Opinie o Bołtowicz sp.j. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Bołtowicz sp.j.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Bołtowicz sp.j. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bołtowicz sp.j. w Warszawa

Malwa Nowy wpis
Inne

Premie doradców serwisu mimo wszystko są jednak nieograniczone? Wiem, że ktoś jakieś średnie z zeszłego roku opisywał, ale zastanawiam się czy przypadkiem wszystko nie zależy i tak od pracy własnej. Doświadczenie posiadam, a w aktualnej ofercie podkreślony został dostęp do najnowszych technologii. Jakich i czy są pomocne w sprzedaży?

anonim Nowy wpis
Inne

Witajcie, nie wiecie przypadkiem jakie stawki są teraz oferowane elektrykom samochodowym? Widziałem, że były wystawiane oferty do pracodawcy, są co prawda już wygasłe ale ze względu na doświadczenie chce się zorientować jak tu w zasadzie płacą, bo kiedyś widziałem widełki 6 500 – 11 000 zł. to dalej aktualne?

Katarzyna Nowy wpis
Inne

To jest trochę dziwne w mojej ocenie, że firma wystawia oferty pracy i w tej dla mechanika widełki są podane, niemałe zresztą (5-9,5 tys. brutto), a w tej dla doradcy klienta nie ma żadnych sum, jedynie wzmianka o premiach. Mógłby ktoś z forumowiczów, co się orientują, podpowiedzieć mi, czy pensja doradcy jest taka sama, większa, czy mniejsza niż te widełki mechanika? A premie jakie i jak wysokie?

Doradca Nowy wpis
Były pracownik
@Katarzyna

Nie idź tam - zarobki to podstawa + premia tylko za sprzedane usługi (np 10PLN za czyszczenie klimy ). Podstawa była chyba jakieś 3000PLN może 3500 netto. Do tego doradca serwisowy to przy okazji sprzedawca części i kasjer (dla całej firmy ) ... Nie wiem jak teraz ale gdy tam pracowałem to alkohol w pracy nikogo nie dziwił tak samo jak myszy biegające po kuchni czy mysie bobki na blacie :)

Dominik
Były pracownik

Pracowałem od marca można powiedzieć w tej firmie. Na początku było wszystko w porządku. Czasami kierownik serwisu Kamil lubił się (usunięte przez administratora) do pracy od tak bo miał zły dzień. Nikt inny nie miał żadnych zastrzeżeń. Gdzieś koło mają zatrudnili Ukraińca o imieniu "Dima" od tego czasu zaczęły się same problemy. Brak chemii na myjni , straszenie i grożenie pracownikowi zwolnieniem nagminnie. Mimo wtedy zgłoszenia skargi nic to nie przyniosło efektu. Ukrainiec zaczął kraść chemię do swojego warsztatu który prowadzi gdzieś w markach. Sam kierownik Kamil nawet mówił że to niemożliwe jest byśmy tyle tej chemii zużyli. Ogólnie dopóki tam jest Dima to nikomu nie polecam bo was wydima.

Prawda
Były pracownik
@Dominik

To nie jest Ukrainiec

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Bołtowicz sp.j.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Kierownik serwisu samochodowego wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Szwaczka / Szwacz do przyuczenia
Dobre Miasto
Dfm Sp. z o.o.
(450 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy operator maszyn CNC
Rzeszów
Smithstown Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Łucja
Inne

Duży ruch + małe zarobki, tak to wyglądało jeszcze rok temu do tego premia dwie i pół stówki... Czy dziś w związku z inflacją wiele odnośnie tego się zmieniło? Wzrosło coś?

Administrator

Czy zarobki oferowane przez Bołtowicz sp.j. są adekwatne do zakresu obowiązków?

Domi
Były pracownik
@Administrator

Niestety zarobki nie są aktualne do wykonywanej pracy. Bardzo duzy ruch na serwisie myjni a zaledwie najniższa krajowa + premia czasami 250 zł netto. Masakra jakaś

Dominik
Były pracownik

Dodatkowo przestrzegam klientów którzy tam przyjeżdżają. Mechanicy zamiast wymienić płyn hamulcowy to spuszczają troszkę żeby było widać że niby wymienili. A tak naprawdę zostawili dalej stary płyn. Pamiętam jak Emil mechanik uszkodził klientowi felgę i do tego się nikt nie przyznał. W beszczelny sposób zatuszowano sprawę. Jak to mówią gwarancja do bramy i się nie znamy!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bołtowicz sp.j. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Paffcio
Pracownik
@Pytanie

w Bołtowicz sp.j nie stosuje się umowy na zlecenie w okresie próbnym. Jest tylko stosowana umowa o pracę na na czas określony (okres próbny) na okres do 3 miesięcy.

Gość
Pracownik

Rozmowa o pracę ciekawa telefonicznie. Na miejscu... Dwoje zadających pytań. Oferta pracy dalej aktualna.

Wanda
Inne
@Gość

Nie rozumiem do końca Twojej wypowiedzi :( Nie udało Ci się dostać pracy w Bołtowiczu czy nie zdecydowałeś się na jej podjęcie? Dlaczego? Mógłbyś dokładniej wytłumaczyć o co chodzi?

Marek
Inne

Może trzeba być bardziej krytycznym wobec siebie i przyjąć z pokorą nieudana rekrutację? Firma dobra lecz wymagająca.

Gość
Inne
 Pytanie
@Marek

Wymagająca? Czego, kogo, jakich umiejętności Panie Marku ? Zawsze z pokorą przyjmuję wiadomości, dobre i złe. Pozdrawiam i oby Pa doświadczył sukcesów w pracy zawodowej.

Misiek

Moja żona pracowała w tej firmie i większość opisanych sytuacji to bzdura, nie płacą pod stołem a jedynie pensja zasadnicza jest na koniec miesiąca a premia / prowizja do 10 i można albo gotówka albo na konto ale na pasku jest wszystko z podatkami. Jakość obsługi nie zależy od firmy tylko od ludzi a po za tym w serwisie rzadko są zadowoleni jeśli muszą płacić i auto nie jest tym wymarzonym. Co innego że faktycznie jest nowa zmiana i młodzi właściciele chcą zrobić z rodzinnej firmy korporacje ze wszystkimi jej przywarami...ich prawo. Moja żona odeszła bo dostała lepszą kasę ale firmę wspomina z sentymentem...

Konrad
Inne

@Wkurzony klient Tonie jest właściwe miejsce na reklamacje. Tu pracownicy zamieszczają opinie o pracy w firmie.

Wkurzony klient

Fatalna obsługa posprzedażna. Zainteresowanie i pomoc znika po zakupie auta. Miałem tą nieprzyjemność kupić tu auto i niestety nie polecam. Ale może od początku. Kupiłem Fiata Punto (jak jeszcze prowadzili jego sprzedaż). W momencie odbioru, auto posiadało niedoskonałości lakiernicze (zgrubienia, purchle i zarysowania), zostało to spisane na umowie w formie zobowiązania do usunięcia przy pierwszym przeglądzie, przybita pieczątka i podpis sprzedawcy. W momencie zostawiania auta na przegląd zażyczyłem sobie wywiązania się ze zobowiązania. Auto zostało obejrzane i pracownik stwierdził, że nie ma co ruszać, póki nie pojawia się rdza i najwyżej przy następnym przeglądzie to zrobią, niestety przystałem na to i nie wziąłem tego na piśmie. Przy drugim przegląda sytuacja się powtarza, ja życzę sobie wywiązania się ze zobowiązania, a w odpowiedzi słyszę, że nie mogą, ponieważ trzeba by lakierować prawie całe auto i to się nie opłaca. Wynegocjowałem usunięcie sporego ogniska rdzy z klapy tylnej, a na resztę machnąłem ręką bo nie pojawiała się rdza. Rdza usunięta i myślałem, że to koniec moich problemów, pomimo tego, że auto w serwisie było ponad miesiąc, na szczęście dostałem na czas naprawy auto zastępcze. Nic bardziej mylnego. Po niecałych dwóch latach (na szczęście na 2 lata byłą gwarancja) ponownie pojawiła się rdza, a dodatkowo lakier zaczął odchodzić płatami, więc zawitałem z reklamacją. Kilka dni zajęło ustalenie w jakim warsztacie była usuwana rdza z mojej klapy, żeby to tam zareklamować. Gdy tylko udało się ustalić auto zostało w salonie. Niestety na auto zastępcze liczyć nie mogłem (mimo, że przy poprzednich przeglądach zawsze je dostawałem), mogłem je tylko wynająć. Po kilku dniach otrzymałem telefon, że auto już jest do odbioru. Po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że owszem klapa nie ma ognisk rdzy ale jest niechlujnie naprawiona. Pozostały zgrubienia i przebarwienia lakieru i wiele innych niedoskonałości. Nie przyjąłem auta.Po kilku dniach ponownie otrzymałem telefon, że zostało to poprawione i mogę odebrać auto. Upewniłem się przez telefon, czy jest do dobrze zrobione, żebym nie jechał na marne (każdy przyjazd w jedną stronę kosztował mnie ponad 30zł), gdy Pan przez telefon powiedział, że jego zdaniem teraz już jest dobrze przyjechałem. Niestety okazało się, że owszem jest lepiej, ale dla mnie nie do zaakceptowania. Sporządziłem pisemną reklamację (na którą do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi) i powiedziałem, że przyjadę z rzeczoznawcą. Auto zostało w serwisie. Po kilku dniach przyjechałem z rzeczoznawcą, który stwierdził, że pierwsze usunięcie rdzy nie było zgodnie z technologią firmy Fiat, ponieważ powinna zostać wymieniona klapa na nową. Z opinią rzeczoznawcy udałem się do prawnika i zostało wysłane pismo (wraz z opinią rzeczoznawcy) nakazujące do naprawy wykonanej zgodnie z technologią. Sprawa zostanie zgłoszona do wszystkich możliwych instytucji wspierających konsumenta, między innymi do UOKiK, oraz zostanie podjęta ponowna próba polubownego załatwienia sprawy. Jeśli to nie pomoże, sprawę zgłaszam do sądu. Gdybym mógł, to dałbym ocenę na minusie.

Małgorzata
Inne

Witam, jestem ciekawa atmosfery w tej firmie, ktoś coś ?

Klient

Cwaniactwo pełną gębą! PWidać jak można dochodzić do takiego "biznesu"...

Marek

Samochód 4 tygodnie w serwisie zamiast naprawienia. Są dodatkowe rzeczy nie działające ... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Informować klienta o stanie auta , przeszkolić pracowników

Alicja
Inne
@Marek

Widać, że jesteś bardzo niezadowolony z jakości usług tej firmy. Próbowałeś wyjaśnić sytuację z jej Właścicielem? Chętnie dowiemy się czegoś o firmie Bołtowicz od jej pracowników. Może poziom wynagrodzenia jest już tam na tyle wysoki, że można byłoby spokojnie ubiegać się o posadę? Proszę, powiedzcie, co o tym sądzicie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Durex

Nie polecam. Umowa o pracę dostaniesz po jakimś roku atak zlecenia śmieciowe. Umawiasz się w starym na kwotę N a młody a w rzeczywistości dostajesz max 2000 na konto a za reszta np 150 200 PLN trzeba chodzić prze 3 tygodnie. Podejście : jak się nie podoba to możesz odejść. Za głupimi rękawiczkami trzeba chodzić tydzień dwa. Teatr absurdu bo mydło i środki BHP są trzymane w kasie pancernej do której dostęp ma np cieć a magazynier już nie. O płatnych nadgodzinach zapomnij tak samo że coś się dorobisz bo poza garbem to nic. Naprawy i zamykanie zleceń ciągną się w nieskończoność bo każdy ma na to gdzieś i częste jest że materiały do przeglądu czy naprawy będą za kilka dni. Na naprawy gwarancyjne umawia się jak do lekarza np za 3 tygodnie bo lepiej robić przeglądy zerowe niż czekać na klocki 3 dni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne
@Durex

@Durex Twój wpis na pewno wiele wnosi do tej dyskusji, zwłaszcza, że mało osób zabiera w niej głos, ale bardzo Cię proszę, żebyś zawsze pamiętał tu o kulturze słowa. Nadmieniasz, iż dopiero po roku dostaje się umowę o pracę, jednak chyba należy docenić to, że firma Bołtowicz w ogóle taką zapewnia. A co w takim razie z pakietem socjalnym - macie do niego pełny dostęp?

Bubu

Tak zgadza się , poprzednie opinie są 100% prawdziwe ! Brak kultury u większości pracowników szczególnie u Pana obsługującego flotę Alfy ! Mechanicy rządzą całą firma co powiedzą lub w jakim tępie będą pracować to święte. Panowie hrabiowie z Skp są najważniejsi i nikt nie może lepiej wiedzieć od nich, 10 minut przed końcem pracy fv dla klienta nie wystawią, niech klient przyjdzie jutro ! Bo klient się nie liczy tylko pracownik decyduje co i komu wolno jak za PRL! i Polmozbytu ! Młody właściciel zabiegany dla nikogo nie ma czasu uważa się za super specjalistę a tak naprawdę nie ma drygu do prowadzenia biznesu, senior świetny strateg i odpuścił sobie patrzy jak młodzież się pogrąża ... Szkoda a kiedyś to była fajna firma z tradycjami ! Teraz jest grzebania i idzie na dno !

PAWEL
@Bubu

Potwierdzam, najgorszy serwis samochodowy z jakim miałem doczynienia. Brak znajomości Stelvio, pozorowane naprawy, Stelvio First Edition pozostawione w serwisie na 4 tygodnie ze względu na eksperymenty serwisu. Każdy problem zgłaszany do Alfy gdyż serwisanci nic nie wiedzą, brak kontaktu i informacji . Skandal. Serwisowanie w tej dziurze powinno być zabronione.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek Jaworski

Drastyczne pogorszenie jakości serwisu. Aktualnie składam 4 reklamację w ciągu 1 miesiąca na ten sam samochód. Brak zainteresowania klientem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MaxKolonko

Słabo, a nawet bardzo słabo ! Aroganckie i chamskie zachowanie niektórych pracowników jest nie na miejscu -mobbing!! Brak reakcji ze strony kierownictwa i właściciela . Wszechobecny brak organizacji i haos ! Klient najmniej ważny, mechanicy rządzą. Płaca minimalna brak szkoleń ! Wiele się mówi niewiele się robi !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Bołtowicz sp.j. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bołtowicz sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bołtowicz sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bołtowicz sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bołtowicz sp.j.
1.8/5 Na podstawie 4 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bołtowicz sp.j.
Przejdź do nowych opinii