ZWROTYBANKOWE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

0 Udziel wywiadu o firmie

Wywiady ZWROTYBANKOWE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Ewa Sobczak

Pracownik firmy - Dyrektor Zarządzający

11.10.2023 09:10

Czym zajmuje się Państwa firma?

Ewa Sobczakikona wywiad

Firma ZwrotyBankowe.pl prowadzi działalność on-line na terenie całej Polski. Nasze stacjonarne biuro mieści się w Warszawie. Filarem naszego biznesu jest dochodzenie roszczeń od instytucji pożyczkowych, które stosują nieuczciwe zapisy w umowach kredytu gotówkowego. Działamy na rzecz konsumentów, zapewniając całościową obsługę sporu z bankiem lub firmą pożyczkową na drodze sądowej.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Ewa Sobczakikona wywiad

Założyciele firmy od lat zajmują się problematyką naruszeń instytucji pożyczkowych. W poprzednich latach dochodzili roszczeń wobec banków i firm pożyczkowych z art. 49 ustawy o kredycie konsumenckim (tzw. Zwrotów Prowizji). W tamtym czasie sektor pożyczkowy nie rozliczał się z konsumentami w prawidłowy sposób, gdy kredyt konsumencki został spłacony przed terminem (np. w formie konsolidacji). Kwota nierozliczonych zwrotów do dzisiaj sięga około 7 mld złotych. Dzięki założycielom firmy konsumenci odzyskali już około 2 mld złotych. W trakcie prowadzenia tych czynności założyciele dostrzegli szereg innych naruszeń sektora pożyczkowego. Z tego powodu w poprzednim roku powołano do życia nową spółkę – ZwrotyBankowe.pl sp. z o.o., która aktualnie zajmuje się Sankcją Kredytu Darmowego.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Ewa Sobczakikona wywiad

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm, zajmujących się występowaniem z roszczeniami wobec banków, ubezpieczycieli, czy przewoźników lotniczych. Nasza firma wśród innych wyróżnia się jednak doświadczeniem oraz skutecznością w działaniu. Zapewniamy klientom obsługę całkowicie zdalną. Jako jedyni w Polsce oferujemy podpisywanie przez klientów dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym (jest to podpis elektroniczny, który ma moc podpisu ręcznego i nie można go zakwestionować). Dodatkowo, na każdym etapie obsługi klienta – również na etapie sądowym – wykorzystujemy najnowocześniejszą technologię opartą o system sztucznej inteligencji. Dzięki temu zmniejszamy koszty, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności naszych usług.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Ewa Sobczakikona wywiad

Aktualnie współpracujemy z 40 osobami, ciągle rozwijając nasz zespół. Zdecydowana większość naszych współpracowników to osoby zajmujące się obsługą klientów. Każdy z naszych konsultantów ma pod opieką swoją grupę klientów, których prowadzi od chwili nawiązania współpracy do pełnego rozliczenia. W firmie odchodzimy od korporacyjnych standardów i ograniczeń.

Jakich pracowników Państwo poszukują?

Ewa Sobczakikona wywiad

Rekrutujemy pracowników na stanowiska konsultantów. Do obowiązków takich osób należy przede wszystkim stały kontakt z klientami, informowanie ich o rodzaju oferowanej usługi oraz przebiegu sprawy klienta. Oczekujemy przede wszystkim motywacji do pracy i samodzielności w działaniu. Rozmawiamy z naszymi współpracownikami i jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie oraz propozycje zmian. Chcielibyśmy budować firmę wspólnie z pracownikami, tak by czuli się oni częścią projektu i wpisywali się w naszą prokonsumencką misję.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Ewa Sobczakikona wywiad

Rekrutację prowadzimy stacjonarnie w naszym biurze w centrum Warszawy. Proces ten obejmuje jeden etap. Jest to rozmowa z kandydatem prowadzana przez osobę posiadającą wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Ewa Sobczakikona wywiad

W firmie ZwrotyBankowe.pl mamy opracowany model szkolenia nowych konsultantów zakładający część teoretyczną i część praktyczną. Pierwsza z części dotyczy: naruszeń sektora pożyczkowego, sposobu zawierania umów z klientami i wykonywania przez nas usług na rzecz klientów. Szczegółowo tłumaczymy czym, i jak zajmuje się firma. W części praktycznej odsłuchujemy dotychczas przeprowadzone rozmowy z klientami, wskazujemy na zgłaszane problemy i preferowany sposób ich rozwiązania. Przedstawiamy naszym pracownikom przykładowy schemat rozmowy z klientem, zwracając jednak uwagę na możliwość samodzielnego opracowania rozmowy, dając w tym zakresie wiele swobody konsultantowi.

Wanda
Były pracownik

Ponieważ kontakt był natychmiastowu.Czytelna informacja w celu załatwienia sprawy zwiàzanej z kredhtem.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Ewa Sobczakikona wywiad

W firmie ZwrotyBankowe.pl każdy z naszych konsultantów ma pełne wsparcie Dyrektora Działu Obsługi Klienta, założycieli firmy oraz zespołu prawników. Firma stawia na budowanie zgranego zespołu, w którym każdy z konsultantów czuje się ważny i wie, że może zwrócić się z pytaniem, czy problemem do kolegi z zespołu oraz innych współpracowników. Nie skupiamy się na hierarchii, czy strukturach korporacyjnych. Wiemy, że wyłącznie zgrany, zmotywowany zespół współpracowników pozwoli nam, na osiągniecie sukcesu.

W jaki sposób weryfikują Państwo poziom zadowolenia pracowników?

Ewa Sobczakikona wywiad

Co kwartał prosimy naszych współpracowników o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety, dotyczącej zadowolenia z miejsca pracy oraz dostrzeżonych problemów, czy spraw, które możemy poprawić. Zdajemy sobie sprawę, że wyłącznie pozytywne, wolne od mobbingu i dyskryminacji środowisko, zapewni pełną efektywność naszych współpracowników.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?

Ewa Sobczakikona wywiad

Firma ZwrotyBankowe.pl planuje dynamiczny rozwój w 2023/2024 roku oraz powiększenie zespołu konsultantów o kolejnych współpracowników. Poszukujemy osób chętnych do pracy, niebojących się nowych wyzwań i samodzielnych w działaniu. Zależy nam na osobach, które są ambitne i chętne, by być częścią większego projektu.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Ewa Sobczakikona wywiad

W najbliższym czasie firma ZwrotyBankowe.pl planuje powiększyć zespół konsultantów, umożliwiając obsługę jak największej liczby klientów. Naszym celem jest skierowanie pozwów przeciwko sektorowi pożyczkowemu na kwotę co najmniej 1 mld złotych. Dążymy do ukrócenia nieuczciwych praktyk rynkowych instytucji pożyczkowych, które w sposób rażący godzą w prawa konsumentów i są sprzeczne z obowiązującym prawem. Chcemy, doprowadzić do zainteresowania się właściwych organów państwa skalą naruszeń sektora pożyczkowego, a w szczególności banków, które od lat ignorują przepisy prawa i nadużywają swojej pozycji. W naszym działaniu mamy określoną misję, a naszym celem jest zmiana praktyk rynkowych w Polsce.



ZWROTYBANKOWE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