Opinie o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Duży Ben Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Duży Ben Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Mały
Pracownik

Sami sobie prowadźcie takie sklepy za ochłapy. Jak człowieku to liczyłeś. Sam zasuwaj za tysiac złotych.

Anetta
Pracownik

Jaka płaca taka będzie praca. Nie myślcie sobie ze naszymi i naszych pracownikow rękoma bedziecie zbijać kasę i budować dobry wizerunek firmy. Nic z tego to my przez lata przyciaglismy klientów dbając by ich mieć i użerać się z nimi. To nasi pracownicy narażają swoje bezpieczeństwo, to oni polecają klientom, sprzedają i robią wszystko a nie stać nas nawet na premie by ich nagradzać. Zresztą pracownicy też wiedzą że firma to jedno wielkie skąpstwo. Skończyło się poświęcanie dla tej firmy. Wy minimum to my też absolutne minimum. Nie zdajecie sobie sprawy jakiś agentów mieliscieod samego początku, to oni zbudowali wszystko teraz będziecie zatrudniać byle kogo byle wziął sklep I upadnięcie bardzo szybko

Już były agent
Pracownik

Czy ktoś z zarządu mógłby się wreszcie wypowiedzieć i spojrzeć na to co dyrektor wyprawia. . Przecież to są kpiny. Ja będę musiał zrezygnować. Nikt nie poprowadzi sklepu za najniższa krajowa . Ludzie kto to liczy

Coca cola
Pracownik
 Pytanie

W dniu dzisiejszym nastąpiło apogeum kilkumiesięcznych walk z tą firmą. Jest to szok jak szanowny Panie dyrektor robi z nas głupków. Warunki które nam przedstawił są dokładnie takie same tylko przedstawione w inny sposób. Nie dodali nam nic wręcz ucięli Ti co w styczniu. Warunki te nie są korzystne tylko tragiczne i głodowe. Jak można tak (usunięte przez administratora)ludzi? Zwodzić miesiącami, kręcić kłamać i na koniec przedstawić dokładnie to samo. Nie nawidze tej firmy, rzygac się chce na sama myśl. Trzeba będzie znów ciąć godziny praciwnikow woec bądźcie pewnk że te sklepy będą wyglądać niedługo jak meliniarskie sklepy. Nie dajecie godziwie pracować bo zabieracie ręce do pracy. Jeden pracownik nie spelmi waszych ogromnych wygórowanych wymagań. Nie będzie sprzedaży bo towar będzie nierozpakowany stal na magazynach. Nadchodzi koniec waszych pięknych sklepików. Nigdy nikomu nie polecę pracy z takimi oszustami.

Paweł
Pracownik
@Coca cola

Kpina z agentów. Przedstawione warunki finansowe nie tylko godzą w godność Agentów, ale gwarantują im wynagrodzenie poniżej minimalnej płacy. Po 3 miesiącach zwodzenia oszukano Agentów. Ten biznes to już kpina. Ja ze swojej strony kończę współpracę z Dużym Benem. Duży Ben to dziś już (usunięte przez administratora)totalne. Tak to jest jak się daje władze nieudacznikom, którzy poprzednie biznesy położyli.

Centralna Polska
Pracownik
@Paweł

Liczę i liczę i nie wier,ę. Panie Dyrektorze jeżeli ma Pan nas za (usunięte przez administratora) to gwarantuje Panu ,że tak tego nie zostawimy. Juz nawet nie wypowiem się merytorycznie bo za dużo nerw mnie to kosztuje. Karma wroci proszę pamiętać a przed karmå będzie Pan sławny.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko DORADCA KLIENTA Duży Ben Starogard Gdański oferowane przez firmę Duży Ben Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator bocznego wózka widłowego
Hapert
Agencja Zatrudnienia Metaal Flex Poland Sp. z o.o.
(213 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Senior w Zespole VAT Compliance
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(66 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Agentka
Pracownik

Panie Dyrektorze Pan chyba z nas kpi. To są warunki poniżej minimalnej krajowej. Po co były te spotkania. Po co było to czekanie i zwlekanie . Teraz czas na odwet z naszej strony. Ja odchodzę ale nie odejdę w ciszy

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda szkolenie? Jak długo czeka się na kontakt rekrutacji?

Edzia
Były pracownik
@Pytanie

Człowieku uciekaj i nawet się za to nie bierz . Wyjdziesz na minusie w najlepszym razie wyjdziesz na zero . Jesteś w DB tylko przynieś podaj i pozamiataj o niczym nie decydujesz . Daj sobie spokój .

Jacek
Pracownik
@Pytanie

Ogólnie to jest straszny chaos. Szkolenie wygląda tragicznie, a na kontakt odnośnie rekrutacji czeka się bardzo szybko, gdyż nie mają chętnych na agentów. Szukają już byle kogo, aby złowić. Obecnie ogłaszają 56 rekrutacji. Nie polecam nikomu pracy w Dużym Benie.

Agent1
Pracownik

Początek marca a my Agenci nie wiemy nadal jakie warunki są wynagrodzeniowe - (od marca) centrala myśli od stycznia. Już drugi miesiąc dokładamy :( Sieć pada. Mnóstwo zamknięć i zwolnień w Eurocash i Benie. Miała być ekspansja a jest dramat. Każdy kto chce współpracować z tą firmą na poziomie AGENTA sklepu niech da sobie spokój.

Bartek
Inne
@Agent1

Czemu aż tak długo zwlekają z warunkami wynagrodzenia. Teraz to nie jest zupełnie opłacalne czy nie jest tak źle jak piszesz? Centrala ma ma jakieś ramy czasowe w których musi się określić w z kasą czy mogą to przeciągać w nieskończoność?

Jacek
Pracownik
@Bartek

Pytanie zadaj centrali, a nie tutaj na forum. Zwlekają bo chcą dalej wyrolować agentów. Taka jest prawda. Biznes nie jest opłacalny. Agent dostaje mniejsze wynagrodzenie niż minimalne.

Central
Inne
 Pytanie

Nie jest różowo. Duza firma a działa jak kurnik. Wszystko na gębę. Wszędzie problem bo spychologia albo prezes nie potrafi podjąć decyzji. To straszne, jak w ciągu 2 lat można rozwalić firmę i zdemotywować pracowników i agentów. Wszyscy mają dosyć, nikomu się nie chce. Gdzie jest zarzad eurocash? Biznes ucieka.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jako że już luty się kończy to czy ktoś z was nie dostał PIT-u? I jak sobie z tym poradził? Niestety agent mnie wszędzie zablokował a dorwanie w sklepie łączy się z cudem xd

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do osób, które podjęły decyzję o wpakowania nam POPu i paczkomatów do sklepu. Jak wam nie wstyd? Zwiększyliście nam limity paczek na sklepach, nie mamy czasu dla naszych klientów. Od tygodnia codziennie mamy awantury ze strony klientów inpostu, bo zajmujemy się NASZYMI klientami. Kiedy wydajemy paczki słyszymy od klientów, że obsługa szoruje po dnie, bo nie mamy czasu na doradztwo. Osoby przychodzące po paczkę zazwyczaj nie wiedzą od jakiego przewoźnika mają przesyłkę, marnujemy dużo czasu, żeby się z nimi użerać. Nie mamy czasu dokładać towaru, o 18 sklep wygląda jak pobojowisko!!! Wstyd! Staliśmy się punktem odbioru paczek, brakuje nam tylko przepisów siostry Anastazji przy kasie!!!

Lolek
Inne
@Pracownik

Czy każdy sklep ma obowiązek zajmować się odbiorem czy wysyłką paczek? W sensie, czy jest to jakoś narzucane przez centralę? Bo jeśli to decyzja indywidualna, to zakładam, że przekłada się też na wyższe zarobki (za dodatkową pracę)?

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Duży Ben Sp. z o.o.?

anonim
Inne

Witam, szukam informacji na temat współpracy jako Koordynator Sieci Duży Ben. Szukałem ofert ale ta ostatnia ma 5 lat, czy dalej funkcjonuje to stanowisko? Widziałem sporo benefitów, w tym nawet kartę przedpłaconą, samochód, laptop służbowy. Jak na benefity w tamtych czasach to sporo. A wynagrodzenia? Obecnie napewno inaczej to wygląda. Ile wychodzi za miesiąc pracy na tym stanowisku? Wyślę CV mimo wszystko ale chciałbym wiedzieć na jakie zarobki się porywam.

anonim
Inne

Jak wyglądają tu te szkolenia produktowe? To jest taki wykład z prezentacją, czy szkolenia praktyczne np. z omawianiem produktów? Czy prowadzi to centrala firmy, czy manager z konkretnego sklepu? Opowiecie w detalach o tym? Pytam, bo jest teraz oferta pracy dla sprzedawcy w sklepie i jest info o tych szkoleniach. Dzięki z góry.

X
Pracownik
@anonim

Szkolenia centralne, łączysz się zdalnie, coś gadają, dostajesz małe próbki do wypicia. To w sumie fajna część pracy

agent
Pracownik

Jakby ktoś zastanawiał czy brać Bena jako Agent (usunięte przez administratora) . To od stycznia 2024 polecam - po 3 miesiącach pójdziesz z torbami jak się gwarant skończy. Obecnie trochę będzie do wzięcia bo ludzie rezygnują. Powodzenia

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

AGENT
Pracownik

BRAWO! DOKŁADNIE TAK TO WYGLĄDA. TEŻ PODZIĘKUJE OD LUTEGO. WYNAGRODZENIA TO ŻART. ZERO PODWYŻEK OD LAT DLA AGENTÓW JEDYNIE INFLACYJNE BY ZATRUDNIĆ KOGOŚ ZA NAJNIŻSZĄ. WYMAGANIA KOSMOS I ROSNĄ.

Życzliwy
Inne
 Pytanie

Duży Ben dąży do samozaorania. Sieć działająca od lat na rynku być może jest w tym momencie największą siecią sklepów alkoholowych w Polsce, ale po takim czasie posiadać niecałe 400 placówek to wstyd. Niewątpliwie na taką postać rzeczy ma wpływ zatrudniania w szeregach menadżerskich takich "fachowców" jak spadochroniarz z Carefour'a Michał F. czy "przefachowiec" ds. Ekspansji Mariusz G. (spadochroniarz z DC) Wybór nowych lokalizacji często przeczy zdrowemu rozsądkowi i logice. Po pierwsze większe znaczenie przy wyborze miejsca ma operacja a nie ekspansja? Proces postawiony na głowie! Co ciekawe niektóre lokalizacje opiniowane są przez agentów??? Sic! Wydawało się że sytuacja ulegnie zmianie po zwolnieniu Michała K. jednak G. zamiast uzdrowić system dalej koncentruje się na robieniu "prywaty" m.in. na Pomorzu. Tłumaczy to fakt awansu Macieja S. Chłop przed laty nie poradził sobie jako ekspander, ale został kierownikiem w tym dziale. Widać G. hołduje zasadzie mierny bierny ale wierny. Dopóki Zarzad EC będzie pozwalał na takie działania dopóty w tym unicie nie będzie dobrze się działo.

xxx
Pracownik
 Pytanie
@Życzliwy

pytanko mam jakie kary narzuca duzy ben za godzine nie otwarcia sklepu badz caly dzien ??????Czy ajent ma prawo obciążyć takimi kosztami pracownika????

Monia
Pracownik
@xxx

Oczywiście że może dlatego że sam dostaje za to ogromne kary za każdą rozpoczętą godzinę. Oczywiście może to zrobić jeśli pracownik ma to zawarte w umowie. Jeśli ma i podpisuje umowę to znaczy że zgadza się na warunki współpracy.

Pracodawca
Pracownik
@Monia

Nie masz prawa dawac Kare pracownikowi na umowie zlecenia . A na umowe o pracy żadnemu ajentowi nie stac żeby zatrudnić.

Monia
Pracownik
@Pracodawca

Jeżeli ma to zawarte w umowie to tak, jeśli podpisuje umowę to zgadza się na warunki. Wszystko zależy jak skonstruowana jest umowa. Wiele umow na zlecenie zawiera kary również te w dużych firmach. Sama kiedyś pracowałam na takiej umowie gdzie były kary ,nie jest to żadna nowość. Co innego jak ktoś potrąca nie wiadomo za co i nie ma tego w umowie to wtedy tak, nie ma takiego prawa.

anonim
Inne
@Monia

A czy przed podpisaniem umowy zostaje ona jeszcze omówiona? Bo czasem nie czyta się umów i potem wielkie zdziwienie, że zabierają kasę. Co konkretnie jest zapisane w tych zleceniówkach?

Edyta
Były pracownik
@anonim

Duży Ben zatrudnia tylko na umowę zlecenie bo ich nie stać na etat zatrudniać. Nie polecam tej pracy . Ja pracowałam 6 dni w tygodniu na umowę zlecenie po 7 / 8 godzin i dostawałam na rękę 2000 zł to kpiny , na dodatek umowa zlecenie miała być tylko 3 miesiące a potem etat ci się okazało że przy zatrudniani agent mnie okłamał i o żadnej umowie na etat nie było gadki . Nie polecam pracy w dużym Benie . Robisz wszystko + paczki za marne pieniądze . Jak się zapytasz to ci agent powie to co chce a prawda i tak wyjdzie w praniu .

XXX
Pracownik
 Pytanie
@Monia

Czyli kara za nie otwarcie sklepu za dzien wynosi 3300 a za godzine 250 zł?Czy to prawda ????

Monia
Pracownik
@anonim

To zależy bo każdy sklep to jest inny pracodawca i każdy ma swoje umowy. Oczywiście, że każdy pracownik zapoznaje się z tą umową czyta jeżeli ma pytania to konsultuje z pracodawcą a pracodawca udziela wszystkich informacji dotyczących umowy. Jeżeli pracownikowi coś w umowie nie pasuje nie musi jej podpisywać to oczywiste. Nikt w ciemno nie podpisuje raczej żadnych dokumentów .Zawsze należy się zapoznać ze wszystkim co się podpisuje.

Analityk
Pracownik
 Pytanie

Jeśli chcecie prowadzić sklep z którego nie będziecie w stanie wyjść o normalnej porze, jeśli chcecie żyć w ciągłym stresie i napięciu że czegoś nie zrobiliście albo o czymś zapomnieliście to dobrze trafiliście. Duży Ben kiedyś to był prawdziwy partner biznesowy, dziś jest jego wspomnieniem. Żabka się rozwija, Ben zwija. To co nas czeka (lub bardziej tych którzy mimo wszystko nie zrezygnują) to spadające obroty, cotygodniowe zmiany promocji i gazetek które oprócz dodatkowej roboty niczego nie zmienią i dziesiątki innych debilnych pomysłów pana MF prowincjonalnego menadżera któremu brakuje prawdziwych pomysłów na taką sieć jak Duży Ben. Dlaczego wspominam o Żabce? Ano dlatego, że kiedyś utwierdzano nas w przekonaniu, że nigdy nie będziemy działać jak Żabka, choćby w odniesieniu do planowania nowych lokalizacji. Co z tego pustego gadania zostało? Ponoć 400 sklepów choć mało kto wierzy że choćby połowa rentownych. Cały czas trwa nerwowe poszukiwanie naiwnych którzy przejmą sklepy po tych co zmądrzeli lub tych którzy w nadziei na lepsze jutro zechcą otworzyć swój biznes. Owszem otworzycie go, ale szybko zorientujecie się w jakie (usunięte przez administratora) wpadliście, kiedy karta oceny sklepu lub tajemniczy klient albo jakieś inne dziadostwo będzie wam regularnie odbierać pieniążki z wynagrodzenia, bo przecież centrala musi z czegoś żyć. Na razie czekamy na wynik negocjacji między panem dyrektorem a nową radą agentów lub czymś na ten kształt. Oczywista zasłona dymna mająca oddalić w czasie nieuchronne. Powodzenia.

anonim
Inne
@Analityk

Ja mam pytanie, jak się prowadzi taki sklep, to ma się dowolność zatrudniania ludzi? Czy to firma centrala decyduje o zatrudnieniu, a osoba, która prowadzi sklep, nie ma w tym samodzielności? I czy taki pracownik może dostać UoP, czy zlecenie i o tym tez kto decyduje? Centrala czy najemca?

analiza
Były pracownik
@anonim

Witam, ku przestrodze.., analityk ma rację, jednak pragnę przestrzec wszystkich którzy mają jakąkolwiek nadzieję na polubowne lub korzystne rozwianie sporu zawartego w opiniach poniżej. Nie ma jakiekolwiek opcji na porozumienie. Sieć uparcie kopiuje pomysły i rozwiązania panujące w popularnej sieci "Żabka", także wcześniej czy później i tak je wdrożą.., z Wami lub bez Was, jeżeli nie chcecie uczestniczyć w tej piramidzie finansowej, to przemyślcie jak najwcześniejsze odejście "bez długów" z tego konceptu. To co się teraz odbywa to gra na czas.., i łowienie kolejnych frajerów...Ten model biznesowy zawsze będzie miał zwolenników (ze względu na proporcjonalnie niski wkład) ale czas i finalne rozliczenie będzie miał swoje żniwo...(szczególnie w Skarbówce..)

Kaja
Pracownik
@anonim

O wszystkim decyduje agent. Ile i na jakie umowy zatrudnia. Centrala w to nie ingeruję. Bo pracownicy są zatrudnieni przez agenta a nie firmę Duży Ben.

Mariolka
Pracownik
 Pytanie

A ja nie zrozumiem nigdy tego fenomenu! Jak można od tyłu lat nie potrafić normalnie wprowadzić promocji! Pytam jak? Przychodzicie zabieracie pieniądze za brak dwoch złych cenowek podczas gdy drukujemy ceny skanujemy kolektorem ceny i 150 kest złych. Nie potrafię tego pojąć takiej rzeczy nie potraficie zrobić. Po co milion zakładek niech będzie jedna drukuj i leci a nie miliony półek, gazetek, i szukać tego wszędzie zamiast wszystko w jednym łącznie z multipakqmi. Wymiana promocji kosztuje nas dodatkowych pracowników w tym dniu a wy chcecie wprowadzić 2 razy miesiącu? 2 razy w miesiącu (usunięte przez administratora)i skanowanie całego sklepu kolektorem? Niedosc że Noe daliście kasy na pracowników to jeszcze dokładacie roboty? To jest absurd! Jak można przez tyle lat nie zrobić dobrze jednej rzeczy! Ile jeszcze będziecie się tego uczyć. Cały dzień jest poprawek ,zmian, drukowania a najbardziej rozwalają nas maile w ciągu dnia - to było jednak źle wydrukujcie, tamto było źle jeszcze raz wydrukujcie, nie ma nic gorszego niż te poprawki przez kolejny tydzień! Nauczcie się wkoncu bo wymagacie od nas zabieracie kasę a sami się ogarnijcie albo zmieńcie osobę która się tym zajmuje!

Benka
Pracownik

Czytam wszystkie komentarze i muszę przyznać z żalem że to prawda...sklepy zmienione w paczkomaty za które pracownicy dostają naprawdę śmieszne pieniądze a roboty przy tym od cholery. Kiedyś naprawdę miła mała firma a teraz zrobiło się typowe korpogowno. Liczą się tylko % słupki i wykresy...człowiek jest na samym końcu!!!! Ciągle zamieszanie z promocjami ciągle przekładanie towarów z półki na półkę brak komunikacji z centralą. Dział audytu którzy już od dawna nie są ludźmi tylko psami które muszą węszyć tak długo aż w końcu coś znajdą żeby wpisać w tabelkę. Ciągły monitoring pracowników szukanie na nich haków... żałosne!!! KO płaczą jak im ciężko w pracy niech staną na 13 czy 15 godz na kasach w międzyczasie dostawy klienci kurierzy...a oni ci robią siedzą w biurach piją kawki i robią na szybko KoSa bo musi być zrobiony. Zero rozmów z pracownikami czy ajentami żeby pomóc. Nie ma pieniędzy na podwyżki dla ludzi a wymagania ciągle rosną i rosną!!!!! Żałosne co zrobili z firmą. Oczy centrala otworzy jak ludzie odejdą ale będzie za późno. Pracownicy od samego rana do 23 w pracy bez przerwy, chorzy stoją bo nie ma pieniędzy na zastępstwa ale Pana Flork...to nie interesuje jego interesuje jak uwalić ajentów i pracowników żeby on miał kasę. Odejście Pana Kuli i Kowalskiego zrobiło bardzo dużo złego... Może to już najwyższa pora oddać temat dla programu Uwaga za to jak są gnojeni ludzie

GłowaNaTacy
Były pracownik

Niestety i ja muszę się wypowiedzieć negatywnie o sieci Duży Ben. Mój agent był świetny, naprawdę, elastyczny grafik, zmiany pomiędzy pracownikami, pensje na czas. Byłem najlepszym sprzedawcą, zawsze moje zmiany kończyły się +1000 do obrotu więcej niż moi współpracownicy, bo kochałem tą markę, kochałem ludzi dla których pracowałem, miałem poczucie misji doradzania dobrego alkoholu. Zwolniono mnie, bo tajemniczy klient wyszedł poniżej 90%, uznano, że nie zbadałem potrzeb klienta, gdzie zrobiłem to, straciłem 500 złotych w ramach kary, gdzie pracowałem z bólem przez który nie mogłem siedzieć, bo tak kochałem tą pracę. Teraz to rozumiem dlaczego, agentów potraktowano gorzej jak (usunięte przez administratora), więc siłą rzeczy to musiało się odbić na nas, doradcach. Od zwolnienia nie zajrzałem tam, promocje (usunięte przez administratora) warte, a od paczek, którymi na nas się za przeproszeniem (usunięte przez administratora) i szcza mam paczkomat.

Klaudia
Pracownik
 Pytanie
@GłowaNaTacy

Dziwne to co piszesz raczej to nieprawda. Za 90% wyniku nie traci się 500 ana pewno nikt nikogo za to nie zwalnia! Chyba że takiego miałeś szefa który zwalnia za wynik TK to ma wogole pracowników? Coś chyba mijasz się z prawdą

Zostaw merytoryczną opinię o Duży Ben Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 3 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duży Ben Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii