Hej, widzę, że jest tu mało merytorycznych opinii o pracy w Carry jako sprzedawca, więc dodam coś od siebie. Plusy: woda na zapleczu. I to chyba tyle. Pracuje się w systemie 11 godzinnym- tak naprawdę 11,5, ale nie płacą ci za 30 minutową przerwę. Ponadto, masz jeszcze przerwę 15 minutową. Pracuje się maksymalnie 3 dni pod rząd: 11h, 11h, 11h, a później przerwa. Teoretycznie można też mieć wolne 3 dni pod rząd, ale rzadko to się zdarza. Praca nie byłaby ciężka, gdyby nie zmiana wieczorna- od 17 wzwyż, bo twoim zadaniem jest układanie nie tylko ciuchów rozrzuconych przez klientów (co byłoby jak najbardziej zrozumiałe), ale także wieszaków, które mają być w równej odległości od siebie. Czaicie, 17, mnóstwo klientów na sklepie, a ty układasz wieszaki, które za 5 minut ktoś przesunie i tak 4 godziny. Maksymalnie frustrujące. Co najlepsze, sklep jest otwarty do 21 i do tej godziny wszystkie wieszaki mają być równo :) Czyli 5 minut przed zamknięciem wejdzie chmara klientów, a ty próbujesz zdążyć wszystko ułożyć. I teraz NAJGORSZY minus: kończenie pracy o 21, jak masz w umowie? No chyba nie. Weszło pod koniec mnóstwo klientów i nie wszystkie wieszaki są idealnie ułożone? Twój problem! Jesteś nagabywany przez kierownika do BEZPŁATNYCH nadgodzin! Po 11h pracy masz zostać na sklepie i wszystko układać! Kierownik chyba nie zdaje sobie sprawy, że praca bez wynagrodzenia jest karalna i sklep może mieć poważne problemy z tego powodu. I autentycznie, pracownicy, którym zależy na tej pracy zostają do 23, 24 i układają te wieszaki. Oczywiście 2, 3 godziny ZA DARMO. Kochana centralo, jeśli chcecie mieć idealnie ułożone wieszaki to zamykajcie sklep pół godziny wcześniej i dajcie pracownikom po prostu możliwość ułożenia, bo czasami naprawdę jest to nierealne.
No tak, ale przynajmniej wszystko tak idealnie wygląda jak jest ułożone... Zastanawiam się tylko właśnie czy nie można byłoby tych nadgodzin udokumentować i dzięki temu działać już o jakieś ich wyrównanie?
Hej to coś nie tak. Twój Kierownik łamie wszelkie normy. I to że siedzicie w salonie po 21 i układancie wieszaki jest to niedopuszczalne. Powinniście to zgłosić RKS albo do Centrali. Godzina 21:00 wszyscy opuszczają sklep.
Czasem pracując w handlu się spotkałam z tym, że jednak się zostaję po godzinach, żeby posprzątać czy coś. Nie jakoś długo, ale jednak. Bo tak to sklep musiałby być zamknięty już przed tą godziną, nie jest tak? A klient może chyba do ostatniej minuty wejść?
Nie zostaje się po godzinach. Jeżeli klient jest do 21:00 i wyjdzie 5 czy 10 min po. To nic się nie stanie. Osoba funkcyjna powinnam mieć już przygotowane wcześniej raporty. Jeżeli klient zakupi towar po 21. To tylko aktualizuje sprzedaż. A pracownik nie ma prawa już poprawiać wieszaki i układać salon. To jest bezprawne aby robić nadgodziny. Co do zdjęć przecież wyraźnie jest podane. Robimy zdjęcia zgodnie z rzeczywistością. Dziewczyny nie rozumiem. Mamy zmniejszone etaty, pracy od cholery. Po jakiego gwinta stajecie na głowach i robicie jak by było wszystko ok. A później narzekacie że dają coraz więcej pracy przy małej obsadzie. Dajecie do zrozumienia że dajecie radą. Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu. KS powinien szanować Siebie i współpracowników.
Sporostuje o tej wodzie bo wodę dają tylko w okresie letnim w okresie zimowym nie ma wody dla pracowników, mało tego na 3 miesiące zakupów socjalnych chemi wszystkiego dają budżet 500 zł, w tych czasach to są grosze, wszystkiego jest mało kończy się w ciągu miesiąca (usunięte przez administratora)
no właśnie dlaczego tak dużo osób odchodzi ostatnio z pomorza?/?może coś nie tak z tym przełożonym.
Bardzo dziękuję za tak konkretną wypowiedź. Właśnie tak podejrzewałam, że coś musi być nie tak z tą firmą, bo w Warszawie i w 3city jest mnóstwo ogłoszeń, a na moje CV odpowiedzieli dosłownie natychmiast. Bardzo Ci dziękuję. Teraz wiem, że nie ma sensu nawet iść na rozmowę kwalifikacyjną.
Czy w Carry Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy pracownicy w Carry Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Jakie godziny pracy obowiązują w Carry Sp. z o.o.?
Na jakie benefity można liczyć w Carry Sp. z o.o.?
Na żadne, zero bonów świątecznych,zero opieki medycznej, nie ma karty Multisport,premia marna. Benefitów w tej firmie brak.