brak logo

Art-Bud Firma Ogólnobudowlana Artur Młynarczyk

Gdynia

Opinie o Art-Bud Firma Ogólnobudowlana Artur Młynarczyk

pin 2013-02-21 17:21
nie polecam tej firmy
lin 2014-02-28 21:52
Nie polecam tej firmy jak i Art bud (usunięte przez administratora)
adam 2015-08-12 22:58
Ja pracowałem i nie narzekam , powiedziałem tydzień wcześniej że odchodzę i kasę dostałem i tyle ile się umawialiśmy.
kamil 2015-08-13 11:24
Ja pracowałem również i ze mną się rozliczyli super a na godzinę miałem 14-15zł.
Powiedziałem im wcześniej,że odchodzę i zachowali się fer,zaznaczam że z przyczyn osobistych.
dan 2015-12-18 01:16
Wszystko ok nie wiem skąd te negatywy.
robert 2016-04-29 01:07
Pracuje i nie narzekam czasem trzeba dzień lub dwa poczekać na wypłatę, ale zaliczki co tydzień. Jak potrzebowałem pomocy bez problemu pomogli, stawka godzinowa bez akordu nie jak w innych firmach które opowiadają że na godzinę a potem rozlicza z metrów. Polecam.
Zofia 2016-10-06 19:36
Kompletny brak szacunku szefuńcia do ludzi, pracownikow , lokatorow budynków. Wyzywa, ma pretensje, krzyczy. Jednym słowem - wieśniak.
Kamil 2017-09-15 15:44
Firma zatrudnia na czarno, nie wypłaca w terminie wynagrodzenia, ogólnie żenada
aniol stroz 2017-09-20 14:27
to go podaj do sadu pracy.rejonowego ze nie zaplacil ci wynagrodzenia za prace i robote i tyle.niech mu sie skonczy i takim jak on szefunciom budowlanym bo mnie kiedys jeszcze nawyzywal nawet niemozna tutaj napisac jak wiec go podaj i tyle w temacie niech mu sie skonczy robienie ludzi w konia.dosc z takimi i nielubie takich.u mnie od samego początku bylo wszystko nie tak i podejrzane i mu niewierzcie tylko podawajcie go do sadu i tyle.do rejonowego w Gdyni tosie robi i juz,Placi sie od sumy zaleglej wynagrodzenia i posprawie,i sie nie czajcie.Ja z gardy co mnie tez w konia zrobili podalem zaplacilem 100 od kwoty 2100 ktora mi jeszcze niezaplacili i wam radze to samo bo tacy jak on i inni w tym kraju beda was wyzyskiwac i robic w konia przez cale zycie i sie niedac.tymbardzjiej na budowach za charowe
Zostaw swoją opinię o Art-Bud Firma Ogólnobudowlana Artur Młynarczyk - Gdynia
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Art-Bud Firma Ogólnobudowlana Artur Młynarczyk