Opinie o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.
Proszę o informację na temat pracy jako Koordynator punktów gastronomicznych. Co dokładnie wchodzi w obowiazki? Czy jest premia i od czego jest uzależniona? Czy rozliczenie oparte jest na ilości objechanych w miesiącu punktów, wykonanych raportów? Jakie są godziny pracy? Czy osoba która nie ma wyrobionej książeczki może wziąć udział w rekrutacji? Czy pierwsza umowa jest na czas określony? Jaki? 3 miesiące, rok?
Hej, chciałabym do nich aplikować na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania lokalizacji na terenie Warszawy. Widzę, że poszukują do trzech lokalizacji i teraz tak się zastanawiam, bo praca polega na pozyskiwaniu nowych lokalizacji, czy te lokalizacje mają znajdować się wyłącznie w obrębie stolicy, czy poboczne miejscowości też są brane pod uwagę? Jaki jest w ogóle miesięczny target, ciężko plany wyrobić?
Pani Anno, obecnie poszukujemy Specjalistów ds. pozyskiwania lokalizacji na trzy różne obszary. Serdecznie zapraszamy do dokładnego zapoznania się z naszymi ogłoszeniami na to stanowisko na portalach Pracuj.pl oraz OLX, gdzie szczegółowo opisujemy teren pracy przypisany do każdej konkretnej osoby. Dobrego dnia :)
Odradzam. Aplikowałem na to stanowisko w 2023 roku, ostatnim etapem rekrutacji jest wskazanie 2 lokalizacji, zrobienie prezentacji ze zdjęciami i wskazaniem usytuowania miejsca na ,, Lodolandię " i ,, Bafra Kebab ". Po przesłaniu prezentacji kontakt z firmą się urywa, a za kilka miesięcy we wskazanym przez Ciebie miejscu miejscu otwierają biznes. Taki mają pomysł na rozwój firmy, ale w dzisiejszych czasach takie pomysły szybko się roznoszą w branży ekspansji i mam nadzieję, że ktoś w tej firmie zareaguje na ten proceder. Pozdrawiam Grzegorz
Na stanowiska związane z ekspansją standardem w naszej firmie jest rekrutacja złożona z kilku etapów, w tym z zadania praktycznego. Jest ono jednak tylko namiastką docelowych zadań zatrudnionej osoby na takim stanowisku. Pozwala zarówno pracodawcy, jak i potencjalnemu pracownikowi, podjąć dobrą i długoterminową decyzję. Lokalizacje wskazywane przez kandydatów nie stanowią „odkrycia” dla firmy, a raczej weryfikują trafne odczytanie wskazówek z zadania i pokazują jak aplikujący kandydat mógłby w pracy poradzić sobie z wyzwaniami. Codziennie nasi pracownicy odwiedzają dziesiątki lokalizacji, pracują nad szczegółami podjęcia współpracy i w wielu z nich finalnie powstają nasze punkty. Jest to jednak daleko bardziej złożony proces niż zadanie rekrutacyjne. Oczywistym jest, że firma decyduje się na podjęcie współpracy z osobą, która najlepiej wykonała zadanie i w najwyższym stopniu spełnia wszystkie inne oczekiwania. Ze wszystkimi osobami, które uczestniczyły w procesie rekrutacji kontaktujemy się i przekazujemy informacje zwrotne o wyniku procesu.
(usunięte przez administratora)
No ale co się stało tak właściwie? Nic nie piszesz dokładnie, i tak naprawdę to nie wiadomo. Jakoś nie tak pracowników tam traktują czy co? Chciałbym wiedzieć, bo miałem tam zamiar aplikować generalnie.
Cześć, widzę, że szukają Koordynator/ka Punktów Gastronomicznych. Oferują od 5500 do 8000 brutto na umowie o pracę, co trzeba zrobić lub od czego to zależy czy dostanie się 5500 czy 8000 złotych? Miałabym za zadanie prowadzenie szkoleń pracownikom, jak często one muszą się odbywać, ktoś wie? No i ogólnie jak u nich wygląda atmosfera w zespołach?
- godzinna rozmowa z rekruterką - godzinna rozmowa z TL i rekruterką
- doświadczenie - motywacja - dlaczego zaaplikowałeś do nich itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Coś więcej w temacie można wiedzieć
Czyli co było mówione na rozmowie w Lodolandii a jak to wyglądało później u Ciebie w rzeczywistości? Mogłabyś napisać więcej szczegółów na ten temat? Dlaczego straciłaś kasę?
Ja prowadzę jeden punkt Lodolandii i jestem zadowolony, pierwszy rok co prawda był słaby, acz kolwiek po przestawieniu się o jedyne 20 m utargi podniosły się. Teraz trwa mój trzeci sezon i utargi są wyższe niż przedstawione na rozmowie w siedzibie franczyzodawcy. Wszystko tak naprawdę zależy od lokalizacji i jakości wydawanych produktów
Wierz lub nie, ale efekt przestawienia się przerósł moje oczekiwania. Pewnie nie każdemu się tak powiedzie, to jest biznes, a w biznesie nic nie jest pewne
To znaczy zmieniłeś punkt w którym sprzedawałeś i to spowodowało, że utarg się poprawił? Wiadomo, że lepsze miejsce ściąga więcej klientów. Ta franczyza dużo cię miesięcznie kosztuje w porównaniu do zarobków? Jest duże przebicie?
To znaczy, że teraz sprzedaje w tej samej lokalizacji, jedynie jestem przesunięty o 30 m. A co do utargów, to można założyć że ok 40 % to jest zysk
U mnie jest podobna sytuacja, z tym że prowadzę Bafra Kebab. Miejsce sam sobie jednak znalazłem, bo znam swoją miejscowość i wiem gdzie jest najlepszy i największy ruch. Początek faktycznie łatwy nie był, bo żeby się wdrożyć potrzeba czasu, a nie wszystko od razu wychodzi, ale teraz wygląda to całkiem nieźle. Zyski są, strat nie ma, więc jest ok.
napiszesz coś więcej, myslałem o tej sieci, miałem otwierać sklep ale dopiero co się blisko otworzył punkt, a kebs wydaje mi się tez spoko pomysłem
Nie do końca się z Tobą zgodzę, bo ja od 3 lat prowadzę punkt Lodolandia i nawet podczas pandemii zarabiałam. Wiadomo są lepsze i gorsze miesiące ale zawsze wychodzę na plus i myślę o kolejnym punkcie :)
W pełni zgadzam się z Natalia35, są lepsze i gorsze miesiące, dużo zależy od pogody itp. Ale w perspektywie rocznej bez problemu wychodzisz na swoje. Co do samej franczyzny na start potrzebujesz 40 tysi i musisz się dogadać z przedstawicielami firmy. Później umowa i ruszasz z tematem. Formalności Sweet Gallery bierze na siebie, Ciebie czeka szkolenie i zapoznanie się z tym jak prosperuje firma, jakie są zasady, warunki umowy, co możesz itp. No a kebsy zawsze się sprzedają i będą sprzedawać
Dzień dobry poprosił bym więcej informacji koszt lesinku przyczepy, efekt po otwarciu, marzą na sprzedaży
pracowałem w wakacje w kebsie tej sieci, utarg był spory, mieliśmy świetną lokalizację i na brak klientów nie mozna było narzekac, jak się ma dobre miejsce to nawet w mniejszym mieście da się wyjść na swoje
Trudno nam odnieść się do kwestii poruszanych na forum anonimowo, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Dziękujemy za Pana opinię. Miło nam czytać takie słowa. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Tak jak pisałem swojego wkładu musisz mieć 40 tys.zl. część leasingowa jest zmienna i zależna od miasta i punktu z tego co mi wiadomo. Ja swoją część pokryłem z pożyczki i dotacji i calość się spięła. Jeśli chodzi o otwarcie to pierwsze dni były super, chyba chodzi o taki efekt nowości jakiegoś miejsca. Później slabiej, w wakacje super odbiło, jesienią zwłaszcza przy kiepskiej pogodzie też słabiej. Biznes dużo zależy od pogody. Ale jak na razie od otwarcia wychodzi na plus każdy m-c.
Czyli z tego, co czytam, to franczyzobiorca sam pracuje u Was, i ma z Wami umowę, a jeśli dotrudni pracowników, to już oni nie są Waszymi podwładnymi, tak?
Tylko że ja o żadnych zyskach nie pisałem jeśli chodzi o kwoty:) Jedynie o koszt wkładu własnego. A zyski mniejsze lub większe ale są i tak jak pisałem w dużej mierze uzależnione od miejsca i pogody
Dokładnie do tego samego nawiązałem. Nie ma tu słowa o kwotach, więc nie do końca rozumiem twoją interpretację. Precyzuję: nie ma opcji żeby w kieszeni franczyzobiorcy zostało 40%. Takie bajki opowiadają na rozmowach w siedzibie ich firmy. Dlatego dopisane zostało "post sponsorowany". mam z tym doczynienie i znam kilka osób z tego kręgu szczęśliwców i nie widzieli takich procentów na oczy.
Ja miałem trochę inaczej to przedstawione na rozmowie jeśli chodzi o zysk, natomiast miałem też jakieś swoje wyobrażenia i założenia i bardziej tego się trzymam. Nie oczekuję nie wiadomo jakich zysków, wiem że będą różne miesiące, natomiast dla mnie liczy się to że jestem w stanie zarobić na siebie i nie jestem w plecy.
A moim zdaniem jak ktoś chce pracować a nie tylko być szefem to nie będzie miał problemów z utrzymaniem się nawet w tak trudnej branży jak gastro. Dobre jedzenie i atmosfera zawsze się obroni.
Na spotkaniach z naszymi Klientami odpowiadamy szczegółowo na wszystkie pytania. Działamy transparentnie, dlatego nie ma mowy, abyśmy wprowadzali naszych Klientów w błąd. Biznes rządzi się swoimi prawami, a sukces zależy od wielu czynników. Gdyby chciał Pan z nami porozmawiać, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
wszystko fajnie, ale większość opinii jest od franczyzobiorców, a jak z pracą w samym sercu Sweet Gallery? Czy na forum są jacyś pracownicy, którzy by powiedzieli czy będą planowali jakieś rekrutacje na pracowników biurowych w swojej siedzibie na Jutrzenki?
zdecydowanie nie polecam, praca tam jest bardzo wyczerpująca/ stresująca, duża rotacja pracowników, brak rąk do pracy przy ogromnej liczbie obowiązków
A czy skoro są deficyty pracownicze to często zdarzają się nadgodziny? Rotacja czym spowodowana, złą atmosferą czy niskimi zarobkami? :(
Nasza firma w ostatnim czasie bardzo dynamicznie się rozwija i rzeczywiście tempo pracy bywa duże. Dbamy o zapewnienie naszym pracownikom odpowiednich narzędzi, zasobów oraz wsparcia. W ostatnim roku podwoiliśmy liczbę zatrudnionych osób, aby pracownicy mogli zachować równowagę między życiem prywatnym, a zawodowym.
Czy aktualnie prowadza państwo rekrutacje do firmy?:) Na jakie doświadczenie u pracownika firma jest nastawiona? Chodzi mi o dział Kontrli Jakości.
Pani Renato, aktualnie prowadzimy rekrutacje na różne stanowiska, zarówno do centrali firmy w Warszawie jak i w innych regionach kraju. W dziale kontroli jakości cenne będzie doświadczenie z obszaru gastronomii oraz doświadczenie managerskie. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy na Pracuj.pl oraz OLX.
Witam, rozmowa rekrutacyjna była bardzo konkretna, dużo pytań dzięki którym można było dowiedzieć się o zarobkach, obowiązkach, miejscu pracy, przełożonym, zespole itd. Niestety niewiele z tej rozmowy okazało się prawdą. Brak ludzi do pracy, dziwne przepisy w firmie, znajomości, pracownicy którzy są już mocno zestresowani i pracują nawet na zwolnieniach lekarskich, ciągła rotacja, brak porządku w dokumentach, szefostwo, które udaje że nic nie widzi. To tylko jedne z nielicznych minusów pracy tam, zdecydowanie odradzam.
Dziękujemy za Twój wpis. Zależy nam na zadowoleniu naszych pracowników. Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów w celu wyjaśnienia sytuacji. Prosimy Cię o kontakt na adres mailowy zespol.hr@sweetgallery.pl. Liczymy na kontakt z Twojej strony. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery.
Irytuje mnie fakt negatywnych opinii moich kolegów, można powiedzieć kolegów po fachu, co wylewają swoj ból (usunięte przez administratora). Nie potraficie prowadzić biznesu swojego, czyjegoś to chociaż opinii nie psujcie bo to psuje rynek i klienta. Biznes jak każdy inny ale jak się robić nie chce to w domu siedźcie. Chcecie mieć 7 biznes Ok ale zajmijcie się każdym tak samo a nie liczcie, ze samo się poprowadzi.
Mam pytanie odnośnie rekrutacji na stanowisko Audytor punktów gastronomicznych. Posiadam doświadczenie w przeprowadzaniu audytów zarówno dla gastronomii, jak i w punktach handlowych, dlatego chciałby się dowiedzieć od czego uzależnione są podane w ogłoszeniu widełki wynagrodzenia? Czy na tym stanowisku przewidziana jest również premia? Ile punktów dziennie do audytu, jakie firma oferuje narzędzia pracy oraz czy zezwala na użytkowanie po pracy? Może ktoś pracuje na takim stanowisku i jest w stanie się wypowiedzieć?
Dzień dobry, wynagrodzenie na stanowisku Audytor punktów gastronomicznych jest uzależnione od doświadczenia i wiedzy kandydata. Do wykonywania pracy Audytora, oferujemy niezbędne narzędzia tj.: samochód służbowy z kartą paliwową, laptop oraz telefon. Praca Audytora wiąże się m.in. z przeprowadzaniem kontroli oraz sporządzaniem raportów. Ilość wizyt zależy od sezonu. Zachęcamy do przesłania CV na adres: rekrutacja@sweetgallery.pl lub aplikowania na to stanowisko przez portal ogłoszeniowy. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Pozdrawiamy! Sweet Gallery
Rekrutacja na początku 2023r Oferowane wynagrodzenie (usunięte przez administratora). Pierwsze trzy miesiące bez premii bo to okres wdrożeniowy. Po 3 miesiącach premia (usunięte przez administratora) Wniosek po rekrutacji: (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, w komunikacji z Kandydatami jesteśmy transparentni. W ogłoszeniu na to stanowisko były zamieszczone widełki wynagrodzenia. Doceniamy naszych pracowników, dlatego mają oni możliwość otrzymania premii. System premiowy jest dostosowany do zakresu obowiązków i przedstawiamy go Kandydatom szczegółowo na spotkaniu rekrutacyjnym. Co do zasady, wysokość premii jest ustalana procentowo w zależności od spełnienia przez pracownika konkretnych zadań. Pozdrawiamy!
Pojawiło się ogłoszenie na regionalnego opiekuna ds kontroli i jakości. Nie ukrywam zainteresowało mnie to ogłoszenie ponieważ mam doświadczenie w gastronomii i jako manager regionu. Na jakie warunki można liczyć? Czy (usunięte przez administratora)jest realne podstawy? Jakie premie? Jakie auto służbowe? Czy dużo punktów ma się pod sobą?
Mam bafre już prawie rok i stałych klientów zależy od zaangażowania ile tutaj wyciśniesz na tym
Co niektórzy to chyba myślą zekasa sama się zarobi bafra to praca jak każda inna,jak się nie zaangażujesz to nie wyjdziesz na plus mam punkt drugi rok i wiem co mówie
Jak ktos chce pracować to wszędzie zarobi tu jest trochę łatwiej bo daja wszystko na start plus całe knowhow duzo ci odchodzi rzeczy które trzeba spiac, ty musisz zajac się biznesem
Współpraca z Sweet Gallery, przebiega pomyślnie, wszedłem z ciekawości zobaczyć co ludzie piszą i jestem zszokowany. Od dwóch lat prowadzę biznes w oparciu o franczyze i jeszcze aniu razu nie było z niczym problemu. Jeśli człowiej jest zaangażowany w to co robi to zawsze odniesie sukces, a jak ktoś mysli że samo się zarobi to nie tędy droga.
Dochod faktycznie zalezy od miesiaca ale generalnie jak ktos sie zastanawia i ma jkaies watpliwosci to polecam isc do nich na spotkanie a nie kierowac się opiniami na forum
Na spotkaniach zawsze będzie wszystko różowe i piękne, szczególnie przedstawiony biznesplan oraz "zapewniane wsparcie" franczyzobiorcy jak to mówią, na każdym etapie...
Wkoncu trafiłem na pracodawcę, który docenia pracownika. Przyjazna atmosfera, współpracownicy wszystkiego nauczą i nawet jak masz zerowe doświadczenie, złapiesz zajawkę i chęć do pracy. Az chce się wstawać co rano z łóżka do pracy
A z perspektywy jakiego stanowiska teraz o tym piszesz i czym konkretnie się zajmujesz? Na czym praca polega, że taki zmotywowany jesteś?
Czy istnieje możliwość rozwoju w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Witam. Chciała się dowiedzieć więcej informacji dotyczących franczyzy. Czy jest jakiś weksel in blanco.? Jaki wkłada finansowy powinien mieć pontecjalny fraczyzobiorca.? Czy lokalizacja wybiera firma.? I czy wyposażenie budki też daje firma. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź
Czy są tu pracownicy centrali w Warszawie? Jaka panuje atmosfera panuje w pracy, w dziale wsparcia sprzedaży? Na jakie realne premie można liczyć? Na rozmowie mówiono mi jakiś czas temu, że premią jest stała kwota od każdego umówionego spotkania i podpisanej umowy. Czy tak faktycznie jest? Ile udaje się średnio miesięcznie takich spotkań umówić?
Atmosfera jest super, a z prowizji można naprawdę dobrze zarobić tym bardziej, że nie wymagają dużego doświadczenia.
Sweet Gallery to jedna z największych polskich sieci franczyzowych. Dynamicznie się rozwijamy, dlatego prowadzimy rekrutacje na kilka stanowisk jednocześnie. Szukamy osób ambitnych, zaangażowanych, które chcą doskonalić swoje umiejętności i rozwijać się razem z nami. Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o przesyłanie swojego CV na adres: rekrutacja@sweetgallery.pl Pozdrawiamy! :)
Dobra lokalizacja jest wazna dla takiego biznesu, np. dla bafry. Jeśli jest ok, a biznes idzie tak sobie, warto popracować nad reklamą mi to pomoglo. Do biznesu trzeba podchodzic z głowa, nie ma nic za darmo, ja tez mam zaoszczędzone pieniądze na nieoczekiwane wydatki, polecam to kazdemu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Kandydaci do pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.