Jak się pracuje w Jubitom (JUBITOM Kazimierz Tomasiewicz) Częstochowa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Jubitom Częstochowa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Jubitom jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Jubitom w Częstochowa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Jubitom?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Jubitom zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie ma umowy zlecenie, każda umowa jest umową o prace :)

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Super! A na jak długo dostaje się tę umowę o pracę? Najpierw jest jakiś okres próbny? Po jakim czasie można się spodziewać umowy na czas nieokreślony?

Elo Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Jak przepracujesz 33 miesiące ma czas określony.

Kinga
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie Czy to prawda że firma Jubitom zamyka salony? Słyszałam że zaczyna zamykać i czy te w Auchan będą też zamykane. Pytam bo jestem zainteresowana pracą ale w takim wypadku to się wstrzymam...

anonim
Inne
@Kinga

Skąd to słyszałaś? Widziałem na ich stronie że szukają doradców klienta w salonie w różnych lokalizacjach więc chyba by się nie ogłaszali jakby zamykali. Co myślisz?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Jubitom jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Miton
Były pracownik
@Pytanie

Akurat tutaj nic nie można Jubitom, nic zarzucić, każdy ma kontakt z kierownikiem regionalnym, ma telefon do Dyrektora Generalnego.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@Miton

Yhyyym tak jasne. Kierownik regionalny nigdy NIC NIE WIE ,zalatwienie np:podwyzki ciagnie się miesiacami, zaś do dyrektorka jak już człowiek się dodzwoni i przedstawia problem to wielce obrażony bo jak to?! Podrzędny pracownik dzwoni bezpośrednio do niego?! Jak śmie . Regionalni odnoszę wrażenie, że boją się odezwać a chyba tak nie powinno być.

Ola
Były pracownik
@Ala

Haha też tak kiedyś mialam- zakończyłam pracę tam niedługo po tym jak przyszedł pan Gąsior. Nie mogłam doprosić się wypłaty na nadgodziny dla zespołu od regionalnej, więc napisałam do niego maila i dostałam opieprz że obowiązuje droga służbowa i w oglle jak taki plebs śmie do niego pisać. Po 4 latach nie przedłużyli mi umowy, informując mnie o tym 30min przed jej koncem, przez telefon. I teraz wiem, że nic lepszego spotkać mnie nie mogło:)

Agnieszka
Inne
@Miton

ale to kontakt telefoniczny, a anonimowo sa jakieś drogi zgłaszania problemów?

Załamany
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Co znaczy anonimowo? I ktoś miał by poważnie potraktować w jakiejkolwiek firmie jakieś zgłoszenie osoby, która nawet nie ma odwagi się pod swoimi słowami podpisać?

Iga
Pracownik
 Pytanie
@Załamany

Jak ktoś ma odwagę się podpisać i pytać o cokolwiek to jest się przez dyrektora nazywanym plebsem i dostaje sie wypowiedzenie.... Czy wlascicielka nie widzi co to za prosty czlowiek? Przecież on nawet nie zba się na biżuterii i na zegarkach .Jeździ na spotkania i ośmiesza firmę. Wystarczy popytać tu i ówdzie i czlowiek za głowę się chwyta jak słyszy co mówią o nim na " salonach"

Kin
Pracownik
@Agnieszka

Wyżej (usunięte przez administratora) niż (usunięte przez administratora) ma. Proponuje zgłoszenie zbiorowe. To co on robi… to nie może pójść mu płazem!!!

Obiektywny
Były pracownik
@Iga

Piszecie bzdury. Dla mnie i wielu to autorytet, zna się na pracy. Sprawił że Jubitom to lider branży jubilerskiej. Nie ma lepszego menadżera od niego. To potwierdzają wyniki i wdzięczność jego pracowników.

Miniuś
Były pracownik
@Obiektywny

Popieram przedmówce, jest naprawdę dobrze. Góra, jak my to mówimy wyciągneła wnioski. Pozbyła się (usunięte przez administratora)

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Obiektywny

Tak tak wszyscy piszą bzdury tylko ty prawdę....ciekawe który to z kurierów pisze?

Obiektywny
Pracownik
@Elo

Albo szalony z Ciebie, zawistny, albo konkurencja. W Jubitomie wszyscy chcą pracować i każdy zadowolony. Najlepsza opcja ever.

Inika
Były pracownik
@Obiektywny

Pewnie poszła osoba do kruka pracowac to narzeka.... W Jubitomie było i jetst dobrze

bb
Pracownik
@Pytanie

skuteczna. kierownictwo skutecznie zniechęca pracowników żeby ich nie zgłaszać ????

Jania
Były pracownik
@bb

Co za bzdurstwo. Nie znam bardziej empatycznego i nastawionego propeacowniczo kierownictwa. Dyrdymały zawistników, którym się nie udało w Jubitomie.

Karam
Były pracownik
@Iga

Pan Dyrektor to naprawdę złoty i dobry człowiek. Jeden z najlepszych osób w dziedzinie zarządzania. Prawdziwy lider. Osoba, która wysłucha, szkoda że zawistne osóbki o niskim ego się tak wypowiadają.

Majk
Były pracownik
@bb

Takich bzdur dawno nie czytałem u mnie na Salonie wszyscy się pośmiali i wyśmiali takie wypowiedzi

Jolka
Pracownik
@Karam

Dyrektorek to akurat ma wybujałe ego, chyba go z łapanki wzięli bo jedyne co robi to jeździ po salonach i towarzystwie koleżków z branży śmieje się z pracowników płci damskiej głupimi seksistowskimi tekstami

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Karam

Dobry człowiek????? Może jak dojdzie do zbiorowego zgłoszenia z obecnie zatrudnionymi i już nie pracującymi to prawda wyjdzie na jaw jak traktuje nas plebsow……… !! On jest plamą na honorze firmy!!!!!

Wrrrr
Pracownik
 Pytanie
@Obiektywny

Pracujesz w centrali, ze znasz wyniki? Jesteś w kadrze zarządzające? Czy Gąsiorek jesteś teraz Iga. Pamiętaj, ze Jubitom to lider bo założyciel miał głowę na karku…. A Ty…. Co ty potrafisz…. Myślisz ze jesteś good i konkurencja chciałaby Cię podkupić??? Wątpię…. Idź odśnieżać ulice bo nawet zegarków byś nie sprzedał na salonie

Milut
Były pracownik
@Jolka

Ty masz chyba chorą obsesję. Pan Dyrektor to człowiek o największej kulturze, osoba wybitnie uzdolniona jeśli chodzi o kontakty interpersonalny jest najlepszym tym co mogło spotkać jeśli chodzi o Jubitom.

Jup
Były pracownik
@Jolka

Wybujałe nie ego a kompleksy to Ty masz. Albo jesteś w stanie pomroczności jasnej. Piszę jako były pracownik więc zachowam obiektywność, Pan Dyrektor jest moim zdaniem najlepszym liderem i menadżerem jakiego spotkałem na swojej drodze.

Ilona
Inne
@Jup

Jakby nie patrzeć Twoja wersja zapowiada się znacznie bardziej pozytywnie. Można prosić o podparcie jej jakimś argumentem już tak dla wyobrażenia czemu taki najlepszy? ;)

Iga
Pracownik
@Jup

Taki najlepszy ale wasze drogi się rozeszły No no no.... Daj przykład tego co robi dja pracowników

Jup
Były pracownik
@Iga

- jasna i przejrzysta droga awansu - służenie radą i pomocą - każdy pracownik ma telefon do Pana Dyrektora - miła i uprzejma atmosfera konwersacji - wysoki poziom kultury i eleokwencji- bijąca charyzma - kiedy przychodził Pan Dyrektor Jubitom był firmą małao rozpoznawaną na rynku, to on swoimi działaniami wprowadził ją na wyższy level - poszerzył np. portfolio zegarków o takie marki jak Eberhard czy Baume -Mercier - charyzma bijąca od osoby Pana Dyrektora - kiedy nie było Pana Dyrektora, nie udawało się sproadzać najlepszych, teraz pracują w Salonach abolutny Top itd

Iga
Pracownik

Tak tak dzięki Panu Dyrektorowi bardzo wielu bardzo dobrych pracowników odeszło bo już nie dalo się pracować z takim czlowiekiem zapatrzonym w swój portfel .

Zbyszek
Pracownik
@Iga

Trafione w punkt...praca co raz gorsza ceny podnoszą na asortymencie a pensje mierne jeszcze nagrody ucinane. Firma nigdy nie zyska dobrej opini niestety .... Dobrzy oddani pracownicy odchodzą a to nie koniec niestety, nowi ludzie przerazeni biurokracją nie ogarniają pracy wieczne pomyłki wymagania duże kasa kiepska jak na obecne czasy. Inne firmy podnoszą pensje o inflację szanują pracowników Pan Dyrektor niestety nie... Nawet widać to po tym, że nie potrafi odpowiedzieć na maile od pracowników ,a to już świadczy o niskiej jego kulturze. Najbardziej go śmieszą głupie jego żarty które naprawdę nie są śmieszne tylko upokarzające.

MaxiMajk
Były pracownik
@Zbyszek

Praca jest naprawdę dobra, pensje również> Jakoś większość nie narzeka. Oczywiście każdy chciałby zarabiać jeszcze więcej, ale jest po prostu bardzo, ale to bardzo dobrze. Są i też nagrody. Tylko trzeba się starać. Nie znam żadnego wybitnego sprzedawce, który sam z siebie lub pieniędzy odszedł ( nie mówie, bo mogą być wyjątki). Poza tym Jubitom stanowi wzór pracodawcy. Jest to wskazówka jak postępować w każdym przedsiębiorstwie. Pan Dyrektor stanowi natomiast wzorzec osoby, która potrafi zjednoczyć pod swoimi pomysłami tłumy pracowników i stanowi kierunkowskaz jak podążać by być najlepszym w swojej dziedzinie. Oczywiście osoby małe, które publicznie nie potrafią powiedzieć słowa wprost, tylko w zakamarkach też się znajdą, ale to nie ludzie to wilki

Jarek
Były pracownik
@Iga

Bo to jest kompletny ignorant

Zbyszek
Pracownik
@Pytanie

Pracownik jeśli zgłasza problemy to albo jest ignorowany albo zwalniany ot cała prawda o Jubitom

Nickt
Pracownik
@Ktoś

Tak czytam Wasze wpisy i jestem w szoku. Może firmie zależy na takim "#@$&" jeżeli go trzymają i niereagują. Przecież na pewno centrala czyta te wpisy. Ja co prawda z innej branży - też sieciówka porąbana na maksa gdzie pracownikiem się poniewiera jak tylko można i są wakaty ale centrala doskonale wie co się dzieje bo to dzięki nim tak jest. Pytanie retoryczne: czy gdzieś jeszcze jest normalnie...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Jubitom spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Częstochowa
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Częstochowa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Częstochowa
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Monter Konstrukcji Stalowych
Częstochowa
COMMERCECON
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Jubitom w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać jak wyglądają zarobki oraz system zmianowy. Praca jest po 12h? Premia jest indywidualna czy razem wszyscy pracują na premię oraz ostatnie pytanie czy jak wygląda podstawa i mniej więcej jakich premii jeśli chodzi o kwoty można się spodziewać. Pozdrawiam

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie czy ktoś pracował lub pracuje w Gdańsku na salonie galeria Przymorze ? Co chwile wisi karta o poszukiwania pracownika , chętnie bym złożyła Cv gdyż mieszkam w pobliżu :) . Widzę dość duża ilość różnych wypowiedzi na temat firmy i chciałabym wiedzieć czy warto składać na ten salon . Z góry dziękuje

Niezdecydowany
Inne
 Pytanie

Myślę o podjęciu pracy w tej firmie. Jedno co mnie zastanawia to nazwa " w spadku" . Co to oznacza dla pracowników? Czy nie jest tak że firma jest w likwidacji?

Czesław
Inne
@Niezdecydowany

Skąd pomysł, by się tu zatrudnić? Masz jakieś wiadomości ile płacą?

Klementyna
Pracownik
@Niezdecydowany

Powinno być w upadku.

Ja
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie o rekrutacji w salonie w Manufakturze w Łodzi. Mam pytanie. Czy wiecie jaką atmosfera panuje w zespole i jak Jubitom zapatruje się na zatrudnienie ludzi z branży?

Premia grudniowa
Pracownik
@Ja

Słuchajcie bierzemy się do pracy.Grudzień przed nami.Znów dostaniemy super premie od szefostwa!!!No chyba ze coś się wydarzy to nam nie zapłacą…Jaro stwierdzi że zima jest za zimna i z tego powodu figa z makiem.

M.M
Kandydat
@Premia grudniowa

Firma idzie na dno początek końca tyle w temacie

Czesław Michniewicz
Pracownik
@M.M

Początek końca był wtedy kiedy za sterami usiadł nikomu nieznany mega menager i lider Gonzalez Jeremy

Zbyszek
Pracownik
@Premia grudniowa

No i wykrakales. Koniec miesiąca wypłata na koncie a nagrody nie ma. Dyrektor ma ból (usunięte przez administratora) że musi większe nagrody wypłacić. Znowu nas traktują jak (usunięte przez administratora) Zero informacji. A manager czytaj kurier telefonu nie odbiera. Brak szacunku do nas którzy ciężko nagrodę wypracowali. Wstyd!!!!!!!!!

Nikt
Pracownik
@Zbyszek

No i teraz wszyscy na l4 na tydzień powinni iść to by się nauczyli. Co roku ta sama sytuacja nie dadzą premii albo czekać trzeba i upominać się o swoje. Patologia w tej firmie nie zna granic. Kierownicy mniej niż najniższa krajowa na umowie, bo podwyżka nie należy się przez dodatek. Jeden salon właśnie zamknęli ciekawe, który następny będzie.

Andrzej Bobola
Pracownik
 Pytanie

Podpisuje się imieniem męczennika bo to doskonale odzwierdciedla prace w tej firmie. Jeśli chodzi o plusy to naprawdę zgrany zespół, ale do czasu.. Rotacja ludzi jest bardzo duża, czym to jest spodwodowane to każdy może sobie dopowiedzieć. Pomijając zarobki to regionalni dość mocno zadufani w sobie, jeśli pracownik popełni błąd to można oczekiwać maili z wielką, czerwoną czcionką, natomiast błędy centrali których jest naprawdę dużo zostają "olane" bo to przecież wszyscy znajomi. Ciągle zmieniające się procedury o których pracownicy nawet nie są na bieżąco informowani. Jeśli chodzi o plan godzin to nie możesz mieć 3 dni wolnych pod rząd jeśli wyjdzie ci tak z grafiku, jeszcze byś się rozbestwił i co? Premia na czas i niejednokrotnie dosyć znośna, ale co z tego jak w połączeniu z podstawą suma jest bardzo kiepska. Ukrywanie zarobków pracowników, nowy pracownik otrzyma takie samo wynagrodzenie jak inna osoba po 2 latach pracy (zależenie od tego jak ktoś przypasuje regionalnemu, nie ma na to wpływu przykładanie się do pracy.) Umowę otrzymasz w dniu zakończenia poprzedniej, "z zaskoczenia" dowiesz się o zarobkach, jeśli zechcesz wcześniej porozmawiać o umowie usłyszysz, "że jeszcze jest czas". Tak to niech sobie traktują znajomych, o większej ilości minusów nawet nie chce mi się pisać bo i tak za dużo czasu zajmuje już ta firma..

Agnieszka
Inne
@Andrzej Bobola

O zgranym zespole zawsze miło się czyta. Szukają właśnie Doradcy klienta - salon w Galerii Janki. Masz info jak wygląda szansa na awans z salonu w galerii do biura?

Ilona
Inne

Czemu tak sceptycznie? Tobie się po prostu nie udało, bo tak trudno czy ogólnie nie przewidują tutaj tego typu przejść? Jedynie rekrutacja zewnętrzna wchodzi w grę?

NN
Były pracownik
 Pytanie

Relacja z Jubitomem jest trochę jak życie w toksycznym związku - jest kilka rzeczy, które Cię w nim trzymają: fajny zespół, dobra lokalizacja, czyste warunki pracy, UOP. Ale jak zajrzysz głębiej, to nie jest tak kolorowo. Jeszcze kilka lat temu, była to naprawdę konkurencyjna oferta dla potencjalnych kandydatów - nawet jeżeli podstawa nie była zachwycająca, to niezależnie od wysokości utargu miało się zagwarantowaną premię. Często niedużą, ale była motywacja do działania. Przychodziła w tym samym dniu, co pensja i niepotrzebne były magiczne wyliczenia - człowiek na bieżąco wiedział czego może się spodziewać. Od czasu do czasu odbyło się jakieś szkolenie, było sporo konkursów, co w skali roku również przynosiło jakieś pieniądze (lub przynajmniej fajny zegarek/biżuterię). Wiem, że mamy czas pandemii, że nasze życie się zmieniło, ale nie jest tajemnicą, że Jubitom wziął za ten czas zapomogę od Państwa (enigmatyczne informacje o RODO, z którymi mieliśmy się zapoznać). Pomimo wprowadzanych obostrzeń/limitów, pomimo niedziel niehandlowych i uszczuplonej w stosunku do poprzednich lat kadry pracowniczej oraz jeszcze kilku innych czynników, swoistych dla konkretnych salonów, które w teorii powinny powodować obniżenie utargów - paradoksalnie te są albo na bardzo zbliżonym poziomie, albo są wręcz wyższe niż w ubiegłych latach. Dlatego nie rozumiem, dlaczego obniża nam się premie, traktując nas przy tym bez szacunku, sugerując, że upominanie się o swoje, wypracowane pieniądze zakrawa o tupet i bezczelność. Wypłaca się nam jakieś randomowe kwoty, albo nie wypłaca się nic, zasłaniając się sławetną już definicją "premii uznaniowej". My wiemy, co to znaczy "uznaniowa", ale też przychodząc do pracy dostawaliśmy pewną gwarancję, że ta uznaniowa premia jest poniekąd po prostu jednym ze stałych składników wynagrodzenia - zmiana zasad w połowie gry nie jest oznaką zdrowego podejścia. Rezygnacja ze współprac konkursowych z markami, bo według najwyższego szczebla Jubitomu, nosi to znamiona korupcji, to parodia westernu. O premii świątecznej 19/20 nie wspomnę... Inną jeszcze sprawą jest zmiana systemu rozliczania wypracowanych godzin z kwartalnego na 10-miesięczny, poparta głosem tajemniczej grupy reprezentantów, przez którą musimy odpracować wszystkie zaległe godziny, które "stworzył" lockdown. Przez niedobór pracowników te godziny poniekąd "odrabiają się" same, bo nie jesteśmy w stanie stworzyć grafiku nie wyrabiając ich. Pomijam fakt, że śmieszne godziny wypracowywane w lockdownie powodowały, że człowiek i tak był uzależniony od pracy, musiał być dostępny i wydawał na dojazdy do niej tyle samo, co w "normalnych" czasach. Dodatkowo pragnę przypomnieć kadrze Biura w Rumii - Wy w większości jesteście takimi samymi parobkami, jak my w Salonach, tylko siedzicie w Centrali. Szanuję Waszą pracę, ale uświadomcie sobie, że ostatecznie to my, ostatnie ogniwo w kontakcie z Klientem, zarabiamy na Wasze pensje, więc miło byłoby, gdybyście zamiast kopać nam dołki pod nogami, po prostu z nami współpracowali, a nie obrabiali to i owo, dokładając wciąż dodatkowych pierdozadań. Panu prezesowi IT oraz Pani z logistyki polecam zapoznać się z pojęciem "netykiety" i wykrzykniki, caps lock oraz czcionkę w rozmiarze 72 wsadzić sobie głęboko w kieszeń. A groźby kar za nieopatrznie niewyłączony wieczorem komputer są zwyczajnie żenujące. Nie chcąc uogólniać - pracują tam też oczywiście osoby pomocne i uczciwe, ale one będą wiedziały, że ten zarzut nie jest kierowany do nich. Trollom, którzy twierdzą, że 2500 zł na rękę, to jakaś magiczna kwota powyżej której nie wypada wnioskować o podwyżki, proponuję zajść do sklepu, bo chyba dawno nie byli oraz zaciągnąć się do jakiegoś wolontariatu - chociaż taki pożytek z Was będzie. Za doświadczenie i zaangażowanie należą się pieniądze. Nie psujcie rynku - argument, że przecież w każdym innym miejscu pracy jest tak samo, albo gorzej, do mnie nie przemawia - to nie znaczy, że tak powinno być. To jest patologia i powinno się z nią walczyć. Btw. Czy w Centrali naprawdę myślicie, że my opakowaniami biżuteryjnymi handlujemy gdzieś na boku? Że jeżeli składamy zamówienie na konkretną liczbę opakowań to dlatego, że mamy takie widzimisię, czy jednak bazujemy na sprzedaży z analogicznego okresu w zeszłym roku? Wy chyba nie macie świadomości, jakie czasami fikołki musimy robić przy Klientach, bo nie wystarcza nam tych Waszych luksusowych opakowań. Jak Wam się budżet na nie nie skleja, to podnieście ceny o złotówkę, doliczcie sobie je do marży i przestańcie dziadować, bo taka bagatelna z pozoru pierdoła, jak opakowanie, powoduje, że następnym razem Klient idzie do Kruka, w którym zapłaci albo trochę więcej, albo tyle samo, ale później nie będzie miał problemu z przepakowywaniem prezentu i dokupowaniem toreb, bo nasze nadają się co najwyżej to zapakowania truskawek na targu...

4
Kurier
Pracownik
@NN

Pięknie napisane, powinien to przeczytać każdy "członek" zarządu, każdy w centrali z szefową włącznie

Basia
Pracownik
@NN

Naprawdę w punkt brawo!!!!!

Elo
Pracownik
@NN

Wielkie brawa dla Ciebie jeśli stworzysz związki zawodowe idę zaraz za Tobą jak nic .Napisane tak jak jest obecnie w firmie wspomniał bym jeszcze o koszulach z których śmieją się już klienci ...

Gosia
Pracownik
@NN

W punkt brawo ! Dodałabym jeszcze tylko temat koszul , wstyd żeby pracownicy chodzili w takich starych spranych koszulach ,

Dżordż
Inne
@Gosia

Ja tam mam beke jak widzę wasze stroje :D !!!! salony dla ubogich :D

Ola
Pracownik
@Dżordż

Taaaa haha szaro-żółte . Chwała się ze są renomowana firma a żałują na koszule dla pracowników , którzy reprezentują firmę

Jula
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Brawo, brawo postawa godna pracownika stulecia;) Czy w Yesach dają Wam koszule:) Hahaha Tacy silni, tacy odwaźni a jak mysz pod miotłą. Czy zgłosiliście to kierownikowi i wysłał on jakiegoś oficjalnego maila? Czy tylko narzekać potraficie?? Z takimi sprawami trzeba zgłaszać się do kierownika

Twoja stara
Były pracownik
@Jula

Tak, zgłosiliśmy zapotrzebowanie 2 lata temu. Potem musieliśmy używać własnych ubrań, żeby nie wyglądać na menelów. Jubitom jest w tej branży jak upośledzony brat, z którego wszyscy się śmieją i dźgają patykiem, jak gruby kuzyn, który puszcza śmierdzące bąki przy stole, jak Zajączek z "Chłopaki nie płaczą". Jesteście tak samo profesjonalni i kompetentni jak psia kupa na chodniku. Parodia zarządzania. Zapłaccie obiecane pieniądze i skończcie robić z siebie pajaców, wszyscy się z was śmieją. Błaźnijcie się dalej, a każdy potencjalny pracownik dowie się gdzie nie próbować szczęścia.

Elo
Pracownik
 Pytanie
@Jula

No wyobraź sobie że było zgłaszanie i to nie jeden raz ba nawet były podawane rozmiary managerom i co? Odpowiedź brzmiała jest pandemia są ważniejsze sprawy niż koszule....Odpowiedź z ust szanownego dyrektora. A porównanie Jubitom do Yesa jest śmieszne od razu powinnaś wylecieć z branży... Więc brawa dla Ciebie skoro Yes jest dla Ciebie firmą do porównywania, jak nisko upadłaś....

BER
Pracownik
@Jula

Zgłaszane było prawie co spotkanie z managerem regionu. Żałosne jest w ogóle to ,że to pracownik musi się upominać o reprezentacyjne koszule ( niby szyte z najlepszych tkanin i w świetnych hurtowniach ,a pękają w nich szwy po kilku założeniach ), nie poklejone ,czyste opakowania. To chyba firmie powinno zależeć na tym by klient nie pomyślał, że same sklejałysmy te pudełka na zapleczu oraz ,że firma jest solidna i prestiżowa. Niestety w firmie Jubitom jest odwrotnie ,to pracownicy o wszystko muszą walczyć ,żeby utrzymać standard marki. Szkoda ,że zamiast doceniać to dostajemy po d. Pamiętam jeszcze czasy jak Panowie dostawali budżet na koszule - stary ,porządny jubitom.

Była
Były pracownik
@NN

Kocham ten komentarz... Wszystko co jest w nim napisane odbywało się 2 lata temu i jest adekwatne do obecnej sytuacji. Firma opiera się na kłamstwach, kłamstwach i jeszcze raz kłamstwach. Inaczej tego nazwać nie można. Życzę wszystkim, aby w końcu otworzyli oczy, że lepiej nie będzie i otworzyli się na rynek pracy, ponieważ wcale nie jest tak, że nie ma w czym wybierać. Pozdrowienia dla Pana H. - pseudokierownika z pomorza.

XYZ
Były pracownik
 Pytanie
@NN

2500? Chyba z tymi premiami, tfu, nagrodami. Najniższa krajowa i nagrody, gdzie zobaczyć więcej niż 300zl to święto. Ciekawa jestem czy regionalny z Pomorza dalej mąci. Czy dalej obiecuje jedno a wychodzi zupełnie coś innego. Firma tak januszowa, że aż boli. Zostawianie pracowników samych sobie z problemami na salonach. Pojedyncze zmiany i później wielkie zdziwienie „ale jak to?!”. A jak się zgłaszało braki kadrowe to głusi byli. Ile razy trzeba było oczami świecić przed klientami. Czy to właśnie przez pojedyncze zmiany, czy przez piękne opakowania albo ich brak. Centrala faktycznie ma się za lepszych od zwykłych sprzedawców w salonach. Arogancki ton niektórych pań jasno pokazywał co o nas myślą. Chociaż były tez osoby z centrali, które były miłe i pomocne, ale te osoby można policzyć na palcach jednej ręki.

Alex
Były pracownik
@NN

Napisane w punkt! Jednak to nie wszystko. Na nowe koszule firmowe czekalismy ok. 8 miesiecy. Szkolenia - wpisują ci w grafik tyle godzin ile trwa szkolenie (zazwyczaj 4, max 6h), nie licząc się z faktem, że jedziesz z Krakowa, Łodzi czy innego miasta kilka godzin, poświęcając swój własny czas. Nieustanna rotacja pracowników - warto zadać regionalnemu pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej z czego wynika. Najniższa krajowa przez długi czas, tłumaczona premiami. Z calym szacunkiem, ale nawet 1000 premii nie rekompensuje wymagań i umiejętności, które trzeba posiadać, by sobie poradzić z asortymentem który mają sklepy w dużych miastach. Brak szacunku do pracownika, tony papierów, tabel i procedur. Ktoś zapomniał,ze to sklep nie korpo. Krótko mówiąc, firma traktuje pracownikow jak tania sile roboczą. I te stanowiska regionalnych, pozal się boże, których cała moc to zatwierdzanie grafików i zatrudnianie non stop ludzi i ich jęki na salonie, że już mają dośc szukania w koło kogoś do pracy. Ludzie (kierownicy regionalni) bez jakiejkolwiek odwagi cywilnej, by porozmawiać z właścicielami, by coś polepszyć. Firma straszna, omijać szerokim łukiem, bo wszystko co się dzieje w salonie, to zawsze wina pracownika.

Agnieszka pracownik od roku
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat tej dziwnej sytuacji w firmie? Towaru braki, artykuły biurowe braki, ludzi w centrali braki... Jakaś upadłość czy co? Premie opłakane, nie wiem czy szukać nowej pracy..

Bu
Były pracownik
@Agnieszka pracownik od roku

Zapytaj regio a nie tu info szukasz.

Ilona
Inne
@Bu

A myślisz, że szczerze odpowie?

Aldona
Inne
 Pytanie

CZy promocja 20% na biżuterię srebrna i fashion obowiązuje tylko przez internet ? Byłam kilka dni temu w jedynym z waszych salonów i Panie jak zapytałam o rabat zaproponowały mi rabat 4% z wasza karta lojalnościowa

Aldona
Inne
@Aldona

5% literówka

Mira
Inne
@Aldona

Ale w sklepie stacjonarnym płacisz za fachową i profesjonalną obsługę. Jedzenie też możesz taniej zamówić przez Ubera niż zapłacić w restauracji z napiwkiem. Bardzo fobre posunięcie szefostwa, że w sklepach stacjonarnych jest wyższa cena.

Aldona
Inne
 Pytanie
@Mira

Adwokat ? Ja zapytałam , czy obowiązuje również promocja . Nic nie pisałam o obsłudze czy jedzeniu :( beznadziejny komentarz nie na miejscu . Czy ja wiem czy dobre posunięcie ? Zamówienie z odbiorem w salonie i dostanę rabat również , jedynie pracownicy nie będą mieli z tego prowizji

Kapat
Inne
@Aldona

Nie martw się o pracowników, oni akurat są pewnie dobrze wynagradzani za swoją prace

Konia
Pracownik
 Pytanie
@Kapat

Jacy pracownicy są dobrze wynagrodzeni w Jubitom ? Bo napewno nie w salonach

Piter
Były pracownik
@Aldona

O pracowników to się nie martw. Gdzie będą mieli lepiej niż w Jubitomie

Marta
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś ma informacje kiedy wypłacona zostanie premia za grudzień????

Juta
Były pracownik
@Marta

Spokojnie, akurat w tych sprawach Jubitom jest bardzo rzetelny

NN
Pracownik
@Juta

Rzetelny tak bardzo… praca za minimalną i kolejny raz niewypłacone premie. Zreszta nawet jak wypłacali to kwoty zaniżali

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Która ? Ta za 2019 tez fajnie by było jakby wypłacili

Marta
Były pracownik
@NN

Hehe chyba Ci w intelekcie się zaniżyło

NN
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Prawda w oczy kole? Niech ludzie wiedzą, że nie jest tak cukierkowo jak się wydaje albo jak to niektórzy usilnie próbują przedstawić.

Realista
Pracownik
@Marta

Nie będzie żadnych premii.

Ira
Były pracownik
@Realista

Szkoda że nikt tego oficjalnie nie powie.

pracownik
Pracownik
@Ira

za kilka miesięcy powiedzą pewnie przez regionalnych że to wina pandemii mimo że cały grudzień pracowaliśmy albo zwalą to na nie było utargów, bo tylko to potrafią robić zwalać wszystko na innych ale oni są czyści

Nigdy wiecej
Pracownik
@Juta

Jasne, RZETELNIE nie wypłaca już kolejny rok zaległej premii. Z żelazną konsekwencją!!!!

NN
Pracownik
 Pytanie
@Nigdy wiecej

Czy ktoś jeszcze nie dostał wypłaty?

UU
Były pracownik
@NN

pewnie mają covid ...lol

Ewa
Pracownik
 Pytanie

Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego jeszcze nie ma nagród za grudzień?

Piotr
Pracownik
@Ewa

Bardzo dobre warunki zatrudnienia, stabilne warunki zatrudnienia. Ekspercka fachowa karta menadżerów.

pracownik
Pracownik
@Ewa

zobaczymy kiedy i jakie się pojawią te nagrody

Dagmara
Pracownik
@Ewa

Za 2019 jeszcze nie ma to ta ta tez poczekamy kilka lat

Pitu pitu
Pracownik
@Piotr

Taka ekspercka, że znowu bez premii

Ira
Pracownik
@Pitu pitu

Kolejny grudzień bez nagrody. A później się dziwią że już nie wierzymy w żadne ich słowa.

pracownik
Pracownik
@Ira

Niby taka super firma inna niż wszystkie w branży...

Yuki
Były pracownik
@Ira

Co Ty mówisz, nie dorzucili do podstawy nawet 300 zł

Lata
Pracownik
@Ewa

Bo zostaną wypłacone później. Takie pytania i pretensje należy zgłaszać do Kierownika Salonu, on jest od tego.

Nn
Pracownik
 Pytanie
@Lata

A skąd masz info? Mój kiero nic nie wie

Masakra
Pracownik
 Pytanie
@Lata

Kierownik salonu ma wiedzieć? Skąd niby, skoro regionalni nic nie wiedzą albo kręcą i robią z siebie baranów

Karła
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie pracowałam w Jubitom 2019/2020 mieliśmy do końca lutego 2020 otrzymać dodatkowe premie za super utarg czy coś wiadomo może kiedy zostaną wypłacone ? Nie pracuje już w tej firmie , ale premie wypracowałam i nie wiem komu zadać to pytanie bo nie było to mało kasy a przyda się zawsze ;)

7
Muka
Były pracownik
@Karła

Daj spokój, było minęło. Wtedy była pandemia, różne zawirowania, walczono o byt każdego pracownika, o jego lepsze życie. Żeby ludzie mieli pracę. Przecież skoro ktoś nie dostał, to widocznie była do tego jakaś podstawa. Ale nie mąćmy.

Karła
Pracownik
 Pytanie
@Muka

Jakie podstawy ? Był plan , który był to zrealizowania , salon w którym pracowałam wykonał to przepraszam jakie podstawy by nie wypłacić ? Zapomiec mam o swojej kasie to jest mącenie ? Mącenie to obiecywanie i nie wywiązanie się

5
Jarek
Pracownik
@Karła

To są (usunięte przez administratora) z którymi nie dojdziesz nigdy do porozumienia.

4
Marlena
Pracownik
@Karła

Ekipa krętaczy.Teraz starają się zamydlić oczy i oczywiście nie wypłacić premii która należy się pracownikom.Jak ich nie przyciśniemy to nigdy nie zobaczymy tych pieniędzy.

5
Karła
Pracownik
 Pytanie
@Muka

Pandemia zaczęła się w marcu 2020, a premie miały być wypłacone do 28.02.2020. Sklepy Jubitom funkcjonowały normalnie do 16.03.2020, wiec co ma pandemia do tego ? Utarg był za listopad , grudzień i styczeń przecież nie za marzec czy kwiecień ! A sklep internetowy funkcjonował cały czas czyli firma miała obroty cały rok

4
Aneta
Pracownik
@Karła

Dokładnie Tak!!!

Kiki
Pracownik
@Marlena

Było minęło zapomnijmy. Życie trwa dalej...

Konga
Pracownik
 Pytanie
@Kiki

Ty tak serio zapomiec o swojej forsie ? To może firma skoro jest taka super wypłaci podwójna

Klient
Pracownik
 Pytanie

Byłem ostatnio na zakupach weszłam fo salonu Jubitom i się załamałem . Obsługa w szarych , spranych zżółknialych koszulach , ciężko ocenić kolor pare lat temu chyba były białe ? Panie nie znają asortymentu , inne ceny niż na metkach . Brak wiedzy o sprzedawanym towarze związana z breakiem szkoleń czy nieudolnością kadry zarządzającej personelem ? Już nigdy nie kupię nic w Jubitom

5
Irek
Były pracownik
@Klient

Klient, kandydat, kolejna ściema. Obecnie Jubitom ma coraz lepszych pracowników. Nikt w takie bzdury nie uwierzy.

2
Rejsu
Pracownik
@Irek

Sciema , to te pozytywne opinie . Jubitom płaci najniższa krajowa wiec wątpię ze to sciema

5
Ilona
Pracownik
@Irek

W którym niby salonie poproszę o konkrety . Bo za ladami same młode osoby bez podstawowy wiedzy takie są fakty

5
Irek
Były pracownik
@Ilona

Takie młode osoby mają więcej zapału i są dla klientów bardzo miłe. I mają bardzo dużo wiedzę.

Ilona
Pracownik
@Irek

Co za kłamstwo , poprostu nikt z doświadczeniem nie będzie marnował czasu na Taka prace jak w Jubitom

5
Inka
Pracownik
@Klient

Firma żałuje nawet na stroje dla personelu , który przecież reprezentuje firmę

5
Elo
Pracownik
 Pytanie
@Irek

A niby skąd mają mieć dużą wiedzę? Przecież żadnych szkoleń od ponad dwóch lat nie było....a nikt z branży do Jubitom nie przyszedł nie za tę kasę i za takie traktowanie

5
Ddd
Pracownik
 Pytanie

Zaraz 2022 a firma nie wypłaciła za 2019 obiecanych premi ile lat mamy czekać ?

2
Mammmooo
Pracownik
 Pytanie

Halo halo panie dyrektorze co z premiami czy nagrodami 2019/2020?! Już trochę czekamy ! Oddaj co nasze

1
Goni
Pracownik
 Pytanie

Jaka konkurencja ? Co chwile próbujecie się wybielić ze konkurencja skoro dokonała wiecie jak jest. A może to nie prawda ze nie wyplaciliscie pracownikom ich premii za 2019/2020 okres świąteczny ? Czy może kłamiemy z pisaniem o starych koszulach czy brakiem opakowań ? Wierzyć się nie chce w te kłamstwa ze można być tak beszczelnym ani jedno słowo nie kłamstwo tylko sama prawda ! Skąd konkurencja by wiedziała o oszukania nas na pieniądze jakby sami pracownicy nie pisali czy o opakowaniach ?

Czejs
Były pracownik
@Goni

Nie pracuje już w Jubitomie, ale wydaje mi się że premia od sprzedaży, została wypłacona , tak jak było ustalone chyba 0,3 proc. I chyba wszyscy pracownicy, (oprócz tych na okresie próbnym), otrzymali

Skromny
Pracownik
@Czejs

Dobra dobra, nie udawaj już pracownika. Niesamowite jak bezszczelne jest kierownictwo Jubitom. Same pozytywne komentarze pisane przez niby byłych pracowników. To wychodzi, że już tak wspaniale nie jest, a jest tragicznie.

Czejs
Były pracownik
@Skromny

Powtarzam, jestem byłym pracownikiem. Czemu obrazasz mnie i oskarzasz. Mi się podobało i uważam ją za fajną firmę.

Skromny
Pracownik
 Pytanie
@Czejs

W którym miejscu Cię obraziłem? Ja się nie zachowuje jak kierownictwo Jubitom. W odróżnieniu od nich wiem co to kultura.

Jola
Pracownik
 Pytanie
@Czejs

A gdzie obiecana premia za listopad grudzień 2019 i styczeń 2020?! To nie uczciwe naobiecywali i słowa niedotrzymano

Czejs
Były pracownik
@Jola

O ile pamiętam wszyscy dostali po 0,3 proc. prowizjii, jak było obiecane na rozmowie o pracę

Zorro
Pracownik
@Czejs

A skąd taka informacja że wszyscy....bzdura i klamstwa jak zawsze w tej firmie

Czejs
Były pracownik
@Zorro

No ok nie otrzymały osoby na okresie próbnym i Ci co były na chorobowym

Pasjonatka pracy w jubitomie
Kandydat
@Czejs

Tak tak otrzymali chyba w waszych snach.

Czejs
Były pracownik
@Pasjonatka pracy w jubitomie

Pracowałem i wszyscy otrzymali jak w każdym miesiącu. Tyle samo procent prowizji. Nie była mniejsza niż. np w lipcu czy wrześniu.

Kłamstwo ma krótkie nogi
Pracownik
@Czejs

Nikt nie otrzymał i nie próbujcie teraz się wybielać.

Czejs
Były pracownik
@Kłamstwo ma krótkie nogi

Ja pracowałem i otrzymałem podsatwe oprócz tego premie w postaci prowizji, jak w każdym miesiącu.

Japa
Były pracownik
@Kłamstwo ma krótkie nogi

Była wtedy wypłacona chyba jakieś 0,3 proc od obrotu, jeśli dobrze pamiętam a co wtedy tego nie wypłacili. Troszkę przesadzacie.

Zostaw merytoryczną opinię o Jubitom - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jubitom
Przejdź do nowych opinii