Opinie o YES BIŻUTERIA w Janki

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie YES BIŻUTERIA. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w YES BIŻUTERIA o rekrutacji.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o YES BIŻUTERIA w Janki

Joanna

O tak, ja też się poddaję po kilkutygodniowej przygodzie z salonem YES. Nigdy, przenigdy więcej nic u nich nie zamówię!!! To nie firma, to jakaś pomyłka. 3 tygodnie czekaliśmy na wzór obrączek, na telefony nie odpowiadali, a jak już udało mi się do nich cudem zadzwonić, to powiedzieli "nie dostaniecie ich, bo nie". Ciekawa konkluzja. Ale zacznę od początku. Wykukaliśmy cudne obrączki w gogle grafika :) Spodobały nam się bardzo, choć france kosztowały 10.000. Tak, słownie: DZIESIĘĆ TYSIĘCY! Ale nie zrażeni niczym potuptaliśmy do salonu w Galerii Katowickiej, co by te cuda na palcu obejrzeć. Z czystej ciekawości, bo obrączki naprawdę nam się podobały. Miało to miejsce około 3 (TRZECH!!) tygodni temu. Powiedziano nam, że jest to kolekcja ekskluzywna i nie mają jej w żadnym salonie dostępnej do wglądu. Także jedyne co mogą, to nam je zamówić, tzn. zamówić nam wzór do obejrzenia w salonie. Ok, poszliśmy na to. Wzięto od nas numer telefonu i nazwisko, zapisano wszystko w kapowniczku i poinformowano, że czas oczekiwania to około tygodnia maksymalnie. Ok, czekaliśmy. Tydzień, dwa... Żadnego kontaktu z ich strony, z naszej kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego, ale jeszcze byliśmy wyrozumiali. Udało nam się po entej próbie dodzwonić i dowiedzieliśmy się tydzień temu, że coś się opóźniło i obrączki będą do końca tygodnia (była środa). Czekaliśmy cierpliwie do wczoraj i nic.Próby dodzwonienia się do nich jedna po drugiej okazały się niemożliwe do zrealizowania (jak i każda usługa w tym pożal się boże przybytku). Zatem dziś rano dzwonię i... jest! Udało się! No niemożliwe! Po chwilowym karpiku i zebraniu szczęki z podłogi ze zdziwka, że wreszcie udało mi się dodzwonić, po raz kolejny musiałam zbierać szczękę z podłogi, bo okazało się, że pani nic nie wie w tym tmeacie i do mnei oddzwoni dzisiaj. Tu już miałam mega wściekliznę, bo wiem, że nie oddzwaniają, więc powiedziałam dobitnie, że życzę sobie oddzwonienia w ciągu pięciu minut z konkretną informacją, kiedy te obrączki będą u nich w salonie., bo inaczej wtargnę im do sklepu i o wiele mniej kulturalnym tonem powiem, co myślę o ich 'usługach' i podejściu do klienta. I co? Oddzwoniła w ciągu 5 minut! Można? Można!! Tylko dlaczego człowiek musi się o wszystko użerać??!! Idziesz z dobrym humorem i pozytywnym nastawieniem , jesteś miły=nie załatwisz niczego. Ale wystarczy, że otworzysz ryja i nagle wzbudzasz szacunek. Paranoja!! Ale to nie koniec tych cudów. Dowiedziałam się, że obrączki zostały zwrócone do centrali, bo są ometkowania/przemetkowania (jakoś tka to nazwała) i dlatego ich nie dostaliśmy. Zapytałam ją, czy ona rozumie co się do niej mówi. Nie pytałam, dlaczego nie dotarły, tylko kiedy wreszcie dotrą, a to zdecydowana różnica. Poza tym, jak mogło być cofnięte coś, co nie zostało nawet wysłane?! Rozumiem, że zaginają czasoprzestrzeń, ale żeby aż takie cuda tworzyć?! Kobieta mi znowu tę samą gadkę próbuje sprzedać, że wróciły do ometkowania/przemetkowania (swoją drogą, co to w ogóle jest??!!) i że nie są dostepne. W takim razie pytam po raz kolejny jak do debila rzucając: "proszę o informację, kiedy będą one dostepne w salonie", a ta mi z grubej rury: czy pani nie rozumie, że ich nei dostaniecie? Nie, bo są w ometkowaniu/przemetkowaniu! No żesz kur***a!!! Ja rozumiem, jestem cierpliwa i wyrozumiała, ale do czasu! Rozumiem ometkowania/przemetkowania/problemy z realizacją/inne cuda wianki, ale to się dzwoni i informuje klienta o zaistniałej sytuacji, a tu nic! Przez 3 tygodnie zupełna cisza i na nasz telefon obiecywanie, że będą do końca tygodnia! Zapytałam więc tę tępą dzidę, czy nie widzi problemu w tym, że przez 3 tygodnie nikt z nich nie raczył się z nami skontaktować w tej sprawie, a ona mi, że nie. Odjęło mi mowę na sekund pięć, jak już ją odzyskałam, to poinformowałam, że wg mnie jest to paranoja i spytałam, czy naprawdę nie zależy im na kliencie, który chce na pierdolone obrączki wydać 10 TYSIĘCY??! SERIO??!! A ona mi na to, że nie. No żesz k****wa! SERIO??!! W takim razie poinformowałam, że po pierwsze zrobimy sobie takie same u jubilera za 1/5 ceny, a im tak obsmarujemy opinię gdzie tylko się da, że im w pięty pójdzie. I nie obchodzą mnie ich prawa autorskie, wzór nam się podoba, takie chcemy, a to, że salon ma nas tam, gdzie się plecy kończą, to już ich sprawa. I nie omieszkam pójść z tym dalej, do jakiegoś ich rzecznika/kierownika czy coś. Tak być ni może. Te porabańce mają już i tak kiepską opinię na rynku (swoją drogą, jakim cudem ten kram się jeszcze trzyma??!!), a nadal nei robią nic, by klienta do siebie zachęcić. Czy ktoś z Was się orientuje, co mogę w tej sprawie zrobić i gdzie to zgłosić? Reklamacja mi nie przysługuje, bo reklamacja jest na produkt. Może jakaś skarga?! Ktoś/coś??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
@Joanna

Musiałaś mieć wyjątkowego pecha. Sama pracowałam w salonie YES parę lat, mam inne znajome w tych salonach i jak żyję takiej historii nie słyszałam! Może… wyjątek potwierdza regułę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dziadek

aż trudno uwierzyć, że ktoś odważył się napisać trochę prawdy i komentarz nie został usunięty, potrafią zgnoić człowieka to fakt, zasmakowałem szczęścia z Nimi, a Tacy byli cacy, tacy amerykańńcccy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dora
@Joanna

Ale pech, jeśli sposób przekazu roszczeń Pani w stronę doradców klienta był na tym samym poziomie jak powyższa opinia wcale się nie dziwię że pracujący w salonie zniżyli się do Pani poziomu.

bunia
@Joanna

Pani Joanno, Pani "10.000. Tak, słownie: DZIESIĘĆ TYSIĘCY!" z punktu widzenia pracownika sklepu jubilerskiego to nie jest żadna super sprzedaż ;) swoja drogą jaka "tępa dzida" chce kupić obrączki za 10 tys jak złotnik zrobi za" 1/5 ceny"?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kkkkk
@bunia

10.000 to żadna super sprzedaz....to gdzie ty k...wa pracujesz w salonie Bvlgari w Mediolanie?!!!! To tylko 1 klient który zostawia w sklepie 10000 zł a ty się z tego wysmiewasz, może ta klienta potrafi wydać 10.000 dziennie a ty baranie gardzisz taka klienta....sprzedawca z ciebie zżaden. Kretynie jeden

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lili

czy ktoś wie ile zarabia menedżer salonu? W moim mieście trwa nabór na to stanowisko i zastanawiam się czy warto... Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odp
@Lili

6000 do 8000 co miesiąc za salono

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KZ

Pracuję w jednym z poznańskich salonów YES. Wbrew temu co napisali moi poprzednicy, w naszym salonie płace wcale nie są "głodowe", nie mamy nadgodzin, a rotacja pracowników praktycznie nie istnieje; Mamy ten sam skład osobowy od wielu lat i nic nie wskazuje na jakiekolwiek zmiany w bliższej lub dalszej perspektywie. Tworzymy zgrany zespół; Lubimy się nawzajem i co najważniejsze, jesteśmy lubiani przez naszych Klientów:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M1 i Bonarka
@KZ

To super. Czyli twój Menager ma profesjonalne podejście do pracownika i nie kradnie mu premi. W Krakowie w M1. I w Bonarce jest zgoła odmienna sytuacja, tu pracownik to zło konieczne któremu trzeba płacić. Prowadzą to dwie sfochowane dziunie. Super ze masz fajny zespół. Pozazdroscic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yes M1 Krakow & Bonarka C.C Kr

Niestety nie można dać pochlebnej opinii na temat tej firmy. Wlasciceliki to ajentki które zatrudniają pracowników dla firm "Yes" (branża biżuteria) . Niestety brak kontroli ze strony firmy Yes doprowadził wręcz do patologii. Dziewczęta zamiat motywować premią którą otrzymują od w firmie Yes , kasę zagarniają do kieszeni, a pracowniką płacą marne ochłapy. Dotyczy salonu w M1 Kraków i Bonarka City Center. W pozostałych salonach tego brandu pensje i premie są znacznie wyższe i nie wpływa na to czynnik sprzedaży tylko zachłanności ajentow. Nie polecam tej firmy. Brak jakichkolwiek motywacji ze strony ajentek firmy Yes. Pseudo premia wypłacana pod stołem ( pozdrawiam ZUS i urząd skarbowy ), bardzo duża rotacja pracowników. O L4 zapomnij też nie możesz wziąć , ajenciarki nie uznają tego, więc chodzisz do pracy i zarażasz innych. Totalnie bezprawia i naginanie prawa. Kto jeszcze tam został to proponuję szybko szukać nowej pracy. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w firmie YES BIŻUTERIA? Czy kandydat na stanowisko Menedżerka / Menedżer Salonu YES powinien skupić się na jakichś określonych obszarach swojego życiorysu? Opowiedz nam o swoim doświadczeniu.
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Patrycja
Inne

@Dafne a pracowałaś kiedyś na takim stanowisku? YES BIŻUTERIA lub też w innym miejscu? Ja coraz częściej spotykam się z sytuacjami, gdzie te warunki są naprawdę różne i zależą najczęściej głównie od doświadczenia zawodowego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

Jaki system pracy jest przewidziany dla pracownika na stanowisku managera salonu? Obecnie YES BIŻUTERIA prowadzi szereg rekrutacji na to stanowisko, czy to z powodu otwierania nowych lokalizacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@obserwator w jakimś sensie wysokość wynagrodzenia ma być zależna od sposobu traktowania pracowników? Możesz wyjaśnić dokładniej co masz na myśli?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

Czy znajomość języków obcych w pracy w YES BIŻUTERIA jest niezbędna? Jest w jakiś sposób weryfikowana? Na dzisiejszym rynku pracy to jedno z bardziej powszechnych wymagań, jednak często w praktyce nie jest to umiejętność niezbędna do wykonywania swoich obowiązków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@marketingyes gdzie spotkałaś się z takim zachowaniem? W końcu yes to firma sieciowa i takie uogólnianie bywa kłopotliwe w odbiorze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marketingyes

Praca w biurze w centrali w Pozaniu. Atmosfera rodzinna - owszem, dla rodziny, zatrudnionej po znajomości. Ciężko się dostać, zero rozwoju, wykorzystywanie pracowników, ich możliwości i naiwności. Niskie zarobki, zero szans na awans, chyba że się wchodzi komuś w 4litery. Awansują osoby z rodziny, które nie potrafią poprawnie wypowiedzieć zdania, a przebywanie z nimi to jedynie wstyd. Typowy polski pracodawca. Byle wykorzystać sytuacje, niewiele dając od siebie. Przy odejściu obraza majestatu managerów - osób które powinny dawać przykład (?!) oraz zła opinia o osobie, która postanowiła się pożegnać. "Witaj w YES"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hahaha

"Zapytałam więc tę tępą dzidę, czy nie widzi problemu w tym, że przez 3 tygodnie nikt z nich nie raczył się z nami skontaktować w tej sprawie, a ona mi, że nie. " ahahahaha no i WUJ xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
max

troche chyba przesadzanie, wiadomo, ze to jest praca z obsluga klienta, moze latwo nie jest chociaza u was biżuteria pewnie sprzedaje sie bardzo często bo okazje do kupienia jej każdy ma codziennie, oczywiscie wiem, ze chodzi o kasę i o premie, czasami wyrobisz czasami nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiola

@janke dokładnie tak! Za dobre wyniki wypłacane są premie. To jest fajny dodatek. Nie wiem naprawdę skąd tyle szumu. Pracujesz dobrze i się starasz to zarabiasz lepiej. Jak przychodzisz do salonu tylko „odbębnić swoje”, to nie ma się co potem dziwić, że nie jest się zadowolonym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Winiary

Witajcie, jeśli jest ktoś kto pracuje w YES to bardzo potrzebuję pomocy. Chcę się oświadczyć a wiem, że macie zniżki pracownicze nawet do 40%. Dogadamy się i wilk będzie syty i owca cała. Pierścionek kosztuje prawie 3600 i muszę go jakoś kupić. Proszę o kontakt na 502*246 zero jedenaście. Będę wdzięczny za kontakt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pozytywnie

WARTO! Pracuje w Yes już 2 lata i mam same dobre doswiadczenia. Chcę zostac w tej branży jak najdłużej, nie wyobrażam sobie gdzie indziej. Kierownikiem salonu, w którym pracuje jest Pani Bożena, o której od samego początku mam bardzo dobre zdanie. Konkretna i doświadczona, duzo wymaga, także od siebie. Stawia na wyniki, ale przede wszystkim na dobrą atmosfere w pracy. Podział pracy jest jasny, każdy wie co robić. Pieniadze też zadowalające.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ByłaPracownica
@pozytywnie

Każdego inna kwota zadowala - taka prawda, a dlaczego nie napiszesz ile masz nadgodzin i dwa pełne weekendy w miesiącu pracujesz? A urlopy innych pracowników? Jak Pani Bożena to rozwiązuje? Zwykle było klepanie nadgodzin no i brak możliwości odbioru oraz kasy za to... i co tu jest zadowalającego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Annie
@pozytywnie

Chyba ktoś z rodziny to pisał Każdy w Jankach panią Bozene zna to okropna baba która niema szacunku dla innych ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Winiary

Witajcie, jeśli jest ktoś kto pracuje w YES to bardzo potrzebuję pomocy. Chcę się oświadczyć a wiem, że macie zniżki pracownicze nawet do 40%. Dogadamy się i wilk będzie syty i owca cała. Pierścionek kosztuje prawie 3600 i muszę go jakoś kupić. Proszę o kontakt na 502*246 zero jedenaście. Będę wdzięczny za kontakt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ByłaPracownica

Witam! Pracowałam kiedyś w Jankach i dodam, że emocje już dawno mi opadły żeby nikt nie próbował zinterpretować tego inaczej. Jak zostało to wcześniej napisane praca od poniedziałku do niedzieli sprawa jest jasna, bo to galeria handlowa. Zaczyna się zwykle z 30 minut przed otwarciem, rozłożenie towaru z sejfu, umycie podłogi etc. Wychodzi się po 21 tu chowa się towar do sejfu, rozlicza kasę. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to podstawa (na zachętę wcale nie najniższa krajowa) plus premia (każdy ma swój numer kasjera gdzie nabija się sprzedaż i od tego liczona jest premia) było to 1%. Oczywiście otrzymanie premii jest uzależnione od osiągnięcia targetu narzuconego przez centralę. Jeśli załoga jest zgrana to atmosfera jest miła i przyjemna. Praca do ciężkich nie należy tylko te stanie 12 godzin na nogach jest uciążliwe i po jakimś czasie niestety mogą być problemy z krążeniem. Jest sporo nadgodzin za które nie jest płacone. W grudniu pracuje się praktycznie codziennie, bo to najlepszy miesiąc w roku jeśli chodzi o sprzedaż. Okres urlopowy i chorobowy też sporo nadgodzin, gdyż wchodzimy w godziny pracownika, który wypoczywa czy choruje. Momentami jest bardzo ciężko, ale da się wytrzymać. Co kilka miesięcy jest remanent i niestety wszelkie braki są do spłaty przez całą załogę (tylko pracownicy bez właściciela). Niestety pracodawca w Jankach ma trudny charakter i wysokie wymagania. Miałam już kilku, ale ta kobieta niestety była najgorsza. Trzeba tam trochę popracować żeby to zrozumieć. Nie piszę to po to, aby kogoś zniechęcić do tej pracy, ale aby uświadomić na co ewentualnie się decyduje. Życzę powodzenia!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca-w-jankach

Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w branży, tak! Oczywiście im dłużej pracujesz i im masz wyższą sprzedaż, tym pieniądze są większe (wysokość premii uzależniona od wyników sprzedaży). I tak jak mówiłam, wypłata zawsze na czas, a to ważne. Są premie. Nie ma co się zastanawiać. Warto spróbować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca-w-jankach

Pracuje w Jankach od 1,5 roku i naprawdę nic złego mnie nie spotkało. Mam swoje obowiązki, wiem, co muszę zrobić danego dnia i z czego mnie rozliczają. Plus za wypłatę zawsze na czas i premie. A co do pani Bożeny…może i bardzo wymagająca, ale nigdy nie przekroczyła swoich uprawnień i potrafiła pochwalić, gdy ktoś robi dobrą robotę!!! Każdy normalny szef wymaga wiec dla mnie to nic dziwnego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ŻENADA

Kupiłem naszyjnik swojej kobiecie i już drugi raz idzie na reklamację! Naszyjnik nawet miesiąca nie był noszony. Nie dajcie się nabrać na tych oszustów. Nie polecam bo jakoś jest beznadziejna!!

Zostaw merytoryczną opinię o YES BIŻUTERIA - Janki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w YES BIŻUTERIA?

    Zobacz opinie na temat firmy YES BIŻUTERIA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w YES BIŻUTERIA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
YES BIŻUTERIA
Przejdź do nowych opinii