Jak się pracuje w Hebe (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp z o.o.) Kostrzyn Żniwna 5? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Drogerie Hebe Kostrzyn, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Drogerie Hebe jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze pytania nt. pracy w Drogerie Hebe w Kostrzyn Żniwna 5

Motyl Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Cześć wiadomo że jest teraz cięcie etatów mam do was ważne pytanie musimy zredukować 2 etaty, jak to wygląda u Was. Kierownik chcę zwolnić osobę z umową na stałe (czas nieokreślony) która pracuje wiele lat żeby zostawić dziewczynę która ma umowę ważna jeszcze pół roku aby przedłużyć jej umowę u Was też tak to wygląda? Czy osoby na umowę czas nieokreślony maja pierwszeństwo do zostania w firmie

Karolina Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Motyl

Hej, a jaki jest powód żeby zwolnić kogoś kto na umowę na stałe ?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Karolina

Musi być powód podany a skoro chce kogoś zwolnić to musi go mieć nic nigdy nie dzieje się bez przyczyny. Swoją drogą rąk do pracy zawsze za mało a tu jeszcze zwolnienia :/

Motyl Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Nie ma powodu jedynie może zacząć go szukać po prostu chce zostawić osobę która bardziej lubi bo kończy się jej umowa

Jeszcze pracownik...
Były pracownik
 Pytanie

Co się dzieje z tą firmą Do czego dąży Hebe? Etaty obcinancie ale pracy nie odejdzie tylko jeszcze więcej będzie bo trzeba wszystko jakoś ogarnąć. Może niech mniej drogerii się otwiera... Budżety nie do wyrobienia o premii można pomarzyć... Coś Wam chyba poszło nie tak.

Patrycja
Pracownik
 Pytanie

Ale jak zredukować 6 etatów?? Przecież teraz to graniczy z cudem, żeby zamknąć grafik a do tego wysłać kogoś na urlop albo wpisać absencje na szkolenie...

Kasia
Pracownik
@Patrycja

A po ile ma być teraz etatów , u nas jest 8

Zosia
Pracownik
@Kasia

Jest na niektórych 6 w innych 8. Wydaje mi się że jedna i druga opcja to mało, zwłaszcza jak sklep ma często dostawę, dużo klientów i paczek.

Konsultant na wypowiedzeniu
Były pracownik
 Pytanie

Uwaga, bo będę bardzo szczera. Pracowałam w Hebe 3 miesiące i przez ten czas zdążyłam poznać z jaką firmą mam do czynienia. Krótko: jest to piramida finansowa, gdzie konsultanci są siłą napędową a owoce ciężkiej pracy są kolejno rozkładane od góry na dół. Dołem są oczywiście sami konsultanci, którzy dostają resztki owoców swojej ciężkiej pracy. Droga firmo, czy ja z tej wypłaty mam opłacić rachunki czy lepiej abym miała na jedzenie? Zastanawiam się ???? Oczywiście, z premii można dostać więcej ale ile trzeba się nachapać, aby tą premie dostać.... Przyszłam do sklepu, gdzie jest duża rotacja ludzi. Pech, bo cały zespół borykał się z chorobami (oprócz mnie) każdy, więc brał L4. Zostały się 3 osoby, z których można było ułożyć grafik. Powtarzam 3 OSOBY Z KTÓRYCH MOŻNA ZROBIĆ GRAFIK!!! Teoretycznie na zmianie powinny być 2 osoby minimum, a zmian jest 2. Ta liczba jest bardzo mała jeśli chodzi o ilość pracy. Jest tego za dużo. A teraz wyobraźcie sobie, że jesteście świeżakiem i macie zostać SAMEMU na zmianie bo po prostu ludzi nie ma. Ba, jest sobota, więc liczba klientów jest ogromna, każdy potrzebuje konsultacji, jest towar do rozłożenia, paczki do skompletowania i kolejka ludzi do kasy.... I ty masz to zrobić SAMEMU ????✌????Firma ma to gdzieś, masz poradzić sobie i jeszcze dostajesz zj*be, że kiepsko idzie sprzedaż i za mało endlesów ciśniesz. A ten nacisk na te endlesy (zamówienia internetowe dla klienta od konsultanta jak np nie ma towaru na sklepie) to jest jakaś komedia. Jest to bardzo źle zrobione. Firmowy tablet ledwo potrafi wczytać stronę, a sama strona jest taka, że można o niej zrobić kabaret. Informatycy obiecali, że naprawią to... Obiecali to długo już zanim przyszłam. I co robią? NIC!!! A co z stroną jest nie tak? Już mówię: ikony uciekają, trzeba odpowiednio ustawić stronę, aby button "przejdź do kasy" nie znikł z ekranu, bo musisz w niego kliknąć, aby przejść dalej (każdy button taki jest że znika), zacina się gorzej niż windows xp (bez urazy oczywiście do tego w przeciwieństwie do endless dobrego choć starego systemu), nie można podejrzeć produktu bo obrazek znika (często pomagam sobie telefonem aby znaleźć indeks produktu i go wpisuje w tablet bo inaczej nie dałabym rady) i jak jest Hebe partner to płatność tylko blikiem, gdzie starsze (choć nie tylko) osoby tego blika nie mają. DLACZEGO NIKT SIE TYM NIE ZAJMUJE??? CO CI INFORMATYCY ROBIA W TEJ FIRMIE????!!! W tej sytuacji polecam generowanie kodu QR na kasę, aby móc płacić innymi sposobami płatności albo po prostu nie robić takiego nacisku na te endlesy. Proste? Myślę, że tak. Druga sprawa, jak próbuję się dodzwonić do kadr to nikt nie odbiera, ale jak my mamy zapiernicz na sklepie i dzwoni kierownik rejonowa/y to musimy odebrać. Po trzecie, serio firma ma tak słaby system, że trzeba liczyć SMS dla KR z utargiem i udziałem Hebe poleca??? W jakiej firmie jest to samo? Po czwarte, marketing. Dlaczego robicie promocje, które nie wchodzą na kasę? Kto później obrywa za pracę działu marketingu? Niczego winni konsultanci. I ja rozumiem klientów, ale niech się nie obrywa konsultantom tylko tym od marketingu. Piąta sprawa, dlaczego stanowisko eksperta zostało usunięte? Mam w zespole utalentowaną koleżankę, która ma olbrzymią wiedzę na temat kosmetyków. Miała zostać ekspertem (inna posada, lepsze pieniądze), ale firma wtedy wycofała te stanowisko, więc utalentowana osoba dostaje kasy tyle co zwykły konsultant. A żeby było śmieszniej, dostała paczkę kosmetyków, które ma przetestować i podzielić się wiedzą z zespołem (zadania eksperta) i szkolenia ale wypłata no wciąż ta sama. W rezultacie ma wykonywać te same obowiązki co ekspert ale bez tego stanowiska. Wracając do tematu braku ludzi do pracy, były wysyłane osoby na wsparcie z innych sklepów ale sytuacja w naszym sklepie utrzymywała się tak długo, że żaden sklep już nie chciał nam pomagać, bo sami mieli braki w ludziach. Teraz też ludzie uciekają pracować do Rossmana, bo tam są pracownicy szanowani i nie ma takich problemów (z relacji koleżanek które tam odeszły). Ja jestem osobą bardzo pracowitą, wkładałam serce w to co robię, ale chcę być za to doceniona. Praca jako praca podoba mi się, jest to praca z ludźmi, z kosmetykami, więc jest przyjemna, gdyby nie ten natłok zadań. Uważam też, że jak na tą liczbę osób pracujących, przyjeżdża za dużo towaru, przez to mamy dużo rzeczy w kuwetach, jest bałagan ma magazynie, bo nie możemy się wyrobić z rozładunkiem. Więc podczas zmiany trzeba zająć się kompletowaniem zamówień, rozładunkiem towaru, dbaniem o ekspozycję towaru, doradzaniem klientom, realizacja celów, które są dość wysokie ale możliwe do zrealizowania, jeśli by było więcej rąk do pracy i firma by pomagała a nie oczekiwała od nas czegoś czego nie możemy osiągnąć przez natłok obowiązków, a premia zależy od wyrobienia budżetu a temu też trzeba pomóc skupiając się na kliencie. Droga firmo, jeśli nikt się tym nie zajmie to ludzie będą odchodzić, więc apeluję abyście zaczęli współpracować z konsultantami.

Konsultant na wypowiedzeniu
Były pracownik
@Konsultant na wypowiedzeniu

Chciałam dodać tutaj plusy jakie są, aby nie było tyle jadu w moim komentarzu. Niestety nie zmieściłam się, więc napiszę tutaj. Dobre co jest w Hebe jest to, że na święta zasilane są konta mybenefit, na które dostaje się punkty które można wymieniać na pieniądze. Jest duża ilość sklepów, w których można wykorzystać te punkty. Jest opcja Multisport 50 zł na 2 mc (chyba tak jest bo ja nie mam ale słyszałam że jest). Kierownicy mają luxmeda za 1 zł/ mc, choć szkoda że tylko kierownicy. Przyjeżdżają przedstawiciele firm kosmetycznych, którzy się dzieła z nami próbkami i udzielają nam szkoleń, co też uważam na plus. Jest też strona na FB, która bardzo dobrze działa i są szkolenia, warsztaty i konkursy na niej bardzo ciekawie i dobrze zrobione.

Zxc
Pracownik
@Konsultant na wypowiedzeniu

Jak sie doczytasz to benefity są zasilane z naszych wyplat. Wszystko jest na pasku. Wiec guzik prawda, że to firma daje. Najpier Ci zabiorą a potem rozdają wszystkim tyle ile wychodzi w tabelkach. Twoj komenatrz to 100000% prawdy i z bolem serca sie zgadzam. Bardzo lubilam tą prace, jeszcze rok czy dwa lata tenu naprawde dobrze sie pracowalo ale od mniewiecej wrzesnia 2023 wszystko zaczelo sie psuc… za wszystko obrywa sie konsultantom a co my na to wszystko mozemy

Rozżalona
Pracownik
 Pytanie

Pracodawca Hebe nie traktuje powaznie osob na sklepach. Wymagania są ogromne, czesto harujemy za tak zwana „(usunięte przez administratora)” bo akurat w danym miesiacu klientow jest mniej czyli premii nie bedzie. Przegladajac oferty pracy ktore Hebe oferuje tylko i wylacznie stanowisko konsultanta nie ma pakietu medycznego. I to naprawde jest taki problem drogie Hebe? Zeby zadbac o pracownikow PO ROWNO? dlaczego od nas wymaga sie najwiecej a najmniej oferujecie? To my tworzymy wiez z klientem, staramy sie zeby wrocil, zeby wydal pieniadze i zebysmy zarobili na calą firme a traktujecie nas jak przyslowiową tania sile roboczą. Bardzo slaba polityka

Rozżalona
Pracownik
 Pytanie

Pakiet pzu to jakas pomylka. Nie ma tam za wiele rzeczy. Czemu konsultanci jak reszta nie moze miec palietow luxmed? Kazdy i tak placi jesli chce, skoro kazde inne stanowisko w firmie moze z tego korzystac to czemu konsultanci są traktowani gorzej?

Magdar
Kandydat
 Pytanie
@Rozżalona

Jakie badania wstępne są potrzebne do pracy w Hebe? Czy tylko słuch, wzrok ciśnienie czy krew i mocz także? Proszę o informację pozdrawiam

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po wysłaniu CV bierze się udział w grze testowej online, która rzekomo sprawdza kompetencje na dane stanowisko pracy. Po 4 dniach odpowiedź zwrotna - mi odpisali coś w stylu, że decyzja nie była łatwa, ale ze względu na to iż jest dużo kandydatów i brak doświadczenia jako sprzedawca (chociaż mam doświadczenie w obsłudze klienta) nie zostaję zakwalifikowana do kolejnego etapu. Jak na tak dużą firmę trochę słabe wytłumaczenie...

Pytania

15 pytań, czas odpowiedzi 20 minut; scenki sytuacyjne związane z pracą na danym stanowisko

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Warszawa
Fudeko S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(29 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 33 dni.
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny czy na waszych sklepach , też jest problem z tabletami.. ciągle się zacinają , zdjęcia się nie pojawiają. Czemu nie mogą ich wymienić albo naprawić. ??

Aa
Pracownik
 Pytanie

Czy wiadomo coś na temat podwyżek od kwietnia? Czy w ogóle będą? Dostaliście jakieś aneksy?

Lolek
Pracownik
 Pytanie
@Aa

Przecież były podwyżki od stycznia, od kwietnia znowu chcecie kolejne??? To już chyba nadmierny optymizm i lekka przesada

Luiza
Inne
@Lolek

Przecież podwyżka w styczniu była tylko najniższej krajowej dotycząca konsultantów. Dla ZKS i KS co roku były w kwietniu.

Asia
Pracownik
@Luiza

Kierownik i zca również dostali w styczniu .jeżeli jesteś kierownikiem lub zca to wiedziałabyś to .

Ania
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już dostał przelew z Premią roczną ?

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Kiedy nagroda roczna, ktoś coś wie?

Anonim
Pracownik
@Anonim

Też się podpinam do pytania , kiedy będzie wypłacana

Kasia
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ta plotka o redukcjach na poziomie 15% to prawda?? :O

Przyszły pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 50 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam takie pytanie czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat byłej kierowniczki w Gal Północnej w Warszawie?

Monika
Pracownik
 Pytanie

Hej, ja dostałam awans na kierownika w kwietniu u.r. I zastanawiam się ile z tej kwoty dostanę przelewem, co jest przeznaczona na nagrody dla kierowników ?

Gosia
Pracownik
@Monika

Wystarczy pomyśleć. Skoro byłaś oceniona jako zks za poprzedni rok i w poprzednim roku byłaś zks to dostaniesz kwota dla pracowników a nie kierowników. Nagroda jest za 2023 a nie za ten.

Zks
Pracownik
@Monika

Jeśli w grudniu byłaś kierownikiem już, 5o nagrodę dostaniesz jak za kierownika taka info dostaliśmy mailowo od JK

Anonimowe
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak długo czeka się na odpowiedź w sprawie oferty pracy? Rekrutacja zakończyła się w sobotę.

Kandydat
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, czy zdążę na się nocki w Hebe?

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
 Pytanie

Rano dostajesz do łapki ceny, które wpadły do systemu. Kilka arkuszy a4, nic trudnego.. ale zaraz.. musisz sie bawić w wycinanki, bo drukarka zrobiłam ci na złość i chcę żebyś poćwiczyła rączki od rana, co by się lepiej pracowało. Szybo,bo zamówienia już czekają na biurku, uważaj jednak żebyś sięgając po nie, nie wylała świeżo pachnącej kawki pani kierownik,a i rób to po cichu, bo kierowniczka rozmawia przez telefon. Brakuje kartki na drzwiach NIE PRZESZKADZAĆ! GROZI WPISEM DO PAMIETNIKA! No więc pierwsze zamówienie, ale zaraz czegoś tu brakuje? A przecież są 3 sztuki na stanie, więc niemożliwe to jest. Zaczynasz więc drugie ćwiczenie, bieganie między regałami, a jak już pobiegasz to nie zapomnij o skłonach do szuflad.. Raz dwa trzy, ok. Świetnie się spisałaś, ale to nie koniec, bo przecież nie znalazłaś zguby, więc teraz pora na ćwiczenia w podnoszeniu ciężarów. Możesz nawet wybrać ciezar-10 kilo, 15 kilo czy dwadzieścia. Czujesz się jak Pudzian, bo mięśnie robią ci się twarde od tych ćwiczeń... Ale zaraz, co to za trzask? Aaaaa to tylko twój kręgosłup! Wyluzuj stara, wyleżysz i będzie git. 20 kuwet już masz z głowy teraz następne... 20sztuk.Co to dla ciebie, ważne, że skarb się znalazł. Trochę jak golum szukający pierścienia...wygladasz!Tylko on się tak nie pocił '-) Zza pleców słyszysz już, że biją dzwony, ale to nie dzwony, to klienci krzyczący za drzwiami OPEN THE DOOR. Rzucaj wszystko, bo musisz pomoc pani w podjęciu najważniejszej decyzji w swoim życiu, o tym jakie kupić podpaski! Sama przecież pani nie zdecyduje, bo jeszcze wybierze źle i odparzeń dostanie a ty nie możesz do tego dopuścić! Teraz czas na hebe poleca, tylko wybierz dobrze. Może jakiś kremik, bo jak pani tych odparzeń dostanie to się przyda, bo raczej twarzy bym tym nie smarowała. Sklep pełen klientów, każdy czeka na konsultacje, pamiętaj o kasie i zamówieniach, bo samo się przecież nie zrobi. Na pomoc koleżanki nie masz co liczyć, bo taa rzuciła się w wir dostawy i szybko nie wróci. Przecież kuwety same się nie ustawią na zapleczu. TODO samo też się nie zrobi a pani kierownik przecież nie może robić dwóch rzeczy na raz, z kawą w jednej ręce i z telefonem w drugiej. Nie zapominaj także, że na siusiu musisz poczekać, przecież robiłaś przed wyjściem z domu. Ech znowu zamówienia wpadają, kolejne ekspresowe więc się pospiesz kobieto! I pamiętaj o wszystkich konkursach, przykasówce, aplikacjach, klientach na sali, przy kasie i o złodziejach na perfumach. Brakuje Ci tylko z tyłu napisu na fartuszku.. OCHRONA. No i pospiesz się z tymi zamówieniami, bo masz jeszcze zwrot i przerzut do zebrania a pani kierownik musi przecież dokumenty dziś wystawić.. I nie pytaj czemu nie zrobiła tego do tej pory, bo nie można przerywać jak ktoś rozmawia... przez telefon... Trochę kultury! Kolejne zamówienia, kolejne godziny mijają a ty jesteś do tyłu z robotą, no bo jak masz to wszystko ogarnąć będąc sama na sali?I jak już pójdziesz na siku, to nie zapomnij zaznaczyć tego w TODO, masz opcje 1 lub 2..spokojnie, tylko jedyneczka była, na dwójkę nie ma czasu. Ok umyj rączki, bo za chwilę kolejne ćwiczonko z kuwetami. Nie możesz sprawdzić w systemie w której kuwecie jest rzecz, której szukasz do zamówienia bo pani kierownik za chwilę robi inwentaryzację i nie będzie przecież tych kuwet tyle przerzucać,bo nie po to jest Kierownikiem, żeby się tak męczyć... Ty to co innego, przerzucasz je przecież dopiero piąty raz... nie przesadzaj. Za chwilę i tak zapomisz o tym, że cię boli, jak dostaniesz opierdziel za to, że założyłaś za mało aplikacji i zbyt mało było transakcji na kasie samoobsługowe. Następnym razem lapiesz klientkę za włosy i na (usunięte przez administratora) bo inaczej regionalna będzie rozczarowana twoja postawą. I niech Ci nie w głowie będzie jakąkolwiek premia! Za takie zachowanie.. Phi, kochana, zapomnij!Za mało się starasz. Robiłaś dzisiaj tylko sześć rzeczy na raz,a w innym sklepie dziewczyna robiła osiem! Ale spokojnie, ona też premii nie dostanie,no bo i za co? Jak dojdziemy do tego, że będziemy robić 10 rzeczy w jednym czasie to może, kto wie? Tylko nie ciesz się za w czasu, bo pula na premie jest niezmienna od lat, więc jeśli dostanie ją więcej pracowników, to ty dostaniesz mniej, ot taka nagroda za twoja ciężką pracę. Logiczne przecież! No dobra, do roboty, nie ważne, że masz dzisiaj dwunastkę, bo nikt nie chce pracować za psie pieniądze, przy takim tempie pracy i nadmiaru obowiązków,przerwę masz taką samą, jak na sześć godzin pracy, a tylko minutkę dłużej jedz to cię wyleją, bo to już jest przegięcie. Jesteś samolubna i myślisz tylko o sobie. Pani kierownik też musi w końcu coś zjeść, bo śniadanko było cieniutkie. Ale zrobiłyśmy bałagan w biurze, że Pani kierownik nie może teraz nic znaleźć, nie ważne, że żadna z nas ani minuty tam nie była, jak kierowniczka mówi, że my zrobiłyśmy bałagan to tak jest!

2
Pracownik
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Nie wierzę w to co czytam ,u nas kierownik pracuje razem z nami , oczywiście wypije kawę w biurze ,ale przy okazji sprawdza wszystkie maile i raporty,ogarnia swoją pracę w max dwie godziny ,a potem jest z nami na sali ,zajmuje się konsultacja ,dokładaniem towaru Jest cały czas z nami .

Monia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Fajnie napisałaś, że kierowniczka pije kawę a przy okazji sprawdza maile i raporty. To jest przecież jej praca, ale żeby robić to przez 8 godzin swojej pracy?Tam gdzie pracuje właśnie tak jest, kierowniczka tylko siedzi w biurze. Jedynie jak jest zmiana promocji to ona zajmuje się promo zonem i marketingiem, ale wcześniej musi mieć naszykowane te produkty do koszy C w kuwetach, bo inaczej ma wielkie pretensje, że nie zrobiłyśmy tego jak była przyjmowana dostawa. Śmieci też trzeba po niej zbierać i wiecznie sprzątać bałagan w biurze. Na salę wychodzi tylko wtedy jak wie, że jest jakaś wizytacja. Na telefonie też ciągle wisi, czasami nie można zapytać o coś, tylko trzeba czekać jak skończy rozmawiać, bo zamyka wtedy biuro. Towar, który nie był policzony przy inwentaryzacji, a nie jest dużo warty każe wyrzucać do śmieci. Są to nowe produkty, często jakieś kremy, maseczki itp. Woli wrzucić niż dać dziewczynom za wyniki, gdzie w innych sklepach tak robią. Nie pamiętam już kiedy dostałyśmy od niej jakiekolwiek paczki, nawet jak wyniki były super. Inwentaryzację też zleca zastępcy albo ekspertowi, sama rzadko to robi. Zwroty i przerzuty to samo, nawet jak dziewczyny mają full klientów na sali i mnóstwo innych prac do zrobienia. Nie dość, że wykonujemy swoją pracę, to jeszcze jej, ale nie zapomni ci wytknąć dwóch dziur, które na sam wieczór zrobili klienci i których po prostu nie zauważyłaś.

Pracownik
Pracownik
@Monia

Nad kierownikiem jest kierownik regionu myślę ,że trzeba poprosić o rozmowę i przekazać wszystkie uwagi ,a nie pisać na forum

Monia
Pracownik
@Pracownik

KR ma w poważaniu co my myślimy, ważne, że robota jest zrobiona. Ona sama jest zdania, że kierownik ma ludzi od tego, żeby wszystko grało i śpiewało, a że to jest wszystko naszym kosztem to już nikogo nie obchodzi. Takie rzeczy jak zwroty, przerzuty, inwentury powinna robić tylko kadra kierownicza, bo przecież to są ich obowiązki a nie nasze. Rozumiem, że czasami się zdarzy, że trzeba komuś pomóc jak terminy gonią ale nie tydzień w tydzień. Pani kierownik się tylko pod tym podpisuje. Ostatnio była sytuacja, że obie kiero były w biurze i tak namąciły z paczkami, że nie mogłyśmy się połapać i oczywiście była nasza wina. Jak już doszłyśmy do tego kto i gdzie zrobił błąd to zamknęły się w biurze i udawały, że mają telekonferencję. Okazało się na następny dzień, jak przejrzałyśmy monitoring, że siedziały dwie godziny na pogaduchach, bo głupio im było spojrzeć nam w oczy po tym jak nas potraktowały na sali, przy klientach.

Pracownica
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Ojjj jakie to prawdziwe !!! Widzę ze nie tylko w „naszym” hebe jest identycznie

Pati
Pracownik
@Monia

Nie wszędzie tak jest, nasz KS jest bardzo dużo na sali, ogarnia zwroty i przerzuty, inweturki też w 80% robi KS lub ZKS, nie dajcie się dziewczyny może warto jednak porozmawiać z kimś wyżej jeżeli jest tak jak piszecie.

K.
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

A chory kręgosłup odleżysz po śmierci bo przecież jak ktoś weźmie uż to ty MUSISZ przyjść w swoim dniu wolnym no bo przecież pani kierownik nie będzie zapierdzielała któryś dzień z rzędu, a i co najważniejsze, po pracy tez nie odpoczniesz bo musisz czytać wyrzuty na grupie w messengerze co danego dnia spierd zieliłaś :)

Dreamgirl
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

To jest absolutnie najlepiej opisana opinia tutaj. Nawet nie mówię o tym, że jest opisane po kolei jak to wszystko wygląda, ale w jaki sposób.

XYZ
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie… potem ludzie wierzą w te głupoty, czytają to wszystko przed podjęciem pracy, a to co jest tutaj napisane nie ma się nic z rzeczywistością. Zadania jakie należą do konsultantów w moim sklepie to: wykładanie towaru, dorobienie cen, fejsowanie, sprzątanie sklepu, sporadycznie paczki. Paczkami, zwrotami, inwentaryzacją itp. zajmuję się ja i mój zastępca.

Znajoma
Pracownik
@XYZ

Chyba nie zrozumiałaś. Większość się zgadza z tym co jest opisane. Bo post ma 40 lajków. Zresztą jeśli ktoś chce sprawdzić sam jak wygląda praca w Hebe po 2 tygodniach maksymalnie można to zweryfikować !

Hebe
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Serio? To jednym słowem raj gdzie to Hebe? Daj adres... wszyscy wiemy, że obowiązków jest dużo więcej, więc przestań czarować. W wielu przypadkach nie chodzi o ilość tego wszystkiego tylko o zespół w jakim się pracuje i ks czy jest ludzki , pomocny itp a nie kawka w biurze i telefon przy uchu.

XYZ
Pracownik
@Znajoma

Większość to nie wszyscy. Może u was tak jest, ale to nie oznacza, że w każdym hebe. Dziewczyny mają dużo pracy z towarem i obsługą, ale to ich zadania. Ja zajmuje się wszystkim innym. Nie wyobrażam sobie, żeby zostawić pracowników na sklepie i siedzieć w biurze, bo jesteśmy zespołem i wszyscy pracujemy na jeden cel. Jak robie coś w biurze i zajmuje mi to dużo czasu to nie raz przeprosiłam konsultanta, że musiałam zostawić go samego na sklepie i tylko być z doskoku.

Dzidzia
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Głupoty wypisujesz. Musiałabyś być ciągle w pracy ty, lub twój zastępca a to jest niemożliwe. Jestem w stanie uwierzyć, że konsultantki nie zajmują się paczkami, o ile macie ich może z 10 dziennie. Ja pakuję od rana przeważnie około 17, zajmuje mi to praktycznie połowę mojego czasu pracy, bo w między czasie robię tysiąc innych rzeczy. Zanim spakuje te z rana to czeka już następnych 15 do wydrukowania i skompletowania. Jak nie ma w tym dniu kierownika to musimy jeszcze ogarnąć biuro, maile, odbierać telefony, sprzątnąć zaplecze po dostawie itd. Sam kierownik dzwoni z 6 razy w ciągu jednej zmiany i wymyśla jeszcze dodatkowe rzeczy do zrobienia, bo nagle ją olśni i trzeba to zrobić na już i wysłać jej zdjęcie. Na rozkładanie dostawy w ogóle nie ma czasu, jedna z nas praktycznie stoi przy kasie non stop. Ja kompletuje kilka paczek w koszyku i pakuję je na kasie, żeby ułatwić sobie pracę i być zawsze do dyspozycji klienta, to znaczy pakowałam, dopóki kierowniczce nie zaczęło to przeszkadzać. Raz jak weszła regionalna to zobaczyła jeden karton stojący za kasą i kawałek folii bąbelkowej i kategorycznie zakazała nam tam pakować paczki. I gdzie tu logika? Czasami jestem sama na sali i nie mogę wyjść na zaplecze, żeby spakować zamówienia i stoją tak bez sensu czasami nawet 2 godziny, jak dziewczyna wciąga dostawę. W międzyczasie robię sobie kolorówkę albo rozładuje kilka kuwet z dostawą, ale jaki jest sens zaczynać tyle rzeczy, żeby nie moc ich na swojej zmianie skończyć i musi robić to druga zmiana. Zero organizacji pracy, zero zrozumienia i liczą się tylko wyniki a jak my zgłaszamy, że jest za dużo obowiązków dla jednej osoby na zmianie albo jest nas za mało to jest tylko śmiech i zwalanie winy na nasze tempo pracy. Żenada! Pracuje się coraz gorzej i ja już szukam czegoś innego, bo tutaj po prostu nie da się pracować że spokojną glową i przez to też skuteczność w pracy spada i przede wszystkim motywacja!

XYZ
Pracownik
@Dzidzia

Zdążają się dni, że mam 17 ekspresów z rana na dzień dobry i większość z nich to pickpack plus oczywiście zwykłe inpost itp. Zawsze jestem ja lub mój zastępca. Kiedy ja mam wolne to w pracy jest ona i odwrotnie. Jeżeli ona ma urlop 2tygodniowy to ja pracuje od poniedziałku do soboty, właśnie po to, żeby wszystko sobie ogarnąć. Zawsze pracujemy na rano, jak nie ma tej drugiej z nas po to, żeby wszystko zrobić (maile,pl,inwentury,przyjecie dostawy,zwroty itp.) i dziewczyny na drugiej zmianie pakują już tylko ekspresy. Jak zostaną paczki, a jest dużo dostawy to robią dostawę, a ja te zaległe pakuje rano następnego dnia, bo kurier i tak przychodzi zawsze po południu następnego dnia. U mnie sytuacja jest zupełnie odwrotna. Mam szczęście, że mam tak pomocnego zastępce, bo są dni gdzie pot leje nam się po 4literach, a konsultantki nie potrafią rozłożyć 2 słupków dostawy na platformie (10 kuwet) przez cały dzień swojej pracy… Jest ciężko, ale każdy z nas jest kowalem swojego losu. Jeżeli też narzekacie, ale dalej tam siedzicie to możecie mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie lub coś zmienić, a nie wiecznie wypisywać jak to nie jest źle. W tym czasie można powysyłać kilka CV i może właśnie znajdziecie super pracę, gdzie warunki będą wam o wiele bardziej pasować.

Joanna
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Mistrzyni.! Pieknie odpisałaś dzień z mojego życia w hebe. Lepiej bym tego nie ujęła.

Do xyz
Pracownik
@XYZ

Jak to czytam to śmiać mi się chce. Oczywiście kierownik i zastępca mają na rano a na drugiej zmianie konsultantki muszą sobie radzić same. Po co jest zastępca? Skoro jest w tych samych godzinach co kierownik.

XYZ
Pracownik
 Pytanie
@Do xyz

@Do xyz gdzie ja napisałam, że jesteśmy obie na rano ? Napisałam, że jak jedna z nas ma wolne to wtedy jestem na rano, żeby wszystko ogarnąć i dziewczyny mają obsługiwać, robić dostawę, jak wpadnie ekspresowe zamówienie to tylko takie mają pakować i zamknąć sklep. To chyba nic skomplikowanego ? Nigdy nie pracujemy w tych samych godzinach. Jak mam dostawę na drugi dzień to zanim wyjdę z pracy wszystko przygotowuje pod dostawę itp.. Jeżeli jesteśmy obie w pracy to zawsze jedna jest na rano, a druga na popołudnie. Zawsze jedna z nas jest na zmianie promocji. Przeważnie to my jesteśmy w niedzielę w pracy na pakowanie zamówień internetowych.

Do xyz
Pracownik
@XYZ

Podobno kierownicy nie mogą pracować w niedzielę i zawsze muszą mieć ranne zmiany. Nie, zamykanie sklepu nie jest skomplikowane. Ale umnie na sklepie kierowniczki obie mają na rano, I jakoś nie widzą w tym problemu. Nie wiem po co jest zastępca, skoro konsultantki na popołudnia muszą radzić sobie same. A najczęściej popołudniami jest największy ruch i najwięcej ludzi przychodzi z reklamacjami. I to konsultantka musi się tłumaczyć dlaczego nie ma kierownika i ,że są tylko na rano. I nie mają z tego tytułu większych pieniędzy.

Meg
Pracownik
@Do xyz

Mogą pracować w niedziele i nie muszą pracować tylko na ranne zmiany. Ale widocznie Twój kierownik i zastępca wykorzystują to że to one robią grafik i robią go pod własne potrzeby. Jestem zastępcą i nie wyobrażam sobie żeby wiecznie na zmiany popołudniowe pracowali tylko konsultanci. Życzę wytrwałości i pozdrowiam.

Do Meg
Pracownik
@Meg

Cały czas właśnie mają ranne zmiany, a regionalna przecież dostaje grafiki i nic z tym nie robi. Więc się zastanawiam po co zastępca jest. Przykre jest to, że niby praca zmianowa ale tak naprawdę kierownicy zawsze na rano a konsultantki na popołudnie. Oczywiście na rano, też jest jedna bo ktoś musi stać na kasie.

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
@XYZ

Ale przyznasz chyba, że są dni, kiedy są same konsultantki na sklepie i one właśnie muszą zajmować się tymi wszystkimi pracami,a Ty lub twój zastępca robiąc paczki, skupiacie się tylko na nich. Konsultantka robiąc paczki, nie przestaje podchodzić do kasy, konsultować klientów, przerzucać po kilka razy kuwet z towarem. Musi pamiętać o konkursach, hebe poleca. Nie zapominajmy o tablecie i aplikacjach.Sklep również trzeba przygotować na rano. Przyznasz chyba, że to nie zupełnie to samo, więc jeśli jesteście w stanie jako kierowniczki odciążyć te biedne dziewczyny to brawo dla Was!

Hebe
Pracownik
 Pytanie
@Dzień z życia Jelenia

A dlaczego uważasz że ks i zks robiąc paczki skupią się tylko na nich? Jestem zks i zapewniam Cie, że jestem na sklepie i jak tylko mogę wspieram sprzedaż proponując konkursy i HP ani ja ani ks nie zwalamy wszystkiego na konsultantki same też konsultujemy u nas paczki nie są jakąś sprawą nadrzędna i też podchodzimy do kasy albo na konsultacje, bo tak jak wszędzie bywaja zmiany dwa na dwa to chyba logiczne, że konsultantka nie jest sama na sklepie a ja nie pakuje w tym czasie paczek na magazynie nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.

Brawo!
Pracownik
@Hebe

Super, brawo dla Ciebie koleżanko, że jesteś dobrym zastępcą i wypełniasz swoje obowiązki, ale to nie znaczy, że na każdym sklepie tak jest. Powiem więcej - Ty i Twój sklep jesteście raczej wyjątkiem, bo z tego co słyszę to wszędzie to samo (usunięte przez administratora) Twoje argumenty są tylko twoja subiektywna opinia, która niczego nie dowodzi, bo w głównym temacie tej dyskusji rozchodzi się o to, że duża cześć sklepów ma te same problemy

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
@Hebe

Ja nie uważam, ja wiem, że tak jest i taka jest właśnie rzeczywistość. Gdyby było tak jak ktoś napisał we wcześniejszym poście, że jako kierownik pracuje od poniedziałku do soboty to w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym nie miała by już godzin w ostatnim miesiącu.To,że konsultujesz klientów kompletując paczkę na sklepie to nie znaczy, że masz tyle zadań na raz do zrobienia co ta biedna konsultantka, która nie wie w co ręce włożyć. I logiczne jest, że postępujesz wtedy według standardów obsługi, czyli pytania krok po kroku, proponowanie HP, komplementarka itd. Ale ty robisz to "przy okazji".

:)
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

I właśnie w tej pracy wszystko zależy od kierownictwa. Miałam kilku kierowników więc mam porównanie. Jedna na sklepie robiła wszystko. To jak była pracowita, motywowało też innych do działania. No i druga , która wiecznie w biurze siedziała. Oczywiście wiecznie zmęczona bo przecież tak bardzo ciężko pracuje.

XYZ
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Błagam, zacznijcie czytać ze zrozumieniem. Napisałam, że jak ZKS jest na urlopie to pracuje wtedy od poniedziałku do soboty, a wolne odbieram przed jej urlopem lub po. Dziewczyny, wszyscy wiemy jak jest. Jest dużo obowiązków, dużo targania ciężkich kuwet itp. Tak jest wszędzie, w każdym sklepie, chyba, że pracujesz na bardzo nisko obrotowym sklepie to zdecydowanie czasu jest więcej. Współczuje wszystkim, którzy mają nieodpowiednią kadrę zarządzającą, jednak nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka i nie wypisujcie, że w każdym hebe tak jest. Jestem KS, a pracuje na sklepie nie przy okazji tylko jak wychodzę po paczkę. Konsultuje, stoję na kasie, wykładam towar. Zdarzają się dni, że jestem z doskoku, ale jest to bardzo sporadycznie. Bardzo dużo zależy od kadry kierowniczej i od tego jakie te osoby są prywatnie. Ja jestem bardzo pracowitą osobą i nie wyobrażam sobie nie dbać o wygląd sklepu i zrzucać pracy na innych.

Hebe
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Nie znasz mnie i nie wiesz ile ja mam zadań w ciągu i zapewniam Cie, że wcale nie mniej niż konsultantka, doskonale wiem, jak może być źle i jak ks i zks traktują swoje konsultantki, mialam okazję obserwować to na innym sklepie,w którym się szkoliłam i tak zgadzam się tak jest pewnie w 70% sklepów, bo nie było by tyłu negatywnych opini.

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Do XYZ I Hebe - Rozumiem, że te posty piszecie w przerwie pomiędzy jedną paczką a inwenturką?

Hebe
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Skoro Ty znajdujesz czas między tylooomaa zadaniami to co dla nas.

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
@Hebe

Sama właśnie przyznałaś, że masz mniej obowiązków niż konsultantka. Nie ma to jak strzelić sobie w piętę...

Hebe
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Oj Ty biedny Jeleniu z milionami obowiązków, trzymam kciuki żebyś szybko opuściła szeregi takich osób nam nie trzeba

Dzień z życia Jelenia
Pracownik
@Hebe

Oj ty biedna dziewczynko... Widzisz, zamknęli cię jednak w tym worze, sprali mózg... No cóż, niektórzy nie szanują samych siebie i dają sobą manipulować, byle tylko mieć na identyfikatorze zk lub ks, i to za marne parę groszy więcej. Jak zauwazylas(albo i nie) we wszystkich tych postach nikt nie narzeka na to, że musi przychodzić do pracy, ale na sposób w jaki rozdzielane są obowiązki i na kierowników, którzy obarczają nas swoją pracą. Do tego dochodzi jeszcze brak jakiegokolwiek szacunku do ludzi, bo jak jedna z drugą zostanie już tą zk albo ks to myślą, że są Paniami tego świata i cały wszechświat kręci się wokół nich. Niestety z chwilą kiedy dostałaś już ten identyfikator nie przybyło ci ani mądrości, ani dobrego wychowania...

Hebe
Pracownik
 Pytanie
@Dzień z życia Jelenia

Jak Tobie nie odpowiada nadmiar obowiązków to odejdź, po co siedzisz w miejscu w którym tak źle Cie traktują?pozdrawiam

Dzień z życia Jelenia.
Pracownik
@Hebe

Zanim zabłyśniesz kolejnym oklepanym tekstem, przeczytaj definicję słowa "opinia". Po to tu jesteśmy, żeby wyrazić swoje zdanie a nie podnosić swoje ego pisaniem o sobie, jaka to jestem wspaniała, tak jak sama to zrobiłaś, a w kolejnych swoich postach udowodniłaś jednak, że niczym się nie różnisz od tych wszystkich księżniczek w różowych fartuszkach. Wiesz, nazwała bym to nawet "wieśniactwem" ale nie chce obrażać ludzi ze wsi. Nie pozdrawiam

Ok
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Ok

lilia
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

noo no nic dodac i nic ujac...

lilia
Były pracownik
@Monia

widze wszedzie tak jest

alaaaaa
Były pracownik
@XYZ

no to szacun ze paczki robicie u nas ty wszystko robisz kasa klient paczka i jeszcze nie wiadomo co zenada,,,

Magda
Pracownik
 Pytanie
@alaaaaa

@XYZ Tak tak, a inwentury robi ochroniarz Stanisław w wolnym czasie. Same robicie wszystko to po co wam konsultantki? No dawno tak się nie uśmiałam..

bona
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

bo tak właśnie jest

Klaudia
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Dokładnie tak

Jatoja
Pracownik
@Pracownik

W momencie w którym regionalna (aktualnie była) zaprzyjaźniona jest z kierowniczka drogeri w Gdańsku jest to dość uciążliwe... lepiej było się nie odzywać bo można było oberwać z podwojoną siłą, jedna stała za drugą i odwrotnie... kpina

Bb
Pracownik
@Hebe

Telefon przy uchu, i wychodzenie sobie ze sklepu na ploteczki to norma u mojej kiero

Nikt
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Współczuje wam dziewczyny. Jakis czas juz nie pracuje tam, ale widze ze nic sie nie zmieniło.

Nikosia
Pracownik
@Nikt

Jakbym czytała o swoim sklepie. Tutaj rączka rączkę myje. Korpo ludziki, które są szkolone do tępienia "much", bo tak są nazywani niewygodni pracownicy w korpo. Tymczasem sami walą takie przekręty i ściemę, że głowa boli. Hipokryzja goni hipokryzję!

Ala
Kandydat
 Pytanie
@Nikosia

A czy pracownicy Hebe muszą podpisywać odpowiedzialność materialna? Jak jest w przypadku braków lub kradzieży?

Nikt
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Jestes genialna. Nie wiem z jakiego regionu jestes, ale mam wrażenie ze taka historia " dzien pracy w Hebe konsultantki" jest w kazdym sklepie. I to mi uświadamia, ze podjełam dobry krok, odchodząc stamtąd. Mialam dosc poniżania. Jako ekspert d/s sprzedazy, dostawalam wpisy, a oddawałam siebie 110%, klienci mnie lubili, sprzedawałam sporo przykasowki, to i tak (usunięte przez administratora) z tego miałam

Anna
Inne
 Pytanie
@Dzień z życia Jelenia

A jaka za to pensja?

była pracownica
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

opinia jest prawdziwa

ONA
Inne
@Dzień z życia Jelenia

Wyjścia do toalety to normalna sprawa, i nikt nie powinien mieć stresu z tego powodu. Poganianie z przerwy też powinni się wstydzić jeśli zeszlas 2 trzy minuty po czasie na przerwę, trochę ludzkości i empatii w codziennym życiu.Ludzi szanujmy się bądźmy mili szczególnie dla tych , którzy wykonują najcięższe zadania.A taka regionalna czy kierownik ma kilka punktów ze swojego dnie by odchaczyc tylko na liście więc niech dodatkowo nie stresuje pracownika sobą!!! Raczej powinna motywować i wspierać.Powiedziec słuchaj dobra robota!!!

Oli
Były pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Tak!

wicca
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Prawda w samo sedno i pamiętaj nie możesz mówić do swoich koleżanek o tym bo podwazasz autorytet

Charlotte
Pracownik
@Dzień z życia Jelenia

Nie prawda, polecam gastro ja w Hebe to mam wakacje. Pisze to serio ????

Ola
Kandydat
 Pytanie
@Charlotte

Hejka czy możesz coś powiedzieć więcej na temat pracy w Hebe?jutro mam rozmowę w Bytomiu.Czy to stabilna praca? Czy czasem nie jest tak że po 3 miesiacach poprostu mnie zwolnią? Nie chciałabym zaryzykować w dzisiejszych czasach a mam też możliwość pracy w innym miejscu i na prawdę boje się że Hebe to praca na chwilę :( zależy mi bardzo na stałej pracy

Weteran
Pracownik
@Ola

Zwolnić Cię nie zwolnią, ale jak będą chcieli się Ciebie pozbyć to wykończą Cię psychicznie aż sama będziesz chciała odejść

Kitek
Kandydat
 Pytanie
@Charlotte

Ja dopiero zacznę w Hebe. Proszę coś więcej napisać jak wygląda praca konsultanta? 1.jak wygląda szkolenie wstępne w Hebe 2.czy jako nowy pracownik też otrzymam tę kartę na święta np teraz wielkanocne na zakupy? 3.Czy rzeczywiście pracuje się w niedzielę nie handlowe .w sensie pracownicy na umowie czy pracują pracownicy na umowę zlecenie? 4.Do której godziny w Wielką Sobotę,wigilię są otwarte Hebe w galeriach.. 5.Czy są podwyżki stażowe.. 6.Czy jak ktoś jest palący to może wyskoczyć na 2 min zapalić jak wiadomo nie ma klientów? 7.czy premie są realne? 8.Czy są szanse na to że więcej sie wyciągnie niż najniższą krajową?

Knysza
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad aplikacją do Hebe w Toruniu - Copernicus. Czy jest ktoś kto tam pracuje lub pracował? Może chcesz się podzielić opinią? Bo po tych wypowiedziach bardzo mocno się zastanawiam czy w ogóle aplikować...

xd
Były pracownik
@Knysza

Dobrze się zastanów, dużo pracy, obowiązków, a to wszystko za minimalną krajową. I prawdę mówiąc dobry zespół na sklepie tego nie wynagrodzi. Bo dobrej atmosfery do garnka nie włożysz.

Nie nie nie
Były pracownik
@Knysza

Za takie pieniądze znajdziesz spokojniejszą pracę. Wiecznie za wolno, za mało. Hp, targety, konkursy, wciskaj co się da, ale też szybko bo robota stygnie. Przy gazetce palce odpadają. Przy dostawie plecy pękają. Tak jak ktoś tu napisał- nawet zgrany zespół tego nie wynagrodzi. Ta praca gasi ambicje, chęć dodania czegoś od siebie, jakąkolwiek inwencję, wręcz powoduje ból brzucha i głowy.

Kul
Pracownik

Praca w Hebe jest bardzo ciężka a teraz co raz więcej obowiązków wydaje mi się się że już jest prawie podobnie jak w Biedronce tylko za o wiele mniejsze pieniądze wyzysk pracownika straszny i do tego prace w niedzielę gdzie teoretycznie robisz paczki a tak naprawdę to wszytko sprzątasz planogramy itp nie polecam tej pracy uważam że za takie pieniądze można znaleźć coś lepszego

Mika
Pracownik
 Pytanie
@Kul

Jak to pracujecie w niedzielę Hebe jest otwarte w każdą niedzielę bo jakoś nie zwróciłam uwagi?

Nikita
Pracownik
 Pytanie

Hej, czy komuś już się coś obiło o uszy o premii rocznej ? ????????

Kaśka
Pracownik
 Pytanie

Czy któraś z dziewczyn, przenosiła się do Hebe do innego miasta. ? Jak to wygląda , umowa zostaje ta sama

Hebowa.
Pracownik
 Pytanie

Mi się coraz mniej podoba. U nas obecny kierownik rejonu zabrania przedłużać wolnego weekendu dniem wolnym jedynie urlopem. Mamy nie robić ciągòw 5 lub 6 dniowych pracownikom. Inwentaryzacje mamy wykonywać wyłącznie rano. Kierownicy i zastępcy maja brać tylko ranki lub popołudnia, naprzemienien ,absolutnie nie środki. Dla czego w hebe.nie obowiązuje jednakowy standard układania grafikòw. Dla czego na innych sklepach inwentiry robi się przez cały dzień w miarę możliwości. ( nie każdy ma.na 2 zmianach młyn). Na innych rejonach wiem, że mają inne zasady tj bez problemu można brać dłuższe weekendy wolne a kierownictwo może mieć też środki. Jak jest u was? Też macie takie ograniczenia?

Hebe
Pracownik
@Hebowa.

A u mnie stanowisko ks dostała osoba która kompletnie nie ogarnia, odszedł nasz kierownik z którym wszystko było super każdy wiedział co ma robić a i ona sama ciężko pracowała a teraz nowa władza nie robi nic oprócz wprowadzania dodatkowych tabelek i wymyślania głupot zamiast zająć się robota której nie brakuje zespół się kruszy a szkoda bo do tej pory pracowało się super :/

Szary pracownik
Pracownik
 Pytanie

Drogi zarządzie, jak to jest, ze tylko stanowiska kierownicze mają pakiety prywatnej opieki lekarskiej na normalnym poziomie? Dlaczego MY zwykli pracownicy nie mamy takiej mozliwosci? Firma jest ogromna, zatrudnia wielu pracownikow, wiele sie na ten temat mowi i cisza??? Czy to naprawde tak trudno zadbac o pracownikow??? A przepraszam, sa ruwni i ruwniejsi, tylko kierownicy na to zaslugują. Wymagacie od nas katorzniczej pracy i nic w temacie zadbania o pracownikow… wstyd

Xy
Inne
 Pytanie

Stanowisko eksperta, czy ma być zlikwidowane, czy to tylko plotka?

1
Hebianka
Pracownik
@Xy

Tak osoby ktore np pracuja x lat i mają duzo doswiadczenia ale otrzymały tylko aneks na eksperta na czas określony to są ekspertami tylko do konca aneksu. Ale np osoby na macierzyńskim, ktore maja eksperta na stałe i wrócą sobie do pracy po 2 latach nieobecności i będą ogarmialy tyle co nic bo poznieniało sie praktycznie wszystko to ekspertami bedą nadal ???? i te osoby, które eksperta mają na stałe też nim zostają.

1
Pracownik
Pracownik
@Xy

Nie tyle zlikwidowane, co wygaszane. Czyli nikt nie zostanie juz ekspertem, aneksy wygasną i ich nie przedłużą na tym stanowisku, a osoby na urlopach jak wrócą do pozostaną na ekspercie dopóki a) awansują b) zwolnią się. Tak jak w przypadku starszego konsultanta. Myślę, ze to bylo do przewidzenia: ecom jest teraz priorytetem a nie klient na sklepie i wszyscy mają dostęp do szkoleń na hebest. Tylko warunki premii są so tego nie dopasowane...

Małgo
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Hahah serio? Przewidziałam to już na początku roku, pracując jako kierownik i widząc, że ekspert już dawno nie jest ekspertem. Żenująca i przewidywalna firma.. wszystko idzie w jednym kierunku, sklepy będą magazynami bo liczy się głównie sprzedaż online. Oczywiście, każdy sklep zarobi na siebie, o ile będzie w nim towar i ceny. I będzie miał kto te ceny i towar wyłożyć, oraz nie zapominajmy paczki zrobić. Bo w hebe już nie stawia się na wiedzę, doświadczenie i kreatywność... wręcz przeciwnie, im mniej się odzywasz, im mniej wiesz tym lepiej. Liczą się tylko wasze ręce do roboty i to musi być w każdym sklepie zapewnione bo robota się sama nie zrobi. Konsultanci prowadzą sklepy, biorą udział w szkoleniach dla kierowników... Oczywiście po wcxesniejszym szybkim awansie na zastępcę, bo przecież ktoś musi... bardzo się cieszę, że pożegnałam się z tą chorą firmą. A chwile przede mną lub po .. wszystkie inne kumate osoby , które ze mną pracowały.

Eks ekspert
Były pracownik
@Pracownik

@Pracodawca Może zamiast likwidować ekspertów to dajcie np stanowisko ZKS 2 nie w każdym miejscu jest szansa na awans a też nie każdemu pasuje dojeżdżać nie wiadomo ile do innej lokalizacji bardzo słabe zagranie ale to Wam czas pokaże...

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Eks ekspert

A wiadomo co z ekspertami z umową na czas nieokreślony ??

Ola
Pracownik
@Ania

Liczą pewnie , że awansują na zks lub odejdą, że problem sam się rozwiąże, tych dobrych ekspertów to żal, alenue ukrywajmy, że buli tacy co malo przekazywali z tych szkoleń.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Hebe - Kostrzyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Hebe
Przejdź do nowych opinii