Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!
Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70
Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.
CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!
Widzę, że temat wypłacalności był poruszony, ale w kontekście klientów. A są tutaj pracownicy i mogą zapewnić, że pensje są płacone zawsze w terminie u nich? Będę ogromnie wdzięczna za informację.
Czy ktoś już otrzymał zwrot pieniędzy od adidas czekam już 1.5 miesiąca
Niestety, ale ja nadal czekam...od początku sierpnia.. napisałam do nich maila... jak do 08.10 nie zwrócą mi pieniedzy, zglaszam sprawę dalej.
Na dużą sumę czekasz? Co jeśli dalej nie dostaniesz pieniędzy, ile masz zamiar jeszcze czekać?
Nie oddają. Można powoli nazywać to kradzieżą, bo jak widać po wpisach w sieci bardzo wiele osób to spotkało. Ja czekam ponad 40 dni.
Hej, widziałam że wyjaśniliście jak działają dodatki tutaj, jeśli chodzi o opiekę medyczną. A można wiedzieć, na jakiej zasadzie funkcjonują premie? O ile jest coś w ogóle ponad podstawę zarobków?
Czy pracując w Outlet Adidas otrzymuje się znizki pracownicze na produkty?


Obecnie trwa rekrutacja na pozycję Floor Manager. W benefitach piszę o prywatnej opiece medycznej. A wiecie czy to 100% firma opłaca czy to tylko jakieś częściowe dofinansowanie, a resztę pracownik sam dopłaca?
Kupiłam synowi korki w sklepie R-Gol grał 2 miesiące i odeszła podeszwa dałam do reklamacji niestety nie uwzględnili bo w ich ocenie syn grał na nieodpowiedniej nawierzchni.Odwołałam się od decyzji dałam z kubu zaświadczenie na jakiej syn gra nawierzchni znow nie uwzględnili i przysłali buty .Pytam się to na czym ma syn grac buty kosztowały 1200zł co mam zrobić aby odzyskać pieniądze albo nowe buty
Mnie też okradli w biały dzień nieodebrany towar wrocil do Nadawcy a po pieniądzach ślad zaginął 1000zl...
Prawie 3 tygodnie czekam na zamówienie za 1000 zł którego nie potrafią zlokalizować. Dno i metr mułu. 3x dzwoniłem na inflonie z prośbą o przyspieszenie transakcji niestety nic to nie dało i odpowiedzi z rzekomego magazynu co się dzieje z moją paczką nie ma nadal. Globalną firma w której pracują amatorzy.
Czy w Adidas Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
NIE POLECAM TEGO SKLEPU !!!!!!!! Zakupiłem u nich buty które do mnie doszły . Jeden z nich był uszkodzony (wada fabryczna pomarszczona skóra) . Zadzwoniłem na infolinie i kazano mi odesłać buty do nich a oni zobowiązali się odesłać mi drugą parę bez wad . Po 14 dniach nic się nie wydarzyło więc zadzwoniłem do nich . Stwierdzili że na pewno paczka dotrze żebym poczekał jeszcze kilka dni. Po 20 dniach znów dzwoniłem i powiedziano mi że nie mają już takich butów i oddadzą mi pieniądze . Zaproponowali bon na 20% ale mi zależało na tym konkretnym modelu. Zażądałem zwrotu pieniędzy napisali że od 3 do 14 dni ciekawy jestem kiedy je dostanę .
Zdecydowanie nie polecam. Zakupiłam buty dla syna w kwietniu br. W czerwcu buty (oba) materiał popękany w wielu miejscach, gumowe noski poodklejane. Oczywiście obuwie oddałam do reklamacji. Niestety sklep odtrzucił reklamację( teraz już trzykrotnie), podając tak absurdalne przyczyny- obuwie było przemoczone, następnie uszkodzenie mechaniczne, niewłaściwe użytkowanie. Ponadto usłyszałam od rzekomego rzeczoznawcy rozpatrującego ową reklamację, że obuwie oddałam brudne. Po rozmowie z osobą, która przyjmowała zgłoszenie, potwierdziła, że obuwie było czyste w innym przypadku zaznaczyłaby tę informację w formularzu. Nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta. "Wielka marka". Poprostu wstyd. szczerze mówiąc , nie wiem gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie.
Wszyscy w adidas Polska rzucili prace. Na infolinii nikt nie odbiera a na karcie mam zablokowane już 4 tysiące złotych a nadal zamowienie nie zostało zakończone. Szok. (usunięte przez administratora) w biały dzień.
Czekam na zwrot pieniędzy ponad pół roku. Zlodzie !!! Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ponad 100 razy i dalej nic. Oczywiście informowali mnie tel. I mailowo że zwrócili ale to kłamstwo. Omijać szerokim łukiem !!!
Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.
CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!
Hej. Wymyślili, że teraz tylko na kartę podarunkowych jeśli płaciłaś przy odbiorze . Najlepiej płacić przez paypal i jak nie zwrócą to napisać do paypal i oni zaraz od adidas ściągną. I dzwońcie do nich po 100 razy i później na ich stronie wpisujcie imienne skargi na konsultantów. Nie dostaną premii to się wezmą za robotę .
A ile czekałes na zwrot? Ktoś wspomniał, ze na infolinii idzie wszystko załatwić i kontakt jest mega szybki. To prawda?
Niesamowita obsługa, Pani przy telefonie bardzo miła pomogła ze wszystkim ,było widac chęci i starania gorąco polecam dzwonić z problemami na infolinię
Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!
Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70
też mam z nimi problem bo nie zwrócili mi pieniędzy za zwrocony towar i tak sobie myślę że może wato zgłosić członków zarządu tej firemki adidas jako dłużników do KRS a samą firmę jako pozew zbiorowy i złożyć wniosek o jej upadłość !
Mnie tez (usunięte przez administratora), zrobiłam zwrot a pieniędzy na koncie brak a minęło już pół roku. Ta infolinia to żart z kupującego. A teraz zrobili tak ze zwrotów nie ma tylko karty upominkowe, nic już nigdy tam nie zamówię
ADIDAS TO (usunięte przez administratora) NIE CHCĄ ODDAĆ ZA ZWRÓCONY TOWAR! NIE ZOSTAWIE TAK TEGO I PRAWNICY JUŻ SIĘ TYM ZAJMĄ.
Czy pracując w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?
Jeśli chodzi o sklepy to ich motywacją dla pracowników jest obcięcie premii... Nie ma nic, wszystko zabierają...
Jakie warunki pracy są w Adidas Poland Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Sprzedawczyni?
Adidas od 29-03-2022 roku czekam na zamówiony towar zero kontaktu .Wysłałam wiadomość po dwóch dniach otrzymałam że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd techniczny. Po 2 dniach o odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. Dostałam odpowiedź żeby wysłać numer zamówienia to sprawdzą i jest tak za każdym razem Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym wystąpić na drogę sądową po sądach i tracić już zniszczone nerwy.
Firma Adidas dla mnie nie istnieje !! Obsluga klienta na fatalnym poziomie, dzwoniłem parę razy w sprawie zwrotu pieniędzy. Od 8 marca mają paczkę u siebie. Dopiero dzisiaj (30 marca) dostałem info o zbliżającym sie przelewie. Podobno mieli napisac e-mail, lecz tego nie zrobili, trzeba caly czas dzwonic i upominac sie o swoje. Podczas jednego z wielu telefonów uzyskalem info, ze przelew zostal wyslany, wiec zadałem pytanie na jakie konto, poniewaz na moim tych pieniędzy nie ma. Wtedy Pan przekazal wiadomosc do kolejnego dzialu i znowu czekania 2-3 dni. Jesli chcecie cos zwracac z firmy adidas to przygotujcie sie na miesiąc czekania na pieniądze
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adidas Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Adidas Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adidas Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!