Opinie o Hyundai Stawowy Sp. z o.o. w Rybnik

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Hyundai Stawowy Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Hyundai Stawowy Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hyundai Stawowy Sp. z o.o. w Rybnik

Klijent Nowy wpis
Inne

Nie polecam tego serwisu traktuja siebie jako Bogów brak szacunku dla klienta ostatni Hyundai ze względu na Serwis auta na gwarancji a musiałem zapłacić i jeszcze te odzywki brak szacunku dla klienta pozdrawiam Omijajcie te miejsce

Klijent Nowy wpis
Inne

Nie polecam serwisu i ci to tam robią myślą że są Bogami proszę się 2 raz zastanowić co mówicie i za co kasujecie omijać! ostatni Hyundai w moim życiu nie kupię już skuli serwisu brak szacunku dla klienta pozdrawiam

Mirosław
Inne

Zdecydowanie nie polecam tego serwisu. Nie ze względu na wykonaną naprawę powypadkową [ bezgotówkowa] ale za bezpardonowe potraktowanie mnie po usłudze. W trakcie roboty stwierdzono uszkodzony drążek kierowniczy , OK kazałem wymienić [ dopłaciłem] ale to , że mam uszkodzoną dmuchawę [chodzi tylko na 4 biegu - oddałem auto w pełni sprawne] nie jest normalne. Pstryk i nie działa. Jezdziłem parę lat i było OK . Zadzwoniłem i powiedziałem że oddałem auto sprawne i co - NIC . Nie poczuwają się do winy bo Oni nie są pewni czy prawdą jest to co mówię. Mogą mi to zrobić , ale znów za kasę. Liczy się tylko kasa I to niemała

Marek Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Mirosław

Jaki związek ma naprawa układu kierowniczego z uszkodzonym rezystorem dmuchawy wnętrza ? Jestem mechanikiem od wielu lat, i nie widzę związku między tymi usterkami

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy firma Hyundai Stawowy Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Hyundai Stawowy Sp. z o.o. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Rybnik
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Rybnik
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Arkadiusz
Inne

Bardzo dziękuję pani Anicie za pomoc przy wyborze i zakupie Super samochodu naprawdę profesjonalne podejście do klienta polecam salon Stawowy Rybnik

1
anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Czajka
Pracownik

Obsługa naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Konkretnie, bez zbędnego czekania. Odniosłam wrażenie jakby salon był dla mnie...hihi...polecam w 100% . Pan kierownik serwisu Michał jak i pani Anita bardzo kompetentni, służący rada i pomocą-gdyby człowiek w każdym miejscu był tak obsłużony byłoby rewelacyjnie. Pozdrawiam i do zobaczenia. Jeszcze raz gorąco polecam salon.

Horacy
Inne

Mam również złe odczucia - POK poziom obsługi klienta... umawiamy się - to znaczy - "... we wtorek na godzinę 10:00..." To co mam wziąć urlop w pracy i parędziesiąt kilometrów jechać bo serwis właśnie ma wtedy czas... To jest coś pomylone - przecież ja za to płacę i to nie mało. Serwisie to Wy żyjecie z naszych pieniędzy i Wy świadczycie dla nas usługi a NIE ODWROTNIE. Mogę sobie pozwolić na "mniej pewną" usługę w Firmie która mnie szanuje - niż dać się poniżać ekstraordynaryjnym poleceniom jakiegoś Serwisu.

mateo
Inne
 Pytanie
@Horacy

wszedłem przypadkowo na tą stronę...i jak przeczytałem to zdębiałem. ty chłopie myślisz że przyjadą C i pod dom i zrobią serwis??? jak odbierałeś samochód to akurat po robocie c zy brałeś urlop? normalnie roszczenia księcia a zwykły ryl !!!! nikt ci nie kaze jechać na serwis! jedz se do Kazia z garażu obok, zrób serwis i za oszczedzone " piniondze: jedzż na wczasy 4 dni all inclusive do ciapatowa!!!! z co ty kupiłeś???? i10 demo? 'pin

Kolo
Inne
@Horacy

z tego co widziałem na stronie to serwis jest czynny od 7 do 20 i nie wierzę, że nie da rady uzgodnić wygodnego terminu - Ja nigdy tam nie miałem takiego problemu - polecam ten serwis

A. Politańska
Inne

Serdecznie dziękujemy Panu Robertowi Barchańskiemu za profesjonalną obsługę, pełne zaangażowanie i miłe podejście do klienta podczas zakupu samochodu. A.T. Politańscy

Tomasz Szafrański
Inne

W dniu dzisiejszym kupiliśmy w tym salonie Hyundai I20. Pełen profesjonalizm od początku aż do samego końca ze strony pani Małgorzata Wójtowicz. Super obsługa. Dziękujemy!!!

Poldek
Inne

Forum pracownicze nie jest właściwym miejscem na uwagi klientów.

Ex pracownik
Były pracownik
@Poldek

Bo to nie są opinie klientów, tylko wpisy własne pracowników, pracodawcy, lub sugerowane przez nich klientom. Tylko po to, by osłodzić wizerunek. Niestety trafił się niezadowolony klient serwisu, pewnie "niesłusznie" bo to SUPER firma.

DJ Viktor
Inne

Witam. Byłem pierwszy i ostatni raz w tym serwisie.Wykonano duży przegląd w i30 trwało to 6,5 godziny, po3,5 godzinach,zaproponował pan auto zastępcze ,bym pojechał coś zjadł bo będzie to jeszcze trochę trwało, oczywiście za kasę. Po 6,5 godzinach odebrałem auto i byłem szczuplejszy o 1354,11zł. Na drugi dzień dolewam płyn do spryskiwaczy, przy okazji sprawdziłem stan oleju, a tu szok 1cm ponad max. Dzwonię i mówi mi nic z autem nie będzie, przyjdzie pan wysamy ten olej. To ja będę jeździć dla przyjemności 50 km. Na miejscu mechanik wyssał olej ok 0,6 litra i teraz jest poniżej max. Nie polecam tego serwisu Hyundai Stanowi RYBNIK

Ewcia1

Chciałam złożyć w imieniu swoim i mojego męża serdeczne podziękowania panu Grzegorzowi Koniecznemu za pomoc przy zakupie samochodu. Pan Grzegorz jest świetnym doradcą i profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Służy fachową wiedzą i potrafi doradzić niezdecydowanemu klientowi. Na wszystkie pytania udziela wyczerpujących odpowiedzi. Najważniejszy jest fakt, że pan Grzegorz ma fantastyczny kontakt z ludźmi, a ponadto doskonale dogaduje się z młodzieżą. Pozdrawiam i polecam

Witek

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w salonie. Pani Małgorzata Wójtowicz wykazała się pełnym profesjonalizmem przy zakupie samochodu Hyundai Tucson. Szybko, sprawnie i miło. Polecam ten salon!!!!

Ewa P.

Dzisiaj odebrałam moją nową Konę . Jestem bardzo zadowolona z obsługi . Pani Małgorzata Wójtowicz szybko , fachowo z wysoką kulturą i profesjonalizmem przeprowadziła transakcję odkupu mojego starszego samochodu i zakup nowego. Wszystkie sprawy dotyczące możliwości kredytowania bardzo rzetelnie przedstawiła i przeprowadziła. Również Pani Wiesława Szwachuła zajmująca się ubezpieczeniami jak też cały dział serwisu służyli mi bardzo rzetelnym doradztwem. Przez ostatnie 5 lat korzystaliśmy z mężem z działu serwisu i zawsze mogliśmy liczyć na pomoc i rzetelność osób tam pracujących . Mam nadzieję , że to się nie zmieni. Pozdrawiam cały zespół.

marek benczek

Miesiąc temu odebraliśmy z salonu samochód Hyundai elantra. W zakupie samochodu pomógł nam Pan Grzegorz Konieczny, który fachowo i profesjonalnie poprowadził nas w zakupie samochodu .Na wszystkie pytania była konkretna odpowiedz,za co jeszcze raz bardzo dziękujemy Panu Grzegorzowi. Polecamy Go wszystkim potencjalnym klientom.

Rasmus
@marek benczek

To nie forum laurek dla handlowców , tylko opinia o firmie . Co za .....

Błażej

Bardzo dziękujemy pani Anicie Stajer za pomoc przy kupnie samochodu. Pani Anitka super doradziła bardzo miła i sympatyczna osoba na właściwym miejscu. Pozdrawiamy i bardzo dziekujemy????

1
Aniska83

Jeśli ktos nie jest pewny czy pisze sie tu prawde prosze sprawdzić go work hyundai stawowy bielsko biala przez lata prowadzenia tamtego salonu uzbieralo sie tam wiecej opini niestety tez negatywnych. Zgodze sie z mówcą powyżej na przestrzeni lat szefostwo i kierownictwo bardzo sie zmienilo niestety na gorsze. Współczuje osobą ktore tam zostaly i dają sobą pomiatac.

OLA
@Aniska83

Niestety to prawda... ja również współczuję tym co nie mają odwagi odejść i przerwać to traktowanie.

xxd
@OLA

Niestety również potwierdzam... brak szacunku dla pracownika.

Pytanie
 Pytanie

Czy dyżury międzyświąteczne w Hyundai Stawowy Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?

Pracownik
@Pytanie

Kierownik sprawiedliwie dał możliwość wyboru dni wolnych i każdy miał co najmniej 6 dni wolnych w jednym ciągu w zależności od przypadających dni w kalendarzu. Dyżur w wigilię i sylwestra pełniły osoby które zgłosiły się same.

Staszek
Inne

Dlaczego na forum pracowniczym jedynie klienci zostawiają swoje uwagi?

Wojtek

Kupiłem, Hyundai Tucson jakieś pół roku wstecz nie mam, z nim żadnych problemów bardzo fajny samochód polecam. Przy zakupie pomogła pani Małgorzata Wójtowicz super sprzedawca Pozdrawiam.

Zostaw merytoryczną opinię o Hyundai Stawowy Sp. z o.o. - Rybnik

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hyundai Stawowy Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii