Na jakie wynagrodzenie można liczyć w firmie Global Parks Poland Sp. z o.o.? 22 czerwca na portalu Praca.gov.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Ktoś z Was aplikował?
Pracowałam na stanowisku tzw "Stewarda" w strefie Jamango Park of Poland. Powtarzam to i będę powtarzać - Park of Poland jest super, ale tylko dla gości. Jeśli szukacie pracy, w której: godnie płacą, istnieją ciekawe benefity, pracownika nie traktuje się jak ...(czy regulamin pozwala na pisanie takich rzeczy?), wykonuje się obowiązki zawarte w umowie, pracuje się w zdrowych warunkach bez temperatury 32°C i wilgotności 90% przez cały dzień, przełożonym jest osoba do tego przygotowana, nie ma nielogicznych pomysłów, nie chcecie być twarzą fatalnych decyzji zarządczych i planistycznych oraz odpowiadać za nie przed rozwścieczonymi i zniecierpliwionymi klientami - to wiadomo co robić :) Mówię o moim stanowisku, może na innych było lepiej, ale tego już nie wiem. Zaletą jest zgrany zespół, który dzielnie walczy z kierownikami (myślę że pracownicy wiedzą o kogo chodzi) i nie daje sobie w kaszę dmuchać, ale w końcu większość ta walka wycieńcza i kończy się to zwolnieniem :) Nie pracuję tam od 1.5 roku i mam nadzieję, że moja opinia nie jest już aktualna.
Kurcze no ja pracownikiem jeszcze nie jestem i nie wiem o kogo może chodzić ale rozumiem, że to osoba, która daje tu ludziom w kość? I serio myślisz, że nie jest aktualna? A cokolwiek by mogło wskazywać na zmiany na lepsze?