Opinie o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. w Poznań

2.2/5
Na podstawie 143 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. o rekrutacji.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. w Poznań

zawiedziona
Były pracownik
 Pytanie

Mówiąc krótko i zwięźle, Cosmo nie przedstawia żadnej przyszłości przed pracownikami w punktach sprzedaży. Płaca na poziomie najniższej krajowej, a wymagania co do sprzedaży co raz większe. Pracując w Cosmo nie można dawać z siebie 100%, ponieważ RKS będzie od nas wymagać niemożliwych 200%. Cele sprzedażowe niemożliwe do wykonania, przez co pojawiają się ciągłe pasywno-agresywne maile od RKS. Wymagania z poziomu RKS dotyczące obsługi klienta są w pełni merytoryczne, aczkolwiek zupełnie nierealne, co sprawia wrażenie, że kierownik nie spędził dnia na kolokwialnej kasie. Bo jak to klient przychodzi tylko po jedną rzecz i nie zgadza się zupełnie na żadną promocję czy produkty komplementarne?! Punkt w którym pracowałam, wizualnie był absolutną ruderą. Popękane i porysowane szyby, szafki wypadające z zawiasów, okrutny brak oświetlenia. Wstyd było sie pokazywać na takiej wyspie, a RKS nie widział z tym żadnego problemu, pomimo wielokrotnych skarg personelu, brak klientów w niektóre dni RKS tłumaczył tym, że przy szybach znajdował się minimalny kurz i dlatego klienci u nas nie kupują, a nie że w galerii po prostu nie było klientów. (usunięte przez administratora)również miał miejsce ze strony RKS, co nasuwa mi myśl, że po co przy umowie te wszystkie papiery o (usunięte przez administratora)skoro się do tego nie stosują, a przełożony łamie jakiekolwiek prawa pracownika. Nerwica i pogłebione stany lękowe, tego się nabawiłam w tej pracy. Ciagły stres, nerwy i rozpadająca się wyspa, a płaca większa i tak nie będzie. Szczerze odradzam pracy w Cosmo, szczególnie w punktach sprzedaży stacjonarnej, ponieważ pracownik jest traktowany jak podczłowiek, stworzony do produkcji wysokich, niemożliwych utargów.

Naiwna
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli od zawsze marzyłaś o wrzodach żołądka, depresji i nerwicy to ta praca będzie idealna dla Ciebie. Na początku byłam zadowolona z pracy, ale z każdym miesiącem było coraz gorzej. Ja jako jedyna na mojej wyspie pracowałam prawie rok, inni pracownicy zmieniali się co miesiąc lub dwa. Oczywiście wiązało się to z tym, że wszystko było na mojej głowie. Szkolenie nowych pracowników, inwentaryzacje, zmiany ekspozycji, zmiany cenówek, wszystko. Zapytałam rks czy w związku z tym mogę liczyć na dodatek do wypłaty, wyśmiała mnie. Nasza wyspa wygląda jak wysypisko (usunięte przez administratora) cała obdarta, bez oświetlenia, z popękanymi szybami. Kiedy jedna z szyb pękła nam całkowicie, nie mogłam się doprosić o jej wymianę, bo nie zasłużyłyśmy na nową ponieważ wyspa ma za małe utargi. Nie wspomnę ile razy się o nią skaleczyłam. W końcu jednak zlecili wymianę szyby zewnętrznej firmie. Kiedy zjawił się przemiły Pan z szybą, mówił że i tak mamy szczęście bo cosmo zazwyczaj woli aby pracownicy siedzieli z popękanymi szybami zagrażającymi zdrowiu klientek i pracowników, aby tylko nie generować dodatkowych kosztów. Nie wspomnę ile razy mój chłopak przychodził na wyspę z zestawem narzędzi i dokręcał nam rozpadające się szafki, żebyśmy sobie tylko krzywdy nie robiły w pracy. Oczywiście tajemna premia, której nikt nigdy na oczy nie widział, oraz cele z kosmosu niemożliwe do zrealizowania. Codzienne maile pasywno agresywne z pretensjami, że jak to możliwe że klientka przychodzi po jeden lakier, na paragonie powinny znaleźć się trzy lakiery, lampa i najlepiej frezarka, a i jeszcze care i makeup. Bo przecież jak to możliwe, że klientka nie chcę rozlewającego się olejku z tiktoka lub kolejnej dziwnej i bezsensownej nowości, która tylko nam zalega. Myślę, że złożenie wypowiedzenia w tej pseudo firmie było moją najlepszą decyzją od dłuższego czasu. Rks zamiast doceniać pracowników lojalnych i z długim stażem, woli co miesiąc zatrudnić nowego szkolniaka, który nie ma zielonego pojęcia co robi. Niestety do tej pory otrzymuję groźby oraz wyzwiska od moich byłych współpracowników oraz ich rodzin. Straszą mnie prawnikami i pozwami, wyzywają od najgorszych. Wypisują wiadomości w środku nocy. Z jakiego powodu? Dlatego, że złożyłam wypowiedzenie i chcę się wycofać z tego cyrku? Nie wiem. Ale jestem w trakcie składania oficjalnego zawiadomienia o (usunięte przez administratora) Suma sumarum, polecam trzymać się z daleka od tej firmy, serio.

Marcin
Kandydat

UWAGA PRZESTRZEGAM: rekrutacja na stanowisko Influencer Marketing Specialist w Cosmo Group. Otrzymałem zaproszenie na rozmowę pod koniec sierpnia 2023 roku. Na spotkaniu oprócz rutynowych hr-owych pytań zostałem poproszony o przygotowanie odpowiedzi na zadania już stricte związane z pracą na tym stanowisku m.in. przygotowanie 10 rekomendacji konkretnych ambasadorów, z linkami i uzasadnieniem oraz dwa pomysły na akcje wizerunkowo-sprzedażowe na socialach Cosmo. Muszę podkreślić, że oprócz tego że są to zadania które mają zbadać konkretne umiejętności, są również realną wartością, można jest wdrażać od razu. Oczywiście godząc się na ten tryb rekrutacyjny miałem tego pełną świadomość. Dodam, że mam możliwość takiej oceny, gdyż zajmuję się influencer marketingiem od wielu lat i współpracowałem z kilkuset influencerami w ostanim czasie dla wielu marek. Na wysłane zadanie w przewidzianym terminie (praca zajęła mi kilka dni) nie otrzymałem żadnego maila zwrotnego z Cosmo Group, nawet w stylu: dziękujemy, zadania zostały przekazane do zespołu. Nic, zero. Po tygodniu przypomniałem się sam z pytaniem jaki jest status i otrzymałem odpowiedź: „Tak, otrzymałyśmy Pana odpowiedź; dziękujemy bardzo.Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości; w przyszłym tygodniu odezwiemy się z informacja zwrotną.” Oczywiście nie było żadnego kolejnego maila z firmy Cosmo Group w kolejnym tygodniu. W między czasie zmieniał się u mnie sytuacja, rozpocząłem pracę freelancerską i wierząc że może zawiódł człowiek w komunikacji postanowiłem wysłać maila, że gdyby była płaszczyzna do współpracy b2b to jestem otwarty. Po miesiącu otrzymałem telefon z propozycją współpracy i zaproszeniem już na konkretną rozmowę. Specjalnie dopytywałem kto będzie na tym spotkaniu, otrzymałem info że rozmawiamy już z osobami od kampanii, o szczegółach. Pani na spotkaniu nie miała bladego pojęcia o poprzednich zadaniach i rozmowach. I tu najlepsze, otrzymałem drugi raz zadanie, w bardzo podobnej formule ale dla innej marki Cosmo, ale zawartość bardzo podobna. Wróciłem do osoby od HR’u z pytaniem ocb, zostałem przeproszony za błędy w komunikacji, że brak odpowiedzi już się nie powtórzy (argument: to wina poprzedniej osoby od HR’u :), i że mogę ale nie muszę odpowiadać na drugie zadanie. Zrzuciłem to na karb indywidualnych błędów, przygotowałem po raz drugi zadanie na nowo z nowymi rekomendacjami i…. Dzień Świstaka, zero odpowiedzi, nawet dziękuję za otrzymanie maila. Byłem świadom swoich nakładów pracy ale zaryzykowałem ze względu na liczbę współprac Cosmo Group z influencerami i możliwość pracy. Mój błąd. Reasumując, kultura biznesowa, komunikacja, jakaś podstawowa automatyzacja procesów w tej firmie jest na bardzo, ale to na bardzo niskim poziomie. Przestrzegam przed rekrutacjami, a szczególnie przed poświęcanim czasu na zadania rekrutacyjne. Pozdr. M.

