Opinie o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek w Janki-warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek o rekrutacji.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek w Janki-warszawa

Xxxxxxxxxxx
Kandydat

chyba aż tak źle nie jest w tym hotelu ,tylko recepcjonstke ciagle szukaja .na inne stanowiska nie ma ogłoszeń!!!!

Byla
Były pracownik
@Xxxxxxxxxxx

Ciągle szukają p Bo każdy kto przyjdzie o zdrowych zmysłach to po tygodniu odchodzi jak zobaczy co tam się wyprawia

Klient
Inne

Witam Dość często staram się zajechać do tej restauracji bo blisko i smacznie. Widzę zapracowanych ludzi i przy tym także zdążyłem zauważyć zachowanie właściciela względem pracowników, oczywiście negatywny. Dodam również że zdarzyło mi się, poczuć alkohol od obsługującej mnie osoby. Myślę że tego typu zachowanie jest nie dopuszczalne! To zniechęca mnie by kolejny raz zjeść tam obiad.(usunięte przez administratora) Reasymujac nie jest to chyba ciekawe miejsce pod każdym względem.. Zróbcie coś z tym. Gość

Gosia
Były pracownik

Witam wszystkich czytających Pracowałam w tym hotelu jakiś czas temu...ok roku stanowisko pokojowa.Z jednym sie zgadzam brak szacunku do pokojowych,ciągle wyszukiwanie nowych obowiązków.naswietle co to za obowiązki a więc: Sprzątanie mieszkania prywatnego szefowej,prasowanie ubrań właścicielki w tym również bielizny Sprzątanie restauracji za kelnerkę.jej praca nasza pracą czyli; Mycie stolików,krzeseł,zamiatanie ogródka dobrze ze jeszcze nie obsługiwanie gości bo ta kelnerka juz w pracy nie była by potrzebna. Zimą odśnieżanie parkingu. Reasumując to tak naprawdę pokojowa sprząta wszystko nawet w kuchni i ciągle przypominanie tu się robi wszystko.nie podoba się to nie musisz.tu pracować. Atmosfera w tym miejscu jest tak zepsuta i wredna.a najważniejsze pracuje cały czas w ttm zawodzie po sąsiedzku,jestem zadowolona i spokojna.praxa bez stresu i ciągłych nerwów. Właściciele nas szanują i mamy swój zakres obowiązków tylko to co dotyczy pokojowych nie wygórowane obowiązki. Nikt się nie czepia tak jak w hotelu,,AJAX ' Zdecydowałam się napisać swoja opinię po takim czasie bo chce dołączyć do grona ludzi co mówią prawdę.Pani właścicielka jest wiecznie nie miła i wyniosła.Sprawia wrażenie osoby milej,wyrozumiałej ,jednak po kilku dniach pracy widać prawdziwe oblicze szefowej.Jedynym zajęciem właścicielki jest obserwowanie pracowników przez kamery,,Non Stop".proszę dwa razy sie zastanowić zanim ktokolwiek zdecyduje się na wysłane cv na jakiekolwiek stanowisko.Na kuchni wlasciciel drze jape na pracowników, co niesie się echem po całym hotelu.Brak kultury osobistej u właścicieli,nawet nie zważając na klientów Stanowczo odradzam OMIJAC to miejsce. Pozdrawiam wszystkich czytających PS.BARDZO GŁOŚNO ZROBIŁO SIE O WAS W JANKACH RASZYNIE,W HOTELACH PO SASIEDZKU.

1
Inne
 Pytanie

generalnie czytając to czuję ŻAL czy na prawdę nie można rozrstać się jak dorośli ludzie ? nic na siłę nie pasuje mi więc odchodzę bez żalu i wzajemnej złości po co palić mosty za sobą

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Pilnie zatrudnię recepcjonistkę do Hotelu w Jankach
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
1
Inne

nie chcesz to nie pracuj. tylko pilnuj aby każdy kolejny pracodawca nie dowiedział się co myślisz o poprzednim. powodzenia!!!:)

Mika
Były pracownik
 Pytanie

Dosyć głośno się zrobiło na temat opinii tego hotelu, pracowalam rok temu ponad,z opiniami byłam na bieżąco. 90% rzeczy to prawda oceniana przez osoby trzecie. Miejsce specyficzne, zależy od dnia. Najgorzej nie było, prace da się ogarnąć mowie o recepcji, ale toksyna między pracownikami widać dalej trwa, być może się już wszyscy zmienili od tamtej pory, ale atmosfera została, to raczej świadczy o czymś. Widzę że dużo wypowiada się Pani Myszka, jako pracownik bieżący, krytykując byłych pracowników? Jeśli komuś nie odpowiada, to zmienia pracę, tak jak zrobiłam ja. Oczernianie byłych pracowników przez bieżących jest bardzo mało profesjonalne i widoczne przez "klijentów? " ;)) Najpierw zbuduj poziom wypowiedzi potem się wypowiadaj, też bylam tam młodym pracownikiem kilka miesięcy, myślałam że hotele dają rozwój młodym ale jest się gnojonym już nawet na forach. Głośno o was w raszynie, pozdro

D.
Kandydat
 Pytanie

Witam Przed wakacjami zostałam wzięta pod uwagę do pracy z ogłoszenia w internecie, mieszkam w okolicy od lat i dużo słuchałam o tym miejscu, ale dojazd mi pasował. Postanowiłam pójść jako gość do restauracji i sprawdzić " atmosferę codzienna". Byłam z chłopakiem i znajomymi, było mi wstyd że chciałam się tu podjąć pracy. Obsługa sali super miła, pani poleca dania które były smaczne ale byliśmy świadkami "Awantury"? Krzyki dobiegają z kuchni, chyba dyrekcja. Po skorzystaniu z toalety zobaczyłam na recepcji krzyk, więc zgłosiłam się do pani kelnerki i szybko wyszliśmy. Kuchnia smaczna, ale nie wrócę. Tak samo jako pracownik nie będę się podejmować próby. Przeczytałam komentarze bo znów chciałam dać miejscu szanse, widziałam ogłoszenie że znów ktoś jest szukany. Dyskryminacja młodych osób mnie odrzuca (ponownie), co do płatności nie wnikam. Awanturami nie da się nikogo zachęcić, w internecie wszystko zostaje na zawsze.

Hej
Kandydat
 Pytanie

Czemu osoba ktora podpisuje sie jako MYSZKA najpierw pisze ze jest Panem Marcinem, a w kolejnej opinii jako pracownica recepcji ? :o Oj... Polecam zmienic nick jezeli chce sie udawac rozne osoby.

Xx

Wykorzystywanie ludzi,brak szacunku dla pracownikow ,nie terminowe wynagrodzenie, nie trzymanie sie ustalonych zasad, Coraz to wiecej obowiazkow i ciagle zale i pretensje. Praca stresowa , nie adekwatne wynagrodzenie. (usunięte przez administratora)

Myszka
Były pracownik
@Xx

Bzdura co do wypłaty, kłamstwo, A co do pracy tak praca z ludźmi Bardzo stresująca i niewdzięczna A na Rececpi praca tak trzeba dużo umieć i być odpornym zeby się odnaleźć na tym stanowisku . Nie każdy się nadaje Pozdrawiam

Xxx
 Pytanie

Dlaczego wiarygodne komentarze sa usuwane?

gg
Pracownik
@Xxx

Komentarze są niewygodne dla właścicieli i dlatego są usuwane. Nie polecam, wręcz odradzam pracę w tym miejscu. Można nabawić się nerwicy, brak szacunku, nie można doprosić się o wypłatę, pomniejszanie pensji o składki zus, nie dotrzymywanie słowa.

Myszka
Były pracownik
@gg

Nerwicy można nabawic się też w domu Bo problemów nie brakowało Pani W. Wypłata adekwatna do wykonywanych czynności zgodnie z umową zawsze wypłacona. A to że składki ZUS są płacone przez pracodawcę to nie jest nowość zgodnie z Umową. Kamień z serca za długo to trwało......

Recepcja
Były pracownik

Pracowałam jakiś czas temu Praca stresowa nerwowa W dużym stresie i nerwach każdego dni. Obowiazkow coraz wiecej,duże wymagania ,wieczne pretensje uwagi ,nie docenianie staran pracownikow, (usunięte przez administratora) Nigdy wczesniej nie spotkalam sie z takim podejsciem do pracownika i nie szanowaniem u wlasciciela.zero kultury osobistej .i ubogie słownictwo. Nie polecam zatrudniac sie w tym miejscu i omijac z daleka. Od kilku lat jest ciagły poszukiwanie pracownikow na wszystkie stanowiska i problem tkwi w zachowaniu włascicieli. Jeszcze raz nie polecam (usunięte przez administratora)

Myszka
Kandydat
@Recepcja

Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd Nie na wszytkie stanowiska szukają pracownika , szukają i będą szukać osoby na Recepcje , gdyż osoby które przychodzą nie mają pojęcia o pracy na tym stanowisku i sa słabe mało odporne i brakuje im doświadczenia . Wydaje się Tym osoba że umieją czy też poradzą sobie z takim stanowiskiem , lecz jest to bardzo specyficzne miejsce pracy i trzeba być w tym po prostu dobry A co najważniejsze bardzo lubiec tą robotę Pozdrawiam Recepcjonistka z Ajax Janki

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Szefostwo idealnie obrazuje pojęcie "pierwsze wrażenie jest najważniejsze". Razem z pierwszym wrażeniem skupiasz sie tylko na pozytywach które Ci przedstawiają, których za dużo nie jest w skali do negatywnych zachowań, odzywek, traktowania pracownika. Idąc tam do pracy jesteś prywatnym parobkiem który ma za zadanie przynieść,podać, pozamiatać, majtki prasowac (w przypadku stanowiska pokojowych, trwa to od lat). Pracownik Ajaxu-marionetka za której sznurki pociąga Pani szefowa i jej syn, obserwując wszystko na kamerach czy aby na pewno dobrze tańczysz w rytm ich muzyki. Usilne pokazanie pseudo wyższości nad pracownikami, państwo szefostwo zero po angielsku (rozumiem P. Właścicielkę, ale P. Marcin? Nie dość że nic po angielsku i biegnie o pomoc do recepcji to po polsku też ciężko go ogarnąć), przez co często ogarnianie spraw uroczystości spadało również na recepcje. Idąc tam pracować nie możesz posiadać własnego życia, ponieważ przychodząc do pracy na 7 (i tylko spróbuj się spóźnić! Korki należy przefrunąć;) ) siedzisz do północy, albo i dalej (w moim przypadku czasem do 2:00 jak był późny przyjazd) bo musisz przyjąć ostatniego gościa, przecież to wielki problem dla osoby której dorobkiem życiowym jest ten właśnie hotel zejść i wręczyć klucze do pokoju..... Albo życie albo ten hotel, wybieraj bo tam można zapomnieć o rodzinie, dziecko nie widzi cie po 12 godzin bo wiecznie cos jest nie tak z dziewczynami które dorabiają albo idą na urlopy. Niestety nie polecam, dawałam temu hotelowi duże szanse bo blisko i kameralnie, ale po kilku miesiącach mówię stanowcze NIE.

Grazyna
Pracownik
@Były pracownik

Przykro mi bardzo że jestem postrzegania jak ekonom ale osoba która przychodzi do pracy doskonałe zna zasady i powinna wiedzieć jakie obowiązki należą do recepcji i innych stanowisk w hotelu ,jak nic nie potrafi i się nie zna na pracy to juz nie moja wina ,to jej problem i wtedy odchodzi sama .myślę że to powod żeby ciągle pisać takie (usunięte przez administratora) Pozdrawiam wszystkich piszących i życzę im powodzenia , ta okropna szefowa .

Myszka
Pracownik
@Były pracownik

Nie masz pojęcia o pracy w Hotelu a udajesz że umiesz to robić, błędy które popełniasz kosztują tak dużo , wszytko co robisz trzeba odkręcić i tłumaczyć , przed klijentem . Przychodzisz i to w Hotelu uczysz się tej pracy , może chcesz się nauczyć A może nie , a naj naj śmieszniejsze jest to że się uczysz i bierzesz za to kase. JAK nazwa wskazuje praca w Hotelu nie na kasie w markecie .To Na hotelowej Recepcji spoczywa ciężar pracy to My mamy kontakt i jesteśmy na pierwszej lini , powinnaś wiedzieć i ogarniać cały hotel . Ale młoda jesteś może się kiedyś nauczysz ..... A wydanie kluczy o 2 w nocy no tak mega dziwna sprawa bo do hotelu klijent przyjedzie o godzinie tej której właśnie Ty chcesz . Żałosne pretensie do wszytkich nie do Siebie .... Pan Marcin życzę wszystkim w horeca takiego gościa, i tylko Ci którzy wiedzą jak się pracuje w Gastro maja pojecie o czym pisze . A czy zna Angielski czy nie to jego sprawa , stać go na to.

Administrator

Hej wszystkim! Może znajdzie się jakaś użytkownik, w przedsiębiorstwie Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek w miejscowości Janki-warszawa, który ma jakieś nowe sprawozdania, bo nie wiemy czy opłaca się u nich zatrudnić.

Myszka
Pracownik
@Administrator

Otwórz swoją działalność to się najbardziej opłaca .....Pozdrawiam

××××
Kandydat
 Pytanie

Hej czy atmosfera w hotelu ajax nadal stresowa czy coś się zmieniło?

Dzień próbny
Kandydat

Po rozmowie o prace bylam na dniach próbnych. Zrezygnowałam po trzech razach. Powód: Krzyki na ludzi dobiegający z kuchni, odnoszenie sie do Pani która mnie uczyła bez szacunku i z wyższością (wyglądało to jak poniżenie pracownika przy mnie), pracownicy zestresowani, źli. W momencie nauki mnie, Pani z recepcji musiała ciągle przerywać to co mi w danym momencie tłumaczyła/pokazywała z powodu ciągłych obowiązków dokładanych przez właściciela ktore miały być robione na już nie zwracając uwagi na to co w danym momencie robiłyśmy. Moim zdaniem polecenie nie było wgl związane z Pracą recepcjonistki i wiele innych prac które Pani wykonywała nie były z tym związane. Zdążyłam zauważyć że w tym miejscu recepcjonistka musi być również menagerem, marketingowcem oraz sekretarką za niestety marne grosze... Podsumowując: stres, krzyki nadmiar obowiązków niezwiązanych ze stanowiskiem recepcjonistki. Jedyny Plus tego miejsca to Pani ktora mnie uczyła, Pani kelnerka i Pani pokojowa widać miedzy nimi dużą sympatię i pozytywne nastawienie co na prawde podziwiam w takich warunkach.

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek - Janki-warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek
2.6/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Krakowska 63
    05-090 Janki-warszawa
  • NIP: 5220009916 REGON: 010971492
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek
Przejdź do nowych opinii