teamtechnik Production Technology Sp. z o.o.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Aktualność

Zima to bardzo trudny okres dla zwierzaków ze schroniska, dlatego postanowiliśmy wesprzeć lokalne przytuliska.

Od początku grudnia w naszych lokalizacjach trwała zbiórka najbardziej potrzebnych produktów. Zespół teamtechnik stanął na wysokości zadania i mocno zaangażował się w inicjatywę.

Wczoraj odwiedziliśmy Przytulisko Łętkowice, aby przekazać zebrane dary.

Ogromnie cieszymy się, że mogliśmy pomóc!

#jestmoc #pomagamyzwierzakom #najlepsiprzyjacieleczlowieka #team #teamwork #teamtechnik

Aktualność

Grudzień, ostatni miesiąc roku, to zawsze szczególny czas w życiu każdej firmy.

Robimy podsumowania, planujemy działania na kolejny rok i przygotowujemy się do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia.

Świąteczną atmosferę chcemy w teamtechnik celebrować razem, dlatego spotkaliśmy się przy wspólnym stole, aby poczuć magię zbliżających świąt.

Był barszcz, pierogi, podziękowania i oczywiście prezenty, ale najważniejsze, że mieliśmy czas dla siebie. Mogliśmy porozmawiać, nie tylko o projektach ;) i świetnie się bawić.

Dzielimy się z wami tymi magicznymi chwilami! ❄️☃️

#jest moc #dzisiajaplikujedoteamtechnik #jakswietatotylkorazem #teamtechnikPoland #team #Christmas #MerryChristmas

Aktualność

W tym roku Święty Mikołaj z racji tego, iż był bardzo zajęty poprosił o pomoc w jego zastępstwie. ☃️❄️.
#teamtechnikPoland mamy świetną atmosferę, zgrane zespoły, a takie dni jak Mikołajki to jedna z tych wielu okazji na sprawienie sobie małej niespodzianki! Popatrzcie jak to wyglądało w tym roku w naszym Dziale Sprzedaży.

W roli Mikołajów Piotr TomczykTomasz Topór-Futer oraz Kamila Sacha a pozostałe osoby to nasz wspaniały #salesteamPatrycja ByzdraKrzysztof PyzikAdam DziuraDawid Baranik, Kamil Pawlik, Jowita GdulaŁukasz BantChristoph PiwekMaciej Niemczyk oraz Przemysław Wawrzyniak. Niestety nie było z nami Lukasz Czelejewski i Ulliego Kästnera, ale prezenty dla nich jakieś się znalazły!

Aktualność

Dzisiaj kończą się targi Warsaw Industry Week w Nadarzynie koło Warszawy. W tym roku mieliśmy nasze 5 minut w postaci prezentacji w ramach konferencji pod hasłem CYFROWY BLIŹNIAK KLUCZOWYM INSTRUMENTEM KSZTAŁTOWANIA PRODUKTYWNOŚCI W PRZEMYŚLE 4.0.
Znaleźliśmy się w gronie firm, które prezentowały swoje podejście do tematu oraz mogliśmy zaprezentować nasz wkład w rozwój tej technologii. Gdyby nie wyzwania techniczne oraz ograniczony czas pokazalibyśmy dużo więcej. Ale nic straconego. Obejrzyjcie co mamy do zaoferowania. Na filmie tylko wybrane przykłady z niezliczonych symulacji procesów linii, które dostarczamy do naszych klientów.

Aktualność

Ostatnio dzieliliśmy się z Wami zdjęciami z naszego wyjazdu integracyjnego, a dziś chcemy się pochwalić filmem Warto zobaczyć jaki mieliśmy fun w trakcie naszego wspólnego wyjazdu.

Działo się dużo i nadal nie możemy zapomnieć jak było fantastycznie. Właściwie to wcale nie chcemy zapominać i już czekamy na kolejne eventy!
Mamy
mega team, a spędzanie razem czasu nie tylko w pracy, daje nam ogromną moc!!!

Zresztą zobaczcie sami!

PS A wiecie, że Wy też możecie być częścią takiego super teamu?
#DołączDoteamtechnik#JestMoc #uNasNajlepiej #DzisiajAplikujeDoteamtechnik

Aktualność

Czy wiecie, że pojęcia takie jak TRIZ, kreatywność, efektywność, pomysłowość @teamtechnikPoland i Ostrów Wielkopolski mają ze sobą wiele wspólnego?
TRIZ jest to bowiem szkolenie, w którym zespół konstruktorów z teamtechnikPoland wziął udział w celu podnoszenia swoich kompetencji i odbyło się ono w naszym oddziale w Ostrowie Wielkopolskim. Dotyczyło ono zwiększania efektywności spotkań grupowych dedykowanych generowaniu pomysłów na rozwiązanie wyzwań, z którymi na co dzień zmagamy się w #teamtechnikPoland.

Dziękujemy naszemu trenerowi @Michał Hałasa za inspiracje do generowania nieszablonowych pomysłów oraz przełamywania schematycznego podejścia! Jest moc

Aktualność

Kolejny słoneczny dzień za oknem, a w teamtechnik Poland na hali w Skawinie jak zwykle dużo pracy!
Zobaczcie zresztą sami!
Production Hall in teamtechnik Poland

Aktualność

Czy już Wam mówiliśmy, że w #teamtechnikPoland lubimy fajnie spędzać wspólnie czas i dobrze się bawić?
Dlatego też we wrześniu prawie cała Załoga teamtechnik wzięła udział w dwudniowym wyjeździe integracyjnym.
Ruszyliśmy w góry do Wisły gdzie była moc dobrej energii i pozytywnych emocji.
Najpierw mieliśmy okazję poznać nową strategię na kolejne lata, a w ramach mini-warsztatów tworzyliśmy rozwiązania, które usprawnią naszą codzienną pracę.
Potem przyszedł czas na sportowe potyczki. W ramach górskiego turnieju mistrzów mieliśmy okazję sprawdzić nasz spryt, współpracę i poczucie humoru :) Zabawa była wyśmienita! I chociaż trochę zmokliśmy, to i tak było super :)
Zobaczcie jak to było.

Aktualność

My w teamtechnik Poland aktywnie wspieramy osoby, które stawiają pierwsze kroki w karierze zawodowej i chcą nabyć cenne, praktyczne doświadczenie.

Obecnie prowadzimy rekrutację do zespołu Adriana Nawrockiego na stanowisko PMO Assistant.

Główne zadania na tym stanowisku:

➡️Wsparcie dla Zespołu Project Managerów w zakresie budżetowania, planowania, zarządzania zmianą w projekcie
➡️Bezpośrednia współpraca z działami realizacyjnymi w zakresie planowania, dystrybucji zadań, raportowania postępów
➡️Organizowania spotkań działowych i projektowych
➡️Koordynacja projektów i inicjatyw realizowanych wewnątrz organizacji z bezpośrednim raportowaniem w tym obszarze do Zarządu

Jeżeli jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku Zarządzania Projektami / Automatyki / Robotyki / Budowy Maszyn (lub pokrewne), to masz szansę na rozpoczęcie pracy oraz dołączenie do zespołu wysoko kwalifikowanych specjalistów, którzy chętnie podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i wiedzą.

#teamtechnikPoland #weliveautomation #PMOAssistant #jobexperience #projects #PM

Aktualność

Jak widać na załączonym zdjęciu, nie samą pracą człowiek żyje, a w #teamtechnikPoland lubimy spontaniczne akcje!

Jakiś czas temu nasi koledzy z działu montażu: Bartłomiej Bębenek, Maciej Kierzyk, Piotr Tekieli, Rafał Woźnica, Paweł Biernacki, Piotr Ziętara, Piotr Oszkinis, Adam Maślanka, Kamil Dankiewicz oraz Dawid Skałka, korzystając z okna pogodowego, postanowili wyskoczyć na jeden dzień na Królową Niepogód czyli Babią Górę.

TRASA:
Przełęcz Krowiarki - Schronisko (śniadanie) - Perć Akademików - Babia Góra - Przełęcz Krowiarki

#teamtechnikadventureteam #teamtechnik #worklifebalance #team #teamwork

teamtechnik Production Technology Sp. z o.o.