nie polcecam, zamówiłem buty internetowo w sklepie - olali moje zamowienie i sprzedali buty w sklepie stacjonarnym - ani maila nie przesłali ani nic - dopiero jak zadzwoniłem to powiedzieli ze sprzedali stacjonarnie - olewka totalna
C.D (...) i wpisali o 50 zł mniej). Tak więc nie można się poddawać. Udało mi się wygrać tę sprawę i tego wam też życzę
W każdym sklepie szukałam mojej idealnej pary butów. I tak oto natrafiłam na tą firmę gdzie co prawda wybór mają ogromny. Przeznaczyłam na zakup tych butów (jak dla mnie) duże pieniądze. Tak więc dbałam o nie jak tylko mogłam. Po 3 miesiącach, rozdarł mi się "materiał" od zewnętrznej strony buta przy "małym" palcu. Myślę sobie "A! Na szczęście mam jeszcze przecież reklamację". I tak oto udałam się do sklepu z prośbą o reklamację. Pan, z którym przeprowadzałam rozmowę na temat mojego zepsutego obuwia, ignorował moje słowa, potakiwał. Jednym słowem zachowywał się jakby miał to wszystko w czterech literach. Po 2-ch dniach, przychodzi do mnie paczka z unieważnieniem reklamacji, ponieważ ich "cudowny" rzeczoznawca stwierdził, iż powodem uszkodzenia obuwia była moja wina. Stwierdził to po następującej rzeczy "oddała Pani zawiązane buty do reklamacji tzn, że zdejmuje je Pani kiedy są zasznurowane - co wnioskuje o złym użytkowaniu". SERIOUSLY? Zawiązałam je tylko i wyłącznie z kwestii estetycznej, ponieważ były moim upragnionym zakupem. Odwołałam się z reklamacją ponownie do distance'a. I znów ( tym razem po 7 dniach ) dostałam odmowę. Zadzwoniłam do rzeczoznawcy sklepu, wytłumaczyłam całą sytuację dodając słowa " nie rozumiem jak Pan z takim tytułem, może wydać na światło dzienne takie pismo". Mężczyzna odpowiedział mi, że skoro nie zgadzam się z jego opinią, to mam to wysłać do swojego znalezionego rzeczoznawcy, a następnie ponownie podesłać im buty jak i opinię. Znalazłam starszego Pana, który siedzi w tej branży od kilkudziesięciu lat. Nie musiałam mu nawet dokładnie przedstawiać sytuacji z tą firmą, ponieważ ten Pan ich dobrze zna i nie jestem pierwszą osobą która się do niego zgłasza z tym samym problemem. Tak więc już skracając swoją opowieść - reklamacja została przyjęta, pieniądze zostały zwrócone ( aczkolwiek podczas wypisywania zaświadczenia o wydaniu mi pieniędzy, już coś zaczęli kombinować i wpisali o
Sklep ok towaru duzo , ceny niezłe .Buty co prawda mi się zepsuły ale po roku i wymienili na nowe bez zająknięcia.Są rózne przypadki .Trzeba byc bardziej obiektywnym.Ja polecam
Nie uznają reklamacji. Rzeczoznawca powinnien miec zabrane uprawnienia za takie wałki.opinia jakby przedszkolak pisal. Idę do sądu.
onomatopeja-Nie wiem czy jeszcze sie załapie na ten pozew zbiorowy, ale chętnie sie przyłącze.(usunięte przez administratora)
czekam na buty już tydzień a miały być w 24 h nie polecam!!!!
Firma dba tak samo o pracowników jak o klientów czyli wcale!! Możecie liczyć na niepłatne lub nie w pełni płatne nadgodziny, etat liczy się dopiero od 180-tej przepracowanej godziny. Praca po 200h miesięcznie to normalka za 1500zł, plus czasami premia jak się uda.... Kadra kierownicza powinna iść na szkolenia z motywowania i zarządzania personelem, zwłaszcza właściciel firmy, pan(usunięte przez administratora).. Co do reklamacji to rzeczoznawca ma płacone za sztuke i wynaczone by jak najwiecej odrzucić, reklamacje opiniują też osoby które nie maja w ogóle do tego uprawnień - wszyscy pracownicy to widzieli, lub przynajmniej większość. Inspekcja Pracy powinna sie poważnie zainteresować. Poza tym pracownicy podpisują lewe grafiki pracy na których suma godzin to 168 a w rzeczywistości jest 200 lub więcej. Ogromne dostawy i brak miejsca na ich rozpakowanie. Buty są albo podróbkami albo odrzutami z innych krajów bo psują się na potęgę... klej papierniczy dłużej trzyma niż ten w sprzedawanych tu butach.... średnio miesięcznie jest kilkadziesiąt reklamacji na sklep a sklepów kilka...
Sklep kaszana...Nie Polecam !!
Reklamacja nie uznana.......bełkot rzeczoznawcy nie do powtórzenia
Dziwię się ludziom,którzy wystawiają pozytywną ocenę temu sklepowi sprzedającemu obuwie tylko dlatego,że np. szybko paczka do nich przyszła albo cena promocyjna.Módlcie się tylko żeby wasze buty się nie rozleciały bo gwarancji u nich nie ma mimo to,że mają napisane 24 miesiące a jak do nich wyślecie z reklamacją to i tak jej nie uznają bo....NIE POLECAM !!
Nie dopisałem,że sprawa skończy się w sądzie i to będzie pozew zbiorowy !! .......... jeśli ktoś ma problem z butami w tej firmie może się przyłączyć bo im więcej nas będzie tym większe odszkodowanie można wywalczyć.....Z tego co się zorientowałem to mają kilka witryn w necie......... OryginalneButy.pl / sport-obuwie.pl / but1.pl / e-but.com. Uwaga na nich bo kupisz tanio buty ale zareklamować już nie możesz !! !! !!
Nie polecam tego sklepu !! Dla nich liczy się tylko sprzedaż......Gwarancja 24 miesiące jest tylko na stronie i słownie u sprzedawcy a gdy Ci się buty zepsują zasłaniają się rzeczoznawcą ( pan organoleptyczny ) i reklamacji nie ma !! Nie ważnie czy buty kosztują 100 czy 500zł.Poczytajcie opinie o tym sklepie na forach...firma krzak !!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Distance S.C.?
Zobacz opinie na temat firmy Distance S.C. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Distance S.C.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!