Opinie o Ship Center Poland Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Ship Center Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Ship Center Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Katowice

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ship Center Poland Sp. z o.o. w Katowice

x
Pracownik
 Pytanie

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami bezpodstawnie naliczaja jesli bedziesz chcial wypowiedziec umowe wspolpracy . Firma nie jest szczera i podaje sie za wieksza niz w rzeczywistosci jest (wystarczy spojrzec w KRS )sprzedawca na szkoleniu opowiada bajki ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia , jesli masz jakis problem dzwonisz do tak zwanej centrali to zostajesz odsylany do innego dzialu a tak naprawde to jest osoba obok na krzeselku przy jednym biurku . Tam sam prezes zarzadu pracuje na roznych stanowiskach ostatnio byl widziany w dziale faktur. Moje doswiadczenie z ta firma to kompletny brak checi wspolpracy Na jaki tzw dzial by sie nie zadzwonilo to byl problem cokolwiek zalatwic bo wszyscy aroganccy . Moj punkt mial byc zweryfikowany pod kontem konkurencji , kompletnie to zostalo zignorowane a jak sie okazalo po podpisaniu umowy ze nie moglem nawiazac wspopracy z glownymi partnerami firm kurierskich bo dookola byly juz punkty otwarte wczesniej . To w odpowiedzi uslyszalem ze to nie jest wazne , wazne jest pozyskiwanie klientow przez ich platforme . Przes miesiace naliczali mi wieksza oplate niz mialem w umowie gdy sie z orientowalem ze place dwa razy tyle nawet nie uslyszalem slowa przepraszam . Tak zwane pozyskiwanie klientow przez ich strone czego oni bardzo mocno naciskaja jest poza jakakolwiek kontrola przez franczyzobiorcow Po wyslaniu kilkuset ofert do klientow nie dosc ze nie bylo zadnego odzewu to jescze one zniknely i dostalem za to kary umowne kompletna arogancja . Kiedy zmieniali sobie branding firmy tez chcieli obciazyc nas. Odradzam wspolpracy z ta firma jak i korzystanie z ich uslug na przesylki. Ceny maja nizsze nawet na poczcie. Wyslanie malej paczki zagranice u mnie w punkcie najtansza opcja byla za 120zl Ta sama paczka na poczcie 13,99zl . Gdy po kilku miesiacach wielkich moich strat przez ta firme wyslalem wypowiedzenie umowy otrzymalem fakture na 4x miesieczna oplata franczyzowa , oraz note kar umownych na tak poprostu wymyslonych uchybien na kwote 5tys zl. Oraz wszelakie grozby sadowe , zgloszenia do Bik itp. Ja to zaplace i pojde w swoja strone ale niech ten wpis bedzie przestroga dla kazdego kto sie natknie na to malutka firme i brak szacunku do drugiego czlowieka z ich stron.

M
Pracownik
@Ship Center

xxxxxxWitam Panie M chyba nie był Pan u nas na szkoleniu które ma całkiem inny plan i przebieg od tego który Pan opisuje, oczywiście jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę. Proszę zauważyć że szkolenie u nas odbywa się w działającym punkcie i nie tylko jest część teoretyczna, ale również praktyczna, a po uruchomieniu punktu cały czas do dyspozycji punktów jest opiekun i infolinia wsparcia.xxxxx Pozostaje mi to skomentować idealnie pasującym do Państwa całości wypowiedzi cytatem: "jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę".. :) /może nie do końca gramatycznym, ale trafnym... Wypowiedzi, pokazują jak dziarsko w tej sieci działa pion marketingu...

@franczyzobiorca
Inne

Przestrzegam, odradzam przed otwarciem punktu i podpisaniem umowy z tą "Firmą". Chyba, że ktoś ma za dużo pieniędzy i chciałby je wydać na kary umowne, dofakturowania czy nierentowny biznes. Marka wcale nie jest dobrze rozpoznawalna a ja już ktoś słyszał coś o tej firmie to polecenie zmiany na inną. Cwaniastwo właściciela nie zna granic, reszta obsługi podobnie.

Franczyzodawca
Pracownik
@M

Panie M oczywiście zapisy w umowie są o 200 ofertach które są po to aby pozyskiwać nowych klientów biznesowych dla punktu i każdy punkt który wysyła oferty ma pełne wsparcie naszego działu telemarketingu w pozyskiwaniu klienta, dodatkowo kolejne zapisy o ogłoszeniach które dajemy gotowe i mówimy gdzie dodać darmowe które mają pozytywny wpływ na wizerunek punktu i przekładają się na ilość klientów, kolejne zapisy i wsparcie z tego co mi wiadomo nie zostały przez Pana sprawdzone gdyż zrezygnował Pan ze współpracy po niecałym miesiącu, co pokazuje Pana podejście do biznesu. Oczywiście kolejny raz mija sie Pan z prawdą gdyż za opłatę każdy nasz franczyzobiorca dostaje kompletną reklamę, wyposażenie, szkolenie (również inne niż Pan opisuje) stronę internetową za pomocą której pozyskuje klientów internetowych, dostęp do zaawansowanego oprogramowania kurierskiego z gotowymi integracjami, jak również usługami których nie ma konkurencja jak expressowe pobrania itp. Oczywiście aktualnie pisze Pan o tym jaka zła umowa itp, proszę w takim razie wspomnieć również o tym iż przed podjęciem współpracy daliśmy Panu 6 miesięcy wcześniej umowę do wglądu, jak również dostęp do stawek które mógł Pan sprawdzić przed podpisaniem umowy i wyjaśniliśmy wszelkie Pana pytania, po czym podpisał Pan umowę.

Irmina
Inne

Hejo, chciałabym się tu zatrudnić na stanowisku Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży usług kurierskich, ale trochę nie rozumiem, dlaczego wymagają statusu studenta, skoro w ofercie wspominają, że po okresie prónym jest możliwość przejścia na umowę o prace?

M
Były pracownik
@Franczyzobiorca SC

Zaczał Pan wycieczki osobiste, więc napisalem chociaż nie ma to zupełnie nic do rzeczy. Odniosłem się do wpisu Irminy, Pan odpisał i czytając Pana odpowiedz pt każda z zatrudnionych osób dostała umowę o pracę po okresie próbnym można różne wnioski wyciągnąć, kazdy wg siebie, Ja jak napisałem uwazam ze nalezy taką zawrzeć od 1 dnia pracy i tyle. Prowadząc punkt kurierski, gdybym miał przyjąć osobę na okres próbny do pracy w punkcie od 1 dnia byłbym zobligowany przepisami prawa do zawarcia z Nią umowy o pracę, może być na czas określony miesiąca czy trzech na okresie próbnym, ale jednak. Prowadząc punkt widzę iż jest to konieczne pod względem przepisów prawa pracy. Specyfika takiego punktu wyczerpuje znamiona stosunku pracy i tyle tylko mogę powiedzieć. Nie wnikam co sobie ktoś inny robi, to jego sprawa i jego odpowiedzialność.

Wiola Nowy wpis
Inne

Ok, czyli kwestia umowy na stanowisku Specjalisty ds. telefonicznej sprzedaży usług kurierskich jest jasna, a mogę wiedzieć jak często szukają osób na stanowisko. Oferta wpadła mi w oko, ale chyba ostatnia jest sprzed pół roku. Co do zarobków, to podali że do 5 000zł można zarobić. Zmieniło się coś?

PUNKT PACZKOWY Nowy wpis
Inne

Doświadczenia z firmą shipcenter mam złe, spokojnie mogę potwierdzić brak opłacalności oraz wiekszosc przytoczonych tu negatywnych wypowiedzi. Osoby, które miały złe doświadczenia proszę o kontakt na paczkiprzybyszewskiego@gmail.com lub 503505385 Osoby zastanawiające się nad franczyzą też chętnie podpowiem "plusy" i minusy współpracy.

Irmina
Inne

Hejo, chciałabym się tu zatrudnić na stanowisku Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży usług kurierskich, ale trochę nie rozumiem, dlaczego wymagają statusu studenta, skoro w ofercie wspominają, że po okresie prónym jest możliwość przejścia na umowę o prace?

M
Pracownik
@Irmina

Umowa o prace, to sie należy od 1 dnia pracy a nie po okresie próbnym :)

Franczyzobiorca SC
Pracownik
@M

Umowa o pracę w większości firm jest po okresie próbnym , proszę powiedzieć ile Pan osób zatrudnia na umowie o pracę bo ja aktualnie klika i każda po okresie próbnym ją dostała, nie tylko w jednej firmie ale w kilku które prowadzę jak również w punkcie kurierskim Ship Center który prowadzę jako franczyzobiorca i jestem z e współpracy zadowolony,

M
Były pracownik
 Pytanie
@Franczyzobiorca SC

Naprawde kolejna odpowiedź na jedno kopyto? Szkoda ze nie zostało wspomniane o pieczątkach:P Napisalem o przepisach beż wycieczek osobistych bo co kto robi nie jest wyznacznikiem poprawności zatrudnienia. BTW. Nie zatrudniam nikogo, ale w poprzedniej firmie miałem kierownicze stanowisko gdzie zajmowałem się rekrutacja a zatrudnialiśmy w zależności od okresu (sezonowość oferty) między 150 a 300 osób ;) Kodeks pracy reguluje przepisy odnośnie umow z pracownikami. Jeżeli zachodzi stosunek pracy, to umowa o pracę jest obowiązkowa i nie można zastąpić jej umowa cywilnoprawna... przeglądając z redaktorskiego obowiązku archiwalne ogłoszenia o pracę z shipcenter jest tam podana oferta wyraźnie spełniająca przesłanki uznania jej za stosunek pracy... więc tak, od 1 dnia należy się umowa o pracę (niekoniecznie na czas nieokreslony)... Z redaktorskiego obowiazku przypominam iz w przypadku, gdyby naruszono prawa pracownika, każdy pracownik może się zgłosić do PiP i do Sądu pracy aby uzyskać zaległe wynagrodzenie za urlopy itp Oczywiście po ustaniu stosunku pracy również. Ja rozumiem że w shipcenter najważniejsze są "zapisy umowy franczyzowej", to co dowiedzieliśmy się na szkoleniu i że Panowie 10 lat prowadzą firmę i wiedzą lepiej, ale jednak w polskiej gospodarce najważniejsze są ustawy i kodeksy. Także każdemu przedsiębiorcy polecam się do nich stosować.

Franczyzobiorca SC Nowy wpis
Pracownik
@M

Ciekawe nikogo nie zatrudniam ale kiedyś miałem odczynienia z zatrudnianymi :), naprawdę przepisy prawa są przeze mnie przestrzegane zarówno przy zatrudnianiu osób na umowę zlecenie jak i na umowie o pracę więc szkoda Pana czasu i nierzetelnych informacji przekazywanych. Chyba już widzę że kolejna osoba która nie potrafi przyznać się do tego że sama popełniła błąd i próbuje obwiniać wszystkich tylko nie siebie :D

M Nowy wpis
Były pracownik
@Franczyzobiorca SC

Zaczał Pan wycieczki osobiste, więc napisalem chociaż nie ma to zupełnie nic do rzeczy. Odniosłem się do wpisu Irminy, Pan odpisał i czytając Pana odpowiedz pt każda z zatrudnionych osób dostała umowę o pracę po okresie próbnym można różne wnioski wyciągnąć, kazdy wg siebie, Ja jak napisałem uwazam ze nalezy taką zawrzeć od 1 dnia pracy i tyle. Prowadząc punkt kurierski, gdybym miał przyjąć osobę na okres próbny do pracy w punkcie od 1 dnia byłbym zobligowany przepisami prawa do zawarcia z Nią umowy o pracę, może być na czas określony miesiąca czy trzech na okresie próbnym, ale jednak. Prowadząc punkt widzę iż jest to konieczne pod względem przepisów prawa pracy. Specyfika takiego punktu wyczerpuje znamiona stosunku pracy i tyle tylko mogę powiedzieć. Nie wnikam co sobie ktoś inny robi, to jego sprawa i jego odpowiedzialność.

@franczyzobiorca
Inne

Przestrzegam, odradzam przed otwarciem punktu i podpisaniem umowy z tą "Firmą". Chyba, że ktoś ma za dużo pieniędzy i chciałby je wydać na kary umowne, dofakturowania czy nierentowny biznes. Marka wcale nie jest dobrze rozpoznawalna a ja już ktoś słyszał coś o tej firmie to polecenie zmiany na inną. Cwaniastwo właściciela nie zna granic, reszta obsługi podobnie.

Bydgoszcz
Pracownik
 Pytanie
@@franczyzobiorca

kolejny (usunięte przez administratora).zero konkretów tylko narzekanie.ja jestem 9 miesięcy wywiązuję się z umowy, nie mam żadnych kar ani nikt mnie nie straszył , dofakturowania miałem dwa i teraz już wiem jak ich unikać.Polecenie zmiany na inną? to tylko chyba Twoje myśli? Dla mnie obsługa jest w porządku. co do rentowności trzeba się reklamować ,robić dobry customer service i się rozwijać.samo nic nie spadnie z nieba.

M
Inne
 Pytanie
@Bydgoszcz

Właśnie większość osób napisała konkrety... Obsługa w porządku... KONKRET - ponad 100 punktów jak reklamują... INFOLINIA - 1 osoba do obsługi tych 100... nie dziwne ze zawalają. 15k za licencję... Jak już napisałem wyżej, dostęp do konkurencyjnego panelu otrzymałem za darmo. Firma zarabia jedynie na marży z przesyłek które nadam. I to jest uczciwy układ. Kary umowne - jeśli dla Ciebie jest ok, że firma zrzuca na Ciebie reklamę sieci a nie swojego punktu wg ich wytycznych jest ok, to spoko, twoja sprawa. Wysyłanie 200 ofert miesięcznie lub kara 5k (za każdy miesiąc) też uważasz ze jest ok, jeśli przy średniej marżowości z ich cudownego panelu żeby na kliencie firmowym mieć 5k przychodu netto trzeba wysłać z 20000 paczek? I tak jak juz kilka osób wspomniało, marka nie jest rozpoznawalna. Owszem w sieci jest kilkadziesiąt stron, ale większość o tym jak wejść we franczyze i z bujda ofertą, która się ma nijak do rzeczywistości. Nic nie spadnie z nieba, ale kasa na wejście w tą franczyzę to po prostu wyrzucone pieniądze w błoto.

anonim
Inne
@M

Powiedz mi po prostu, jak często zazwyczaj na samym początku zdarza się , że dostaje się taką karę w wysokości 5k ? Jesteś w stanie to jakoś przybliżyć ?

Bydgoszcz
Pracownik
@anonim

Cześć .jestem w Shipcenter od czerwca 2023.Żadnej kary nie miałem i nikt mnie nigdy nie straszył.Robię wszystko zgodnie z umową .

M
Pracownik
@anonim

Nie wiem. Ciężko Mi odpowiedzieć na tak zadane pytanie, natomiast z mojego doświadczenia wynika, iż jeśli shipcenter coś zawala to dzwonisz, piszesz i zero reakcji. Natomiast kiedy zażądałem rozwiązania spraw w moim interesie od razu otrzymałem maile z informacjami jakie kary umowne im przysługują natomiast przez 2 tygodnie rozwiązanie spraw czy obietnic było zbywane .... pomijam że nawet całego sprzętu za jaki zapłaciłem nie umieli dosłać... Jak mówiłem, w innej firmie mam dostęp do panelu za darmo, rozliczenie raz w miesiącu... reklamacje - 2 dofakturowania z kosmosu, oba rozpatrzone na moją korzyść w ciagu 2-3 dni, reklamacja przesyłki międzynarodowej - załatwiona przez opiekuna, zwrot kasy od firmy kurierskiej w ciągu kilku dni... pomijam, że nawet nie zauważyłem tego na fakturze, opiekun zadzwonił i stwierdził żebym złozył reklamacje bo coś jest nie tak :D To teraz proszę sobie porównać obsługę reklamacji itp w shipcenter. Kar nie dostaniesz na początku, ale jak zobaczysz ze biznes w tym wykonaniu nie ma szans powodzenia i będziesz chciał się wypisać na pewno od razu Ci o tym przypomną :) p.s. z kar to tak naprawdę miesięcznie mogą sobie naliczyć kilkanaście tysięcy złotych - w skrócie masz wysyłać za nich mailing do firm, opłacać reklamę na portalach itp a jak nie to kara... Natomiast shipcenter "zgodnie z umową" właściwie za nic nie odpowiada :) aha... kara za rozwiązanie umowy nie jest tylko w pierwszym roku, po jego upływie jest po prostu o 1000zł niższa...

Mariusz
Inne
@M

Witam, chyba nie miał Pan do czynienia z tą siecią gdyż zapisy w umowie o których Pan pisze nie mają miejsca i po roku w chwili ewentualnej rezygnacji nie ma żadnej opłaty i jest to sprecyzowane w umowie Ship Center. Co do kontaktu to tu również pisze Pan nieprawdę bo zawsze mam odpowiedź i pomoc od centrali pisząc na odpowiednie działy czy też na pomoc dla franczyzobiorców. Od kilku lat współpracuje z siecią i nic o czym Pan pisze nie ma miejsca wiec najwidoczniej pomylił Pan sieci lub całkowicie mija się z prawdą.

M
Pracownik
@Mariusz

Rozumiem. Na pewno mi się to przyśniło, natomiast paragrafy z umowy oraz jej załączników po prostu podpowiada mi wyobraźnia na czystej kartce :) Nie byłem na szkoleniu ani w centrali, po prostu jakiś spisek mojego umysłu przeciwko mnie wynika z Państwa odpowiedzi :D Naprawde, te odpowiedzi "prowadzących punkt od kilku lat" pisane na jedno kopyto już mnie tylko śmieszą. Oryginał umowy jak i załączników do niej leży u mnie w mieszkaniu, jak będe potrzebować to się zawsze nim mogę posłużyć i udowodnić to jak bardzo "mijam się z prawdą"...

Mariusz
Pracownik
 Pytanie
@M

ja też mam umowę w swojej placówce którą prowadzę i mam jasne zapisy co mam robić a czego nie, dodatkowo kary o któych wspomina umowa są za jawne jej naruszenia i jak dotąd nigdy żadnej nie dostałem, a jak potrzebuję pomocy to nie mam problemu z jej uzyskaniem od centrali. Pytanie ile prowadziłeś punkt ? i z jakim efektem bo ja aktualnie z efektów jestem zadowolony

M
Pracownik
 Pytanie
@Mariusz

I w czymś twoim zdaniem skłamałem? Nie ma obowiązku wysłania 100 paczek co miesiąc? Nie ma obowiązku wysłania 200 ofert? 10 ogłoszeń wg wytycznych itp itd? I pozostałych kilkunastu pozycji? Nie ma informacji o tym, że każde niewywiązanie się to 5k a kary się sumuja? Nie ma paragrafu o konieczności usunięcia z wszystkich nośników wszelkich dokumentów związanych ze współpracą w terminie 7 dni i oddania orginałów do shipcenter? Nie ma punktu iż masz oddawać shipcenter procent z paczek przedłpaconych z innych firm? Nie ma podpunktu o wypowiedzeniu umowy, gdzie w pierwszym roku kara wynosi 4k a w kolejnych 3k? Nie wystawiają w ogłoszeniach do współpracy informacji sprzecznych z tym co finalnie oferują? Nie ma zapisów,iż nie możesz tworzyć swojej reklamy, strony, google, niczego? Nie ma informacji aby w przypadku podpisywania umów z zewnetrznymi firmami podawać tylko mail z shipcenter, aby w razie chęci wycofania sie z sieci mogli zablokować Ci firmę brakiem możliwości kontaktu z firmami kurierskimi? A z jakich efektów shipcenter jesteś zadowolony? Bo tak czytam ciagle ah pomoc centrali, ah magia firmy... wiec co jest takiego lepszego i daje Ci wynik finansowy z zaplacenia ok 15k za licencje plus ok 2500 rocznie abonament, plus skrojenie doli z paczek wysyłanych firmami zewnętrznymi? Bo dla mnie osobiście to zmarnowanie 20 tyś złotych, skoro 95% możliwości dają inne firmy zupełnie za darmo i bez konieczności związania się cyrografem umowy opakowanej z każdej strony odpowiedzialnością franczyzobiorcy a zrzucającej odpowiedzialność za jakiekolwiek błędy z shipcenter... "Prostej i przyjaznej umowy bez żadnych kar i okresu wypowiedzenia a także brak opłat miesięcznych przez cały okres trwania umowy" dodajmy cytując za materiałami promocyjnymi dla nowych franczyzobiorców Shipcenter :P

Franczyzodawca
Pracownik
@M

Panie M oczywiście zapisy w umowie są o 200 ofertach które są po to aby pozyskiwać nowych klientów biznesowych dla punktu i każdy punkt który wysyła oferty ma pełne wsparcie naszego działu telemarketingu w pozyskiwaniu klienta, dodatkowo kolejne zapisy o ogłoszeniach które dajemy gotowe i mówimy gdzie dodać darmowe które mają pozytywny wpływ na wizerunek punktu i przekładają się na ilość klientów, kolejne zapisy i wsparcie z tego co mi wiadomo nie zostały przez Pana sprawdzone gdyż zrezygnował Pan ze współpracy po niecałym miesiącu, co pokazuje Pana podejście do biznesu. Oczywiście kolejny raz mija sie Pan z prawdą gdyż za opłatę każdy nasz franczyzobiorca dostaje kompletną reklamę, wyposażenie, szkolenie (również inne niż Pan opisuje) stronę internetową za pomocą której pozyskuje klientów internetowych, dostęp do zaawansowanego oprogramowania kurierskiego z gotowymi integracjami, jak również usługami których nie ma konkurencja jak expressowe pobrania itp. Oczywiście aktualnie pisze Pan o tym jaka zła umowa itp, proszę w takim razie wspomnieć również o tym iż przed podjęciem współpracy daliśmy Panu 6 miesięcy wcześniej umowę do wglądu, jak również dostęp do stawek które mógł Pan sprawdzić przed podpisaniem umowy i wyjaśniliśmy wszelkie Pana pytania, po czym podpisał Pan umowę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży usług kurierskich w firmie Ship Center Poland Sp. z o.o.? Jakie masz odczucia po spotkaniu z rekruterem? Podziel się swoimi wrażeniami i opisz pozytywne oraz negatywne aspekty rozmowy.
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ola
Inne
 Pytanie

Witam .mam do państwa pytanie chciałabym się doradzić czy warto otworzyć punkt shi center ?

M
Inne
@Ola

Na samej gorze ma Pani odpowiedz na swoje pytanie. Radzę przejrzeć oferty innych firm, można mieć podobne parametry oferty zupełnie za darmo.

Krzysztof
Pracownik
@Ola

Ja mogę polecić mam punkt sieci Ship Center od ponad roku i zarobki na chwilę obecną są zadowalające. Oczywiście przez pierwsze kilka miesięcy było trudniej i trzeba było naprawdę dbać o każdego klienta i wsadzić sporo pracy, ale z każdą ewentualną problematyczną sytuacją dzwoniłem do centrali i zawsze uzyskałem pomoc lub radę. Dodatkowym plusem są pieczątki u mnie dość dobrze funkcjonują i robię je na miejscu.

anonim
Inne
@Krzysztof

Hej a coś więcej o zarobkach możesz powiedzieć. Jeśli nie chcesz nie muszą padać konkretne kwoty ale chociaz przedział czy informacja o tym, jak na starcie wyglądają. Tez mysle o własnym punkcie ale trochę mam obawy

Tati
Inne

Wpadła mi w ręce starsza oferta dla Specjalisty ds. telesprzedaży. Firma deklaruje ze można wybrać umowę zlecenie uop, ale z doświadczenia wiem, ze gdy jest możliwość wyboru to kładą nacisk na to zlecenie.. dajcie znać proszę czy tu faktycznie już na starcie można dostać umowę o prace. I czy to wysokie wynagrodzenie to puste słowa, czy faktycznie można tu zarobić dobrze.

Ola
Pracownik
 Pytanie

A czy ktoś ma lub miał otwarty ten punkt i może coś więcej powiedzieć? Doradzić?

Mati
Pracownik
@Ola

Witam mam punkt i prowadzę od kilku lat , na chwilę obecną jestem zadowolony i jesli mam jakiś problem mogę zawsze liczyć na pomoc infolinii. Na chwilę obecną na panelu mam możliwość podpinania klientów których wspólnie z telemarketingiem centrali udaje się pozyskać i dlatego włąśnie zapis w umowie o wysyłaniu ofert którego sam się obawiałem, jednak widzę że to działa na moją korzyść. Ja oprócz wysyłek mam również klientów na usługi poligraficzne które oferuje sieć co podnosi moje zyski i mogę polecić współpracę.

M
Inne
 Pytanie
@Mati

xxxx@Ola A czy ktoś ma lub miał otwarty ten punkt i może coś więcej powiedzieć? Doradzić? Witam mam punkt i prowadzę od kilku lat , na chwilę obecną jestem zadowolony i jesli mam jakiś problem mogę zawsze liczyć na pomoc infolinii. Na chwilę obecną na panelu mam możliwość podpinania klientów których wspólnie z telemarketingiem centrali udaje się pozyskać i dlatego włąśnie zapis w umowie o wysyłaniu ofert którego sam się obawiałem, jednak widzę że to działa na moją korzyść. Ja oprócz wysyłek mam również klientów na usługi poligraficzne które oferuje sieć co podnosi moje zyski i mogę polecić współpracę.xxxxxx Z infolinią już przemilczę, ilość pracowników do ilości punktów - nie może to działać ok. W panelu od początku jest taka możliwość, niestety po szkoleniu okazuje się iż ceny i marżowość jest zupełnie niekonkurencyjna, w porównaniu do przedstawianych przez shipcenter wcześniej. Obawiałeś się zapisu, który mówi, że jeśli w miesiącu nie wyślesz 200 ofert do firm to dostajesz karę w wysokości 5000zł ale uważasz że przy tej marżowości działa on na twoją korzyść? W jaki sposób? Jedna kara i trzeba odrobić ilością przesyłek jaką punkt przy takiej marży zrobi w kilka lat...I tak, pierwsze co usłyszałem kiedy przestałem słuchać marketingowej gadki to przypomnienie o karach umownych i do czego zobowiązuje umowa... Pomijając, że punkt działał wtedy jakieś 12 dni, dzięki obsuwie z shipcenter.... Nie rozumiem za bardzo logiki, iż taki zapis jest korzystny dla franczyzobiorcy... Jednocześnie na czym ta pomoc telemarketingu polega, można zobaczyć w komentarzach ludzi do różnych punktów shipcenter, gdzie zdenerwowani piszą o tym jak firma kontaktuje się z Nimi bez żadnej zgody z ich strony...

x
Pracownik
 Pytanie

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami bezpodstawnie naliczaja jesli bedziesz chcial wypowiedziec umowe wspolpracy . Firma nie jest szczera i podaje sie za wieksza niz w rzeczywistosci jest (wystarczy spojrzec w KRS )sprzedawca na szkoleniu opowiada bajki ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia , jesli masz jakis problem dzwonisz do tak zwanej centrali to zostajesz odsylany do innego dzialu a tak naprawde to jest osoba obok na krzeselku przy jednym biurku . Tam sam prezes zarzadu pracuje na roznych stanowiskach ostatnio byl widziany w dziale faktur. Moje doswiadczenie z ta firma to kompletny brak checi wspolpracy Na jaki tzw dzial by sie nie zadzwonilo to byl problem cokolwiek zalatwic bo wszyscy aroganccy . Moj punkt mial byc zweryfikowany pod kontem konkurencji , kompletnie to zostalo zignorowane a jak sie okazalo po podpisaniu umowy ze nie moglem nawiazac wspopracy z glownymi partnerami firm kurierskich bo dookola byly juz punkty otwarte wczesniej . To w odpowiedzi uslyszalem ze to nie jest wazne , wazne jest pozyskiwanie klientow przez ich platforme . Przes miesiace naliczali mi wieksza oplate niz mialem w umowie gdy sie z orientowalem ze place dwa razy tyle nawet nie uslyszalem slowa przepraszam . Tak zwane pozyskiwanie klientow przez ich strone czego oni bardzo mocno naciskaja jest poza jakakolwiek kontrola przez franczyzobiorcow Po wyslaniu kilkuset ofert do klientow nie dosc ze nie bylo zadnego odzewu to jescze one zniknely i dostalem za to kary umowne kompletna arogancja . Kiedy zmieniali sobie branding firmy tez chcieli obciazyc nas. Odradzam wspolpracy z ta firma jak i korzystanie z ich uslug na przesylki. Ceny maja nizsze nawet na poczcie. Wyslanie malej paczki zagranice u mnie w punkcie najtansza opcja byla za 120zl Ta sama paczka na poczcie 13,99zl . Gdy po kilku miesiacach wielkich moich strat przez ta firme wyslalem wypowiedzenie umowy otrzymalem fakture na 4x miesieczna oplata franczyzowa , oraz note kar umownych na tak poprostu wymyslonych uchybien na kwote 5tys zl. Oraz wszelakie grozby sadowe , zgloszenia do Bik itp. Ja to zaplace i pojde w swoja strone ale niech ten wpis bedzie przestroga dla kazdego kto sie natknie na to malutka firme i brak szacunku do drugiego czlowieka z ich stron.

anonim
Inne
@x

Podpisując umowę franczyzy chyba wiedziałeś o tych wszystkich karach umownych prawda? Napisałeś że na szkoleniu inaczej to przedstawiają niż w rzeczywistości. To znaczy prognozują większe zyski niż to ma później miejsce w realu? W ogóle miałeś jakieś zyski i było to opłacalne przez jakiś czas czy od początku przynosiło tylko koszty?

Bydgoszcz
Pracownik
 Pytanie
@x

Cześć.współpracuje z Shipcenter od kilku miesięcy.jak mam pytanie to dzwonie do opiekuna i mam odpowiedź od razu.to samo z mailami.Wysyłanie ofert to jeden z warunków i ja to robie dwie godziny z samego rana jak sie nic nie dzieje.Pozyskiwanie partnerów kurierskich nie jest łatwe ale trzeba cisnąć do skutku.Piszesz ze oferty ktore wysyłałeś zniknęly...skąd zniknęły? bo ja nie widze tego w ogóle w panelu u siebie.Oferty?Trzeba wysyłać to sie dzwoni i wysyła.Tak jest w umowie.Na poczcie paczki zawsze mozna wyslac taniej to wiadomo.Ale mialem juz kilka paczek za granice i niektore byly ponizej 100 zl.Ja sam zrobilem rozpoznanie odnośnie konkurencji mimo że powiedziano mi ze moj adres wyglada obiecująco.Zerwanie umowy po kilku miesiącach? podpisując umowę doskonale wiem co mnie czeka i ile będę musiał zapłacić na poczet kar jesli zerwę ją przed rokiem.dla mnie umowa jest czytelna i robię wszystko zgodnie z jej treścią i wskazówkami które były omawiane na kursie.jak na razie idzie słabo ,mam mało zamówień ale trzeba się uczyć ,rozwijać i oczywiście reklamować.ja drugi dzień z rzędu nie miałem klienta ale pracuje nad tym żeby go pozyskać.miałem kilka biznesów wczesniej i tez rezygnowalem po kilku miesiącach bo nie szlo ale teraz wiem z doswiadczenia że pierwszy rok jest najgorszy i nie zrezygnuje tak szybko.teraz jestem na to jestem przygotowany.Jak mozesz to napisz gdzie miales punkt .Pozdrawiam Shipcenter Bydgoszcz.

anonim
Inne
@Bydgoszcz

To opiekunowie są dostępni 24h? Masz na myśli taki kurs na początek pracy, jeśli tak to ile czasu on trwa? Po tym roku przepracowanym jest łatwiej pozyskać klientów czy są lepsze zarobki?

Bydgoszcz
Pracownik
@anonim

dziwnie formułujesz pytania ale postaram sie odpowiedzieć. opiekunowie są dostępni w ciągu dnia.nie wiem skąd wywnioskowałes ze są 24h.to pytanie o kurs na początek pracy to chodzi Ci o szkolenie.tak kurs/szkolenie trwa 3 dni w centrali w Katowicach.dużo ćwiczeń i materiału do ogarnięcia ale jak coś nie rozumialem to pytałem i było wyjaśnione.po roku przepracowanym w jakielkolwiek branży człowiek po pierwsze ma większą wiedzę i powiniem wiedzieć czy to jest to co chce robić i czy daje mu to zarobek a moje pierwsze zamówienie przyjmowałem z duszą na ramieniu żeby czegoś nie sknocić-no i sknociłem ;-) nabierasz doświadczenia ,widzisz w jakim okresie masz większą czy mniejszą sprzedaż i w zależności dorzucasz inne usługi/produkty , po drugie obsługujesz klienta profesjonalnie bo wraz z nabranym doświadczeniem możesz wykonywać swoją pracę efektywniej co przełoży sie na to że klient będzie wracać do Ciebie bo będzie wiedział że zostanie obsłużony/przyjęty szybko/sprawnie/profesjonalnie.Po trzecie trzeba być przygotowanym że przez pierwszy rok trzeba będzie wpychać/dopłacać do biznesu.i trzeba być na to przygotowanym i (WAŻNE) mieć na to kasę.Chce zaznaczyć że to co tu piszę to moje własne doświadczenia/przemyślenia z poprzednich biznesów i nie udzielam tu żadnych rad czy porad.jestem z Shipcenter od czerwca stosuję sie do wytycznych i z każdym dniem czuję się pewniej. po roku będę wiedział czy daje mi to zarobek i czy to jest dla mnie.i życzę każdemu wytrwałości w naszym pięknym kraju.Pozdrawiam wszystkich.

luki
Pracownik
@x

Wydaje mi się że gdyby było tak jak Pan pisze to żaden punkt by nie funkcjonował a jednak mają ponad 100 oddziałów i rozmawiając z kilkoma z nich widzę że osoby są zadowolone i zarabiają i często mówią że dostają wsparcie zarówno z centrali jak również od opiekuna.

anonim
Inne
@Bydgoszcz

Naprawdę jest tak, że przez pierwszy rok trzeba dokładać do biznesu? Ile tak mniej więcej trzeba mieć pieniędzy w zapasie, aby sobie poradzić i jakoś przetrwać ten okres?

Bydgoszcz
Pracownik
@anonim

Cześć .Miałem juz kilka biznesów w Polsce i za granicą.W Polsce od jakiegoś czasu kiedy coś otwieram ( bo tutaj jest hardcore ;-) ) to najpierw obliczam koszty stałe plus kapitał rezerwowy i coś na czarna godzinę.Więc nie powiem Ci ile trzeba mieć bo to trzeba policzyć samemu.I nie nastawiać się na kokosy z nieba tylko mieć przygotowana strategie i etapy rozwoju firmy.Pozdrawiam.

M
Inne
@Bydgoszcz

Nie wyobrażam sobie otwierać biznesu z nastawieniem iż przez rok trzeba dokładać... jednocześnie bardzo trafne są w komentarzach opinie jak bardzo w wielu kwestiach zmienia się narracja franczyzodawcy przed podpisaniem umowy/opłaceniem licencji a po tym fakcie. Gdyby ktoś faktycznie na tym bazował mając na uwadzę iż to profesjonaliści w tym biznesie to może się mocno przejechać. Większość odpowiedzi, jak i narracja, z która Ja się spotkałem jest na zasadzie nie szło Ci, szukasz winnych itp... Ja zrezygnowałem z franczyzy w pierwszym miesiącu współpracy, bo wszystko co mogło iść źle, lub być nie zrobione przez franczyzodawce, tak było. Oczywiście narracja pt.. my wiemy lepiej, 10 lat prowadzimy itp... wszystko się zgadza, tylko w całym systemie tej franczyzy nacisk położony jest na dobro sieci a nie na rozwój pojedyńczego punktu. Tak naprawdę obsługa działa do momentu szkolenia, a później radź sobie sam, My musimy pozyskać kolejne punkty :) Miałem prosty plan na ten punkt, wbrew zapewnieniom franczyzodawcy niestety ale nie poszło to tak jak miało iść. Nie z powodu moich wybujałych oczekiwań, tylko nie zapewnienia większości rzeczy które miały być zapewnione przy starcie. W pierwszym miesiącu punkt na koszty zarobił, w każdym kolejnym powoli zwiększa się ruch. Licząc na profil klienta w mojej okolicy, największy odsetek stałych, wracających klientów to osoby które odebrały paczki z paczkopunktu i dowiedziały sie o istnieniu nowego miejsca. Jednocześnie, dzięki niższym cenom (a podobnej marży jak w shipcenter) wracają, bo mają dobrą i rozsądną cenowo usługę. Realnie dzięki zapewnieniom franczyzodawcy bez pokrycia przez pierwsze 3 miesiące osiągałem dochód netto około 1,5k niższy miesięcznie, niż mogłem gdyby dopełnili obietnic, które wygłaszali przed podpisaniem umowy jak i na szkoleniu... To są realne rzeczy, które franczyza zawala.... Mówienie o tym że biznes trzeba na początku rozkręcić to 100% racja, problem w tym, że działając od początku samemu można to uruchomić na takiej samej zasadzie za 1/5 ceny i dopiąć wszystko samemu tak jak należy. Z shipcenter najpierw opłacamy, później musimy i tak podpisywać umowy, dodatkowo opłacać franczyzę i właściwie ogarniać cały punkt samemu, dodatkowo opłacając kilkanaście tysięcy za obietnice bez pokrycia.

Bydgoszcz
Pracownik
 Pytanie
@M

xxxxzrezygnowałem z franczyzy w pierwszym miesiącu współpracyxxxx najpierw piszesz ze zamknales po pierwszym miesiacu, no i ze punkt na siebie zarobil.Potem ze w kazdym kolejnym zwieksza sie ruch.... xxxxx...Realnie dzięki zapewnieniom franczyzodawcy bez pokrycia przez pierwsze 3 miesiące osiągałem dochód netto około 1,5k niższy miesięcznie, niż mogłem gdyby dopełnili obietnic, które wygłaszali przed podpisaniem umowy jak i na szkoleniuxxxx to zamknales po pierwszym miesiacu czy trzech czy po ilu?ile mogłeś zarobić? kto i ile Ci obiercywał?co moglo być źle lub byc nie zrobione przez franczyzodawce? co mialo być zapewnione na starcie?o czym piszesz??? xxxxproblem w tym, że działając od początku samemu można to uruchomić na takiej samej zasadzie za 1/5 ceny i dopiąć wszystko samemu tak jak należy. Z shipcenter najpierw opłacamy, później musimy i tak podpisywać umowy, dodatkowo opłacać franczyzę i właściwie ogarniać cały punkt samemu, dodatkowo opłacając kilkanaście tysięcy za obietnice bez pokrycia.xxxx jeśli umiałbyś otworzyć brokerkę ot tak bez żadnej franczyzy to znaczy że znasz się na tym i mogłbyś jak piszesz dopiąć wszystko na zasadzie 1/5 ceny.dlaczego tego nie zrobiłeś? Ja przed przystapieniem do franczyzy sprawdzałem czy ja mógłbym poprowadzić taki punkt własnymi siłami.sprawdzałem ceny firm przewozowych i stawki które mi oferowali nie byly niższe od Shipcenter.po za tym nie ogarnąłbym tego wszystkiego sam,wszystkich paneli kazdej firmy z osobna itp.w Shipcenter panel jest przejrzysty i prosty ( jest kilka mankamentów) masz wszystko w jednym .Motałem się kilka miesięcy ( Ty raczej nie ) i idze mi dobrze ale cały czas się uczę. i Twoje pisanie że oni Ci coś zapewniali i nie dotrzymywali obietnic...co zapewniali?co obiecywali ? ja jechałem na szkolenie nie po obietnice,nie po zapewnienia ale nauczyć się jak się działa w tej branży,ogarnąć system komputerowy i wyciągnąć jak najwięcej informacji ile się da bo oni w tym siedzą od początku i wiedzą co jest grane. Po za tym sieciówki są popularne, rozpoznawalne. I zadawałem mnóstwo pytań i nie oczekiwałem żadnych zapewnień i żadnych obietnic.Mi na szkoleniu nikt nic nie obiecywał ani nie zapewniał .a jeśli by to zrobił to chyba bym sie jeszcze raz zastanowił... umiesz liczyć licz na siebie piszesz na poczatku ze nie wyobrazasz sobie ze przez pierwszy rok trzeba dokladac....ok ale to jest mój tok myślenia i kiedys juz pisalem ze to są moje doswiadczenia i nie udzielam rad ani nie mowie ze sie na tym znam.Wyciągnalem wnioski z poprzednich moich biznesów i nie rzuce tego tak szybko .każdy inaczej podchodzi do tego ale podejście w stylu ` oni zapewniają oni obiecują``` bedzie kasa` ......to dla mnie nagorsze podejście. 3m się. Pozdrawiam.

Bydgoszcz
Pracownik

czytam ze zrozumieniem ale tak to opisałes że trudno bylo sie polapac.teraz juz wiem i dziwie się że mając doswiadczenie z brokerką wszedłeś we franczyze.spoko.mowisz ze dlugo by pisać co maialo byc zrobione i to mnie ciekawi... ale jak by za długo pisać to jesli chcesz to zadzwoń.wiesz jak mnie znależć.

Bydgoszcz
Pracownik

na moje to znałes sie na tym sto razy bardziej niz ja .i nie bronię firmy tylko mówię dla mnie jak dla laika pasuje gotowy panel ( nie znałem panelow innych firm ) .sprzetu nie bralem bo mialem swoj.troche dokupilem.co do pakowania paczek itp.nidgy nie mialem stycznosci z paczkami,paletami pakowaniem wysylaniem i cała brokerką. dlatego wolałem zapłacić bo nie wiedziałbym jak sie w ogole za to zabrać.no i kwestia rozpoznawalności sieciówki w moim przypadku wydaję mi się że to duży plus.co do obsługi reklamacji faktycznie powinien ten proces zostać usprawniony i sprawa dofakturowań powinna zostać inaczej opracowana.ale jest jak jest.i jeszcze raz: nie bronie firmy tylko po pierwszym Twoim wpisie wyglądało tak że oczekiwałeś nie wiadomo czego. dlatego tyle zadawałem pytań .3m się .pozdrawiam

Bydgoszcz
Pracownik
 Pytanie

1.ok jakiego produktu oczekiwałes? 2. ****na szkoleniu otrzymujemy informację iż centrala na początku nie wymaga wysyłania ofert w takiej skali itp.*** w umowie bylo napisane ze trzeba wysylac 200 ofert w miesiacu.wiedzialem o tym od poczatku 3.do niczego nie pije ale takie odnioslem wrazenie po pierwszym Twoim wpisie.i w dalszym ciągu nie wiem o co to były za konkretne ustalenia ktore mieli Ci obiecywać.jak dla mnie współpraca z Shipcenter po 9ciu miesiacach jest w porządku.każdy ma swój punkt widzenia ,doświadczenie i możliwości i patenty które mogą usprawnić pracę .zadzwon najlepiej wiesz jak mnie znależć. 3m sie .pozdrawiam

Ship Center
Pracownik
@x

Witam przed podpisaniem umowy, każdy nasz potencjalny partner biznesowy dostaje draft umowy, oraz cenniki do wglądu więc ma możliwość zapoznać się nie tylko z terścią umowy, ale również z marżą na poszczególnych usługach jakie oferujemy. Dodatkowo w każdej chwili zarówno przed jak i po podpisaniu umowy jesteśmy do dyspozycji i tłumaczymy i pomagamy w prowadzeniu biznesu jak również pozyskiwaniu klienta czy reklamie. Oczywiście w umowie franczyzowej są zapisy broniące biznesu całej sieci jak w każdej franczyzie i to nie jest żadną tajemnicą.

Ship Center
Pracownik

Witam Panie M chyba nie był Pan u nas na szkoleniu które ma całkiem inny plan i przebieg od tego który Pan opisuje, oczywiście jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę. Proszę zauważyć że szkolenie u nas odbywa się w działającym punkcie i nie tylko jest część teoretyczna, ale również praktyczna, a po uruchomieniu punktu cały czas do dyspozycji punktów jest opiekun i infolinia wsparcia.

Bydgoszcz
Pracownik

nie piszę że wszystko jest super.teraz Ty nie czytasz ze zrozumieniem.pisze że dla mnie taki układ działa.umowę dostałem PRZED podpisaniem dzwoniłem do pana Łukasza pytałem i miałem wyjaśnione. i miałem dużo czasu na podjęcie decyzji .dla mnie plusem bycia w sieci jest marka ,rozpoznawalność (bo widzę że niektórzy klienci sprawdzają w necie zanim do mnie przyjdą i mają większę zaufanie bo marka i firma jest nie od wczoraj) to co dla Ciebie było znane proste dla mnie było trudne i niejasne.Ze szkolenia wyniosłem dużo teorii a w praktyce wszystko sie dopinało.Poczytałem w necie widziałem negatywne opinie widziałem pozytywne nie chciałem brać Epaki (bo to jest u mnie w mieście i nawet blisko )czy innych bo akurat i nazwa Shipcenter i kolory które przyciągają bardzo mi pasowały.Ty w dalszym ciągu nie piszesz jaki produkt miałeś otrzymać ja dostałem to co napisałem i działam.przepraszam ale więcej nie będę odpisywać ponieważ zajęło mi już to trochę czasu.opisywałem moje doświadczenia i powiem szczerze że jeśli wejdę na target zamówień jaki sobie ustaliłem to otwieram drugi punkt pod szyldem Shipcenter.Bo mi pasuje.a jeśli wyjdzie tak że po jakimś czasie stwierdzę że nie przynosi mi to dochodu to zajmę sie czymś innym i nie będę nikogo obwiniać ani narzekać.Pozdrawiam i uciekam i nie będę juz odpowiadac .

M
Pracownik
 Pytanie
@Ship Center

xxxxxxWitam przed podpisaniem umowy, każdy nasz potencjalny partner biznesowy dostaje draft umowy, oraz cenniki do wglądu więc ma możliwość zapoznać się nie tylko z terścią umowy, ale również z marżą na poszczególnych usługach jakie oferujemy. Dodatkowo w każdej chwili zarówno przed jak i po podpisaniu umowy jesteśmy do dyspozycji i tłumaczymy i pomagamy w prowadzeniu biznesu jak również pozyskiwaniu klienta czy reklamie. Oczywiście w umowie franczyzowej są zapisy broniące biznesu całej sieci jak w każdej franczyzie i to nie jest żadną tajemnicą.xxxxxxx Zapisy broniące sieci... proszę może skomentować, czymże dla ochrony sieci jest zapis, iż wszelkie dokumenty związane z franczyzą, ich kopie itp przy rozwiązaniu współpracy franczyzobiorca ma zwrócić w ciągu 7 dni a pozostałe usunąć? :) Opłaty od samodzielnie podpisanych umów z firmami kurierskimi itp też bronią sieci? System kar umownych, który w ciągu pierwszych miesięcy zrobi z franczyzoborcy (usunięte przez administratora) a tak naprawdę co daje franczyzobiorcy? Zakaz wszelakiej reklamy wg interesu punktu, tylko w zgodzie z filozofia sieci i najważniejsze jest LOGO sieci i marka a nie usługi, które oferujemy? Przejrzałem z redaktorskiego obowiązku wszystkie maile... poza ofertowym cennikiem od pana Łukasza, który różni sie zupełnie od tego co otrzymujemy po szkoleniu nie dostałem nic. Jeśli mowa o cenniku ze strony www, to jakie ma ona znaczenie dla firmy wchodzącej we franczyzę, skoro nie ma tam cen zakupu a jedynie cena ostateczna dla klienta zewnętrznego? Są Państwo do dyspozycji.... w 2 tygodnie, banalne sprawy nie zostały załatwione pomimo kilkunastu telefonów. Jednocześnie od razu po szkoleniu zaczęła się "spychologia" pt trzeba do odpowiedniego działu, prosze napisać mail itp... fajnie, mail poszedł, 2 dni zero odzewu, kolejny telefon, kolejny mail... po tygodniu odechciało mi się zupełnie nawet dzwonić... Nadmienię, że w firmie z którą współpracuję każda sprawa jest załatwiana od ręki, tyle że tam dział obsługi to kilkanaście osób a nie jedna...

M
Pracownik
@Ship Center

xxxxxxWitam Panie M chyba nie był Pan u nas na szkoleniu które ma całkiem inny plan i przebieg od tego który Pan opisuje, oczywiście jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę. Proszę zauważyć że szkolenie u nas odbywa się w działającym punkcie i nie tylko jest część teoretyczna, ale również praktyczna, a po uruchomieniu punktu cały czas do dyspozycji punktów jest opiekun i infolinia wsparcia.xxxxx Pozostaje mi to skomentować idealnie pasującym do Państwa całości wypowiedzi cytatem: "jak widać każdy w sieci może napisać całkowitą nieprawdę".. :) /może nie do końca gramatycznym, ale trafnym... Wypowiedzi, pokazują jak dziarsko w tej sieci działa pion marketingu...

Monika
Były pracownik

Franczyzodawca wydaje się nie wykazywać prawdziwego zaangażowania w rozwój i sukces franczyzobiorców. Brak wsparcia i doradztwa w kluczowych obszarach prowadzenia działalności jest dużą przeszkodą dla tych, którzy są nowi w branży. Podejście np. Pani Dominiki odpowiedzialnej za obsługę franczyzy pozostawia wiele do życzenia. Brak zaangażowania, oschłość i zarozumiałość tej Pani zniechęca do tego, aby zadzwonić i zapytać się o jakąkolwiek pomoc. Co więcej, proces selekcji lokalizacji dla nowych punktów Ship Center pozostawia wiele do życzenia. Niewystarczające badanie rynku i brak uwzględnienia konkurencji w danym obszarze prowadzą do wyboru miejsc, które są z góry skazane na niepowodzenie. Franczyzodawca zdaje się ignorować te kluczowe elementy, skazując franczyzobiorców na walkę o przetrwanie w niekorzystnych warunkach rynkowych. Dodatkowo, przesadzone obietnice dotyczące potencjalnych zysków... Rzeczywiste dochody są dalekie od początkowych zapewnień, co prowadzi do finansowej pułapki dla nieświadomych przedsiębiorców. Osobiście po roku prowadzenia franczyzy moja inwestycja nie zwróciła się nawet w połowie, za to straciłam ogrom swojego czasu i nerwów. Większość punktów Ship Center upada w ciągu pierwszego roku działalności. Ironią jest, że franczyzobiorcy często pozostają w biznesie dłużej niż jest to opłacalne, ze względu na surowe kary umowne za wcześniejsze rozwiązanie umowy. To stawia zwykłych ludzi w niekorzystnej sytuacji, gdzie czują się wyzyskiwani, a ich jedyną motywacją do kontynuowania działalności jest uniknięcie finansowych kar z umowy. Jeśli rozwiąże się umowę w przeciągu pierwszego roku nakładają dodatkową dużą karę pieniężną. "Bo jest to takie nasze zabezpieczenie aby nie zostać na lodzie". Ship Center MOŻE okazać się opłacalna jedynie w przypadkach, gdy jest dodatkiem do już istniejącego biznesu, który może amortyzować początkowe trudności i ryzyko. W takich okolicznościach, dodatkowy strumień przychodów z franczyzy MOŻE przynieść nieznaczne korzyści, jednak jako samodzielne przedsięwzięcie, franczyza ta wydaje się obarczona zbyt dużym ryzykiem i według mnie jest totalnie nieopłacalna.

Bydgoszcz
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Kolejne gorzkie żale widzę. ``````****Franczyzodawca wydaje się nie wykazywać prawdziwego zaangażowania w rozwój i sukces franczyzobiorców**** To znaczy czego oczekujesz? Dostajesz narzędzia do pracy , panel, wynegocjowane stawki za przesyłki i do roboty! ****Brak wsparcia i doradztwa w kluczowych obszarach prowadzenia działalności **** w kluczowych jakich? Ja już kilka razy sie złapałem że zadaje pani Dominice te same pytania co jakiś czas i ona za każdym razem cierpliwie mi odpowiada. Brak zaangażowania? To musisz mieć TY przede wszystkim.Czego oczekujesz? ****Niewystarczające badanie rynku i brak uwzględnienia konkurencji w danym obszarze prowadzą do wyboru miejsc, które są z góry skazane na niepowodzenie. Franczyzodawca zdaje się ignorować te kluczowe elementy, skazując franczyzobiorców na walkę o przetrwanie w niekorzystnych warunkach rynkowych **** Hahaha ktoś Ci pisze te teksty ? wiekszej bzdury nie czytałem. To na Twojej głowie jest dobór miejsca i nikt za Ciebie nie będzie myślał. Zyski? same nie przyjdą ale piszesz że straciłaś OGROM czasu ..na co? Jak nie jesteś zaangażowana ,nie reklamujesz się ,nie dbasz o customer service albo tylko narzekasz to idź handlować dragami.Zyski szybkie i nie musisz zbytnio szukać odpowiedniego miejsca.Powodzenia. ****Większość punktów Ship Center upada w ciągu pierwszego roku działalności.***** ja powiem tak :WIĘKSZOŚĆ BIZNESÓW W POLSCE UPADA PO ROKU DZIAŁALNOŚCI. miałem i widziałem. ale musisz wbić szpilkę w Shipcenter bo Ci nie poszło no nie? ****Ironią jest, że franczyzobiorcy często pozostają w biznesie dłużej niż jest to opłacalne, ze względu na surowe kary umowne za wcześniejsze rozwiązanie umowy**** Podpisujesz umowę na ROK i z mojego doświadczenia mówię to każdemu : wchodzisz w coś to MUSISZ mieć kasę na ten rok.Nie wystarczy że wepchniesz swoje parę złotych na sprzęt lokal, franczyzę itp.Musisz mieć na koszta stałe reklamę rozwój .Najwiekszy błąd to wepchnąc wszystko i od pierwszego miesiąca czekasz aż zarobisz bo nie masz już nic.Przerabiałem.Psychika siada i motywacja i szukasz winnych. ****To stawia zwykłych ludzi w niekorzystnej sytuacji, gdzie czują się wyzyskiwani,**** hahaha wyzyskiwani?sama się postawiłaś w takiej sytuacji. dostałaś umowe do przeczytania, miałaś czas na analizę, nikt Cię do podpisywania nie zmuszał.Umowa jest przejrzysta i czytelna. ****Ship Center MOŻE okazać się opłacalna jedynie w przypadkach, gdy jest dodatkiem do już istniejącego biznesu, który może amortyzować początkowe trudności i ryzyko**** zanim zdecydowałem się otworzyć Shipcenter w Bydgoszczy to sprawdziłem inne oddziały w google i wiekszość z nich oferowały inne usługi .I taki model przyjąłem u siebie.Nie zrobiłś rozeznania , nie przygotowałaś się i teraz wieszasz psy bo nie ma zysków,bo kary, bo za duże ryzyko.I porażka.Jeśli sie za coś zabierasz to najpierw rozważ że może nie pojść , że nie zaronbisz ale rachunki i opłaty będą co chwilę przychodzić.Ja jestem z Shipcenter od czerwca 23 i nie mam kokosów.Mam też Poczte Polską ( i tu moge ponarzekać) i inne usługi.I jakoś łatam dziury ale co do zysków to nigdy się nie nastawiam że będą od razu.I nie sądzę że będą o roku. i jestem przygotowany na porażkę.ale nie będę zwalać winy na innych tylko przeanalizuję całą sytuację i wezmę sie za coś innego. Trzeba być zaangażowanym,wytrwałym,rozwijać się i MIEĆ KASĘ na czarną godzinę .Inaczej będziesz w czarnej d...ie.Ktoś kiedyś mi powiedział żeby odnieść sukces musisz ponieść KILKA porażek.Głowa do góry i nie marnuj swojego cennego czasu wylewaniu gorzkich żali bo nie wyszło.Powodzenia.

ŁUCJA
Były pracownik
@Monika

Chyba wszystko zależy od podejścia człowieka, mi centrala zawsze udzielała pomocy czy to Pani Dominika, Marta czy szefostwo. Tak samo jak rozwiązanie umowy nie było z żadnymi karami.

M
Pracownik
@Bydgoszcz

To nie są gorzkie żale. Znajdę chwilę to opiszę sytuację, wszystko się z rozeznaniem i rozkręcaniem biznesu zgadza... problem w tym że gdyby nie Franczyza, tak naprawde zyski miałbym w pierwszym miesiącu. W wielu kwestiach zgadzam sie z Moniką, znajdę jutro chwilę, opiszę dokładniej.

Gregor
Kandydat
 Pytanie
@M

Jak otworzyć takie paczki samemu bez franczyzny ?

M
Pracownik
@Gregor

Skontaktuj się z brokerami kurierskimi, popytaj o ofertę. Jeśli masz założoną działalność dostęp do panelu z fajnymi cenami większość z nich oferuje za free. Współprace na zasadzie paczkopunktów musisz się zgłosić do firm kurierskich bezpośrednio, jeśli masz działalność i nie ma w okolicy punktów zapewne nawiążą współpracę.

ŁUCJA
Były pracownik

Punkt prowadziłam kilka lat, ze względów zdrowotnych zostałam zmuszona do zamknięcie. Franczyzodawca nie miał z tym problemu i było bez żadnych kar więc nie wiem dlaczego niektórzy piszą takie bzdury. Co do samej pomocy dostaje się ją zawsze,ale fakt trzeba zadzwonić do odpowiedniego działu,ale to raczej logiczne. Kwestia zarobków myślę że to raczej sprawa indywidualna i zależy od prowadzącego punkt, ja cały czas interesowałam się punktem i klientami żyło mi się finansowo bardzo dobrze – trzeba pracować a nie czekać na cud i narzekać – to własny biznes. Jeśli ktoś nie jest leniem i nie czeka na pieniążki z nieba to serdecznie polecam.

anonim
Inne

Znalazłem nieaktualne już ogłoszenie (dot. specjalisty ds. telesprzedaży), w którym oferowany zakres zarobków wynosił od 3200 do 6000 brutto, mam dwa pytania. Na ile można liczyć teraz i od czego zależy to, czy ktoś np. dostanie najniższą albo najwyższą sumę z tego zakresu?

anonim
Inne

Często wpadają oferty pracy do działu telesprzedaży? Jest aktualnie zapotrzebowanie na pracowników, czy macie komplet? Cv i tak podeślę, ale zastanawiam się, jakie są szanse, że firma oddzwoni ;) Mam przed sobą już nieaktualną ofertę na to stanowisko, wspominali tam o pracy zdalnej, nadal macie taką możliwość, czy firma zrezygnowała z takiego trybu pracy? Ile wynosi podstawa, coś więcej niż minimalna? :) I co kryje się pod wysokim, dodatkowym wynagrodzeniem prowizyjnym? :P

Pytanie
 Pytanie

Czy w Ship Center Poland Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

bzdura
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

tak.WYPŁACANE SĄ GODZINÓWKI.CZYLI CO PEŁNĄ GODZINĘ DOSTAJESZ KASĘ.DO RĘKI. co wy macie za pytania? jp

anonim
Inne
@bzdura

Trochę pojechałeś z tymi godzinówkami. Chodziło bardziej o tygodniówki bo czasem w firmach jest taki system. Tu kiedy jest wypłata? Na koniec miesiąca czy do 10-tego?

qwerty
Inne

Cześć, szukają kogoś takiego jak specjalista ds. telefonicznej sprzedaży ich usług, polecacie takie stanowisko? Może będzie mi w stanie ktoś pomóc. Napisali tam w necie, że trzeba mieć dostępność w godzinach 9:00 - 17:00 / lub innych podobnych. Czyli co, inne godziny niż to często się zdarzają? Wieczorami nie byłabym dyspozycyjna. Jaka jest stawka na umowie i czy prowizje są wysokie? Plany sprzedażowe osiągalne? Dajcie znać.

pplewinski@chelmnet.pl
Inne

Jako nagłówek; ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. W dniu 2-go sierpnia otworzyłem zlecenie do odbioru paczki , jednak kurier się nie pojawił, Po kilkunastu mailach i telefonach paczkę odebrano 7-go, czyli po 5 dniach. Złożyłem reklamacje która w pierwszej fazie była podpisywana z imienia i nazwiska jednak kolejne odwołanie od decyzji , już jako Dział Reklamacji: Firma nie czuła się winna ze nie wykonała usługi o czasie, w uzasadnieniu cyt: , w procesie reklamacyjnym zostały wyczerpane wszystkie możliwości. W przypadku braku akceptacji, istnieje możliwość dochodzenia roszczeń także na drodze sądowej. Kogo stać aby rozpocząć proces sadowy za kilkanaście złotych. I na tym bazuje firma Shipceter. Po tym incydencie poczytałem opinie i jak się okazało nie bylem jedyny który miał tak znaczne opóźnienie. Pawel Plewinski. Nalezy dodac wazna infrmacje praktyczna, klikajac na @akceptuje regulamin serwisu@, przed wyslaniem ( bo taki jest wymog) poprzeczytaniu regulaminu nie mozna wrocic do swojej opini aby ja wyslac, Co znaczy ze swoje uwagi nalezy pisac ponownie (co tez utrudnia)

Mirosław
Inne

Dalsza część historii z 31 lipca tego roku. Kurier oczywiście nie pojawił się. Ani w obiecany wtorek, ani dzisiaj w środę. Najciekawsze jest to że otrzymałem od tej ,,superfirmy,, wiadomość iż mam niewłaściwie zapakowaną przesyłkę i chcą jej zdjęcia. Przypominam iż nikt nie widział mojej przesyłki bo od bez mała tygodnia ship center wysyła mnie kuriera. W wiadomości by też super informacja - że oni są tylko pośrednikami. Czekam aż zwrócą mnie pieniądze. Gdyby z tym też mieli problem składam zawiadomienie do prokuratury. Gdy ta zacznie przesłuchiwać klientów tej hmmmm firmy to na pewno będą zadowoleni. Ta firma to kpina. Omijajcie szerokim łukiem tych nieudaczników.

Bydgoszcz
Pracownik
@Mirosław

najlepiej wyzywać i oczerniać.ale żeby ruszyć mózgiem to już trudniej.wystarczy wejsc na strone Shipcenter i widać gołym okiem że korzystaja z usług wszystkich firm kurierskich i za ich pośrednictwem paczki są przewożone od punktu A do punktu B.W razie zaginięcia paczki w pierwszej kolejności trzeba sie skierować do Shipcenter aby nadać sprawy bieg.Oni uruchamiają procedury sprawdzajace itp.ale to nie oni wożą paczki tylko kurierzy.i tutaj trzeba szukać kto zawinił. ale co tam .po co to zrozumieć jak można sobie od razu powyzywać.pozdrawiam

Mirosław
Inne

W piątek miał być u mnie kurier w określonym przedziale czasowym. Oczywiście nie był i nawet nie zadzwonił że jest cztery godziny wcześniej. Musiałem wyjechać służbowo. Miał przyjechać kurier w poniedziałek na miejsce mojego pobytu. Nie będzie bo przełożono go na wtorek podobno że względu na konieczność posiadania przez niego listu przewozowego. Ja muszę wracać teraz i zostawiam paczkę z drogą zawartością żeby czekali jutro na kuriera. Nigdy więcej korzystania z tej firmy. Porażka i robienie żartów z klienta. A usługa oczywiście opłacona.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Ship Center Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Mateszu
Pracownik

Jestem zadowolony ze wspolpracy. Na poczatku było ciezko, ale jak w każdym biznesie - trzeba pracowac aby osiagnac cel.

Wiktoria
Inne
@Mateszu

Ale rozumiem, że też korzystałeś z tej franczyzy u nich? Możesz opowiedzieć o tym nieco więcej? Jak ogólnie się z tym wszystkim zorganizowałeś i skąd pomysł na tego typu współpracę? Miałeś już z tym wcześniej jakąś styczność?

Zielonka
Inne
@Wiktoria

Najlepiej podzwoń po punktach ship Center i porozmawiaj z franczyzobiorcami. W internecie trzeba uważać na fałszywe informacje ,oraz ukryte kryptoreklamy ,które mają skusić do współpracy. Polecam podzwonić po różnych punktach w Polsce i porozmawiać z ludźmi ,którzy już są w sieci.

Wiktoria
Inne
@Zielonka

Ale masz z tym jakieś doświadczenie czy po prostu jesteś czynnym obserwatorem? Wiesz może coś więcej o tym?

Zielonka
Inne
@Wiktoria

Mogę powiedzieć tylko tyle ,że to nie jest biznes na którym zarobi się pieniądze. Trzeba mieć pomysł i oferować coś więcej niż tylko wysyłanie paczek. Teraz tego jest mnóstwo. Konkurencja na rynku jest tak olbrzymia ,że proszę zauważyć np cena w Ship Center czy u innego brokera za 1kg paczkę to około 20 zł gdzie bezpośrednio u przewoźnika np w DHL pop albo dpd pickup zapłacimy niespełna 14 zł. Ludzie nie są już (usunięte przez administratora) i każdy szuka jak najtaniej. Wiem, że DPD nawet nie chca już otwierać jednostek solo paczkowych tylko preferują firmy ,które mają jakiś biznes a,paczki włączają jako dodatek. Warto to przemyśleć i przed współpracą porozmawiac z ludźmi ,którzy siedzą w danym biznesie.

Fado
Pracownik
@Zielonka

Ja prowadzę taki punkt i zapraszam do kontaktu

Wiktoria
Inne
@Fado

I jak wygląda prowadzenie takiego punktu Twoim okiem? Opowiesz coś więcej?

Bas.
Kandydat
@Mateszu

Witam. Mam zamiar otworzyć taki punkt brokerski. Czy jako franczyzobiorca polecił by Pan współpracę z tą firmą. Słabe i mocne strony tej współpracy. W jakiej wielkości mieście Pan ma swój biznes no i jak Panu idzie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Bas.
Kandydat
@Fado

Witam. Jak można się z Panem skontaktować. Pozdrawiam.

Marek
Kandydat
 Pytanie
@Fado

Właśnie rozważam podjęcie współpracy z SC. Jak się układa współpraca i czy jest to interes dochodowy tak jak to opisują 7-20?

Fado
Były pracownik
@Marek

Niestety nie polecam. Dużo obietnic a w rzeczywistosci dramat. Ja zamknęłam działalność z wielkim minusem

Aaa.
Inne
@Fado

Ja również nie polecam wchodzenia we współpracę z tą firmą. Tylko potrafią straszyć ludzi i straszyć karami i wyciągać kasę. Wszystko ładnie pięknie do momentu podpisania umowy potem bujaj się dodatkowo warto wiedzieć ,że Trzeba się liczyć z weryfikacjami za paczki prowadząc taki punkt czyli czasem możecie być w plecy cały dzienny lub nawet tygodniowy zarobek za jedno dofakturowanie... Dużo by pisać. Osobiście nie polecam , punkt został przeze mnie zamknięty i był to mój największy błąd podpisując umowę z tą śmieszna firmą. Również jak osoba wyżej zostałam na wielkim minusie...Pamiętajcie ludzie ,że konkurencja na rynku jest olbrzymia !!! Punkty nadań i odbioru paczek są już na każdym rogu ,w prawie każdym sklepie no dosłownie wszędzie a do tego firmy kurierskiej stawiają na swoje automaty Paczkowe tak jak in post DPD paczka Orlen... Ja niestety każdego miesiąca dokładałam. Inwestowalam masę pieniędzy w reklamie , social media, z własnych środków ponieważ franczyzodawca nie pomaga reklamować punktów indywidualnie każdego po kolei tylko robią ogólna reklamę w sumie tylko dla swojej centrali. rozwijałam punkt o inne usługi ale niestety nie przykładało się to na nowych klientów. Ludzie głównie sami robili sobie etykiety przez internet i tylko podrzucali paczkę do punktu na czym zarabiałam 1 zł lub nawet tylko 80 groszy. Osobiście nie polecam , ja się niestety bardzo na tej współpracy zawiodłam. Poza tym nie byłam traktowana jak partner biznesowy tylko jak parobek ,który robi na ta firmę i darmowy przedstawiciel handlowy ,który ma obdzwaniać i nagabywać klientów czyli 200 ofert w miesięcu bo inaczej kara , na czym zarabia się może z 15-20 groszy za paczkę. Nie polecam !

ona
Pracownik
@Aaa.

wszystko zgodne z prawdą,ja również zamknęłam punk bo straszenie to nie współpraca zysków nie ma to tak w wielkim skrócie

luki
Pracownik
@Aaa.

A to Ciekawe co Pani pisze bo ja mam punkt kilka lat i zarabiam, oczywiście na początku trzeba wnieść sporo pracy ale z pomoca centrali nie ma problemów i na chwilę obecną obsługuję sporą ilość klientów biznesowych i indywidualnych. Co do do-fakturowań to jesli prawidłowo mierzy się paczki tak jak uczą na szkoleniach to nie ma z tym najmniejszego problemu, ja osobiście nie pamiętam kiedy miałem do-fakturowanie. Szczerze mogę polecić ten biznes z Ship Center.

Tomek
Kandydat

Polecam, jestem franczyzobiorca - kontakt super, pomoc, i podejście do ludzi.

Wojtek
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Nadal jesteś czy już skonczyla się współpraca ?

Zostaw merytoryczną opinię o Ship Center Poland Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ship Center Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ship Center Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ship Center Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ship Center Poland Sp. z o.o.
3.6/5 Na podstawie 12 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gliwicka 51
    40-853 Katowice
  • NIP: 6342867610 REGON: 364786381 KRS: 0000624967
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ship Center Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii