hej, czy podczas zatrudniania się jako młodszy specjalista ds. obsługi klienta jest się najpierw na okresie próbnym? W ofercie pisali o umowie o pracę i zleceniu i we wpisach ktoś zasiał ziarnko wątpliwości w tym zakresie. ale jeśli już to po tym próbnym jest szansa na negocjacje stawki?
Witam pan Radek bo tak ma na imię pan który sprawnie i szybko zamontował telewizję kablowa oraz podpioł mi kabel do ethernetu w komputerze polecam intelie????????
Młodszy specjalista ds obsługi klienta tutaj od razu dostaje umowę o pracę? Oferują stabilne zatrudnienie ale zauważyłam, że w ogłoszeniu zaznaczono też zlecenie. Jaka umowa jest na start? Czy jest tutaj możliwa do uzyskania umowa o pracę na czas nieokreślony?
A gdzie w ofercie może to być wpisane? Widzę teraz te aktualna, ma oznaczenie, że to pełen etat, że szukają od zaraz i że to stabilne zatrudnienie na umowie o pracę. czy trzeba poczekać na inna ofertę, żeby być na połówkę etatu przy zleceniu?
Płacę abonament regularnie od wielu lat i jestem cierpliwy. Do czasu. Ostatnie " jaja" z internetem są kretyńskie ; zmienił się język menu / turecki ??? / a wiele dobrych kanałów straciło polskie tłumaczenie. Próby sprawdzania automatycznego ustawiania są zupełnie poza kontrolą. Opłaty mam do końca roku i zastanawiam się nad powrotem do anteny sat. Jest jakaś szansa na poprawę ? Proszę o info. Tomasz Trębacz. Orneta.
O dwa tygodnie spóźniłam się na ofertę dla młodszego speca ds. obsługi klienta. na takim portalu widniała oferta na Pstrowskiego. Tu akurat z ostatniego czasu widzę opinie od klientów, było nawiązanie do umowy zawieranej z firmą. W kontekście speca jaka jest bardziej preferowana? Widzę, że podali zlecenie o te o pracę. Czy na temat zarobków cos wiecie?
Dzień dobry, przestrzegam wszystkich przed usługą firmy intelly w Olsztynie. Podpisałem umowę na dostarczenie internetu od miesiąca powinienem mieć światłowód. Miesiąc zaraz minie i nikt nawet nie pofatygował się zadzwonić i zainteresować podłączeniem. Niejaki Pan Kamil, co rusz wymyśla inną wymówkę i śmieje się w twarz. Umawia się, że wyjaśni sprawę i danego dnia zadzwoni i oczywiście brak kontaktu. Zachowanie mocno lekceważące.Kontakt tylko na infolinię, brak nr tel. do kierownictwa, dyrekcji. Porażka totalna. Przestrzegam przed podpisaniem umowy,jesli komuś zależy na internecie zgodnie z umową.
Internet przyłączany miałem do domu osiedle Gutkowo. Ze względu na problemy z uszkodzonymi rurami telekomunikacyjnymi podłączenie do budynku się przesunęło się o prawie 2 msc. Intelly musiało wystąpić do Skanski o przejęcie gwarancji na nowy chodnik co wymagało czasu. O problemach Pan Kamil po informował gdy powiedziałem że wypowiedziałem umowę Orange i nie będę miał usług zaproponował mobilny na czas w którym zostanie dokończone przyłącze do domu. Nie byłem zadowolony bo to mobilny ale też nie było dramatycznie. Po pół roku użytkowania internet śmiga bez zarzutu.
Czyli tutaj jest tylko jeden etap rekrutacji = rozmowa? Tak wynikałoby z jednej z opinii, tylko widzę, że Pani akurat nie została chyba przyjęta... Faktycznie tak sporo wymagają i trudno się dostać? Napisze mi ktoś jakie warunki obecnie należy spełnić i ile osób tak właściwie obecnie jest tu zatrudnionych?
Rekrutacja przebiegła bardzo sprawnie. Od wstawienia ogłoszenia po kontakt z ich strony minęło 3 dni, za kolejne 2 zostałam zaproszona na rozmowę kwalifik. Niestety nie zostałam wybrana, ale rozmowę z pracownikiem wspominam bardzo pozytywnie.
Szkoda słów na tą firmę. Tragedia i farsa.
Tragedia, internet wiecej nie dziala niz dziala, tygodniami nie mozna doprosić sie technikow (3-4tyg) po czym jak sie laskawie zjawi to nie ma pojecia co robic, antene na budynku przymocowali na trytytki i i drewnianego kija z podworka, nie odliczaja za brak dostepu do internetu, internet nie dziala jyz drugi miesisc, wypowiedzialam umowe a oni dalej faktury do oplaty przysylaja, sprawe zglaszam do rzecznika praw konsumenta.
internet intelly to (usunięte przez administratora) odradzam wszystkin wspolpracy z ta firma sam tez uciekam do interntu orange bo szkoda zdrowia i nerwow normalnie tragedia
te opinie co czytałem to jest prawda klienta mają z tyłu,zamówiłem nowy dekoder owszem jest zamontowany instrukcja w języku niemieckim 5 razy dzwoniłem o instrukcję w języku polskim i mówił facet że zgłosi do działu technicznego, po kilku dniach dostałem instrukcję od innego typu dekodera mają nas za (usunięte przez administratora) internet miał być s pięciokrotnie szybszy ale różnicy nie widzę
Jestem nie zadowolona z tej kablówki.Po pierwsze w weekend nie ma gdzie zgłosić awarii.Od czterech dni nie mam telewizji .W ciągu jednego dnia 3 razy dzwoniłam i zgłaszałam problem.Oni mają klienta gdzieś.Za co płaci się rachunki?za oglądanie czarnego ekranu! Muszę szukać nowego operatora.Nie polecam tej kablówki!
Szwagier chandluje kśiążkami w Internecie dostarczanym przez Intelly i jakoś nie narzeka bo jak by był słaby Internet to nic by nie uchandlował
niewydolna, fatalnie zorganizowana firma, z praktycznie nieistniejącym serwisem!!!!!!!!!!!!!
Z nieistniejącym serwisem? Co masz dokładnie na myśli? Mieli przyjechać technicy i ich nie było? Coś się pewnie musiało popsuć.
Odradzam zawieranie umowy na internet od tej firmy. Jeśli chcesz sobie oszczędzić nerwów nie bierz pod uwagę nawet tej firmy. Szkoda że dopiero teraz przekonałem się jaka to jest strata pieniędzy. A firmie życzę albo polepszenia wydolności, albo zniknięcia z rynku. Nie pozdrawiam.
Czemu strata pieniędzy? Nie napisałeś nic konkretnego. Nie życz nikomu źle, bo to nigdy dobrze nie wróży. Chodzi o to, że musiałeś więcej płacić?
Po wymianie... dekodera kolejny działał ok. 2 tygodni. .oczywiście zepsuł się w sobotę rano i co, trzeba czekać do poniedziałku, ponieważ serwis nie pracuje w weekend. Chyba można też pisać pracę dyplomową o zależności działania Internetu Intelly od warunków pogodowych. Nie polecam.
Patrzę, że jest w Intelly praca. Szukają specjalisty/tki ds. obsługi klienta i technika sieci telekomunikacyjnych. Na GoWorku chętniej się wypowiadali klienci, ale może ktoś z Was pracowników zagląda tu i podpowie, czym jeździ do tych dwóch BOA i ile zarabia taka specjalistka od obsługi klientów? Z góry dzięki.
Drugi dzień z kolei jak znika zasieg tv nosz co za stacja !!!! O regulowaniu platnosci piszą w mailu dopominającego się żebyś w czas zapłacił ale sami nie mogą regularnie nadawać kanałów!!!! Co z tymi kartami jest nie tak ze gubią odczyt???
Intelly to firma niewydolna, podczas mrozów nie ma mowy o telewizji. do tego serwisanci nie pracują w wekendy, więc któryś już weekend zostałem bez telewizji. trzeba czekać do poniedziałku, albo liczyć na dobrą pogodę. Po prostu skandal. ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja słyszałam, że firma Intelly należy do tych nieco bardziej profesjonalnych. Wiesz, tak naprawdę mamy ostatnio takie warunki pogodowe, że takie niestety będą mieć miejsce, a wiele firm właśnie nie działa normalnie w weekendy. No a jakie mają ceny? Przystępne?
Za te same pieniądze w cyfrowym Polsacie można mieć znacznie więcej. Dlatego chcę wypowiedzieć umowę i wrócić do CP. Intelly nie radzi sobie zupełnie, tylko nerwy i problemy. Nie są w stanie wywiązywać się z zawartej umowy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Intelly Niski Stypułkowski Błaszczuk sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Intelly Niski Stypułkowski Błaszczuk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Intelly Niski Stypułkowski Błaszczuk sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!