Opinie o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Adidas Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

baner wywiady
MCej
Klient
 Pytanie

Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!

Kamil
Klient
 Pytanie
@MCej

Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70

Dark10
Klient

Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.

Małgorzata Wielgus
Klient
 Pytanie
@Dark10

CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!

Alicja Nowy wpis

Widzę, że temat wypłacalności był poruszony, ale w kontekście klientów. A są tutaj pracownicy i mogą zapewnić, że pensje są płacone zawsze w terminie u nich? Będę ogromnie wdzięczna za informację.

Aurelia
Pracownik

Czy ktoś już otrzymał zwrot pieniędzy od adidas czekam już 1.5 miesiąca

KasiaB
Klient
@Aurelia

Niestety, ale ja nadal czekam...od początku sierpnia.. napisałam do nich maila... jak do 08.10 nie zwrócą mi pieniedzy, zglaszam sprawę dalej.

alicja
Klient
@Aurelia

ja czekam drugi miesiac..

Bartosz
@alicja

Na dużą sumę czekasz? Co jeśli dalej nie dostaniesz pieniędzy, ile masz zamiar jeszcze czekać?

Mag Nowy wpis
Były pracownik
@Aurelia

Nie oddają. Można powoli nazywać to kradzieżą, bo jak widać po wpisach w sieci bardzo wiele osób to spotkało. Ja czekam ponad 40 dni.

Alicja Nowy wpis

Hej, widziałam że wyjaśniliście jak działają dodatki tutaj, jeśli chodzi o opiekę medyczną. A można wiedzieć, na jakiej zasadzie funkcjonują premie? O ile jest coś w ogóle ponad podstawę zarobków?

Rururu Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 34 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy pracując w Outlet Adidas otrzymuje się znizki pracownicze na produkty?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na stanowisko Senior Shop As - retail profesional? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
logo firmy Recepcjonistka do biura w Kancelarii Adwokackiej
Warszawa
Kancelaria Prawna Pasternak Legal
Wyślij CV
logo firmy Pomoc kuchenna-zmywak
Warszawa
GoWork.pl
(496 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Lekarze Specjaliści
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(159 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Renata

Obecnie trwa rekrutacja na pozycję Floor Manager. W benefitach piszę o prywatnej opiece medycznej. A wiecie czy to 100% firma opłaca czy to tylko jakieś częściowe dofinansowanie, a resztę pracownik sam dopłaca?

Xxx
Pracownik
@Renata

Płacisz podatek od skladki

Irena
@Xxx

dobrze wiedzieć. a jest coś jeszcze tutaj za co ewentualnie trzeba dopłacać? i praca na tym stanowisku to jak już w praktyce wygląda tu w firmie? często rotują na tym stanowisku?

Ilona
Klient

Kupiłam synowi korki w sklepie R-Gol grał 2 miesiące i odeszła podeszwa dałam do reklamacji niestety nie uwzględnili bo w ich ocenie syn grał na nieodpowiedniej nawierzchni.Odwołałam się od decyzji dałam z kubu zaświadczenie na jakiej syn gra nawierzchni znow nie uwzględnili i przysłali buty .Pytam się to na czym ma syn grac buty kosztowały 1200zł co mam zrobić aby odzyskać pieniądze albo nowe buty

1
Majlo
Klient

Mnie też okradli w biały dzień nieodebrany towar wrocil do Nadawcy a po pieniądzach ślad zaginął 1000zl...

1
Brak szacunku do klientów.
Klient

Prawie 3 tygodnie czekam na zamówienie za 1000 zł którego nie potrafią zlokalizować. Dno i metr mułu. 3x dzwoniłem na inflonie z prośbą o przyspieszenie transakcji niestety nic to nie dało i odpowiedzi z rzekomego magazynu co się dzieje z moją paczką nie ma nadal. Globalną firma w której pracują amatorzy.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Adidas Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

amanda
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

a co masz na myśli?

Alicja
@amanda

No a jak coś jest nie tak w zespole albo szef kogoś źle potraktuje, to jest jakieś miejsce, w które się można udać w tej sprawie? Jakiś dział, który pomoże? Mnie też to interesuje.

Martinez
Klient

NIE POLECAM TEGO SKLEPU !!!!!!!! Zakupiłem u nich buty które do mnie doszły . Jeden z nich był uszkodzony (wada fabryczna pomarszczona skóra) . Zadzwoniłem na infolinie i kazano mi odesłać buty do nich a oni zobowiązali się odesłać mi drugą parę bez wad . Po 14 dniach nic się nie wydarzyło więc zadzwoniłem do nich . Stwierdzili że na pewno paczka dotrze żebym poczekał jeszcze kilka dni. Po 20 dniach znów dzwoniłem i powiedziano mi że nie mają już takich butów i oddadzą mi pieniądze . Zaproponowali bon na 20% ale mi zależało na tym konkretnym modelu. Zażądałem zwrotu pieniędzy napisali że od 3 do 14 dni ciekawy jestem kiedy je dostanę .

1
kinga
Klient

Zdecydowanie nie polecam. Zakupiłam buty dla syna w kwietniu br. W czerwcu buty (oba) materiał popękany w wielu miejscach, gumowe noski poodklejane. Oczywiście obuwie oddałam do reklamacji. Niestety sklep odtrzucił reklamację( teraz już trzykrotnie), podając tak absurdalne przyczyny- obuwie było przemoczone, następnie uszkodzenie mechaniczne, niewłaściwe użytkowanie. Ponadto usłyszałam od rzekomego rzeczoznawcy rozpatrującego ową reklamację, że obuwie oddałam brudne. Po rozmowie z osobą, która przyjmowała zgłoszenie, potwierdziła, że obuwie było czyste w innym przypadku zaznaczyłaby tę informację w formularzu. Nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta. "Wielka marka". Poprostu wstyd. szczerze mówiąc , nie wiem gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie.

