Jestem świeżym kierownikiem, nie pracuje długo, ale szukam już innej pracy. To co się dzieje w tej firmie jest nie do opisania. Myślałam, że opinie tutaj są na wyrost, bo wiadomo wszystkich nie da się zadowolić. Ale są one jak najbardziej prawdziwe, więc proszę się nie łudzić jak ja. Do tego wszystkiego co tu jest ujęte dodam, że w pracy w której siedzisz ponad 12 h nie masz możliwości podgrzania posiłku, chyba że same my pracownice zorganizujemy sobie mikrofale, bo firma tego nie zapewnia ( gdzie powinna zgodnie z systemem równoważnym o takiej ilości godzin) tak samo jak powinna zapewnić lodówkę, nawet mała aby jedzenie zabrane na 12 h do pracy było przechowywane w odpowiednich warunkach. Zapomnij też o wodzie, która też powinna być zapewniona. Jest niby możliwość zamówienia na stronie gdzie artykuły biurowe itp. Ale budżet jest tak niski, że trzeba by było wybierać między papierem do drukarki a wodą. Istna paranoja. I tak brak szacunku dla pracownika , a pani b to nie wiem skąd się wzięła... Brak szacunku to zbyt słabe określenie jeśli chodzi o zachowanie tej pani. Jest takie słowo na m... Ono pasuje idealnie. I dodatkowo widać, że ta osoba nie ma życia prywatnego i tym samym wymaga aby pracownicy też nie mieli i żyli tylko pracą. I rzucali wszystko bo pani b coś wymyśliła. A jeśli odmówisz nawet jeśli to był planowo twój dzień wolny... O zgrozo... Jesteś już najgorsza
Zgłoszone ... :) Na zgłoszenia pracowników nie reagują, a pracownicy łącznie z kadra kierownicza w tej tematyce nawet nie są przeszkoleni, a doprosić się o procedurę widmo też nie można było. Jeśli osoba, która ma ten komentarz zgłoszony będzie potrzebowała osoby, która ja wesprze w sądzie, jestem chętna. Możesz śmiało napisać jeśli z tytułu tego komentarza będziesz miała wezwanie
Chciałbym przestrzec przed pracą w tej firmie. Tu nie liczy się człowiek tylko wynik. A kierownik regionalna panna M powinna być osadzona o (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) pracowników. Widać, że nie ma rodziny bo od rana do wieczora pisze tylko maile o słabych wynikach. I jest nieludzka. A firma? Firma nic nie daje od siebie. O premii możesz pomarzyć bo i tak nie wykonany będzie plan. Szkoda słow na to wszystko co tu się dzieje. Opinie tutaj są jak najbardziej prawdziwe.
Czy regionala Milena nadal pracuje w sensie jest regionalna wojewodztwa podlaskiego .Jest ogloszenie w bialymstoku chcialabym aplikowac ale wtedy kiedy jej nie ma .Prosze o szczera odpowiedz
Jaki dress code obowiązuje w Briju 1920 Sp. z o.o.?
a co za różnica z jakiej branży? Moogła na wysypisku śmieci pracować nawet, tylko niech coś zmieni. To jest ważne a nie szukać dziury w całym. Kogoś już odwiedziła? Ktoś rozmawiał z nową dyr? Nam kierowniczka mówiła, że jeszcze nie przyszła oficjalnie do firmy, więc jaka prawda?
Cześć słuchajcie chcę pracować w firmie Briju na tą chwilę nie ma oferty pracy w naszym mieście co zrobić by tam dostać się pytam poważnie i che uzyskać normalnej odpowiedźi. Pozdrawiam.
Trochę tak czytamte opinie i nie chce wierzyc. Przyszłam do firmy 3 miesiace temu z duzymi wątpliwosciami bo opinie rozne. Podobno bylo lepiej ale przycjodzac z innej branzy nigdy nie mialam takiej wyplaty z premia, bo % był dzielony na zespol a tu dostaje kazdy, mam bardzo fajny zespol i rodzinna atmosfere, jak sie okazuje mikrofala tez jest inie dzwigam ciezkiego towaru i kuwet. Nie jest idealnie, bo jest cisnienie na wynik ale jest ich mniej niz w poprzedniej pracy, premia wyrobiona, kierowniczka moja super i regionalna tez moze byc. Przedluzyli mi umowe - ciesze sie ze zostaje tutaj bo zmiana wyszla na lepsze.
Zaciekawił mnie punkt w ofercie dla Konsultanta wskazujący na zakończoną edukację. Czy mógłby mi proszę ktoś wyjaśnić dlaczego jest to szczególnie istotne? Gdyby kandydat był w stanie pogodzić pracę z nauką nie byłoby w tym zakresie żadnego problemu?
Czy pracownicy mają jakieś specjalne rabaty na biżuterię ? Ciekawe jakie bo może się zatrudnię, bo obiecali na rozmowie rekrutacyjnej.
Tak mają. Wiem, że na centrali 40%. Czasami np. z okazji Walentynek, Dnia Matki, Świąt....45-50% od ceny pierwszej.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko Kierownika Salonu? Jakie zadają pytania?
Spotkanie w kawiarni w galerii handlowej. Pani mila i sympatyczna. Wstala od stolika, podała rękę, zaproponowała wodę do picia. Parę pytań. Opisala firmę oraz konkretne stanowisko. Na końcu zapytala ile na rękę chcę zarabiać. Zapisała w notesie. Informację o warunkach finansowych dostałem wraz z późniejszym telefonem iż chciała by abym dla nich pracował.
Pani miła i sympatyczna. Pytania: 1. Dlaczego chce Pan pracować akurat w branży jubilerskiej? 2. Przychodzi mezczyzna kupić pierścionek zareczynowy - jakie zadasz pytania aby dobrać odpowiedni pierścionek? 3. Jaki kamień doradzisz klientowi. Brylant czy cyrkonie ? 4. Co wiesz o firmie Briju ? 4. Opisz sytacje w poprzedniej pracy, która najbardziej zapadła Ci w pamięć. (stresujaca sytuacja)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dno i wodorosty Zaczela się fala zwolnien za byle (usunięte przez administratora) a tylko dlatego, że nowe panie z góry mają widzimisie. Moje drogie nie dorownacie ani Krukowi, Apartowi. Trzeba się z tym pogodzić. A nie zwalniać normalnych ludzi.
Witam, jak wygląda praca w tej firmie? Jakie umowy się otrzymuje i jakie wynagrodzenie na początek? Jakie godziny pracy i jaka atmosfera? Warto aplikować?
Na produkcji dyrektor jest bardzo wyniosły i okazuje swoją wyższość wobec podwładnych. Człowiek który widać ma manię wyższości i nie potrafi normalnie z pracownikiem rozmawiać. Wydaje rozkazy i ma duży problem z utrzymaniem nerwów. Na rozmowie obiecuje cuda a później jak już podpiszesz umowę to traktuje ciebie jak powietrze i przestawia jak jakiegoś pachołka. Mam wrażenie , że został zrobiony przez właścicieli dyrektorem a wcześniej nie miał takiej funkcji. Słyszałem, że był wcześniej aż magazynierem..........Nie polecam pracy na produkcji.
Chciałbym przestrzec przed pracą w tej firmie. Tu nie liczy się człowiek tylko wynik. A kierownik regionalna panna M powinna być osadzona o (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) pracowników. Widać, że nie ma rodziny bo od rana do wieczora pisze tylko maile o słabych wynikach. I jest nieludzka. A firma? Firma nic nie daje od siebie. O premii możesz pomarzyć bo i tak nie wykonany będzie plan. Szkoda słow na to wszystko co tu się dzieje. Opinie tutaj są jak najbardziej prawdziwe.
Jeśli ktoś uważa ze obecna regionalna nie jest lepsza od poprzedniego to chyba komuś rozum odjęło, jest sto razy lepsza, poprzednik to było jedno wielkie nie porozumienie, robił wszystko żeby dowartościować się kosztem innych i nie tylko. Obecna regionalna M jest pomocna zawsze odbiera telefon i można na Nią liczyć nie wiem o co Wam chodzi
Z tego co pamiętam w ABC KR było ujęte że ich czas pracy wynosi 48h tygodniowo, więc jak mają odbierać telefony od 8 rano do 22 przez 6 dni w tygodniu xD ogarnij się i bądź dla nich wyrozumiała
A co do czasu pracy KR to lepiej sobie doczytaj bo Ty to masz dopiero wymagania co ich godzi pracy
Czy regionala Milena nadal pracuje w sensie jest regionalna wojewodztwa podlaskiego .Jest ogloszenie w bialymstoku chcialabym aplikowac ale wtedy kiedy jej nie ma .Prosze o szczera odpowiedz
Czy firma Briju 1920 Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
(usunięte przez administratora)
Ale z jakich przyczyn można usłyszeć takie określenie we własnym kierunku? Czy stawiana poprzeczka jest zbyt wysoka? Chodzi o jakieś niedopełnienie założonych obowiązków? na jakim stanowisku jest tak trudno? Nie piszesz wprost a mnie interesowała oferta na dział zakupów
Zakupiona biżuteria o wartości 30000 PLN , skanowana karta wielokrotnie podczas zamówienia, lecz punkty NIE dodały się do osiągnięcia progu rabatowego na karcie Briju. Czy to jest możliwe? Pracownik informował że punkty na kartę wejdą, jednak tak się nie stało. Po wizycie w salonie informacja ,że już nic nie da się zrobić. Ktoś pomoże w tym temacie?
Oczywiście że się da, pracowanik ma obowiązek napisać w tym celu do centrali do A.G. i punkty zostaną dodane na kartę klienta. Jest na ten temat procedura. Polecam się z nią zapoznać pracowniku.
A w jaki sposób można to zrobić? Jeszcze tu nie pracuje, więc zastanawiam się czy ta wspomniana procedura jest może zapisana w jakimś regulaminie firmowym? Czy jest taki? Kiedy dostane go do przeczytania? Można przed podpisaniem umowy czy dopiero po?
40zł na prezenty świąteczne dla pracowników, obiznianie kwot premii i podwyższanie progu, którego często nie da sie osiągnąć. Wieczne gnebienie, czepianie się o wszystko do wszystkich o nic. Szukanie malutkich punktów byle tylko wbić szpilę i się przyczepić. Robią to wszystkie panie stojace wyżej niz zwykły pracownik (każdy wie o kim mowa). A wszystko to za 2780 zł ????
Ten opis jest odnośnie pracy na część etatu czy po prostu przytaczasz zeszłoroczne warunki? musze aż dopytać, bo ta kwota 2780 zł mnie zastanowiła. Jak jest możliwa? z czego wynika? i z kolei ile wyszło na prezenty w zeszłym roku?
Ta kwota dla firmy to aż tyle… byle by nie dać pracownikowi ani grosza więcej. Plan osiągnąć to niemożliwe przy totalnym braku ruchu.. premię żałosne. Brak funduszu socjalnego.. nie ma żadnych benefitów od firmy. Ogólnie jak chcesz wylądować w psychiatryku to zapraszamy do Briju.
Caly etat No wow teraz podwyżka najnizszej krajowej bo tak jest narzucone przez państwo A briju już sie wybronilo obnizką premii i podwyższeniem progów Żenada
Miałam okazję uczestniczyć w rekrutacji na stanowisko pozasklepowe. Panie rekruterki dały mi od początku odczuć, że nie nadaję się na to stanowisko. Rozmowa miała bardziej na celu rozpytanie o konkurencję w której pracowałam. Padały pytania o system pracy, o dokładne miejsce (adres) obecnej wtedy pracy. Na pytanie „jak wygląda typowy dzień na tym stanowisku” usłyszałam, że nie wtrąca się w ten dział. Po rekrutacji nie otrzymałam odpowiedzi. Myślę, że zostałam niepotrzebnie oceniona, bo przecież nie każda rozmowa musi kończyć się zatrudnieniem, a powinna dawać nowe doświadczenia. Przykro, ale nie polecam tego pracodawcy.
Briju jako firma prezentuje się fatalnie. Miałam nieprzyjemność pracować w jednym z salonów przez dwa tygodnie. Dlaczego tak krótko? Ponieważ Pani kierownik, która moim zdaniem pomyliła stanowisko na jakie się nadaje kłamała i manipulowała. Od samego początku mówiłam, że rezygnuje z poprzedniej pracy i nie szukam nic na siłę. Zależało mi na umowie o pracę o czym ta Pani doskonale wiedziała i zapewniła mnie, że właśnie taką dostanę. Zaczęłam prace i po kilku dniach usłyszałam, że do końca grudnia bede mieć zleceniówkę a potem już umowę o pracę. Od samego początku się angażowałam i uczyłam na własną rękę aby być jak najlepszym pracownikiem. Niestety cały czas słyszałam, ze musze być otwarta do ludzi a kiedy chciałam obsłużyć klienta Pani kierownik wręcz mi go „wyrywała”. Pytałam o grafik na styczeń uslyszałam, że jeszcze nie jest gotowy, pomimo faktu, ze widziałam go już wydrukowanego ale beze mnie. Na samym końcu podziękowała mi przez telefon, twierdząc, że centrala nie chce nikogo zatrudniać. W takim razie dlaczego Pani kierownik kłamała prosto w twarz? Jeżeli potrzebowali kogoś na okres swiąteczny trzeba było napisać to w ogłoszeniu i jestem pewna, że ktoś by się zgłosił. Brak szacunku do pracownika niezbyt dobrze świadczy o firmie. Pani Kierownik bardziej niż klientami była zainteresowana sprawdzaniem premii za dany miesiąc. Szczerze powiedziawszy powątpiewam czy ta Pani ukończyła jakiekolwiek studia na tym kierunku bo zupełnie się do tego nie nadaje. Oczywiście to nie koniec fali błędów ze strony tej firmy. Kiedy dostałam wypłatę okazało się, że odciągnęli mi podatek, pomimo faktu, iż do 26 roku życia jestem z tego zwolniona. Według przepisów prawnych powinnam podpisać czy chce mieć większą wypłatę czy zwrot w PIT, niestety takiej sytuacji nie było - firma zdecydowała za mnie. Dodatkowo nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za badania lekarskie pomimo faktu, że dostarczyłam im fakturę. Od tak dużej firmy oczekiwałam profesjonalizmu i dokładności a niestety spotkałam się z ogromnym rozczarowaniem. Nie sądziłam, że Briju ma w „wartościach” kłamanie i obojętność w stronę pracowników. Przez ich zagrywki straciłam pracę gdzie pracowałam bardzo długi czas na rzecz dwóch tygodni w Briju…Nie polecam nikomu! W skrócie jeden wielki DRAMAT!!!!!
(usunięte przez administratora)
A prócz tego szczerego odradzenia możesz to jakoś równie szczerze wyjaśnić? Najlepiej w szerszy sposób? Ja chce się przede wszystkim dowiedzieć czy większość nie zależy może także od miasta? Ja jak widać za Jelenią Górą jestem. jak sytuacja konsultantów obecnie w niej wygląda?
Dalej tak kręcą z kasą dla Pracowników? Szacunku brak Wiedzy również jeżeli chodzi o obecną sytuację w tym salonie
„tak” to znaczy jak? niektóre opinie tutaj zdaja się być niejasne. Co do wiedzy, to również jej nie posiadam względem salonu. Jakie relacje miedzy sobą utrzymują sami pracownicy?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Briju 1920 Sp. z o.o.?
Kto czyta wcześniejsze komentarze zapewne zauważył powtarzające się niechlubne opinie na temat tej firmy, co niestety jest prawdą. Progi premiowe niewspółmierne do możliwości danego salonu / miasta/ regionu. W centrali w Poznaniu nie interesuje specyfika regionu w szczególności małych miasteczek których w żaden sposób nie da się porównać choćby do stolicy województwa wielkopolskiego . Górę interesuje tylko rozpisanie wygórowanego planu bez względu jakim kosztem to się odbędzie. A odbywa się to takim kosztem że w małych miasteczkach gdzie ludzie w obecnych czasach liczą się z każdym groszem , i oszczędzają nawet w biedronce , pracownicy zostają pozbawieni całkowicie premii . I żyj sobie za 2780 netto !!!!!!! dostawaj opr za byle pierdołę , bądź odpowiedzialny za wszystko ( sprzątanie , odpowiadanie na maile do danej godziny , wyklejki ,kasę, klientów , reklamacje ) , odpowiadaj na wiadomości kierownika nawet w swój wolny dzień ( musisz być non stop pod telefonem ) i oczywiście zawsze bądź uśmiechnięty i zadowolony i nie waż się narzekać . firma zapewnia ''cudowne'' szkolenia online z asystą niezastąpionej Pani B . Pani B zawsze przerywa prowadzącemu gdyż uważa się za alfę i omegę w tej firmie a po szkoleniu wymyślą testy wiedzy rodem z piekła lat szkolnych. Nie licz na żadne awanse / ścieżki kariery w tej firmie które były zapowiadane już szumnie kilka lat wstecz. Na socjal w firmie rownież nie ma co liczyć , chyba ze mówimy o tych 100 zł na święta do podziału na salon na 4/5 osób . Rabat pracowniczy rownież został zaniżony z 50 % na 45 % za to dla klientów firma na okrągło organizuje bardzo korzystne rabaty. W salonie ciągły stres , rotacja pracowników , odpowiedzialność materialna za powierzony towar , naloty z centrali regionalnych czy innych osobistości . Badane są wszystkie czynniki tj konwersja czyli niby twoja skuteczność. Wg firmy żaden klient nie powinien wyjść bez paragonu, tymczasem bywa wiele takich dni, szczególnie w martwych miesiącach gdzie na całym pasażu handlowym nie ma żywej duszy a do salonu wchodzi 20 osób na 12 h w tym jest np kurier , twoje wyjście do toalety i konwojent itp . i za każdym razem czy zrobisz utarg czy nie musisz się z tego wytłumaczyć . Ogólnie z czystym sumieniem i z własnego doświadczenia nikomu nie poleciłabym pracy w Briju. Chyba ze masz sponsora a do pracy przychodzisz hobbystycznie
Sporo dawniejszych opinii odnosi się do stanowisk kierowniczych a właśnie na stronie widać, że szukają ich na pięć lokalizacji. Zastanawia mnie przede wszystkim przyczyna, poprzednicy odeszli? I czemu sprzedawca nie mógł awansować? opisze ktoś aktualny proces rekrutacyjny? Byliście na rozmowie?
Ciśnienie na wyniki, mimo że m.in. brak towaru, niezadowolenie pracowników bo zarabiają najniższą, a został zaniżony % premiowy od utargów, a target jest coraz wyższy bo kierownictwo mówi: przecież inflacja wszystko idzie do góry to ceny idą również a jak ceny to i plany. Oczywiście, jest to logiczne, szkoda że nie jest tak również z pensją. Kiedyś się zarabiało w porządku, było nieco ponad najniższa i można było przy zgranym zespole wyciągnąć ładne wyniki. Ale jak się nie dba o pracowników, ucina wszystko, to zgrany zespół zaczyna odchodzić i wszystko zaczyna się sypać. Zarabiasz najniższą i jeszcze masz odpowiedzialność materialną, a przy zmieniającym się zespole, do którego przychodzą nowe osoby które raczej nie mają doświadczenia, to jest stres. Dostawa towaru gdzie biżuteria jest mała, wystarczy zmęczenie chwila nie uwagi brak wprawionego oka i nagle medalik za 600 zł może być pod biurkiem. I można powiedzieć- kto tak robi trzeba być w pracy skupionym- owszem ale jak się zatrudnia nowe osoby na początku nie ukrywajmy- nie wiadomo jak te osoby są naprawdę ogarnięte, wszystko wychodzi „w praniu”. I 600 zl do podzialu na caly zespol. Do tego duża ilosc obowiązków, jesteś od wszystkiego- wyklejanie naklejek, zamówienia obrączkowe, reklamacje, sprzedaż, sprzątanie najlepiej co tydzień- zależy od salonu, bo przyjeżdża KR czy inni i wystawiają ocenę- jak jest kurz niższa ocena. I nieważne że był ruch, a żeby posprzątać trzeba całe tablety wyciągnąć, co zwiększa ryzyko kradziezy, a jesteście we dwie na salonie. Czemu ktoś nie mógł awansować- pracownicy jak widzą z czym się „je” to stanowisko to raczej nie chcą się w to pchać. Zdarzają sie telefony w trakcie pracy, a jak pracownica rzuci l4 w swieta to kto musi całe swieta poświecić? Kierownik- ale to taka specyfika pracy Można by tak wymieniac i wymieniac. Naprawdę są inne prace za lepsze pieniądze a za mniejszą ilość obowiązków. Praca ogólnie sprawiała przyjemność, jak się człowiek wkręcił to naprawdę ją lubił. Ale czasy są jakie są, najniższa można zarabiać wszędzie, sprzedajemy nie bułki z dżemem tylko naprawdę drogi towar, a na święta dostanie się 100 zl na caly zepsol żeby zrobić Wigilie pracownicza.
Dlaczego zaniżyli % premiowy? Z tego co piszesz rotacja jest spora przez brak docenienia pracowników. Te osoby bez doświadczenia, które są zatrudniane mają jakieś szkolenia? Kto przygotowuje ich do pracy?
Witam, jest ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds zakupow w Gnieźnie. Czy warto aplikować? Jak wygląda wynagrodzenie, premie i atmosfera w pracy ?
O miesiąc widzę, że się spóźniłam? Na ten dział często ludzi tam potrzeba? Ile ich w zasadzie pracuje w biurze? teraz jak tak patrzę po ofertach to są jeszcze na trzy stanowiska. W tym do działu HR. Jak z ciekawości wiecie może jakie maja warunki na dziale u siebie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Briju 1920 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Briju 1920 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Briju 1920 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 5 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Briju 1920 Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Briju 1920 Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.