Czy pracując w Outlet Adidas otrzymuje się znizki pracownicze na produkty?
Obecnie trwa rekrutacja na pozycję Floor Manager. W benefitach piszę o prywatnej opiece medycznej. A wiecie czy to 100% firma opłaca czy to tylko jakieś częściowe dofinansowanie, a resztę pracownik sam dopłaca?
Kupiłam synowi korki w sklepie R-Gol grał 2 miesiące i odeszła podeszwa dałam do reklamacji niestety nie uwzględnili bo w ich ocenie syn grał na nieodpowiedniej nawierzchni.Odwołałam się od decyzji dałam z kubu zaświadczenie na jakiej syn gra nawierzchni znow nie uwzględnili i przysłali buty .Pytam się to na czym ma syn grac buty kosztowały 1200zł co mam zrobić aby odzyskać pieniądze albo nowe buty
Mnie też okradli w biały dzień nieodebrany towar wrocil do Nadawcy a po pieniądzach ślad zaginął 1000zl...
Prawie 3 tygodnie czekam na zamówienie za 1000 zł którego nie potrafią zlokalizować. Dno i metr mułu. 3x dzwoniłem na inflonie z prośbą o przyspieszenie transakcji niestety nic to nie dało i odpowiedzi z rzekomego magazynu co się dzieje z moją paczką nie ma nadal. Globalną firma w której pracują amatorzy.
Czy w Adidas Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
NIE POLECAM TEGO SKLEPU !!!!!!!! Zakupiłem u nich buty które do mnie doszły . Jeden z nich był uszkodzony (wada fabryczna pomarszczona skóra) . Zadzwoniłem na infolinie i kazano mi odesłać buty do nich a oni zobowiązali się odesłać mi drugą parę bez wad . Po 14 dniach nic się nie wydarzyło więc zadzwoniłem do nich . Stwierdzili że na pewno paczka dotrze żebym poczekał jeszcze kilka dni. Po 20 dniach znów dzwoniłem i powiedziano mi że nie mają już takich butów i oddadzą mi pieniądze . Zaproponowali bon na 20% ale mi zależało na tym konkretnym modelu. Zażądałem zwrotu pieniędzy napisali że od 3 do 14 dni ciekawy jestem kiedy je dostanę .
Zdecydowanie nie polecam. Zakupiłam buty dla syna w kwietniu br. W czerwcu buty (oba) materiał popękany w wielu miejscach, gumowe noski poodklejane. Oczywiście obuwie oddałam do reklamacji. Niestety sklep odtrzucił reklamację( teraz już trzykrotnie), podając tak absurdalne przyczyny- obuwie było przemoczone, następnie uszkodzenie mechaniczne, niewłaściwe użytkowanie. Ponadto usłyszałam od rzekomego rzeczoznawcy rozpatrującego ową reklamację, że obuwie oddałam brudne. Po rozmowie z osobą, która przyjmowała zgłoszenie, potwierdziła, że obuwie było czyste w innym przypadku zaznaczyłaby tę informację w formularzu. Nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta. "Wielka marka". Poprostu wstyd. szczerze mówiąc , nie wiem gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie.
Wszyscy w adidas Polska rzucili prace. Na infolinii nikt nie odbiera a na karcie mam zablokowane już 4 tysiące złotych a nadal zamowienie nie zostało zakończone. Szok. (usunięte przez administratora) w biały dzień.
Czekam na zwrot pieniędzy ponad pół roku. Zlodzie !!! Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ponad 100 razy i dalej nic. Oczywiście informowali mnie tel. I mailowo że zwrócili ale to kłamstwo. Omijać szerokim łukiem !!!
Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.
CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!
Hej. Wymyślili, że teraz tylko na kartę podarunkowych jeśli płaciłaś przy odbiorze . Najlepiej płacić przez paypal i jak nie zwrócą to napisać do paypal i oni zaraz od adidas ściągną. I dzwońcie do nich po 100 razy i później na ich stronie wpisujcie imienne skargi na konsultantów. Nie dostaną premii to się wezmą za robotę .
A ile czekałes na zwrot? Ktoś wspomniał, ze na infolinii idzie wszystko załatwić i kontakt jest mega szybki. To prawda?
Niesamowita obsługa, Pani przy telefonie bardzo miła pomogła ze wszystkim ,było widac chęci i starania gorąco polecam dzwonić z problemami na infolinię
Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!
Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70
też mam z nimi problem bo nie zwrócili mi pieniędzy za zwrocony towar i tak sobie myślę że może wato zgłosić członków zarządu tej firemki adidas jako dłużników do KRS a samą firmę jako pozew zbiorowy i złożyć wniosek o jej upadłość !
Mnie tez (usunięte przez administratora), zrobiłam zwrot a pieniędzy na koncie brak a minęło już pół roku. Ta infolinia to żart z kupującego. A teraz zrobili tak ze zwrotów nie ma tylko karty upominkowe, nic już nigdy tam nie zamówię
ADIDAS TO (usunięte przez administratora) NIE CHCĄ ODDAĆ ZA ZWRÓCONY TOWAR! NIE ZOSTAWIE TAK TEGO I PRAWNICY JUŻ SIĘ TYM ZAJMĄ.
Czy pracując w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?
Jeśli chodzi o sklepy to ich motywacją dla pracowników jest obcięcie premii... Nie ma nic, wszystko zabierają...
Jakie warunki pracy są w Adidas Poland Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Sprzedawczyni?
Adidas od 29-03-2022 roku czekam na zamówiony towar zero kontaktu .Wysłałam wiadomość po dwóch dniach otrzymałam że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd techniczny. Po 2 dniach o odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. Dostałam odpowiedź żeby wysłać numer zamówienia to sprawdzą i jest tak za każdym razem Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym wystąpić na drogę sądową po sądach i tracić już zniszczone nerwy.
Firma Adidas dla mnie nie istnieje !! Obsluga klienta na fatalnym poziomie, dzwoniłem parę razy w sprawie zwrotu pieniędzy. Od 8 marca mają paczkę u siebie. Dopiero dzisiaj (30 marca) dostałem info o zbliżającym sie przelewie. Podobno mieli napisac e-mail, lecz tego nie zrobili, trzeba caly czas dzwonic i upominac sie o swoje. Podczas jednego z wielu telefonów uzyskalem info, ze przelew zostal wyslany, wiec zadałem pytanie na jakie konto, poniewaz na moim tych pieniędzy nie ma. Wtedy Pan przekazal wiadomosc do kolejnego dzialu i znowu czekania 2-3 dni. Jesli chcecie cos zwracac z firmy adidas to przygotujcie sie na miesiąc czekania na pieniądze
Adidas od 3 miesięcy ( od 2021.12) nie zwraca mi pieniędzy za zwrot. W marcu powiedziałem dość i postanowiłem skontaktować się z firmą. Po otrzymaniu wiadomości, że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd po ich stronie w wysyłaniu karty podarunkowej, i kolejny raz ośmielili zaproponować mi jakiś śmieszny voucher! W odpowiedzi kazałem wysłać własciwą formę refundacji gwarantowaną w regulaminie adidas. Minęło 2 dni od odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. SKARGA I PROŚBA NIE ZOSTAŁA NAWET ZAADRESOWANA PRZEZ ADIDAS W ODPOWIEDZI. Adidas wysłał mi email z treścią, że, rzekomo karta podarunkowa już znajduje się na moim emailu, co było bzdurą. Wysłałem ok. 2 odpowiedzi w których dałem im znać ze nie otrzymałem refundacji. Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. W końcu odebrałem wiadomość od adidas, żebym wysłał im inny adres email, bo ten - cytuje całość emaila: "Rozumiemy, iż nadal nie dostał Pan Karty Podarunkowej, poprosilibyśmy Pana uprzejmie, o podanie nam innego adresu e-mailowego, gdyż z obecnym Pana e-mailem nie mamy dobrego połączenia." minęło 2 dni, sprawdzałem inny adres, ten który im wysłałem i nic się w nim nie znajduję od adidas! Czy to jest żart? Co ja mam teraz zrobić? Banda niekompetentnych cymbałów!, jak ja mam to teraz z nimi załatwić? Biorąc pod uwagę to wszystko to chyba nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym się szwendać po sądach i tracić już zniszczone nerwy. Brak słow.
NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!!! PRZETRZYMUJĄ PIENIĄDZE, KTÓRE POWINNI ZWRÓCIĆ W 14 DNI. WPIS Z WASZEJ STRONY: "Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank.Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze". Zamówienie zostało złożone 8.01.2020. Dokonałem zwrotu i 16.01.2020 towar był już u was odebrany. Minęło 14 i dni nic. Myślałem, że to zwykły ludzki błąd ale nie.. sprawa ciągnie się do teraz i wg pani z infolinii nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa. TO JA SIE PYTAM: jak to się ma do tych 14 dni??? dziś usłyszałem ze firma ma problemy w dziale finansowym, poprosiłem o kontakt do tego działu celem sprawdzenia co się dzieje ze zwrotem, i jak mogę sfinalizować sprawę. Pani na infolinii wyjątkowo nieuprzejma, non stop powtarza regułkę, że mogę się odwołać i czekać. ale ja odwoływałem się już 6 razy!!! to ile razy u Was trzeba się odwoływać żeby sprawa została zamknięta? to nie jest duża kwota a robicie z tego taki kłopot jakby to było zamówienie życia. trzeb trzymać się jak najdalej od takich sklepów bo tylko szkoda nerwów. SPRAWA ODDANA DO SĄDU. może jak dojdą koszty zastępstwa procesowego to ktoś naprawi ten błąd w dziale finansowym. Sprawa również zgłoszona do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Pieniędzy to chyba nie odzyskamy, ile Ja razy dzwoniłam, wypełniłam link który przysłali nr konta bankowego itp....dostałam informację, że pieniądze są już w drodze.... sprawa ciągnie się od lutego kiedy dokonałam zwrotu...juz mamy czerwiec i nic żenada poprostu
Witam, u mnie to samo.... Zamówienie z czerwca.. Wymiana, ostatecznie zwrot, pieniędzy nie ma do dziś.. I ciągle odpowiadają ze sprawą jest u przełożonych w dziale finansowym... Dramat...
Ta sama sytuacja. Na pieniądze czekam na lipca, a mamy wrzesień. Sprawa już trafiła do rzecznika Praw Konsumenta, który wystosował pismo do adidas. Mają teraz 14 dni na odpowiedź i zwrot pieniędzy. Dam znać czy coś to dało.
Ja czekam na zwrot od 02.2020, a mamy już wrzesień. Szkoda czasu na UOKiK - zajmuje się tylko firmami, a nie zwykłymi konsumentami, szkoda również czasu na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów - nie ma żadnych kompetencji aby wpłynąć na firmę. Dwie powyższe instytucje już przerabiałem. Pozostaje jedynie wniesie pozwu do Sądu. Pozdrawiam wszystkich Oszukanych i życzę aby w końcu odzyskali swoje pieniądze.
Pisz i dzwoń do adidas.com siedziby głównej adidas . (usunięte przez administratora)o tylko firma obsługującą infolinię dla adidas . Nazywa się webhelp ,tam też pisz . ADIDAS w Polsce znajdziesz w necie z numerem mailem i adresem oraz telefonem. Wal jak w dym. Jak coś to pomogę
Mam ten sam produkt. Teraz usłyszałam że wystąpił problem techniczny. Ale jakiej natury ? Proszę o rozmowę z kierunkiem i też nie mogą połączyć ani przełączyć. Jestem zawiedziona i wkurzona.
Hej Michale. Nie będę narzekać na warunki pracy. Płaca dobrze i na czas, nie zmuszają do nadgodzin. Odpowiadając w temacie posiłków dla pracowników to zwracam uwagę na firmę Geberit z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od narzeczonego bo tam pracuje) mają tam system informatyczny, dzięki której zamawiają obiady z dofinansowaniem pracodawcy. Działa to trochę jak Pyszne, tylko że jest taniej. Powodzenia! Irmina.
@radek jak skończyła się Twoja sprawa? Ja mam tak samo buty oddane w grudniu i do dzisiaj brak pieniędzy na koncie…
Jak wygląda sprawa grafiku w Adidas Poland Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Dla mnie o biuro, bo sklepy mają raczej swoje własne profile. Lepiej tego nie mieszać. Jakie są widełki handlowców? Pięć lat doświadczenia wstrząśnie nimi czy rozbawi? :)
Zazwyczaj biuro pracuje na 1 poranną zmianę. Czesc pracy mozna wykonywac jako home office czy w terenie z klientem. Co do ofert handlowcow to zazwyczaj puste ogloszenia, bo tam tylko kolesiostwo obsadzone, co ma ugadany % z hurtownikami, a zeby kogoś obsadzić muszą otworzyć rekrutacje, nawet jak już jest konkretna osoba wybrana.
to po co wystawiają takie ogłoszenia? mieszają ludziom w głowach, totalnie nie rozumiem takiego zachowania... przecież ludzie na pewno wysyłają CV.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adidas Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Adidas Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adidas Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!