Jak długo trwa proces awansu w Kaspol Jarosław Fic?
Witam firma posiada płaską strukturę, staramy się tworzyć zespół uzupełniających się stanowisk. Koordynatorzy działu są wybierani na podstawie osiągnięć i predyspozycji. Nie wiem czy udało mi się odpowiedzieć zapraszam jednak do aplikacji na nasze oferty znajdujące się na naszych stronach www, wtedy na rozmowie będzie łatwiej udzielić odpowiedzi.
Czy w Kaspol Jarosław Fic jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Pracuje w zespole od ponad roku i bardzo dużo się zmienia w funkcjonowaniu firmy. Szef jest otwarty na rozmowy, a co najważniejsze szuka rozwiązań i wsparcia, czy to w zespole czy w specjalistycznych firmach doradczych, które zapewniają nam szkolenia i wsparcie merytoryczne.
Pracuje w Kaspolu. Widać że byli pracownicy, którzy bardzo kiepsko wywiązywali się ze swoich obowiązków i próbowali sił na różnych płaszczyznach - nie mając do tego predyspozycji mają dużo do powiedzenia. Przykro że dopiero teraz. Relacje między pracownikami są normalne, bez zgrzytów i kłótni. Traktujemy się tu na równi i z szacunkiem. Co do samego właściciela - stanowczy i wyrozumiały. Zawsze da się z nim porozumieć i dojść do kompromisu. Trzeba tylko chcieć i oczywiście uargumentować swoje racje. Widział ktoś kiedyś pracodawcę który od tak zgadza się na wszystkie propozycje pracowników? Telefon czy laptop jeżeli są potrzebne oczywiście że są zapewnione. Według mnie wszystko tu gra. Mi się podoba.
Nie wiem, kto to pisał, ale chyba człowiek co myśli, że Pana Boga za nogi złapał. Niech ta firma będzie tam świetna jak ten pan komentujący. Pozdrawiam.
Jeszcze kiedyś byłem zadowolony z usług Firmy i polecałem ją znajomym nawet umieściłem kilka pozytywnych opini na różnych forach i grupach. Niestety załuje. podejście do mnie jako klienta jest wręcz dziwne. Oddałem komputer do naprawy. minęły 2 miesiące cisza. jade więc do Firmy. Chce odebrać komputer Pani nie może go znaleźć. dzwoni do technika. technik mówi że jutro się ze mną skontaktuje. no i cisza. komputer przepadł... nie wiem jak się firma do tego odniesie ale jest to dla mnie zastawiające czemu tak zostałem olany. ile można razy upominać się o swoją rzecz?!
Szanowny Panie Śxxxx, Jeśli chodzi o komputer stacjonarny z Windowsem Vista. Kontaktowaliśmy się z Panem wielokrotnie pod nr + 48 xxx xxx 181, nie udawało się. Wiemy, że był Pan u nas również kilkukrotnie i niestety nie zastał Pan serwisanta na miejscu. Niestety liczba wyjazdów jest spora, natężenie prac ogromne. Przepraszamy. Postaramy się usprawnić ten obszar funkcjonowania. Wdrożyliśmy nowe systemy zarządzania czasem pracy - wierzymy, że będzie lepiej. Pana komputer ma uszkodzony dysk, musi nastąpić jego wymiana. Jednak tak jak był Pan informowany, dysk jest drogi. Tę informację chcieliśmy Panu przekazać, ale niestety się nie udało. Jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy o kontakt. Pozostajemy do dyspozycji. Nie widzimy na stanie żadnych innych realizacji w podobnym zakresie. Jeśli jednak to nie Pan, to również zapraszamy do kontaktu w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam Łukasz
Dzień Dobry Mam podobny problem .Oddałam laptopa ponad miesiąc temu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi co trzeba naprawić, ile to będzie kosztować i kiedy odbiorę komputer. Może Ktoś ma namiary na Właściciela bo może nie wie co tam się dzieje. Tej firmy nie polecam. Miałam podpisać umowę na telewizje i znajomych namawiałam . Już wiem, że tego nie zrobimy.
Czołem. Myślę o zmianie roboty, więc obserwuję osądy pracowników. Mam nadzieję, że dowiem się jak się pracuje w firmach z Warszawy. Mam prośbę, napiszcie jak pracuje się w firmie Kaspol Jarosław Fic? Czy dobrze płacą? Czy jest jadłodajnia z obiadami dofinansowanymi przez pracodawcę? Nie mam dzieci więc nie gotuje w domu. Pozdrawiam Paweł
Dzień dobry Pawle. Jest spoko choć czasami myślę, że nasze szefostwo nie lubi benefitów. W temacie organizacji posiłków pracowniczych to sugeruję firmę Geberit z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od przyjaciela, który jest tam zatrudniony) zamawiają posiłki przez specjalny panel dotykowy, a firma dopłaca im do każdego posiłku. To chyba najlepszy benefit jaki tam mają. Bo jest dla każdego. Życzę szczęścia w nowej robocie. Alicja.
Dzień dobry Pani Alicjo. Bardzo miło mi widzieć, że moi klienci doceniają to co dla nich robię więc dodam coś od siebie. Firma Geberit, o której Pani pisała organizuje proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Skąd się o tym dowiedziałem? Nie musiałem tej informacji szukać - sam ten system tam wdrażałem. Wiele firm, zarówno małych jak i dużych motywuje swoich pracowników poprzez dostawy smacznych posiłków. Pozdrawiam Robert
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Kaspol Jarosław Fic?
Umowę na czas nieokreślony można otrzymać zaraz po okresie próbnym lub w innym ustalonym wspólnie z pracodawcą terminie. Jest to kwestia zależna od wielu czynników, głównie potrzeb i oczekiwań obu stron.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Kaspol Jarosław Fic? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
to pewnie dlatego pracownicy są wiecznie nieogarnieci i widać ze przemęczeni skoro każą im robic nadgodziny.... poziom obsługi klienta spadł... kiedyś byłem jako klient zadowolony ale teraz jest tam jeden wielki (usunięte przez administratora) Rezygnuje z usług... w sklepie (usunięte przez administratora) brud i ubóstwo... powinien się tym zająć sanepid i państwowa inspekcja pracy
Szanowny Panie XYZ, pozwolimy sobie stanąć w obranie naszych pracowników. Nie są nieogarnięci! Proszę zaprzestać takiej terminologii! W znacznej mierze są to pracownicy, którzy są z nami od wielu lat. Pracownicy po wielu szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie polepszania ich umiejętności radzenia sobie z obowiązkami. Pracownicy obecnie wykonujący swoje zadania pod wielką presją rynku i ustawodawcy, który wprowadził konieczność wymiany kas na te "online" w wielu branżach do końca czerwca 2021 roku. Widzimy ogromny PIK zainteresowania naszymi produktami. Nikt nikomu nie "każe robić". Kwestie nadgodzin są indywidualnie ustalane z pracownikami w każdej lokalizacji i wynagradzane na odpowiednim poziomie. Jeśli był Pan naszym Klientem, zadowolonym Klientem, to jest nam przykro, że straciliśmy w Pana oczach. Serdecznie zapraszamy do naszej siedziby w Wesołej na spotkanie w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Pana opinia jest dla nas ważna. Chcemy się rozwijać i polepszać poziom naszych usług. Wszelkie kontrole przeprowadzone dotychczas w naszej firmie zakończyły się pozytywnie. Wskazuje na to fakt, że działamy nieprzerwanie od ponad 23lat i otworzyliśmy kilka oddziałów nie zamykając żadnego. Pozdrawiam Łukasz
Nie ma u nas "problemu nadgodzin". Ten obszar pracy jest indywidualnie ustalany z pracownikiem. Warianty są dyskutowane wspólnie i ustalane w zależności od możliwości pracownika i potrzeby pracodawcy. Pozdrawiam Łukasz