazynowane i zwrócone do nadawcy. Zapłaciłam 20 zł za przesyłkę. Napisałam do innych sprzedających by nigdy nie wysyłali mi przesyłek Firmą kurierską DPD.
3
Maja 2017-04-09 20:26
DPD Polska -bez takich firm byłoby ciężko, ale nie ominie ich hejt
1
Iwona 2017-04-10 09:04
Śledzicie aktualne oferty pracy w firmie? Znajdziecie je między innymi w zakładce: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,14158,0,0,z_toba
Zamierzasz aplikować? Jakie pytania masz dla osób już pracujących w DPD Polska?
zmeczona 2017-04-13 20:43
Kurier 4 razy nie odebral paczki spod wskazanego adresu - raz byl za wczesnie, raz za pozno, raz w ogole nie przyjechal a raz rzekomo przyjechal i nawet zlecenie zrealizowal - tyle ze paczka lezy u mnie w domu!!! OSZUŚCI!!! Na infolinii maja metode zdartej plyty - powtarzaja te same formulki w nadziei, ze klient sie rozlaczy. Rzekomo dzwonia do kuriera, sprawdzic, co sie stalo, ale jakos nigdy ten kurier nie odbiera!!! I za kazdym razem proponuja ponowne umowienie. Na moje pytanie, ile razy mozemy sie tak umawiac, odpowiadaja, ze nie maja limitow... Zenada...
2
Kola 2017-04-19 09:06
Bardzo proszę o informacje na temat pracy dla specjalisty ds. organizacji ruchu LNH. Może ktoś ma więcej info o tej pracy, jak jest wynagradzana? Jakie warunki na start trzeba spełniać? Przed rozmową dobrze coś wiedzieć.
łukasz kulikowski 2017-04-19 15:54
Witam wysłałem przesyłkę krajową 10.04.2017r.dziś mamy 19.04.2017rprzesyłka jeszcze nie dotarła porażka
3
Cichociemny 2017-04-20 20:13
Kurierzy często pracują po 10, w okresach świątecznych nawet po 14. Po prostu muszą dostarczyć paczki. Nie ważne czy mają ich 50, 100 czy 200. Powinno być więcej kurierów. Jednak rozbieżności co do ilości paczek są zbyt duże. Czasami są tygodnie gdzie paczek dziennie jest po 6 tysięcy, a czasami po 15 przez 2 tygodnie, poprzedzone dwoma miesiącami po 10 tysięcy paczek. A później przez miesiąc po 7 tysięcy, gdzie kurier zarabia naprawdę mało, wliczając to ewentualny wydatek na naprawę samochodu otrzymujemy zdewastowane, nieprawidłowo doręczone paczki.
1
Iwona 2017-04-21 08:42
@Cichociemny rozumiem, że kurierzy w niektórych okresach są dodatkowo obciążeni pracą. W jaki sposób firma pokazuje, że docenia wysiłek pracowników? Czy można liczyć na dodatkowe premie, dodatki socjalne?
Michał 2017-04-21 11:27
Najgorsza firma kurierska jką znam. Na kilkadziesiąt paczek które nadaliśmy prawie przy każdej interwencja. Rozumiem gdyby to były małe mieściny ale paczki nadawane i odbierane są z dużych miast jak Warszawa, Poznań, Trójmiasto. Kurier nie podjeżdża albo podjeżdża po zamknięciu biura po 16:00 i wpisuje bzdury do systemu typu paczka nie gotowa, firma zmieniła siedzibę i inne kłamstwa. !!!! Omijajcie z daleka szkoda waszego czasu, pieniędzy, nerwów, reputacji u klientów.
1
Raf 2017-04-21 13:28
Przesłałem tv ta firma , oczywiście dotarł ale stan tragedia wszystkie rogi pozaginane , ekran rozbity wgniecenia powstałe w wyniku kopnięć , wciąż widnieją ślady obuwia. Oczywiście był ubezpieczpieczony ale stwierdzili ze to nie ich wina . Sprawę kieruje do sądu bo jestem 5000zl w plecy. Naprawdę żałosna firma i nie polecam
2
Norbi 2017-04-25 10:10
Pracuję w DPD i choć praca nie jest łatwa i przyjemna ale ja to lubię.
11111 2017-04-25 16:37
Kurier DPD pomimo tego, że ma podany nr tel do osoby, której ma dręczyć przesyłkę nie dzwoni i się nie umawia. Ma również swój telefon, gdzie jak się dzwoni do niego od razu włącza się poczta. Więc nie ma opcji żeby w jakikoł wiek sposób dogadać się z kurierem. Jedynie co pozostaje to dzwonić na infolinię, która jakoś go o tym informuje. Z żadną inną firmą kurierską nie mam takich problemów jak z DPD. Nie polecam!!
1
11111 2017-04-25 16:40
Kurier DPD pomimo tego, że ma podany nr tel do osoby, której ma dręczyć przesyłkę nie dzwoni i się nie umawia. Ma również swój telefon, gdzie jak się dzwoni do niego od razu włącza się poczta. Więc nie ma opcji żeby w jakikolwiek sposób dogadać się z kurierem. Jedynie co pozostaje to dzwonić na infolinię, która jakoś go o tym informuje. Z żadną inną firmą kurierską nie mam takich problemów jak z DPD. Nie polecam!!
Tralala 2017-04-25 17:53
Żenada , pracownik chyba z łapanki , pierwszym razem czekałam na paczkę facet miał przyjechać o 15 dzwoniłam czekałam odpowiedział mi że jest na imprezie i nie wie o której będzie śmiał się do słuchawki , dziś czekam na kolejna paczkę czekam kilka godzin dzwonię do faceta a on przeklina w słuchawkę i mówi ja pierdolę mam jeszcze 13 adresów kurwa. Czy to jest normalny pracownik ?
I teraz kolejne kilka godzin w oczekiwaniu cały dzień zmarnowany bo szanowny jaśnie Pan co chwilę przekłada godziny . Nie polecam !!
2
Mala 2017-04-25 18:27
Witam jestem oburzona waszym pracownikiem który Dostarcza przesyłki na terenie Polkowic bezczelny , zero kultury .
Jakiś czas temu czekałam na paczkę kilka godzin umawiał się na 15 dzwoniłam odpowiedział że jest na imprezie nie wie o której będzie śmiał się przeklinal , dziś znowu taka sama sytuacja czekam na kuriera od godziny 14 do tej pory nie dotarł dzwoniłam i rzucił słowami "ja(usunięte przez administratora)mam jeszcze 13 adresów (usunięte przez administratora) nie spodziewałam się ze pracują u Państwa aż takie świnie bo inaczej nie da się tego faceta nazwać ..
Pozdrawiam.
Iwona 2017-04-26 09:02
@Mala takie uwagi warto przesyłać bezpośrednio do firmy z dokładnym opisem sytuacji. Daj znać jak przebiega w takim przypadku komunikacja z DPD Polska.
polski murzyn 2017-04-27 19:12
Pracowałem w dpd miesiąc, praca jest bardzo ciężka auta wypchane po dach i towaru cała masa nie wiadomo gdzie to położyć i szydercze teksty to "plaża" szkoda zdrowia i nerwów na tą firmę umowy są obarczone karą więc czytać zanim podpiszecie. Ogólnie nie polecam tam pracować a tym bardziej wysyłać przesyłki przez dpd tymi przesyłkami się żuca i gniecie.
1
Leon 2017-04-28 16:04
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.Rozumiem jakieś drobne poślizgi co do konkretnej godziny dostarczenia paczki, ale u mnie jest to zawsze kilka godzin.Kurierzy nie odbierają tel a jak już się uda dodzwonić to wymyślają,że w firmie jakaś awaria itp.(po tel do firmy stwierdzają,że żadnej awarii nie było)Po umówieniu na konkretną godzinę paczka zjawia się po 5- 6 godz.Cały dzień stracony i jeszcze trzeba walczyć o to żeby łaskawy Pan dostarczył naszą własność, za którą się zapłaciło:(Szkoda nerwów na tą nędzną firmę, nie polecam a wręcz stanowczo odradzam!
1
Norma 2017-04-29 10:11
Kto za młodu nie nosił teczki, ten na starość nosi skrzyneczki. Widać to po zasobie słów i kulturze pisania.
1
ad 2017-04-29 10:52
jeżeli ma 110 paczek to tym bardziej powinien być zorganizowany i zamiast jechać na ślepo zadzwonić i zapytać kiedy może zastać odbiorcę inaczej sam marnuje swój czas potem jest wściekły zostawia paczki byle gdzie w efekcie klient jest niezadowolony i ma prawo BYĆ NIEZADOWOLONY a to że kurier ma 110 paczek zrzędzącą żonę płaczące dziecko i psujące się auto mnie jako klienta nie interesuje, to są podstawy działalności w usługach-jest też taka stara jak świat maksyma: klient ma zawsze rację. I nie chodzi tu o to że kurier nie ma czasu-czasem z opinii widać wyraźnie że kurierowi nie chce się nawet wykazać odrobiny dobrej woli.
ad 2017-04-29 10:57
ty serio tak myślisz!!! chyba żarty sobie robisz? klient ma siedzieć w domu i czekać na kuriera??? wyborny dowcip
ad 2017-04-29 10:58
poziom wypowiedzi adekwatny do poziomu firmy.
Pracuś 2017-04-29 11:34
Może ocenę należy zacząć od siebie? Jak idziemy do firmy chcąc pracować to każdy wie co będzie robił! Pracuję tu i wiem, że nie jest źle, płaca jest za pracę!
1
Iwona 2017-05-05 11:14
@Pracuś mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat Twojej pracy? Jeśli możesz to podaj również to jakie stanowisko w DPD Polska zajmujesz. Warunki pracy mogą się w ramach jednej firmy różnić w zależności od działu w jakim się pracuje.
Dziki 16 2017-05-05 19:02
Prsca zajefajna pracuje tam na codzien . Zarobi wysminite a pracodawca naprawde rowny gosc. Atmosfera na magazynie luzna tak samo jak i w ciagu dnia . POZDRAWIAM DPD
andy 2017-05-08 20:09
odradzam współpracę z tą firmą to już druga paczka w tym ciągu 20 dni którą przetrzymują 4 dni robocze, w miesiącu odbieram 20 paczek różnych firm ta jest najgorsza- UNIKAJCIE JEJ
1
Szok 2017-05-09 09:56
Najgorsza firma jaka może być. Po co każą podawać numer telefonu skoro i tak nie dzwoni kurier że będzie z paczką. Wczoraj rzekomo dostałam przesyłkę,której nie mam. Gdzie szukać pączki? Nie wiem u sąsiadów czy w innym mieście. Tragedia. Nie polecam !!!!
Iwona 2017-05-09 16:05
@Szok, @andy w takich przypadkach warto skontaktować się bezpośrednio z firmą. Na stronie internetowej DPD można znaleźć formularz reklamacyjny (https://www.dpd.com.pl/reklamacje). Tam znajdziesz również numer do biura obsługi klienta.
jjj 2017-05-09 22:20
Co za idiota to pisał. "Jak się paczki zamawia to się siedzi na d... w domu i paczki odbiera". Czyzby idiota pracownik dpd. Równie dobrze PKP też napisze, że pociąg do Szczecina z Warszawy odjedzie między 5.00 a 23.00 i jak się chce jechać to się siedzi na d... na peronie i czeka. Niestety coraz więcej idiotów w tym kraju.
2
Iwona 2017-05-10 09:17
Bardzo proszę o merytoryczne opinie na temat DPD Polska. Szczególnie zależy nam na opiniach o pracy w firmie. To miejsce nie służy do obrażania pracowników, czy też innych użytkowników forum.
Mazgula 2017-05-18 09:32
Firma się rypie, uciekajcie z niej bo nie będzie miał kto wam paczek przywozić. Nikt już nie chce w kurierze pracować, brakuje ludzi a kurierzy ledwo na nogach się trzymają. San jestem kurierem i nie dbam o to, że nie ma ze mną kontaktu ja po prostu chce wrócić chociaż na 19 do domu, praca od 7
1
Onaa1 2017-05-19 12:36
To są jakieś jaja co ta firma robi.. w sumie nie firma a pracownicy. Nie dzwonią czy ktoś jest w domu, a jak już zadzwonią to informują ze paczke przywioża jutro, a "jutro" oczywiscie wychodzi tak ze niby nikogo nie ma w domu i paczka wraca do nadawcy :) czyli w skrócie nawet nie zajeżdżają :) Nie polecam usług ! najlepsza jest poczta polska.. zostawią awizo i mozna isc odebrac a tu są jakieś kpiny.
Piotrek 2017-05-23 14:20
@Onaa1 Idąc do pracy w DPD Polska wiedziałeś jaka praca Cię czeka. Chyba że myślałeś inaczej i dlatego teraz jesteś taki wkurzony na firmę. Do pracy nie idzie się poleżeć, ale niestety sporo osób tak by chciało, po prostu inni mogą zrobić to za nas.
Klient 2017-05-23 16:18
Sądząc po niektórych wpisach to rozumni wiedzą że pisali je naganiacze.
Przestrzegam przed DPD termin realizacji to fikcja.
Odzyskanie odszkodowania wynikającego z regulaminu to fikcja.
Wolny rynek każdy może sam doświadczyć usługi.
FIRMA BEZ ZASAD I BRAKU PROFESJONALIZMU.
Wychodzą z założenia że my jesteśmy dla nich, a nie oni dla nas.
Klient to tylko substytut kasy.
Zero zleceń dla tej firmy.
Klient 2017-05-23 16:19
Sądząc po niektórych wpisach to rozumni wiedzą że pisali je naganiacze.
Przestrzegam przed DPD termin realizacji to fikcja.
Odzyskanie odszkodowania wynikającego z regulaminu to fikcja.
Wolny rynek każdy może sam doświadczyć usługi.
FIRMA BEZ ZASAD I BRAKU PROFESJONALIZMU.
Wychodzą z założenia że my jesteśmy dla nich, a nie oni dla nas.
Klient to tylko substytut kasy.
Zero zleceń dla tej firmy.
1
przewoznik 2017-05-24 10:37
Warszawski oddział to Pikuś w porównaniu z ełckim oddziałem tam to się wyprawia rządzą się własnymi prawami A szczególnie nowo powstały z koordynatora kierownik P. Ch.nakłada jakieś dziwne noty na kurierów które nigdzie w umowie nie figurują, zabiera urządzenia skanujace bez podstawienie, A w dodatku wyzywa sie na kurierach niech dyrekcja sobie pojedzie tak z ukrycia i popatrzy co tam się wyprawia jestem przewoźnikiem to wiem doskonale jak tam jest
ewa 2017-05-26 22:13
kurier za paczke ma 2 zl ,gdy jedzie lub dzwoni 5-razy to ma do tylu. to wykorzystywanie ludzi jak w kamieniolomach. Zapraszam chetnych do pracy,moze wtedy zrozumiecie jak oni b.pracuja.
dez 2017-05-31 14:37
firma unika płacenia za uszkodzenie przesyłki - sprytnie wyszukuje argumenty - często idiotyczne aby zaoszczędzić kilka złotych pozostawiając klienta z problemem i stratą finansową. Przypuszczają prawdopodobnie, ze z uwagi na stosunkowo niską wartość unikną wejścia na drogę prawną. Niby odpowiedzi grzeczne - a tak na prawdę to klienta mają w głębokim poważaniu.
Lukas dpd 2017-06-01 22:15
Popieram . Sam jestem kurirerm i wiem jak to jest.
W. N 2017-06-06 15:39
Witam wszystkich, mieszkam na Dolnym Śląsku a konkretnie w Lubinie. Tutaj firma DPD funkcjonuje w sposób skandaliczny. Kurierzy nie dostarczają paczek, są wulgarni a po interwencji w centrum (w Warszawie) dowiadujemy się, iż w sysytemie istnieje adnotacja o 2-krotnej próbie dostarczenia. Kurierzy po prostu nie dostarczają paczek, wpisują w komuter, że odbiorcy nie było w domu i można się pożegnać z paczką oraz opłatą za nią. Ostrzegam przed korzystaniem z DPD.
anty_dpd 2017-06-12 17:52
Ta firma jest kpiną, nie wywiązują się z umów i terminów, po paczki niekiedy i trzy dni nikt nie przyjeżdża.
Kurierzy najczęściej niezbyt inteligentni, nerwowi.

Dno
1
Nie kurier. 2017-06-16 01:25
Jeżeli kurier ma 120 przesyłek do doręczenia to znaczy że musiał by przed wyjazdem dzwoniąc tylko po minucie stracić 2 godziny.jeżeli oddzwoni tylko połowa to następna godzina. Czy jak kurier rozmawiając przez telefon w trakcie jazdy zabije twoje dziecko ale umówi w trakcie tego doręczenie karmy dla kota to będzie ok. Zamawiasz= jesteś w domu w zamawiającym przedziale czasowym!
1
Gosia 2017-06-16 16:38
9.06 zleciłam odbiór paczki. 12.06 kurier miał się pojawić. O godzinie 16.08 przysłał smsa, że nie da rady i będzie 13.06. Nie było 13.06, nie było 14.06. Zgłosiłam ten fakt w dziale obslugi klienta i otrzymałam informację, że przyjmują zlecenie na nowe, gdyż 12.06 o godz. 16.08 kurier nie zastał mnie w domu! Mało tego... Miał być w dniu dzisiejszym między godziną 14 a 15. Również się nie pojawił!
Adam 2017-06-17 10:27
Misiu, większość pracuje w dzień i nie każdy ma czas aby odebrać paczkę wtedy kiedy jaśnie Pan sobie życzy. Po to jest telefon aby zadzwonić i umówić się na dostawę a nie przyjeżdzać bez sensu, kiedy nikogo nie ma. To Twoja praca aby tą paczkę dostarczyć i jeśli tego nie potrafisz nie bierz się za tą pracę.
Jerzyk 2017-06-19 12:56
Widziałem ostatnio ofertę pracy dla koordynatora serwisu kurierskiego w Siedlcach. Czy mógłby ktoś podzielić się informacjami na temat atmosfery w firmie? Może jeszcze coś na temat wymagań stawianych przez firmę?
Lewrot 2017-06-19 21:57
Hm, ja mialam taka sytuacje: DPD przeslalo mi potwierdzenie i podalo fikcyjny termin dostawy kilku paczek - czekalismy pod wskazanym adresem caly dzien na doreczyciela, jak zadzwonilismy poznym poludniem do warszawskiej centrali DPD, to oni powiedzieli, ze paczek z niewiadomych powodów nie wydano, oni nawet jak wiedza, to nie powiedza, w kazdym razie paczki sa w magazynie... Na infolinii pracuja tak bezczelni ludzie bez krzty wiedzy, ze glowa boli, akurat my mielismy szczescie i trafilismy na uprzejmego kuriera, z którym moglismy sie dogadac. Ja pracowalam przez wiele lat na telefonie, obecnie pracuje na spedyzji, za tak chamskie potraktowanie klienta zwolniono by mnie dyscyplinarnie. Ludzi z infolinii DPD naprawde nie polecam, mnie okropna pyskata baba próbowala wcisnac, ze DPD moze dostarczyc mi paczki na urlop (czyli mialabym caly urlop zasuwac z paczkami gromnych gabarytów - w dodatku pociagami - do miejsca zamieszkania, sporo ponad 200 km w jedna strone), albo paczki odesla za granice do miejsca nadania, przy czym ona nie wie ile dni beda tam trzymac je w magazynie, bo to jest inna firma, ona pracuje w polskim oddziale i i ja to nic nie obchodzi. Moge sobie dzwonic za granice, jak zachcialo nam sie paczek. Pytanie pozostaje: czemu polska firma bezkarnie i bezprawnie posluguje sie sie logo i nazwa normalnej zagranicznej firmy, skoro to jest "cos innego"? Wstyd. Nadanie tych paczek kosztowalo w przeliczeniu ok 600 zl, widocznie polskie DPD nie dba o klienta bez wzgledu ile on wydaje na ich uslugi.
DPD kurier 2017-06-21 17:54
Witam.
Jestem kurierem DpD i niestety musze stwierdzić, że nie każdy kurier przykłada sie należycie do swojej pracy, tak jak każdy człowiek jest inny i tak samo różnie podchodzi do swoich obowiązków. Nie znam szczegółów zaginięcia paczki ale myślę, że da się spokojnie znaleźć osobę winną.
Jeśli chodzi o paczkę uszkodzoną to zawsze pytam odbiorcy czy ma mój nr tel, a jeśli nie, to go podaję. W razie wszelkich uszkodzeń wracam do odbiorcy, spisujemy protokół i jest podstawa do reklamacji.
Dodam, że nie zawsze uszkodzenie jest winą kuriera, czasami firmy specjalnie wysyłają "trefny" towar aby sie go pozbyć i liczyć na naiwność konsumenta, że nie bedzie mu sie chciało "bawić" w zwrot.
Pozdrawiam, Kurier z zachodnich okolic Wa-wy :)
Kurier DpD 2017-06-21 18:03
Jestem kurierem DpD i mogę odpowiedzieć śmiało: wszystko zależy na kogo trafiłeś na rejonie. ja mam średnio od 96-98% dostarczonych paczek codziennie i jestem głównie kurierem paczek prywatnych i pracuje max do godz 16. Oczywiście dzwonię i nawet pisze smsy podczas jazdy ale niekażdemu sie chce. To nie wina firmy tylko osoby....
Pozdrawiam
Kurier DpD 2017-06-21 18:08
U nas w firmie mówią: telefon, handheld i terminal to podstawa. Kurier ma OBOWIĄZEK ich używania.
Praczek 2017-06-22 22:18
Praca jak praca, inni też muszą ciężko pracować więc nie trzeba narzekać tylko iść do przodu i tyle.
Zostaw swoją opinię o DPD Polska - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DPD Polska