Opinie o Nico Polska Sp. z o.o. Filia w Swadzim

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Nico Polska Sp. z o.o. Filia. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Nico Polska Sp. z o.o. Filia o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nico Polska Sp. z o.o. Filia w Swadzim

lena

Jestem klientką NICO w Swadzimiu i od lat jak tylko zaczęłam robić tam zakupy jestem bardzo mile obsługiwana.Odnoszę wrażenie,że personel zna mnie.Bardzo miła jest Pani w dziale bielizny damskiej oraz w dziale dziecięcym.Również w dziale obuwniczym ekspedientki(może nie wszystkie) są miłe i zawsze służą pomocą.Jeden raz ale to chyba była Pani kierownik mimo,że minął miesiąc od zakupu butów które nie były wygodne przyjęła ich zwrot co bardzo mnie ucieszyło gdyż nowe buty musiałabym wrzucić do szafy.Pozdrawiam cały personel tego sklepu i chyba jutro się tam wybiorę.

Ubawpopachy

Haha widzę że nie wygodne komentarze znikają... Ale przynajmniej wszyscy którzy to przeczytali wiedzą że taka jest prawda Śmiech na sali naprawdę jesteście żałośni ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
???

a co to za wyznania i przemyślenia???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:))

Proponuję dowiedzieć się u wcześniejszego pracodawcy ( Herlitz ),a może porozmawiać z pracownikami Nico.Świat jest tak mały :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Chciałabym się podzielić swoją jak i koleżanki opinią na temat sklepu,natomiast zastanawiam się czy warto ponieważ wpisy pojawiają się i znikają te (mniej wygodne)... Znamy ten sklep niemal od początku i uważamy że kierować częścią odzieżową powinna przede wszystkim osoba miła.., elokwentna..,kreatywna,no i z ciekawszą przeszłością :)!!! Pare lat wstecz przychodząc do nico można było potraktować to jako relaks miłe,uśmiechnięte panie które potrafiły porozmawiać o wszystkim i o niczym...bez względu na to czy coś kupiłam czy nie. Teraz przychodząc do nico czujmy się obco,same nowe twarze które czyhają na klienta,a jeżeli nic nie kupimy bo nie przyszłyśmy z takim zamiarem ekspedientki złe stroniące miny, że zabrałyśmy im czas. Jak to jedna ze starszych ekspedientek skomentowała" wyścig szczurów". Szkoda że firma nie potrafiła utrzymać poziomu jaki był wcześniej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była pracownica
@klientka

Droga klientko masz racje obecne nico to nie nico z przed chociaż 5 czy 10 laty. Ekspedientki tak podchodzą do klienta (ich sprawa brak profesjonalizmu) z takiego powodu iż gdy nić nie sprzedają nie mają premii. Traktują klienta czystko "zarobkowo" jeśli nic nie kupi cóż robią stroją swoje dziwne miny ale cóż jeżeli szefostwo - prezesostwo by doceniło swoich pracowników solidną podstawą może było by inaczej. Co do kierownictwa cóż faktycznie pozostawia dużo do życzenia ale to już sprawa szefostwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka
@była pracownica

Dziękuje pani za ustosunkowanie się do mojej opinii:). Zastanawiające o co chodzi z tym kierownictwem na odzieży?..Jako była pracownica na pewno pani wie co jest na rzeczy,a pewnie jest dlatego że w każdej normalnej firmie nie byłoby to dopuszczalne. Ciekawe co na to Włosi???

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Tragedia. Rozmowa jakbyście się ubiegali o stanowisko prezesa. Owszem mają prawo wymagać ale za tą kasę jaką oferują to śmiech na sali! Widzą w Cv że nie masz doświadczenia a jakieś głupie scenki sobie Pani kierownik życzy.. jeszcze Ci ciśnie na samej rozmowie. Na początku miła i to bardzo! Ale później jak nie jest coś po ich myśli, to tylko Cię gnębią aż odchodzisz bo bie wytrzymujesz presji. Najśmieszniejsze jest w ofercie "DORADCA KLIENTA" a tak naprawdę w umowie masz "sprzedawca " a to jest duża roznica ale co kierowniczki mogą o tym wiedzieć ..

Pytania

Doświadczenie, Hobby, Od kiedy mozna zacząć prace

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Promotor marki Samsung - RTV AGD
Swadzim
SAVOIR Group Sp. z o.o.
(442 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klientka

Hmm, teraz rozumiem dlaczego fajne dziewczyny odeszły. Tyle zamieszania, nienawiści i kłamstwa przez jedną osobę która nie powinna pracować na odzieży. Szkoda że nikt z zarządzających tego wcześniej nie zauważył. To już nie to Nico...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ela

Podzielę sie swoją opinia.. przyjeżdżam co jakiś czas do Nico i kupuje buty, tam Panie zawsze chętne do pomocy, zawsze znajda jakieś ciekawe buty, fajna cena. Rowniez moj maz który nie lubi jeździć na zakupy to jedzie bo wie ze tam kobitki mu dobiorą wygodne obuwie. Na odzież nie chodzimy ponieważ nic ciekawego nie ma, ceny sa wysokie. Pozdrawiam do zobaczenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał

Jakieś 2 tygodnie temu byłem w Nico, lubię kupować tam buty Firmy Fabi itd. Stały na dziale dwie Panie, ciemna i blondynka tak zagadane że nie zauważyły ze chodzą klienci, do żadnego nie podeszły i nie pomogły. Jak zauważyły ze szukam drugiego buta od pary tego drogiego to od razu podleciały i chciały pomoc, jak powiedziałem ze sobie poradzę, to z mina na twarzy odpowiedziały "ze Ok". Pozniej wziąłem karton z butami to podleciały ze one wezmą i odłożą na kasę, otóż nie dziekuje drogie panie! Nie pomoglyscie w niczym ponieważ zajęte rozmową byłyście a do kasy to latacie i odkładać od razu, jakas premia za to? Kiedyś w nico kupowało sie lepiej, lepszy towar, inna cena. Mam wrażenie ze ceny podnoszą o 50%..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była praciwnica
@Rafał

Drogi kliencie otóż masz nie w 100 % a w 200 % rację tak było jest i pewnie się nie zmieni już w nico. Odpowiadając na Twoje pytanie tak odnosząc buty Panie naklejaja swój kod który wlicza się im do premii. Co do cen? Cóż drogo drogo drogo Co do Pan temat stary znany zawsze rozmowy wśród ekspedientek byly i widać są nadal.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakub
@Rafał

Szanowny Kliencie, bardzo dziękujemy za przedstawioną uwagę odnośnie zachowania personelu w salonie Nico w Swadzimiu. Prosimy o kontakt emailowy w tej sprawie na adres _nico_@_nico_._com_._pl_, ponieważ chcielibyśmy doszkolić w zakresie obsługi Klienta sprzedawczynie odpowiedzialne za zaistniałą sytuację. Jednocześnie przepraszamy w imieniu firmy. W nawiązaniu do podwyżek cen, to wynikają one ze wzrostu cen obuwia Fabi we Włoszech, jakkolwiek nasze ceny na przedmiotowe obuwie, są jednymi z najniższych w Polsce, co można porównać z innymi sklepami w centrach handlowych, gdzie różnice dochodzą do kilkuset złotych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bond

Aby obsługa była profesjonalna to wymaga czasu, żeby nauczyć się przede wszystkim towaru i wynagrodzenie powinno być motywacją - a nie jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! z resztą się zgadzam !!! Znajoma, która kiedyś tam pracowała miała tę średnią przyjemność tego doświadczyć. Tragedia!!! fałsz, straszenie i obłuda !!!!! Nie chciałbym tam pracować !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie pozdrawiam

Dzięki Bogu, pracowałam tu tylko kilka tygodni. Nie ma tu zbyt wielu osób przyjaźnie nastawionych do nowych pracowników. Stawka bardzo niska, napięcie i stres, jakiś monitoring, głupie uwagi ekspedientek, ogólnie nieprzyjemnie. W Biedronce lepiej płatna i ciekawsza praca. Niby "renomowany salon odzieżowy" a towar made in china, bardzo często kilka lat stary a nawet wielokrotnie prany. Przydałyby się jakieś szkolenia dla pracowniczek z języka polskiego bo często przy klientach nie potrafią wyksztusić z siebie żadnego sensownego słowa , ani porządnego zdania sklecić. No chyba że "ładnie Pani w tym wygląda" to szczyt możliwości i dobrego smaku. Żenada.

Klient

Uuu ale tu Ktoś poleciał no proszę widzę że w nico coraz gorzej już długi czas mają ogłoszenia to na olx czy na pracuje.pl i klapa nikt juz chyba tam nie chce pracowac.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana

To kiepsko widzę chyba dam sobie spokój z ta firma. Dzięki A.G. za info

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.g

I dział obuwniczy i dział odzieży, masakra. Same kłótnie o byle co. Co działu obuwia to kiepsko. Niby teraz zmienila sie kierowniczka ale podobna cały czas jest tam szajs.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba

Jak najbardziej złóż CV. Aktualnie są ogłoszenia na OLX i pracuj_pl. Dowiesz się wszystkiego sama i wyrobisz sobie swoją opinię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
z

A. g. czy możesz powiedzieć czy pracowałaś na dziale obuwia czy odzieży ??? z tego co wiem to teraz szukają na stronę obuwniczą i nie wiem czy składać cv??? z góry dzięki za info

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Uuuuuu widzę że coś nie tak w tym nico nie tylko w swadzimiu ale i Modlnicy szukają obecnie sprzedawców ciekawe albo wymagania z kosmosu albo cienka kasa . . .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana

Ponawiam zapytanie o warunki pracy i płacy w nico chciałabym aplikować ale nie wiem czego się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej proszę o informacje dzieki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

Widzę że nico aktualnie poszukuje sprzedawców czy ktoś może napisać jak wygląda wynagrodzenie na ile można liczyć??? Jaki system pracy ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była praciwnica

Nico czas zejść na ziemię z tymi cenami to jest polska nie Włochy!!! Co do pracy to pracuje się tam okropnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robot

no i bardzo dobrze na tym obuwiu to okropnie sie kupuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KLIENTKA

CO WY PISZECIE TO TA BLONDYNKA JUŻ NIE JEST KIEROWNICZKA OBUWIA???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Nico Polska Sp. z o.o. Filia - Swadzim

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nico Polska Sp. z o.o. Filia?

    Zobacz opinie na temat firmy Nico Polska Sp. z o.o. Filia tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Nico Polska Sp. z o.o. Filia?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Nico Polska Sp. z o.o. Filia?

    Kandydaci do pracy w Nico Polska Sp. z o.o. Filia napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Nico Polska Sp. z o.o. Filia
Przejdź do nowych opinii