Kpina
Inne
 Pytanie

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Nie dość że premii chyba nikt nie widział na oczy( co najwyżej może raz w przeciągu całego roku XD) to byli wielce radośniu i uradowani faktem, że do listopadowej wypłaty dodadzą nam świąteczny dodatek. No właśnie mieli w planach dodać, ale finalnie 1/3 dostała premię, 1/3 to w ogóle nie miała premii i na dodatek za mało zapłacono im za godziny, a kolejna 1/3 pomimo wysłania legitymacji studenckiej została zapisana do ZUSu i odjęto im podatek i składki. To są jakieś żarty? Ja osobiście miałam dobrze zapłacone, ale problemy z wypłatami są tutaj bardzo częste jak nie nagminne. Potem tylko obiecują, że wszystko wyrównają, a finalnie wyrównanie jest np. po 3 tygodniach. Czy wy nie rozumiecie, że ludzoe żyją za wasze wypłaty i 700zł to jest duża różnica??? I nikt nie ma zamiaru czekać (usunięte przez administratora) 3 tygodni aż z łaski zrobicie korektę? Ważne jest chyba tylko, by wasze wypłaty tam w centrali się zgadzały, a ta chołota z wysp niech się cieszy, że w ogóle cokolwiek dostała.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przyszłam na wyspę, dziewczyna nawet się nie przedstawiła

Pytania

Dyspozycja tylko tyle byli ciekawi

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Szczęśliwa
Były pracownik

Pracowałam u tego pseudoprzedsiębiorcy (roku xD) jakiś czas. Lubiłam tę pracę i po tym jak (usunięte przez administratora) nam w twarz rok temu nowym systemem premiowym, musiałam odejść. Było mi z tego powodu bardzo przykro, ale muszę przyznać że nowy pracodawca bardzo szybko sprawił że jedyne czego żałuję, to że nie odeszłam wcześniej. Dodatkowe dni wolne za 11.11 i za Wigilię (nawet jak się okazało że finalnie Wigilia jest wolna), umowa o pracę od razu, podwyżka po 3 miesiącach pracy, premia roczna, premia mikołajkowa, do tego liczne i przydatne szkolenia, a to tylko część wszystkiego. Dodajmy jeszcze brak problemów z L4 lub po prostu zwyczajnym wolnym i... naprawdę dziewczyny, nie trudno o lepszego pracodawcę. Szkoda marnować czasu i energii na firmę która ma Was za (usunięte przez administratora) i tak naprawdę nie daje żadnego potencjału na rozwój. Wszystkiego dobrego dla Was, obyście również w końcu pracowały w normalnych warunkach, gdzie partnerstwo naprawdę równa się szacunkowi a nie jest to tylko pusty slogan dodany do krówki mordoklejki i lakieru w kolorze (usunięte przez administratora) różu, który zalega na magazynie ;)

Najniższy szczebel
Pracownik

To niesamowite jak bardzo można strzelać sobie w kolano. Ten rok pokazał jak nisko cenicie pracowników, zwieńczeniem wszystkiego była premia, oczywiście podana w kwocie brutto by ładniej wyglądało. Premia identyczna jak rok temu, wiec realnie niższa biorąc pod uwagę dwie podwyżki minimalnej krajowej, za którą oczywiście pracujemy. Szczerze gratuluję, nie dało się nas już bardziej upodlić.

anonim
Inne

Hej, tej oferty na kompletacje zamówień na Jeżyce już nie ma? przynajmniej mnie na takim portalu który obserwuje nic się nie wyświetla w tej kategorii a ciekawi mnie co proponowali w ofercie, że ktoś się zainteresował. wiecie i napiszecie? i w ogóle przede wszystkim czy warto? jakie macie oceny?

była
Inne
 Pytanie

Pracowałam w tej firmie 2 lata ,przypadek ze kiedy w grudniu pytałam o umowę o pracę ,zostałam z tematem przełozona na " po świętach" w lutym zostałam zwolniona przez rzekomo złe wyniki sprzedaży:))))))))))))))))) przypadek(usunięte przez administratora) nie sadze. Pozbyli się niewygodnej osoby,żeby znaleźć sobie kolejnego (usunięte przez administratora) . Praca nie jest zła jeśli np interesujesz się branżą beauty ,ale cała otoczka daje dużo do rzeczenia. Będac w kontakcie z koleżankami z wysp z mojego regionu cieszę się ostatecznie ,że mnie tam nie ma. Szacunek do pracownika na poziomie zerowym. Jak tak dalej pójdzie to zaraz pańcie zza biureczek pójdą pracować na wyspy bo nie będzie komu.

NIEdoceniona
Pracownik
 Pytanie

Jako pracownicy wyczekujemy grudnia i wspaniałych premii po całym roku oszczędzania na nie przez firmę. Dodatkowo czekamy na przedstawienie nam nowego (oby lepszego!) planu wynagrodzeń na kolejny rok. Mamy nadzieję, że firma jest świadoma, że jeśli nic się nie zmieni, to stali pracownicy którzy wytrzymali fatalną sytuację finansową w tym roku pożegnają się z firmą, co doprowadzi do kolejnej fali zwolnień w całej Polsce. Chyba, że nowa kadra niedoświadczonych pracowników jest nowym celem Cosmo? Doceniane pracowników powinno być priorytetem, a nie tylko ładnym tematem e-maili :)

NIEdoceniona
Pracownik
 Pytanie

Jako pracownicy wyczekujemy grudnia i wspaniałych premii po całym roku oszczędzania na nie przez firmę. Dodatkowo czekamy na przedstawienie nam nowego (oby lepszego!) planu wynagrodzeń na kolejny rok. Mamy nadzieję, że firma jest świadoma, że jeśli nic się nie zmieni, to stali pracownicy którzy wytrzymali fatalną sytuację finansową w tym roku pożegnają się z firmą, co doprowadzi do kolejnej fali zwolnień w całej Polsce. Chyba, że nowa kadra niedoświadczonych pracowników jest nowym celem Cosmo? Doceniane pracowników powinno być priorytetem, a nie tylko ładnym tematem e-maili :)

Kulow
Inne

Z racji tego, że budżet na premię jest wyznaczony, a my jej nie dostajemy to czekamy na duuuuuży dodatek świąteczny od rudowłosego Świętego Mikołaja :)

anonim
Inne
@Kulow

Cześć, a w zeszłym roku jak się wam sytuacja odnośnie paczek czy tam jakichś bonów układała, że tak piszecie? Ja i tak jestem już po fakcie, bo nawet jak teraz dołączę to nic mi nie skapnie? Tak to działa?

Skrzat
Pracownik

Kochane cosmo, prosimy was fajny pieniężny dodatek świąteczny, mamy dużo waszych produktów i nie chcemy poraz kolejny dostać bon do wykorzystania na waszej stronie... W końcu skoro obcieliscie nam premie, jesteśmy gotowi na super extra dodatek w grudniu.

klient
Inne
 Pytanie

witam, byłam dzisiaj na wyspie o 20:45 niestety było zamknięte wyspa na stronie powinna być otwarta do 21 bardzo często jak robie zakupy około 20:40 już nikogo nie ma chodzi o punkt w auchan swadzim

Korona
Pracownik
@klient

Ludzie nie przesadzajcie, macie cały dzień na zrobienie zakupów. A nie przychodzicie na ostatnią chwilę Konsultantkom nikt nie płaci za nadgodziny. O tej porze wpłaca się pieniądze, wynosi (usunięte przez administratora) rozlicza dzień itd. A nie wybiera pół godziny lakiery. Sa różne sytuacje, dziewczyny maja ostatni pociąg powrotny, bus, autobus. Trochę zrozumienia, mniej myślenia ze jest się pępkiem swiata. Pozdrawiam

Klientka
Inne
@Korona

Ja jako klientka pracująca również w handlu w pełni się zgadzam. Galerie są otwarte 6 dni w tygodniu przez 12 godzin, nie wierzę że nikt nie znajdzie przez ten czas ani chwili żeby zrobić zakupy przed zamknięciem. Szanujmy się wzajemnie ;)

Jolka
Inne
@Korona

Skoro punkt powinien działać do g.21, to ze stanowiska schodzi się po g.21. To jest normalne i nie rozumiem skąd to oburzenie. Proszę porozmawiać z pracodawcą jak rozwiązać ten problem a nie pouczać klientów o której godzinie mają robić zakupy. Pozdrawiam

Zosia
Inne
@Jolka

Jak było wyżej napisane, niektóre konsultantki dojeżdżają komunikacją miejską i zdarza się że ostatni autobus odjeżdża chwilę przed 21 lub chwilę po a nie wszystkie autobusy odjeżdżają z jednego przystanku i czasem trzeba iść gdzieś dalej a co za tym idzie- wyjść chwilę wcześniej :)

Korona
Inne
 Pytanie
@Jolka

Powinno się schodzić po godz 21? Może mamy siedzieć 24/24 i czekać aż łaskawa Pani klient przyjdzie i zapyta,, przepraszam a gdzie jest toaleta"? Proszę w takim razie zgłosić do firmy żeby płacili nam nadgodziny. O godz 21 to wyspa powinna być zamknięta. Czasy klient nasz Pan już dawno się skończyły.

Oczko
Pracownik
@Jolka

@Jolka opanuj się, bo ci oczka w rajstopach pójdzie. Widać, że nigdy nie pracowałaś w handlu i nie rozumiesz. Przyjdziesz o godzinie 20:58-okej, ale pracownik nie wyjdzie o 21, bo musi od nowa wpisywać dane z całego dnia które zmieniły się przez takie osoby jak Ty i wyjdzie zapewne o 21:10. A pracownik płacone ma do 21, czyli przez takie osoby jak Ty, ktoś kto pracował 12h musi zostać jeszcze dłużej. Postaw się na tym miejscu, jestem bardzo ciekawa czy chciałabyś zostawać po godzinach pracy :)

Dawid
Kandydat
 Pytanie

Witam , czy polecacie prace w Poznaniu na stanowisko pracownik kompletacji zamówień ?

Dawi
Kandydat
 Pytanie

Witam , czy polecacie prace w Poznaniu na stanowisko pracownik kompletacji zamówień ?

CallCenter
Były pracownik

Cześć, pracowałam w tej firmie przez okres ponad dwóch lat i niestety zauważyłam duże zmiany na minus. Byłam pracownikiem biurowym, gdzie wystarczyło wypowiedzieć własne odmienne zdanie niż kierownika a miało się z tego tytułu nieprzyjemności mniejsze bądź większe. Zawalanie coraz to większą ilością obowiązków, które nie należały do zakresu obowiązku pracownika. Nie ma co tutaj wspominać nawet, że zwiększona ilość obowiązków nie równała się wyższemu wynagrodzeniu. Ciągle były jakieś wymówki, odwoływanie spotkań... czasami kultura osobista pozostawiała wiele do życzenia. Wieczny stres, wieczne szukanie osoby winnej zamiast skupić się na poprawie sytuacji... Wzbudzanie lęku i stresu - tak w skrócie można streścić współpracę z niektórymi osobami. Nie wspomnę już o nierównym traktowaniu pracowników... Moja wypowiedź dotyczy PP a dokładnie DKP. "Odporność na stres" to nie tylko kolejne hasło w ofercie pracy to niestety rzeczywistość w tej organizacji. Minusów jest niestety więcej niż plusów, ale zgromadzone doświadczenie i kontakty zawodowe i koleżeńskie przydadzą się na przyszłość :).

Terminator
Były pracownik
 Pytanie

Jak zachęcilibyście pracownika do przyjścia do pracy w dzień wolny, gdy niestety pracownicy danej wyspy nie mogli przyjść? Może zaproponowalibyście wyższą stawkę albo wyższą stawkę + obiad? Nic bardziej mylnego XD Nie wiem czy osoby pracujące na stanowisku kierownika miały na szkoleniach wyszczególnione, że gdy potrzebują na (usunięte przez administratora)pracownika na danym POD to mają proponować dodatkowo płatne godziny, a jak przychodzi co do czego to osoby, które zdecydowały się poświęcić swój WOLNY od pracy dzień mają płacone jak za normalny dzień. Po pracy tu od ponad pół roku doszłam do wniosku, że takie zachowania są tutaj praktykowane od dawien dawna i oszukiwanie pracowników jest na porządku dziennym. Ja rozumiem, że słów wypowiedzianych przez telefon nie da się zapisać, czy odtworzyć ( jak się ich nie nagrało), ale serio nie zbiednielibyście płacąc pracownikowi trochę więcej tak jak mu obiecywaliście ,,przez telefon,, żeby przypadkiem nie dało się udowodnić waszych słów, gdy biedni z podkulonym ogonem musicie otworzyć stoisko, a nie ma kto stanąć.

Hhh
Pracownik
@Terminator

Zgadzam się, tylko w wakacje śmieszny dodatek za każdą godzinę, ale TYLKO w naglych wypadkach gdy rks prosi o pomoc, jak ktos juz wczesniej zgodził sie przyjechać zeby kogos zastąpić to mu to nie przysługiwało ;) innymi slowy, dbać tylko o siebie, bo nikt Cie nie doceni za to ze staniesz na glowie, zmienisz swoje plany i zastapisz kogos w twoim wolnym dniu. Totalne zniechecenie to pracy i pomocy tymbardziej.

Kaśka
Pracownik
 Pytanie
@Terminator

Może najlepszym rozwiązaniem jest po prostu nie odbierać telefonu z pracy w dzien wolny? Bo jak odbierzesz i odmówisz to już jesteś na czarnej liście..

Gilberta
Pracownik

W związku z brakiem możliwości pozyskania premii przez cały rok przez zmianę zasad. Pracownicy pos liczą na szczególną premię PIENIĘŻNĄ DO WYPŁATY na święta.

Ptaszek
Pracownik
@Gilberta

Pewnie będzie bon na produkty cosmo, wszystko zostaje w firmie wiadomo i może 50 zł netto dodatku + nowy system premiowy zaprezentowany dzień przed sylwestrem, który będzie ustalał że praca to wolontariat xD już pewnie te mądre głowy kombinują jak to zrobić żeby w ogóle nam nie płacić ;)

Józefa
Pracownik

Mamy ogromną nadzieję że od nowego roku system premiowy doceni stałych pracowników, oraz że będzie w końcu motywujący dla nas.

anonim
Inne
 Pytanie
@Józefa

„będzie motywujący”? to w odniesieniu do stałych pracowników, co ich w zasadzie motywuje do tego, by wiąż mimo wszystko pracować jeśli nie premia? Poza tym stali pracownicy to jaka granica lat zatrudnienia? nowi dostają od razu umowę o pracę czy są może jeszcze na jakimś okresie próbnym?

Zuzu
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Umowę o pracę dostają nieliczne osoby po przynajmniej roku na zleceniu, wiele studentek sama zaznacza że nie chce UOP.Nikt na początku na Pos nie dostaje umowy o pracę. Co nadal motywuje stałych pracowników? Chyba jedynie to że nie ma za bardzo możliwości na zmianę, ponieważ na rynku pracy nie ma zbyt wiele propozycji. Stały pracownik to myślę, że pracownik który pracuje ponad 2 lata w firmie.

Brak słów
Pracownik

Chciałabym wiedzieć gdzie podziewa się moja umowa wysłana kilka miesięcy temu :)

Zostaw merytoryczną opinię o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 264.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 192, z czego 8 to opinie pozytywne, 162 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Kandydaci do pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii