Pracowałam w tej firmie ok. roku w kadrze zarządzającej sklepu, totalnie nie polecam. Kierownik regionalny (z doświadczeniem kilkumiesięcznym na tym stanowisku) przyjeżdżał na sklep, siedział na magazynie i grał w gry na laptopie a nam mówił, że ruszamy się jak "gó**o w trawie". Brak szacunku do pracownika, przykładowe teksty KR: "To ty ku**a nie wiesz?!"- w sytuacji gdy dzwoniłam o coś zapytać ( a było o co pytać bo ciągle zmieniali zdanie odnośnie wytycznych, sami się w tym gubili). Kierownik dystryktu potrafił przy klientach stojąc za ladą prowadzić głośną rozmowę używając wulgarnych słów. Reasumując, stracony rok życia, psychicznie dochodziłam do siebie kilka miesięcy po rozstaniu się z firmą, teraz zarabiam kilkaset zł mniej i mam spokojną głowę, nie wróciłabym tam za żadną cenę.
Magazyn w Poznaniu Spoko wiara Kierownictwo no też da się dogadać Dobra atmosfera jest Pracy też jest Jedyny minus że tak chłodno jest ale no urok budynku :D
W Galerii Północnej w Warszawie w sklepie Sneakers Distance poziom kultury sprzedawców sięgnął dna. Chłopiec lat około 20 nie dość, że niekoniecznie wie jakie dokumenty ma wydać przy składaniu reklamacji, to prześmiewczym tonem mówi do klienta "my nie podamy nazwiska rzeczoznawcy, a jak się pani nie podoba, to niech pani idzie z tym dalej." Głupi uśmiech nie schodzi mu z twarzy i przewraca oczami na każde rzeczowe pytanie. Brak totalny profesjonalizmu, jakiejkolwiek kultury, o cierpliwości nie wspomnę. Nie polecam, za takie duże pieniądze możecie kupić buty wszędzie i być potraktowanym jak klient, a nie intruz.
Pamiętam jak otworzył się distance w Zielonych arkadach w Bydgoszczy. Dobre typki tam pracowały widać było że nie są tam przypadkiem. Wiedza, podejście do klienta i atmosfera. Ostatnio byłem tam po dłuuugiej przerwie i obecna obsługa to nieporozumienie. Wiedza o produkcie żadna, podejście jakby byli tam za karę i na siłę wciskali inny model butów niż ten który chciałem. Zmiana na gorsze niestety
Byłam dzisiaj w sklepie w Kaskadzie w Szczecinie. Miła obsługa i profesjonalna pomoc przy zakupach. Konsultanci uśmiechnięci i z pasją. Rozwiali wsyzstkie moje watpliwości odnosnie butów. Wrócę tu nie raz!
Czy firma potrzebuje pracowników? Jaka jest atmosfera w pracy?
Szukamy pracownika w bydgoszczy https://www.olx.pl/i2/oferta/sprzedawca-sneakers-bydgoszcz-CID4-IDoOkae.html#:8432fbd384 Zawsze szukają. Atmosfera wśród współpracowników super.
Może i między pracownikami jest miła atmosfera ale główny kierownik sklepów nie zna słowa kultura ani miłe nastawienie. Mobbing i ucinanie premii z byle powodu bo lubi czuć "władzę" Potrafił powiedzieć do pracownika PRZY KLIENTACH sp***, zamknij r***, (usunięte przez administratora) każdego dnia. Brak pojęcia o ochronie danych osobowych.
Dzisiaj byłam z mężem w Posnani w sneakersie. Czekaliśmy dobre 10 minut zanim ktokolwiek się nami zainteresował a dodam że nikt z pracowników nie był zajęty. Chcielibyśmy zobaczyć buty i spytaliśmy się o rozmiar po czym sprzedawczyni odłożyła je na bok i o nas zapomniał. Może powinni zacząć zatrudniać normalnych ludzi którzy mają jakieś pojęcie i nie ignorują kostumeròw. Nie wiem czy tam jeszcze wrócę.
Nie polecam tego sklepu.. Obsługa totalna żenada widac ze pracuja tam sami nowicjusze bez pasji. Kierownictwo to juz w ogóle dno! Mówią ze elastyczny grafik a gdy podajesz dyspozycyjność robia na złość i pod górkę. Wynagrodzenie porażka obiecywana premia której nie zobaczysz bo cele sprzedażowe sa tak wysokie ze nie dasz rady ich osiągnąć. To juz nie ten Distance co kiedyś kierownicy regionalni nie maja pojęcia co robią totalni amatorzy również nie wyszkoleni awans poprzez znajomość a nie przez to co potrafią..
Żenada na maxa! Jak w każdym sklepie jest taki poziom obsługi to gratuluję.. Szkolenia szkolenia i jeszcze raz szkolenia! A sprawy reklamacji to juz w ogóle szok chyba opinię wtstawia pracownik na kolanie
Czy są na forum użytkownicy, którzy sami szukali odpowiedzi na własne pytania? Jeżeli znacie jakieś odpowiedzi na pytania odnośnie pracy w Distance S.C. to moglibyście podzielić się nimi z innymi użytkownikami?
Ponadto brak jakichkolwiek szkoleń produktowych, wszystko co pracownicy wiedzą zawdzięczają tylko własnym zainteresowaniom bądź wzajemnej pomocy. Jest to niedopuszczalne jeżeli dochodzi do sytuacji sprawdzania wiedzy produktowej w momencie gdy nigdy się jej pracownikowi nie zapewniło.
Brak jakiejkolwiek motywacji. Tylko wymagania, częste maile na pokaz a w rzeczywistości brak pomocy. Brak podwyżki często dyktowany niechęcią przełożonego do pracownika co jest absurdem, w tym wypadku ocenie powinna podlegać tylko praca i wyniki. Chamstwo. Niepochlebne opinie o innych pracownikach i placówkach kierownictwo powinno zostawić dla siebie a nie rozpowszechniać razem z jakimiś plotkami. Dodatkowo otwieranie nowych placówek to kpina. Wysługują się młodymi zatrudnionymi ludźmi, którzy mają sprzedawać buty a w rzeczywistości zasuwają fizycznie, malują, dźwigają i nic z tego nie mają, takie prace powinny wykonywać wyspecjalizowane firmy a nie młodzi ludzie zatrudnieni na stanowisko konsultanta. Oszczędność porażająca. Wynagrodzenie nieadekwatne do obowiązków, ponoszonej odpowiedzialności i w szczególności do wymagań stawianych przez pracodawcę.
Nie polecam! Butu zakupiłam w sklepie internetowym, przesyłka przyszła dość szybko ale...no właśnie jest to ale. Sugerując się tabelą rozmiarów( podaną na ich stronie) buty okazały się za duże! Przesyłka odesłana, buty miały być wymienione na mniejszy rozmiar ale rozmiaru mniejszego już nie było. 27.08.17 dostałam maila- pieniądze zostaną zwrócone na podane konto maksymslnie do 5 dni. Dziś jest 7.09.17 pieniędzy nadal nie ma!
Czy to jest opinia o PRACY w sklepie? Na tej stronie podaje się opinie o pracy w tym miejscu, a nie o zakupach...
Nie polecam zwalniaja ludzi bez slowa wyjasnienia z dnia na dzien nie zaleznie od tego ile pracujesz. Kierownictwo wredne i zapatrzone w siebie licza na podlizywanie wymagan wiele wynagrodzenie slabe!
Nie polecam nikomu. Kasa pożal się Boże a wymagań od groma. Po roku pracy zwalniają z dnia na dzień dwie osoby, bo nie wchodzisz kierownictwu w tyłek...
Nie polecam nikomu ,najgorszy sklep z jakim się spotkałem.Przy zakupie uśmiechają się i zrobią wszystko aby klient zrobił zakup.Gdy się coś dzieje np.reklamacja to już nie są tacy mili już jest problem .Nie mówiąc już o tym że wysyłają obuwie do rzeczoznawcy który reklamację odrzuca ( za pewne ma płacone za to )i opisuje :korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia obuwie nie wykazuje niezgodności towaru z umową.Buty z granatowych zrobiły się jasne (wyblakły)ale NIC SIĘ NIE STAŁO .
no to chyba dobrze, że próbują Ci jakoś pomóc , prawda ? a rozmiarowki ? każdy sklep dostaje jakąś ilość a po czasie każdy jest dotowarowywany. Skoro na stronie internetowej jest dostepny rozmiar to z czym masz problem przymierzyc inny kolor i zamowic do domu ?
Witam, w piatek idę na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku magazyniera.Czy ktoś może mi powiedzieć czego mogę sie spodziewac?? jakie warunki/płaca itd??? z góry dziękuje.
witam serdecznie czytałam Pani opinię na temat sklepu Distance, czy mogłabym prosic o namiary do Pana który pomógł Pani rozwiązać pozytywnie sprawę reklamacji ?
Witam buty znanej i cenionej marki New Balance po 3 miesiącach użytkowania przez syna się bardzo zniszczyły. Wysłałam więc do reklamacji i co otrzymałam: pismo ze buty zniszczone z winy uzytkownika ( 2 rozne wady na obu butach). dodam jeszcze ze syn uzywał butow dosyc rzadko wymiennie z innymi tez firmowymi wiec to nie bylo jego jedyne obuwie a w ciagu 3 miesiecy totalnie do wyrzucenia - nawet ich nie spdzeam a taki byl moj zamiar jak syn wyrosnie. Jednym slowem - nie polecam firmy Distance;(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Distance S.C.?
Zobacz opinie na temat firmy Distance S.C. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Distance S.C.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!