Opinie o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Adidas Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Rururu
Kandydat
 Pytanie

Czy pracując w Outlet Adidas otrzymuje się znizki pracownicze na produkty?

Renata
Inne

Obecnie trwa rekrutacja na pozycję Floor Manager. W benefitach piszę o prywatnej opiece medycznej. A wiecie czy to 100% firma opłaca czy to tylko jakieś częściowe dofinansowanie, a resztę pracownik sam dopłaca?

Xxx
Pracownik
@Renata

Płacisz podatek od skladki

Irena
Inne
@Xxx

dobrze wiedzieć. a jest coś jeszcze tutaj za co ewentualnie trzeba dopłacać? i praca na tym stanowisku to jak już w praktyce wygląda tu w firmie? często rotują na tym stanowisku?

Ilona
Inne

Kupiłam synowi korki w sklepie R-Gol grał 2 miesiące i odeszła podeszwa dałam do reklamacji niestety nie uwzględnili bo w ich ocenie syn grał na nieodpowiedniej nawierzchni.Odwołałam się od decyzji dałam z kubu zaświadczenie na jakiej syn gra nawierzchni znow nie uwzględnili i przysłali buty .Pytam się to na czym ma syn grac buty kosztowały 1200zł co mam zrobić aby odzyskać pieniądze albo nowe buty

1
Majlo
Inne

Mnie też okradli w biały dzień nieodebrany towar wrocil do Nadawcy a po pieniądzach ślad zaginął 1000zl...

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na stanowisko Assistant Store Manager? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Brak szacunku do klientów.
Inne

Prawie 3 tygodnie czekam na zamówienie za 1000 zł którego nie potrafią zlokalizować. Dno i metr mułu. 3x dzwoniłem na inflonie z prośbą o przyspieszenie transakcji niestety nic to nie dało i odpowiedzi z rzekomego magazynu co się dzieje z moją paczką nie ma nadal. Globalną firma w której pracują amatorzy.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Adidas Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

amanda
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

a co masz na myśli?

Alicja
Inne
@amanda

No a jak coś jest nie tak w zespole albo szef kogoś źle potraktuje, to jest jakieś miejsce, w które się można udać w tej sprawie? Jakiś dział, który pomoże? Mnie też to interesuje.

Martinez
Inne

NIE POLECAM TEGO SKLEPU !!!!!!!! Zakupiłem u nich buty które do mnie doszły . Jeden z nich był uszkodzony (wada fabryczna pomarszczona skóra) . Zadzwoniłem na infolinie i kazano mi odesłać buty do nich a oni zobowiązali się odesłać mi drugą parę bez wad . Po 14 dniach nic się nie wydarzyło więc zadzwoniłem do nich . Stwierdzili że na pewno paczka dotrze żebym poczekał jeszcze kilka dni. Po 20 dniach znów dzwoniłem i powiedziano mi że nie mają już takich butów i oddadzą mi pieniądze . Zaproponowali bon na 20% ale mi zależało na tym konkretnym modelu. Zażądałem zwrotu pieniędzy napisali że od 3 do 14 dni ciekawy jestem kiedy je dostanę .

1
kinga
Inne

Zdecydowanie nie polecam. Zakupiłam buty dla syna w kwietniu br. W czerwcu buty (oba) materiał popękany w wielu miejscach, gumowe noski poodklejane. Oczywiście obuwie oddałam do reklamacji. Niestety sklep odtrzucił reklamację( teraz już trzykrotnie), podając tak absurdalne przyczyny- obuwie było przemoczone, następnie uszkodzenie mechaniczne, niewłaściwe użytkowanie. Ponadto usłyszałam od rzekomego rzeczoznawcy rozpatrującego ową reklamację, że obuwie oddałam brudne. Po rozmowie z osobą, która przyjmowała zgłoszenie, potwierdziła, że obuwie było czyste w innym przypadku zaznaczyłaby tę informację w formularzu. Nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta. "Wielka marka". Poprostu wstyd. szczerze mówiąc , nie wiem gdzie jeszcze szukac pomocy w tej sprawie.

1
Brak kontaktu
Inne

Wszyscy w adidas Polska rzucili prace. Na infolinii nikt nie odbiera a na karcie mam zablokowane już 4 tysiące złotych a nadal zamowienie nie zostało zakończone. Szok. (usunięte przez administratora) w biały dzień.

Wanda
Inne
@Brak kontaktu

A skąd masz takie info że wszyscy rzucili pracę? Ciekawe czemu?

Klient
Inne

Czekam na zwrot pieniędzy ponad pół roku. Zlodzie !!! Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ponad 100 razy i dalej nic. Oczywiście informowali mnie tel. I mailowo że zwrócili ale to kłamstwo. Omijać szerokim łukiem !!!

1
Wanda
Inne
@Klient

A duża to była kwota? Może warto to gdzieś zgłosic?

Dark10
Inne

Nie piszcie do nich . Odpisują BOTY . Dzwońcie i straszcie telefonem do centrali . Jeden email do adidas (niemiecki adres w necie) na adres biura i po sprawie . Ja nawet nie wystawiam opinii , bo dno to za mało.

Małgorzata Wielgus
Inne
 Pytanie
@Dark10

CZY JEST SZANSA NA ODZYSKANIE PIENIĘDZY ZA RZECZY OPŁĄCONE GOTÓWKĄ?? KARTY NIE WYKORZYSTAM BO NIC WIECEJ NIE KUPIĘ U NICH!

Bartosz
Inne
@Małgorzata Wielgus

Hmm, to nie lepiej dogadać się w sklepie w którym coś od nich kupiłaś?

Sss
Inne
 Pytanie
@Dark10

A jaki jest ten adres, bo nie mogę znaleźć?

Dark10
Inne
@Małgorzata Wielgus

Hej. Wymyślili, że teraz tylko na kartę podarunkowych jeśli płaciłaś przy odbiorze . Najlepiej płacić przez paypal i jak nie zwrócą to napisać do paypal i oni zaraz od adidas ściągną. I dzwońcie do nich po 100 razy i później na ich stronie wpisujcie imienne skargi na konsultantów. Nie dostaną premii to się wezmą za robotę .

Weronika
Inne
@Dark10

A ile czekałes na zwrot? Ktoś wspomniał, ze na infolinii idzie wszystko załatwić i kontakt jest mega szybki. To prawda?

Ala
Inne

Niesamowita obsługa, Pani przy telefonie bardzo miła pomogła ze wszystkim ,było widac chęci i starania gorąco polecam dzwonić z problemami na infolinię

1
MCej
Inne
 Pytanie

Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!

Kamil
Inne
 Pytanie
@MCej

Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70

hardens
Inne
 Pytanie
@MCej

udało się coś wskórać z Rzecznikiem?

Hardens
Pracownik
 Pytanie
@MCej

Rzecznik coś zdziałał?

jack
Inne
@MCej

też mam z nimi problem bo nie zwrócili mi pieniędzy za zwrocony towar i tak sobie myślę że może wato zgłosić członków zarządu tej firemki adidas jako dłużników do KRS a samą firmę jako pozew zbiorowy i złożyć wniosek o jej upadłość !

Karolina
Inne
@MCej

Mnie tez (usunięte przez administratora), zrobiłam zwrot a pieniędzy na koncie brak a minęło już pół roku. Ta infolinia to żart z kupującego. A teraz zrobili tak ze zwrotów nie ma tylko karty upominkowe, nic już nigdy tam nie zamówię

Małgorzata Wielgus
Inne
@MCej

ADIDAS TO (usunięte przez administratora) NIE CHCĄ ODDAĆ ZA ZWRÓCONY TOWAR! NIE ZOSTAWIE TAK TEGO I PRAWNICY JUŻ SIĘ TYM ZAJMĄ.

Administrator

Czy pracując w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?

Xxx
Pracownik
@Administrator

Nie

pracownik
Pracownik
@Administrator

Nawet po 8 latach zapooomnij

Monika
Inne
@pracownik

A czemu tu nie ma awansów? W sumie to jest coś co motywuje pracowników do pracy... ;/

Xxx
Pracownik
@Monika

Jeśli chodzi o sklepy to ich motywacją dla pracowników jest obcięcie premii... Nie ma nic, wszystko zabierają...

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki pracy są w Adidas Poland Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Sprzedawczyni?

Xxx
Pracownik
@Pytanie

Szatnia i stołówka to jedno pomieszczenie ok. 6m2. Każdy dojeżdża we własnym zakresie.

Weronika
Inne
@Xxx

A są jakieś benefity w pracy? :D

Xxx
Pracownik
@Weronika

Multisport, prywatna opieka medyczna

barbaramaka
Inne

Adidas od 29-03-2022 roku czekam na zamówiony towar zero kontaktu .Wysłałam wiadomość po dwóch dniach otrzymałam że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd techniczny. Po 2 dniach o odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. Dostałam odpowiedź żeby wysłać numer zamówienia to sprawdzą i jest tak za każdym razem Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym wystąpić na drogę sądową po sądach i tracić już zniszczone nerwy.

1
Aleksandra
Inne

Firma Adidas dla mnie nie istnieje !! Obsluga klienta na fatalnym poziomie, dzwoniłem parę razy w sprawie zwrotu pieniędzy. Od 8 marca mają paczkę u siebie. Dopiero dzisiaj (30 marca) dostałem info o zbliżającym sie przelewie. Podobno mieli napisac e-mail, lecz tego nie zrobili, trzeba caly czas dzwonic i upominac sie o swoje. Podczas jednego z wielu telefonów uzyskalem info, ze przelew zostal wyslany, wiec zadałem pytanie na jakie konto, poniewaz na moim tych pieniędzy nie ma. Wtedy Pan przekazal wiadomosc do kolejnego dzialu i znowu czekania 2-3 dni. Jesli chcecie cos zwracac z firmy adidas to przygotujcie sie na miesiąc czekania na pieniądze

1
adios
Inne
 Pytanie

Adidas od 3 miesięcy ( od 2021.12) nie zwraca mi pieniędzy za zwrot. W marcu powiedziałem dość i postanowiłem skontaktować się z firmą. Po otrzymaniu wiadomości, że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd po ich stronie w wysyłaniu karty podarunkowej, i kolejny raz ośmielili zaproponować mi jakiś śmieszny voucher! W odpowiedzi kazałem wysłać własciwą formę refundacji gwarantowaną w regulaminie adidas. Minęło 2 dni od odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. SKARGA I PROŚBA NIE ZOSTAŁA NAWET ZAADRESOWANA PRZEZ ADIDAS W ODPOWIEDZI. Adidas wysłał mi email z treścią, że, rzekomo karta podarunkowa już znajduje się na moim emailu, co było bzdurą. Wysłałem ok. 2 odpowiedzi w których dałem im znać ze nie otrzymałem refundacji. Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. W końcu odebrałem wiadomość od adidas, żebym wysłał im inny adres email, bo ten - cytuje całość emaila: "Rozumiemy, iż nadal nie dostał Pan Karty Podarunkowej, poprosilibyśmy Pana uprzejmie, o podanie nam innego adresu e-mailowego, gdyż z obecnym Pana e-mailem nie mamy dobrego połączenia." minęło 2 dni, sprawdzałem inny adres, ten który im wysłałem i nic się w nim nie znajduję od adidas! Czy to jest żart? Co ja mam teraz zrobić? Banda niekompetentnych cymbałów!, jak ja mam to teraz z nimi załatwić? Biorąc pod uwagę to wszystko to chyba nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym się szwendać po sądach i tracić już zniszczone nerwy. Brak słow.

adios
Inne
@adios

Po kontakcie telefonicznym następnego dnia wreszcie doszła do mnie karta podarunkowa.

radek

NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!!! PRZETRZYMUJĄ PIENIĄDZE, KTÓRE POWINNI ZWRÓCIĆ W 14 DNI. WPIS Z WASZEJ STRONY: "Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank.Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze". Zamówienie zostało złożone 8.01.2020. Dokonałem zwrotu i 16.01.2020 towar był już u was odebrany. Minęło 14 i dni nic. Myślałem, że to zwykły ludzki błąd ale nie.. sprawa ciągnie się do teraz i wg pani z infolinii nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa. TO JA SIE PYTAM: jak to się ma do tych 14 dni??? dziś usłyszałem ze firma ma problemy w dziale finansowym, poprosiłem o kontakt do tego działu celem sprawdzenia co się dzieje ze zwrotem, i jak mogę sfinalizować sprawę. Pani na infolinii wyjątkowo nieuprzejma, non stop powtarza regułkę, że mogę się odwołać i czekać. ale ja odwoływałem się już 6 razy!!! to ile razy u Was trzeba się odwoływać żeby sprawa została zamknięta? to nie jest duża kwota a robicie z tego taki kłopot jakby to było zamówienie życia. trzeb trzymać się jak najdalej od takich sklepów bo tylko szkoda nerwów. SPRAWA ODDANA DO SĄDU. może jak dojdą koszty zastępstwa procesowego to ktoś naprawi ten błąd w dziale finansowym. Sprawa również zgłoszona do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

4
Mika
@radek

Pieniędzy to chyba nie odzyskamy, ile Ja razy dzwoniłam, wypełniłam link który przysłali nr konta bankowego itp....dostałam informację, że pieniądze są już w drodze.... sprawa ciągnie się od lutego kiedy dokonałam zwrotu...juz mamy czerwiec i nic żenada poprostu

Patrycja
Inne
@Mika

Witam, u mnie to samo.... Zamówienie z czerwca.. Wymiana, ostatecznie zwrot, pieniędzy nie ma do dziś.. I ciągle odpowiadają ze sprawą jest u przełożonych w dziale finansowym... Dramat...

Dominika
Inne
@Patrycja

Ta sama sytuacja. Na pieniądze czekam na lipca, a mamy wrzesień. Sprawa już trafiła do rzecznika Praw Konsumenta, który wystosował pismo do adidas. Mają teraz 14 dni na odpowiedź i zwrot pieniędzy. Dam znać czy coś to dało.

Łukasz
Inne
@radek

Ja czekam na zwrot od 02.2020, a mamy już wrzesień. Szkoda czasu na UOKiK - zajmuje się tylko firmami, a nie zwykłymi konsumentami, szkoda również czasu na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów - nie ma żadnych kompetencji aby wpłynąć na firmę. Dwie powyższe instytucje już przerabiałem. Pozostaje jedynie wniesie pozwu do Sądu. Pozdrawiam wszystkich Oszukanych i życzę aby w końcu odzyskali swoje pieniądze.

Dark100
Inne
@radek

Pisz i dzwoń do adidas.com siedziby głównej adidas . (usunięte przez administratora)o tylko firma obsługującą infolinię dla adidas . Nazywa się webhelp ,tam też pisz . ADIDAS w Polsce znajdziesz w necie z numerem mailem i adresem oraz telefonem. Wal jak w dym. Jak coś to pomogę

Dominika
Inne
@Dominika

Interwencja Rzecznika pomogła. Pieniądze na koncie po 3 miesiącach!

Gosik
Inne
 Pytanie
@radek

Mam ten sam produkt. Teraz usłyszałam że wystąpił problem techniczny. Ale jakiej natury ? Proszę o rozmowę z kierunkiem i też nie mogą połączyć ani przełączyć. Jestem zawiedziona i wkurzona.

Renata
Inne
 Pytanie
@radek

Mam podobny problem z odzyskaniem pieniędzy od adidas . Jak zakończyła się sprawa?

tjaffix
Inne
@Dominika

Też zgłosiłem do rzecznika i za 14 dni zwrócili mi pieniędzy)

Irmina
Były pracownik
@radek

Hej Michale. Nie będę narzekać na warunki pracy. Płaca dobrze i na czas, nie zmuszają do nadgodzin. Odpowiadając w temacie posiłków dla pracowników to zwracam uwagę na firmę Geberit z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od narzeczonego bo tam pracuje) mają tam system informatyczny, dzięki której zamawiają obiady z dofinansowaniem pracodawcy. Działa to trochę jak Pyszne, tylko że jest taniej. Powodzenia! Irmina.

Andzrej
Inne
 Pytanie
@radek

@radek jak skończyła się Twoja sprawa? Ja mam tak samo buty oddane w grudniu i do dzisiaj brak pieniędzy na koncie…

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Adidas Poland Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?

xxx
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czy chodzi Ci o pracę w sklepi czy w biurze?

Iwona
Inne
@xxx

Dla mnie o biuro, bo sklepy mają raczej swoje własne profile. Lepiej tego nie mieszać. Jakie są widełki handlowców? Pięć lat doświadczenia wstrząśnie nimi czy rozbawi? :)

Lola
Pracownik
@Iwona

Zazwyczaj biuro pracuje na 1 poranną zmianę. Czesc pracy mozna wykonywac jako home office czy w terenie z klientem. Co do ofert handlowcow to zazwyczaj puste ogloszenia, bo tam tylko kolesiostwo obsadzone, co ma ugadany % z hurtownikami, a zeby kogoś obsadzić muszą otworzyć rekrutacje, nawet jak już jest konkretna osoba wybrana.

1
Joanna
Inne
@Lola

to po co wystawiają takie ogłoszenia? mieszają ludziom w głowach, totalnie nie rozumiem takiego zachowania... przecież ludzie na pewno wysyłają CV.

Zostaw merytoryczną opinię o Adidas Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Adidas Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Adidas Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii