Serwis dramat kupiłam ekspres do kawy krupsa za równe 2600 zł w Krakowie w dn. 07.12.2019 r.Sklep wysłał do reklamacji ekspres nie spieniał mleka ,po 2-ch tygodniach dostałam paczkę i raport z naprawy z info ze nie zainstalowałam filtra do wody w meni i to jest przyczyną nie spieniania mleka,to jest kpina to tak jakby babcia włożyła złty worek do odkurzacza i on nie pracuje.,oczywiście to jest przykład.To jest kpina ,jak macie takich mechaników to gratuluje nic dodadać nic ująć.Zainstalowałam w meni filtr wody i ekspres dalej raz spienia mleko ,a raz nie .Przy tym pani ,która odbiera telefon nie umie poinstruować jak mam sobie zainstalować ten filtr w meni,JA DAŁAM RADĘ ,A JAK KUPI KTOŚ STARSZY TO CO BĘDZIE!!!!!!!! W instrukcji obsługi można używać filtra ,albo nie.
Firma rzeczywiście dramat. Tragedia. Ekspres do kawy firmy Krups jest ostatnim produktem tej firmy. Z "naprawy" firmy Let me break down this wrócił zaiste podrapany i nienaprawiony. Tłumaczenia firmy równie rzeczowe, co te powyżej. Omijać to (usunięte przez administratora)!
Firma (usunięte przez administratora) praca za najniższa krajową (nawet mniej) trzeba prosić się o swoje brak możliwości awansu rozwoju kierownictwo (usunięte przez administratora) pracowników
Zgadzam się!Jeśli jesteś miły,przyjazny i otwarty to zostaw to za drzwiami tej firmy bo ona to i tak w Tobie zniszczy. Kto się nie spodoba wyżej wymienionej Pani (która tak 'pięknie' odzywa się do współpracowników) jest usuwany. Możesz być dobrym pracownikiem, ale nie ma to znaczenia kiedy w grę wchodzą koleżeńskie układy. Od wielu lat nic się nie zmieniło w tej kwestii i się nie zmieni. Jeden wielki (usunięte przez administratora) jeden wielki (usunięte przez administratora)
Ilu osób potrzeba na dziale logistyki? Po poprzednich wpisach sprzed paru miesięcy wiem już ze kogoś do niego szukali a teraz także dostępna jest oferta. podobnie jak wcześniej nie zostały wskazane żadne widełki placowe, z czego to wynika? jaka stawkę proponujecie by podać na rozmowie? ona sama z kim teraz jest prowadzona?
Układania na paletach czy zdejmowania sprzętów z linii na wózek nie wyeliminujesz. Wszystko mieści się w normie, a jak się ładnie uśmiechniesz to chłopaki pomogą ;-)
Zastanawiam się czy to, że kandydat na technika terenowego nie będzie miał doświadczenia wpłynie znacząco na jego początkowe zarobki. chłopak praktycznie go nie ma a jak widzieliśmy ofertę dla technika terenowego to niby nie jest ono konieczne, należy to traktować jak jakiś akord?
Brak lub posiadanie nawet kilku letniego doświadczenia, nie ma absolutnie żadnego wpływu na zarobki. Polityka firmy raczej opiera się na taniej studenckiej sile roboczej. Uczeń bez doświadczenia ma większe szansę na pracę i jej utrzymanie niż doświadczony serwisant.
Od paru dni zauważyłem, że są dodane oferty dla pracowników terenowej obsługi technicznej. nie ukrywam, że interesuje mnie opis z pracy na tym stanowisku jak również stwierdzenie ile mniej więcej można zarobić. spełniam wymogi i myślę o aplikacji
Stawka to minimum krajowe, sporo nadgodzin bo trasy po całym kraju. Jak odchodziłem jeszcze za nadgodziny płacono, teraz z tego co koledzy mówili muszą odbierać w formie dni wolnych.
Słuchajcie ile taki Młodszy Technik Serwisu musi mieć w praktyce doświadczenia za sobą w naprawach dużego AGD i tym podobnych aby moc kandydować? chodzi głównie o to, że w ofercie dla samego Lidera piszą, że ma to być minimum 2 lata, dlatego zastanawia mnie ta potencjalna rozbieżność. wystarczy mniej więcej tyle przepracować by starać się o awans?
Witam. Ten niby autoryzowany serwis to kpina. Diagnoza w tym serwisie trwa 3 tygodnie, po stwierdzeniu i zdiagnozowaniu usterki czekają na części zamienne nie potrafiac określić ile to jeszcze będzie trwało. Dziwi nie to , że serwis nie posiada części zamiennych na stanie. Żona mnie pyta czy przypadkiem zepsuty odkurzacz Tefal nie wysłałem do kowala a nie do serwisu. Będę interweniował w firmie Tefal, że jak to możliwe, aby tak renomowana firma Tefal posiadał tak kiepski, niekompetentny nieszanujący klienta hucznie zwącym się autoryzowanym serwisem. Pozdrawiam Dariusz.
Po zgłoszeniu o awarii akumulatora litowo jonowego bez problemu po kilku dniach ok 10 został przysłany nowy , dziękuję.
Witam, zauważyłam ten wątek w którym pewna kancelaria się zgłosiła w sprawie zbierania jakichś dowodów, sugerując przy tym, że ma pójść jakieś zgłoszenie do PiPu. Na ile to sprawdzona informacja? Czy już wcześniej takie zgłoszenia miały miejsce?
Przydała by się kontrola i to ogólna żeby firma nie wiedziała czego dokładnie by p.i.p miał szukać. Sama ingerencja w czas pracy. Dwie karty pracy , jedna do kadr (zgodna z kodeksem pracy) druga dla pracownika ile nadgodzin wypracował. Spóźnisz się do pracy 5min , musisz odpracować 15min.
Z czego wynika taka waloryzacja, że trzy razy bardziej trzeba coś odpracowywać? Gdy ktoś się tego nie podejmie to od razu będzie mógł zmienić pracę czy raczej nie maja tylu osób na zastępstwo? Jak długo sama rekrutacja teraz trwa?
Czy Letmerepair Poland Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Jak się sam nie nauczysz lub nie zaczniesz się interesować jak i co jest zbudowane żeby to naprawić to nikt Cię na szkolenie nie wyśle. Starszy pracownik uczy nowego.
Czyli na magazynie ludzie raczej są pomocni, jeśli wystarczy się uśmiechnąć i chłopaki dopomagają dziewczynom? W biurze jak z tym jest? już niezależnie od płci do pomocy ktoś się znajdzie? Wychodzą tam nadgodziny może?
Ilu osób potrzeba na dziale logistyki? Po poprzednich wpisach sprzed paru miesięcy wiem już ze kogoś do niego szukali a teraz także dostępna jest oferta. podobnie jak wcześniej nie zostały wskazane żadne widełki placowe, z czego to wynika? jaka stawkę proponujecie by podać na rozmowie? ona sama z kim teraz jest prowadzona?
Pracowników ciągle szukają, nie jest to praca lekka i przyjemna, a przy minimalnej płacy mało kto zostaje. Stawkę możesz podać jaką chcesz i tak wystartujesz od minimalnej... i tak już zostanie.
To już powinna Ci się zapalić "lampka", skoro cały czas szukają prawników. Ludzie przychodzą i odchodzą.. dlaczego? Już pomijam to ile się zarabia w tej firmie. Ale sama praca na logistyce.. nic skomplikowanego.. może dla kobiet niekiedy ciężka ( bo dźwiganie) ale myślę że nie potrzeba kwalifikacji aby odnaleźć się na takim stanowisku pracy..a jednak ludzie nie chcą tam pracować . Firmę LetMeRepair trzeba omijać szerokim łukiem!
Czy u kobiet można wyeliminować to wspomniane dźwiganie? Teraz to ilu kg tak naprawdę ono dochodzi? Czy korzysta się z jakichś sprzętów pomocniczych? Są z tego szkolenia?
Układania na paletach czy zdejmowania sprzętów z linii na wózek nie wyeliminujesz. Wszystko mieści się w normie, a jak się ładnie uśmiechniesz to chłopaki pomogą ;-)
serwis tej firmy o dzwonie do dzialu obsugi klijeta niekture panie masakra pytam sie o nazwisko niemusi podac opryskliwa pani nieslucha klijeta i nadaje a pużniej w czym mogę pomuc ta pani za grosz nie ma kultury żenada że takie osoby pracują w tym dziale przedzwonilem jeszcza raz rozmowa z drugą osoba pani kaminską sa ma przyjemnosć pełen profesjonalizm wielki szacun dla pani Małgosi
Czy rozwiniecie temat tego wspominanego złego traktowania się w firmie? czy faktycznie do dnia dzisiejszego takie zjawisko występuje? Jakiś czas temu ktoś zasugerował jakieś zgłoszenia, nie wiem czy w ogóle do teraz jakieś faktycznie poszły? Co na to sami zatrudnieni?
Dziś kolega z byłej już mojej pracy napisał mi, że LMR to już nie tylko słabo płacąca firma ale i (usunięte przez administratora). Pracownicy związani umową o pracę już nie przez (usunięte przez administratora) ale wprost "poleceniem służbowym" są zmuszani do pracy w nadgodzinach. Sercem jestem z wami, tą firmę już mam gdzie indziej.
To na obsłudze jak się tu zarabia? Tak czytam te niektóre komentarze od klientów z ostatniego czasu i widzę, że niektórym chyba cos nie podeszło do gustu. Występują przy tym w ogóle jakieś premie czy raczej na samej podstawie się jedzie? Ile wynosi?
Tym wpisem ostrzegam Państwa przed serwisem „Let me repair” z Kalisza. Nie ma słów, by opisać niekompetentność tego serwisu. Przypuszczam, że zatrudnieni są tam przypadkowi ludzie, którzy nie mają zielonego pojęcia o sprzętach AGD- jeżeli chodzi o serwisantów, a informacji na temat naprawy szukają w Internecie, kiedy przyjadą do naprawy AGD. Dramat. Pracownicy tego serwisu nie wiedzą jak pracować z klientem, są chamscy, opryskliwi. Ten serwis powinien zostać sprawdzony! Przygodę z tym serwisem rozpoczęliśmy ponad rok temu. Za każdym razem, kiedy odwiedzili nas w związku z naprawą pralki stwierdzali, że pralka nadaje się do użytku. Przeciętny człowiek, który nie zna się na tego typu urządzeniach, stwierdziłby, że jest uszkodzona. Widać było to na gołe oko. Na jednej z wizyt serwisant był tak niedoświadczony i niekompetentny, że pozostawił pralkę z wbudowanym w obudowę pralki wężykiem, który znajduje się przy filtrze. Na ostatniej wizycie serwisant potwierdził wadę, jednakże serwis to olał i nie została zastosowana wymiana ani naprawa. Jedynym słowem mówiąc, serwis zaprzeczył sobie. Na końcu przygody z serwisem z Kalisza otrzymaliśmy wiadomość z Media Expert( w tym sklepie został zakupiony sprzęt), że serwisant nie zastał nas w domu, pomijając fakt, że w danym dniu byliśmy w domu i dodatkowo serwis zawsze dzwonił, czy może przyjechać technik. Jednym słowem zostaliśmy okłamani. Mieliśmy już dosyć tego cyrku, dlatego wystąpiliśmy na drogę prawną, ponieważ reklamacja za reklamacją, a serwis z Kalisza każdą reklamację bagatelizował i twierdził, że pralka jest sprawna. Wystąpiliśmy z pismem, aby inny mechanik zobaczył pralkę(serwis z Kalisza zawsze twierdził, że nie mogą wysłać nikogo innego, ponieważ mają tylko dwóch serwisantów, a inny serwis nie może tego przejąć). Ku naszemu zdziwieniu, przyjechał serwisant z Wrocławia, bardzo rzetelny, kompetentny człowiek. Można byłoby zauważyć dużą kulturę osobistą oraz dużą znajomość sprzętów AGD. Od razu stwierdził jednoznacznie, pralka jest uszkodzona w bardzo dużym stopniu. Niebawem sprawa podkreślam, po ponad roku dobiegnie końca a pralka zostanie wymieniona na nową. Serwis zawsze pozostanie niekompetentną i nierzetelną firmą w moim odczuciu. Serwis powinien zostać sprawdzony pod względem rzetelności, doświadczenia pracowników i ich kompetencji. Serwis traktuje klientów, jakby byli nienormalni. Firma Samsung tym serwisem psuje sobie opinię. Nie ma słów, by określić ile zdrowia nas to kosztowało. Szczerze, nie polecam!
Potwierdzam bo to samo mnie spotkało. (usunięte przez administratora). Na pewno nie mają wiedzy odnośnie naprawy drukarek.
Serwis dramat oddałem drukarkę 2 mieś temu i do teraz jej nie mam. Twierdzą że czekają na części już mieś. Co to za serwis autoryzowany że trzeba czekać na naprawę drukarki 2 mieś.
Spoko, ja na swoją czekam już 3 miesiące. Moją (usunięte przez administratora) (zalali tuszem), zaproponowali nową, już drugą bo ciągle proponują coś czego nie mają na magazynie. Obsługa i podejście do klienta dramatyczne.
Firma (usunięte przez administratora) praca za najniższa krajową (nawet mniej) trzeba prosić się o swoje brak możliwości awansu rozwoju kierownictwo (usunięte przez administratora) pracowników
Dlaczego piszesz, że nawet mniej, skoro wcześniej padło, że nawet lekką stówkę ponad nią można mieć. Coś się zmieniło czy o co chodzi?
Po odliczeniu składek ,podatku i inflacji to groszowe pieniądze ta 100 czy 200 . Ciężką pracą się tu ludzie nie bogacą . Jak pracowałam tam to poznałam parę osób co pracują tam już od kilku lat czy nawet samego początku firmy i mają niewiele więcej niż nowi . Wymagają od ciebie złotych gór a dostajesz niewiele . Dla porównania znajomy co tam pracuje mówił mi że ma na umowie 3200 brak premii i jakichkolwiek dodatków na stanowisku gdzie wymagana jest wysoka wiedzą techniczna zaś np w com 40 zwykły etat bez wymagań to 3400 + nawet 30% premii. Gdyby nie kryzys i kredyty połowa ludzi by stamtąd uciekła
Myślisz? Czyli prócz samej pensji to tutaj kompletnie niczego innego nie ma co mogłoby ewentualnie ludzi tu trzymać?
Szefowa sie starzeje i jej rozum odbiera mysli ze jest madrzejsza od wszystkich a jak sie pozniej okazuje nigdy nie ma racji.Ale to wy pozniej jestescie stratni na wyplacie jak o swoje nie bedziecie walczyc.Z dala jak najadalej od tych (usunięte przez administratora). Nie pozdrawiam Pani szefowej J. I jej kieraska (usunięte przez administratora)
sprawa dotyczy studenta który pracował i miał za mało wypłacane. nawet nie miał wyrównania po wszystkim i sam odszedł
Zatem które to te inne działy chwalące sobie prace? z czego ich podejście w praktyce wynika, czemu mogą mieć lepiej? Macie teraz wystawione ze 4 oferty na takim portalu i zastanawiam się czemu widełki są podane jedynie dla technika terenowego? Co z logistykiem chociażby?
Atmosfera głównie od ludzie się udziela, jak są w miarę OK jest super i aż się chce pracować. Technicy super pomocni i koleżeńscy (średnia wieku 25-30 lat). Wszyscy lokalni mają podobne pensje - najniższą. Terenowi czasem jadą na drugi koniec Polski na 2 dni, to już inaczej wypłatę się liczy. Da się też lokalnie dorobić na nadgodzinach. Niemniej ta praca nie rozwija, podwyżek prócz rządowych brak, więc dla młodych ludzi jak Ja, nie jest perspektywiczna dlatego trzeba było się rozstać.
Zgadzam się!Jeśli jesteś miły,przyjazny i otwarty to zostaw to za drzwiami tej firmy bo ona to i tak w Tobie zniszczy. Kto się nie spodoba wyżej wymienionej Pani (która tak 'pięknie' odzywa się do współpracowników) jest usuwany. Możesz być dobrym pracownikiem, ale nie ma to znaczenia kiedy w grę wchodzą koleżeńskie układy. Od wielu lat nic się nie zmieniło w tej kwestii i się nie zmieni. Jeden wielki (usunięte przez administratora) jeden wielki (usunięte przez administratora)
Mój tata jest zainteresowany pracą tu jako Technik terenowy. Jako, że praca jest w terenie i wymagają prawa jazdy kat B., czyli zakładam, że samochód służbowy też dają, tak? Jakie to jest auto? Normalna osobówka czy jakieś auto z paką? I po pracy trzeba auto odstawić do ten centrali?
Zastanawiam się tylko czemu? to znaczy chodzi mi o to, że w niektórych firmach już dają opcje „pod dom” w tym przypadku co w praktyce blokuje? Czy doszło już do jakiegoś niepożądanego zdarzenia i to jest czysta przezorność czy jak?
Czy w Letmerepair Poland Sp. z o.o. pracuje się na open space?
Serwis dramat kupiłam ekspres do kawy krupsa za równe 2600 zł w Krakowie w dn. 07.12.2019 r.Sklep wysłał do reklamacji ekspres nie spieniał mleka ,po 2-ch tygodniach dostałam paczkę i raport z naprawy z info ze nie zainstalowałam filtra do wody w meni i to jest przyczyną nie spieniania mleka,to jest kpina to tak jakby babcia włożyła złty worek do odkurzacza i on nie pracuje.,oczywiście to jest przykład.To jest kpina ,jak macie takich mechaników to gratuluje nic dodadać nic ująć.Zainstalowałam w meni filtr wody i ekspres dalej raz spienia mleko ,a raz nie .Przy tym pani ,która odbiera telefon nie umie poinstruować jak mam sobie zainstalować ten filtr w meni,JA DAŁAM RADĘ ,A JAK KUPI KTOŚ STARSZY TO CO BĘDZIE!!!!!!!! W instrukcji obsługi można używać filtra ,albo nie.
Mam to samo co Pani. Rxpres też Krups działał ok roku i było dobrze jsk przestał spienuac mleko to oddałam do serwisu i odesłsli mi z uwagą, że nie zainstalowałem filtra. Oddali w porwany zgniecionym opakowaniu. Masakra.
Firma rzeczywiście dramat. Tragedia. Ekspres do kawy firmy Krups jest ostatnim produktem tej firmy. Z "naprawy" firmy Let me break down this wrócił zaiste podrapany i nienaprawiony. Tłumaczenia firmy równie rzeczowe, co te powyżej. Omijać to (usunięte przez administratora)!
Przeglądam ich oferty pracy, w ogłoszeniu na technika podali widełki, dla pracownika logistyki niestety już nie. Ile można zarobić na czysto? Doświadczenie na magazynie mam. Co z podwyżkami, da się tu dostać awans? Nie wspominają o żadnych benefitach dla pracownika, oferują coś ciekawego? Jak zmiany na magazynie wyglądają?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Letmerepair Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Letmerepair Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Letmerepair Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!