Odradzam praktycznie codziennie po kilka razy występuje „brak dostępu do internetu” i problem występuje u każdego w mojej miejscowości w tych samych momentach w dodatku internet jest o wiele słabszy niż powinien w dodatku obsługa klienta praktycznie nie istnieje. To, co się dzieje jest na dłuższą skalę niedorzeczne ja rozumiem od czasu do czasu mogą występować przerwy techniczne czy inne sytuacje, ale codziennie? Firma jest nieprofesjonalna. może odniesie się w końcu bo klientów z niezadowoleniem nie ubywa @Pracodawca
Cześć, czytam opinie i większość mówi o zerowym serwisie i dbaniu o klienta. Ja właśnie szukam pracy w obsłudze klienta, może potrzebny im taki pracownik? Nie ma nigdzie ofert pracy teoretycznie, ale chyba osobiście podpytam co i jak. Ciekawi mnie tylko czy warto się nastawiać na prace w firmie? Jakby nie mówić doświadczenie mam. Przyblizycie mi tak orientacyjnie zarobki? Są premie, jakieś benefity?
Ten internet nigdy nie działa najwyżej rano albo w nocy. (usunięte przez administratora) na pieniądze.Nie polecam.
48 godzin aby rozwiązać problem? I czy to wystarczająco dużo czasu? Czy taka praca jest stresująca? Pytam, bo widziałam, że kiedyś było ogłoszenie w sieci na serwis sprzętu komputerowego oraz instalację sieci LAN. Ciekawa jestem czy mój chłopak by się w tym sprawdził. Czy prowadzone są obecnie jakieś szkolenia? Jeden Pan sugerował, że podobno może brakować pracowników, gdzie mogę znaleźć więc aktualne ogłoszenie?
To jakiś żart, a nie firma. Nie na internetu ponad tydzień, bo gość od którego wychodzi internet ma remont. Barnet ma to gdzieś.
Co to znaczy wychodzi internet? Właściciel firmy dostarcza go z własnego domu? Ma jakiś modem czy co? Przecież to powinno iść światłowodem. Nie ma serwisantów którzy by naprawili problem od razu po zgłoszeniu? Firma nie zatrudnia takich osób?
Same negatywy od klientów za jakość transferu. Nie można reklamować jak się płaci za dobrą przepustowość a jest słaba? Ktoś wie ilu serwisantów tam pracuje? Może mają za mało pracowników dlatego takie problemy. Długo się czeka od zgłoszenia do umówienia wizyty?
Obsługa i serwis to kompletne (usunięte przez administratora) kiedy nie zadzwonisz ze brak Internetu to oni pracują do 16 ???? zero serwisu i dbania o klienta. Parę lat wstecz to może by inaczej traktowali(usunięte przez administratora)
w weekend to jest koszmar dno i 2 metry mułu płacę za 10 mega na sekundę a prędkość to nawet nie 1mg/s lipa dno i wodorosty do gier online to chyba do szachów koniec umowy i baju