1
Brak kontaktu
Klient

Wszyscy w adidas Polska rzucili prace. Na infolinii nikt nie odbiera a na karcie mam zablokowane już 4 tysiące złotych a nadal zamowienie nie zostało zakończone. Szok. (usunięte przez administratora) w biały dzień.

Wanda
@Brak kontaktu

A skąd masz takie info że wszyscy rzucili pracę? Ciekawe czemu?

Klient
Klient

Czekam na zwrot pieniędzy ponad pół roku. Zlodzie !!! Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ponad 100 razy i dalej nic. Oczywiście informowali mnie tel. I mailowo że zwrócili ale to kłamstwo. Omijać szerokim łukiem !!!

1
Wanda
@Klient

A duża to była kwota? Może warto to gdzieś zgłosic?

Dark10
Klient

Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.

Małgorzata Wielgus
Klient
 Pytanie
@Dark10

CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!

Bartosz
@Małgorzata Wielgus

Hmm, to nie lepiej dogadać się w sklepie w którym coś od nich kupiłaś?

Sss
Klient
 Pytanie
@Dark10

A jaki jest ten adres, bo nie mogę znaleźć?

Dark10
Klient
@Małgorzata Wielgus

Hej. Wymyślili, że teraz tylko na kartę podarunkowych jeśli płaciłaś przy odbiorze . Najlepiej płacić przez paypal i jak nie zwrócą to napisać do paypal i oni zaraz od adidas ściągną. I dzwońcie do nich po 100 razy i później na ich stronie wpisujcie imienne skargi na konsultantów. Nie dostaną premii to się wezmą za robotę .

Weronika
@Dark10

A ile czekałes na zwrot? Ktoś wspomniał, ze na infolinii idzie wszystko załatwić i kontakt jest mega szybki. To prawda?

Ala
Klient

Niesamowita obsługa, Pani przy telefonie bardzo miła pomogła ze wszystkim ,było widac chęci i starania gorąco polecam dzwonić z problemami na infolinię

1
MCej
Klient
 Pytanie

Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!

Kamil
Klient
 Pytanie
@MCej

Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70

hardens
Klient
 Pytanie
@MCej

udało się coś wskórać z Rzecznikiem?

Hardens
Pracownik
 Pytanie
@MCej

Rzecznik coś zdziałał?

jack
Klient
@MCej

też mam z nimi problem bo nie zwrócili mi pieniędzy za zwrocony towar i tak sobie myślę że może wato zgłosić członków zarządu tej firemki adidas jako dłużników do KRS a samą firmę jako pozew zbiorowy i złożyć wniosek o jej upadłość !

Karolina
Klient
@MCej

Mnie tez (usunięte przez administratora), zrobiłam zwrot a pieniędzy na koncie brak a minęło już pół roku. Ta infolinia to żart z kupującego. A teraz zrobili tak ze zwrotów nie ma tylko karty upominkowe, nic już nigdy tam nie zamówię

Małgorzata Wielgus
Klient
@MCej

ADIDAS TO (usunięte przez administratora) NIE CHCĄ ODDAĆ ZA ZWRÓCONY TOWAR! NIE ZOSTAWIE TAK TEGO I PRAWNICY JUŻ SIĘ TYM ZAJMĄ.

Administrator

Czy pracując w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?

Xxx
Pracownik
@Administrator

Nie

pracownik
Pracownik
@Administrator

Nawet po 8 latach zapooomnij

Monika
@pracownik

A czemu tu nie ma awansów? W sumie to jest coś co motywuje pracowników do pracy... ;/

Xxx
Pracownik
@Monika

Jeśli chodzi o sklepy to ich motywacją dla pracowników jest obcięcie premii... Nie ma nic, wszystko zabierają...

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki pracy są w Adidas Poland Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Sprzedawczyni?

Xxx
Pracownik
@Pytanie

Szatnia i stołówka to jedno pomieszczenie ok. 6m2. Każdy dojeżdża we własnym zakresie.

Weronika
@Xxx

A są jakieś benefity w pracy? :D

Xxx
Pracownik
@Weronika

Multisport, prywatna opieka medyczna

barbaramaka
Klient

Adidas od 29-03-2022 roku czekam na zamówiony towar zero kontaktu .Wysłałam wiadomość po dwóch dniach otrzymałam że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd techniczny. Po 2 dniach o odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. Dostałam odpowiedź żeby wysłać numer zamówienia to sprawdzą i jest tak za każdym razem Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym wystąpić na drogę sądową po sądach i tracić już zniszczone nerwy.

1
Aleksandra
Klient

Firma Adidas dla mnie nie istnieje !! Obsluga klienta na fatalnym poziomie, dzwoniłem parę razy w sprawie zwrotu pieniędzy. Od 8 marca mają paczkę u siebie. Dopiero dzisiaj (30 marca) dostałem info o zbliżającym sie przelewie. Podobno mieli napisac e-mail, lecz tego nie zrobili, trzeba caly czas dzwonic i upominac sie o swoje. Podczas jednego z wielu telefonów uzyskalem info, ze przelew zostal wyslany, wiec zadałem pytanie na jakie konto, poniewaz na moim tych pieniędzy nie ma. Wtedy Pan przekazal wiadomosc do kolejnego dzialu i znowu czekania 2-3 dni. Jesli chcecie cos zwracac z firmy adidas to przygotujcie sie na miesiąc czekania na pieniądze

1
Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Adidas Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Adidas Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Adidas Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii