YES BIŻUTERIA

Janki

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 83 ocen.

Opinie o YES BIŻUTERIA

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie YES BIŻUTERIA

Patrycja

@jesteś beszczelna, dlaczego tak piszesz? Oskarżenie o oszustwo jest bardzo poważne - przypominam, że zamieszczasz je na publicznym forum. @pracownik YES, wydaje mi się, że takie informacje to tajemnica handlowa. Czy możesz napisać coś o warunkach pracy w YES BIŻUTERIA? Przypominam, że wątek dotyczy oddziału w Jankach. Czy ktoś z Was także pracuje w YES BIŻUTERIA w Jankach i mógłby napisać swoją opinię?

Olga

Jesteście pewni, że nie można napisać coś pozytywnego? Może niektórzy powinni zmienić pracę?

Luna
@jesteś beszczelna 07.02.2018 10:52

Jak się czujesz oszukiwana ,to masz możliwość założyć własną firmę! Zatrudnisz pracowników,zapłacisz Zus i podatki,urlop i ewentualne chorobowe.Tylko pamiętaj o sowitej premii !!!

pracownik YES

Jestem ciekaw ile marży ten nasz YES narzuca na tą "wspaniałą" biżuterię którą sprzedajemy. Ktoś wie?

Malutka1887

Witam. Czy ktoś wie jakie warunki i zarobki w Yes w Gorzowie??

Patrycja

@IwonaH Bopnarka Kraków, dziękuję za Twoją opinię, niemniej jednak zwróć proszę uwagę na to, że wątek dotyczy salonu YES BIŻUTERIA w Jankach, a nie w Krakowie. Czy ktoś mógłby napisać coś o pracy w tym miejscu? Jakie umowy oferują, czy łatwo jest dostać premię lub awansować? @Klient myślę że takie sprawy należałoby poruszyć z kierownictwem sklepu - GoWork to forum opinii o pracodawcach.

Klient

Ciekawi mnie jak jest naliczana prowizja dla osoby która cię obsługiwała czy dla osoby która wbiła sprzedaż na kasę. Obsługiwał mnie bardzo miły pan poprosiłam o odłożenie kompletu bo musiałam się zastanowić potem wróciłam pan był na zapleczu a obsłużyła mnie babka która dołożyła do tego łańcuszek i wbiła to na kasę. Jako klasa chciałam żeby prowizje dostał ten gość który obsługiwał mnie na początku to on świetnie doradził.

IwonaH Bopnarka Kraków

Ogromnym jeszcze MINUSEM w tej pracy to to, że kierowniczka dostaje od firmy pieniądze i przyznaje z tej puli pracownikom. a czy wiedzą osoby z firmy, jak to cwanie odbiera/ucina pracownikom pieniadze? jak zastepcom nie placi dodatkowej kasy, która się im NALEZY! i komu to zostaje?.. brak slow.

Monia
@IwonaH Bopnarka Kraków 10.02.2018 09:04

Czy można się dowiedzieć czy właściciele dostają pieniądze np.na premie dla pracowników?My dostajemy po 50 zł pewno w zależności od zrobionych progów sprzedażowych.Troche mało jak na pracę w Tak.prestizowym salonie jakim jest Yes.

Yes Bonarka City Center i M1 K

Lenka 14.12.2017 09:35 W tej firmie trzeba się prosić o wypłatę. Nie dość że część etatu jest na lewo to reszta pod stołem i o to trzeba się prosić. Koszmara atmosfera w pracy. Hahaha znów kolejna osoba się zwolniła. I znowu sytuacja się powtarza. Kierownictwo Yes powinno pomyśleć o wymianie menagerek w salonie M1 I Bonarka City Center, bo skoro kolejne osoby odchodzą to coś jest nie halo. Nie polecam pracy w tych placówkach.

Ania
@Yes Bonarka City Center i M1 K 14.12.2017 09:39

Tak zgadzam się z tą opinią. Pracowałam tu krótko jednak nie mogę wystawić pochlebnej opinii , słabo płacą, obłudna atmosfera, dwie listy obecności, rozpisywanie urlopu bez twojej zgody, jeżeli dostaniesz premię to oczywiście na lewo pod stołem, fatalnie tam się pracowało!

Madzia

Czy ktoś wie jak Managerowie salonów Yes franczyzowych mają miesięczną pensje oraz prowizję od sprzedaży? Czy firma Yes siedziba wypłaca premie pracownikom czy leży to po stronie franczyzobiorcy?

HI
@Madzia 25.01.2018 10:19

od strony franczyzobiorcy.... a ci za zwyczaj cię orżną!!!

Dafne

Kontrakt menedżerski jakie zasady i zarobki??? Czy warto???

Ametis s.c to beznadzieja
@Dafne 25.09.2017 18:17

No co ty w M 1 Kraków i Bonarka w salonie prowadzonym przez Ametis s.c Firma Handlowo-Usługowa Barbara Przewoźniak Iwona Hołój - dostajesz najniższą krajową i ewentualnie premię na ledwo pod stołem, rozpisuja ci urlop bez twojej zgody, a osoby zatrudnione na umowę zlecenie muszą się prosić o wypłatę.

Pomoge@protonmail.com

Wszystkie osoby ,które poniosły straty przez Ametis s.c Firma Handlowo-Usługowa Barbara Przewoźniak Iwona Hołój - i czują się oszukane, pokrzywdzone i według nich firma łamała prawa pracownika, złośliwie, uporczywie lekceważyła przepisy prawa pracy, przepisy BHP zapraszam do na moja pocztę : pomoge@protonmail.com POMOGĘ BEZPŁATNIE przywrócić umowy o pracę, składki ZUS ,godność , szacunek .ZAPEWNIAM ANONIMOWOŚĆ. Nie ma znaczenia w którym roku było zatrudnienie, jaki rodzaj umowy, zatrudnienia legalne i nielegalne, jak było regulowane wynagrodzenie pracodawcy czy legalnie czy pod stołem. W tytule maila proszę wpisać nazwę firmy Ametis Kraków

anonim

(usunięte przez administratora)

Live you
@Cedar 14.09.2016 00:17

Hahaha ja w Bonarka City Center i M1 Kraków...tak samo słabo płacą

Joanna

O tak, ja też się poddaję po kilkutygodniowej przygodzie z salonem YES. Nigdy, przenigdy więcej nic u nich nie zamówię!!! To nie firma, to jakaś pomyłka. 3 tygodnie czekaliśmy na wzór obrączek, na telefony nie odpowiadali, a jak już udało mi się do nich cudem zadzwonić, to powiedzieli "nie dostaniecie ich, bo nie". Ciekawa konkluzja. Ale zacznę od początku. Wykukaliśmy cudne obrączki w gogle grafika :) Spodobały nam się bardzo, choć france kosztowały 10.000. Tak, słownie: DZIESIĘĆ TYSIĘCY! Ale nie zrażeni niczym potuptaliśmy do salonu w Galerii Katowickiej, co by te cuda na palcu obejrzeć. Z czystej ciekawości, bo obrączki naprawdę nam się podobały. Miało to miejsce około 3 (TRZECH!!) tygodni temu. Powiedziano nam, że jest to kolekcja ekskluzywna i nie mają jej w żadnym salonie dostępnej do wglądu. Także jedyne co mogą, to nam je zamówić, tzn. zamówić nam wzór do obejrzenia w salonie. Ok, poszliśmy na to. Wzięto od nas numer telefonu i nazwisko, zapisano wszystko w kapowniczku i poinformowano, że czas oczekiwania to około tygodnia maksymalnie. Ok, czekaliśmy. Tydzień, dwa... Żadnego kontaktu z ich strony, z naszej kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego, ale jeszcze byliśmy wyrozumiali. Udało nam się po entej próbie dodzwonić i dowiedzieliśmy się tydzień temu, że coś się opóźniło i obrączki będą do końca tygodnia (była środa). Czekaliśmy cierpliwie do wczoraj i nic.Próby dodzwonienia się do nich jedna po drugiej okazały się niemożliwe do zrealizowania (jak i każda usługa w tym pożal się boże przybytku). Zatem dziś rano dzwonię i... jest! Udało się! No niemożliwe! Po chwilowym karpiku i zebraniu szczęki z podłogi ze zdziwka, że wreszcie udało mi się dodzwonić, po raz kolejny musiałam zbierać szczękę z podłogi, bo okazało się, że pani nic nie wie w tym tmeacie i do mnei oddzwoni dzisiaj. Tu już miałam mega wściekliznę, bo wiem, że nie oddzwaniają, więc powiedziałam dobitnie, że życzę sobie oddzwonienia w ciągu pięciu minut z konkretną informacją, kiedy te obrączki będą u nich w salonie., bo inaczej wtargnę im do sklepu i o wiele mniej kulturalnym tonem powiem, co myślę o ich 'usługach' i podejściu do klienta. I co? Oddzwoniła w ciągu 5 minut! Można? Można!! Tylko dlaczego człowiek musi się o wszystko użerać??!! Idziesz z dobrym humorem i pozytywnym nastawieniem , jesteś miły=nie załatwisz niczego. Ale wystarczy, że otworzysz ryja i nagle wzbudzasz szacunek. Paranoja!! Ale to nie koniec tych cudów. Dowiedziałam się, że obrączki zostały zwrócone do centrali, bo są ometkowania/przemetkowania (jakoś tka to nazwała) i dlatego ich nie dostaliśmy. Zapytałam ją, czy ona rozumie co się do niej mówi. Nie pytałam, dlaczego nie dotarły, tylko kiedy wreszcie dotrą, a to zdecydowana różnica. Poza tym, jak mogło być cofnięte coś, co nie zostało nawet wysłane?! Rozumiem, że zaginają czasoprzestrzeń, ale żeby aż takie cuda tworzyć?! Kobieta mi znowu tę samą gadkę próbuje sprzedać, że wróciły do ometkowania/przemetkowania (swoją drogą, co to w ogóle jest??!!) i że nie są dostepne. W takim razie pytam po raz kolejny jak do debila rzucając: "proszę o informację, kiedy będą one dostepne w salonie", a ta mi z grubej rury: czy pani nie rozumie, że ich nei dostaniecie? Nie, bo są w ometkowaniu/przemetkowaniu! No żesz kur***a!!! Ja rozumiem, jestem cierpliwa i wyrozumiała, ale do czasu! Rozumiem ometkowania/przemetkowania/problemy z realizacją/inne cuda wianki, ale to się dzwoni i informuje klienta o zaistniałej sytuacji, a tu nic! Przez 3 tygodnie zupełna cisza i na nasz telefon obiecywanie, że będą do końca tygodnia! Zapytałam więc tę tępą dzidę, czy nie widzi problemu w tym, że przez 3 tygodnie nikt z nich nie raczył się z nami skontaktować w tej sprawie, a ona mi, że nie. Odjęło mi mowę na sekund pięć, jak już ją odzyskałam, to poinformowałam, że wg mnie jest to paranoja i spytałam, czy naprawdę nie zależy im na kliencie, który chce na pierdolone obrączki wydać 10 TYSIĘCY??! SERIO??!! A ona mi na to, że nie. No żesz k****wa! SERIO??!! W takim razie poinformowałam, że po pierwsze zrobimy sobie takie same u jubilera za 1/5 ceny, a im tak obsmarujemy opinię gdzie tylko się da, że im w pięty pójdzie. I nie obchodzą mnie ich prawa autorskie, wzór nam się podoba, takie chcemy, a to, że salon ma nas tam, gdzie się plecy kończą, to już ich sprawa. I nie omieszkam pójść z tym dalej, do jakiegoś ich rzecznika/kierownika czy coś. Tak być ni może. Te porabańce mają już i tak kiepską opinię na rynku (swoją drogą, jakim cudem ten kram się jeszcze trzyma??!!), a nadal nei robią nic, by klienta do siebie zachęcić. Czy ktoś z Was się orientuje, co mogę w tej sprawie zrobić i gdzie to zgłosić? Reklamacja mi nie przysługuje, bo reklamacja jest na produkt. Może jakaś skarga?! Ktoś/coś??

