Pytania do firmy Sweet Gallery sp. z o. o. sp. k.
Czy zdarzają się nadgodziny w Sweet Gallery sp. z o. o. sp. k.?
Jestem na etapie ubiegania się o stanowisko komercjalizator (pozyskiwanie nieruchomości pod przyczepy gastro) po rozmowie telefonicznej i krótkiej ankiecie, zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowie pojawił się dyrektor komercjalizacji oraz Pani z HR. (usunięte przez administratora)Nie mniej najprawdopodobniej rozmowa przebiegła pomyślnie w mojej ocenie, gdyż zostałem zaproszony do wykonania zadania rekrutacyjnego. Zadanie polega na pozyskaniu 2 lokalizacji pod przyczepy - czyli dokładnie to co będzie w zakresie naszych obowiązków. Oczywiście za wykonanie zadania nie otrzymamy żadnego wynagrodzenia, żadnej rekompensaty poniesionych kosztów, pomimo poświęcenia kilku jak nie kilkunastu godzin. Firmie mamy dostarczyć pełną dokumentację techniczną, wraz ze zdjęciami, kontaktami do właściciela nieruchomości. Pracodawca w miesiącu oczekuje pozyskanie 4-5 lokalizacji. Wystarczy by podczas rekrutacji 50 kandydatów poddać zadaniu pozyskania 2 lokalizacji aby Sweet Gallery posiadało 100 lokalizacji gotowych do dalszego procesowania całkowicie za darmo. Nie rzadko kandydatów ubiegających się na takie stanowisko jest ok 100 co daje nam ok 200 lokalizacji. Oczywiście podczas rozmowy dyrektor informuje nas, że wynagrodzenie za pracę składa się z dwóch części: podstawa plus premia za pozyskanie lokalizacji.(usunięte przez administratora) Oczywiście umowa wyłącznie B2B podejrzewam, że bez możliwości negocjacji jej zapisów. Oczywiście podziękowałem i odmówiłem wykonania darmowego zadania rekrutacyjnego. Panie dyrektorze szanujmy siebie wzajemnie bo skoro mielibyśmy współpracować na zasadach B2B to przede wszystkim na zasadzie partnerstwa, (usunięte przez administratora) podejrzewam że lepiej podczas współpracy nie będzie. Oczywiście opinia negatywna.
Dziękujemy za Pana komentarz. Opinie naszych pracowników, a także kandydatów, są dla nas cennym doświadczeniem, z którego możemy wyciągnąć wnioski, by usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Jesteśmy otwarci na dyskusję, a także konstruktywną krytykę jednak nie możemy zgodzić się z Pana zarzutami. Proces rekrutacji naszej firmy prowadzimy na transparentnych zasadach. Jasno omawiamy każdy z etapów na spotkaniach rekrutacyjnych, i tak samo było w przypadku Pana spotkania i ubiegania się o stanowisko komercjalizatora. Stanowisko to wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Głównym jego zadaniem jest wyszukiwanie dla naszych Franczyzobiorców optymalnych biznesowo lokalizacji, w których rozpoczną w przyszłości działalność franczyzową. Zasadne jest zatem dla nas, aby kandydat ubiegający się o to stanowisko mógł sprawdzić, czy na pewno obowiązki przedstawione w ofercie pracy i tego typu praca, będą dla kandydata satysfakcjonujące. W tym celu jednym z etapów rekrutacji, po pozytywnej ocenie, kandydat proszony jest o wykonanie zadania związanego z wyszukaniem dwóch lokalizacji. Większość firm stosuje praktykę zadań rekrutacyjnych. W przypadku wielu stanowisk wykonane zadanie jest jedyną formą oceny umiejętności kandydata. Jest elementem służącym dla dobra obu stron w procesie rekrutacji. To, w jaki sposób nasi przyszli kandydaci, pozyskają lokalizacje, pozostawiamy im. Z naszej strony, przekazujemy niezbędne materiały do jego wykonania, wskazujemy przykłady i poświęcamy nasz czas, aby kandydat, wykonując zadanie, miał jak najlepsze wsparcie. Na spotkaniach wyjaśniamy także, że zadanie nie musi być wykonane na poziomie wykwalifikowanego komercjalizatora, który pracuje z nami już 5 lat. Przykro nam, że uważa Pan, że nie współpracujemy na zasadzie partnerstwa, my uważamy wręcz przeciwnie. W naszej ocenie zadanie rekrutacyjne to swoista próba możliwości, a jego wykonanie świadomą, biznesową decyzją. W etapie końcowym jego wynik jest szczegółowo omawiany. Wtedy każda ze stron upewnia się, czy współpraca w przyszłości może być owocna. Chcemy podkreślić, że nie wykorzystujemy wykonanych zadań i pozyskanych lokalizacji przez kandydatów. Nie możemy jednak zamykać się na miejsca, w których nasi przyszli Franczyzobiorcy chcieliby zacząć swój własny biznes. Gdyby miał Pan do nas pytania, prosimy napisać do nas na adres: rekrutacja@sweetgallery.pl. Z pozdrowieniami Zespół Sweet Gallery
Jak szefostwo w Sweet Gallery sp. z o. o. sp. k. traktuje ludzi?
Czy firma Sweet Gallery informuje kandydatów po rozmowach kwalifikacyjnych o wynikach rekrutacji? Jesli tak, to proszę o informację jak długo czeka się na takie informacje.
Dzień dobry, bez względu na wynik spotkania rekrutacyjnego, nasi Kandydaci zawsze otrzymują od nas informację o naszej decyzji. Standardowy czas procesu rekrutacyjnego w Sweet Gallery trwa do dwóch tygodni. To proces bardzo złożony, dlatego może się czasami przedłużyć. Zachęcamy do kontaktu z rekruterem bądź działem HR pod adresem zespol.hr@sweetgallery.pl. Pozdrawiamy! :)
Czy rotacja pracowników w Sweet Gallery sp. z o. o. sp. k. na Specjalista Ds. Rekrutacji jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 22 listopada na Praca.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Roman jak widzisz pod moim nickiem jestem kandydatem i odwiedziłem portal, by sprawdzić opinie o firmie. Nie trzeba być geniuszem, aby zauważyć, ze go work sam dodaje komentarze. A ty dlaczego odwiedzasz ten portal? Nudzi Ci się?
(usunięte przez administratora)
by zapoznać się z umiejętnościami pracownika, pierwszą umowę o pracę podpisujemy na 3 miesiące. Po okresie próbnym, jeśli współpraca jest satysfakcjonująca dla obu stron, decydujemy się na podpisanie umowy na czas określony, zazwyczaj na rok. Trzecią umowę o pracę podpisujemy już na czas nieokreślony. W razie innych pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Praca obsługa klienta ? Jakieś opinie .