Jestem zadowolony ze wspolpracy. Na poczatku było ciezko, ale jak w każdym biznesie - trzeba pracowac aby osiagnac cel.
Ale rozumiem, że też korzystałeś z tej franczyzy u nich? Możesz opowiedzieć o tym nieco więcej? Jak ogólnie się z tym wszystkim zorganizowałeś i skąd pomysł na tego typu współpracę? Miałeś już z tym wcześniej jakąś styczność?
Najlepiej podzwoń po punktach ship Center i porozmawiaj z franczyzobiorcami. W internecie trzeba uważać na fałszywe informacje ,oraz ukryte kryptoreklamy ,które mają skusić do współpracy. Polecam podzwonić po różnych punktach w Polsce i porozmawiać z ludźmi ,którzy już są w sieci.
Ale masz z tym jakieś doświadczenie czy po prostu jesteś czynnym obserwatorem? Wiesz może coś więcej o tym?
Mogę powiedzieć tylko tyle ,że to nie jest biznes na którym zarobi się pieniądze. Trzeba mieć pomysł i oferować coś więcej niż tylko wysyłanie paczek. Teraz tego jest mnóstwo. Konkurencja na rynku jest tak olbrzymia ,że proszę zauważyć np cena w Ship Center czy u innego brokera za 1kg paczkę to około 20 zł gdzie bezpośrednio u przewoźnika np w DHL pop albo dpd pickup zapłacimy niespełna 14 zł. Ludzie nie są już (usunięte przez administratora) i każdy szuka jak najtaniej. Wiem, że DPD nawet nie chca już otwierać jednostek solo paczkowych tylko preferują firmy ,które mają jakiś biznes a,paczki włączają jako dodatek. Warto to przemyśleć i przed współpracą porozmawiac z ludźmi ,którzy siedzą w danym biznesie.
Witam. Mam zamiar otworzyć taki punkt brokerski. Czy jako franczyzobiorca polecił by Pan współpracę z tą firmą. Słabe i mocne strony tej współpracy. W jakiej wielkości mieście Pan ma swój biznes no i jak Panu idzie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Właśnie rozważam podjęcie współpracy z SC. Jak się układa współpraca i czy jest to interes dochodowy tak jak to opisują 7-20?
Niestety nie polecam. Dużo obietnic a w rzeczywistosci dramat. Ja zamknęłam działalność z wielkim minusem
Ja również nie polecam wchodzenia we współpracę z tą firmą. Tylko potrafią straszyć ludzi i straszyć karami i wyciągać kasę. Wszystko ładnie pięknie do momentu podpisania umowy potem bujaj się dodatkowo warto wiedzieć ,że Trzeba się liczyć z weryfikacjami za paczki prowadząc taki punkt czyli czasem możecie być w plecy cały dzienny lub nawet tygodniowy zarobek za jedno dofakturowanie... Dużo by pisać. Osobiście nie polecam , punkt został przeze mnie zamknięty i był to mój największy błąd podpisując umowę z tą śmieszna firmą. Również jak osoba wyżej zostałam na wielkim minusie...Pamiętajcie ludzie ,że konkurencja na rynku jest olbrzymia !!! Punkty nadań i odbioru paczek są już na każdym rogu ,w prawie każdym sklepie no dosłownie wszędzie a do tego firmy kurierskiej stawiają na swoje automaty Paczkowe tak jak in post DPD paczka Orlen... Ja niestety każdego miesiąca dokładałam. Inwestowalam masę pieniędzy w reklamie , social media, z własnych środków ponieważ franczyzodawca nie pomaga reklamować punktów indywidualnie każdego po kolei tylko robią ogólna reklamę w sumie tylko dla swojej centrali. rozwijałam punkt o inne usługi ale niestety nie przykładało się to na nowych klientów. Ludzie głównie sami robili sobie etykiety przez internet i tylko podrzucali paczkę do punktu na czym zarabiałam 1 zł lub nawet tylko 80 groszy. Osobiście nie polecam , ja się niestety bardzo na tej współpracy zawiodłam. Poza tym nie byłam traktowana jak partner biznesowy tylko jak parobek ,który robi na ta firmę i darmowy przedstawiciel handlowy ,który ma obdzwaniać i nagabywać klientów czyli 200 ofert w miesięcu bo inaczej kara , na czym zarabia się może z 15-20 groszy za paczkę. Nie polecam !
wszystko zgodne z prawdą,ja również zamknęłam punk bo straszenie to nie współpraca zysków nie ma to tak w wielkim skrócie
A to Ciekawe co Pani pisze bo ja mam punkt kilka lat i zarabiam, oczywiście na początku trzeba wnieść sporo pracy ale z pomoca centrali nie ma problemów i na chwilę obecną obsługuję sporą ilość klientów biznesowych i indywidualnych. Co do do-fakturowań to jesli prawidłowo mierzy się paczki tak jak uczą na szkoleniach to nie ma z tym najmniejszego problemu, ja osobiście nie pamiętam kiedy miałem do-fakturowanie. Szczerze mogę polecić ten biznes z Ship Center.
Polecam, jestem franczyzobiorca - kontakt super, pomoc, i podejście do ludzi.
polecam, tanie przesyłki,
Co wchodzi w socjal Priorytet S.C. Przesyłki Kurierskie?
Dzień dobry, standardowy pakiet socjalny: telefon komórkowy, samochód służbowy, strój firmowy etc.
Rozumiem, pytanie dotyczyło jednak socjalu czyli dodatków do pensji kurierów, nie zaś wyposażenia w służbowy sprzęt i pojazdy. Będę wdzięczna za sprecyzowanie, na jakie benefity mogą liczyć doręczyciele Priorytetu.
Polecam . Jedna z lepszych odert franczyzowych.
Polecam firmę, od pół roku jestem w sieci , wszystko okej, kontakt dobry :) dużo zmian aktualnie ale wszystko na najlepszej drodze. Na tą chwilę polecam.
Polecam, dobry kontakt , duża oferta kurierów
A którą firmę kurierską z reguły wybierasz? Czy zależne jest to od gabarytów tego co wysyłasz? Zdarzyło się może, że wybrałeś np DPD a jakimś cudem zamówienie ogarnął DHL czy raczej nie dopuszczają do takich akcji?
Polecam
Polecam !!!
A czy ten strój firmowy jest darmowy i wydawany przez firmę ?
Strój firmowy jest dodatkowo płatny. Stawki są jednak zrabatowane i część z nich pokrywa Priorytet :-)
Jaka jest kultura pracy w Priorytet S.C. Przesyłki Kurierskie? Obowiązuje typowy dress code?
Typowy dress code ? Co Pan/Pani ma na myśli ? Naszych kierowców obowiązuje strój firmowy :-)
Kolejna przesyłka odebrana przez firmę kurierską Priorytet nie dotarła do mnie. Synowa jedną nadała 22.06.2019 roku a drugą 27.06.2019 roku..Do tej pory nie otrzymałam żadnej z nich. Co się dzieje, że gdzieś po drodze giną.
Szanowna Pani, W podanych przez Panią terminach nie mamy przesyłek od tego samego klienta "bezumownego" Proszę dokładnie sprawdzić jaką firmą nadała Pani przesyłki. Jeżeli przesyłki zaginęły to proponujemy bezzwłocznie zgłosić sprawę organom ścigania.
Witam zamówiłam z firmy z Warszawy żel 200 ml który dostarczono wysłano mi poprzez firmę kurierska priorytet dodam ze na terenie Polski kurier pobrał 24 złote jednak w czasie dostarczenia nie było nikogo w domu , nikt do mnie nue zadzwonił na tel zeby poinformować ponieważ miałam numer z zagranicy i drugi raz kurier przyjechał i znowu nikogo nie zastal gdy skontaktowała się ze mna firma która wysłała produkt z informacja ze kurier próbuje dostarczyć przesyłkę byłam zaskoczona bo on nie mógł się skontaktować a przecież ja tez nie mam informacji o której godz będzie kurier . I przez cały dzień nikt nie siedzi w Domu. Mniejsza z tym jednak najważniejsze ze ta firma doliczyła sobie jeszcze dodatkowo 40 zł za to ze nie było nikogo w domu a oni nawet nie zadzwonili i nie zostawili info razem 64 złote za przesyłkę żelu do mycia twarzy żarty . Malo profesjonalna firma nie polecam żenada.
Witamy serdecznie. Nie ma możliwości zmiany kwoty za przesyłkę pobraniową w trakcie realizacji zlecenia. Prosimy o przedstawienie dowodów zaistniałej sytuacji. W przypadku braku odbiorcy przesyłka jest zwracana do Nadawcy na koszt Płatnika.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ship Center Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ship Center Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ship Center Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!