Kkkkk
@bunia 19.01.2017 20:45

10.000 to żadna super sprzedaz....to gdzie ty k...wa pracujesz w salonie Bvlgari w Mediolanie?!!!! To tylko 1 klient który zostawia w sklepie 10000 zł a ty się z tego wysmiewasz, może ta klienta potrafi wydać 10.000 dziennie a ty baranie gardzisz taka klienta....sprzedawca z ciebie zżaden. Kretynie jeden

Lili

czy ktoś wie ile zarabia menedżer salonu? W moim mieście trwa nabór na to stanowisko i zastanawiam się czy warto... Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Odp
@Lili 25.09.2016 18:49

6000 do 8000 co miesiąc za salono

KZ

Pracuję w jednym z poznańskich salonów YES. Wbrew temu co napisali moi poprzednicy, w naszym salonie płace wcale nie są "głodowe", nie mamy nadgodzin, a rotacja pracowników praktycznie nie istnieje; Mamy ten sam skład osobowy od wielu lat i nic nie wskazuje na jakiekolwiek zmiany w bliższej lub dalszej perspektywie. Tworzymy zgrany zespół; Lubimy się nawzajem i co najważniejsze, jesteśmy lubiani przez naszych Klientów:)

M1 i Bonarka
@KZ 09.02.2017 10:22

To super. Czyli twój Menager ma profesjonalne podejście do pracownika i nie kradnie mu premi. W Krakowie w M1. I w Bonarce jest zgoła odmienna sytuacja, tu pracownik to zło konieczne któremu trzeba płacić. Prowadzą to dwie sfochowane dziunie. Super ze masz fajny zespół. Pozazdroscic

Rafał

Kompetencja pracowników w salonie Yes w Krakowie w Zakopianka jest tragiczna. Kilkukrotnie pytałem przed zakupem pierścionka zaręczynowego czy ewentualna wymiana na inny rozmiar będzie możliwa, zapewnili że tak jak najbardziej jeżeli brylant nie zostanie uszkodzony. Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że pierścionek przeszedł ekspertyze aczkolwiek widoczne są ślady użytkowania i nie ma zgody na wymianę na inny rozmiar. Szkoda, że przed zakupem te wybitnie sprytne panie w salonie nie raczyły uprzedzić o tym, żebym nie zakładał swojej wybrańce pierścionka na palec bo pseudo eksperci z firmy uznają pierścionek za zniszczony. Salon Yes - nigdy więcej żadnych zakupów na tym bazarze plastikowej biżuterii. Żenada.

Bonarka
@Rafał 29.04.2017 10:11

Tak samo jest w Salonie w Bonarka w Krakowie. Brak kompetencji i nie znajomość produktu

Yes M1 Krakow & Bonarka C.C Kr

Niestety nie można dać pochlebnej opinii na temat tej firmy. Wlasciceliki to ajentki które zatrudniają pracowników dla firm "Yes" (branża biżuteria) . Niestety brak kontroli ze strony firmy Yes doprowadził wręcz do patologii. Dziewczęta zamiat motywować premią którą otrzymują od w firmie Yes , kasę zagarniają do kieszeni, a pracowniką płacą marne ochłapy. Dotyczy salonu w M1 Kraków i Bonarka City Center. W pozostałych salonach tego brandu pensje i premie są znacznie wyższe i nie wpływa na to czynnik sprzedaży tylko zachłanności ajentow. Nie polecam tej firmy. Brak jakichkolwiek motywacji ze strony ajentek firmy Yes. Pseudo premia wypłacana pod stołem ( pozdrawiam ZUS i urząd skarbowy ), bardzo duża rotacja pracowników. O L4 zapomnij też nie możesz wziąć , ajenciarki nie uznają tego, więc chodzisz do pracy i zarażasz innych. Totalnie bezprawia i naginanie prawa. Kto jeszcze tam został to proponuję szybko szukać nowej pracy. Pozdrawiam

Patrycja

@Dafne a pracowałaś kiedyś na takim stanowisku? YES BIŻUTERIA lub też w innym miejscu? Ja coraz częściej spotykam się z sytuacjami, gdzie te warunki są naprawdę różne i zależą najczęściej głównie od doświadczenia zawodowego.

Patrycja

Jaki system pracy jest przewidziany dla pracownika na stanowisku managera salonu? Obecnie YES BIŻUTERIA prowadzi szereg rekrutacji na to stanowisko, czy to z powodu otwierania nowych lokalizacji?

Niezadowolony.

Kobiety pracujące w salonie Yes w Pile to jedna wielka obłuda! Leń przez nie przemawia na samym wejściu. Jak coś się kupuje u nich to super wejdą w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Ale jak jakiś zwrot czy coś takiego to jest taki problem że jak inne salony o tym słyszą to się za głowę łapią!!!! Nie polecam salonu YES Piła g. Kasztanowa.

Patrycja

@obserwator w jakimś sensie wysokość wynagrodzenia ma być zależna od sposobu traktowania pracowników? Możesz wyjaśnić dokładniej co masz na myśli?

Patrycja

Czy znajomość języków obcych w pracy w YES BIŻUTERIA jest niezbędna? Jest w jakiś sposób weryfikowana? Na dzisiejszym rynku pracy to jedno z bardziej powszechnych wymagań, jednak często w praktyce nie jest to umiejętność niezbędna do wykonywania swoich obowiązków.

Patrycja

@marketingyes gdzie spotkałaś się z takim zachowaniem? W końcu yes to firma sieciowa i takie uogólnianie bywa kłopotliwe w odbiorze

marketingyes

Praca w biurze w centrali w Pozaniu. Atmosfera rodzinna - owszem, dla rodziny, zatrudnionej po znajomości. Ciężko się dostać, zero rozwoju, wykorzystywanie pracowników, ich możliwości i naiwności. Niskie zarobki, zero szans na awans, chyba że się wchodzi komuś w 4litery. Awansują osoby z rodziny, które nie potrafią poprawnie wypowiedzieć zdania, a przebywanie z nimi to jedynie wstyd. Typowy polski pracodawca. Byle wykorzystać sytuacje, niewiele dając od siebie. Przy odejściu obraza majestatu managerów - osób które powinny dawać przykład (?!) oraz zła opinia o osobie, która postanowiła się pożegnać. "Witaj w YES"

hahaha

"Zapytałam więc tę tępą dzidę, czy nie widzi problemu w tym, że przez 3 tygodnie nikt z nich nie raczył się z nami skontaktować w tej sprawie, a ona mi, że nie. " ahahahaha no i WUJ xD

max

troche chyba przesadzanie, wiadomo, ze to jest praca z obsluga klienta, moze latwo nie jest chociaza u was biżuteria pewnie sprzedaje sie bardzo często bo okazje do kupienia jej każdy ma codziennie, oczywiscie wiem, ze chodzi o kasę i o premie, czasami wyrobisz czasami nie

anonim

(usunięte przez administratora)

Wiola

@janke dokładnie tak! Za dobre wyniki wypłacane są premie. To jest fajny dodatek. Nie wiem naprawdę skąd tyle szumu. Pracujesz dobrze i się starasz to zarabiasz lepiej. Jak przychodzisz do salonu tylko „odbębnić swoje”, to nie ma się co potem dziwić, że nie jest się zadowolonym.

Winiary

Witajcie, jeśli jest ktoś kto pracuje w YES to bardzo potrzebuję pomocy. Chcę się oświadczyć a wiem, że macie zniżki pracownicze nawet do 40%. Dogadamy się i wilk będzie syty i owca cała. Pierścionek kosztuje prawie 3600 i muszę go jakoś kupić. Proszę o kontakt na 502*246 zero jedenaście. Będę wdzięczny za kontakt.

pozytywnie

WARTO! Pracuje w Yes już 2 lata i mam same dobre doswiadczenia. Chcę zostac w tej branży jak najdłużej, nie wyobrażam sobie gdzie indziej. Kierownikiem salonu, w którym pracuje jest Pani Bożena, o której od samego początku mam bardzo dobre zdanie. Konkretna i doświadczona, duzo wymaga, także od siebie. Stawia na wyniki, ale przede wszystkim na dobrą atmosfere w pracy. Podział pracy jest jasny, każdy wie co robić. Pieniadze też zadowalające.

Annie
@pozytywnie 01.06.2016 11:28

Chyba ktoś z rodziny to pisał Każdy w Jankach panią Bozene zna to okropna baba która niema szacunku dla innych ludzi

Winiary

Witajcie, jeśli jest ktoś kto pracuje w YES to bardzo potrzebuję pomocy. Chcę się oświadczyć a wiem, że macie zniżki pracownicze nawet do 40%. Dogadamy się i wilk będzie syty i owca cała. Pierścionek kosztuje prawie 3600 i muszę go jakoś kupić. Proszę o kontakt na 502*246 zero jedenaście. Będę wdzięczny za kontakt.

Zostaw opinię o YES BIŻUTERIA - Janki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie YES BIŻUTERIA